Jätä minut rauhaan Pönttöuuni!

Mene jo eteenpäin.

102

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se oli sinä joka antoi pakit. Turhaan vihoittelet. Unohdin sinut jo kauan sitten. Mene sinäkin eteenpäin.

• Muutenkin tunnut olevan niin sekaisi, että olen onnekas kun pääsin pakoon.

• Ylläpitoon siis kaikki yhteyttä ottamaan! Tämä on tärkeä selvittää.

Ja kysykää millaiset moderaattorin oikeudet minulla on. Kysykää myös millaisia tietoturvahyökkäyksiä palvelimelle on tullut ja että olenko urkkinut palstalaisten henkilötietoja. Samalla kysykää olemmeko me Pertin kanssa sama henkilö, niin saadaan sekin asia pois päiväjärjestyksestä.

Ja jos näin yleensäkkin saan toivoa, lynkatkaa minut asioista joita olen sanonut. Ei asioista mitä muut ovat sanoneet.

• Anonyymi

Mitä väliä miksi sua luullaan? Jos yksi puskahärö hyökkii, niin mikä merkitys sellaisella on, tai miksi annat sille noin suuren arvon? Ihan nitätön matohan se on.

xL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä väliä miksi sua luullaan? Jos yksi puskahärö hyökkii, niin mikä merkitys sellaisella on, tai miksi annat sille noin suuren arvon? Ihan nitätön matohan se on.

xL

Enkä suunnannut tuota Pöntölle vaan anusmuumille ja sen käytökselle.

xL

• Anonyymi

Kaikki tietää sinun kyttäilysi ja juoruilusi.Pienipallinen mies olet ,siksi
        vääristelet aivan kaikki asiat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki tietää sinun kyttäilysi ja juoruilusi.Pienipallinen mies olet ,siksi
        vääristelet aivan kaikki asiat.

Olet tutustunut niihin palleihin?

- kaskenpolttaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet tutustunut niihin palleihin?

- kaskenpolttaja

Valtaistuinta tarkoitin ,mutta myönsit myös sen toisen pieneksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtaistuinta tarkoitin ,mutta myönsit myös sen toisen pieneksi.

Myönsinkö? En kai sentään?

-kaskenpolttaja

• Anonyymi kirjoitti:

Myönsinkö? En kai sentään?

-kaskenpolttaja

Minä olen lopettanut kokonaan puskailijoille vastaamisen. Antaa niiden louskuttaa.

• Ootko Sä seonnu lopullisesti? Kato peilistä höyryääkö pää?

Ja sitten pidät vähän taukoa tästä paikasta..

• Anonyymi

Hahhah hoohhoh... joooo. Siltä vaikuttaa että aamutuima onkin aika aamu-kuuma. Väittelyllä ja lälällettylällä virkeään aamuun.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ootko Sä seonnu lopullisesti? Kato peilistä höyryääkö pää?

Ja sitten pidät vähän taukoa tästä paikasta..

Kommentoit asiaa mistä et tiedä. Minä käytän rehellisesti omaa nimimerkkiäni, joten tottakai vaikutan kusipäältä. Kaksi muuta (Perttiuuni) paukuttaa puskista. Ovat muuten kaksi marjaa. Ansaitsevat toisensa.

• Partakaveri kirjoitti:

Kommentoit asiaa mistä et tiedä. Minä käytän rehellisesti omaa nimimerkkiäni, joten tottakai vaikutan kusipäältä. Kaksi muuta (Perttiuuni) paukuttaa puskista. Ovat muuten kaksi marjaa. Ansaitsevat toisensa.

No eikö näitä heittoja voi kirjoittaa sinne ketjuun ?

• Wwuwuw kirjoitti:

No eikö näitä heittoja voi kirjoittaa sinne ketjuun ?

Minne ketjuun?

• Partakaveri kirjoitti:

Minne ketjuun?

No sinne missä Pönttis ei jätä sua rauhaan..

• Wwuwuw kirjoitti:

Mikä niistä? Hän jo useampana päivänä ahdistellut minua puskista. Ensin ajattelin antaa asian olla, enkä halunnut sanoa ääneen että stalkkaava häirikkö on Pönttöuuni, ettei ole hänelle noloa. Hän kuitenkin sinnikkäästi jatkoi ahdisteluani.

• Partakaveri kirjoitti:

Mikä niistä? Hän jo useampana päivänä ahdistellut minua puskista. Ensin ajattelin antaa asian olla, enkä halunnut sanoa ääneen että stalkkaava häirikkö on Pönttöuuni, ettei ole hänelle noloa. Hän kuitenkin sinnikkäästi jatkoi ahdisteluani.

Jaa, no en usko että on Pönttis.

• Wwuwuw kirjoitti:

Niin ja arvaa vaan innostuiko Pertti tästä. Nyt perässäni on siis anonyymeina Pönttöuuni sekä Pertti. Heidän tavoitteenaan on saada minit lopettamaan palstailu. He eivät vain ymmärrä, että olen ollut täällä 10 vuotta, joten turha toivo.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ymmärrän tuon. Tällainen käytös sotii täysin sitä kuvaa vastaan mikä minulla on hänestä.

"Nainen on susi suuttuessaan"
        -Pönttöuuni

• Partakaveri kirjoitti:

Ymmärrän tuon. Tällainen käytös sotii täysin sitä kuvaa vastaan mikä minulla on hänestä.

-Pönttöuuni

Mä luulet että joku muumi vain kiusaa sua, kun on huomannut että sä reakoit siihen..ja siitähän tuo innostuu.

• Wwuwuw kirjoitti:

Mä luulet että joku muumi vain kiusaa sua, kun on huomannut että sä reakoit siihen..ja siitähän tuo innostuu.

Hyvä pointti. Pitää vähän virittää tätä minun tempperamenttia. Olen lopettanut muumeille vastaamisen nyt ainakin alkuun.

Minä kuitenkin tunnistan Pönttiksen joukosta... Siitä siluetista ei voi erehtyä.

• Partakaveri kirjoitti:

Hyvä pointti. Pitää vähän virittää tätä minun tempperamenttia. Olen lopettanut muumeille vastaamisen nyt ainakin alkuun.

Minä kuitenkin tunnistan Pönttiksen joukosta... Siitä siluetista ei voi erehtyä.

Ongelma usein piilee siinä, että ajattelee tunnistavansa toisen kirjoittajan. Jos olet 10 vuotta täällä krjoitellut, tiedätkin jo sen ja varmasti senkin, että pieleenkin saattaa mennä ja lujaa.
        Tietysti meillä ihmisillä on erilaisia motiiveja kirjoitella täällä ja haemme mitä haemme.

Puhumattakaan siitä miten vainoharhaiseksi täällä helposti tulee, kun pohdiskelee kuka on kukin näistä nikki- ja anolaumoista. Kun anokirjoittelu on mahdollista, saattaa yksittäisellä kirjoittajalla olla vaikka tuhat anoa, sehän riippuu ajan käytöstä ja kiinnostuneisuudesta ja kyvystä pitää kaikki anonsa ja nikkinsä erillään.

On se varmaan niinkin, että tämä olet se ja se ja ip:si on tiedossa tai voidaan selvittää, olet mode, poistelet tai poistatat on täällä hamaan palstan kulemaan saakka ja on varmasti ollut suomi24:n alusta asti.

• Partakaveri kirjoitti:

Et kai sä ole koko yötä valvonut?

Ja reagoida kirjoitetaan geellä. Korjaan itseäni.

Mulla tuossa unohtui munat kattilaan kiehumaan..oli munakello soimassa, mutta otin sen vaan pois päältä ja jätin munat kiehumaan..puolen tunnin munia tuli.

• Wwuwuw kirjoitti:

Et kai sä ole koko yötä valvonut?

Ja reagoida kirjoitetaan geellä. Korjaan itseäni.

Mulla tuossa unohtui munat kattilaan kiehumaan..oli munakello soimassa, mutta otin sen vaan pois päältä ja jätin munat kiehumaan..puolen tunnin munia tuli.

En sentään. Vaikea nukkua kun niin kuuma :(

Kivikovaksi keitettyjä munia?

• Partakaveri kirjoitti:

En sentään. Vaikea nukkua kun niin kuuma :(

Kivikovaksi keitettyjä munia?

Kamalan makusia tuli, syötän ne koiralle, jos sillekään kelpaa..

Nyt on jo aamusta ollut 25 astetta..

Äh, munakello piippaa..

• Wwuwuw kirjoitti:

Kamalan makusia tuli, syötän ne koiralle, jos sillekään kelpaa..

Nyt on jo aamusta ollut 25 astetta..

Äh, munakello piippaa..

Mä nukuin kyllä hyvin..mulla on pelkkä lakana peittona ja pihaovi on auki.

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

Ongelma usein piilee siinä, että ajattelee tunnistavansa toisen kirjoittajan. Jos olet 10 vuotta täällä krjoitellut, tiedätkin jo sen ja varmasti senkin, että pieleenkin saattaa mennä ja lujaa.
        Tietysti meillä ihmisillä on erilaisia motiiveja kirjoitella täällä ja haemme mitä haemme.

Puhumattakaan siitä miten vainoharhaiseksi täällä helposti tulee, kun pohdiskelee kuka on kukin näistä nikki- ja anolaumoista. Kun anokirjoittelu on mahdollista, saattaa yksittäisellä kirjoittajalla olla vaikka tuhat anoa, sehän riippuu ajan käytöstä ja kiinnostuneisuudesta ja kyvystä pitää kaikki anonsa ja nikkinsä erillään.

On se varmaan niinkin, että tämä olet se ja se ja ip:si on tiedossa tai voidaan selvittää, olet mode, poistelet tai poistatat on täällä hamaan palstan kulemaan saakka ja on varmasti ollut suomi24:n alusta asti.

Tärkeä pitää aina tuo vaihtoehto mielessä.

En minä täällä aktiivisena ole kymmentä vuotta ollut. Minulla oli tässä kahden vuoden tauko välissä, jonka aikana melkein koko käyttäjäkunta vaihtui. Ainut wanhan ajan tuttu, joka on ollut täällä vuodesta 2013 lähtien, Peris kiusattiin juuri palstalta pois. Hänen henkilötietojaan levitti sama tyyppi joka on ollut nyt Pönttiksen kimpussa.

Pönttis luulee että minä olen se tyyppi ja siitä ilmeisesti tämä draama sai alkunsa. Jos Pönttis olisi sanonut epäilyksensä heti alussa, eikä lähtenyt puskailemaan, tämä draama oltaisiin voitu välttää.

Puhuminen on tärkeää. Ei voi tietää, jos toinen ei puhu.

• Wwuwuw kirjoitti:

Mä nukuin kyllä hyvin..mulla on pelkkä lakana peittona ja pihaovi on auki.

Kivat sulle 😬

• Partakaveri kirjoitti:

Kivat sulle 😬

Mitäs sitten sulle..?

• Partakaveri kirjoitti:

Tärkeä pitää aina tuo vaihtoehto mielessä.

En minä täällä aktiivisena ole kymmentä vuotta ollut. Minulla oli tässä kahden vuoden tauko välissä, jonka aikana melkein koko käyttäjäkunta vaihtui. Ainut wanhan ajan tuttu, joka on ollut täällä vuodesta 2013 lähtien, Peris kiusattiin juuri palstalta pois. Hänen henkilötietojaan levitti sama tyyppi joka on ollut nyt Pönttiksen kimpussa.

Pönttis luulee että minä olen se tyyppi ja siitä ilmeisesti tämä draama sai alkunsa. Jos Pönttis olisi sanonut epäilyksensä heti alussa, eikä lähtenyt puskailemaan, tämä draama oltaisiin voitu välttää.

Puhuminen on tärkeää. Ei voi tietää, jos toinen ei puhu.

Draama voidaan välttää myös sillä, ettei lähdetä siihen mukaan.

Nyt pitää lähteä grillaamaan, jos kuskin muksujen jäähykierre on loppunut.
        Yritä mussukka ottaa rennosti....eikö olekin ärsyttävää kun kehoitetaan rentoutumaan :D :D

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

Draama voidaan välttää myös sillä, ettei lähdetä siihen mukaan.

Nyt pitää lähteä grillaamaan, jos kuskin muksujen jäähykierre on loppunut.
        Yritä mussukka ottaa rennosti....eikö olekin ärsyttävää kun kehoitetaan rentoutumaan :D :D

Pitää pitää mielessä.

Itse asiassa ei, se vaan rentouttaa minut. Suoraoikoinen typpi 🤣

Ihania grillihetkiä!

• Wwuwuw kirjoitti:

Mitäs sitten sulle..?

Kuuma, hiki, uni ei tule, sanoinko jo hiki.

• Partakaveri kirjoitti:

Pitää pitää mielessä.

Itse asiassa ei, se vaan rentouttaa minut. Suoraoikoinen typpi 🤣

Ihania grillihetkiä!

Kiitos mussukka, mukavaa päivää myös sinulle.

• Partakaveri kirjoitti:

Kuuma, hiki, uni ei tule, sanoinko jo hiki.

Mä olen huomannut että jos koko päivän on näyttö naamalla, niin on vaikea saada nukuttua.,Siitä on jotain tutkimuksiakin..ootas..

Tässä yks..
        https://yle.fi/uutiset/3-8151300

• Wwuwuw kirjoitti:

Mä olen huomannut että jos koko päivän on näyttö naamalla, niin on vaikea saada nukuttua.,Siitä on jotain tutkimuksiakin..ootas..

Tässä yks..
        https://yle.fi/uutiset/3-8151300

Käytän iltaisin sinivalosuodatinta ja säädän näytön ihan himmeäksi.

• Partakaveri kirjoitti:

Käytän iltaisin sinivalosuodatinta ja säädän näytön ihan himmeäksi.

Sama. Mutta mä oon silti huomannut että se vaikuttaa mun unensaantiin..

• Wwuwuw kirjoitti:

Sama. Mutta mä oon silti huomannut että se vaikuttaa mun unensaantiin..

Ehkä mieli ei rauhoitu kun lukee tai kirjoittelee?

• Partakaveri kirjoitti:

Ehkä mieli ei rauhoitu kun lukee tai kirjoittelee?

Varmasti noinkin..Siksi mä pyrin pistämään netin kiinni noin tuntia ennen nukkumaanmenoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xL

"Mitä väliä miksi sua luullaan? Jos yksi puskahärö hyökkii, niin mikä merkitys sellaisella on, tai miksi annat sille noin suuren arvon? Ihan nitätön matohan se on."

Se ketju on jo poistettu, mutta ne syytökset oli aika kovia, koneelle hakkeroitumisesta, muiden tietojen levittämisestä yms. Sellaiset on hyvä selvittää. Niistä syytöksistä olisi voinut olla seuraamuksia sille syyttäjälle, jos partis on viaton. Ei ihan mitättömistä asioista kyse. Tavalliset puskavttuilut nyt on asia erikseen, niistei paljon kannata välittää.

• Anonyymi kirjoitti:

"Mitä väliä miksi sua luullaan? Jos yksi puskahärö hyökkii, niin mikä merkitys sellaisella on, tai miksi annat sille noin suuren arvon? Ihan nitätön matohan se on."

Se ketju on jo poistettu, mutta ne syytökset oli aika kovia, koneelle hakkeroitumisesta, muiden tietojen levittämisestä yms. Sellaiset on hyvä selvittää. Niistä syytöksistä olisi voinut olla seuraamuksia sille syyttäjälle, jos partis on viaton. Ei ihan mitättömistä asioista kyse. Tavalliset puskavttuilut nyt on asia erikseen, niistei paljon kannata välittää.

Onneksi se ketju on nyt poistettu ja ylläpito selvittää kuka palstan todellinen härikkö on 😊

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Siinä tapauksessa et tainnut nähdä eilistä, jo poistettua ketjua.

• Anonyymi kirjoitti:

Siinä tapauksessa et tainnut nähdä eilistä, jo poistettua ketjua.

En nähnyt en.

• Hajoita ja hallitse. Nyt tämä häirikkö jo puolustelee minua. Eilen hän syytteli minua omista tekosistaan. Elkää menkö halpaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä usko että on tuollaista oikeasti tapahtunut. Jos olisi, se muumi ei itkisi täällä vaan olisi hoitanut asian poliisin kautta hiljaisuudessa. Toi on pelkkää tyhjänpäiväistä ärsyttämistä.

xL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä usko että on tuollaista oikeasti tapahtunut. Jos olisi, se muumi ei itkisi täällä vaan olisi hoitanut asian poliisin kautta hiljaisuudessa. Toi on pelkkää tyhjänpäiväistä ärsyttämistä.

xL

Tai sitten joku on saanut tyhmyyttään viruksen laitteeseensa ja vainoharhoissaan sitten syyttää siitä jotain palstalaista.

xL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten joku on saanut tyhmyyttään viruksen laitteeseensa ja vainoharhoissaan sitten syyttää siitä jotain palstalaista.

xL

Partakaveri nimimerkkiin ei ole mitään uskomista. Mitä enemmän kaveri on äänessä, sitä enemmän paljastuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Partakaveri nimimerkkiin ei ole mitään uskomista. Mitä enemmän kaveri on äänessä, sitä enemmän paljastuu.

Hyvä Pertti, kiemurtele vaan. Ylläpito selvittää asiaa 😊

• Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

Hyvä Pertti, kiemurtele vaan. Ylläpito selvittää asiaa 😊

Pönttis on ottanut yhteyttä ylläpitoon, mutta ei sinun kauttasi. Ah, miten kuuma päivä eikö olekin ihanaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin "paljastuu" meistä kaikista. Etenkin jos ei kirjoita mitään. Tai kirjoittaa. Tai ei. Tai... Kaikesta voi harhainen päätellä jotain harhaansa tukevaa jos haluaa.

xL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin "paljastuu" meistä kaikista. Etenkin jos ei kirjoita mitään. Tai kirjoittaa. Tai ei. Tai... Kaikesta voi harhainen päätellä jotain harhaansa tukevaa jos haluaa.

xL

On ihanaa, että hän on sinun ystäväsi <3

• Anonyymi

Miss ei ole sinulle pahaa tehnyt ,sinä olet
      syyllistynyt ip kyttäämiseen ,josko löytyisi kamerakuvaa.
      Jos nai kuin biisonni
      voi olla että maine menee.

• Missi se tuskin on joka anonyyminä kulkee koska anonyymi on nainen, joka yrittää tahrata kaikki nimimerkit jotka on naisia ja suosittuja.

• Käsittääkseni Pönttöuuni ei ole häiriköinyt muita anonyymina kuin minua ja Kaskenpolttajaa (koska hän uskaltaa jutella minulle).

• En u

• Partakaveri kirjoitti:

Käsittääkseni Pönttöuuni ei ole häiriköinyt muita anonyymina kuin minua ja Kaskenpolttajaa (koska hän uskaltaa jutella minulle).

En usko että missi on anonyyminä pahoja tehnyt,
        Kyllä missi on tuonut kaikki livenä kun harmittaa .

• Kaskis ilmestyi pahaan aikaan palstalle samaan aikaan kesken Pönttiksen ja minun draaman. Samoin Pönttis uskoi/uskoo min Perttiyteen, kun Pertillä ja Pönttiksellä oli draamaa, ja minä tulin samaan aikaan palstatauolta takaisin.

Sitä sattuu 🤣

• valtakunta kirjoitti:

En usko että missi on anonyyminä pahoja tehnyt,
        Kyllä missi on tuonut kaikki livenä kun harmittaa .

Kopioin viestini ylempää:

-Pönttöuuni

• valtakunta
        Partakaveri kirjoitti:

Kaskis ilmestyi pahaan aikaan palstalle samaan aikaan kesken Pönttiksen ja minun draaman. Samoin Pönttis uskoi/uskoo min Perttiyteen, kun Pertillä ja Pönttiksellä oli draamaa, ja minä tulin samaan aikaan palstatauolta takaisin.

Sitä sattuu 🤣

En ymmärrä sanaa kaskista?

• Partakaveri kirjoitti:

-Pönttöuuni

Nainen on susi suuttuessaan voi tarkoittaa vaikka mitä olla näkemättä koko ihmistä tai kunnioitus kadonnut.

• Partakaveri kirjoitti:

-Pönttöuuni

Tai sekin ilmiantaa ei sitä loputtomiin kestä.

• valtakunta kirjoitti:

Tai sekin ilmiantaa ei sitä loputtomiin kestä.

Asia etenee. Pönttöuuni luulee että minä olen häntä häiriköinyt tyyppi. Asia kuitenkin viedään ylläpidon käsiteltäväksi, jotta oikea häirikkö saadaan vastuuseen teoistaan. Kaikki tulee siis selviämään 😊

• valtakunta kirjoitti:

En ymmärrä sanaa kaskista?

Kaskenpolttaja, uusi palstalainen.

• Partakaveri kirjoitti:

Kaskenpolttaja, uusi palstalainen.

Kutsuitko minua :)

• Partakaveri kirjoitti:

-Pönttöuuni

Sudethan on oikein lojaaleja kavereita..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Sudethan on oikein lojaaleja kavereita..

Eikö ne jätä laumasta tarvittaessa.

• Jotkut kirjoittaa, toiset ei.

• Anonyymi

Tämä riittää nyt.

• Olen samaa mieltä. Painetaan kummatkin "ilmoita" painiketta?

• Seuraavan kerran sano suoraan mistä kenkä puristaa. En voi tietää jos et kerro. Siis esimerkiksi kun nyt epäilit minun olevan se sinua häiriköivä tyyppi. Ja kun minulla ei ole aiihen osaa eikä arpaa, niin sitten ihmeissäni raavin päätä, että mikäs sille tuli.

• Anonyymi

Näillä keleillä koirien (ja susien) kannattaa vilvoitella kylmässä suihkussa ettei kuppa ala kiehua.

-flowersreally-

• Tiedätkö miten kuuma tämä parta on 😡

• PS. Välillä on hyvä kiehua. Sitten kun on kiehunut kaiken ulos, olo on kevyt 😄

• Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

Tiedätkö miten kuuma tämä parta on 😡

En tiedä, mutta näköjään pitkä tukka kuumottaa mun ”kuppaa”.

-flowers-

• Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

PS. Välillä on hyvä kiehua. Sitten kun on kiehunut kaiken ulos, olo on kevyt 😄

Totta, mutta jos liian kauan kiehuu, ei jää mitään jäljelle, palaa karrelle.

-flowers-

• Anonyymi kirjoitti:

Totta, mutta jos liian kauan kiehuu, ei jää mitään jäljelle, palaa karrelle.

-flowers-

Näinhän se on. Mutta nyt asia on menossa ylläpidon selvitykseen, joten loppu hyvin kaikki hyvin ja tämä asia voidaan unohtaa 😊

• Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

Näinhän se on. Mutta nyt asia on menossa ylläpidon selvitykseen, joten loppu hyvin kaikki hyvin ja tämä asia voidaan unohtaa 😊

Ketju, jossa Partakaveri vihjailee tietävänsä taustatietojen kautta asioita Pönttöuunista, on löytynyt. Partakaveri-nimimerkki asialla. Näytetään vain ihmisille, joihin on luottoa. Ketjussa lukijaa jää ihmetyttämään, miksi Partakaveri sanoo Pönttikselle sellaisia asioita vihjailevaan sävyyn.

• Anonyymi kirjoitti:

Ketju, jossa Partakaveri vihjailee tietävänsä taustatietojen kautta asioita Pönttöuunista, on löytynyt. Partakaveri-nimimerkki asialla. Näytetään vain ihmisille, joihin on luottoa. Ketjussa lukijaa jää ihmetyttämään, miksi Partakaveri sanoo Pönttikselle sellaisia asioita vihjailevaan sävyyn.

Turha kiemurrella. Ylläpito näkee kaiken.

• Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

Turha kiemurrella. Ylläpito näkee kaiken.

Niin näkee! Oikeudesta me kaikki iloitsemmekin hiihaa! :D

Ylläpidon ylläpito on ystävämme!

• Anonyymi

Aivan, sydämesi sykkii vain Similälle :-)

• Anonyymi

Se häirikkö on tietysti Pertti, kukapa muukaan.

• Anonyymi

Voisitte kerätä kaikki kamppeenne ja asuntovaununne, ja mennä takaisin miehen logiikka palstalle.

• Anonyymi

Ilmota -nappi on siinä näitäkin juttuja varten. Sitä kannattaa käyttää kun rupee ahistaan ja epäilyttään. Mieti hetki rauhassa ja jos vielä ahistaa, niin "Ilmoita". Kannattaa tehdä heti, eikä puolen vuoden päästä.

• Anonyymi

Jos täällä alkaa ahdistamaan, oikea nappi on laitteen "off"-näppäin.

xL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos täällä alkaa ahdistamaan, oikea nappi on laitteen "off"-näppäin.

xL

Miksi pitäs poistua, jos toiset ei osaa käyttäytyä? Mulle ei tuota ongelmaa raportoida ei toivottua käytöstä. Jokainen on ihan ite vastuussa siitä nitä näppäimistölöltään suoltaa. Sitä varten ne ilmotusmahollisuudet on siihen laitettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitäs poistua, jos toiset ei osaa käyttäytyä? Mulle ei tuota ongelmaa raportoida ei toivottua käytöstä. Jokainen on ihan ite vastuussa siitä nitä näppäimistölöltään suoltaa. Sitä varten ne ilmotusmahollisuudet on siihen laitettu.

Kyllä se vastuu on sulla, miten toisten tekstejä luet. Turhanpäiväinen viestien poistattaminen on prseestä. Kasvata vaikka paksumpi nahka.

xL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vastuu on sulla, miten toisten tekstejä luet. Turhanpäiväinen viestien poistattaminen on prseestä. Kasvata vaikka paksumpi nahka.

xL

Sori ajattelen toisin, enkä tule mieltäni muuttamaan. Ihmisten pitäis olla paljon herkempiä ilmottamaan asiatonta käytöstä ja kielenkäyttöä. Jos joku ei osaa käytöstapoja, niin omahan on ongelmansa. Liian monet turhaan vaan kestää ja antaa ääliöitten suoltaa paskaa. Asioista vastaavat päättäköön sitten mikä on sopivaa ja mikä ei. Kuten sanoin, niin mulle ei ole mikään ongelma ilmottaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori ajattelen toisin, enkä tule mieltäni muuttamaan. Ihmisten pitäis olla paljon herkempiä ilmottamaan asiatonta käytöstä ja kielenkäyttöä. Jos joku ei osaa käytöstapoja, niin omahan on ongelmansa. Liian monet turhaan vaan kestää ja antaa ääliöitten suoltaa paskaa. Asioista vastaavat päättäköön sitten mikä on sopivaa ja mikä ei. Kuten sanoin, niin mulle ei ole mikään ongelma ilmottaa!

Miksei sitä asiantonta käytöstä ilmoiteta silloin jos siihen syyllistyy rekisteröity tai muuten tunnettu nimimerkki? Silloin kukaan ei valita mitään, kaikki antavat sen tapahtua tai jopa puolustelevat henkilöä. Täällähän on muutamiakin rekattuja tai mustanikkejä olleet jotka on olleet milloin kenenkin kimpussa, haukkuen yms., kukaan ei niissä tapauksissa puhunut mistään ilmiannoista sun muista. Sen sijaan täällä hyökitään usein täysin viattomien anonyymien kimppuun syytellen milloin mistäkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksei sitä asiantonta käytöstä ilmoiteta silloin jos siihen syyllistyy rekisteröity tai muuten tunnettu nimimerkki? Silloin kukaan ei valita mitään, kaikki antavat sen tapahtua tai jopa puolustelevat henkilöä. Täällähän on muutamiakin rekattuja tai mustanikkejä olleet jotka on olleet milloin kenenkin kimpussa, haukkuen yms., kukaan ei niissä tapauksissa puhunut mistään ilmiannoista sun muista. Sen sijaan täällä hyökitään usein täysin viattomien anonyymien kimppuun syytellen milloin mistäkin.

Hyvä pointti.

Esim flowersreally ja exLiner ovat palstakiusaajia pahimmasta päästä. Puolet noiden nikkien kirjoituksista on v.ttuilua, ja pitäisi siivota palstalta pois.

• Iku-Turso kirjoitti:

Hyvä pointti.

Esim flowersreally ja exLiner ovat palstakiusaajia pahimmasta päästä. Puolet noiden nikkien kirjoituksista on v.ttuilua, ja pitäisi siivota palstalta pois.

Koska he ovat hauskoja. He eivät ilkeile, vaan heittävät läppää..

• Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

Hyvä pointti.

Sua vaan harmittaa, kun sun läpi nähdään niin helposti.

xL

• Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

Kohteeksi joutunut voi kokea asian eri tavalla.

Entä jos anonyymikin heittää vain läppää?

• Anonyymi kirjoitti:

Kohteeksi joutunut voi kokea asian eri tavalla.

Entä jos anonyymikin heittää vain läppää?

Ei ole heidän vikansa, jos sinulla ei ole huumorintajua. Kaikki ei vaan osaa...

• Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

Ei ole heidän vikansa, jos sinulla ei ole huumorintajua. Kaikki ei vaan osaa...

Eikä anonyymien vika jos rekattu ei ymmärrä heidän huumoriaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kuulu palstan vakikirjottajiin. Olen satunnainen seuraaja. Kirjotin siis ton ekan siitä, että käyttäkää sitä ilmousmahollisuutta.

En tosiaan tajua, et miksi ette ilmota jos nikillä joku kirjottaa skeidaa. Tavallaan sen jopa pahempi ku joku satunnainen ano.

Se nyt on ihan s******n sama, onko juttu jonku mielestä muka hauska. Jos se ittestä on asiaton ja vaikka henkilökohtasuuteen menevä, niin "Ilmoita". Päättäköön asioista vastaavat, että mitä palstallaan sallivat. V******o sitä märehtimään. Se ei ole mun ongelmani jos jolleki tulee "ongelmia" ku ei osaa suodattaa tekstiään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kuulu palstan vakikirjottajiin. Olen satunnainen seuraaja. Kirjotin siis ton ekan siitä, että käyttäkää sitä ilmousmahollisuutta.

En tosiaan tajua, et miksi ette ilmota jos nikillä joku kirjottaa skeidaa. Tavallaan sen jopa pahempi ku joku satunnainen ano.

Se nyt on ihan s******n sama, onko juttu jonku mielestä muka hauska. Jos se ittestä on asiaton ja vaikka henkilökohtasuuteen menevä, niin "Ilmoita". Päättäköön asioista vastaavat, että mitä palstallaan sallivat. V******o sitä märehtimään. Se ei ole mun ongelmani jos jolleki tulee "ongelmia" ku ei osaa suodattaa tekstiään.

Kasvattakoon vaikka paksumman nahan niitä ilmotuksia vastaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Miksi pitäs poistua, jos toiset ei osaa käyttäytyä?"

Niinpä. Poistuminenhan tarkoittaa vallan antamista sille joka ei osaa käyttäytyä.

• Partakaveri kirjoitti:

ExLiner ja flower eivät ole hauskoja, vaan kiusijatrolleja. En yleensä vastaakaan heille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Miksi pitäs poistua, jos toiset ei osaa käyttäytyä?"

Niinpä. Poistuminenhan tarkoittaa vallan antamista sille joka ei osaa käyttäytyä.

Pönttis on joutunut poistumaan. Meni häntä kohtaan niin härskiksi.

• Koska he ovat hauskoja. He eivät ilkeile, vaan heittävät läppää.

• Anonyymi

Minäkään en usein koe että anonyymit ilkeilisivät, ovat mielestäni hauskoja ja heittävät vain läppää. Mutta moni rekattu on vetämässä heti herneen nenään ja tekemässä ilmiantoja.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      96
      2159
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1398
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1360
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1308
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1223
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1038
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      965
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      914
    9. 122
      787
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      786
    Aihe