Näin viime yönä liikaa

Nimittäin miehen!

Mutta en minkä tahaan miehen.

Miehen puskapissillä. Kyseessä oli hyvin hoidettu vuorimänty.

Saako näin tehdä? Siis pissiä kaupungin omistamaan vuorimäntyyn?
Katsomisen tiedän olevan sallittua.

Jäi niin harmittamaan, että vielä kuudeltakin on hereillä.

144

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies oli niin päin, että kaikki näkyi. Tarkennan ettei pohdinta ala väärästä päästä,

    • Mies ei välittänyt vaikka tuhisin läheisyydessä hyvin vihaisena. Lisäsin kuuluvuutta. Ei reaktiota.

      Mänty suhisi.

    • Pihallani kasvaa vissiin vuorimänty, ihmeellinen känkkyrä ainakin on

      • Kyllä. Vuorimänty on jalo käkkyrä. Voi hyvin jos saa vettä ja selviytyy joskus myös yliperuutuksesta muttei kestä pissiä. Vahingoittuessaan oksat hakevat niin kuin uuden muodon.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä. Vuorimänty on jalo käkkyrä. Voi hyvin jos saa vettä ja selviytyy joskus myös yliperuutuksesta muttei kestä pissiä. Vahingoittuessaan oksat hakevat niin kuin uuden muodon.

        Just oon ulos lähdössä, otan siitä kuvan ja laitan tänne, männystä siis


      • pujotteIija kirjoitti:

        Just oon ulos lähdössä, otan siitä kuvan ja laitan tänne, männystä siis

        Suosittelu olisi, että tänä päivänä emme yhdistä miestä ja vuorimäntyä -enää.

        Vuorimänty oli muuten kasvanut miehiseen korkeuteen, lakikorkeus hämärähavainnolla oli noin186 cm.

        Mies yritti halata tätä, mutta kohde oli tikkuisempi kuin rantabaarin sheilat.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Suosittelu olisi, että tänä päivänä emme yhdistä miestä ja vuorimäntyä -enää.

        Vuorimänty oli muuten kasvanut miehiseen korkeuteen, lakikorkeus hämärähavainnolla oli noin186 cm.

        Mies yritti halata tätä, mutta kohde oli tikkuisempi kuin rantabaarin sheilat.

        Tässä nyt kuitenkin
        https://aijaa.com/bsyu19
        kuivumista on tapahtunut, pitäsköhän siivota koko känkkärä pois?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tässä nyt kuitenkin
        https://aijaa.com/bsyu19
        kuivumista on tapahtunut, pitäsköhän siivota koko känkkärä pois?

        No just tuommoinen. Tuo se oli. On se vähän kuivanut?

        Harvennus tai kaato?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No just tuommoinen. Tuo se oli. On se vähän kuivanut?

        Harvennus tai kaato?

        Kaataisin varmaan kokonaan, tilaakin vie aika paljon, on meinaan paljon isompi miltä kuvassa näyttää


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kaataisin varmaan kokonaan, tilaakin vie aika paljon, on meinaan paljon isompi miltä kuvassa näyttää

        Ne valtaa alaa yllättävästi. Vähän niin kuin oksat ryömisivät maata pitkin. Täällä kaadettiin keväällä kokonaan pois. Alkoi kurkistella tuuletusikkunasta vaikka viisi vuotta sitten oli vielä pellon perällä :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ne valtaa alaa yllättävästi. Vähän niin kuin oksat ryömisivät maata pitkin. Täällä kaadettiin keväällä kokonaan pois. Alkoi kurkistella tuuletusikkunasta vaikka viisi vuotta sitten oli vielä pellon perällä :D

        Niihän ne valtaa, yhdestä välistä ei enää mahdu ruohonleikkurin kanssa


      • pujotteIija kirjoitti:

        Niihän ne valtaa, yhdestä välistä ei enää mahdu ruohonleikkurin kanssa

        ”Mies katosi pihansa aarniometsään. Myöskään ruohonleikkuria ei ole löydetty.”

        Kuule, kaada se pois :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        ”Mies katosi pihansa aarniometsään. Myöskään ruohonleikkuria ei ole löydetty.”

        Kuule, kaada se pois :D

        Täytyy nyt vielä kattoa, jos sen sopukoihin mahtuisi vaikka naisen kanssa lepäilemään, niin ei kannattaisi kaataa. Viltti vaan pehmikkeeksi


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        ”Mies katosi pihansa aarniometsään. Myöskään ruohonleikkuria ei ole löydetty.”

        Kuule, kaada se pois :D

        Eihän tuommonen mihinkään kaadu.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Eihän tuommonen mihinkään kaadu.

        Kaatuu se, ei kylläkään yhdessä osassa


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kaatuu se, ei kylläkään yhdessä osassa

        Tippuu matalalta korkeintaan.


    • Männyn ympäristö oli muutenkin kuiva ja palanut. Vaistosin kärynneen ruohon, koska se rapisi kengän alla. En muuten tietenkään mennyt liian lähelle pissijää. Olisiko sitten pitänyt, en tiedä. Homma olisi voinut keskeytyä.

      Kivitalon seinässä oli hanaliittymä vesiletkulle.

      • Anonyymi

        Pissa on täyttä lantaa. Se vuorimäntykin voi iloita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pissa on täyttä lantaa. Se vuorimäntykin voi iloita.

        Kuumalla urea kuolettaa. Vettä tarvitaan jos maa on muutenkin porokkoa.


    • Mies näytti onnelliselta. Miksi?

      • Anonyymi

        Virtsaaminen tuntuu hyvältä. Paine rakossa helpottaa.

        Ehkä myös huomasi viehkeän, naaraspuoleisen yleisönsä ja nautti estoitta ulkoilevan anakondan tekemästä lähtemättömästä vaikutelmasta. Eihän tuo turha performanssi lainkaan ollut, kun vieläkin näkyä muistelet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Virtsaaminen tuntuu hyvältä. Paine rakossa helpottaa.

        Ehkä myös huomasi viehkeän, naaraspuoleisen yleisönsä ja nautti estoitta ulkoilevan anakondan tekemästä lähtemättömästä vaikutelmasta. Eihän tuo turha performanssi lainkaan ollut, kun vieläkin näkyä muistelet.

        Kuka ottaa siitä vastuun? Rikesakko on 20 euroa. Ajatteletko yhtään sitä, että nyt päivällä voi joku mummo mennä sitä mäntyä haistelemaan eikä aavista öisistä tapahtumista mitään?

        Viime yönä en olisi jättänyt edes postilaatikkoani ulos.


      • Minulta eikä muiltakaan kysytty, haluaako oksan nähdä. Siinä se sojotti kun nostin katseeni käsilaukusta. Luis vitsuunin vetoketju venähti.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kuka ottaa siitä vastuun? Rikesakko on 20 euroa. Ajatteletko yhtään sitä, että nyt päivällä voi joku mummo mennä sitä mäntyä haistelemaan eikä aavista öisistä tapahtumista mitään?

        Viime yönä en olisi jättänyt edes postilaatikkoani ulos.

        Vastuun mistä? Kuoliko joku?

        Jotenkinhan se reviiri on uroksen merkittävä, ja virtsa lienee kohtuullisen ympäristöystävällistä. Toki riippuu siitäkin, mitä on kitusiinsa kaatanut.

        Mummoista on turha kantaa huolta, he tietävät kyllä pitkän elämänkokemuksensa turvin, mitä ovat tekemässä. Ja ellei joku mummo nyt aavista yöllistä ureaperformanssia, mitään vahinkoahan ei silloin tapahdu kenenkään sielulle. Mutta kyllä mummot aavistavat, usko pois.

        Postilaatikkoon virtsaaminen on eri asia.

        Naapurini tontilla kasvaa komea sembramänty, ihan eri asia kuin jokin vuorimännyn käkkyrä. Pitäisiköhän ensi yönä...?


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Minulta eikä muiltakaan kysytty, haluaako oksan nähdä. Siinä se sojotti kun nostin katseeni käsilaukusta. Luis vitsuunin vetoketju venähti.

        Oli epäilemättä komia oksa, kun noin väkevän vaikutuksen teki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastuun mistä? Kuoliko joku?

        Jotenkinhan se reviiri on uroksen merkittävä, ja virtsa lienee kohtuullisen ympäristöystävällistä. Toki riippuu siitäkin, mitä on kitusiinsa kaatanut.

        Mummoista on turha kantaa huolta, he tietävät kyllä pitkän elämänkokemuksensa turvin, mitä ovat tekemässä. Ja ellei joku mummo nyt aavista yöllistä ureaperformanssia, mitään vahinkoahan ei silloin tapahdu kenenkään sielulle. Mutta kyllä mummot aavistavat, usko pois.

        Postilaatikkoon virtsaaminen on eri asia.

        Naapurini tontilla kasvaa komea sembramänty, ihan eri asia kuin jokin vuorimännyn käkkyrä. Pitäisiköhän ensi yönä...?

        Ensi kesänä sen näkee, onko elossa.

        Ja anteeksi nyt vaan, mutta se on seepramänty. Mistä keksit tuollaisia nimiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli epäilemättä komia oksa, kun noin väkevän vaikutuksen teki.

        En pidä näistä.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ensi kesänä sen näkee, onko elossa.

        Ja anteeksi nyt vaan, mutta se on seepramänty. Mistä keksit tuollaisia nimiä?

        Sembramänty on oikea nimi.

        t. Puutarhuri


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sembramänty on oikea nimi.

        t. Puutarhuri

        Ei tasan taatusti ole. Se on ollut 39 vuotta seepramänty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sembramänty on oikea nimi.

        t. Puutarhuri

        Se on seksimänty.....


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        En pidä näistä.

        Mutta kenties oksa pitää sinusta?


      • Kaskenpolttaja
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kuka ottaa siitä vastuun? Rikesakko on 20 euroa. Ajatteletko yhtään sitä, että nyt päivällä voi joku mummo mennä sitä mäntyä haistelemaan eikä aavista öisistä tapahtumista mitään?

        Viime yönä en olisi jättänyt edes postilaatikkoani ulos.

        Oletko koskaan ajatellut marjoja syödessäsi, jos niitä syöt, mitä metsässä tapahtuu?

        Olisit vaan reippaasti mennyt ja sanonut, ettei se ole WC eikä prinssinakin pätkien heiluttelupaikka ? :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei tasan taatusti ole. Se on ollut 39 vuotta seepramänty.

        Sembramäntyä on kaksi lajia, Pinus sembra sembra ja Pinus sembra sipirica.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Oletko koskaan ajatellut marjoja syödessäsi, jos niitä syöt, mitä metsässä tapahtuu?

        Olisit vaan reippaasti mennyt ja sanonut, ettei se ole WC eikä prinssinakin pätkien heiluttelupaikka ? :)

        Kyllä minä tiedän, että karhu pissii niihin. Kerran oli p.skonutkin, mutta onneksi marjapaikkoja on kaksi.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Sembramäntyä on kaksi lajia, Pinus sembra sembra ja Pinus sembra sipirica.

        Joopa joo ja minä olen laama ultra cumulus vulpes lupus.

        -ja taas ulkona, P.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kuka ottaa siitä vastuun? Rikesakko on 20 euroa. Ajatteletko yhtään sitä, että nyt päivällä voi joku mummo mennä sitä mäntyä haistelemaan eikä aavista öisistä tapahtumista mitään?

        Viime yönä en olisi jättänyt edes postilaatikkoani ulos.

        Eräs kaveri aikoinaan kapakasta tullessaan laski ureansa kaupungin istutuksiin, sattu poliisit näkemään ja kirjoittivat 50 markan sakon, kaveri antoi poliisille satasen ja sanoi:siin on, kuse sääkin..Siis markka-aikaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eräs kaveri aikoinaan kapakasta tullessaan laski ureansa kaupungin istutuksiin, sattu poliisit näkemään ja kirjoittivat 50 markan sakon, kaveri antoi poliisille satasen ja sanoi:siin on, kuse sääkin..Siis markka-aikaan..

        Höpöhöpö. Kaupunkilaisten hätävalhe tuo.


    • Ehkä iltapäivällä klo 15 aion käydä tarkistamassa tilannetta, miten mänty makaa.

      • Anonyymi

        Minä olin unessa ulkona pissalla ja oli vene joka upposi liiasta lastista, isä ja äiti ilmeisesti joiden vene, sitten joku nuorempi nainen käveli kohti ja olin pissalla se näki minut kun pissasin.

        Oli viime yönä unessani...


    • Kerrostalon kulmaus oli terävä. Olin nurkan takana kun mies poistui. Nyt näin enää jälkimmäisen puolen, puolikuutamon.

      Hän teki tekosensa ja hävisi.

      Tässä kohtaa alkusuunnittelu on mennyt ylemmässä konttorissa pieleen; on liian helppoa vetää se keppi esiin. Kuin taas minulla, mitä todella olisin voinut tehdä?

      Oli pakko mennä kotiin ja kenkä hirsi ilkeästi pikkuvarvasta.

    • Anonyymi

      Mikäs siinä visuualisessa elämyksessä nyt Neiti Herkkähipiää niin harmittaa?

      Sehän on varsin komia näky, kun tosimies kusee.

      • Tässä kohtaa voin kertoa, että vuorimänty vei pisteet kotiin juurakon mitalla. Edes siitä sain iloita kusiluikin muuten pahoittaessa mieleni.


    • Mietin, että mikäli olisin seisonut yhtä vakaana ja arvokkaana kuin vuorimänty, olisiko kohtalo ollut sama? Yritettiinhän siinä tukea hakea, mutta osoitin saman tien vessan suuntaan. Kun miehet juhlivat, ja vaikkei optikko siitä muista sanoa, on soveliasta käyttää silmälaseja myös aamuyön tunteina. Hapanvesi tekee huonon hämäränäön.

      Vastaani jolkotteli ajokoira. Se oli siistimpi kuin yksikään aiempi kaveri. Ei sepalusongelmaa ja katse virkeä. Katusuoralla ei kertaakaan jalan nostoa. Kotiin menossa.

      • Anonyymi

        Kävelitkö yksin kotiin, ilman saattajaa? Löysit itsesi kuitenkin omasta sängystä, kengät, sukat, puserot ja housut yhtenä vanana ulko-ovelta sängylle. Ne ovat niitä Jukolan suunnistusrasteja.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kävelitkö yksin kotiin, ilman saattajaa? Löysit itsesi kuitenkin omasta sängystä, kengät, sukat, puserot ja housut yhtenä vanana ulko-ovelta sängylle. Ne ovat niitä Jukolan suunnistusrasteja.

        AsianVierestä

        Tietenkin!! Minä en ota ketään k.semaan ainoaan kaktukseeni tai kahvikuppiin. Kusiluikit olivat esitelleet taitonsa.

        Yksin tänne tullaan ja yksin täältä lähdetään.

        Pikkuvarvas on vereslihalla. Öinen kävely oli pitkä.


    • Anonyymi

      Ravistelitko tissejä näyttävästi?

      • Kahteen kertaan ennen lähtöä vaihdon paidan sillä kaverini sanoi, että nyt näkyy liikaa eli vastaus on en.

        Mäntykusija ravisteli itseään. Huh huh. Jotenkin on paha olo. Naiset eivät ravistele sillä tavalla.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kahteen kertaan ennen lähtöä vaihdon paidan sillä kaverini sanoi, että nyt näkyy liikaa eli vastaus on en.

        Mäntykusija ravisteli itseään. Huh huh. Jotenkin on paha olo. Naiset eivät ravistele sillä tavalla.

        Miesten pitäisi käyttää paperia.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Miesten pitäisi käyttää paperia.

        Käyttävätkö miehet paperia vessassa? Eivät varmaan. Minä en tiedä. Se on ollut niin salattu toiminto. Retkeilijällä pitää aina olla paperia mukana. No kerran käytin itse sammalta. Ja olisiko ollut Iisalmen sanomat tai joku muu paikallislehti. Painomusteesta jäi tarjoustomaatin kuva takakannikkaan kilo 3,95, mutta serlalla se sitten kotona läksi kun reissu tehty.


    • Sakotettavaa toimintaa... ei sallittua.

      Mutta joskus on pakko. 😆

      Ehkä nyt itse en esittelisi kalustoa, että lienee kaverilla ollut muutenkin vaikeampi vaihe elämässä tai sit pyrkimys tahallaan esittää kalustoaan. Huvittavaa toimintaa... Oisit ees sanonut, että onpas söpön pieni nakero! 😂

      • Anonyymi

        Menin sanattomaksi. Lisäksi etusormeni oli laukun vetoketjun välissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menin sanattomaksi. Lisäksi etusormeni oli laukun vetoketjun välissä.

        😂 Vau mikä kohtaaminen! Mutta mieti sun etusormen ja sen veitikan paikat kun ois vaihdettu! 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menin sanattomaksi. Lisäksi etusormeni oli laukun vetoketjun välissä.

        Aina tämä s.tna heittää ulos niin kuin tuo kepillinen yävaeltaja...


      • Disse kirjoitti:

        😂 Vau mikä kohtaaminen! Mutta mieti sun etusormen ja sen veitikan paikat kun ois vaihdettu! 😂

        Ei se oikeasti ollut kiva...

        Se oli yksityisaluetta, jota joku kiltti täti oli pitänyt hyvässä kunnossa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei se oikeasti ollut kiva...

        Se oli yksityisaluetta, jota joku kiltti täti oli pitänyt hyvässä kunnossa.

        No oikeesti se kohtaaminenhan ei oo kivaa, mutta mänty saatto itse ruikkauksesta tykätäkin. Sopivassa annostelumäärissä kelpo lannoike. Eikä välttämättä edes haise.... ainakaan kovin pitkään. 😊


      • Disse kirjoitti:

        No oikeesti se kohtaaminenhan ei oo kivaa, mutta mänty saatto itse ruikkauksesta tykätäkin. Sopivassa annostelumäärissä kelpo lannoike. Eikä välttämättä edes haise.... ainakaan kovin pitkään. 😊

        Tiedätkö, mitä tuollainen yökuumuus tekee ihmisissä? Minua pelotti kaupungilla.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tiedätkö, mitä tuollainen yökuumuus tekee ihmisissä? Minua pelotti kaupungilla.

        No se ei kyllä ole yhtään kivaa! 😳

        En mä tiennyt..... vitsailin vaan piristääkseni....🙄


      • Disse kirjoitti:

        No se ei kyllä ole yhtään kivaa! 😳

        En mä tiennyt..... vitsailin vaan piristääkseni....🙄

        Lämpö sekoittaa suomalaiset. Miehet näkivät auton bensatankin luukunkin kuumana.

        Pöhkö, niin minäkin ;) (siis vitsailen). Tänään on aikaa *naurunrätinää*


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Lämpö sekoittaa suomalaiset. Miehet näkivät auton bensatankin luukunkin kuumana.

        Pöhkö, niin minäkin ;) (siis vitsailen). Tänään on aikaa *naurunrätinää*

        No sellaista jossain on. 😁👌

        Mä kuules teen kunnon satsin lihapullia ihan nyt heti.... tuu syömään! 😀

        Uusia pottujakin ja voeta! 🙃😋


      • Disse kirjoitti:

        No sellaista jossain on. 😁👌

        Mä kuules teen kunnon satsin lihapullia ihan nyt heti.... tuu syömään! 😀

        Uusia pottujakin ja voeta! 🙃😋

        Namit nam! Kiitos vain. Ajattele Garrera-peruna kasvoi puolenkilon painoiseksi. Mikä jytkäle! Ei sovi suuhun :)

        Pane valkosipulijauhetta niihin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Namit nam! Kiitos vain. Ajattele Garrera-peruna kasvoi puolenkilon painoiseksi. Mikä jytkäle! Ei sovi suuhun :)

        Pane valkosipulijauhetta niihin.

        Jos sanoo, haluan syödä yhden perunan :D ...

        Mäjäyttäisin potaatin lautaselle pumps! *naurua*


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jos sanoo, haluan syödä yhden perunan :D ...

        Mäjäyttäisin potaatin lautaselle pumps! *naurua*

        No jops on möykky! 😂

        Just pyörittelin kuule 1,4 kg jauhelihaa pulliks. 😬👌

        On vähäks aikaa apetta! 😀👌


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Namit nam! Kiitos vain. Ajattele Garrera-peruna kasvoi puolenkilon painoiseksi. Mikä jytkäle! Ei sovi suuhun :)

        Pane valkosipulijauhetta niihin.

        Bataatin kokoluokkaa. Aika jytky. Ehkä jytky 3.!


      • Disse kirjoitti:

        No jops on möykky! 😂

        Just pyörittelin kuule 1,4 kg jauhelihaa pulliks. 😬👌

        On vähäks aikaa apetta! 😀👌

        Kokki! Koko rykmentille. Talo pysyy pullassa, hymy huulessa, huoli loitolla :D

        Iäntä kohen lumps.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Bataatin kokoluokkaa. Aika jytky. Ehkä jytky 3.!

        Täällä ei perunoihin pissitäkään.


      • <<...onpas söpön pieni nakero!<<

        Saako siitä jotain kiksiä, kun pilkkaa toista ihmistä?

        Ei tulisi mieleenikään, että pilkkaisin naisen sukupuolielimiä, tosin en mitään muutakaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kokki! Koko rykmentille. Talo pysyy pullassa, hymy huulessa, huoli loitolla :D

        Iäntä kohen lumps.

        Joo. Parempi ruoka, parempi mieli. 😃👌

        Poitsu kävi moikkaamassa mummoaan ja tyttö touhottaa kaverin kanssa. Ihana sunnuntai. 😊
        Meinasin tehdä aitaa, muttaijankin nauttii tästä harmoniasta ja huilia. 😃
        Tehtiin jo tuossa exän kanssa suunnitelmia, että muokattas vähän näitä systeemejä. Muksut ois mulla vielä viikon ja vaihto sit su-ma. Aikasemmin ollut pe. Selkeämpää. Sit viikot muuttuu, mulla aikasemmin parittomat, nyt sit parilliset.... sillä on tarvis niin. Mulla ei väliä. 😊👌

        Hitsit että on hyvä fiilis, vaikka to taas töihin. 😬


      • Firdawsi kirjoitti:

        <<...onpas söpön pieni nakero!<<

        Saako siitä jotain kiksiä, kun pilkkaa toista ihmistä?

        Ei tulisi mieleenikään, että pilkkaisin naisen sukupuolielimiä, tosin en mitään muutakaan.

        No voi elämä... tää on insidehuumoria... elä välitä/pahota mieltäs. 😁


      • Disse kirjoitti:

        No voi elämä... tää on insidehuumoria... elä välitä/pahota mieltäs. 😁

        Jos insidehuumorin laji on toisen pilkkaaminen, ei ole asia kunnossa. Miltä kuulostaisi, jos kaksi miestä harrastaisi insidehuumoria pilkkaamalla naisen sukupuolielimiä ja vielä julkaisisi hersyvät mietteensä netissä.


      • Firdawsi kirjoitti:

        <<...onpas söpön pieni nakero!<<

        Saako siitä jotain kiksiä, kun pilkkaa toista ihmistä?

        Ei tulisi mieleenikään, että pilkkaisin naisen sukupuolielimiä, tosin en mitään muutakaan.

        Hetkinen. Et kai ole vain mäntyyn kajoajajajajaja? Koska se koira älähtää johon keppi kalahtaa. Disse puhui lihapullista. Nyt vähän sisällönlukutaitoa kehiin. Lihapulla on pieni nakero.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Jos insidehuumorin laji on toisen pilkkaaminen, ei ole asia kunnossa. Miltä kuulostaisi, jos kaksi miestä harrastaisi insidehuumoria pilkkaamalla naisen sukupuolielimiä ja vielä julkaisisi hersyvät mietteensä netissä.

        Johan tuolla alempana herra sanoi, että jos näkisi aloittajan pyllistelemässä, se olisi kaamea näky ja siitä kuvaijaisesta hänkin saisi sydänhalvauksen. Enhän toki lähtenyt kieltämään, koska en varmasti uskalla itsekään katsoa itseäni takaapäin. Olemme nyt sellaisessa tilanteessa.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Jos insidehuumorin laji on toisen pilkkaaminen, ei ole asia kunnossa. Miltä kuulostaisi, jos kaksi miestä harrastaisi insidehuumoria pilkkaamalla naisen sukupuolielimiä ja vielä julkaisisi hersyvät mietteensä netissä.

        Blääh.... no närkästyitkö jo tarpeeks? 😬


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hetkinen. Et kai ole vain mäntyyn kajoajajajajaja? Koska se koira älähtää johon keppi kalahtaa. Disse puhui lihapullista. Nyt vähän sisällönlukutaitoa kehiin. Lihapulla on pieni nakero.

        <<...se koira älähtää johon keppi kalahtaa.<<

        Tarvittaessa voit myös valita sananlaskun: Vaikeneminen on myöntymisen merkki.

        En ole koskään nähnyt edes humalassa olevaa miestä joka olisi apunaan kaksimielinen sanonta pilkannut naisten sukupuolielimiä. Uskon, että teilläkin on hyvin kauniit, mutta nyt mopo pääsi keulimaan. 🌹


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Johan tuolla alempana herra sanoi, että jos näkisi aloittajan pyllistelemässä, se olisi kaamea näky ja siitä kuvaijaisesta hänkin saisi sydänhalvauksen. Enhän toki lähtenyt kieltämään, koska en varmasti uskalla itsekään katsoa itseäni takaapäin. Olemme nyt sellaisessa tilanteessa.

        En ole sanonut mitään tämän tapaistakaan. Sekoitat minut johonkin muuhun.


      • Firdawsi kirjoitti:

        En ole sanonut mitään tämän tapaistakaan. Sekoitat minut johonkin muuhun.

        Ei se mitään. Tarkistin tuossa. Näky on autenttinen.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei se mitään. Tarkistin tuossa. Näky on autenttinen.

        Aika monet palstan miehet voi kyllä niputtaa... 😁


      • Disse kirjoitti:

        Aika monet palstan miehet voi kyllä niputtaa... 😁

        Ei kun mä tarkotin mun hanuria :’D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei kun mä tarkotin mun hanuria :’D

        Ai? Nyt oon pihalla tyystin. 😂

        Vejinkö liikaa pikkupottuja? 😬


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei se mitään. Tarkistin tuossa. Näky on autenttinen.

        Tarkoittanet tätä?

        <<Anonyymi 28.7.2019 14:51<<

        <<Mutta mitä siitä seuraisi jos tilanne olisi ollut toisinpäin. Pönttis pusikossa pisulla ja perse paljaana miestä kohti. Ois voinut tulla sydänhalvaus. Pönttis on onneksi siveellinen nainen. <<

        <<Toista se oli joskus kun torinparkissa tuli yksi nainen kusemaan meidän ja yhden toisen auton väliin. Nostettiin viereisen auton kuskin kanssa peukkua ja pakitettiin yhtä aikaa kun pimulta alkoi tulla se ensimmäinen tippa. Siinä se sitten kaikkien katsottavana oli perse paljaana mutta ei siitä kukaan ilmoitusta poliisille tehny, sai siitä näystä niin moni hymyä ja hyvää mieltä.<<

        <<AsianVierestä<<

        En ole tätä kirjoittanut. Kirjoittaja on vieläpä pannut nikkinsä loppuun. Kirjoittaja ei lisäksi pilkannut missipönttöuunin sen paremmin kuin Dissenkään sukupuolielimiä, kuten Disse teki kommentissaan 28.7.2019 13:31.

        missipönttöuuni jo alentuu valehtelemaan huumorin varjolla.


    • Voisikohan pissijästä soittaa tänä päivänä jonnekin? Ehkä paikalla on vielä kengänjäljet. Yllään hänellä oli ruudulliset reisihousut. Tai ei siis tietenkään enää yllään!

    • Anonyymi

      Olen nyt hiukan huolestunut misspönttöuunin äänensävystä meitä miehiä kohtaan. Onko hän menettänyt jo Toivonsa, nyt hänen tulisi keskittyä etsimään sitä omaa Unelmaansa niistä viidestä miehestä jotka ovat Suomessa Unelmiksi kastettu. Miehillä on helpompi löytää Unelmansa. Jos ei Unelmia löydy niin tyydy sitten edes Onneen:)

      AsianVierestä

      • Olen täysissä sielun ja ruumiin voimissa.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Olen täysissä sielun ja ruumiin voimissa.

        Tiedän, ainahan sinä olet.
        Et ollut edes humalassa puolikkaalla liikenteessä:)

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Joskus hätä ei lue lakia. Jos ei ole wc:tä lähellä ja hätä on pakottava, ymmärrän teon täysin. Muutenkin julkisia ilmaisvessoja pitäisi olla enemmän.

      • Mutta laki lukee hätää. Rikesakko.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mutta laki lukee hätää. Rikesakko.

        Olethan armollinen. Mietipä itsesi samanlaiseen tilanteeseen. Eräs tuttavani (nainen) joutui tekemään joskus pienen hädän kaupungin keskustassa ja yllättäin pollarit tuli siihen paikalla mutta sai sitten selitettyä asian eikä sakkoja tullut. Ihminen edellä näissäkin asioissa!


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mutta laki lukee hätää. Rikesakko.

        ...ja hyvännäköisen miehen voi toki aina kutsua kotiin ja tarjota oma vessaa tarpeiden tekoon. ;)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mutta laki lukee hätää. Rikesakko.

        Rikesakkotapauksissa poliisilla on oikeus käyttää tilannekohtaista harkintaa.

        Tositapaus. Kesähelteellä ja keskellä kirkasta päivää mieshenkilö (en ollut minä) suoritti kuvailemaasi toimintoa, tosin uhrina ei ollut viaton pinus mugo, vaan herra helpotti oloaan kaupan seinään. Ohi ajoi poliisiauto. Auto hidasti vauhtiaan, ikkuna avautui. Kuului virkavallan huuto selkeällä komentoäänellä: "Älä kuse sinne!" Mies jatkoi toimitustaan niin kuin mitään ei olisi tapahtunut, ja keltainen niili lorisi komeasti jalkakäytävälle ja siitä edelleen sadevesikaivoon. Poliisiauton ikkuna liukui kiinni, virkavalta jatkoi matkaansa. Mies ravisti kalunsa, sulki sepaluksensa ja jatkoi matkaansa.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mutta laki lukee hätää. Rikesakko.

        Kuseminen ns. julkisellakaan paikalla ei ole laitonta jollei siitä aiheudu terveysriskiä tai häiriötä yleiselle järjestykselle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olethan armollinen. Mietipä itsesi samanlaiseen tilanteeseen. Eräs tuttavani (nainen) joutui tekemään joskus pienen hädän kaupungin keskustassa ja yllättäin pollarit tuli siihen paikalla mutta sai sitten selitettyä asian eikä sakkoja tullut. Ihminen edellä näissäkin asioissa!

        Ei ole ollut tapana tuntea armoa.

        Tosinainen ei pissi pöksyyn. En kai turhaan tuolla sanonut, että pikkuvarvas on kävelystä vereslihalla?

        Jos olet esimerkiksi rintamalla, et korsuun pissille lähde. No mitä tekisi mies? Etsisi karjalan männyn.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuseminen ns. julkisellakaan paikalla ei ole laitonta jollei siitä aiheudu terveysriskiä tai häiriötä yleiselle järjestykselle.

        Siitä aiheutuu terveysriski jos joku menee sitten ihailemaan mäntyä ja vie vaikka oksan maljakkoon mitä sitäkään ei saisi tehdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuseminen ns. julkisellakaan paikalla ei ole laitonta jollei siitä aiheudu terveysriskiä tai häiriötä yleiselle järjestykselle.

        Sakon uhalla rangaistavaa, onhan se! Haloo.


      • SirCucco kirjoitti:

        Rikesakkotapauksissa poliisilla on oikeus käyttää tilannekohtaista harkintaa.

        Tositapaus. Kesähelteellä ja keskellä kirkasta päivää mieshenkilö (en ollut minä) suoritti kuvailemaasi toimintoa, tosin uhrina ei ollut viaton pinus mugo, vaan herra helpotti oloaan kaupan seinään. Ohi ajoi poliisiauto. Auto hidasti vauhtiaan, ikkuna avautui. Kuului virkavallan huuto selkeällä komentoäänellä: "Älä kuse sinne!" Mies jatkoi toimitustaan niin kuin mitään ei olisi tapahtunut, ja keltainen niili lorisi komeasti jalkakäytävälle ja siitä edelleen sadevesikaivoon. Poliisiauton ikkuna liukui kiinni, virkavalta jatkoi matkaansa. Mies ravisti kalunsa, sulki sepaluksensa ja jatkoi matkaansa.

        No. Tuo on aivan selvä keissi, harkinta petti.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No. Tuo on aivan selvä keissi, harkinta petti.

        Tai sitten virkavallan edustaja ei halunnut jalkautua helteellä ilmastoidusta autosta sakottamaan julkeaa kriminaalia.

        Tärkeämpää tekemistähän poliisilla ei voi olla kuin katukuseskelijan sakottaminen. Pankkiryöstäjän, pedofiilin tai raiskaaja-murhaajan pidättäminen joutavat odottaa niin tähdellisen tehtävän edessä.

        Ehkä sinun on syytä tehdä rikosilmoitus tapahtuneesta. Siinä sitten seisovat tunnistusrivissä munasillaan ja sinä vertailet letkuja ja koitat muistella, kuka herroista turmeli viattoman kasvin.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Sakon uhalla rangaistavaa, onhan se! Haloo.

        Ei ole jollei asiasta koidu vaaraa tai haittaa, kukkahatun närkästyminen ei sellaista ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ...ja hyvännäköisen miehen voi toki aina kutsua kotiin ja tarjota oma vessaa tarpeiden tekoon. ;)

        Lehdessä oli juttu, kun joku vanhempi nainen oli tehnyt niin. Raiskausjuttuhan se oli.


      • SirCucco kirjoitti:

        Tai sitten virkavallan edustaja ei halunnut jalkautua helteellä ilmastoidusta autosta sakottamaan julkeaa kriminaalia.

        Tärkeämpää tekemistähän poliisilla ei voi olla kuin katukuseskelijan sakottaminen. Pankkiryöstäjän, pedofiilin tai raiskaaja-murhaajan pidättäminen joutavat odottaa niin tähdellisen tehtävän edessä.

        Ehkä sinun on syytä tehdä rikosilmoitus tapahtuneesta. Siinä sitten seisovat tunnistusrivissä munasillaan ja sinä vertailet letkuja ja koitat muistella, kuka herroista turmeli viattoman kasvin.

        Voin todistaa. Osaan matkia myös sen vuorimännystä kuuluneen tyytyväisen ähinän.


    • Miehinen puskapissi on maailman luonnollisin asia.

      Ihme, että on näin pitkän ketjun poikinut.

      • Kuule. Teen vain avustaa työtä tässä.

        Siinä kohtaa luonnollisuus loppuu kun kohdalla on suojeltu lajike kuten vuori-/seepramänty tai CLA mersun vanteet.

        Silloin asiaa tulee arvioilta 200 kommentin edestä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kuule. Teen vain avustaa työtä tässä.

        Siinä kohtaa luonnollisuus loppuu kun kohdalla on suojeltu lajike kuten vuori-/seepramänty tai CLA mersun vanteet.

        Silloin asiaa tulee arvioilta 200 kommentin edestä.

        Eli pieleen meni ainostaan lajivalinta. Jos herra olisi suorittanut tarpeensa koivun kylkeen, mitään ongelmaa ei olisi ollut. Tai Volkswagen Golfin vanteisiin.


      • Myös naisellinen pissi joustaa tarpeen mukaan. Entisen ranskalaisen koulun autoluiskalla Kaivopuiston vieressä oli vappuna monta tyttöä keventämässa. Mitä kummallista siinä on. Paljon hygieenisempää kuin sotketuissa, ylitäysissä ja liian vähissä bajamajoissa.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kuule. Teen vain avustaa työtä tässä.

        Siinä kohtaa luonnollisuus loppuu kun kohdalla on suojeltu lajike kuten vuori-/seepramänty tai CLA mersun vanteet.

        Silloin asiaa tulee arvioilta 200 kommentin edestä.

        Sä olet vain ihanan tomera! ;)


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Myös naisellinen pissi joustaa tarpeen mukaan. Entisen ranskalaisen koulun autoluiskalla Kaivopuiston vieressä oli vappuna monta tyttöä keventämässa. Mitä kummallista siinä on. Paljon hygieenisempää kuin sotketuissa, ylitäysissä ja liian vähissä bajamajoissa.

        Ihan vaan sivuhuomio. Sielläkö se ennen oli? Sehän on ollut jo vuosia Munkkivuoressa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan sivuhuomio. Sielläkö se ennen oli? Sehän on ollut jo vuosia Munkkivuoressa.

        Ranskalainen koulu on ollut jo monta vuotta Munkkivuoressa, mutta sitä ennen se oli Kaivopuiston vieressä. Siellä rakennus lienee vieläkin, mutta en tiedä, mitä tarkoitusta se palvelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan sivuhuomio. Sielläkö se ennen oli? Sehän on ollut jo vuosia Munkkivuoressa.

        Ei taas tätä Helsinki-keskeisyyttä vaikka ymmärrän, että sielläkin k.staan.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Ranskalainen koulu on ollut jo monta vuotta Munkkivuoressa, mutta sitä ennen se oli Kaivopuiston vieressä. Siellä rakennus lienee vieläkin, mutta en tiedä, mitä tarkoitusta se palvelee.

        Ok. Saksalainen koulu on Kampissa tai oli pitkään, luultavasti vieläkin. Siellä on myös juutalainen koulu sinä synagoogan yhteydessä.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei taas tätä Helsinki-keskeisyyttä vaikka ymmärrän, että sielläkin k.staan.

        Elämää on Kehä3:kin ulkopuolella niin kuin tiedät!


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Ranskalainen koulu on ollut jo monta vuotta Munkkivuoressa, mutta sitä ennen se oli Kaivopuiston vieressä. Siellä rakennus lienee vieläkin, mutta en tiedä, mitä tarkoitusta se palvelee.

        Munkkivuoressahan se oli jo vuonna 1981 😄 ties miten pitkään.


    • Anonyymi

      Mutta mitä siitä seuraisi jos tilanne olisi ollut toisinpäin. Pönttis pusikossa pisulla ja perse paljaana miestä kohti. Ois voinut tulla sydänhalvaus. Pönttis on onneksi siveellinen nainen.

      Toista se oli joskus kun torinparkissa tuli yksi nainen kusemaan meidän ja yhden toisen auton väliin. Nostettiin viereisen auton kuskin kanssa peukkua ja pakitettiin yhtä aikaa kun pimulta alkoi tulla se ensimmäinen tippa. Siinä se sitten kaikkien katsottavana oli perse paljaana mutta ei siitä kukaan ilmoitusta poliisille tehny, sai siitä näystä niin moni hymyä ja hyvää mieltä.

      AsianVierestä

      • Olen nähnyt naisenkin tuota tekevän eikä se ollut kaunis näky ei todellakaan. Hänen hanurinsa oli naamaani päin ja painoin myöskin auton tööttöä jolloin akka hyppäsi kuin gnuantilooppi. No ei sekään ollut kaunista, mutta minkäs teet.

        Ihminen on per.eineen rasittava kyykkijä.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Olen nähnyt naisenkin tuota tekevän eikä se ollut kaunis näky ei todellakaan. Hänen hanurinsa oli naamaani päin ja painoin myöskin auton tööttöä jolloin akka hyppäsi kuin gnuantilooppi. No ei sekään ollut kaunista, mutta minkäs teet.

        Ihminen on per.eineen rasittava kyykkijä.

        Kyllä nuori ja kaunis neito kaunis näky, kun on kyykkypissalla...
        Minun pihalleni saiis tulla kyllä neidot kyykkimään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nuori ja kaunis neito kaunis näky, kun on kyykkypissalla...
        Minun pihalleni saiis tulla kyllä neidot kyykkimään...

        Ehkä ne neidotkin mielummin menee vessaan kuin tulevat kenenkään pihalle pällisteltäväksi!


    • Anonyymi

      Monet naiset käyskentelevät alasti pihoillaan. Tämä on oikeus.

      Mikä on velvollisuus?

      Ei mikään.

      • Anonyymi

        Öööh...missähän niitä sitten näkyy(puhdistaa kaukoputken linssejä).

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Nainen saa tehdä ihan mitä haluaa. Se kuulostaa tasa arvolta.

    • Anonyymi

      Siis töissä kotona liikenteessä ym.
      Laki ei kosketa.

    • Anonyymi

      Sormien läpi katsotaan rikkeet, koska käytännössä mies on vastuussa, mitä tapahtuu huah... koettu nähty.

    • Anonyymi

      Teitkö oletuksen, että kuseskelija oli sinkku, vai miksi tästä keskustellaan Sinkut-palstalla?

      • Kyllä hän oli sinkku. Yritti sänkyyn, päätyi mäntyyn.


    • Anonyymi

      Kannattaako sun keskustella kun saat palautuksen putkaan tai mielisairaalaan?
      Suu kiinni.

    • Mutta oikeasti, ettekö tajua miten kaupungin kustut kadut ja pihat ällöttävät? Miksi ihminen on elukka? Niitä vessoja on.

      Näin urbaanihenkisellä retkelläni muutakin pahempaa, mutta siitä en julkene edes kirjoittaa. Toisella oli viivakuvioiset kengänpohjat, toisella (ne taivasta kohden olleet) olivat sileät.

      Joo. Joskus vuonna 2040 takaisin kaupunkiin. Kyllä riitti!
      Vieläkö kauppa-autot kiertävät?

      • Anonyymi

        Ällöttääkö se koirien kusi vähemmän, niitähän tuolla enimmäkseen käytetään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ällöttääkö se koirien kusi vähemmän, niitähän tuolla enimmäkseen käytetään?

        Koira ei kuulu kaupunkiin. Mutta siihen ei mennä. Mitä viime yöhön tulee, koira on siistimpi kuin ihmiselukka.


    • Anonyymi

      Naiset puskapissivät, miehet lorottelevat pientareilla.

      -flowersreally-

      • Entä sitten venelorottelut. Niin. Hetkinen, lasketaanpa..yksi, kaksi, kuusi, kahdeksan.

        Kahdeksan pissivää ukkoa olen nähnyt tänä kesänä. Kuusi takaperin, kolme etu. Ei mutta siitähän tulee äkkinäisellä yhteenlaskulla 12 miestä.


    • Kyllä vuorimänty ureaa kestää. Meilläkin on pihalla sellainen puumainen versio ja koira sitä kävi aika taajaan merkkaamassa. Toki rehellisyyden nimissä on odettava että kun talossa on paljon naisia ja yksi vessa niin ei aina koira ollut ainoa joka puun merkkasi.

      Eihän tuo nyt niin vaarallista ole mutta ehkä olisi hyvä olla sen verran tolkuissaan että hiukan katsoo mistä suunnasta asian hoitaa ettei ihan kaikki ole näkyvissä.

      • Meinaatko, että perheenjäsenesi olisivat pissineet pihanne vuorimäntyyn?

        Mulla oli aikanaan sellainen täti, kerran, mutta häntä ei enää ole. Tai en tiedä, minne se hävisi kun ei ole kuulunut. No eniwei; hän saattoi yhtäkkiä pysähtyä kesämökillä keskelle pihaa, kyykistyi ja pissasi siihen niin kuin muuta maailmaa ei olisi ollut.

        Vaikka oli sukujuhla tai mikä hyvään muu spektaakkeli menossa.
        En päässyt koskaan ideasta jyvälle.


      • "...että hiukan katsoo mistä suunnasta asian hoitaa ettei ihan kaikki ole näkyvissä."

        Ehkä se oli illan viimeinen toivo?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Meinaatko, että perheenjäsenesi olisivat pissineet pihanne vuorimäntyyn?

        Mulla oli aikanaan sellainen täti, kerran, mutta häntä ei enää ole. Tai en tiedä, minne se hävisi kun ei ole kuulunut. No eniwei; hän saattoi yhtäkkiä pysähtyä kesämökillä keskelle pihaa, kyykistyi ja pissasi siihen niin kuin muuta maailmaa ei olisi ollut.

        Vaikka oli sukujuhla tai mikä hyvään muu spektaakkeli menossa.
        En päässyt koskaan ideasta jyvälle.

        Kyllä se oli ihan uroksien merkkailua.

        Jälkimmäiseen voi vain arvaill; ehkä sieltä oltiin menossa jatkoille ja yritettiin saada piikeistä turvotusta.


      • Eli "päin mäntyä" onkin tässä oikea vaihtoehto :D


    • Anonyymi

      Tiedättekös, kun suomessa mennään kylään ja jos viedään jotain, niin se on yleensä kahvipaketti.
      Kiinassa sensijaan arvostetaan, jos vieras käy kyläpaikassa kakalla, koska se on arvokasta lannoitetta ja vieras siis jättää kyläpaikkaan lannoitetta, jota käytetän sitten kasvien lannoittamiseen.

      t. Kulttuuri erot

      • Sivettikissapapukahvi on sitten näiden kulttuurien yhdiste.


      • Anonyymi

        Aasiassa kylissä voi olla lampi minne riu'ulta paskotaan, että maassa maan tavalla.


    • Menepä nuuskimaan vielä runkoa.

      • Sinähän varmaan oot nähnyt täällä meiningin?
        Ootko tietoinen syvemmästä tiedosta mitä täällä tapahtuu?


      • valtakunta kirjoitti:

        Sinähän varmaan oot nähnyt täällä meiningin?
        Ootko tietoinen syvemmästä tiedosta mitä täällä tapahtuu?

        En mutta mä veikkaisin että Partakaveri = Vihertäjä = Saapasnaama = Ananias = Pertti.


      • Anonyymi
        minkkilaukku kirjoitti:

        En mutta mä veikkaisin että Partakaveri = Vihertäjä = Saapasnaama = Ananias = Pertti.

        huvittavin juttu joo... minkit ovat nyt vapaata riistaa laukkuineenkin, metsästäjille :D

        valtakunnan kanssa kyllä jos alkaa juttelemaan, varmasti tulee ikiaikaisia keskusteluja lapsista.

        Hyviä mukavia, joku abris varmaan joo sitten ja wuwuw, jooh.


      • Anonyymi
        minkkilaukku kirjoitti:

        En mutta mä veikkaisin että Partakaveri = Vihertäjä = Saapasnaama = Ananias = Pertti.

        *HHHh saapasnaama ja abris-tyynyt ja kaikki sitten, Mutta niin:

        Juttelin jonkun tytön kanssa, sitten kun tämä sanoi että on tuttuja jotkut SSRI-lääkkeet, niin kyllä lopahti mielenkiinto heti.

        .. kun katsoin noita juttuja tarkkuusammunnoista, itse oikeasti vähän ihmetyin että miten korkeita grain, eli massoja projektiileihin on oikeasti,, haulikossa jotain 180grain ja itsellä heti 100grain nuolissa :D

        Haulikko on siis luuserin ase :D


    • Minua enemmän harmittaa jos pissivät on lasten leikkialueella.

      • Anonyymi

        Minä toivotan sinulle hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Kusi kasvattaa ja karkasee. Vanha vvisaus. Yksi - kaksi pisssaa ei ketään vaurioita!

      • Anonyymi

        Kaksi miestä teuraaksi on parempi kun grillataan ne herkuiksi.

        - vanha sanonta.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe