Olen nuorekas tanssitaitoinnen hetero leskimies, ja haluaisin löytää mukavan naisen seurakseni..........
Etsin naista.
10
<50
Vastaukset
Nuorekas....
Viittaa siihen että olet vanha?Jonkinlainen onnettomuustutkintalautakunta pitäisi perustaa tutkimaan miestä, joka ei ole nuorekas vaan sen vastakohta. Loppuraporttiin voisivat keksiä myös tätä vastaakohtaa kuvaavan adjektiivin.
Niin se mukava nainen. Eikös ne kaikki ole mukavia.scrg kirjoitti:
Jonkinlainen onnettomuustutkintalautakunta pitäisi perustaa tutkimaan miestä, joka ei ole nuorekas vaan sen vastakohta. Loppuraporttiin voisivat keksiä myös tätä vastaakohtaa kuvaavan adjektiivin.
Niin se mukava nainen. Eikös ne kaikki ole mukavia.Nuorekas - nuori...?
Mukavimpia ovat ne naiset joiden kanssa pidetään hauskaa, muttei kehitetä mitään vakavaa.- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Nuorekas - nuori...?
Mukavimpia ovat ne naiset joiden kanssa pidetään hauskaa, muttei kehitetä mitään vakavaa.Aikuiset ihmiset asuvat mielellään yhdessä kun vain niiden omien makuuhuoneiden ja keittiöiden välillä on muutama kilometri. Yhteisiä ei saa olla.
Tuolloin kaikki ovat mukavia.
AsianVierestä
Kylläpäs noi pojat tossa alussa kovasti nyt saivartelee sulle ja keskenään... ootko miten kynyt tanssipaikoissa kesällä, nimittäin siellä niitä mukaviakin naisia varmaan olisi. Jotka olisi vailla nuorekasta tanssittajaa. :)
- Anonyymi
Laitappa sähkärios.niin tutustutaan👍Täällä tumma ja tulinen nainen vailla mukavaa miestä😊❤
- Anonyymi
Melkein jokaisen 50v miehen profiilissa lukee "nuorekas", mitä se sitten tarkoittaakaan.. kun ulkonäöltään, eivät ole nuorekkaita.
- Anonyymi
Se tarkoittaa sitä, että etsivät ainoastaan itseään nuorempaa seuraa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että337703- 51661
- 109648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574