kun hän sanoo ei?
Tarkoittaako mies ei
Anonyymi
6
73
Vastaukset
Miten sen vois tietää? Miehet on erilaisii.
- Anonyymi
Mies vastaa: Ei.
(ja tarkoittaa siis kyllä, koska mies ei tarkoita ei, kun sanoo ei.) Mies tarkoittaa ei sanoessaan ei. Ainakin, jos hän on kulttuuristen standardiemme mukaan miehekäs mies.
- Anonyymi
Minä tarkoitan ei, kun kirjoitan ei. Se ei tarkoita kyllä vaan ei. Toivottavasti sain ilmaistua selkeästi.
- Anonyymi
Tyhmä kysymys! Ei tarkoittaa ei. Eli luovuta ettet tee enempää itsestäsi pelleä mitä luultavasti jo olet.
- Anonyymi
Ei aina tarkoita. Kokemuksen äänellä tämä. Tosin usein sitten, kun sanookin kyllä niin on jo myöhäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052