Olen Kuning..kuningat..prinssinakki..vai nakiton

Anonyymi

17

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nakiton :D Älä naurata.

    • Anonyymi

      Nakeista viis, kunhan on makkaraa vyötäröllä. Kuninkaista ja kuningattaristakin viis. Kunkku kuuluu korttipakkaan ja kuningatar shakkilaudalle. Ole sä kuule vaikka palstan ruuneberi makkaroilla.

    • Valtakunta

    • Anonyymi

      Nakit ja muusi ei ole koskaan ollut huono yhdistelmä!

    • Ei ole väliä, kaikki käy. :)

      • Anonyymi

        No hyvä, kun kävin paikallisessa ja mietin...se oli virhe. Alkuun maistunut juoma muuttui katkeraksi. Mitä helvettiä olen täällä, ei ole mitään hakemista. No muutamien kanssa päläpälä mutta ei edes kiinnostanut jutella. Olen enemmän omillani rautojen alla salilla. Se on minun oikea ympäristö. Ne ovat minun parhaita ystäviä kun yrittävät lannistaa mutta ovat samaan aikaan kannustavia. Kylmä rauta voi olla antoisampi mitä 36,7 asteinen ihminen:)

        Asian Vierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä, kun kävin paikallisessa ja mietin...se oli virhe. Alkuun maistunut juoma muuttui katkeraksi. Mitä helvettiä olen täällä, ei ole mitään hakemista. No muutamien kanssa päläpälä mutta ei edes kiinnostanut jutella. Olen enemmän omillani rautojen alla salilla. Se on minun oikea ympäristö. Ne ovat minun parhaita ystäviä kun yrittävät lannistaa mutta ovat samaan aikaan kannustavia. Kylmä rauta voi olla antoisampi mitä 36,7 asteinen ihminen:)

        Asian Vierestä

        Itse asiassa voin ymmärtää tuon ja yhtyä ajatukseen. Vaikka kun minua nyt katsoo, on vaikea varmasti ajatella, että minulla olisi mitään kontaktipintaa tuohon heittämääsi ajatukseen kylmästä raudasta


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Itse asiassa voin ymmärtää tuon ja yhtyä ajatukseen. Vaikka kun minua nyt katsoo, on vaikea varmasti ajatella, että minulla olisi mitään kontaktipintaa tuohon heittämääsi ajatukseen kylmästä raudasta

        Ei sitä kylmää rautaa voi ymmärtää kunnes et nuku treenien jälkeisissä tulehdustiloissa. Kroppa on tulessa, voit nukkua vain kädet suorina. Silti tykkään, vaikka se valvottaa, se koskee mutta antaa jonkin palkinnon kun sitä kestää. Ei ehkä mitään häitä...mutta kuitenkin.
        Dissen viestin kylkiäisenä tuli hauska ralli.
        https://www.youtube.com/watch?v=_97QTkRA--g

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä kylmää rautaa voi ymmärtää kunnes et nuku treenien jälkeisissä tulehdustiloissa. Kroppa on tulessa, voit nukkua vain kädet suorina. Silti tykkään, vaikka se valvottaa, se koskee mutta antaa jonkin palkinnon kun sitä kestää. Ei ehkä mitään häitä...mutta kuitenkin.
        Dissen viestin kylkiäisenä tuli hauska ralli.
        https://www.youtube.com/watch?v=_97QTkRA--g

        AsianVierestä

        no hyvä on, jos olet sitä mieltä, että en voi ymmärtää. Eipä siitä kannata sotaa aloittaa
        Juu ralli oli hyvä.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        no hyvä on, jos olet sitä mieltä, että en voi ymmärtää. Eipä siitä kannata sotaa aloittaa
        Juu ralli oli hyvä.

        Voithan sinä ymmärtää jos olet ollut kipeä mutta ymmärrätkö jos jotkut tietoisesti haluaisivat olla? Haetko itse tilaa missä et voi nukkua?

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voithan sinä ymmärtää jos olet ollut kipeä mutta ymmärrätkö jos jotkut tietoisesti haluaisivat olla? Haetko itse tilaa missä et voi nukkua?

        AsianVierestä

        Kun minä olin nuori kauan sitten, täällä meillä avautui mahdollisuus minulla ja parille muulla naiselle päästä salille. Silloin se oli vielä Tapaus. Meillä oli opettamassa raudan käsittelyä kehonrakennuksessa aika hyvin menestynyt mies. Sain ohjelman ja sitten laajensin sitä neljään kertaan viikossa. Kävin usein yksin, sellaiseen aikaan kun miehet eivät olleet paikalla( välillä olivat) ja se kaksin raudan kanssa oleminen, itsensä haastaminen, siinä oli jotain niin hienoa, sellaista mitä ei voi sanoin kuvat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voithan sinä ymmärtää jos olet ollut kipeä mutta ymmärrätkö jos jotkut tietoisesti haluaisivat olla? Haetko itse tilaa missä et voi nukkua?

        AsianVierestä

        Kun minä olin nuori kauan sitten, täällä meillä avautui mahdollisuus minulla ja parille muulla naiselle päästä salille. Silloin se oli vielä Tapaus. Meillä oli opettamassa raudan käsittelyä kehonrakennuksessa aika hyvin menestynyt mies. Sain ohjelman ja sitten laajensin sitä neljään kertaan viikossa. Kävin usein yksin, sellaiseen aikaan kun miehet eivät olleet paikalla( välillä olivat) ja se kaksin raudan kanssa oleminen, itsensä haastaminen, siinä oli jotain niin hienoa, sellaista mitä ei voi sanoin kuvat.


      • Minä ymmärrän, että jotkut tietoisesti hakevat sitä.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Minä ymmärrän, että jotkut tietoisesti hakevat sitä.

        Jep, se on tärkeämpää mitä ihmiset koska se treenaus vain antaa enemmän koska viihdyt yksin. Se on kyllä vaarallista. Hakee tietoisesti yksinoloa, treenausta ja palautumista.
        Mutta ei se ole onneksi kaikki. Tänään katsoin Disneyn Kaunottaren ja Kulkurin sekä tein "taiteilijan kanssa" liimalla ja kimallehiutaleilla taideteoksen kukka ja lehdet auringossa:)
        Huomenna signeeraukset kun liima on kuivunut.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, se on tärkeämpää mitä ihmiset koska se treenaus vain antaa enemmän koska viihdyt yksin. Se on kyllä vaarallista. Hakee tietoisesti yksinoloa, treenausta ja palautumista.
        Mutta ei se ole onneksi kaikki. Tänään katsoin Disneyn Kaunottaren ja Kulkurin sekä tein "taiteilijan kanssa" liimalla ja kimallehiutaleilla taideteoksen kukka ja lehdet auringossa:)
        Huomenna signeeraukset kun liima on kuivunut.

        AsianVierestä

        Voi miten ihana kommentti, kiitos kun jaoit tuon

        "Mutta ei se ole onneksi kaikki. Tänään katsoin Disneyn Kaunottaren ja Kulkurin sekä tein "taiteilijan kanssa" liimalla ja kimallehiutaleilla taideteoksen kukka ja lehdet auringossa:)
        Huomenna signeeraukset kun liima on kuivunut."

        Onneksi siinä raudassa ja yksinolossa ei ole kaikki :)


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Voi miten ihana kommentti, kiitos kun jaoit tuon

        "Mutta ei se ole onneksi kaikki. Tänään katsoin Disneyn Kaunottaren ja Kulkurin sekä tein "taiteilijan kanssa" liimalla ja kimallehiutaleilla taideteoksen kukka ja lehdet auringossa:)
        Huomenna signeeraukset kun liima on kuivunut."

        Onneksi siinä raudassa ja yksinolossa ei ole kaikki :)

        No en minä ole vielä täysin henkisesti kuollut, vain lähellä sitä:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en minä ole vielä täysin henkisesti kuollut, vain lähellä sitä:)

        AsianVierestä

        En ajatellutkaan, että olisit henkisesti kuollut, mutta kieltämättä tuo kertomus toi sinuun sellaisen ulottuvuuden, jota en ole vielä ennen huomannut :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      138
      1920
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1173
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      935
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      94
      884
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      809
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      744
    8. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      50
      730
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      730
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe