Kaupan edessä mansikoita myynyt tyttö sai viisarin värähtämään siihen malliin että meinasin tulla housuihini. Nyt äkkiä jostain pillua.
Sinkkumiehen kesä - älytön panetus
Anonyymi
41155
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
Vastaukset 41
Vanhimmat
Osta kaupasta!
Missä sellainen kauppa on?
Ei voi olla totta! Minä tiedän kuka sinä olet.
Jaa minä vai?
Jos haluat siitä keskustella, s.posti toimii. :)
Aktivoin postin ja lähetin viestin. Minulla olisikin tunne että ollaan ehkä törmätty jossain.
*olikin
Heitin sulle pari sanaa postiin :D :D
Damn, olin niin varma :D. Huti taas.
No sitten vaan taas kohti uusia pettymyksiä.
Olen muuten ajatellut, että tuossa tunnistaa tietyn tavan kirjoittaa ja minun tavallani krjoittavia on monia muitakin kuin minä :)
Tai sinun tavallasi kirjoittavia on muitakin kuin sinä :) niinkuin vaikka kaikki kiihkeät nuoret miehet, joilla on kummallinen musiikkimaku :)
Sano muuten sitten kun sinun huumorintajusi ei kestä näitä minun heittoja, minä kestän kyllä sen :)
Elä huoli. Minun huumorintajuni on kiero kuin korkkiruuvi 😊
Epäilitkö mua?
Mä oon joskus vastannut näihin pillujuttuihin ihan samoin..
Hyvä juttu :D
Ei kai näihin oikein muuten voi vastata. Jos mies haluaa pillua, pesää ...muuta sen laktaista, niitähän saa kaupasta tai kiinasta tilaamalla. Tai jos on tee-se-itse-mies, voi sen rakennella kotoa löytyvistä materiaaleista. Saattaa juutuupista löytyä vaikka joku rakennusohjekin. Olen jossain törmännytkin, mutta en nyt millään jaksa muistaa missä tai miten se oli rakennettu
....kaltaista...
Niin ja minä kuuntelen tuota musiikkia hyvällä tuulella. Pahantuulen musiikki on sitten erikseen.
Mutta joo. Kun profiloin kirjoitustyylin perusteella, 9/10 on mennyt huti 😅
Vahva ehkä...
Profiloinnit usein menevät metsään kun on näin vähän käytettävissä materiaalia.
Musiikki on muuten jännä juttu, tai taiteet yleensä, niillä on melkoinen voima ja niillä voi sanoittaa vaikka mitä.
Mitäpä kuulu jos minä oonkin ihan vaan minä?
hihii
Vaikka ei heti uskoisi, minä tulen örinästä hyvälle tuulelle :D
Tässä huonon fiiliksen musiikkia:
https://www.youtube.com/watch?v=bx1Bh8ZvH84
https://www.youtube.com/watch?v=g_ihXlWKC7g
https://www.youtube.com/watch?v=xwtdhWltSIg
Tämä taas on minun teemani:
https://www.youtube.com/watch?v=Hphwfq1wLJs
Ettet vaan olisi Pertti...
PS. vastasin tuohon postiin.
Mulon sitten kaunis pymppy..
Kyllä minä uskon, minun on helppo uskoa se. Raskaassa musiikissa on jotain itseänikin viehättävää, vaikkakaan en jaksa sitä kauaa kuunnella. En jaksa kyllä kuunnella oikein mitään muutakaan musiikkia vain taustamusiikkina.
Nuo sinun huonon fiiliksen kappaleet....ai että minä rakastan kitaraa....olivat jotenkin hyvin surumielisiä. En ymmärrä englantia, joten en tiedä millainen tarina niissä oli, mutta videoista välittyi jotenkin surullisuus ja yksinäisyys, en tiedä miksi.
Pymppy hyvin kaikki hyvin.
Minä taas en voisi kuvitellekkaan elämää ilman musiikkia. Saan siitä oikein kunnon mielihyvän väreitä.
Minäkin kuljin koko nuoruuteni radio kiinni kasvaneena korvaan. Silloin ei tietenkään ollut kaikkia näitä hiunouksia mitä nyt ja se radiokin oli sellainen, ettei se aina ilman nyrkkeilyä suostunut yhteistyöhön.
Tämä posti onkin täällä aika hölmö, kun se ei ilmoita, että on tullut postia. Vastasin sinulle
Minulla on välillä ollut pitkiäkin jaksoja etten juuri kuunnellut musiikkia. Silloin olen vaihtanut tyylilajia mitä kuuntelen. En minä örinäänkään syntynyt. Vasta aikuisiällä nappasi. Välillä oli jopa suomipoppi kausikin.
Ei taida suoli24 posti toimia. Tyhjää vaan.
Pa.ska...niin arvelinkin, postia siis, pitää kokeilla uudelleen...
Olen ollut muutamassa konsertissa ja niissä minä hengitän musiikkia. Tai kun tyttäreni soittaa pianoa ja laulaa, siinäkin minä hengitän sitä. Minun pitää usein sulkea silmäni vain antaa musiikin tai jonkun äänen hoitaa sieluani.
Katos nyt. Tää on niin kummallinen posti, ettei osaa käyttää, vaikka minä olenkin niiiin taitava näitten romujen kanssa :)
Kiva kun koko maailma näkee, että yritän epätoivoisesti laittaa sinulle postia :D :D
No nyt toimii :D
Laitoin vielä vastauksen. Mutta nyt pitää painua pehkuihin, että jaksaa taas huomenna olla yhteiskunnan orja. Kauniita unia.
Hyvää yötä ja kauniita unia.
Järkyttävää! On se nyt h..läinen ettei saa rauhassa enää mansikoitakaan myydä! Mitähän olisi tapahtunut mustikanmyyjän kohdalla! Etkö yhtään mieti, että olet vaarallinen. Ennen piti pelätä vattumatoja. Nyt tuommosia miehiä.
Myyjähän on töissä, ei myyjää saa mennä häiritsemään, eikä ehdottelemaan mitään.
Ei myyjä edes voi ihastua kehenkään työaikana, se on mahdottomuus, koska myyjä on töissä.
t. Ruma ätmi
Myyjä voi korottaa ainoastaan hintaa jos ei muuhun ahdingossa pysty.
Muutenkin on kumma, että nuo viisarit värähtää väärässä paikassa eikä siinä missä pitäs! Risman kello ei oo liikkunu kahteen vuoteen. On siitä huoltoliikkeelle sanottu.
Ja vua'atkii o digitaalisia.
Kyllä myyjä treffeille lähtee olen kysynyt.
Kauppias on tässä tapauksessa tehnyt karmean virheen ja laittanut seksikkään 45-vuotiaan naisen myymään mansikoita. Hänen tulisi vaihtaa myyjä seksittömämpään 20 -vuotiaaseen naiseen niin nuoret miehet saisivat kulkea häpeilemättä kauppaan rauhassa.
Heh heh.
AsianVierestä
Tosi hyvä ....sinä osaat tämän
Siinähän ei ole mitään hävettävää, jos "viisari" värähtää. Hiukan sitä on syytä yleisillä paikoilla piilotella. Myyjäneitosta tai kypsenpää naista ei voi pakottaa seksuaalisiin rientoihin kesken työpäivän. Jokaisen pitää saada valita milloin leikkiin ryhtyy.
-Kaskenpolttaja
Ne mansikkatytöt on yleensä tosi nuoria.
Sitä ollaan virkeitä. Hyvä.