Pitää laihduttaa että saa naista.

Anonyymi

Pakko se kai alkaa laihduttaan kohta. Ennen hoikempana sai naisia. Nykyään lihavia 120 kg rumia tankkeja. On iso kaljamaha ja naiset ei tykkää.

28

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä ikäkin alkaa näkymään kasvoissa?

    • Kyllä hoikkuus kertoo ihmisen olemuksesta kuin itsekuri.

      • Itse löysäilen liikaa tuntuu kyllä olevan ajan puutetta.
        Palsta tuntuu minun kohdaltani menevän ohi koska olen oppinut ihmisistä aika paljon ihmiset jotka vääristää asioita, ihmiset jotka eivät kestä palautetta käytöksestään.
        En minä itsekään ole täydellinen mutta tykkää kyllä ihmisistä mutta minusta tuntuu ettei juttumme sovi.
        Ei ole paljoa vastattavaa ja se mitä vastaan saan satuttamista ei aina tarkoituksellista mutta myös tarkoituksellista.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Itse löysäilen liikaa tuntuu kyllä olevan ajan puutetta.
        Palsta tuntuu minun kohdaltani menevän ohi koska olen oppinut ihmisistä aika paljon ihmiset jotka vääristää asioita, ihmiset jotka eivät kestä palautetta käytöksestään.
        En minä itsekään ole täydellinen mutta tykkää kyllä ihmisistä mutta minusta tuntuu ettei juttumme sovi.
        Ei ole paljoa vastattavaa ja se mitä vastaan saan satuttamista ei aina tarkoituksellista mutta myös tarkoituksellista.

        Katos, täällä taas toisista pskaa puhumassa..

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katos, täällä taas toisista pskaa puhumassa..

        xLiner

        ei ole kuin nytkin näen sinun kiusaavan sekö on tarkoituksesi?
        Se että olet nytkin tarkoitus omaisesti kiusaamassa ja vääristämässä minua.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        ei ole kuin nytkin näen sinun kiusaavan sekö on tarkoituksesi?
        Se että olet nytkin tarkoitus omaisesti kiusaamassa ja vääristämässä minua.

        Sinä olet pahin palstakiusaaja. Tuollainen pskan jauhaminen toisista on just sitä. Oliko tän ketjun aihe jotenkin tähän liittyvä? Ei. Mutta piti päästä taas tökkimään.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet pahin palstakiusaaja. Tuollainen pskan jauhaminen toisista on just sitä. Oliko tän ketjun aihe jotenkin tähän liittyvä? Ei. Mutta piti päästä taas tökkimään.

        xL

        Sinähän tähän tulit mustamaalaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet pahin palstakiusaaja. Tuollainen pskan jauhaminen toisista on just sitä. Oliko tän ketjun aihe jotenkin tähän liittyvä? Ei. Mutta piti päästä taas tökkimään.

        xL

        Nyt olen ottanut kuvat taas ylös.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet pahin palstakiusaaja. Tuollainen pskan jauhaminen toisista on just sitä. Oliko tän ketjun aihe jotenkin tähän liittyvä? Ei. Mutta piti päästä taas tökkimään.

        xL

        Sinun pitää oppia ymmärtää että jos satutaa täällä joku minä puhun täällä siitä koska se että vääristetään asioita sitä täällä, teette kuin sinäkin nyt.

        Minulle on ihan sama yhdistätkö itseesi tai toiseen se on teidän oletusta. Kyllä olen kertonut henkilölle joka näin tekee ja on todistus aineistoa täysin joita minun ei tarvitse nostaa esiin. Koska en ole täällä muita piikittelemässä kyllä ne on ihan itse käytöksellään tehnyt.

        Minun ei tarvitse antaa ihmiselle anteeksi jotka tahallaan satuttaa ja tekee minulle tarkoitus omaisesti väärin vain pahemtaakseni oloa kuin sinä tulit tähän tekemään vääristämään leimaamaan minua jotka ei edes opettele pois asiasta vaan lähtee pilaamaan toisen henkisistä vointia.


    • On hyvä pohtia miksi ennen sai, mutta nyt ei saa tai saa vain sellaisia joita ei halua.

      • Anonyymi

        Kyllä. Ja pyöreissä naisessa ei vikaa jos ei ole liikaa, mut täytyy olla suht nätti kivat kasvot.


      • Juuri niin . Olen samaa mieltä itse ymmärrän oikein hyvin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Ja pyöreissä naisessa ei vikaa jos ei ole liikaa, mut täytyy olla suht nätti kivat kasvot.

        Meillähän on jokaisella omat mieltymyksemme :) ja se nättiyskin on niin suhteellinen käsite :)


    • Anonyymi

      Mä en vaan laihdu. 15 tuntia liikuntaa viikossa mutta paino pysy vaan siinä 95 kilossa koko ajan. Lopetin sokerituotteiden ja kaljan litkimisen mutta ei vaan laihdu.

      • Anonyymi

        Viitenä päivänä raskasta lihastreeniä kuntosalilla 1,5 tuntia ja palauttavat aerobiset päälle? Ja vuosi jo menty tällä? Entä tulokset, miten rauta nousee?

        Lihas kuluttaa energiaa levossakin. Jos aikoo kadottaa läskiä, kannattaa hankkia lihasta.

        Ehkä olet aloittanut vasta pari sitten tai treenaat ja syöt ihan päin mäntyä, jos kehonkoostumus ei ole muuttunut. Tai luultavammin vain selittelet, kun varpaanheiluttaminen ja ranneliike sipsipussilla netissä roikkuen ei tuota tulosta.

        xLiner


      • Anonyymi

        Huomenta, lihas korvaa läskin ja painaa vielä enemmän, mutta kehosi koostumus muuttuu, oletko huomannut? Ota mittanauha käyttöösi ja tutki asiaa, onko näin? Muista syödä tarpeeksi ettei kehosi mene säästöliekille ja painonpudotus jämädä tiettyyn kohtaan, kalorimäärät päivittäin kannattaa laskea, ettei tule syödyksi myöskään liian paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta, lihas korvaa läskin ja painaa vielä enemmän, mutta kehosi koostumus muuttuu, oletko huomannut? Ota mittanauha käyttöösi ja tutki asiaa, onko näin? Muista syödä tarpeeksi ettei kehosi mene säästöliekille ja painonpudotus jämädä tiettyyn kohtaan, kalorimäärät päivittäin kannattaa laskea, ettei tule syödyksi myöskään liian paljon.

        Lihas korvaa kyllä läskin mutta läskistä voi yrittää pyrkiä ensin tehokkaasti eroon aerobisella liikunnalla (ilman ananerobista liikuntaa) ja aloittaa sen jälkeen kunnolla vasta lihastreeni. Toiset ovat tästä järjestyksestä eri mieltä. Moni ylipainoinen/lihava ei kuitenkaan jaksa salitreenejä heti, joten miellyttävämpiä ja kevyempiäkin lajeja on aloittajalle tarjolla, kuten kävely. On totta, että salilla näkee eri kokoisia ihmisiä. Jos käy salissa kerran tai kaksi viikossa, ei kyse kyllä ole mistään tehokkaasta laihduttamisesta. Jotkut käy sitten siellä salilla vuosikausi tai vuosikymmeniä eikä painossa tapahdu paljon muutosta, vaikka pientä kiinteytymistä voi tapahtuakin. Toki kaikki liikunta edistää terveyttä mutta liian vähäinen liikunta ja jatkuvat väärät ruokailutottumukset tai ylensyöminen ei palvele runsasta laihtumista ollenkaan.


    • Anonyymi

      Älkää olko huolissanne painostanne. 111 kg painava mies saa naisia joten se paino ei pitäisi olla ongelmana 95 kg miehelle.
      Jopapa painatte liian vähän? Syökää enemmän grillipihvejä, kabanossia, grillikylkeä, pekonia ja jättäkää ne kasvisvartaat ja maissit pois kokonaan. Alle 100 kg miehet punnitaan neuvolassa, eikös se niin mennyt?

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Varmaan riippuu, mitä se 111kg on. Jos se on lihasta, mies takuu varmasti löytää naisseuraa. Pitkälle, lihaksikkaalle miehelle 111kg ei ole liikaa. Kyllä miestenkin muuten kannattaa niitä kasviksia syödä.


    • Anonyymi

      Just joo. 114 kilosta 80 kiloon enkä ole naista saanut. Tiedän monia lihavia miehiä joilla on normipainoinen nainen. Tosin ne miehet juo aika paljon alkoholia. Itse en juo.

      • Anonyymi

        Onnittelut silti painonpudotuksesta! Hieno saavutus!


      • Anonyymi

        En ymmärrä miten alkoholia kittaava mies saa naista.?


    • Anonyymi

      Nallukoiden ei tarvii laihtuu ne kelpaa semmosena :)

      • Anonyymi

        Oletko itse nallukka? On totta, että jotkut ylipainoiset miehet herättää naisessa hoivavietin. Siinä ulkonäössä ja siinä miehessä pitää kuitenkin olla jotain, mikä viehättää. Kaikki ylipainoiset miehet eivät suinkaan ole nallekarhuja.


    • Anonyymi

      Parempi puntata isommat lihakset.

      • Anonyymi

        Isot lihakset ja hihaton paita kera komean naaman ja pitkän varren, ai ai. Sellainen mies ei ole sinkku kauan aikaa. ;)


    • Anonyymi

      Kyllä lihaksikkaat jännämiehet on naisten ihannemiehiä

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      140
      2020
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      171
      1220
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1137
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      167
      994
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      92
      911
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      850
    7. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      849
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      804
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      770
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      117
      688
    Aihe