Sinkkumiehen kesä - älytön panetus

Anonyymi

Kaupan edessä mansikoita myynyt tyttö sai viisarin värähtämään siihen malliin että meinasin tulla housuihini. Nyt äkkiä jostain pillua.

41

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osta kaupasta!

      • Missä sellainen kauppa on?


      • Ei voi olla totta! Minä tiedän kuka sinä olet.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ei voi olla totta! Minä tiedän kuka sinä olet.

        Jaa minä vai?
        Jos haluat siitä keskustella, s.posti toimii. :)


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Jaa minä vai?
        Jos haluat siitä keskustella, s.posti toimii. :)

        Aktivoin postin ja lähetin viestin. Minulla olisikin tunne että ollaan ehkä törmätty jossain.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Aktivoin postin ja lähetin viestin. Minulla olisikin tunne että ollaan ehkä törmätty jossain.

        *olikin


      • Partakaveri kirjoitti:

        Aktivoin postin ja lähetin viestin. Minulla olisikin tunne että ollaan ehkä törmätty jossain.

        Heitin sulle pari sanaa postiin :D :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Heitin sulle pari sanaa postiin :D :D

        Damn, olin niin varma :D. Huti taas.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Damn, olin niin varma :D. Huti taas.

        No sitten vaan taas kohti uusia pettymyksiä.

        Olen muuten ajatellut, että tuossa tunnistaa tietyn tavan kirjoittaa ja minun tavallani krjoittavia on monia muitakin kuin minä :)
        Tai sinun tavallasi kirjoittavia on muitakin kuin sinä :) niinkuin vaikka kaikki kiihkeät nuoret miehet, joilla on kummallinen musiikkimaku :)

        Sano muuten sitten kun sinun huumorintajusi ei kestä näitä minun heittoja, minä kestän kyllä sen :)


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No sitten vaan taas kohti uusia pettymyksiä.

        Olen muuten ajatellut, että tuossa tunnistaa tietyn tavan kirjoittaa ja minun tavallani krjoittavia on monia muitakin kuin minä :)
        Tai sinun tavallasi kirjoittavia on muitakin kuin sinä :) niinkuin vaikka kaikki kiihkeät nuoret miehet, joilla on kummallinen musiikkimaku :)

        Sano muuten sitten kun sinun huumorintajusi ei kestä näitä minun heittoja, minä kestän kyllä sen :)

        Elä huoli. Minun huumorintajuni on kiero kuin korkkiruuvi 😊


      • Partakaveri kirjoitti:

        *olikin

        Epäilitkö mua?

        Mä oon joskus vastannut näihin pillujuttuihin ihan samoin..


      • Partakaveri kirjoitti:

        Elä huoli. Minun huumorintajuni on kiero kuin korkkiruuvi 😊

        Hyvä juttu :D


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Epäilitkö mua?

        Mä oon joskus vastannut näihin pillujuttuihin ihan samoin..

        Ei kai näihin oikein muuten voi vastata. Jos mies haluaa pillua, pesää ...muuta sen laktaista, niitähän saa kaupasta tai kiinasta tilaamalla. Tai jos on tee-se-itse-mies, voi sen rakennella kotoa löytyvistä materiaaleista. Saattaa juutuupista löytyä vaikka joku rakennusohjekin. Olen jossain törmännytkin, mutta en nyt millään jaksa muistaa missä tai miten se oli rakennettu


      • ....kaltaista...


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No sitten vaan taas kohti uusia pettymyksiä.

        Olen muuten ajatellut, että tuossa tunnistaa tietyn tavan kirjoittaa ja minun tavallani krjoittavia on monia muitakin kuin minä :)
        Tai sinun tavallasi kirjoittavia on muitakin kuin sinä :) niinkuin vaikka kaikki kiihkeät nuoret miehet, joilla on kummallinen musiikkimaku :)

        Sano muuten sitten kun sinun huumorintajusi ei kestä näitä minun heittoja, minä kestän kyllä sen :)

        Niin ja minä kuuntelen tuota musiikkia hyvällä tuulella. Pahantuulen musiikki on sitten erikseen.

        Mutta joo. Kun profiloin kirjoitustyylin perusteella, 9/10 on mennyt huti 😅


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Epäilitkö mua?

        Mä oon joskus vastannut näihin pillujuttuihin ihan samoin..

        Vahva ehkä...


      • Partakaveri kirjoitti:

        Niin ja minä kuuntelen tuota musiikkia hyvällä tuulella. Pahantuulen musiikki on sitten erikseen.

        Mutta joo. Kun profiloin kirjoitustyylin perusteella, 9/10 on mennyt huti 😅

        Profiloinnit usein menevät metsään kun on näin vähän käytettävissä materiaalia.

        Musiikki on muuten jännä juttu, tai taiteet yleensä, niillä on melkoinen voima ja niillä voi sanoittaa vaikka mitä.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Vahva ehkä...

        Mitäpä kuulu jos minä oonkin ihan vaan minä?

        hihii


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Profiloinnit usein menevät metsään kun on näin vähän käytettävissä materiaalia.

        Musiikki on muuten jännä juttu, tai taiteet yleensä, niillä on melkoinen voima ja niillä voi sanoittaa vaikka mitä.

        Vaikka ei heti uskoisi, minä tulen örinästä hyvälle tuulelle :D

        Tässä huonon fiiliksen musiikkia:
        https://www.youtube.com/watch?v=bx1Bh8ZvH84
        https://www.youtube.com/watch?v=g_ihXlWKC7g
        https://www.youtube.com/watch?v=xwtdhWltSIg

        Tämä taas on minun teemani:
        https://www.youtube.com/watch?v=Hphwfq1wLJs


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mitäpä kuulu jos minä oonkin ihan vaan minä?

        hihii

        Ettet vaan olisi Pertti...


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Hyvä juttu :D

        PS. vastasin tuohon postiin.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ettet vaan olisi Pertti...

        Mulon sitten kaunis pymppy..


      • Partakaveri kirjoitti:

        Vaikka ei heti uskoisi, minä tulen örinästä hyvälle tuulelle :D

        Tässä huonon fiiliksen musiikkia:
        https://www.youtube.com/watch?v=bx1Bh8ZvH84
        https://www.youtube.com/watch?v=g_ihXlWKC7g
        https://www.youtube.com/watch?v=xwtdhWltSIg

        Tämä taas on minun teemani:
        https://www.youtube.com/watch?v=Hphwfq1wLJs

        Kyllä minä uskon, minun on helppo uskoa se. Raskaassa musiikissa on jotain itseänikin viehättävää, vaikkakaan en jaksa sitä kauaa kuunnella. En jaksa kyllä kuunnella oikein mitään muutakaan musiikkia vain taustamusiikkina.

        Nuo sinun huonon fiiliksen kappaleet....ai että minä rakastan kitaraa....olivat jotenkin hyvin surumielisiä. En ymmärrä englantia, joten en tiedä millainen tarina niissä oli, mutta videoista välittyi jotenkin surullisuus ja yksinäisyys, en tiedä miksi.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mulon sitten kaunis pymppy..

        Pymppy hyvin kaikki hyvin.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kyllä minä uskon, minun on helppo uskoa se. Raskaassa musiikissa on jotain itseänikin viehättävää, vaikkakaan en jaksa sitä kauaa kuunnella. En jaksa kyllä kuunnella oikein mitään muutakaan musiikkia vain taustamusiikkina.

        Nuo sinun huonon fiiliksen kappaleet....ai että minä rakastan kitaraa....olivat jotenkin hyvin surumielisiä. En ymmärrä englantia, joten en tiedä millainen tarina niissä oli, mutta videoista välittyi jotenkin surullisuus ja yksinäisyys, en tiedä miksi.

        Minä taas en voisi kuvitellekkaan elämää ilman musiikkia. Saan siitä oikein kunnon mielihyvän väreitä.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minä taas en voisi kuvitellekkaan elämää ilman musiikkia. Saan siitä oikein kunnon mielihyvän väreitä.

        Minäkin kuljin koko nuoruuteni radio kiinni kasvaneena korvaan. Silloin ei tietenkään ollut kaikkia näitä hiunouksia mitä nyt ja se radiokin oli sellainen, ettei se aina ilman nyrkkeilyä suostunut yhteistyöhön.

        Tämä posti onkin täällä aika hölmö, kun se ei ilmoita, että on tullut postia. Vastasin sinulle


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Minäkin kuljin koko nuoruuteni radio kiinni kasvaneena korvaan. Silloin ei tietenkään ollut kaikkia näitä hiunouksia mitä nyt ja se radiokin oli sellainen, ettei se aina ilman nyrkkeilyä suostunut yhteistyöhön.

        Tämä posti onkin täällä aika hölmö, kun se ei ilmoita, että on tullut postia. Vastasin sinulle

        Minulla on välillä ollut pitkiäkin jaksoja etten juuri kuunnellut musiikkia. Silloin olen vaihtanut tyylilajia mitä kuuntelen. En minä örinäänkään syntynyt. Vasta aikuisiällä nappasi. Välillä oli jopa suomipoppi kausikin.

        Ei taida suoli24 posti toimia. Tyhjää vaan.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minulla on välillä ollut pitkiäkin jaksoja etten juuri kuunnellut musiikkia. Silloin olen vaihtanut tyylilajia mitä kuuntelen. En minä örinäänkään syntynyt. Vasta aikuisiällä nappasi. Välillä oli jopa suomipoppi kausikin.

        Ei taida suoli24 posti toimia. Tyhjää vaan.

        Pa.ska...niin arvelinkin, postia siis, pitää kokeilla uudelleen...

        Olen ollut muutamassa konsertissa ja niissä minä hengitän musiikkia. Tai kun tyttäreni soittaa pianoa ja laulaa, siinäkin minä hengitän sitä. Minun pitää usein sulkea silmäni vain antaa musiikin tai jonkun äänen hoitaa sieluani.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minulla on välillä ollut pitkiäkin jaksoja etten juuri kuunnellut musiikkia. Silloin olen vaihtanut tyylilajia mitä kuuntelen. En minä örinäänkään syntynyt. Vasta aikuisiällä nappasi. Välillä oli jopa suomipoppi kausikin.

        Ei taida suoli24 posti toimia. Tyhjää vaan.

        Katos nyt. Tää on niin kummallinen posti, ettei osaa käyttää, vaikka minä olenkin niiiin taitava näitten romujen kanssa :)

        Kiva kun koko maailma näkee, että yritän epätoivoisesti laittaa sinulle postia :D :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Katos nyt. Tää on niin kummallinen posti, ettei osaa käyttää, vaikka minä olenkin niiiin taitava näitten romujen kanssa :)

        Kiva kun koko maailma näkee, että yritän epätoivoisesti laittaa sinulle postia :D :D

        No nyt toimii :D

        Laitoin vielä vastauksen. Mutta nyt pitää painua pehkuihin, että jaksaa taas huomenna olla yhteiskunnan orja. Kauniita unia.


      • Partakaveri kirjoitti:

        No nyt toimii :D

        Laitoin vielä vastauksen. Mutta nyt pitää painua pehkuihin, että jaksaa taas huomenna olla yhteiskunnan orja. Kauniita unia.

        Hyvää yötä ja kauniita unia.


    • Järkyttävää! On se nyt h..läinen ettei saa rauhassa enää mansikoitakaan myydä! Mitähän olisi tapahtunut mustikanmyyjän kohdalla! Etkö yhtään mieti, että olet vaarallinen. Ennen piti pelätä vattumatoja. Nyt tuommosia miehiä.

    • Anonyymi

      Myyjähän on töissä, ei myyjää saa mennä häiritsemään, eikä ehdottelemaan mitään.
      Ei myyjä edes voi ihastua kehenkään työaikana, se on mahdottomuus, koska myyjä on töissä.

      t. Ruma ätmi

      • Myyjä voi korottaa ainoastaan hintaa jos ei muuhun ahdingossa pysty.


    • Muutenkin on kumma, että nuo viisarit värähtää väärässä paikassa eikä siinä missä pitäs! Risman kello ei oo liikkunu kahteen vuoteen. On siitä huoltoliikkeelle sanottu.

      • Ja vua'atkii o digitaalisia.


    • Anonyymi

      Kyllä myyjä treffeille lähtee olen kysynyt.

    • Anonyymi

      Kauppias on tässä tapauksessa tehnyt karmean virheen ja laittanut seksikkään 45-vuotiaan naisen myymään mansikoita. Hänen tulisi vaihtaa myyjä seksittömämpään 20 -vuotiaaseen naiseen niin nuoret miehet saisivat kulkea häpeilemättä kauppaan rauhassa.

      Heh heh.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Tosi hyvä ....sinä osaat tämän

        Siinähän ei ole mitään hävettävää, jos "viisari" värähtää. Hiukan sitä on syytä yleisillä paikoilla piilotella. Myyjäneitosta tai kypsenpää naista ei voi pakottaa seksuaalisiin rientoihin kesken työpäivän. Jokaisen pitää saada valita milloin leikkiin ryhtyy.

        -Kaskenpolttaja


    • Anonyymi

      Ne mansikkatytöt on yleensä tosi nuoria.

    • Anonyymi

      Sitä ollaan virkeitä. Hyvä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe