Jännänainen kiinnostaa..

Ukot täällä ihan täpinöissään jostain nevahööd Sofiasta..

Ei kiltit ja kunnolliset tytöt saa aikaan moista kiihkoa.

139

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kilteistä tytöistä tulee rikollisia koska seurustelevat jännämiesten kanssa. Minun exä lähti jännämiehen matkaan ja sai 9 vuotta linnaa koska puukotti piripäissään jonkun kuoliaaksi. Koulussa oli kympin oppilas mutta puolessa vuodessa muuttui täysin koska tapasi jännämiehen.

      • Niin että kaikki pahuus lähtee miehistä..

        ok.


      • Anonyymi

        Naisethan sen takana on, kun jos ei ole jännä ei naista saa, ja on pakko, jos ei halua olla koko elämäänsä yksin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisethan sen takana on, kun jos ei ole jännä ei naista saa, ja on pakko, jos ei halua olla koko elämäänsä yksin!

        No jos olisi noin, niin syy olisi se, että mies ei kestä olla yksin.


      • Anonyymi

        Pelkkä jännyys vaan ei riitä, kun pitää olla myös pitkä ja komea. Varallisuutta ei vaadita, jos nämä kolme täyttyy. Ei monet kestäkään olla yksin, ja sen taas näkeen nuorten miesten itsemurhista, yllättäen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä jännyys vaan ei riitä, kun pitää olla myös pitkä ja komea. Varallisuutta ei vaadita, jos nämä kolme täyttyy. Ei monet kestäkään olla yksin, ja sen taas näkeen nuorten miesten itsemurhista, yllättäen.

        Silti miesten tekemät itsarit on selvästi vähentyneet..

        Mitäs siihen sitten keksisit..
        https://findikaattori.fi/fi/table/10


      • Anonyymi

        No nykyään on paljon muuta tekemistäm, eikä välttämättä tule ensimmäisenä mieleen tappaa itseään. Ostavathan jotkut miehetkin esim. käytettyä kylpyvettä yrittäessään kompensoida naisten puutetta, mikäö tosin ei pidemmän päälle ainakaan toimi. En tiedä kyllä mikä tuon takana sitten oikeasti on, mutta silti miesten itsemurhat on naisten itsemurhia yleisempiä.


    • Anonyymi

      Samahan se on naisillakin, komeat jännämiehet kiihottavat, eivät läskit kunnolliset miehet.

      • Ei kuulosta kovin kunnolliselta, jos on läski.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei kuulosta kovin kunnolliselta, jos on läski.

        Minusta ylipaino ei tee kenestäkään kunnotonta. Ylipainoinen voi olla hyvässä fyysisessä kunnossa ja hän voi olla kunnollinen mies, eli siis omaa hyvät käytöstavat.
        Tietenkin riippuu vähän miten kunnollinen ja kunnoton määritellään.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei kuulosta kovin kunnolliselta, jos on läski.

        Olet oikeassa, läskit ovat huonoja ihmisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa, läskit ovat huonoja ihmisiä.

        Harvemmin kai läskeiltä hyvää kuntoa löytyy..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Harvemmin kai läskeiltä hyvää kuntoa löytyy..

        Käsityksesi perustuu mihin?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Harvemmin kai läskeiltä hyvää kuntoa löytyy..

        Totta, läskit eivät ole kunnollisia ihmisiä koska eivät ole urheilullisia.


    • Anonyymi

      Yksi aloitus ja siinäkin aloitusviestiä lukuunottamatta oli pelkkää paskanjauhantaa. Hieman toista luokkaa kuin mielisairaiden sarjamurhaajien naisilta saamat rakkauskirjeet ja avioliittotarjoukset.

      • Monta aloitusta on ollut samasta aiheesta.


    • Ei mutta aatelkaa asiaa toistepäin: Joku semijulkkis mies jäisi huumeista kiinni ja naiset olisi täällä aivan kuumina ja kyselisivät että kukahan sen nyt saa ittelleen yms..

      • Anonyymi

        Joo. Tällaista aloitusta ei ole naisilta pahemmin näkynyt, jossa hekumoitaisiin ko. tapausten perään.


    • Anonyymi

      Minen ole ikinä ymmärtänyt joidenkin naiseten duckface-fiksaatiota. Miksi vapaaehtoisesti rumentavat itsensä ja vielä maksavatkin siitä...?

      • Miehet tykkää katsella semmoisia kuvia..ja mitä enemmän katsojia, sen enemmän mainostajia ja sitä enemmän rahaa.

        Mitä se nyt tähän liittyy?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Miehet tykkää katsella semmoisia kuvia..ja mitä enemmän katsojia, sen enemmän mainostajia ja sitä enemmän rahaa.

        Mitä se nyt tähän liittyy?

        No siten, etten minä vaan pysty kiinnostumaan yhdestäkään duckfacesta, vaikka kuin jännä olisi... :)

        Ja aika helposti miesten vietävissä te naiset olette, mitä tulee ulkonäköönne... :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siten, etten minä vaan pysty kiinnostumaan yhdestäkään duckfacesta, vaikka kuin jännä olisi... :)

        Ja aika helposti miesten vietävissä te naiset olette, mitä tulee ulkonäköönne... :D

        Osa on, osa ei....ihan sama juttu mieheillä :D


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Osa on, osa ei....ihan sama juttu mieheillä :D

        Aika harvoin niihin miespuolisiin duckfaceihin törmää... :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika harvoin niihin miespuolisiin duckfaceihin törmää... :D

        Tarkennetaas....

        Osa on vietävissä, osa ei ole vietävissä. Ja sama juttu miehissä, osa on vietävissä ja osa ei. Mitä tulee siis ulkonäköön :D


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tarkennetaas....

        Osa on vietävissä, osa ei ole vietävissä. Ja sama juttu miehissä, osa on vietävissä ja osa ei. Mitä tulee siis ulkonäköön :D

        Duunaako ne vietävissä olevat miehet itselle duckfacen? :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Duunaako ne vietävissä olevat miehet itselle duckfacen? :D

        Ei naisia semmoiset kiinnosta.

        Jos ja kun ne duckfacet, joka on ilme, kiinnostaa miehiä, niin silleinhän nää sometuksesta elantonsa saavat semijulkkikset sitten ilmeilee..ja pyllistelee yms..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Duunaako ne vietävissä olevat miehet itselle duckfacen? :D

        Sitä pitää kysyä miehiltä. Luulen, että ulkonäköpaineita on sekä miehillä , että naisilla ja sitten yritetään kohti jotain ihanteeksi luultua.

        https://www.sielunisilmin.fi/malelifestyle/miesten-ulkonakopaineet-syyt/

        Tuossa oli mielenkiintoista pohdintaa siitä aiheesta.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Sitä pitää kysyä miehiltä. Luulen, että ulkonäköpaineita on sekä miehillä , että naisilla ja sitten yritetään kohti jotain ihanteeksi luultua.

        https://www.sielunisilmin.fi/malelifestyle/miesten-ulkonakopaineet-syyt/

        Tuossa oli mielenkiintoista pohdintaa siitä aiheesta.

        En mä jaksa näitä pohdintoja lukea. Kyllä mä näillä kilsoilla alan jo pikkuhiljaa tietämään mikä naisia kiinnostaa ja mikä ei. Siis oikeasti kiinnostaa eikä palstatotuuksien mukaisia kiinnostamisia... :)

        Mutta milloin naiset alkaa tietämään sen, mikä miehiä oikeasti kiinnostaa? Se onkin, ainakin minulle, paljon mielenkiintoisempi kysymys... :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mä jaksa näitä pohdintoja lukea. Kyllä mä näillä kilsoilla alan jo pikkuhiljaa tietämään mikä naisia kiinnostaa ja mikä ei. Siis oikeasti kiinnostaa eikä palstatotuuksien mukaisia kiinnostamisia... :)

        Mutta milloin naiset alkaa tietämään sen, mikä miehiä oikeasti kiinnostaa? Se onkin, ainakin minulle, paljon mielenkiintoisempi kysymys... :)

        Ei toki tarvitsekaan lukea, kunhan nyt laitoin.
        Tokihan se kiinnostaa minuakin, hetero kun olen, että mikä miehiä oikeasti kiinnostaa. Ja kun on myös mittarissa kilometrejä, olen huomannut ainakin sen, että myös miestä kiinnostaa tulla huomioiduksi, kuulluksi ja arvostetuksi omana itsenään.
        Tämän palstan "totuudet" miehistä eivät taida vastata todellisuutta piirunkaan vertaa, mikäli minä jotain ymmärrän.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ei toki tarvitsekaan lukea, kunhan nyt laitoin.
        Tokihan se kiinnostaa minuakin, hetero kun olen, että mikä miehiä oikeasti kiinnostaa. Ja kun on myös mittarissa kilometrejä, olen huomannut ainakin sen, että myös miestä kiinnostaa tulla huomioiduksi, kuulluksi ja arvostetuksi omana itsenään.
        Tämän palstan "totuudet" miehistä eivät taida vastata todellisuutta piirunkaan vertaa, mikäli minä jotain ymmärrän.

        Siinä asiassa en voi auttaa. Tai oikeastaan voisin, mutten auta. Minäkin olen joutunut omin avuin selvittämään mikä naisia oikeasti kiinnostaa ja mikä ei. Naiset, jos heitä kiinnostaa, saa tehdä saman. Silloin sen myös oppii. Oikeasti oppii... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä asiassa en voi auttaa. Tai oikeastaan voisin, mutten auta. Minäkin olen joutunut omin avuin selvittämään mikä naisia oikeasti kiinnostaa ja mikä ei. Naiset, jos heitä kiinnostaa, saa tehdä saman. Silloin sen myös oppii. Oikeasti oppii... :)

        Omin avuin minäkin asiaa olen selvittänyt ja noihin johtopäätöksiin tullut .

        Kiva tietää ettet auta :), osaan olla pyytämättä apua :)

        -kaskenpolttaja


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Sanos muuta, naapurin Sari ei kiinnosta vaikka on sievä ja hoikka. Sari olisi maailman paras äiti, mutta ei, ei kelpaa hän kun jännyys puuttuu.

    • Anonyymi

      Isot daisarit ja hyvä perce on ätmeille kemia.

    • Meinaat, että ukoilla olis fiksaatio Cruella De Vil tyyppisiin naisihmisiin?😋

      • Ainakin palstan ukoilla..


      • Minua ei ainakaan jännänainen kiinnosta tippakaan. Jo suuret tatuoinnit laskevat markkina-arvoa ja se, että polttaa tupakkaa puhumattakaan rikollistaustasta tai siihen verrattavasta jännyydestä. Enemmän on kiinnostunut uskovista, kunnollisista ja kiltistä naisista tai kivoista pienten lasten äideistä, joiden kanssa on kiva kirjoitella netissä. Jälkimmäisten ei tarvitse olla kilttejä nuhteettomia enkeleitä, mutta en tällä palstallakaan kirjoittelisi kuin satunnaisesti jännänaisen kanssa.


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Minua ei ainakaan jännänainen kiinnosta tippakaan. Jo suuret tatuoinnit laskevat markkina-arvoa ja se, että polttaa tupakkaa puhumattakaan rikollistaustasta tai siihen verrattavasta jännyydestä. Enemmän on kiinnostunut uskovista, kunnollisista ja kiltistä naisista tai kivoista pienten lasten äideistä, joiden kanssa on kiva kirjoitella netissä. Jälkimmäisten ei tarvitse olla kilttejä nuhteettomia enkeleitä, mutta en tällä palstallakaan kirjoittelisi kuin satunnaisesti jännänaisen kanssa.

        Joop, mullakin on suuri tatuointi ja yksi pienempi. Mutta käsivarren ympäri sekin..

        En kumminkaan ole jännänainen mielestäni. 🤣

        Mitäs sinne kuuluu näin ehtoolla?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ainakin palstan ukoilla..

        Ainakin..😆


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Joop, mullakin on suuri tatuointi ja yksi pienempi. Mutta käsivarren ympäri sekin..

        En kumminkaan ole jännänainen mielestäni. 🤣

        Mitäs sinne kuuluu näin ehtoolla?

        "Joop, mullakin on suuri tatuointi ja yksi pienempi. Mutta käsivarren ympäri sekin.. En kumminkaan ole jännänainen mielestäni. 🤣"

        Miehillä yhdistän tatuoinnit merimiehiin, moottoripyöräjengeihin ja vankilaoloihin. Ehkä sieltä puolellta saataan epäillä naisella myös vastaavaa uraa. Luonnollisesti tunnen ihan kunnollisiakin naisia, joilla tatuointeja, mutta vähän jännämiehiin ja naisiin ne yhdistän.

        "Mitäs sinne kuuluu näin ehtoolla?"

        Sorry, en käynyt enää illalla netissä, mutta tänään aamulla nukuin pommiin ja odotan vieraita. Lisäksi yhden ystävän kanssa pitäisi tänään sopia viikonlopputapaaminen. Lisäksi valmistun kahden päivän käristykseen shortseissa. Sunnuntaina sitten täällä Joensuussa viilenee. Mitäs sinne kuuluu?


      • No voihan nenä, mä yhdistän ehkä tietyn tyyppiset tatuoinnit merille ja vankiloihin, mutten kaikkia tatuointeja tai tatuoituja suinkaan pidä ketään tavallista ihmistä pahempana.

        En yhdistä siis välttis mihkään jengiin tms.

        Tatuoinnin takana kun voi olla vain se, että ne kuvat merkkaa itselle jotain ja niitä pitää hyvännäköisinä, koristuksina...

        Elä suotta anteeksi pyydä. Irl elämä ensin, nämä sitten.

        Oottelen puhelua, koskien lapseni terveyttä...vähän sekavin fiiliksin mitä vielä tuleekaan. Huolestuttaa, mutta koitan miettiä muuta etten sekoa..


      • Abrakadabra kirjoitti:

        No voihan nenä, mä yhdistän ehkä tietyn tyyppiset tatuoinnit merille ja vankiloihin, mutten kaikkia tatuointeja tai tatuoituja suinkaan pidä ketään tavallista ihmistä pahempana.

        En yhdistä siis välttis mihkään jengiin tms.

        Tatuoinnin takana kun voi olla vain se, että ne kuvat merkkaa itselle jotain ja niitä pitää hyvännäköisinä, koristuksina...

        Elä suotta anteeksi pyydä. Irl elämä ensin, nämä sitten.

        Oottelen puhelua, koskien lapseni terveyttä...vähän sekavin fiiliksin mitä vielä tuleekaan. Huolestuttaa, mutta koitan miettiä muuta etten sekoa..

        Abrakadabra: "Oottelen puhelua, koskien lapseni terveyttä...vähän sekavin fiiliksin mitä vielä tuleekaan. Huolestuttaa, mutta koitan miettiä muuta etten sekoa.."

        Toivottavasti puhelun uutiset olivat hyviä lapsesta. Itselläni vieraat kävivät ja päätin, etten mene tänään yliopistolle syömään, vaikka olisi edullista 1,97 euroa ruoka.

        En minä yhdistä sellaista pientä taidetautointia vankilagimmoihin, mutta sellaiset suuret yhdistän. Ehkä syy oli se, että keskustelin joskus sellaisen tatuoinnin isona käsivarteenottaneen kanssa. Tämä oli ollut huumeista vankilassa. Leimasin ehkä kaikki samanlaiset vankila-jännänaisiksi?


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Abrakadabra: "Oottelen puhelua, koskien lapseni terveyttä...vähän sekavin fiiliksin mitä vielä tuleekaan. Huolestuttaa, mutta koitan miettiä muuta etten sekoa.."

        Toivottavasti puhelun uutiset olivat hyviä lapsesta. Itselläni vieraat kävivät ja päätin, etten mene tänään yliopistolle syömään, vaikka olisi edullista 1,97 euroa ruoka.

        En minä yhdistä sellaista pientä taidetautointia vankilagimmoihin, mutta sellaiset suuret yhdistän. Ehkä syy oli se, että keskustelin joskus sellaisen tatuoinnin isona käsivarteenottaneen kanssa. Tämä oli ollut huumeista vankilassa. Leimasin ehkä kaikki samanlaiset vankila-jännänaisiksi?

        Onkohan tällä Sofialla tatskoja?

        Mullakin on, mutta oonkin tämmönen semijännä..🤗


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Onkohan tällä Sofialla tatskoja?

        Mullakin on, mutta oonkin tämmönen semijännä..🤗

        Vankilassa en oo ollut, mutta merillä useastikin..


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Abrakadabra: "Oottelen puhelua, koskien lapseni terveyttä...vähän sekavin fiiliksin mitä vielä tuleekaan. Huolestuttaa, mutta koitan miettiä muuta etten sekoa.."

        Toivottavasti puhelun uutiset olivat hyviä lapsesta. Itselläni vieraat kävivät ja päätin, etten mene tänään yliopistolle syömään, vaikka olisi edullista 1,97 euroa ruoka.

        En minä yhdistä sellaista pientä taidetautointia vankilagimmoihin, mutta sellaiset suuret yhdistän. Ehkä syy oli se, että keskustelin joskus sellaisen tatuoinnin isona käsivarteenottaneen kanssa. Tämä oli ollut huumeista vankilassa. Leimasin ehkä kaikki samanlaiset vankila-jännänaisiksi?

        Juu, sain sen puhelun ja asiat etenee. Niistä sen enempää halua tänne kertoa, koska koskevat lapsukaistani. Siis hänen henkilökohtaisia asioita ovatten, eivät kuulu minusta palstajulkisuuteen. :)

        Voi vaan vaikuttaa minuun jonkun verran, kun on vähän stressiä päällä.

        Heh, jos näkisit minut katukuvassa aikalailla varmaan ajattelisit siis, että toi nainen on istunut lusimassa. On sen verran iso ja mustanpuhuva tatuointi. :D

        Huh hellettä, meinaa pää särkeä taas. :(


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Juu, sain sen puhelun ja asiat etenee. Niistä sen enempää halua tänne kertoa, koska koskevat lapsukaistani. Siis hänen henkilökohtaisia asioita ovatten, eivät kuulu minusta palstajulkisuuteen. :)

        Voi vaan vaikuttaa minuun jonkun verran, kun on vähän stressiä päällä.

        Heh, jos näkisit minut katukuvassa aikalailla varmaan ajattelisit siis, että toi nainen on istunut lusimassa. On sen verran iso ja mustanpuhuva tatuointi. :D

        Huh hellettä, meinaa pää särkeä taas. :(

        Abrakadabra: "Huh hellettä, meinaa pää särkeä taas. :("

        Täällä Joensuussa ei ole ollut kovin kuumaa. Hetken kävi 28 asteessa iltapäivällä, mutta suurimmaksi osaksi päivää on ollut 26-27 astetta vaan. Täällä ei tarvitse kärsi 30 asteen helteistä nyt. Huomiseksi on kyllä luvattu 30 astetta, mutta moneen paikkaan Suomessa on luvattu 33 astetta. En muista kuuluiko Lahti siihen vyöhykkeeseen.

        Ei tatuoinnit niin hirvittävästi häiritse. Jos on kaunis nainen tatuoitu jossain Subwayssa niin ei vaikuta oikeastaan mitään, mutta jos siellä palvelee voimakkaasti tatuoitu ruma nainen - niin sitten vähän häiritsee. Kivannäköisille antaa anteeksi isotkin tatuoinnit tai muuten mukavalle, ei jännä-naiselle.

        Miten meinaat kestää lauantain hirmuhelteet?


      • Abrakadabra kirjoitti:

        No voihan nenä, mä yhdistän ehkä tietyn tyyppiset tatuoinnit merille ja vankiloihin, mutten kaikkia tatuointeja tai tatuoituja suinkaan pidä ketään tavallista ihmistä pahempana.

        En yhdistä siis välttis mihkään jengiin tms.

        Tatuoinnin takana kun voi olla vain se, että ne kuvat merkkaa itselle jotain ja niitä pitää hyvännäköisinä, koristuksina...

        Elä suotta anteeksi pyydä. Irl elämä ensin, nämä sitten.

        Oottelen puhelua, koskien lapseni terveyttä...vähän sekavin fiiliksin mitä vielä tuleekaan. Huolestuttaa, mutta koitan miettiä muuta etten sekoa..

        Abrakadabra: "Oottelen puhelua, koskien lapseni terveyttä...vähän sekavin fiiliksin mitä vielä tuleekaan. Huolestuttaa, mutta koitan miettiä muuta etten sekoa.."

        Toivottavasti ei ollut huonoja uutisia tai se syynä, että taisit vetäytyä hivenen netistä. Viestitä, jos tulee parempia uutisia. Itse muistan teitä iltarukouksessani.

        Muuten taas lähden matkalle. Kirjoittelen Joensuun rautatieasemalla mikrolla. Odotan Helsingin myöhästyneen junan saapumista ja sitä milloinka päästään lähtemään ehkä vähän myöhässä. Aina kaikki ei mene ihmisten tai junien suhteen nappiin. Tseppiä sinne, jos on huono aika. Kyllä se siitä vielä hyväksi muuttuu! :)


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Abrakadabra: "Oottelen puhelua, koskien lapseni terveyttä...vähän sekavin fiiliksin mitä vielä tuleekaan. Huolestuttaa, mutta koitan miettiä muuta etten sekoa.."

        Toivottavasti ei ollut huonoja uutisia tai se syynä, että taisit vetäytyä hivenen netistä. Viestitä, jos tulee parempia uutisia. Itse muistan teitä iltarukouksessani.

        Muuten taas lähden matkalle. Kirjoittelen Joensuun rautatieasemalla mikrolla. Odotan Helsingin myöhästyneen junan saapumista ja sitä milloinka päästään lähtemään ehkä vähän myöhässä. Aina kaikki ei mene ihmisten tai junien suhteen nappiin. Tseppiä sinne, jos on huono aika. Kyllä se siitä vielä hyväksi muuttuu! :)

        "Toivottavasti ei ollut huonoja uutisia tai se syynä, että taisit vetäytyä hivenen netistä. Viestitä, jos tulee parempia uutisia. Itse muistan teitä iltarukouksessani."

        - sanotaanko vaikka niin, että ikäviä ei ehkäpä huonoja. asioita joihin on apua ja tukea saatavilla. mulla lähti läppäristä nappula irti, en saa isoja kirjaimia mutta menee tää näinkin. caps lockia en viitti käyttää.

        joo aina ei kaikki mene kuin strömsössä. yritän saada ton nappulan takas paikalleen, tuntuu hassulle kirjoitella ilman isoja kirjaimia. mukavaa kesänjatkoa sullekin.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        "Toivottavasti ei ollut huonoja uutisia tai se syynä, että taisit vetäytyä hivenen netistä. Viestitä, jos tulee parempia uutisia. Itse muistan teitä iltarukouksessani."

        - sanotaanko vaikka niin, että ikäviä ei ehkäpä huonoja. asioita joihin on apua ja tukea saatavilla. mulla lähti läppäristä nappula irti, en saa isoja kirjaimia mutta menee tää näinkin. caps lockia en viitti käyttää.

        joo aina ei kaikki mene kuin strömsössä. yritän saada ton nappulan takas paikalleen, tuntuu hassulle kirjoitella ilman isoja kirjaimia. mukavaa kesänjatkoa sullekin.

        Kiva kuulla, että ei ole hirvittävän huonoja uutisia. Rukoilin eilen iltarukouksessa teidän perheen puolesta, kun en tiennyt missä on hätä.

        Oikeastaan huvittavan näköistä tuo, että ei ole isoja kirjaimia. Toivottavasti saat näppäimistön kuntoon. Uusia usb-näppäimistöjä saa runsaalla 10 eurolla. Voi liittää ilmeisesti kiinni myös läppäriin.

        Itse ostin perjantaiksi lipun yhteen konserttiin ja olen hyvällä tuulella, vaikka lämpötila meni helteitten jälkeen alle 20 asteen. Sielläkin teillä on viileää?

        Nyt tuli Windows 10 päivitys, jonka takia lopetan tähän, sillä kohta kone uudelleen käynnistyy?


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Kiva kuulla, että ei ole hirvittävän huonoja uutisia. Rukoilin eilen iltarukouksessa teidän perheen puolesta, kun en tiennyt missä on hätä.

        Oikeastaan huvittavan näköistä tuo, että ei ole isoja kirjaimia. Toivottavasti saat näppäimistön kuntoon. Uusia usb-näppäimistöjä saa runsaalla 10 eurolla. Voi liittää ilmeisesti kiinni myös läppäriin.

        Itse ostin perjantaiksi lipun yhteen konserttiin ja olen hyvällä tuulella, vaikka lämpötila meni helteitten jälkeen alle 20 asteen. Sielläkin teillä on viileää?

        Nyt tuli Windows 10 päivitys, jonka takia lopetan tähän, sillä kohta kone uudelleen käynnistyy?

        onhan ne aina, kun lapsesta on kyse ikäviä ja huolestuttavia. vaikuttavat pitkälle ellei jopa lapsen koko elämän läpi, mutta jospa porukalla saadaan lievitystä asiaan, perheen ja muiden auttavien tahojen kanssa.

        otan hiukan palstaan etäisyyttä nyt jatkossa, kun en jaksa tätä ilmapiiriä ettei mitään mieltä saa olla eikä ajatella kuten haluaa, yksi mielivaltainen ihminen yrittää sabotoida koko palstan omilla ehdoillaan ja piintyneillä päähänpinttymillään.

        suurinosa täällä onkin mukavia ja kykenee käymään keskustelua ilman, että pitää ratakiskosta vääntää. mutta helpommalla pääsee, kun ei vaan tule ja ole täällä. korkeintaan sen hetken kun näkee jotain itua kirjoitella.

        ei mulla hätä ole, kyllästynyt vaan tähän touhuun ja kotijoukoissa minusta on enemmän hyötyä muutenkin.

        kyllä tuon nappulan varmaan saa kiinni, kun osaa muljauttaa sen vaan oikeaoppisesti siihen. en vaan meinaa olla niin näppärä. ohan tuossa toisella puolella samanmoinen nuolinappula mistä saa isot kirjaimet, huomasin juuri nyt....on vaan ns. vääränkätinen.

        kokeilen NYT onnistuu. :)

        On viileämpää täälläkin, mutta ei haittaa. Vaihteeksi kelpaa hyvin viileämmässäkin, kun vaan valoisana pysyy.

        Ok.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        onhan ne aina, kun lapsesta on kyse ikäviä ja huolestuttavia. vaikuttavat pitkälle ellei jopa lapsen koko elämän läpi, mutta jospa porukalla saadaan lievitystä asiaan, perheen ja muiden auttavien tahojen kanssa.

        otan hiukan palstaan etäisyyttä nyt jatkossa, kun en jaksa tätä ilmapiiriä ettei mitään mieltä saa olla eikä ajatella kuten haluaa, yksi mielivaltainen ihminen yrittää sabotoida koko palstan omilla ehdoillaan ja piintyneillä päähänpinttymillään.

        suurinosa täällä onkin mukavia ja kykenee käymään keskustelua ilman, että pitää ratakiskosta vääntää. mutta helpommalla pääsee, kun ei vaan tule ja ole täällä. korkeintaan sen hetken kun näkee jotain itua kirjoitella.

        ei mulla hätä ole, kyllästynyt vaan tähän touhuun ja kotijoukoissa minusta on enemmän hyötyä muutenkin.

        kyllä tuon nappulan varmaan saa kiinni, kun osaa muljauttaa sen vaan oikeaoppisesti siihen. en vaan meinaa olla niin näppärä. ohan tuossa toisella puolella samanmoinen nuolinappula mistä saa isot kirjaimet, huomasin juuri nyt....on vaan ns. vääränkätinen.

        kokeilen NYT onnistuu. :)

        On viileämpää täälläkin, mutta ei haittaa. Vaihteeksi kelpaa hyvin viileämmässäkin, kun vaan valoisana pysyy.

        Ok.

        Abrakadabra: "otan hiukan palstaan etäisyyttä nyt jatkossa, kun en jaksa tätä ilmapiiriä ettei mitään mieltä saa olla eikä ajatella kuten haluaa, yksi mielivaltainen ihminen yrittää sabotoida koko palstan omilla ehdoillaan ja piintyneillä päähänpinttymillään."

        Minulla on käynyt mielessä se, että mahdollisesti lopetan kokonaan kirjoittelun, jos sinä täältä lähdet. Mutta aina olet palannut, joten aivan heti lopeta, jos sinusta ei kuulu mitään. Harmi, jos vähentelet kirjoittamista. Itsekkään en enää niin innostunut tästä palstasta ole, joten olen lähiaikoina vähemmän kirjoitellut.

        Hyvää heinäkuun loppua, vaikka sää ja tunnelmat eivät niin aurinkoisia kaikin osin enää ole! :)


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Abrakadabra: "otan hiukan palstaan etäisyyttä nyt jatkossa, kun en jaksa tätä ilmapiiriä ettei mitään mieltä saa olla eikä ajatella kuten haluaa, yksi mielivaltainen ihminen yrittää sabotoida koko palstan omilla ehdoillaan ja piintyneillä päähänpinttymillään."

        Minulla on käynyt mielessä se, että mahdollisesti lopetan kokonaan kirjoittelun, jos sinä täältä lähdet. Mutta aina olet palannut, joten aivan heti lopeta, jos sinusta ei kuulu mitään. Harmi, jos vähentelet kirjoittamista. Itsekkään en enää niin innostunut tästä palstasta ole, joten olen lähiaikoina vähemmän kirjoitellut.

        Hyvää heinäkuun loppua, vaikka sää ja tunnelmat eivät niin aurinkoisia kaikin osin enää ole! :)

        tuskin kokonaan lähden, mutta elän fiiliksen mukaan. kun alkaa tympäsemään, liukenen ja kun tuntuu hyvälle osallistun mielitekojeni mukaan.

        mua vaivaa se, että palstalla tuntuu olevan järjestäytynyttä kiusantekoa ja siihin kuuluu uhrina esiintyminen, kaveria esittäminen, arkaluontoisilla jutuilla iskeminen ja nälviminen. täällä on jotain mätää sanoo mun tuntosarvet.

        varmana on enempi kun yksi rotta talossa.


        hyvää heinäkuunloppua, työt alkaakin kohta joten sitten tulee ns. luonnollinen poistuma.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        tuskin kokonaan lähden, mutta elän fiiliksen mukaan. kun alkaa tympäsemään, liukenen ja kun tuntuu hyvälle osallistun mielitekojeni mukaan.

        mua vaivaa se, että palstalla tuntuu olevan järjestäytynyttä kiusantekoa ja siihin kuuluu uhrina esiintyminen, kaveria esittäminen, arkaluontoisilla jutuilla iskeminen ja nälviminen. täällä on jotain mätää sanoo mun tuntosarvet.

        varmana on enempi kun yksi rotta talossa.


        hyvää heinäkuunloppua, työt alkaakin kohta joten sitten tulee ns. luonnollinen poistuma.

        Abrakadabra: "tuskin kokonaan lähden, mutta elän fiiliksen mukaan. kun alkaa tympäsemään, liukenen ja kun tuntuu hyvälle osallistun mielitekojeni mukaan."

        Minäkin menen fiiliksen mukaan ja sen mukaan mitä menoja on. Syyskuussa alkaa yliopisto, minkä takia minulla täällä kirjoittelu jää myös vähemmälle. Ehkä sitten perjantai-iltaisin ja viikonloppuisin vähän. Viikonloppuisin on myös formula 1 ja jalkapalloa. Ne vie aikaa nettikirjoittelulta.

        Abrakadabra: "mua vaivaa se, että palstalla tuntuu olevan järjestäytynyttä kiusantekoa ja siihin kuuluu uhrina esiintyminen, kaveria esittäminen, arkaluontoisilla jutuilla iskeminen ja nälviminen. täällä on jotain mätää sanoo mun tuntosarvet."

        Minä en tykännyt "luterilaisuus" palstan yhdestä nälviästä, minkä takia käytännössä lopetin siellä. En ole siellä kirjoittanut kuin aivan heinäkuun alussa ja tänään. Nyt sitä sen palstan nälviää ei ole näkynyt, joten ehkä tämän "sinkut" palstankin sinua ärsyttänyt poistuu aikanaan.

        Abrakadabra: "varmana on enempi kun yksi rotta talossa."

        Ehkä ne sinuun on iskeneet, kun olet niin suosittu palstalla ja vakiokirjoittaja.

        Abrakadabra: "hyvää heinäkuunloppua, työt alkaakin kohta joten sitten tulee ns. luonnollinen poistuma."

        Ihan elokuun alussako sinulla työt alkaa? Muuten tuo pienellä kirjoittaminen alkaa maistua pieneltä pikantin makuiselta tyylikeinolta. Erotut joukosta uudella tyylillä? Jos sinulla on läppäri niin hommaa erillinen usb-näppäimistö. Itse käytän usb-hiirtä läppärillä ja hyvin toimii. Hyvää aivan heinäkuun loppua. Itse odotan helmikuun 2. päivää ja yhtä konserttia, johon ostin lipun. Paikalle saattaa tulla yli tuhat henkeä, miksi ostin varmuuden vuoksi jo tiistaina, jotta en saisi konserttisalin ovelta kuulla "loppuunmyyty" kommentteja.


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Abrakadabra: "tuskin kokonaan lähden, mutta elän fiiliksen mukaan. kun alkaa tympäsemään, liukenen ja kun tuntuu hyvälle osallistun mielitekojeni mukaan."

        Minäkin menen fiiliksen mukaan ja sen mukaan mitä menoja on. Syyskuussa alkaa yliopisto, minkä takia minulla täällä kirjoittelu jää myös vähemmälle. Ehkä sitten perjantai-iltaisin ja viikonloppuisin vähän. Viikonloppuisin on myös formula 1 ja jalkapalloa. Ne vie aikaa nettikirjoittelulta.

        Abrakadabra: "mua vaivaa se, että palstalla tuntuu olevan järjestäytynyttä kiusantekoa ja siihin kuuluu uhrina esiintyminen, kaveria esittäminen, arkaluontoisilla jutuilla iskeminen ja nälviminen. täällä on jotain mätää sanoo mun tuntosarvet."

        Minä en tykännyt "luterilaisuus" palstan yhdestä nälviästä, minkä takia käytännössä lopetin siellä. En ole siellä kirjoittanut kuin aivan heinäkuun alussa ja tänään. Nyt sitä sen palstan nälviää ei ole näkynyt, joten ehkä tämän "sinkut" palstankin sinua ärsyttänyt poistuu aikanaan.

        Abrakadabra: "varmana on enempi kun yksi rotta talossa."

        Ehkä ne sinuun on iskeneet, kun olet niin suosittu palstalla ja vakiokirjoittaja.

        Abrakadabra: "hyvää heinäkuunloppua, työt alkaakin kohta joten sitten tulee ns. luonnollinen poistuma."

        Ihan elokuun alussako sinulla työt alkaa? Muuten tuo pienellä kirjoittaminen alkaa maistua pieneltä pikantin makuiselta tyylikeinolta. Erotut joukosta uudella tyylillä? Jos sinulla on läppäri niin hommaa erillinen usb-näppäimistö. Itse käytän usb-hiirtä läppärillä ja hyvin toimii. Hyvää aivan heinäkuun loppua. Itse odotan helmikuun 2. päivää ja yhtä konserttia, johon ostin lipun. Paikalle saattaa tulla yli tuhat henkeä, miksi ostin varmuuden vuoksi jo tiistaina, jotta en saisi konserttisalin ovelta kuulla "loppuunmyyty" kommentteja.

        kait joka palstalla on ne tyypit, joiden kanssa kallot kolisee ennenpitkää vastakkain, eikä kommunikaatio suju ei sitten millään yritykselläkään. sitten vielä ne härkkijät on oma ryhmänsä kokonaan...

        ei minun mielestä kenenkään tarvitse täältäkään poistua, yhtälailla tämä on kaikille avoin areena kuin koen olevan mullekin, mutta pikkasen voisi miettiä tietysti onko se palstalla olemisen funktio keskustella vai sotkea keskusteluja omalla agendallaan...

        en ole ajatellut olevani sen suositumpi, kun muutkaan enkä haluakaan olla. oleellisinta on se voiko asioista keskustella ja olla vastapuolen kanssa eri linjoillakin ilman, että jatkuvasti pitää jankuttaa jotain hampaankolon jäänyttä vanhaa mätää mantraa...

        mielenkiinto loppuu, jos levy hirttää kiinni ja hissi ei enää kulje ylösasti.

        alussa joo, kyllä sen huomaa kun olen koko päivän pois, edes piipahtelematta.

        tuntuu hassulta kirjoitella pienellä, mutta en saanut nappulaa paikalleen ja toinen nappula on ihan vääränkätinen, en jotenkin osaa painaa sitä lennossa kirjoittessa. pitää hidastaa tahtia ja haeskella nappulaa ja ei se vaan onnistu multa.

        😊

        mikä konsertti on kyseessä?


      • Abrakadabra kirjoitti:

        kait joka palstalla on ne tyypit, joiden kanssa kallot kolisee ennenpitkää vastakkain, eikä kommunikaatio suju ei sitten millään yritykselläkään. sitten vielä ne härkkijät on oma ryhmänsä kokonaan...

        ei minun mielestä kenenkään tarvitse täältäkään poistua, yhtälailla tämä on kaikille avoin areena kuin koen olevan mullekin, mutta pikkasen voisi miettiä tietysti onko se palstalla olemisen funktio keskustella vai sotkea keskusteluja omalla agendallaan...

        en ole ajatellut olevani sen suositumpi, kun muutkaan enkä haluakaan olla. oleellisinta on se voiko asioista keskustella ja olla vastapuolen kanssa eri linjoillakin ilman, että jatkuvasti pitää jankuttaa jotain hampaankolon jäänyttä vanhaa mätää mantraa...

        mielenkiinto loppuu, jos levy hirttää kiinni ja hissi ei enää kulje ylösasti.

        alussa joo, kyllä sen huomaa kun olen koko päivän pois, edes piipahtelematta.

        tuntuu hassulta kirjoitella pienellä, mutta en saanut nappulaa paikalleen ja toinen nappula on ihan vääränkätinen, en jotenkin osaa painaa sitä lennossa kirjoittessa. pitää hidastaa tahtia ja haeskella nappulaa ja ei se vaan onnistu multa.

        😊

        mikä konsertti on kyseessä?

        Abrakadabra: "tuntuu hassulta kirjoitella pienellä, mutta en saanut nappulaa paikalleen ja toinen nappula on ihan vääränkätinen, en jotenkin osaa painaa sitä lennossa kirjoittessa. pitää hidastaa tahtia ja haeskella nappulaa ja ei se vaan onnistu multa."

        Joo, tietokonenäppäimistössä on kaksi shift eli vaihtonäppäintä. Itse kirjoitan kymmensormijärjestelmällä eli käytän niitä molempia näppäimiä. Täytyy tunnustaa, että esimerkiksi T-kirjaimen tein oikealla kädellä, mutta tämän kappaleen "Joo" tein vasemmalla kädellä, sillä oikean käden etusormi painoi j-kirjainta kymmensormijärjestelmässä. Minullekin saattaisi olla tosivaikeaa kirjoittaa, jos jompikumpi vaihtonäppäimistä ei toimisi.

        En mieti palstojen häiriköitä sen enempään, sillä ei ne juuri minulle tällä Sinkut-palstalla kirjoitelet. Ehkä kirjoitit heistä asiaa.

        Abrakadabra: "😊 mikä konsertti on kyseessä?"

        En voi kertoa, sillä paljastaisin silloin kaupungin missä olen. En ole nyt Joensuussa vaan Faijan asuinkaupungissa (siellä Lappeenrannassa, miksi sinä luulit),


    • Anonyymi

      Niin se vaan on että naiset sekaantuu rikollisiin. Ei ole rehellistä rikollista jolla olis 4 miljoonaa ja elättäisi muijaa.

      • Anonyymi

        Mut 4 miljoonaa euroa ei voi olla väärässä.... :D


    • Joo, oon vähän huolissani kans. Mitä meidän pitäisi tälle tehdä Wuu?

      • Ryöstetään pankki.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ryöstetään pankki.

        Joo, sitä ei oo naiset tehny.

        Ei tartteis olla edes tutkintavankeudessa niinku sissyt joutuu.
        Pääsis suoraan kovalle osastolle :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä Wuu & Pöö:

        https://areena.yle.fi/1-3488637

        On muuten ihan hauska sarja, suosittelen.

        -flowersreally-

        Mä oon nähnyt ton ja suosittelen myös! En nyt ehkä pankkiryöstöä sentäs, ettei supon ukot ole oven takana..(suppoukot).


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä oon nähnyt ton ja suosittelen myös! En nyt ehkä pankkiryöstöä sentäs, ettei supon ukot ole oven takana..(suppoukot).

        Niin, joutuuko jo perumaan *naurua*

        En mäkään nyt niitä haluis kun on lomat ja kaikki :’D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä Wuu & Pöö:

        https://areena.yle.fi/1-3488637

        On muuten ihan hauska sarja, suosittelen.

        -flowersreally-

        En oo kuullukaan tuosta, pitäs katsoa :D


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        En oo kuullukaan tuosta, pitäs katsoa :D

        Siinä on mm nuorempia miehiä, jotka haluavat tulla piiskatuiksi.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on mm nuorempia miehiä, jotka haluavat tulla piiskatuiksi.

        -flowersreally-

        Ja mulle ilmotit siitä :D

        *kikattaa*


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ja mulle ilmotit siitä :D

        *kikattaa*

        Ajattelin antaa lisäkannustimen sarjan katseluun.

        -flowers-


    • Pitäisikö ruveta leikkimään Bill Clintonia, mutta naispuoleisena?

    • Jos lähtisi lenkille ja työntäisi muutaman viisisatasen liiveihin. Vähän niin kuin Sauli, mutta himppusen näkyvämmin :D Voisi yhden laittaa Asicsin monoonkin.

    • Mitä sinä tarkoitat jännänaisella?

    • Saadaanpahan me miehetkin kerrankin kostua 😉

      ...eikun oota, se olikin märkä pieru.

      • Piiskaa vaillahan se sinäkin oot.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Piiskaa vaillahan se sinäkin oot.

        Ai mää vai? Eeeeeeen... Mutta jos tahdot...


    • Tekisiköhän seiska meistä jutun?

      Säpinää. Antaisin siihen ii-han kaikkeni.

    • Se on sillä tavalla, että jännänainen on näyttävä nainen. Niin se on nähtävä. Lissu hiiritukalla ei.

      Pitää olla vähän salaperäinen askelkyykkääjä ei kääkkä.

      • Mä luulen, että nää palstan hiirulaiset vain heijastaa niitä omia himojaan siihen, kun väittävät naisten tykkäävän jännämiehistä..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä luulen, että nää palstan hiirulaiset vain heijastaa niitä omia himojaan siihen, kun väittävät naisten tykkäävän jännämiehistä..

        Onhan täällä väki sekaisin...

        Ei sille mahda mitään.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Onhan täällä väki sekaisin...

        Ei sille mahda mitään.

        Se on kai nää helteet..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se on kai nää helteet..

        Oliko sulla pää alhaalla Hietalahdessa?

        Oon tullu siihen tulokseen, että miehistä jännimpiä ovat raksamiehet, se kaveri siellä ja sitten tämä Marbellan raksaimperiumi mies.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oliko sulla pää alhaalla Hietalahdessa?

        Oon tullu siihen tulokseen, että miehistä jännimpiä ovat raksamiehet, se kaveri siellä ja sitten tämä Marbellan raksaimperiumi mies.

        Mun jännämies osas korjata mun tabletin näytön..

        Aika jännä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mun jännämies osas korjata mun tabletin näytön..

        Aika jännä.

        Oli niin jännä juttu etten tiiä saanko ens yönä unta..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mun jännämies osas korjata mun tabletin näytön..

        Aika jännä.

        Paniko vasaralla laittaen :D

        No ei vissiin ku mukavasti oot siinä hih


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mä luulen, että nää palstan hiirulaiset vain heijastaa niitä omia himojaan siihen, kun väittävät naisten tykkäävän jännämiehistä..

        Ne "kunnolliset" naiset ovat läskejä tai muuten rumia, niinkuin "kiltit ja kunnolliset" ätmitkin.


    • Anonyymi

      Sen lisäksi, että Pekka tuo rahan perheeseen, ollaan siinä mielessä erilainen pari, että vietämme paljon aikaa erillään. Olen aika paljon viikonloppuja yksin kotona. En tykkää käydä ulkona ja Pekka taas on todella menevä, joten en tykkää ängetä mukaan.

      Pian Mailiskin sinkku.


      https://www.is.fi/viihde/art-2000006184453.html

      • Musta tuntuu ettei Pekka luovu Mailiksesta koskaan <3


      • Aha.


      • Anonyymi

        Ei vit*u =D

        Pekka saa kortistaan kuukausitiliotteen. Hän on tarkastanut sen pari kertaa. Ostan paljon Stockmannilta, niin tiliotteessahan lukee vain kaupan nimi. Yritän aina luetella ostamiani asioita. Perustelen laskut sillä, että olen ostanut Pekalle shampoota. Sitten hän miettii, olenko todella ostanut shampoota monella tuhannella eurolla. Ostan sitä ehkä muutaman kerran vuodessa. Pari kertaa summa on ollut niin suuri, että on tullut hieman sanomista. Silloin minulle on tullut paha mieli, ja olen ollut ojentamassa korttiani takaisin, Mailis naureskeli.

        https://www.seiska.fi/Uutiset/Mailis-Penttila-elaa-hapeilematta-rikkaan-miehensa-rahoilla-luottokortissa-rajaton

        HYPERGAMIAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei vit*u =D

        Pekka saa kortistaan kuukausitiliotteen. Hän on tarkastanut sen pari kertaa. Ostan paljon Stockmannilta, niin tiliotteessahan lukee vain kaupan nimi. Yritän aina luetella ostamiani asioita. Perustelen laskut sillä, että olen ostanut Pekalle shampoota. Sitten hän miettii, olenko todella ostanut shampoota monella tuhannella eurolla. Ostan sitä ehkä muutaman kerran vuodessa. Pari kertaa summa on ollut niin suuri, että on tullut hieman sanomista. Silloin minulle on tullut paha mieli, ja olen ollut ojentamassa korttiani takaisin, Mailis naureskeli.

        https://www.seiska.fi/Uutiset/Mailis-Penttila-elaa-hapeilematta-rikkaan-miehensa-rahoilla-luottokortissa-rajaton

        HYPERGAMIAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD

        Oikeestikko joku ostaa shampoota parilla tonnilla ja pari kertaa vuodessa? Tossa olis ehkä pitänyt olla lainausmerkit "shampoota"...

        Kirjoitusvirhe lienee. Pekalla ei mitenkään voi kulua shampoota niin paljon. Tukkakin on lyhyt


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Oikeestikko joku ostaa shampoota parilla tonnilla ja pari kertaa vuodessa? Tossa olis ehkä pitänyt olla lainausmerkit "shampoota"...

        Kirjoitusvirhe lienee. Pekalla ei mitenkään voi kulua shampoota niin paljon. Tukkakin on lyhyt

        Monella tonnilla korjaus, ei parilla.😬


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Oikeestikko joku ostaa shampoota parilla tonnilla ja pari kertaa vuodessa? Tossa olis ehkä pitänyt olla lainausmerkit "shampoota"...

        Kirjoitusvirhe lienee. Pekalla ei mitenkään voi kulua shampoota niin paljon. Tukkakin on lyhyt

        Kirjoitusvirhe, kun shampoo pitää nykyään kirjoittaa sampoo.. Mitähän joku Sampo siitä tykkää?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kirjoitusvirhe, kun shampoo pitää nykyään kirjoittaa sampoo.. Mitähän joku Sampo siitä tykkää?

        Oikeesti? Sampoo? Sampo on rahasampo. :)

        Sampo Terholta vois kysyä.




      • Abrakadabra kirjoitti:

        No voi hitsi, en osaa sitäkään kirjottaa oikein... 🤦‍♀️

        Ja sitten testaamaan, mä tein kerran tästä aloituksenkin. Nyt sain 13/14. Viimeinen meni väärin, mut jotain oon näemmä oppinut kun ekalla kerralla sain vain 9 oikein.

        https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006164608.html


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kirjoitusvirhe, kun shampoo pitää nykyään kirjoittaa sampoo.. Mitähän joku Sampo siitä tykkää?

        Kyllä shampoo voidaan edelleen kirjoittaa h:lla.

        "Paljon lainoja tulee myös kielistä, joissa käytetään latinalaista kirjaimistoa niin kuin suomessakin. Useimmat tällaisista sanoista kirjoitetaan joko lainanantajakielen tapaan tai mukautettuna: chanson, vorschmack, sherry, show, shampoo tai sampoo, samppanja."

        https://www.kotus.fi/nyt/uutistekstit/tiistaigallup/s_s_vai_sh.26375.news


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä shampoo voidaan edelleen kirjoittaa h:lla.

        "Paljon lainoja tulee myös kielistä, joissa käytetään latinalaista kirjaimistoa niin kuin suomessakin. Useimmat tällaisista sanoista kirjoitetaan joko lainanantajakielen tapaan tai mukautettuna: chanson, vorschmack, sherry, show, shampoo tai sampoo, samppanja."

        https://www.kotus.fi/nyt/uutistekstit/tiistaigallup/s_s_vai_sh.26375.news

        Jos multa kysyttäis, niin samppanjakin pitäis kirjoittaa h-kirjainta käyttäen.


    • Melko varmasti Sofialla on huonommat jutut kuin palstanaisilla

      • Mutta asianajajallaan ei. En oo hetkeen nauranu niin makeasti :D


      • Kyllä me ollaan paljon jännempiä.


      • Sofian jutut onkin kumia.


      • scrg kirjoitti:

        Sofian jutut onkin kumia.

        Ai että ne voi pyyhkiä pois?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mutta asianajajallaan ei. En oo hetkeen nauranu niin makeasti :D

        Ei oo tullut seurailtua, mutta täytyypä nyt vähän katella


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä me ollaan paljon jännempiä.

        Olette jännempiä kuin korkeajännitys lehdet


      • pujotteIija kirjoitti:

        Olette jännempiä kuin korkeajännitys lehdet

        ZÄP rÄPs tsirrr..... :D

        Mulla on sähkökärpäslätkä.
        Muuta syntiä en oo tehny.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Olette jännempiä kuin korkeajännitys lehdet

        Korkkarit, hahhaa..

        Broidilla oli niitä kakarana.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        ZÄP rÄPs tsirrr..... :D

        Mulla on sähkökärpäslätkä.
        Muuta syntiä en oo tehny.

        Niin on muutes mullakin. Pikkukärpäsiä varten. Zip.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        ZÄP rÄPs tsirrr..... :D

        Mulla on sähkökärpäslätkä.
        Muuta syntiä en oo tehny.

        Ootko koittanut omaa takamusta lätkiä? jos vaik tulis jotain väristyksiä :D


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin on muutes mullakin. Pikkukärpäsiä varten. Zip.

        Se on hurja laite. Tulta ja rätinää. Vähän niinku Uuno tennisturnauksessa :D


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Korkkarit, hahhaa..

        Broidilla oli niitä kakarana.

        Viidakon korkkarit oli parhaita, tai ehkä niitä tehdään vieläkin


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ootko koittanut omaa takamusta lätkiä? jos vaik tulis jotain väristyksiä :D

        Paremman puutteessa kyllä. Pitäähän se tietää, miltä kärpäsestä tuntuu. Sillä oon perustellu jos oon kiinni jääny :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Paremman puutteessa kyllä. Pitäähän se tietää, miltä kärpäsestä tuntuu. Sillä oon perustellu jos oon kiinni jääny :D

        Tietysti takamuksella voi olla kärpäsiäkin, sinulla luonnollisesti mieskärpäsiä :D


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Korkkarit, hahhaa..

        Broidilla oli niitä kakarana.

        Piti googlettaa että mitkä ihmeen korkkarit. Ei sentäs pornoa ollut.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Piti googlettaa että mitkä ihmeen korkkarit. Ei sentäs pornoa ollut.

        -flowersreally-

        Ai ei ollu? Mulla jäi kans vähän epäselväks ensin. Ne on tämmöisiä nämä tuntemattomat lehdet ja niiden lukijat :)


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tietysti takamuksella voi olla kärpäsiäkin, sinulla luonnollisesti mieskärpäsiä :D

        Eikä oo :D Miehet eivät tykkää minusta laisinkaan. Olen Siiri.

        Siis Justiina. Siirillä oli kotiinkutsukaulin, meillä nykynaisilla nämä sähköiset.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Eikä oo :D Miehet eivät tykkää minusta laisinkaan. Olen Siiri.

        Siis Justiina. Siirillä oli kotiinkutsukaulin, meillä nykynaisilla nämä sähköiset.

        Eipä tietenkään tykkää, onhan se huomattu :D. Nyt täytyy lähteä motskarilla kauppareissulle, ennenkuin juttuni tästä vielä paranevat


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ootko koittanut omaa takamusta lätkiä? jos vaik tulis jotain väristyksiä :D

        Mä tökkäsin oman sormen, kun ukko väitti että se on ihan lelu, taivuin kaksinkerroin. En sitten suosittele kokeilemaan.


      • "... lukenut tästä inteneristä, sellä on puhelimessa Sofiaa enemmän kuin Salveo Mattinia" :D

        "Kunnon mies, kuten minä, antavat lahjoja naisilleen taatakseen heidän suosionsa" :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Piti googlettaa että mitkä ihmeen korkkarit. Ei sentäs pornoa ollut.

        -flowersreally-

        Niin..Toi mun lausehan kuulostaa aika jännältä ilman asiayhteyttä.



      • Anonyymi

        Minusta lähes jokaisella palstanaisella on vähintään yhtä huonot jutut kuin Sofialla. Eikä ne miestenkään jutut yhtään sen parempia ole... :D


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Niin..Toi mun lausehan kuulostaa aika jännältä ilman asiayhteyttä.

        No mutta sähän oletkin jännä, niin miksei sitten broidisikin.

        -flowers-


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä tökkäsin oman sormen, kun ukko väitti että se on ihan lelu, taivuin kaksinkerroin. En sitten suosittele kokeilemaan.

        Kai testasit sitä vielä mieheesikin?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mä tökkäsin oman sormen, kun ukko väitti että se on ihan lelu, taivuin kaksinkerroin. En sitten suosittele kokeilemaan.

        Au...ts. Totta kai se väitti, jännämiehet tekee tuommosia temppuja :D


    • Anonyymi

      Vain ilmeisen olematon sielunkumppani kiinnostaa ja sitä yksinäni kärvistelen.

    • Anonyymi

      Kiltit tytöt on niitä jotka panee jännämiehiä. Monta kertaa se on nähty ihan julkisuudessakin.

      • Anonyymi

        Kilttejä tyttöjäkö julkisuudessa?
        Älä juksaa!


    • Anonyymi

      Ei naisen tausta vaikuta millään tavalla. Jos hän saa miehen pysähtymään ja tuntemaan hyvinvointia kaikin tavoin on mies "mennyttä". Minulle on aivan sama olisiko nainen tyydyttänyt koko eteläisen pallonpuoliskon tai seurustellut Putinin ja Trumpin kanssa, vaikka yhtä aikaa. Se on menneisyyttä, katsotaan vain tulevaan.
      Kiltti mitään sanomaton neitsyt...mitä vittua sellaisella kukaan tekee?

      AsianVierestä

      • Niin että se mennyt vaikuttaa kuitenkin.

        "Kiltti mitään sanomaton neitsyt...mitä vittua sellaisella kukaan tekee?"


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Niin että se mennyt vaikuttaa kuitenkin.

        "Kiltti mitään sanomaton neitsyt...mitä vittua sellaisella kukaan tekee?"

        Niinpä... tausta ei muka vaikuta mutta pitää olla kuitenkin kokenut.


      • Anonyymi

        Tuosta neitsyt- kommentista voi bongata myös kohdan....." Jos hän saa miehen pysähtymään ja tuntemaan hyvinvointia kaikin tavoin on mies " mennyttä" "
        Tuo lausahdus oli mielestäni se olennainen kohta, joskin myös neitsyt voi tehdä tuon saman.

        - kaskenpolttaja


    • Kuka Sofia?

    • Minä oon aina tykännyt kilteistä naisista ja miehistä🥰

      • Sama täällä. Itse menen sunnuntaina kiltin naisen luokse raamattupiiriin ja ehkä hän tulee kaksi viikkoa myöhemmin luokseni katsomaan elokuvaa. Raamattupiirissä ja elokuvahetkessä on molemmissa vain kilttejä naisia ja miehiä. Tuhmia en luokseni kutsuisi ja tuhmien naisten raamattupiiriin en menisi.

        Mitäs kesääsi kuuluu? Oliko helteet viime viikolla liikaa?


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Sama täällä. Itse menen sunnuntaina kiltin naisen luokse raamattupiiriin ja ehkä hän tulee kaksi viikkoa myöhemmin luokseni katsomaan elokuvaa. Raamattupiirissä ja elokuvahetkessä on molemmissa vain kilttejä naisia ja miehiä. Tuhmia en luokseni kutsuisi ja tuhmien naisten raamattupiiriin en menisi.

        Mitäs kesääsi kuuluu? Oliko helteet viime viikolla liikaa?

        Hyvää kesä lapsilla itselleni uuvuttava rintapumppauksen takia ollut.
        lapsi oppi uimaan meidän 6 vuotias ja taas 4v poika on mestari sukeltaa ihana nähdä ui kuin kala mestarillisisesti menee veden alla.
        Poika(4v) harjoittelisi uimaan siihen pyrin toinen harjoitellut mestari sukeltajaksi. Oppi pyöräilemään mutta jaksaisi maltillisesti harjoitella ja se menisi paremmin.
        Eilen käytin ja oliko siitä kolme aiemmin uimassa mutta muuten puistoiltu.


        Raamattu piiri melkein itsekin olen sellaiseen joutunut kun oventakana Jehovan todistaja pyörivät sinäänsä en välitä uskonnosta mutta siitä ihmisestä.😁 numerokin on vaihdettu mutta kutsumus vain mennä kirkolle se on vain minulle ajan hukkaa mutta se ihminen siinä on tärkeämpi.

        Näin unta ahneudesta yksi päivä koska lapsen puolesta koen ahnehtivan lapselle. se on osittain harmillista koska koen sen ahnehtimisen vääränä tuli paha mieli koko unesta.

        täällä on ollut Ikävä olla
        riitelyä en harrasta koska on rauhanomainen, Itse en edes kylvö riitelyä edes millään lailla. Kyllä ilmoitan jos on väärin käyttäydytty.
        Sinä itsekin tiedät sen kun niin on käynyt.

        Voiko oikeasti olla raamattu piireissä myös tuhmien ryhmiäkin?


      • valtakunta kirjoitti:

        Hyvää kesä lapsilla itselleni uuvuttava rintapumppauksen takia ollut.
        lapsi oppi uimaan meidän 6 vuotias ja taas 4v poika on mestari sukeltaa ihana nähdä ui kuin kala mestarillisisesti menee veden alla.
        Poika(4v) harjoittelisi uimaan siihen pyrin toinen harjoitellut mestari sukeltajaksi. Oppi pyöräilemään mutta jaksaisi maltillisesti harjoitella ja se menisi paremmin.
        Eilen käytin ja oliko siitä kolme aiemmin uimassa mutta muuten puistoiltu.


        Raamattu piiri melkein itsekin olen sellaiseen joutunut kun oventakana Jehovan todistaja pyörivät sinäänsä en välitä uskonnosta mutta siitä ihmisestä.😁 numerokin on vaihdettu mutta kutsumus vain mennä kirkolle se on vain minulle ajan hukkaa mutta se ihminen siinä on tärkeämpi.

        Näin unta ahneudesta yksi päivä koska lapsen puolesta koen ahnehtivan lapselle. se on osittain harmillista koska koen sen ahnehtimisen vääränä tuli paha mieli koko unesta.

        täällä on ollut Ikävä olla
        riitelyä en harrasta koska on rauhanomainen, Itse en edes kylvö riitelyä edes millään lailla. Kyllä ilmoitan jos on väärin käyttäydytty.
        Sinä itsekin tiedät sen kun niin on käynyt.

        Voiko oikeasti olla raamattu piireissä myös tuhmien ryhmiäkin?

        valtakunta: "Voiko oikeasti olla raamattu piireissä myös tuhmien ryhmiäkin?"

        Kiitos olosi vuotattamisesta ja perheestä kertomisesta, mutta raamattupiireissä ei ole tuhmien ryhmiä. Joku voi olla vähän vajavainen ja typerä? Kerrankin eräs ulkomaalainen pyysi minut raamattupiiriinsä suomalaisen vaimon kanssa. Menin heille raamikseen. Heille tuli pian lapsen syntymän jälkeen avioero, sillä tämä ulkomaalainen mies vastusti salaliittolaisteorioitensa takia rokotusta jonkunlaisena valtion juonena. Suomalainen vaimo halusi lapselleen kattavan rokotusuojan. Tavallaan mies oli ruotsiksi "dum" eli Adjektiivit
        1. tyhmä
        2. hölmö
        3. typerä
        Muut/tuntemattomat
        4. idioottimainen
        5. houkkamainen.

        Minä ymmärrän sen sanan myös tuhmaksi. On tyhmää olla tuhma - Man säger att det är dum så dum? Mies ei ollut ruotsalainen ulkomaalainen, mutta typerä näkemyksissään kieltäessään rokotus yms.? Ehkä hänenlaisiaan raamattupiirien vetäjiä löytyy lisää?


      • Koko sanaa välttelen kun en usko ihmisten olenvan tuollaisia enemmän koen tuollaisten ihmisen kanssa olevan väärin johdatetuiksi tai kehittymättömäksi, koulutuksen puutetta.

        epäilen noiden salaliittoteorioiden johtuvan enemmän väärän tiedon levityksestä johon uskoo enemmän kuin tutkimuksiin ja koulutukseen.

        Onhan se toki ikävää jos spekuloidaan asioita kehittyy jotain vääriä päätelmiä ja uskoo siihen levitettyy sanaan

        Sinullahan opettajan kokemusta? Muistanko oikein?
        Jos on niin, mistä kumman paikasta löytyy hyviä harjoituksia äidinkielen peruskoulun tasoa? 3lk 4lk 5lk ja 6lk
        Noi kirjat tarvitsee lisäharjoituksia että voi harjoitella toistamiseen.


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        valtakunta: "Voiko oikeasti olla raamattu piireissä myös tuhmien ryhmiäkin?"

        Kiitos olosi vuotattamisesta ja perheestä kertomisesta, mutta raamattupiireissä ei ole tuhmien ryhmiä. Joku voi olla vähän vajavainen ja typerä? Kerrankin eräs ulkomaalainen pyysi minut raamattupiiriinsä suomalaisen vaimon kanssa. Menin heille raamikseen. Heille tuli pian lapsen syntymän jälkeen avioero, sillä tämä ulkomaalainen mies vastusti salaliittolaisteorioitensa takia rokotusta jonkunlaisena valtion juonena. Suomalainen vaimo halusi lapselleen kattavan rokotusuojan. Tavallaan mies oli ruotsiksi "dum" eli Adjektiivit
        1. tyhmä
        2. hölmö
        3. typerä
        Muut/tuntemattomat
        4. idioottimainen
        5. houkkamainen.

        Minä ymmärrän sen sanan myös tuhmaksi. On tyhmää olla tuhma - Man säger att det är dum så dum? Mies ei ollut ruotsalainen ulkomaalainen, mutta typerä näkemyksissään kieltäessään rokotus yms.? Ehkä hänenlaisiaan raamattupiirien vetäjiä löytyy lisää?

        Niin ja kapea näkökulma asioihin.


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        valtakunta: "Voiko oikeasti olla raamattu piireissä myös tuhmien ryhmiäkin?"

        Kiitos olosi vuotattamisesta ja perheestä kertomisesta, mutta raamattupiireissä ei ole tuhmien ryhmiä. Joku voi olla vähän vajavainen ja typerä? Kerrankin eräs ulkomaalainen pyysi minut raamattupiiriinsä suomalaisen vaimon kanssa. Menin heille raamikseen. Heille tuli pian lapsen syntymän jälkeen avioero, sillä tämä ulkomaalainen mies vastusti salaliittolaisteorioitensa takia rokotusta jonkunlaisena valtion juonena. Suomalainen vaimo halusi lapselleen kattavan rokotusuojan. Tavallaan mies oli ruotsiksi "dum" eli Adjektiivit
        1. tyhmä
        2. hölmö
        3. typerä
        Muut/tuntemattomat
        4. idioottimainen
        5. houkkamainen.

        Minä ymmärrän sen sanan myös tuhmaksi. On tyhmää olla tuhma - Man säger att det är dum så dum? Mies ei ollut ruotsalainen ulkomaalainen, mutta typerä näkemyksissään kieltäessään rokotus yms.? Ehkä hänenlaisiaan raamattupiirien vetäjiä löytyy lisää?

        Minä yritän tehdä ihmisistä parempia, kivoja ja lämpimämpää ymmärräthän SUN valosi.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1698
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1325
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1137
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      189
      930
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      885
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      847
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      778
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      702
    Aihe