Miksi naiset olette heikkoja?

Anonyymi

olette heikkoja kaikilla tavoilla ja siksi miehet kohtelee teitä huonosti.

76

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emme ole heikkoja, en ainakaan minä ole ja luulen että se on yleisempikin asian tila.

      Oikeuttaako toisen heikkous mielestäsi huonon kohteluun?

      • Anonyymi

        Vaikka en aloittaja olekaan niin sanoisin silti että kyllä se valitettavasti vähän määrää usein suhteen laatua kumpi sen aloittaa. Jos mies tekee kaiken työn alkuvaiheessa ja nainen passiivisena sanoo muutaman kerran "ei" ja lopulta "kyllä" niin ei se kauhean hyvä lähtökohta ole tasaveroiseen kumppanuuteen eikä anna kuvaa että nainen osaisi muutenkaan tehdä mitään oma-aloitteisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka en aloittaja olekaan niin sanoisin silti että kyllä se valitettavasti vähän määrää usein suhteen laatua kumpi sen aloittaa. Jos mies tekee kaiken työn alkuvaiheessa ja nainen passiivisena sanoo muutaman kerran "ei" ja lopulta "kyllä" niin ei se kauhean hyvä lähtökohta ole tasaveroiseen kumppanuuteen eikä anna kuvaa että nainen osaisi muutenkaan tehdä mitään oma-aloitteisesti.

        Huomioni kiinnittyi tuohon " ...eikä anna kuvaa että nainen osaisi muutenkaan tehdä mitään oma-aloitteisesti"

        Toivottavasti et hoida parisuhdettasi luulojesi perusteella.
        Jos on jotenkin tyytymätön kumppaniin tai parisuhteeseen ylipäätään, kannattaisiko se ottaa kumppanin kanssa puheeksi? Yhdessä kai sitä puhumista pitää opetella ja miettiä myös sitä mitä itse voi tehdä asian eteen, kun sitä toista nyt vaan ei voi muuttaa.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Huomioni kiinnittyi tuohon " ...eikä anna kuvaa että nainen osaisi muutenkaan tehdä mitään oma-aloitteisesti"

        Toivottavasti et hoida parisuhdettasi luulojesi perusteella.
        Jos on jotenkin tyytymätön kumppaniin tai parisuhteeseen ylipäätään, kannattaisiko se ottaa kumppanin kanssa puheeksi? Yhdessä kai sitä puhumista pitää opetella ja miettiä myös sitä mitä itse voi tehdä asian eteen, kun sitä toista nyt vaan ei voi muuttaa.

        Aina voi mielikuvia muuttaa mutta sellainen se lähtökohta valitettavasti on jos nainen tulee täysin passiivisena ja vetelänä parisuhteeseen, ilman mitään omaa panosta ja reippautta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina voi mielikuvia muuttaa mutta sellainen se lähtökohta valitettavasti on jos nainen tulee täysin passiivisena ja vetelänä parisuhteeseen, ilman mitään omaa panosta ja reippautta.

        Miksi lähteä sellaiseen parisuhteeseen? Aina voi myös kysyä syytä passiivisuuteen ja vetelyyteen...


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Miksi lähteä sellaiseen parisuhteeseen? Aina voi myös kysyä syytä passiivisuuteen ja vetelyyteen...

        Aika moni nainen olettaa että miehen kuuluu tehdä aloite. Siinä yksi aika hyvä syy lähteä sellaiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni nainen olettaa että miehen kuuluu tehdä aloite. Siinä yksi aika hyvä syy lähteä sellaiseen.

        olet oikeassa. Se taitaa olla aika syvässä se opetus vieläkin, siksipä sen puhumisen merkitys korostuu. Miehen kannattaa kannustaa toista olemaan aloitteellinen, kertoa miten haluttavalta ja hyvätä tuntuu, kun toinen tekee aloitteen.

        Se "palkitsemiskoulutus" toimii meillä ihmisilläkin.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        olet oikeassa. Se taitaa olla aika syvässä se opetus vieläkin, siksipä sen puhumisen merkitys korostuu. Miehen kannattaa kannustaa toista olemaan aloitteellinen, kertoa miten haluttavalta ja hyvätä tuntuu, kun toinen tekee aloitteen.

        Se "palkitsemiskoulutus" toimii meillä ihmisilläkin.

        Mutta ensimmäisen aloitteen tekemisessä ei kukaan pääse kouluttamaan ketään. Se ajatus vietävänä olemisesta naisten tulisi vaan unohtaa. Siitä ei ole kenellekään ollut mitään iloa enää vuosikymmeniin, paitsi naisille ehkä hetkellistä iloa joka on myöhemmin kostautunut kun on ajautunut johonkin ikävään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ensimmäisen aloitteen tekemisessä ei kukaan pääse kouluttamaan ketään. Se ajatus vietävänä olemisesta naisten tulisi vaan unohtaa. Siitä ei ole kenellekään ollut mitään iloa enää vuosikymmeniin, paitsi naisille ehkä hetkellistä iloa joka on myöhemmin kostautunut kun on ajautunut johonkin ikävään.

        Naiset ja miehet ovat sellaisia kuin ovat. Sellaisina heidät/meidät tulisi ottaa.
        Hyvä on, että keskustelua käydään, koska sitä kautta se muutoskin tulee. Minun tyttäreni ovat aloiterikkaita, he eivät jää katselemaan vienosti kulmiensa alta, jos joku kiinnostaa ja varmasti tässä nuoremmassa polvessa jo on aika tavallista, ettei enää tarvitse odotella miehen tekevän aloitteen.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Naiset ja miehet ovat sellaisia kuin ovat. Sellaisina heidät/meidät tulisi ottaa.
        Hyvä on, että keskustelua käydään, koska sitä kautta se muutoskin tulee. Minun tyttäreni ovat aloiterikkaita, he eivät jää katselemaan vienosti kulmiensa alta, jos joku kiinnostaa ja varmasti tässä nuoremmassa polvessa jo on aika tavallista, ettei enää tarvitse odotella miehen tekevän aloitteen.

        Hyvä jos naiset edes uuden sukupolven tekemällä saavat muutosta aikaan. Miehiltä usein odotetaan vähän ripeämpiä toimia monissa asioissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos naiset edes uuden sukupolven tekemällä saavat muutosta aikaan. Miehiltä usein odotetaan vähän ripeämpiä toimia monissa asioissa.

        Muutokset tapahtuvat hitaasti. Odotuksia on monenlaisia, tärkeää ovat ne omat odotukset sen oman elämän suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka en aloittaja olekaan niin sanoisin silti että kyllä se valitettavasti vähän määrää usein suhteen laatua kumpi sen aloittaa. Jos mies tekee kaiken työn alkuvaiheessa ja nainen passiivisena sanoo muutaman kerran "ei" ja lopulta "kyllä" niin ei se kauhean hyvä lähtökohta ole tasaveroiseen kumppanuuteen eikä anna kuvaa että nainen osaisi muutenkaan tehdä mitään oma-aloitteisesti.

        Miten ihmeessä heikkous ja aloitteet, tai niiden vähyys, liittyvät yhteen? Ihan päätön rinnastus.

        Minä taas ihmettelen miksi kaikki miehet ovat niin vähä-älyisiä. Heidän kyvyttömyytensä kommunikoida on kiistaton todiste tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ihmeessä heikkous ja aloitteet, tai niiden vähyys, liittyvät yhteen? Ihan päätön rinnastus.

        Minä taas ihmettelen miksi kaikki miehet ovat niin vähä-älyisiä. Heidän kyvyttömyytensä kommunikoida on kiistaton todiste tästä.

        Mitä päätöntä siinä nyt on? Tietysti heikkoutta on se jos ei saa asioita itse aikaan vaan ajelehtii muiden tekemien aloitteiden mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni nainen olettaa että miehen kuuluu tehdä aloite. Siinä yksi aika hyvä syy lähteä sellaiseen.

        Tyypillistä sinkkupalstamiesten logiikkaa! :D

        Jos nainen ei tee aloitetta, hän on passiivinen.
        Jos nainen tekee aloitteen, hän antaa itsestään kevytkenkäisen kuvan.

        Olisiko teille itsellenne parempi, jos olisitte kokonaan ilman naista? ;-)


    • Anonyymi

      Kohteleeko vahva sitten toisia huonosti?

      • Anonyymi

        Ei. Heikko toimii niin.


    • Anonyymi

      Naiset on heikkoja henkisesti ja fyysisesti. Aina ovat alakynnessä ja eivätkä osaa tai uskalla puolustaa itseään eivätkä mielipiteitään.

      • Siltäkö tämä keskustelu sinusta näyttää :D


    • Anonyymi

      Osa on, osa ei.

    • <<Miksi naiset olette heikkoja?<<

      <<olette heikkoja kaikilla tavoilla ja siksi miehet kohtelee teitä huonosti.<<

      Alottajan sekä aloitus että ingressi ovat HARVINAISEN idiottimaisia.

    • Muistaakseni täällä on valitettu siitä, että 2000-luvun suomalainen nainen on liian vahva.

      Joka tapauksessa itsellä on yli 27 vuotta aikaa siitä kun joku mies olisi kohdellut mua huonosti, noin niinku henkisessä mielessä. Fyysisessä mielessä ei onneksi ole koskaan kohdeltu huonosti. Jos elämässä on ollut vastoinkäymisiä, ne on johtuneet valitettavasti joko itsestä tai sitten ihan silkasta epäonnesta tai maailman- tai elämäntilanteesta.

      • Anonyymi

        Eiköhän enemmän ole kuitenkin valitettu naisten passiivisuudesta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän enemmän ole kuitenkin valitettu naisten passiivisuudesta?

        Passiivisuudesta minkä suhteen? Jos tarkoitat pariutumista, niin itse en ole koskaan löytänyt seurustelukumppania, jos olen sellaista varta vasten etsinyt. Jos taas olen vain ollut ja ihmetellyt, olen sattumalta tullut jutelleeksi vieressä olevan tyypin kanssa niitä näitä, ja siitä onkin sukeutunut vuosia kestävä suhde.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Passiivisuudesta minkä suhteen? Jos tarkoitat pariutumista, niin itse en ole koskaan löytänyt seurustelukumppania, jos olen sellaista varta vasten etsinyt. Jos taas olen vain ollut ja ihmetellyt, olen sattumalta tullut jutelleeksi vieressä olevan tyypin kanssa niitä näitä, ja siitä onkin sukeutunut vuosia kestävä suhde.

        Passiivisuus pariutumisen suhteen, passiivisuus seksin suhteen....mitä näitä miesten murheita nyt onkaan. Jos olet vain odotellut että vieressä oleva tyyppi aloittaa rennon "niitä näitä" juttelun niin olet ollut passiivinen ja aloitekyvytön. Jos taas olet ollut aktiivinen asiassa niin sittenhän oletkin toiminut etkä vain ottanut jotain vastaan.


      • Täällähän valitetaan koko ajan milloin mistäkin, mitä naiset ovat. Peliähän se pitkälti taitaa olla, mutta totta toinen puoli.

        Ei minuakaan juuri huonosti ole kohdeltu. Ehkäpä en liiku sellaisissa piireissä, missä halutaan kohdella toisia huonosti. Ja kuitenkin tapaan paljon ihmisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Passiivisuus pariutumisen suhteen, passiivisuus seksin suhteen....mitä näitä miesten murheita nyt onkaan. Jos olet vain odotellut että vieressä oleva tyyppi aloittaa rennon "niitä näitä" juttelun niin olet ollut passiivinen ja aloitekyvytön. Jos taas olet ollut aktiivinen asiassa niin sittenhän oletkin toiminut etkä vain ottanut jotain vastaan.

        Jaah, en ole odotellut mitään, kun en ole ollut mitään hakemassakaan. Eikä nämä juttelijat ole olleet mitään rentoja jutuniskijöitä. Ihan yhtä passiivisia/aktiivisia ollaan oltu molemmat. Tosi vaikea tietää, kumpi on ollut aloitteen tekijä. Koska on tultu juttuun, on juttu jatkunut, jopa vuosikymmenten ajan.

        En koe (enkä usko että kokee kukaan muukaan mua) passiiviseksi seksissä. On jotain tilanteita joissa olen passiivinen seurailija ja ohjeiden noudattaja, esim. metsäretkillä tai veneessä, koska kumppani tietää aiheesta enemmän. Hän taas on passiivinen tilanteissa, jotka ovat enemmän mun tonttiani, kuten tietyt sosiaaliset tilanteet tai kulttuuririennot. Ruoanlaittokin.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Täällähän valitetaan koko ajan milloin mistäkin, mitä naiset ovat. Peliähän se pitkälti taitaa olla, mutta totta toinen puoli.

        Ei minuakaan juuri huonosti ole kohdeltu. Ehkäpä en liiku sellaisissa piireissä, missä halutaan kohdella toisia huonosti. Ja kuitenkin tapaan paljon ihmisiä.

        Joo, no täällä puhutaan enimmäkseen sellaisista naisista ja miehistä, joita en ole koskaan tavannutkaan, ainakaan huomannut tavanneeni. Ehkä heitä silti on olemassa, kun asiasta niin kohkataan.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Jaah, en ole odotellut mitään, kun en ole ollut mitään hakemassakaan. Eikä nämä juttelijat ole olleet mitään rentoja jutuniskijöitä. Ihan yhtä passiivisia/aktiivisia ollaan oltu molemmat. Tosi vaikea tietää, kumpi on ollut aloitteen tekijä. Koska on tultu juttuun, on juttu jatkunut, jopa vuosikymmenten ajan.

        En koe (enkä usko että kokee kukaan muukaan mua) passiiviseksi seksissä. On jotain tilanteita joissa olen passiivinen seurailija ja ohjeiden noudattaja, esim. metsäretkillä tai veneessä, koska kumppani tietää aiheesta enemmän. Hän taas on passiivinen tilanteissa, jotka ovat enemmän mun tonttiani, kuten tietyt sosiaaliset tilanteet tai kulttuuririennot. Ruoanlaittokin.

        Eli et ole juuri itse aloittanut näitä rentoja ja viattomia jutteluita?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli et ole juuri itse aloittanut näitä rentoja ja viattomia jutteluita?

        Olen varmaankin aloittanut joskus, vähintäänkin jos mies on sanonut pari sanaa, olen siitä jatkanut. En voi oikeasti muistaa, kumpi on ekat sanat lausunut. Viime kerrasta kun on n. 25 vuotta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli et ole juuri itse aloittanut näitä rentoja ja viattomia jutteluita?

        Eikä ne ole olleet rentoja eikä varsinkaan viattomia jutteluita, kun kerran tällaiseen on päädytty:D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli et ole juuri itse aloittanut näitä rentoja ja viattomia jutteluita?

        Pariutuminen muistuttaa paljon uusien kaverien "hankkimista". Niissäkin olen aktiivinen, jos siltä tuntuu. Jos jossain harrastuksessa tutustun hyviin tyyppeihin, minä olen usein se, joka sanoo, että laitetaas lista yhteystiedoista ja joka pitää mahdollisesti myöhemmin yhteyttä. Samoin olen toiminut parisuhteiden aloituksissa. Eihän sitä voi aina tietää, seuraako yhteystietojen vaihtamisesta kaveruus vai seurustelusuhde, jos on sinkku.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Eikä ne ole olleet rentoja eikä varsinkaan viattomia jutteluita, kun kerran tällaiseen on päädytty:D

        Vaikuttaa siltä että passiivinen olet ollut. Olet kuitenkin onnistunut pettämään itseäsi sillä että et ole varsinaisesti etsinyt mitään ja siten olet välttänyt omassa mielessäsi sen ikävän leiman.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä että passiivinen olet ollut. Olet kuitenkin onnistunut pettämään itseäsi sillä että et ole varsinaisesti etsinyt mitään ja siten olet välttänyt omassa mielessäsi sen ikävän leiman.

        Nyt kyllä oli niin sekavasti selitetty, että en ymmärtänyt mitään:D En ole pettänyt itseäni, enkä koe passiivisuutta minään ikävänä leimana. Kyllä minä olen sinkkuaikoinani kuullut, että olen vähän turhankin impulsiivinen tutustuja, niin kavereilta kuin vastakkaiselta sukupuolelta. Vastakkaista sukupuolta on ehkä häirinnyt se impulsiivisuudessani, etten ole hetken päästä enää muistanut kenen kanssa äsken aloitinkaan juttelun, vaan mennyt taas juttelemaan johonkin toiseen pöytään tms.

        Periaatteessa olen hyvinkin introvertti ihminen, mutta aika ajoin muutun sosiaaliseksi ja ekstrovertiksi. Sitten taas voin olla viikon ihan itsekseni, omassa rauhassani onnellisena.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Nyt kyllä oli niin sekavasti selitetty, että en ymmärtänyt mitään:D En ole pettänyt itseäni, enkä koe passiivisuutta minään ikävänä leimana. Kyllä minä olen sinkkuaikoinani kuullut, että olen vähän turhankin impulsiivinen tutustuja, niin kavereilta kuin vastakkaiselta sukupuolelta. Vastakkaista sukupuolta on ehkä häirinnyt se impulsiivisuudessani, etten ole hetken päästä enää muistanut kenen kanssa äsken aloitinkaan juttelun, vaan mennyt taas juttelemaan johonkin toiseen pöytään tms.

        Periaatteessa olen hyvinkin introvertti ihminen, mutta aika ajoin muutun sosiaaliseksi ja ekstrovertiksi. Sitten taas voin olla viikon ihan itsekseni, omassa rauhassani onnellisena.

        Ei siinä selityksessä ollut mitään sekavaa. Ymmärryksen puute johtui nyt valitettavasti ihan sinusta itsestäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä selityksessä ollut mitään sekavaa. Ymmärryksen puute johtui nyt valitettavasti ihan sinusta itsestäsi.

        Mistä päättelit ensinnäkin että olisin ollut passiivinen? Jos keskustelu on aloitettu suorastaan yhtä aikaa tai mahdollisesti itse olen ollut aloitteen tekijänä. Millä tavoin olen "pettänyt itseäni" jos olen ollut sillä mielellä, etten etsi itselleni kumppania? Ja mikä on se ikävä leima ja mistä se olisi tullut?


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mistä päättelit ensinnäkin että olisin ollut passiivinen? Jos keskustelu on aloitettu suorastaan yhtä aikaa tai mahdollisesti itse olen ollut aloitteen tekijänä. Millä tavoin olen "pettänyt itseäni" jos olen ollut sillä mielellä, etten etsi itselleni kumppania? Ja mikä on se ikävä leima ja mistä se olisi tullut?

        Veikkaisin että muistaisit jos olisit aloittanut jotain joka on johtanut johonkin tärkeään. Yleensä se on kuitenkin aika iso askel ja sen tuntee sydämensykkeessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaisin että muistaisit jos olisit aloittanut jotain joka on johtanut johonkin tärkeään. Yleensä se on kuitenkin aika iso askel ja sen tuntee sydämensykkeessä.

        Muistaakseni nykyinen mieheni kysyi, onko tässä tilaa? Ja minä sanoin, että: on ,istu siihen vaan. Sitten aloitimme keskustelun, mutta en todellakaan muista, millä sanoilla ja kumpi aloitti. Todettiin vain molemmat, että emme kumpikaan koskaan ole ollut kyseisessä paikassa ja ollaan aika ihmeissämme, miten täällä toimitaan ja käyttäydytään. Kyse oli siis juhannustansseista. Olimme/olemme molemmat enemmän pubi-ihmisiä. Totesin aika alkuvaiheessa, että hän on mukava "poika" mutta minulle aivan liian nuori. Luulin häntä itseäni n. viisi vuotta nuoremmaksi eli 19-vuotiaaksi, mutta hän olikin 5 vuotta vanhempi.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Muistaakseni nykyinen mieheni kysyi, onko tässä tilaa? Ja minä sanoin, että: on ,istu siihen vaan. Sitten aloitimme keskustelun, mutta en todellakaan muista, millä sanoilla ja kumpi aloitti. Todettiin vain molemmat, että emme kumpikaan koskaan ole ollut kyseisessä paikassa ja ollaan aika ihmeissämme, miten täällä toimitaan ja käyttäydytään. Kyse oli siis juhannustansseista. Olimme/olemme molemmat enemmän pubi-ihmisiä. Totesin aika alkuvaiheessa, että hän on mukava "poika" mutta minulle aivan liian nuori. Luulin häntä itseäni n. viisi vuotta nuoremmaksi eli 19-vuotiaaksi, mutta hän olikin 5 vuotta vanhempi.

        "Onko tässä tilaa" oli selkeä aloite eli et tehnyt juurikaan mitään sen asian eteen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaisin että muistaisit jos olisit aloittanut jotain joka on johtanut johonkin tärkeään. Yleensä se on kuitenkin aika iso askel ja sen tuntee sydämensykkeessä.

        Noissa sydämensyke-tilanteissa on yleensä kyse siitä, että on katsellut toista pidempään ja/tai tietää ennestään ihmisen. Tai ainakin vähintään viisi minuuttia aikaisemmin on toisen bongannut, jos ei jo vuosia kaukaa katsellut. Mutta tuossa tilanteessa, kun aletaan puhua viisi sekuntia sen jälkeen kun ensi kertaa katseet on kohdanneet, ei ehdi tulla ylimääräisiä sydämentykytyksiä, vaan niitä tulee vasta jälkeenpäin, kun on lähdetty eri teille, omiin koteihin ja alkaa pelätä, että jos se toinen ei kokenutkaan samoin, eikä ota yhteyttä tai onkin antanut minulle väärän numeron. Eli se odotusaika seuraaville treffeille on se jännittävin vaihe.

        Mulla mun pisimmät suhteet ellei itse asiassa kaikki seurustelusuhteet on alkaneet tuolla viiden sekunnin viiveellä. Kaikki sellaiset, joissa on ollut silmäpeliä viisi minuuttia, viisi päivää tai viisi vuotta, on nuupahtaneet jotenkin omaan mahdottomuuteensa. Molemmat on luulleet toista toisenlaiseksi kuin hän on oikeasti ollut. Siksi kannustan ihmisiä nopeaan toimintaan, eikä haaveiluun :) Puolin ja toisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Onko tässä tilaa" oli selkeä aloite eli et tehnyt juurikaan mitään sen asian eteen...

        Jos itse olen istumassa ja vieressäni on tyhjä paikka muuten tungokseen asti olevassa ravintolassa, miten olisin voinut olla aloitteellisempi? Taputin paikkaa ja sanoin, istu siihen vaan. Olisiko pitänyt alkaa syleilemään miestä, jonka näin ekaa kertaa elämässäni juuri sillä hetkellä? Tai sanoa.: voi kyllä, jos vain suostut viemään minut vihille? :)


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Jos itse olen istumassa ja vieressäni on tyhjä paikka muuten tungokseen asti olevassa ravintolassa, miten olisin voinut olla aloitteellisempi? Taputin paikkaa ja sanoin, istu siihen vaan. Olisiko pitänyt alkaa syleilemään miestä, jonka näin ekaa kertaa elämässäni juuri sillä hetkellä? Tai sanoa.: voi kyllä, jos vain suostut viemään minut vihille? :)

        Juuri tuossa tapauksessa tuskin voisi olla aloitteellisempi jos kerran on siihen paikkaan takamuksensa asettanut. Ehkä kysymys kuuluukin olisitko voinut tunkea itse vastaavaan paikkaan istumaan? Tai olisitko voinut jäädä seisomaan jonnekin jossa lähestyminen olisi ehkä helpompaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuossa tapauksessa tuskin voisi olla aloitteellisempi jos kerran on siihen paikkaan takamuksensa asettanut. Ehkä kysymys kuuluukin olisitko voinut tunkea itse vastaavaan paikkaan istumaan? Tai olisitko voinut jäädä seisomaan jonnekin jossa lähestyminen olisi ehkä helpompaa.

        Olisin voinut ja olen niin useasti tehnytkin, jos olen ollut yksin liikenteessä. Jos on kaveri ollut mukana, niin tietysti kaverille myös pitäisi silloin saada paikka. Ja miljoonasti olen mennyt lähelle hengaamaan, että toinen on voinut tulla juttelemaan helpommin. Ja jos ei ole tullut, niin olen itse mennyt kysymään jotain tms.
        Mutta nyt täytyy mennä, öitä:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onko tässä tilaa" oli selkeä aloite eli et tehnyt juurikaan mitään sen asian eteen...

        ok

        Kerropa sitten mikä lasketaan aloitteeksi? Onko aloitteelle olemassa eri määritelmä, riippuen siitä onko tekijä mies vai nainen? Onko "Onks tässä vapaata?" aloite, myös naisen suusta kuultuna? Ovatko kaikki keskustelunavaukset miehen taholta aloitteita?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ok

        Kerropa sitten mikä lasketaan aloitteeksi? Onko aloitteelle olemassa eri määritelmä, riippuen siitä onko tekijä mies vai nainen? Onko "Onks tässä vapaata?" aloite, myös naisen suusta kuultuna? Ovatko kaikki keskustelunavaukset miehen taholta aloitteita?

        En minä tiedä, mikä lasketaan aloitteeksi. Jos se on miehen suusta aloite, niin varmasti myös naisen suusta. En minä tosiaan tiedä, kumpi meistä teki aloitteen, vai tekikö kumpikaan vai kumpikin. Ei herranjestas keskustelunavaukset ole mitään aloitteita välttämättä. Sittenhän minulle tehtäisiin aloitteita alvariinsa ja minäkin tekisin niitä koko ajan, vaikka olen varattu. Vaikka bussipysäkillä tai jossain tyyliin hississä. Tai jossain keikalla, kun haluan päästä istumaan. Samoin se sinkkunakin on, en silloinkaan laskenut keskustelun aloitusta aloitteeksi. Keskustelun aloitus on keskustelun aloitus, ei muuta. Toki tuollaisessa tanssipaikassa se voi olla _myös_ aloitteen teko. Jos molemmat ovat sinkkuja.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        En minä tiedä, mikä lasketaan aloitteeksi. Jos se on miehen suusta aloite, niin varmasti myös naisen suusta. En minä tosiaan tiedä, kumpi meistä teki aloitteen, vai tekikö kumpikaan vai kumpikin. Ei herranjestas keskustelunavaukset ole mitään aloitteita välttämättä. Sittenhän minulle tehtäisiin aloitteita alvariinsa ja minäkin tekisin niitä koko ajan, vaikka olen varattu. Vaikka bussipysäkillä tai jossain tyyliin hississä. Tai jossain keikalla, kun haluan päästä istumaan. Samoin se sinkkunakin on, en silloinkaan laskenut keskustelun aloitusta aloitteeksi. Keskustelun aloitus on keskustelun aloitus, ei muuta. Toki tuollaisessa tanssipaikassa se voi olla _myös_ aloitteen teko. Jos molemmat ovat sinkkuja.

        Olen ihan samaa mieltä. Hän tuossa edellä kuitenkin totesi, että paikan kyseleminen oli aloite. Itse olen tähän asti ymmärtänyt ne kirjaimellisesti, eli vapaan paikan kyselyinä. Kyllähän siinä lähes aina tulee joitain sanoja vaihdettua. Toisten kanssa enemmän ja toisten kanssa vähemmän.

        Itsekin tosiaan juttelen ihmisille usein. Minulle tullaan myös juttelemaan. En todellakaan osaa (tai ole ainakaan aiemmin osannut) ottaa niitä aloitteiden tekemisenä. Se noin seitsenkymppinen herrasmies, jonka kanssa juttelin tänään pidemmän tovin bussikuskin hieman oudosta käytöksestä ... oliko kyseessä sittenkin aloite, minulle kolmekymppiselle naiselle. No mistä sitä tietää, mutta epäilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihan samaa mieltä. Hän tuossa edellä kuitenkin totesi, että paikan kyseleminen oli aloite. Itse olen tähän asti ymmärtänyt ne kirjaimellisesti, eli vapaan paikan kyselyinä. Kyllähän siinä lähes aina tulee joitain sanoja vaihdettua. Toisten kanssa enemmän ja toisten kanssa vähemmän.

        Itsekin tosiaan juttelen ihmisille usein. Minulle tullaan myös juttelemaan. En todellakaan osaa (tai ole ainakaan aiemmin osannut) ottaa niitä aloitteiden tekemisenä. Se noin seitsenkymppinen herrasmies, jonka kanssa juttelin tänään pidemmän tovin bussikuskin hieman oudosta käytöksestä ... oliko kyseessä sittenkin aloite, minulle kolmekymppiselle naiselle. No mistä sitä tietää, mutta epäilen.

        Kai sen nyt jokainen itse tuntee sydämessään mikä on aloite ja mikä ei? Jos mies tunkee jonnekin naisten keskelle, ainoalle vapaalle paikalle istumaan, niin melko varmasti se on ns. aloite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sen nyt jokainen itse tuntee sydämessään mikä on aloite ja mikä ei? Jos mies tunkee jonnekin naisten keskelle, ainoalle vapaalle paikalle istumaan, niin melko varmasti se on ns. aloite.

        No en kyllä ymmärrä miten se pitäisi jotenki sydämessä tuntea. Itse en ainakaan ole mikään ajatusten lukija. Paikan kyselyt ja muut vastaavat olen tähän asti ottanut juuri niinkun on sanottu. Sehän olis ihan äärimmäisen omahyväistä ajatella jokaisen miehen tekevän siinä aloitteita. Itse ajattelen juuri nimenomaan,että jos se on se ainoa vapaa paikka, niin mies hyvinkin ihan vaan sen paikan. Jos taas tilaa on vaikka muolle jakaa, niin viereen istuminen on selkeästi jokin aloite.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihan samaa mieltä. Hän tuossa edellä kuitenkin totesi, että paikan kyseleminen oli aloite. Itse olen tähän asti ymmärtänyt ne kirjaimellisesti, eli vapaan paikan kyselyinä. Kyllähän siinä lähes aina tulee joitain sanoja vaihdettua. Toisten kanssa enemmän ja toisten kanssa vähemmän.

        Itsekin tosiaan juttelen ihmisille usein. Minulle tullaan myös juttelemaan. En todellakaan osaa (tai ole ainakaan aiemmin osannut) ottaa niitä aloitteiden tekemisenä. Se noin seitsenkymppinen herrasmies, jonka kanssa juttelin tänään pidemmän tovin bussikuskin hieman oudosta käytöksestä ... oliko kyseessä sittenkin aloite, minulle kolmekymppiselle naiselle. No mistä sitä tietää, mutta epäilen.

        Ok, joo sori, luulin että olet sama kuin kenen kanssa asiasta keskustelin aiemmin. Minusta aloite on hyvin liukuva käsite. Mun on vaikea hahmottaa, missä kohtaa meidän suhteessa jompi kumpi teki aloitteen. Kumpikaan ei mitään kokeneita pokailijoita olleet, viihdyttiin vain yhdessä loppuilta ja siksi vaihdettiin puhelinnumeroita illan jälkeenkin. Jos siihen olisi istunut joku toinen, tuskin oltaisi viihdytty yhdessä koko iltaa ja tuskin vaihdettu numeroita. Minä olisin lähtenyt vessaan ja vaihtanut tullessa paikkaa, todennäköisesti. Tuuripeliähän tuo aina on, synkkaako vai ei, ihmisen kanssa, jonka kanssa alkaa jutella. Siksi kannattaa jutella mahdollisimman monen kanssa sinkkuna ollessa. Tuossa vaiheessa olin pari vuotta ollut sinkkuna ja samanlaisia kohtaamisia oli ollut vaikka kuinka monta. Eikä kuitenkaan yhtään samanlaisia:) Sen tajusi tosi nopeaan kumpikin. Jo noin puolen tunnin kuluttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en kyllä ymmärrä miten se pitäisi jotenki sydämessä tuntea. Itse en ainakaan ole mikään ajatusten lukija. Paikan kyselyt ja muut vastaavat olen tähän asti ottanut juuri niinkun on sanottu. Sehän olis ihan äärimmäisen omahyväistä ajatella jokaisen miehen tekevän siinä aloitteita. Itse ajattelen juuri nimenomaan,että jos se on se ainoa vapaa paikka, niin mies hyvinkin ihan vaan sen paikan. Jos taas tilaa on vaikka muolle jakaa, niin viereen istuminen on selkeästi jokin aloite.

        Ei kai kukaan toisen aloitteita omassa sydämessään tunne mutta jos kiinnostuneena tunkisit itsesi vastaavaan paikkaan istumaan niin luulisin että tuntisit jotain.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ok, joo sori, luulin että olet sama kuin kenen kanssa asiasta keskustelin aiemmin. Minusta aloite on hyvin liukuva käsite. Mun on vaikea hahmottaa, missä kohtaa meidän suhteessa jompi kumpi teki aloitteen. Kumpikaan ei mitään kokeneita pokailijoita olleet, viihdyttiin vain yhdessä loppuilta ja siksi vaihdettiin puhelinnumeroita illan jälkeenkin. Jos siihen olisi istunut joku toinen, tuskin oltaisi viihdytty yhdessä koko iltaa ja tuskin vaihdettu numeroita. Minä olisin lähtenyt vessaan ja vaihtanut tullessa paikkaa, todennäköisesti. Tuuripeliähän tuo aina on, synkkaako vai ei, ihmisen kanssa, jonka kanssa alkaa jutella. Siksi kannattaa jutella mahdollisimman monen kanssa sinkkuna ollessa. Tuossa vaiheessa olin pari vuotta ollut sinkkuna ja samanlaisia kohtaamisia oli ollut vaikka kuinka monta. Eikä kuitenkaan yhtään samanlaisia:) Sen tajusi tosi nopeaan kumpikin. Jo noin puolen tunnin kuluttua.

        Jos näitä juttuja täällä alkaisi uskoa, niin aika neuroottiseksi siinä tulisi. Aloitetta tulisi tosiaan solkenaan joka puolelta ja siinä voisi vaikka ylpistyä. Tosiaan se herra tänään ja mitenkäs se kodinkoneliikkeen myyjä, joka jutteli vähän muustakin kun siitä ostamastani teeveestä. Entäs kurssikaveri, joka halusi lounasseuraa? Oliko siinä ehkä joku muu tavoite? Ja sitte täällä sanoo yks, että sen "tuntee sydämessä". Hei haloo!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai sen nyt jokainen itse tuntee sydämessään mikä on aloite ja mikä ei? Jos mies tunkee jonnekin naisten keskelle, ainoalle vapaalle paikalle istumaan, niin melko varmasti se on ns. aloite.

        Juu, en tiedä vieläkään, tekikö mun mies silloin tietoisen aloitteen vai ei. Pitäisikin varmaan kysyä joskus:) Eikä se tunkenut varsinaisesti mihinkään naisten keskelle istumaan. Pöydässä oli yhtä paljon naisia ja miehiä. Minä ja mun kaveri vierekkäin ja pari miestä, jotka vissiin oli niitä aloitteen tekijöitä sun silmissä. Ainakin toinen kirjoitteli jotain runoja vuorotellen, ensin mulle ja sitten myöhemmin mun kaverille, kun minä lämpenin enemmän tälle mun viereen "tunkijalle". Mun kaverista ja "runoiljasta"ei tullut paria:) Ja se toinen häipyi kai jonnekin. Ei pysty muistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kukaan toisen aloitteita omassa sydämessään tunne mutta jos kiinnostuneena tunkisit itsesi vastaavaan paikkaan istumaan niin luulisin että tuntisit jotain.

        Jos minä sinne menen kiinostuneena istumaan, niin toki tunnen. En kuitenkaan oleta, että se toinen osapuoli jotenkin tuntisi sydämessään miksi minä siihen istuudun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos näitä juttuja täällä alkaisi uskoa, niin aika neuroottiseksi siinä tulisi. Aloitetta tulisi tosiaan solkenaan joka puolelta ja siinä voisi vaikka ylpistyä. Tosiaan se herra tänään ja mitenkäs se kodinkoneliikkeen myyjä, joka jutteli vähän muustakin kun siitä ostamastani teeveestä. Entäs kurssikaveri, joka halusi lounasseuraa? Oliko siinä ehkä joku muu tavoite? Ja sitte täällä sanoo yks, että sen "tuntee sydämessä". Hei haloo!

        Haloo! Jos kukaan ei miehelle juttele vastaavia niin kyse saattaa tosiaan olla joistain tavoitteista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos näitä juttuja täällä alkaisi uskoa, niin aika neuroottiseksi siinä tulisi. Aloitetta tulisi tosiaan solkenaan joka puolelta ja siinä voisi vaikka ylpistyä. Tosiaan se herra tänään ja mitenkäs se kodinkoneliikkeen myyjä, joka jutteli vähän muustakin kun siitä ostamastani teeveestä. Entäs kurssikaveri, joka halusi lounasseuraa? Oliko siinä ehkä joku muu tavoite? Ja sitte täällä sanoo yks, että sen "tuntee sydämessä". Hei haloo!

        Ehkä miehet sitten "tuntee sen sydämessä" ja me naiset ollaan vaan niin sydämettömiä. Eikä tajuta eikä tunneta mitään :( Se on varmaan sitä passiivisuutta. Ehkä me vaan odotellaan aloitetta, tietämättämme :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä sinne menen kiinostuneena istumaan, niin toki tunnen. En kuitenkaan oleta, että se toinen osapuoli jotenkin tuntisi sydämessään miksi minä siihen istuudun.

        Kyse oli kuitenkin lähinnä tästä yhdestä tapauksesta eli voinet antaa sen verran periksi että todennäköisesti mies oli se aktiivinen toimija ja sinä vain istuit? Merkittävä parisuhde kuitenkin ilmeisesti kyseessä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haloo! Jos kukaan ei miehelle juttele vastaavia niin kyse saattaa tosiaan olla joistain tavoitteista.

        Juttele mitä vastaavia?

        Olen ihan 100% varma, että osa miehistä on kiinnostunut myös siitä istumapaikasta, eikä vieressä istuvasta naisesta. Itse en ainakaan osaa olla niin omahyväinen, että ajattelisin tuossa automaattista kiinnostusta itseeni. Kuten sanottu niin kyllä noissa tilanteissa tulee aina vähintään joku sana vaihdettua.

        Tässä tulee nyt sellainen tunne, että miehet itse kokevat tekevänsä aloitteita ja naiset eivät ymmärrä niitä aloitteiksi, vaan ottavat ne normaalina kohteliaana kanssakäymisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttele mitä vastaavia?

        Olen ihan 100% varma, että osa miehistä on kiinnostunut myös siitä istumapaikasta, eikä vieressä istuvasta naisesta. Itse en ainakaan osaa olla niin omahyväinen, että ajattelisin tuossa automaattista kiinnostusta itseeni. Kuten sanottu niin kyllä noissa tilanteissa tulee aina vähintään joku sana vaihdettua.

        Tässä tulee nyt sellainen tunne, että miehet itse kokevat tekevänsä aloitteita ja naiset eivät ymmärrä niitä aloitteiksi, vaan ottavat ne normaalina kohteliaana kanssakäymisenä.

        Ei miehet ole kiinnostuneita istumapaikoista. Miehet ovat kiinnostuneita naisista. Yritä nyt ymmärtää edes tämä. Aina voi seisoa. Aina voi mennä jonnekin muualle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haloo! Jos kukaan ei miehelle juttele vastaavia niin kyse saattaa tosiaan olla joistain tavoitteista.

        Kyllä kai nyt miehillekin jutellaan vastaavia.??Opiskelumaailmassa, tai asiakaspalvelussa tai töissä. Jos minä ostan vaikka kännykkäliittymän ja siinä on joku puhelias nuori mies myymässä, joka kertoilee ummet ja lammet liittymästä ja kyselee samalla mun puhelinkäyttäytymisestä ja vitsailee vielä jotain mun arjesta ja omasta elämäntilanteestaan, lopuksi antaa käyntikorttinsa, niin pitäiskö mun tosiaan alkaa kuvitella että jee, tuo parikymppinen mies, joka voisi olla mun poika, tuossa teki aloitteen ja rimpautampas ensi töikseni kun puhelimen saan toimintakuntoon tuolle poitsulle ja kutsun päiväkahville? Vai pitäiskö kumminkin ajatella, että siinä oli pätevä asiakaspalvelija, sai mut hyvälle tuulelle ja saatan joskus uudestaankin käydä tässä liikkeessä?

        Mut nyt , tosissaan, meen nukkumaan:) Oikeesti.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Kyllä kai nyt miehillekin jutellaan vastaavia.??Opiskelumaailmassa, tai asiakaspalvelussa tai töissä. Jos minä ostan vaikka kännykkäliittymän ja siinä on joku puhelias nuori mies myymässä, joka kertoilee ummet ja lammet liittymästä ja kyselee samalla mun puhelinkäyttäytymisestä ja vitsailee vielä jotain mun arjesta ja omasta elämäntilanteestaan, lopuksi antaa käyntikorttinsa, niin pitäiskö mun tosiaan alkaa kuvitella että jee, tuo parikymppinen mies, joka voisi olla mun poika, tuossa teki aloitteen ja rimpautampas ensi töikseni kun puhelimen saan toimintakuntoon tuolle poitsulle ja kutsun päiväkahville? Vai pitäiskö kumminkin ajatella, että siinä oli pätevä asiakaspalvelija, sai mut hyvälle tuulelle ja saatan joskus uudestaankin käydä tässä liikkeessä?

        Mut nyt , tosissaan, meen nukkumaan:) Oikeesti.

        Ei naiset juttele vastaavia eikä naiset tule viattomasti viereen istumapaikan toivossa koska ovat heikkoja ja muiden johdateltavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei miehet ole kiinnostuneita istumapaikoista. Miehet ovat kiinnostuneita naisista. Yritä nyt ymmärtää edes tämä. Aina voi seisoa. Aina voi mennä jonnekin muualle.

        Toivoisin tähän nyt jonkun muunkin miehen kommenttia, niin päättömältä tuo mielestäni kuulostaa. Kun ollaan oltu esim. kurssiporukan kanssa jossakin viettämässä iltaa, niin aina on miehet ollet ne jotka ekana etsii istumapaikkaa vaikka naapuripöydistä. Tai jos olen jotain esitelmiä kuuntelemassa, niin kyllä ne viereeni istuneet miehet ovat ihan niitä puhujia kuunnellet, eivätkä pyrkineet jututtamaan minua.

        Ystävällinen neuvo: ihan oikeasti, jos haluat tehdä aloitteen, niin älä jätä sitä pelkän penkin kyselemisen varaan. Suurin osa naisista ei vilpittömästi ymmärrä moista aloitetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoisin tähän nyt jonkun muunkin miehen kommenttia, niin päättömältä tuo mielestäni kuulostaa. Kun ollaan oltu esim. kurssiporukan kanssa jossakin viettämässä iltaa, niin aina on miehet ollet ne jotka ekana etsii istumapaikkaa vaikka naapuripöydistä. Tai jos olen jotain esitelmiä kuuntelemassa, niin kyllä ne viereeni istuneet miehet ovat ihan niitä puhujia kuunnellet, eivätkä pyrkineet jututtamaan minua.

        Ystävällinen neuvo: ihan oikeasti, jos haluat tehdä aloitteen, niin älä jätä sitä pelkän penkin kyselemisen varaan. Suurin osa naisista ei vilpittömästi ymmärrä moista aloitetta.

        Jos mies tunkee viereesi ja aloittaa vielä keskustelunkin niin hän on melko suurella todennäköisyydellä kiinnostunut sinusta. Toivottavasti saat muidenkin miesten kommentit, mielellään tästä poikkeavat kuten varmasti toivot.

        Toivottavasti sinäkin osoitat edes joskus vastaavaa aloitekykyä. Ei ne asiat yleensä muutu ilman että niitä muutetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies tunkee viereesi ja aloittaa vielä keskustelunkin niin hän on melko suurella todennäköisyydellä kiinnostunut sinusta. Toivottavasti saat muidenkin miesten kommentit, mielellään tästä poikkeavat kuten varmasti toivot.

        Toivottavasti sinäkin osoitat edes joskus vastaavaa aloitekykyä. Ei ne asiat yleensä muutu ilman että niitä muutetaan.

        Nyt puhutkin jo sitten aivan eri asiasta, kuin vain istumapaikoista. Minulle se, että joku tahtoo istua vieressäni olevaan talon ainoaan vapaaseen penkkiin, tarkoittaa sitä että hän haluaa istuutua. Jos hän kiittää ja vaihtaa muutaman kohteliaan sanan, niin hän on hyvätapainen ja kohtelias ihminen. Mikään noista ei vielä ole minulle aloite. Kuten sanottu, en osaa olla niin omahyväinen, että ajattelisin normaalin sosiaalisen kanssakäymisen olevan kiinnostuksen osoitus.

        Jos toinen osoittaa vielä tuon jälkeen mielenkiintoa keskustelemiseen, niin sitten ehkä voin tulkita kiinnostukseksi. Riippuu kuitenkin paljon tilanteesta. Osa ihmisistä on sosiaalisempia ja juttelevat kyllä ilman mitään erityiskiinnostustakin. Kuten tosiaan se vanhempi herrasmies tänään. Juttelimme lähes parikymmentä minuuttia, siinä bussia odotellessamme.

        Sitten on erikseen ne tilanteet, joissa mies selkeästi haluaa juuri minun viereeni. Jos vaikkapa kahvilassa joku kysyy voiko istua pöytääni, vaikka ympärillä olisi paljon vapaita pöytiä. Tuossa on ihan ymmärrettävää olettaa hänen olevan kiinnostunut minusta.

        Minä en tule siitä sen paremmalle tai huonommalle tuulelle, vaikka muut vahvistaisivat sanomasi. Koen sen edelleen todella oudoksi. Minulle kaikki tässä esittämäsi on ollut vielä normaalia sosiaalista kanssakäymistä, jonka ei tarvitse merkitä mitään. En tiedä onko tässä nyt erona se, että olen paljon sosiaalisissa tilanteissa ja kansainvälisessäkin seurassa.

        Jokatapauksessa ei kannata heti olettaa toisen lähestyvän asiaa negatiivisesti. Hyvin monet ihan vilpittömästi eivät tajua vapaan istuimen kysymistä iskuyritykseksi.


      • Anonyymi

        Ai niin ja olen itsekin usein kysellyt vapaata penkkiä. Mennyt istumaan ihan miesporukan pöytäänkin, odotellessa ystävieni saapumista, jne. Yrittänyt keskustella, joskus huonolla menestyksellä joskus paremmalla. Tosin en ikinä mene noihin tilanteisiin niin, että olen erityisen kiinnostunut tässä nyt jostakin ihmisestä. Minusta on vaan ihan kiva jutella ihmisten kanssa ja eihän sitä koskaan tiedä. En ole milloinkaan liikkeellä "aktiivinen haku" päällä.


    • Anonyymi

      Heh, ok... Biisin sanoista ei saa laittaa pätkiä viestiin. Tekijänoikeusrikkomuksia, mitä lie... :D

      Noh, saatte klikkailla yllärilinkkejä... :D Eikä tule kahta samaa illan aikana... :D

      https://www.youtube.com/watch?v=quxMQHi8QDk

    • Anonyymi

      En ole heikko vaikka heikoksi koitettiin tehdä alistamalla väkivallalla. Kun olin eroperheestä niin en hyväksynyt että meidän koti viikonloppuisin kuin hotellina vieraalle miehelle ja se äijä oli hyväksikäyttäjä joka ei ollut kirjoilla missään muuta kuin vanhemmillaan ja se säästi alkupääoman omaan asuntoonsa ollessa meillä seitsemän vuotta ja se kärähti muistakin naisista missä majaili ja olin onnellinen että se kettu jäi kiinni.

      Äitini erosi isästäni ja sitten minun piti olla onnellinen kun se jonkun sai ja arvaattehan mitä yh saa niin ei ainakaan mitään rehellistä miestä vaan jonkun ketkun joka ei kenellekkään muulle ole kelvannut. Äitini oli onnessaan vähän aikaa kunnes alkoi epäilemään jotain. Minun taytyi lapsena lähteä mukaan kun kytättiin sen äijän polkuja missä se asui viikot kun sen piti asua vanhemmillaan mutta ei asunut vaan jonkun naisen luona. Inhosin alusta lähtien sitä äijää ja vaistosin ettei se ollut rehellinen kun en ollut rakastunut siihen kuten äitini oli. Lapsikin tajuaa huijaamisen kun ei ole silmittömästi rakastunut mutta sellaiselle ihmiselle joka on rakastumisen huumassa ei kukaan mitään järkeä voi sanoa. Olen vieläkin syyllinen että olin syyllinen äitini mielestä hänen täydellisen suhteensa loppumiseen kun vihasin sitä miestä ja ajoin sen viraan naisen syliin niin että lapsi oli syyllinen että se paska tyyppi häipyi. Minun olisi murkkuikäisenä pitänyt saunoa alasti sen miehen kanssa ja se tuntui ihan sairaalta touhulta. En olisi edes oman isän kanssa halunnut murkkuna saunoa niin järkytyin että vieras mies änkesi munat paljaana viereen eikä edes kysynyt sopiiko tulla vaan tuli röyhkeästi.

    • Mmmm, ei mua ole miehet erityisen huonosti kohdelleet nuoruusvuosien jälkeen. Pikemminkin päinvastoin ja pitää huomauttaa, että minkään palstan meuhkaajia en laske miksikään huonosti kohtelemiseksi.

      Täällä nyt voi kuka vaan syljeskellä fiiliksiään ihan mistä vaan syystä kenen vaan päälle. En osaa ottaa henkilökohtaisesti netin ölinöitä.

      Jos niissä ei ole henkilökohtaista..niin kun oikeasti henkilökohtaista

      Onko kukaan aina tasavahva?

    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi naisten pitää seurustella naristin kanssa joka haukkuu naista , alistaa ja kohtelee huonosti. Siinä se naisten heikkous tulee esiin kun eivät osaa tai uskalla erota. Eivätkä uskalla kertoa kenellekkään esim siskolleen tai äidilleen.

    • Anonyymi

      Ensin tulee oma hyvinvointi ja jos kumppani yrittää pilata sitä niin sitten ovesta ulos. Aika moni nainen seurustelee paskan miehen kanssa. Avioliitoista 50% päättyy eroon aika pian papin aameneen jälkeen.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        "– Parhaat puoleni – empaattisuus ja muista huolehtiminen – olivatkin muutaman kuukauden päästä heikkoutta. Mies koki ylipäätään tunteiden näyttämisen heikkoutena."

        Sinä ainakin vaikutat narsistilta, kuten suuri osa palstalla kirjoittavista miehistä. Aika moneen täällä heistä sopii nuo 8 kohtaa.


    • Minua kohtelee naisetkin huonosti koska olettavat tarkoitusperän väärin.

      • Anonyymi

        En ole katkera mutta kuitenkin?


    • Anonyymi

      Heikko itsetunto se naisillakin on. Se tulee epävarmuudesta kun nainen ei tiedä mitä haluaa elämältä ja mieheltä. Nainen ottaa miehen ulkonäön perusteella ja sitten kahden viikon päästä mies osottautuu paskaksi jännämieheksi. Sen jälkeen nainen miettii että kyllä se mies rakkautta kun saa niin kohtelee hyvin mutta ei se mene niin. Naiset ei tutustu mieheen vaan olettavat asioita että mies on kunnollinen koska on komea.

      • Anonyymi

        Ei se ruma mies ole sen kunnollisempi, enemmän vain valittaa ja uhtiutuu kuitenkin.


    • Anonyymi

      Heikkoo on ihmisliha oli mies tahi nainen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1745
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1365
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1222
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1167
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      193
      961
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      84
      951
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      903
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      839
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      798
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      138
      722
    Aihe