Laitan ylläpidolle myöhemmin viikolla viestiä

Päätin juuri että laitan ylläpidolle viestiä ja tarjoudun vapaaehtoiseksi moderaattoriksi. (Pientä korvausta vastaan eli n. 3000€/kk).

Voisin laittaa trollikerhon kuriin ja saada palstan tason nousuun.

63

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tekisin duunia siis osa-aikaisesti.

    • Onko jengi shokissa?

      • Anonyymi

        Ai mistä? Olen minun puolestani vaikka huutokauppakeisari :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai mistä? Olen minun puolestani vaikka huutokauppakeisari :D

        Hyytyisi se sinunkin vino virneesi.


      • Entäs jos kelpaan?


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Hyytyisi se sinunkin vino virneesi.

        Ei jaksa tuntemattomista ottaa ressiä 😄 Tee kukkoa tai piirasta, ihan sama 😉


    • Anonyymi

      Saat suukon, jos saat koko Suomi24:n puhdistettua trolleista ja muusta epämääräisestä.

      • Ai koko sivusto?

        Sillä pitäisi saada jo v.ttua.


    • Ja minulla ei edelleenkään ole niitä moderaattorin oikeuksia.

      • Jos on, niin tuossa yllä joku palstanainen lupasi v.ttua jos puhdistat palstan trolleista.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Jos on, niin tuossa yllä joku palstanainen lupasi v.ttua jos puhdistat palstan trolleista.

        Pertti mieti hetki minua. Antaisitko minulle moderaattorin oikeudet?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Pertti mieti hetki minua. Antaisitko minulle moderaattorin oikeudet?

        Antaisin ilman epäilystäkään. Mikään muutos ei voisi viedä palstaa huonompaan suuntaan.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Jos on, niin tuossa yllä joku palstanainen lupasi v.ttua jos puhdistat palstan trolleista.

        Ei luvannut, lupasi suukon. Itse menit sitten itsellesi lupaamaan enemmän. Opettele lukemaan. Kohta ei tule suukkoakaan, jos tuollaiseksi herkiät!


      • Partakaveri kirjoitti:

        Pertti mieti hetki minua. Antaisitko minulle moderaattorin oikeudet?

        Pertti antaa sulle suukon, ehkä tarjoaa jopa pymppyä jos alat modeksi ja siivoat palstan trolleista, kannattaa siis harkita hieman :D


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Pertti antaa sulle suukon, ehkä tarjoaa jopa pymppyä jos alat modeksi ja siivoat palstan trolleista, kannattaa siis harkita hieman :D

        Taitaa aika moni sinkkupalstalla olla suukon tarpeessa. Miehet siis.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Pertti antaa sulle suukon, ehkä tarjoaa jopa pymppyä jos alat modeksi ja siivoat palstan trolleista, kannattaa siis harkita hieman :D

        Toi oli aika yllättävä viesti 😅


    • Anonyymi

      Jaksaa jatkuvasti vaan ihmetyttää miten viisikymppinen mies voi olla noin lapsellinen...

      • Anonyymi

        Joo, sama juttu...

        Voiko olla edes viisikymppinen?


    • Mjaa, itääkö olla huolissaan? Tuskin, nimittäin eivät he sulle tollasta palkkaa maksa minkään sananvapauden valvomisesta. Ihan joudut hanttihommina ja vapaaehtoisena hommas tekee, luulen ettei sulla muutenkaan mielenkiinto kauaa säiliyisi kahlata jokasta tekstiä läpi ja vetää hylättyä päälle. :)

      Ei se niin kivaa ole kun vois luulla...usko pois.

      • No jos kumminkin p:n kanssa pitääkö...


      • Anonyymi

        Niin tuskin maksavat mitään palkkaa moderaattoreille kun saavat kaikki tulonsa mainostuloista sen perusteella paljonko on käyttäjiä.

        Parempi mitä enemmän on kirjoittajia, se on rahaa Allerille, sitten jos joku potkitaan pois, on taas Allerin taskusta pois rahaa.

        Muutenkin varmaankin yrittävät robotit pelkästään vahtimaan palstoja kunhan saavat AI robo-moderaattorit kuntoon. Kuten kaikilla muillakin aloilla, robotit tekevät kaiken mitä ne pystyvät tekemään.

        Ihmistä ei tarvita kuin robottien suunnitteluun enää kohta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin tuskin maksavat mitään palkkaa moderaattoreille kun saavat kaikki tulonsa mainostuloista sen perusteella paljonko on käyttäjiä.

        Parempi mitä enemmän on kirjoittajia, se on rahaa Allerille, sitten jos joku potkitaan pois, on taas Allerin taskusta pois rahaa.

        Muutenkin varmaankin yrittävät robotit pelkästään vahtimaan palstoja kunhan saavat AI robo-moderaattorit kuntoon. Kuten kaikilla muillakin aloilla, robotit tekevät kaiken mitä ne pystyvät tekemään.

        Ihmistä ei tarvita kuin robottien suunnitteluun enää kohta.

        Niinpä. Eiköhän perinteinen moderointi, missä silmäpari kahlaa läpi tekstiä ole historiaa, kuten cd-levyt. :)

        Kaikki alkaa mennä ja olla koneistolla hallittua...jos nyt voi ihmisen puuttumista hallituksi edes sanoa. Mutta sanotaanko, korvattua sitten. :)


    • Hyvä Idea juurikin ihmiset kuvittelee että sananvapauden muodossa saa rikkoa lakia sitä ei saa.

      • Anonyymi

        lasten valokuvat ilman lasten lupaa rikkoo lakia


      • Anonyymi kirjoitti:

        lasten valokuvat ilman lasten lupaa rikkoo lakia

        Jos niistä kuvista tunnistaa niin.


    • Anonyymi

      Teen valituksen jos asiallisia viestejä poistetaan. Vaadin potkuja tyhmällä työntekijälle.

    • Anonyymi

      Aikoinaanhan Suomi24:lla oli sellainen systeemi käytössä, että hyvämaineiset rekisteröidyt käyttäjät sai hakea yksittäisten palstojen sheriffeiksi. Mutta ei siitä tiettävästi palkkaa saanut silloinkaan.

      • Katsotaan mitä ne vastaa, laitoin viestiä.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Katsotaan mitä ne vastaa, laitoin viestiä.

        Älä höpötä. Sulla on jo tunnukset. Turha leikkiä. Ollu about vuoden päivät.


      • En antaisi banneja, mutta poistaisin kaikki puskahuudot.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        En antaisi banneja, mutta poistaisin kaikki puskahuudot.

        Mutkin? Etkä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutkin? Etkä!

        Sutkin ja muutkin.

        Ei armoa puskailijoille.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Sutkin ja muutkin.

        Ei armoa puskailijoille.

        Sydämetöntä.


    • Anonyymi

      Tämä ei ollut uusi juttu. Osalle toki voi tulla yllätyksenä, että niinkin kauan olet modepuolella huseerannut.

    • Joko on vastanneet? vähän luulen ettei noin tasapainotonta henkilöä vai valita. Toista olisi jos vaikka minä ilmoittautuisin, varmaan ottaisivat heti pitkällä sopimuksella. Voisin karsia kaikkien tursojen asiattomat kommentit, niin nkuin tässäkin ketjussa pari vulgääria lausuntoa.

      • Minäkin hain joskus moderaattoriksi, kiittivät mielenkiinnosta ja ilmoittivat että paikka on jo täytetty. Voit kuitenkin hakea uudelleen johonkin toisen keskustelualueen moderaatyoriksi.😆

        No empä hakenut uudelleen sheriffiksi.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Minäkin hain joskus moderaattoriksi, kiittivät mielenkiinnosta ja ilmoittivat että paikka on jo täytetty. Voit kuitenkin hakea uudelleen johonkin toisen keskustelualueen moderaatyoriksi.😆

        No empä hakenut uudelleen sheriffiksi.

        Siis sheriffiksi ei moderaattori sanaa käyttäneet. Sekosin sanoissani..😋


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Minäkin hain joskus moderaattoriksi, kiittivät mielenkiinnosta ja ilmoittivat että paikka on jo täytetty. Voit kuitenkin hakea uudelleen johonkin toisen keskustelualueen moderaatyoriksi.😆

        No empä hakenut uudelleen sheriffiksi.

        Yksi tuttu on ainakin ollut autopalstalla modena, sanoi että poistaa kaikki omaa merkkiä moittivat kirjoitukset :D se näki aina lähettävän ip:n muistaakseni. Tursonkin voisi puskistakin tunnistaa ja armotta raakata poijes :D


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Yksi tuttu on ainakin ollut autopalstalla modena, sanoi että poistaa kaikki omaa merkkiä moittivat kirjoitukset :D se näki aina lähettävän ip:n muistaakseni. Tursonkin voisi puskistakin tunnistaa ja armotta raakata poijes :D

        Sinkut palstalla tarkastellaan tälläkin hetkellä IP:t.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Yksi tuttu on ainakin ollut autopalstalla modena, sanoi että poistaa kaikki omaa merkkiä moittivat kirjoitukset :D se näki aina lähettävän ip:n muistaakseni. Tursonkin voisi puskistakin tunnistaa ja armotta raakata poijes :D

        Haha, melkonen tapaus!!🤣

        Hmm, mitähän mä oisin tehnyt sefuna..ainakin jaellut banneja kaikille älyttömyyksien postaajille. Niitä nimittäin riitti ko. palstalla...tyylin hähä kakka prööt juttuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinkut palstalla tarkastellaan tälläkin hetkellä IP:t.

        Mulla onkin pitkä ip.😃

        Menee ilta sitä tavatessa.


      • Olen yllättynyt jos eivät palkkaa minua.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Olen yllättynyt jos eivät palkkaa minua.

        "Valta" merkitsee myös vastuuta. Vai mitä Timo?


      • elisakettu kirjoitti:

        "Valta" merkitsee myös vastuuta. Vai mitä Timo?

        Onko sulla salaista tietoa?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Onko sulla salaista tietoa?

        Varmaan yhdestä ja toisesta asiasta.


      • elisakettu kirjoitti:

        "Valta" merkitsee myös vastuuta. Vai mitä Timo?

        Valta on mulle tuttu instrumentti.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Onko sulla salaista tietoa?

        Meillä kaikilla on. Ja vallanpitäjällä ei ollut vastuuta vaan hurmiotilassa hekumoi liikaa.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Valta on mulle tuttu instrumentti.

        Mutta et voi irrottaa sitä vastuusta.


      • elisakettu kirjoitti:

        Varmaan yhdestä ja toisesta asiasta.

        Kirjoittanet ylläpidolle suosituskirjeen?


      • elisakettu kirjoitti:

        Mutta et voi irrottaa sitä vastuusta.

        Siinähän tuo roikkuu sivussa.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        "Valta" merkitsee myös vastuuta. Vai mitä Timo?

        Hyvä. Sinulla on valtaa. Käytä sitä tarvittaessa. Viime päivinä on vastapuolella karannut käsistä. Asia ei ole vielä selvä, mutta mietintätauko.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Kirjoittanet ylläpidolle suosituskirjeen?

        Pakko ottaa yhteyttä. On kuunneltava, mitä muut sanovat asiasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakko ottaa yhteyttä. On kuunneltava, mitä muut sanovat asiasta.

        Vain trollit tuntuvat haraavan vastaan.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Valta on mulle tuttu instrumentti.

        Väärällä ihmisellä. Kaikkea ei pysty villaisella painamaan.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Kirjoittanet ylläpidolle suosituskirjeen?

        Haha. Tuskinpa se on minun tehtäväni. Luotan siihen että osaat itse ilmaista itseäsi riittävästi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Sinulla on valtaa. Käytä sitä tarvittaessa. Viime päivinä on vastapuolella karannut käsistä. Asia ei ole vielä selvä, mutta mietintätauko.

        Valta merkitsee myös sitä että sitä voi olla käyttämättä. Tai sitä ei tarvitse.

        Jokainen valitkoon oman reittinsä.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Siinähän tuo roikkuu sivussa.

        Miehekästä puhetta.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Valta merkitsee myös sitä että sitä voi olla käyttämättä. Tai sitä ei tarvitse.

        Jokainen valitkoon oman reittinsä.

        Mutta se on hyvä ilmaista, että sitä on. Kaikilla ei linjaus pitänyt. Sinä käytät valtaa viisaasti.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Haha. Tuskinpa se on minun tehtäväni. Luotan siihen että osaat itse ilmaista itseäsi riittävästi.

        Tursona/Partakaverina olisin muutaman viikon hipihiljaa ja pyytelisin kontillaan anteeksi. Turso itse tietää, mitä on tehnyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tursona/Partakaverina olisin muutaman viikon hipihiljaa ja pyytelisin kontillaan anteeksi. Turso itse tietää, mitä on tehnyt.

        Ahaa. Tälläinen kiinnostaa (tietysti) minuakin (sairaalloista uteliaisuuttani).

        Mitä on tehty?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Ahaa. Tälläinen kiinnostaa (tietysti) minuakin (sairaalloista uteliaisuuttani).

        Mitä on tehty?

        Katsopas vain. Aloittaja otti neuvoista sekä mummon että vaarin ja poistui. Ainoa kohta, missä hänellä oli viisautta.


    • 3000 t€ kuussa on kohtuullista ja varmaan maksavat. Lisäksi sellainen Alker-logolla varustettu Toyota Aygo. 😊👌 Onhan tämä valovoimaisin palsta. 🤔

      Oot selkeästi myyntimies. 😊👌

    • Anonyymi

      Tätä ketjua ei kannata unohtaa.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe