Tehostatteko koskaan aivastusääntä? Olen huomannut että on jotenkin vapauttavaa kun kunnolla rääkäisee
Aivastusääni
76
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus joo...
Yhdellä mun ystävälläni oli nuorempana tapana huutaa aivastuksen lomaan "hässikää" :D. En tiedä tekeekö vielä ku en ole tainnut pitkään aikaan kuulla hänen aivastavan.
-pihallatipunen-- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Nuorempana ihan sopiva tehostus :D
Ja miksei myös vielä vajaa viiskymppisenäkin :D. No ei ehkä sovi enää "vanhemmalle naisihmiselle"? Tai sopiihan se jos ei välitä...
Anonyymi kirjoitti:
Ja miksei myös vielä vajaa viiskymppisenäkin :D. No ei ehkä sovi enää "vanhemmalle naisihmiselle"? Tai sopiihan se jos ei välitä...
Ehkä pitää keksiä joku pikkutuhma
Joo. Joskus on pakko...
Sit jos yrittää jossain jarrutella, voi tuntua persuuksissa asti se jarrutus! 😂😂😂Wwuwuw kirjoitti:
Sanotko ennen aivastusta..Aa, Aa, Aa...
Joskus vaikka mitä... sit oikeasti tuntuu hanurissa asti jos ei anna tulla ihan avoimesti ja tunteella. 😂
Se oli jotain 50km/h kun aivastus tulee suusta ja nokasta muuten! 😃pujotteIija kirjoitti:
Joskus täytyy jarrutellakin
No pakko, tai on räät ja muut pitkin ja poikin. 😂
Disse kirjoitti:
Joskus vaikka mitä... sit oikeasti tuntuu hanurissa asti jos ei anna tulla ihan avoimesti ja tunteella. 😂
Se oli jotain 50km/h kun aivastus tulee suusta ja nokasta muuten! 😃Juu..Ei sais ihminen omaa aivastustaan kiinni, ainakaan juoksemalla..😄
Wwuwuw kirjoitti:
Juu..Ei sais ihminen omaa aivastustaan kiinni, ainakaan juoksemalla..😄
Ei sais, vaikka kyllä Boltti ois parhaina aikoinaan täydessä vauhdissa ollut aika rajoilla! 😂
Disse kirjoitti:
Ei sais, vaikka kyllä Boltti ois parhaina aikoinaan täydessä vauhdissa ollut aika rajoilla! 😂
Sitähän vois aivastaa suoraan pussiin..Aatteleppa mikä energiamäärä sinne pussiin kertyis, jos kaikki tekis niin..
hiihoo..Wwuwuw kirjoitti:
Sitähän vois aivastaa suoraan pussiin..Aatteleppa mikä energiamäärä sinne pussiin kertyis, jos kaikki tekis niin..
hiihoo..Mutta entäs jos purkaantuu sit toistepäin, kun ei saa vapaasti tulla... takaisku pettää ja tärähtää tulla pyllyaivastus? 💨
Disse kirjoitti:
Mutta entäs jos purkaantuu sit toistepäin, kun ei saa vapaasti tulla... takaisku pettää ja tärähtää tulla pyllyaivastus? 💨
Eeh..
*Tekee kainalopierun*Disse kirjoitti:
*rupsuttelee myös kainalopäästöjä kieli poskessa*
😆💪Tuli tuosta pyllyaivastuksesta mielee, että helpostihan sitä tulee samalla kummastikin päästä ilmaa, ja tuommonen tehostettu yläpään aivastus peittää sopivasti niitä alapään äänähdyksiä.
Vinks, vinks..Wwuwuw kirjoitti:
Tuli tuosta pyllyaivastuksesta mielee, että helpostihan sitä tulee samalla kummastikin päästä ilmaa, ja tuommonen tehostettu yläpään aivastus peittää sopivasti niitä alapään äänähdyksiä.
Vinks, vinks..No niin onkin! 😃👌
Näppärä niksi, eikä tartte edes sukkahousuja tähän! 😬👌Kaskenpolttaja kirjoitti:
* nauraa ihan kippurassa*
Nyt pinnistä, ettei tuu pissi housuun, vai oliko sulla edes niitä? Muistaakseni olin lukeneeni, että luovuit vaatteista eilen. 😁
Hyvää reeniä lantionpohjalihaksille nää wuppiksen kaa hupsilut joskus. 😃👌Disse kirjoitti:
Nyt pinnistä, ettei tuu pissi housuun, vai oliko sulla edes niitä? Muistaakseni olin lukeneeni, että luovuit vaatteista eilen. 😁
Hyvää reeniä lantionpohjalihaksille nää wuppiksen kaa hupsilut joskus. 😃👌Juu ei ole. Kotona ei useinkaan ole, jos olen omassa seurassani.
Pakko on pinnistellä ja kyllä ne lihakset treeniä tartteekin, joten treenimielessä tässä lueskelen :D
Entäs kun jotkut tehostaa röyhtäysääniä..
- Anonyymi
Joo, tulee karjaisu "RÄYH", oikein yli 120db äänenpaineella.
Joskus joo. Ja haukotusta, röyhtäisyä ja juu pieruakin. 😃
- Anonyymi
Niin nauruakin voi tehostaa, kuten pieruakin.
Monesti kannattaakin nauraa kunnolla jos kerran nauraa ollenkaan, jotta maha ei tule kipeäksi pidättämisestä ja hihittämisestä.
Päästää kunnon remakan sitten kun kerran on nauraakseen.
- Varsinkin hautajaisissa, aina. Anonyymi kirjoitti:
Monesti kannattaakin nauraa kunnolla jos kerran nauraa ollenkaan, jotta maha ei tule kipeäksi pidättämisestä ja hihittämisestä.
- Varsinkin hautajaisissa, aina.Hautajaisissa ehkä harvemmin naurattaa, mutta muuten kyllä päivittäin tulee hirnuttua. Ja oikeen vattanpohjalta.😁
Tyhjännaurajien sukua. 😸pujotteIija kirjoitti:
Miä päästän vaan tuhnuja peiton alla :D
Salaa piilossa. 😜
Häveliäästi...😊Abrakadabra kirjoitti:
Salaa piilossa. 😜
Häveliäästi...😊Samaan tapaan kuin naisen kanssa puuhailut :D
pujotteIija kirjoitti:
Samaan tapaan kuin naisen kanssa puuhailut :D
Ja toinen käsi tietysti raamatulla??😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Varsinkin hautajaisissa, aina.Jos ei naura sillon ku tarvii, kertyy mieleen iloa jolla on tapana purkautua huonoilla hetkillä. Kuvittele istuvasi täydessä koulutaksissa ja viisi naama tuiottaa sua. Sitten tulee meileen joku asia jolle ei ole suostunut nauramaan sillo kuse huvitti. Ei oo kiva koettaa pidätellä iloa siinä tilassa ko kaikki ovat hiliaa ja kouluun vielä pitkä matka
Disse kirjoitti:
Irvistätkö pierastessa ja nostat jalkaa? 😂
En kun teen matamisliikettä ja punnerran.😄💥
Abrakadabra kirjoitti:
En kun teen matamisliikettä ja punnerran.😄💥
Loistavaa, toivoen kuivaa, peläten märkää! 😂
- Anonyymi
Nyt kuulostaa jo rauhan ajalta kun palstalaiset päästelevät paineitaan ulos mitä erikoisimmilla keinoilla. Piifff, röyh..pruut.
AsianVierestä - Anonyymi
Joo toki, karjaisen aina oikein täysillä ja kunnolla kun aivastan. :D Se on oikein vapauttava tunne ja saa jälkeen päin nauraa, kun ajattelee mitä naapurit tuumailee. :D Joskus muutenkin räyhään yksikseni kämpillä. Sitten taas naurattaa, kun naapurit pitää ihan sekopäisenä. :D
-LeikistiSekopääM42vpujotteIija kirjoitti:
Joskus kuuluu kun naapurin ukko aivastaa, ihan selvästi yrittää täysillä äänillä
Mä luulin että sun lähimpään naapuriin on kilometrejä..
Wwuwuw kirjoitti:
Mä luulin että sun lähimpään naapuriin on kilometrejä..
Ei oo kun talojen nurkasta nurkkaan suunnilleen 25 metriä
pujotteIija kirjoitti:
Ei oo kun talojen nurkasta nurkkaan suunnilleen 25 metriä
Ai. No emmä sinne sitten muuta.
Wwuwuw kirjoitti:
Ai. No emmä sinne sitten muuta.
Naapurin äijä on ysikymppinen, kohta varmaan ois talo vapaana, muuta vaan siihen
pujotteIija kirjoitti:
Naapurin äijä on ysikymppinen, kohta varmaan ois talo vapaana, muuta vaan siihen
Sen takia se sitten aivastaakin niin kovaa, että se ittekin kuulee sen..
Wwuwuw kirjoitti:
Sen takia se sitten aivastaakin niin kovaa, että se ittekin kuulee sen..
Kunhan ei niin lujaa pärskäytä, että lentää koko ukko seinään..Voi mennä noin iäkkäältä lantio paikaltaan..
Allergia-aikaan tulee kyllä pärskittyä koko vuoden edestä. Ei paljon hutsita tehosteääniä lisäillä, kun tuntuu että keuhkot lentää ulos.
Wwuwuw kirjoitti:
Kunhan ei niin lujaa pärskäytä, että lentää koko ukko seinään..Voi mennä noin iäkkäältä lantio paikaltaan..
Lonkka kai meni aivastaessa, kun oli äskettäin leikkauksessa
pujotteIija kirjoitti:
Lonkka kai meni aivastaessa, kun oli äskettäin leikkauksessa
Mä olen menneen ennustaja, hah.
Wwuwuw kirjoitti:
Allergia-aikaan tulee kyllä pärskittyä koko vuoden edestä. Ei paljon hutsita tehosteääniä lisäillä, kun tuntuu että keuhkot lentää ulos.
Onhan se harmillista jos tulee vaikka 15 pärskäytystä putkeen
Wwuwuw kirjoitti:
Mä olen menneen ennustaja, hah.
Viime viikon sää ja lottorivikin menee aina oikein..Jännä kyky mulla.
pujotteIija kirjoitti:
Onhan se harmillista jos tulee vaikka 15 pärskäytystä putkeen
Niin on, ottaa voimille semmonen putkistelu.
Wwuwuw kirjoitti:
Viime viikon sää ja lottorivikin menee aina oikein..Jännä kyky mulla.
Saisinko tulevan loton voittorivin? Sähköpostiin tietysti
pujotteIija kirjoitti:
Saisinko tulevan loton voittorivin? Sähköpostiin tietysti
Mites mä nyt semmosen tietäisin? Mä ennustan vaan mennyttä.
Wwuwuw kirjoitti:
Mites mä nyt semmosen tietäisin? Mä ennustan vaan mennyttä.
Melkein samahan se on ennustaa tulevaisuuttakin
pujotteIija kirjoitti:
Melkein samahan se on ennustaa tulevaisuuttakin
Sanoisin ihan perstuntumalta, et aika vissi ero on. Ainakin jos haluaa osua oikeeseen.
- Anonyymi
Paskamaista väkeä nämä tehoröyhtääjät. Röyhty-äöäni on ruma ja vittumaine. pieru on kauniimpi aina. Pään äänissä nimittäen on liikaa persoonaa mukana. Mieluummin vaikka siis pierkää teholla, jos pitää sitä möykkää tehä. Perä-äänet eivät ole sillaan persoonallisia kuten röyhyt, eli niistä puuttuu ärsytysvoima, vaikka tulisivat sitten kovemmalla desipelillä. Jos haluaa röhtiä edes jotenkuten siedettävästi, niin edes suu vc-pytyn kantta vasten, niinkuin jotku hurjat pierressänsä
Nenäaivastusta muuten ei kandeta pirättää. Voip männä jokin hajukuorikko säleiksi tahi sioiltaan siellä nenäonkalossa tai tärykalvosimet venyä. Jos lähtee sille tielle, siis häveliäästi kuten jaappanin likat, Geishavarjo toisessa kälessä ja toisellaan suunsa peittäen, tsihuahuamaisia barbi-tsihnuja päästellen koettaa aivasteluntarpeensa tyydyttää , niin saa sitten kotvan ellei toisenkin tussutella
. Mieluummin raakasee kerran kunnolla suu auki kuin haukottelevalla virtahevoisella ja parkaisee Krakataumaisesti. Tulee kerralla hoisittua aivastus poisa päiväjärjestyksestä. En. Minua pelottaa kovat äänet. Siinä tavallaan säikähtää. Aivastaja ja kuulija. Pyörryn ennemmin kuin aivastan kovaa...
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Ei kai sentään itsestään lähteneet kovat äänet?
Kyllä myös itsestä. Ajattelepa kerran kun pienin ponini, vahingossa kaiketi, pieraisi, niin vieressä ollut iso hevonen säikähti niin lujaa, että tuli sähkölangasta läpi. Se parka, se suuri hevonen, oli niin sikeässä unessa. No poni jäi sitten hölmistyneenä katsomaan, mitä tapahtui :D Kyllä me muutkin :D
Mutta että me voidaan olla tavalla tai toisella herkkiä. Yritin siis vakavasti aivastaa hiljaa. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä myös itsestä. Ajattelepa kerran kun pienin ponini, vahingossa kaiketi, pieraisi, niin vieressä ollut iso hevonen säikähti niin lujaa, että tuli sähkölangasta läpi. Se parka, se suuri hevonen, oli niin sikeässä unessa. No poni jäi sitten hölmistyneenä katsomaan, mitä tapahtui :D Kyllä me muutkin :D
Mutta että me voidaan olla tavalla tai toisella herkkiä. Yritin siis vakavasti aivastaa hiljaa.Siis minulta. Tämä heittää aina ulos. Mur.
Wwuwuw kirjoitti:
Atsiih..Hui..Atsiih..Iik. 😄
Joo, siis olen oikeasti herkkä koville äänille. Jos vaikka kattilan kansi putoaa, niin taivas tietää, missä asti olen menossa :D
Anonyymi kirjoitti:
Mutta että me voidaan olla tavalla tai toisella herkkiä. Yritin siis vakavasti aivastaa hiljaa.Voin kuvitella hepan säikähdyksen, jos vieressä yllättäen kovasti pärskähtää
misspönttöuuni kirjoitti:
Joo, siis olen oikeasti herkkä koville äänille. Jos vaikka kattilan kansi putoaa, niin taivas tietää, missä asti olen menossa :D
Nyt katolle tippui joku oksa kolahtaen, sie oisit varmaan säpsähtänyt :D
Mutta nyt pyöräilemäänmisspönttöuuni kirjoitti:
Koira kyllä on säikähtänyt ihmispierun ääniä..ja omiaan se nuuhkii..
No joo, kyllä mäkin kovia ääniä säikähtelen, etenkin kun on ajatuksissaan ja korvan juuressa paukahtaa..vaan kuka ei..Wwuwuw kirjoitti:
No joo, kyllä mäkin kovia ääniä säikähtelen, etenkin kun on ajatuksissaan ja korvan juuressa paukahtaa..vaan kuka ei..Ja just nyt, kuinka sattuikaan..säikähdin niin, että tabletti lens ilmaan kun koira ykskaks innostu räksyttämään. Se ei vissiin tykänny siitä mitä mä tänne äsken siit kirjotin..vaan mitäs nuuhkii omia pierujaan.
Wwuwuw kirjoitti:
No joo, kyllä mäkin kovia ääniä säikähtelen, etenkin kun on ajatuksissaan ja korvan juuressa paukahtaa..vaan kuka ei..Kotonaan pitäs saada ihmisen olla rauhassa, mutta ei...
Nuo just, ja sitten tuuletusikkuna paukahtaa, tai talon katto, tai puhelin soi, tai ovikello, pesukone ottaa yhtäkkiä hirmu linkoukset tai taulu tippuu seinältä.
Aina saa ihminen pelätä. Tai just tulee joku vieras kylään ja aivastaa.
Voi sitä kauniisti yrittää sinistä kuin venttiili. Jos se ei onnistu, en tiedä mitä sitten. Tuleeko rääkäisy?
pujotteIija kirjoitti:
Siinä käy niin että nenästä tulee limaa :D
Huh sentään. Ei onneksi vielä ole käynyt niin.
Loistavaa sanailua :D
pujotteIija kirjoitti:
Mutta mites sulla tehosteäänet=
Hiivatti...
Minä en pääste tehosteääniä, en käy vessassa, enkä tee muitakaan noloja asioita.
Ainakaan julkisesti ja se hiukan haitaa pariutuessa tai siitä haaveillesi. Kun haaveilen siitä kumppanista, iskee sitten se paniikki, kun ei voi käydä vessasa, jos toinen on lähellä, eikä voi ....tuota noin....niitä ääniä tuolta nivustaipeiden kohdalta....lopputulos on varmaankin kaasupallo taivaalla.... haaveet kaatuu..Kaskenpolttaja kirjoitti:
Hiivatti...
Minä en pääste tehosteääniä, en käy vessassa, enkä tee muitakaan noloja asioita.
Ainakaan julkisesti ja se hiukan haitaa pariutuessa tai siitä haaveillesi. Kun haaveilen siitä kumppanista, iskee sitten se paniikki, kun ei voi käydä vessasa, jos toinen on lähellä, eikä voi ....tuota noin....niitä ääniä tuolta nivustaipeiden kohdalta....lopputulos on varmaankin kaasupallo taivaalla.... haaveet kaatuu..Suosittelen ainakin aivastukseen tehostusta, yritä nyt tämä muistaa kun seuraavan kerran aivastuttaa. Mie lähen nyt pyöräilemään
pujotteIija kirjoitti:
Suosittelen ainakin aivastukseen tehostusta, yritä nyt tämä muistaa kun seuraavan kerran aivastuttaa. Mie lähen nyt pyöräilemään
Koitan muistaa :D
Mukavaa pyöräilyä :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205263Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271605- 1011470
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701429Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3361349- 501341
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk761292Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541085Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50958- 86955