V.ttu teidän juttujanne!
Pitäisikö yrittää keksiä uusia keskustelunaiheita?
Läpätiläpätilässynlää
18
<50
Vastaukset
Varmaan joudut kohta tekemään jokun kantaaottavan aloituksen. Me odotamme :)
Älkää pitkästykö odottaessanne.
Ihmettelen kuinka suppeata kehää palstalaisten ajatus kiertää. Funeskin on kuin ajatusten Tonava verrattuna keskivertopalstalaiseen.
Tuohon kannattaa vastata
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15774750/hiuspaivitys- Anonyymi
Joo mukavampi se olis jutskata vaikkapa kengännauhoista tai tulostimesta loppuneesta väriainekasetista. On se prkl ettei täällä kengännauhat kiinnosta ketään!
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Miten olisi kiljureseptit?
Kiljuhanhi on hyvä ja kiljuu sen reseptin sit heti mulle!
Anonyymi kirjoitti:
Kiljuhanhi on hyvä ja kiljuu sen reseptin sit heti mulle!
Hahahahaha.
Ai v.ttu ku hyvä juttu.- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Hahahahaha.
Ai v.ttu ku hyvä juttu.No ei silti tarvii hekottaa tuota hehtaarinaurua ha ha ha ha.
Tämä aloitus on onneksi aika tasokas ja erilainen, kiitos sinulle :D
- Anonyymi
Muuttu muuten heti tadokkaaks ja erilaiseks kun tulit ketjuun mukaan. Jokohan me ollaan ykkösketjussa?
Anonyymi kirjoitti:
Muuttu muuten heti tadokkaaks ja erilaiseks kun tulit ketjuun mukaan. Jokohan me ollaan ykkösketjussa?
Toivotaan että ollaan, vilttiketju näillä helteillä ei oikein houkuta
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan että ollaan, vilttiketju näillä helteillä ei oikein houkuta
Iku-Turso kirjoitti:
Ollaanhan me ennenkin keskusteltu.
Ollaanko, voi anteeksi, en yhtään muista.
Sinulla on muuten kauniit silmät, oletan sen toisenkin olevan noin kaunis kuin tuo yksi.
Swaga zup trelele cacaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162320- 1682249
- 1131818
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791399- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa423942- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä237881