Kauhea morkkis mutta en voi lopettaa!

Anonyymi

Yli vuosi jo suhteessa naimisissa olevaan mieheen. Kauhea morkkis ollut melkein alusta asti. Mutta kun rakastan. Me, rakastamme toisiamme. Olosuhteiden pakosta olemme tässä tilassa. Aika koittaa vielä lähitulevaisuudessa että saamme toisemme, kun suurimmat ongelmat on selätetty piakkoin.

56

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä teitä yksinkertaisia, ilmaisia perseenjakajia aina riittää?

      • Anonyymi

        Rahaako siitä pitäisi pyytää??? 😂😂😂😂 en mä mikään huora oo!


      • Anonyymi

        Tästä voidaan olla montaa mieltä.


      • Anonyymi

        Varmasti sun mielestä mutta enpä oo "persettäni" jakanu kuin tälle yhdelle ketä rakastan. Joten huoran määritelmä ei päde.


      • Anonyymi

        Huora mikä huora kun alkanut suhteeseen varatun kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huora mikä huora kun alkanut suhteeseen varatun kanssa.

        Määritelmäsi mukaan puolet naisista olisi huoria, sillä niin naisista kuin miehistäkin puolet on ollut sivusuhteessa.


      • Anonyymi

        Me ollaan huoria kaikki kun oikein silmin katsotaan. Me ollaan huoria elämän, ihan jokainen 😎


    • Anonyymi

      No jos noin kauan sinua tapaillut ei ihme että tiedetään. Eron tullessa ymmärrät varmaan jatkot on helvettiä. Pidän huolen että jätetty "saa tukea. Kuinka idiootiksi te luulette meitä? Eikä se osoitteen muutos auttanut katsos kun naapurissa asustaa joku joka myös kuuli sinusta!

    • Anonyymi

      Mahtavaa vuoden jo tietoisena toista odotellut. Voi voi oletkohan surullisen kuuluisa tietoinen kakkonen? Eikö se sitä eroa ole saanut helpolla vai mikä siinä kestää? Kai olet pitänyt huolen että kotona edes tiedetään sinusta? Kauanko ajattelit odotella? Minäkin seuraan yhtä kolmiotraamaa mitenköhän tuossa käy? Ainakaan vielä ei kotona tiedetä. Oletkohan tuo kakkonen?

      • Anonyymi

        Olen pitänyt huolen ettei tiedetä!
        En odottele enää kauan. Rakkaus ei ala yhdessä yössä. Alussa nautittiin vain toistemme seurasta säännöllisesti, sitten tuli tunteet peliin. Siksi tämä nyt onkin vaikeaa.


      • Anonyymi

        Mitäs ne suurimmat ongelmat ovat, joita selätätte?


      • Anonyymi

        Jääköön ne mainitsematta.


      • Anonyymi

        Suurin ongelma lienee se vaimo, mutta eiköhän se mies senkin selätä tarpeen mukaan 😂😂😂


      • Anonyymi

        Eipä ole vaimo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole vaimo.

        Mikä sitten on sellainen ongelma ettei mies voi erota?! Mikä estää miestä eroamasta ? Kyllä se niin on että mies rakastaa vaimoaan niin paljon enemmän kuin sinua ettei halua erota :))


    • Anonyymi

      Vuoden jo odottanut että toinen eroaa? Huh jos nyt satut olemaan mieheni rakastajatar niin ei ainakaan kovin hyvät jatkot ole teillä. Ei se täällä kotona ole kertonut ainakaan vielä että ongelmia olisi. Hyvin olette kyllä salanneet kun en ole huomannut mitään. Kuinkahan täällä kotona kertoo? Jos tunnen sen paremmin kuin sinä. Niin kauan kun viihdytät sitä ilman että erosta ei kuulu mitään voin kuvitella mikä on olosi tällä hetkellä. Jos sitä eroa kuulu ota suoraan yhteyttä minuun niin saat sen. Eihän tuollainen joka vuoden kulkenut luonasi tee mitään itse. Koita uskoa pikkuhiljaa. Onnittelemme sitten kumpi voittaa. Ikävää vain että ukkomiehille annetaan tälläisen touhun jatkua. Miten kuvittelet ettei se sulle tee samaa jatkossa?

      • Anonyymi

        En ole vuotta odottanyt. Tutustuttiin reilu vuosi sitten. Pari kk vasta odotellut. Odotus loppuu piakkoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vuotta odottanyt. Tutustuttiin reilu vuosi sitten. Pari kk vasta odotellut. Odotus loppuu piakkoin.

        Hieno juttu muista kertoa kavereille että tapasitte juuri. Koska erosta pitää olla väliä ennenkuin "julistatte rakkauttanne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vuotta odottanyt. Tutustuttiin reilu vuosi sitten. Pari kk vasta odotellut. Odotus loppuu piakkoin.

        Voi jestas kun olet tyhmä... Olemme kohta yhdessä... Uskotko todella tuohon?


      • Anonyymi

        Totta kai uskon. Sinäkö luulet tietäväsi paremmin vaikka et meitä edes tunne?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai uskon. Sinäkö luulet tietäväsi paremmin vaikka et meitä edes tunne?!

        Pelimies lupailee ja lupailee ummet ja lammet ja niin kauan kun uskot sinisilmäisenä, on kaikki hyvin. Koitapa kyseenalaistaa teidän tuleva suhde, katso miten reagoi!


      • Anonyymi

        Se on tehty jo


    • Anonyymi

      Mullakin on morkkis kun en kertonut kuka ne käräytti. Jos kuulisivat totuuden olisi molemmat nolona. Jätin siis kertomatta ja kiitän sitä joka käräytti ne tuli ajoissa. Eivät ehtineet sopia jatkoja. Kun kerroin ehtoni ja meidän jatkamiselle teki kuten pyysin. Ikävää ettei tuo kakkonen sitä hyväksynyt. Alkoi raivokas manipulointi. No nyt se kärsii varmaan vuosia tuosta hullusta. Jis kovin rumaksi menee niin teen ilmoituksen sen ex kuuluu olevan tosi kusipää. Saapahan tuo kakkonenkin puhaa sen jälkeen. Sitä saa mitä tilaa!

      • Anonyymi

        Jos toi kakkonen ukkoas häiritsee niin se on HÄNEN tehtävänsä toimia, ei sinun.
        Hän kyllä toimii jos se håntä häiritsee.
        Asia ei kuulu sinulle.


    • Anonyymi

      Sekopäitä monet ei mulla muuta, jatkakaa.

    • Anonyymi

      Mistä ihmeestä sinulla on morkkis, jos kerran kaikki on niin hyvää ja ihanaa ja olosuhteiden pakosta vaan tapailet naimisissa olevaa miestä?

      Koetko tekeväsi sittenkin jotain kohtaan väärin?
      Mikä mättää kun kerran omatunto vaivaa?

      • Anonyymi

        Totta kai omatunto vaivaa. Eihän tämä tilanne ole oikein. En mä oo mikään tunteeton ämmä joka aattelee vaan itseään. Tiedän että toimin väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai omatunto vaivaa. Eihän tämä tilanne ole oikein. En mä oo mikään tunteeton ämmä joka aattelee vaan itseään. Tiedän että toimin väärin.

        Ei sitten kuitenkaan ole niin iso morkkis että tekisit asian suhteen jotain, esim. sanoisit että tää suhde oli tässä ja ottaisit opiksi. Meinaan kun kuitenkin kehuskelet, että kohta ongelma on ratkaistu ja pääsette olemaan pysyvästi yhdessä.
        Muista tämä tunne mikä sulla on parhaillaan päällsä sitten kun olette päässeet kimppaan, ja mies huitelee kylillä "ylitöissä", ja sinä mietit kotona onko se oikeesti töissä, vieraissa vai missä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai omatunto vaivaa. Eihän tämä tilanne ole oikein. En mä oo mikään tunteeton ämmä joka aattelee vaan itseään. Tiedän että toimin väärin.

        Lopeta sitten!!!


      • Anonyymi

        Olen yrittänyt. Ei se ole vaan niin helppoa kun toista rakastaa.


      • Anonyymi

        Ei tuolla ukolla ainakaan ole aikomustakaan sua rakastaa. Ei odotuttaisi muuten vaan suhde olisi alkanut jo vuosi sitten. Älä usko kaikkea mitä hän sanoo koska ei ole tosissaan. Äkkiä karkuun vielä kun voit!


    • Anonyymi

      Mies voi vaan selittää, että on ero edessä ja suhde on kamala ja seksiä on vähän yms. yms. ;) vaan pitääkseen teijät molemmat itellään.. todellisuus voi todella olla ihan jotain muuta. Pettäjä koittaa tehdä hyväksyttävämpää toiminnastaan omassa päässään mollaamalla suhdetta toiselle..

      Niin ja muista! Sitte (JOS) susta tulee joskus se ykkönen, ni kakkonen löytyy varmasti jossain vaiheessa samalla systeemillä, kun löysi sutkin..

    • Anonyymi

      Aateella, miehellä on pallo jalas vaimoon ja rakastajattarella on pallo jalas mieheen. Eiks ois itsetutkiskelun paikka ja varsinkin rehellisen pelin paikka.👎

    • Anonyymi

      Toistuvasti pettäville miehille oma vaimo on rakastettu ja palvottu vaimo ja äiti, muut naiset käytettyjä huoria.
      Ja lopulta häviäjä on toinen nainen, kun hän jatkaa suhdetta uskottoman kumppanin kanssa.

      • Anonyymi

        Joo, joillekin miehille se vaimo voi olla tuota mitä yllä sanotaan.
        Toistuvasti pettävä mies on kuitenkin jollakin lailla vajavainen tunnemaailmaltaan, joten en usko et kykenee kovin syvästi ketään rakastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, joillekin miehille se vaimo voi olla tuota mitä yllä sanotaan.
        Toistuvasti pettävä mies on kuitenkin jollakin lailla vajavainen tunnemaailmaltaan, joten en usko et kykenee kovin syvästi ketään rakastaan.

        Toistuvasti pettävällä on vika ihan omassa päässä. Ehkäpä ei kykene rakastamaan ketään, ainakaan heitä, joista käyttää narttu nimitystä, mutta vaimoaan voi silti jopa kunnioittaa. Toistuva pettäminenkin voi liittyä erääseen mielen sairauteen, jossa välillä kuljetaan aallon harjalla ja välillä pohjassa, tuskin ne satunnaiset vaihtuvat seuralaiset edes tulevat tietämään mistä kyse, kun eivät näe kokonaisuutta.


      • Anonyymi

        Itseasiassa toi on väärä ajattelu tapa ..vaimo on se joka eniten häviää joten miten se voi olla palvottu, rakastettu ynm...sehän se jota huijataan ja kohdellaan kun roskaa. Mä en ymmärrä ihmisten logiikkaa. Mun mies kun petti edellisessä suhteessa en syyttänyt toista naista vaan sanoin hänelle olen pahoillani hänenkin puolesta. Minä jätin miehen ja se nainen jäi roikkumaan mieheen ja silti mies vuorottelu tätä. Teki jopa sen mun kuullen, suutuin siitä.

        Se kerto paljon luonteeni vahvuudesta ja siitä että jos mies ei kohtele muita hyvin hän ei myöskään minua kohtele paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa toi on väärä ajattelu tapa ..vaimo on se joka eniten häviää joten miten se voi olla palvottu, rakastettu ynm...sehän se jota huijataan ja kohdellaan kun roskaa. Mä en ymmärrä ihmisten logiikkaa. Mun mies kun petti edellisessä suhteessa en syyttänyt toista naista vaan sanoin hänelle olen pahoillani hänenkin puolesta. Minä jätin miehen ja se nainen jäi roikkumaan mieheen ja silti mies vuorottelu tätä. Teki jopa sen mun kuullen, suutuin siitä.

        Se kerto paljon luonteeni vahvuudesta ja siitä että jos mies ei kohtele muita hyvin hän ei myöskään minua kohtele paremmin.

        Samaa mieltä. Tuo viesti on luultavammin petetyltä vaimolta joka yrittää itsetuntonsa rippeitä koota tuommoisella "palvonnalla" yms. Totuus on toista!
        Saman kokeneena. Pettäjä on se syypää.


    • Anonyymi

      Sinä olisit hyvä vaimo pettäjämiehelle, kun pystyt kokonaan katsomaan ohi sen että hän on toisen naisen (tässä tapauksessa vaimonsa) kanssa. Pettäjät on kyllä luotu toisilleen. Mutta ole kiltti ja kerro sille vaimolle, jotta hän pääsee pettäjämiehestään eroon - tai ainakin saa itse valita, haluaako tämän kanssa jatkaa. Sitten pääset morkkiksestasi. Voi olla että pääset myös miehestä, jos hän tekee valintansa vaimon suuntaan, mutta sitten et ainakaan kuluta turhaan elinvuosiasi odottamiseen.

    • Kyllä näitä helppoja riittää.

      Parhaimmassa tapauksessa tosiaan mies eroaa kun tämä väliaikainen este on voitettu ja elätte onnellisena elämänne loppuun saakka. Miehen perhe kärsii hiljaa tuskansa pois.

      Normaalissa tapauksessa seuraavia voi tapahtua:

      Mies ei loppujen lopuksi eroakaan, vaan eletty elämä painaa vaakakupissa enemmän kuin sinä, varsinkin kun pikku hiljaa teidän suhteesta on ruvennut hohto katoamaan.

      Mies eroaa, mutta exä tekee erosta helvetin ja häiritsee liittoanne vuosia eteenpäin. Miehen mieltä painavat myös lasten kohtalo.

      Menette yhteen, mutta et voi ikinä luottaa mieheen täysin, koska jos hän on pettänyt kerran, voi hän pettää uudestaan.

      Menette yhteen, ja tajuat, kun asutte yhdessä pidempiä aikoja, ettei tuo mies juuri muista eroa, vaan hänessä on suuria vikoja.

    • Anonyymi

      Kirpaisee ja tekee kipeetä, "jos ei pysty lopettaan". Lopeta silti, jos tahdot avioliittosi säilyvän. Jokainen parisuhde on uniikki, mutta perussääntönä olisi kertoa ja keskustella miehesi kanssa. Poikkeus vahvistanee säännön.
      Olen kerran - sanotaan vaikka "erehtynyt" . Sitä kesti jonkun aikaa ja jäin kiinni. Se oli kuitenkin hyvä, sillä selvitimme asiat. Selvitykseen kuului salasuhteen lopetus. Teki kipeetä, koska tietysti tuo ihminen oli myös ihana. Hänkin on tietojeni mukaan onnellisesti naimisissa. Olen pitänyt lupaukseni yli 20 vuotta. Parasta - mun ja meidän tapauksessa aikaa myöten salasuhteesta olisi tullut katastrofi.

    • Anonyymi

      Voi ap. Olin tilanteessasi lähes vuoden. Tulin järkiini ja lopetin suhteen tähän naimisissa olevaan mieheen.

      Tajusin ettei minun pääni kestäisi näin alkanutta suhdetta.
      -En luottaisi
      -Minua hävettäisi.
      -Emme voisi koskaan kertoa kellekään kuinka ja milloin tapasimme.
      -Mitä jos hän palaisikin vaimonsa luokse.
      -Entä jos hän haluaisikin erottuaan elää sinkkuelämää.

      Mietin näitä asioita ja tulin siihen tulokseen ettei suhde olisi ollut niiden kaikkien negatiivisten asioiden arvoinen.

      Nyt tapasin sinkkumiehen ja voi tätä tunnetta ilman salaisuuksia :-)

    • Anonyymi

      Pettäjä harvoin puhuu totta salasuhteelle. Tarkista faktat, ainoa tietolähde ei voi olla tuo pettäjä, sitten tiedät todellisen tilanteesi.

    • Anonyymi

      Mene vittuun tietolähde analysoija

    • Anonyymi

      Kuraporukkaa nämä kuin muutkin persut.

    • Anonyymi

      Persumies
      Persuhuora

      Hyvät yhdessä 😎

    • Anonyymi

      Näinhän se on vittu
      Niin väsynyt huoriin kyrpiin persuareenaan ettei sanotuksi saa.

    • Anonyymi

      Naisella halua seksiin en ymmärrä miksi?
      Ikä n.20 vuotta vaalea keskipituinen

    • Anonyymi

      Murhaajia ja tappajia olette. Hyvä että edes osa jää teistä kiinni. Enemmän pitäisi poliisin tutkia kaikkia puolisonkuolemia ja lakimiesten talos aviopetoksia. Monesta puolisosta on tappamaan petoskumppanista puhumattakaan. Häijyä ja ilkeää porukkaa ja näitä niin iltapäivälehdissä kloorioidaan. Hyi!

    • Anonyymi

      Morkkiksua on monenlaisia ja sytiä niihin on monta. Se kuka osaa anteeksi pyytää ja selittää asiat oikein. En minäkään hyväksy pettämistä. Minäkin seuraan yhtä paria jotka pettivät tietoisesti niin että kaikki kaverit tiesi. Nyt on sitten morkkis sitä petettyä kohtaan kun kukaan ei sille kertonut. Tässä kaverina tosiaankin joutunut miettimään minä on oikein ja mikä ei. Mutta yksikään kaveri ei luota enään niiden pettävien ihmisten juttuihin. Mutta täytyy myöntää kun joutuu oakosta esittämään kaveria vaikkei inhon takia niin tunnu. Onneksi useampi kertonut samaa. Jos olet yli vuoden varatun kanssa jo suhteillut joku tietää muista se. Ja kun erista ilmoitus tulee kärsitte loppuelämän kuten tuokin pari.

    • Anonyymi

      Käyskää kiksalla välillä, kimpsa voi olla arka paikka.

    • Anonyymi

      Jos on valmis puolisonsa jättämään jonkun vuoksi, niin on valmis tekemään sen toistekin. Ei kannata olla niin ylpeä, että luulee itse olevansa niin erityinen että vain minun vuokseni joku on valmis jättämään puolisonsa. Ennen pitkää sinulle käy samoin.

      • Anonyymi

        Tässä ollaan vielä kaukana siitä, että mies olisi vaimoaan jättämässä. Aloittaja on umpirakastunut typerys, joka vielä uskoo vierasta lihaa haluavan miehen sepustukset tulevasta erosta ja "olosuhteiden pakosta". Toki vieraissa juokseva mies tekisi sitä jatkossakin, vaikka muija vaihtuisi minkälaiseen unelmien naiseen.


      • Anonyymi

        Tekeekö pahaa ajatus että se toinen nainen voi oikeasti ollakin elämänrakkaus? Taitaa tehdä 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekeekö pahaa ajatus että se toinen nainen voi oikeasti ollakin elämänrakkaus? Taitaa tehdä 😉

        Juu, tekee pahaa että läskotrollina yrität aiheuttaa mielipahaa. Todellisuudessa pettämiseen osallistuvilla ei ole oikeaa rakkautta, vaan itsekyyttä, elämän tuhoamistaitoa, välinpitämättömyyttä, omistamisen halua, estottomuutta tuhota puoliso ja joillakin harhaluuloja elämänrakkauksista. Selkärangatonta, Rirollista ja pettävää ihmislajia. Myös kykyä hurmatata ihmisiä ja pettyä helposti omaan elämään, kun se rakkaus ei kestä oikeaa elämää. Ovathan itse siitä elävä todiste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekeekö pahaa ajatus että se toinen nainen voi oikeasti ollakin elämänrakkaus? Taitaa tehdä 😉

        Eipä tee, kun asia ei minua mitenkään kosketa. Olen miesvaltaisella alalla duunissa, ja näitä on nähty ja kuultu enemmän kuin tarpeeksi. Vain aniharva jamppa vaimoaan jättää, mutta ehkä sinulla käy tsägä ja vaimo jättää miehensä.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe