Oletteko viettäneet koko kesän yksin?

Anonyymi

Onko masentavaa viettää koko kesä yksin. Aika paljon olette ainakin palstalla viettäneet aikaa.

8

<50

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se niin kovin masentavaa ole. Kesä on hienoa aikaa.

Entä sinä, miten olet kesää viettänyt ja millaisissa tunnelmissa?

• Anonyymi

Olen viettänyt koko elämäni yksin joten vitusti masentaa.

• Anonyymi

Kyllä joo mutta ruman kanssa ei kukaan halua viettää kesää.

• Anonyymi

Viinamies on juonut kesän viinaa ja käynyt yökerhossa. Kun juo viinaa ja käy yökerhossa, ei tarvitse olla yksin vaan tapaa ihmisiä.

Raittiina joutuu olemaan koko kesän yksin.

t. viinamies

• Anonyymi

Tuo ei pidä paikkaansa:).

• Palstailu on helpompaa ja halvempaa, kun terapia ja ihmismassoissa poukkoilu pieniä ihmisiä perässä vetäen..

• Anonyymi

Yksin siinä mielessä että parisuhdetta ei ole eikä tule.
      Viimeisen sellaisen jälkeen sain tarpeekseni ja jäin viettämään vapaata sinkkuelämää jota jatkunut nyt jo niin pitkään että tätä ei enää halua vaihtaa minkäänlaiseen sitoutumiseen! Vapaus on tärkeintä.
      Asun yksin, minulla on pari läheisempää ystävää joita näen kun siltä tuntuu, puolin ja toisin. Minulla on työni jossa viihdyn, liikun paljon ulkona (en kapakoissa) luen, nautin hiljaisuudesta ja yksin olosta.
      En ymmärrä ihmisiä jotka kynsin hampain pyrkii parisuhteeseen, oli se sitten kuinka surkea tahansa! Mikä yksin olossa pelottaa? Oman itsensä kohtaaminen?
      Itse en mistään hinnasta enää vaihda elämääni siihen. Meillä kaikilla on vain yksi elämä ja on kauhea ajatella viettää se sitoutuneena mieheen (tai naiseen) joka aiheuttaa vain pahaa oloa, riitaa ja epäsopua. Mutta makunsa kullakin....

• Anonyymi

En, olin Thaimaassa 3 viikkoa ja koin upean 2,5 viikon kesäromanssin 18-vuotiaan tytön kanssa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      46
      892
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      763
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      488
      761
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      164
      503
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe