Mistä tavallinen mies voi saada tyttöystävän.?

Anonyymi

Tässä jonku aikaa yrittänyt etsiä ja tutustua naisiin. Tuloksetta. Yleensä itseä kiinnostaa,mutta naista ei. Siis miettiny kun kaipais naista ja parisuhdetta. Enkä jaksa nyt sitä että joo olet ruma kommentteja. Ruma en ole. Tavallinen mies, käyn töis. En omista kavereita. Osittain yksinäinen. Pidän huolta itsestäni. 2 kertaa kuukaudes käyn baareissa yksin. Välillä lenkkeilen ja pidän huolta itsestäni. Vähän alkanu jo masentaa kun on aina yksin. Muita?

44

244

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi sulla ei ole kavereita? Tavallisilla ihmisillä on kavereita ja tuttuja, joiden kautta tapaa sopivia tyyppejä.

• Anonyymi

Oli ennen, ei ole enää. Kai oon niin ujo ja erilainen kun muut, osittain yksinkertanen. Vanhat kaverit vain dokas ja ei oikee ollut heillä muuta elämää. Pistin semmoset pihalle mun elämästä.

• Anonyymi

Yleensä silloin, kun opiskelu on ohi, ja siirrytään työelämään, niin opiskeluaikaiset kaverit ovat hajallaan ympäri Suomea, joten uudella paikkakunnalla ihminen on ikäänkuin tyhjän päällä. Minulla on tuttuja usealla paikkakunnalla, mutta en jaksa usein ajaa 250-600 kilometrin matkoja nähdäkseni vanhoja tuttuja. -J

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli ennen, ei ole enää. Kai oon niin ujo ja erilainen kun muut, osittain yksinkertanen. Vanhat kaverit vain dokas ja ei oikee ollut heillä muuta elämää. Pistin semmoset pihalle mun elämästä.

Tuo oli paha virhe. Miehen pitää juoda viinaa muiden mukana jotta saa säilytettyä kaveripiirin. Kun käydään yhdessä kavereiden kanssa juomassa yökerhossa, näkevät naiset että miehellä on kavereita ja he kiinnostuvat miehestä.

t. viinamies

• Anonyymi

Tai sitten käy päinvastoin. Useimmat järkevät naiset torjuvat ryyppäävän äijän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli paha virhe. Miehen pitää juoda viinaa muiden mukana jotta saa säilytettyä kaveripiirin. Kun käydään yhdessä kavereiden kanssa juomassa yökerhossa, näkevät naiset että miehellä on kavereita ja he kiinnostuvat miehestä.

t. viinamies

Humalassa et pysty laukaisemaan edes hyvää vitsiä.

• Anonyymi

Ei, mutta ryyppääminen on se liima joka pitää miesten väliset kaverisuhteet kasassa. Suurimmalla osalla miehistä ei ole muita kavereita kuin ryyppykavereita. Mutta ne kaverit riittävät siihen että mies näyttää normaalilta kaveripiirin omaavalta mieheltä naisten silmissä.

Jos hylkää ryyppykavereita tai lopettaa juomisen, ei pidä kuvitella että löytäisi tilalle jonkun muun kaveripiirin. Edessä on kaveriton elämä ja naisia ei sellainen mies kiinosta.

t. viinamies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. viinamies

Itse kävin kaverin kanssa yökerhossa ryyppäämässä ja tanssimassakin tanssilattialla mutta ei tullut naista kuten ei monelle muullekkaan miehelle siellä yökerhossa vaikka varmaan vaikuttaakin sosiaalisesti normaalilta.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, mutta ryyppääminen on se liima joka pitää miesten väliset kaverisuhteet kasassa. Suurimmalla osalla miehistä ei ole muita kavereita kuin ryyppykavereita. Mutta ne kaverit riittävät siihen että mies näyttää normaalilta kaveripiirin omaavalta mieheltä naisten silmissä.

Jos hylkää ryyppykavereita tai lopettaa juomisen, ei pidä kuvitella että löytäisi tilalle jonkun muun kaveripiirin. Edessä on kaveriton elämä ja naisia ei sellainen mies kiinosta.

t. viinamies

Kyllä sä jaksat jauhaa tota helvetin sontaa, levy jääny päälle, veikkaan et alkoholisti miehiä ei kukaa nainen jaksa :D.

• Anonyymi kirjoitti:

t. viinamies

Viinamiehen puheissa taas toinen puoli totta.

Se, että miehellä on kavereita on naisille tärkeää. Yökerhossa yksinään pälyilevä mies voi olla naisten mielestä epäilyttävä hyypilö.

Viina tosiaan autaa poistamaan estoja, joista aloittaja tuntuu kärsivän. Humalassa sitä helpommin avaa suunsa ja vaikka tulisikin sanottua jotain typerää, niin se ei tunnu kovin vakavalta.

Turha luulla, että naiset etsisivät raitista miestä. Naiset tykkäävät ottaa itsekin, joten raitis mies olisi naiselle kauhistus. Känniördääjä ei saa olla.

• Anonyymi

Viinamiestä kannnattaa kuunella. Jos ei halua jäädä yksin, on vain juotava viinaa. Ei se hyvältä maistu eikä krapulakaan kivaa ole, mutta elämässä joutuu tekemään myös ei niin kivoja asioita.

t. viinamies

• Ei siihen ole varmaankaan mitään varmaa paikkaa. Ihmiset löytävät kumppanin erilaisista paikoista, joku löytää harrastusten kautta, joku törmää kaupassa, joku kuntosalilla, joku tanssilattialla , joku jossain muualla. Ei siihen ole olemassa mitään takuureseptiä.

• Anonyymi

Ilmeisesti. Tulee sit jos on tullakseen. Tuntu et ennen sai naisia helpommin. Ne on muuttunu.

• Anonyymi

Ei tavallinen eli normaali mies saa tyttöystävää. Pelkästään epänormaalit ja kummalliset saavat.

• Anonyymi

Minä iskin naisen kirjastosta, keskustelu alkoi kirjasta. Yhden naisen olen iskenyt kun oltiin samassa kyläpaikassa. Ja yhden naisen löysin lohisavustamon jonosta, oltiin samalla mökkiseudulla. Nykyisen naiseni iskin Savonlinnasta, siitä torilta kun satuttiin lörtsyjä ostamaan. Kaksi naista on löytynyt laivalta, ja yksi Tallinnasta.

• Anonyymi

Onko tuo sitä niin kutsuttua kierrätystä?

• Anonyymi

Tavallinen ei enää kelpaa naisille. Pitää olla todella komea, urheilullinen, pitkä ja hyvässä palkkatyössä. Rumatkin naiset haluaa samoja miehiä kuin missit eli niitä jääkiekkoilijoita. Tavis mies ei saa naista kuten ei rumakaan mies.
      Itse olen yrittänyt kaikennäköisiä naisia mutta pakit tulee sekunnissa joten
      kaikki tavis miehet ovat naisille liian rumia.

• Anonyymi

Toi sun saman virren veisuu vaan jatkuu jatkuu.

• Anonyymi

Niin tuossa hyvä esimerkki, nuo tuollaiset miehet ovat aina sekä epänormaaleja että kummallisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako tavis tyttöä olet saanut. Usko huviksesi että Jos ei saa naista, se johtuu ulkonäöstä

• Anonyymi

Olen ennen saanut naisia kyllä. Ja mulla ollut kauniita rumaa en tyydy.

• Anonyymi

Anteeksi mutta miksi sitten kaikennäköisiä miehiä on parisuhteissa? Kaikennäköisiä, kokoisia, kaikenlaisilla sosio-ekonomisilla taustoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tottakai jatkuu. Samalla tavalla, jos kysyt ravitsemusasiantuntijalta terveellisestä ruokavaliosta, niin ei se vaihda ruokavaliota joka kerta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tottakai jatkuu. Samalla tavalla, jos kysyt ravitsemusasiantuntijalta terveellisestä ruokavaliosta, niin ei se vaihda ruokavaliota joka kerta.

Olipas hölmö vertaus. Oikeastihan elossa ja terveenäkin pysyy vaikkei pystyisikään syömään maailman parasta ruokaa, samalla lailla suurin osa miehistä ovat ihan taviksia joilla on nainen. Eli vissiin sitten olet sellainen kuka noudattaa jotain paskadieettiä tai paastoa, mikä ei toimi.

• Anonyymi

Ruma ja tavallinen ovat lähes sama asia, kumpikin kiinnostaa naisia yhtä vähän.

• Anonyymi

No ei mua ainaskaa kiinnosta rumat naiset.

• Anonyymi

Ukrainassa on tosi kauniita ja epätoivoisia naisia. Ja siis blondeja. Tää on aika hauska sivusto vaikkakin maksullinen mutta pääsee maksuttakin kirjoittelemaan jonkinverran. https://find-bride.com/main

• Anonyymi

Ihanko muka aina pitäs olla niin komea. Kyllä muutki asiat vaikuttaa esim luonne!

• Anonyymi

Yes. Luonne ratkaisee eniten. Ulkonäkö ei merkitse mitään. Aika monta tapausta tiedossa, jossa nainen on antanut pakit komealle miehelle.

• Anonyymi

Luonne merkitsee enemmän, ei ulkonäkö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luonne merkitsee enemmän, ei ulkonäkö.

Luonnetta ei pääse esittelemään naiselle ellei ole komea joten naiset valitsevat komeista miehistä sen jolla paras luonne (lue: Osaa näytellä parhaiten) joten ylläoleva kommentti luonteesta oli aivan turha.

• Anonyymi

Oletko urheillut. Itse liityin jo nuorena salibandy joukkueeseen. Pelasin myös jalista ja pesistä mutta säbää pelasin 25 vuotta monessa eri joukkueessa ja sain niin kavereita ja kavereiden kautta tapaa naisiakin bileissä ja kavereiden kanssa käytiin baarissa joten naisia tapasi niin ja oman muijani tapasin siten myös.

• Anonyymi

Olet epänormaali, kummallinen sekä mielenvikainen, jonka oikea paikka on yhteiskunnan ulkopuolella :)

Tämäkin todistaa sen että epänormaalit ja kummalliset saavat aina naisia, mielenterveyspotilaat kuten sinä näemmä myöskin :)

• Anonyymi

Sillon urheilin kun olin vielä komeampi ja nuorempi ja laihempi.

• Anonyymi

Mun mielestä ei se komeus oo se numero 1. Esim toiset tykkää pitkistä ja toiset lyhkäsistä jne. Toiset nallekarkumiehistä, ei välitä vaikka on mahaa ja lihonut. Itse kyl laitan hienot vaatteet ja toki pitkä ja monia hyviä asioita, mutta yksin vaan olen.

• Anonyymi

Olisit onnellinen. Suurin osa naisista on tavattoman tyhmiä ja heikkolahkaisia, mitä ominaisuuksia he yrittävät korvata ahkeruudella. Tyhmyys ja heikkolahjaisuus altistaa luonteen vinoutumille ja useaa näistä voi pitää varsin häiriintyneenä. Jotta et menettäisi tärkeitä nuoruuden vuosiasi olemattoman etsinnässä Suomassa, niin lähde pikaisesti etsimään kumppania ulkomailta, vaikkapa sieltä tässä ketjussa aiemmin ehdotetusta Ukrainasta.

• Anonyymi

Varmaan osittain hyvä idea mutta maahanmuuttovirasto ei ehkä hyväksy parisuhdetta ellei ole "taviksella" näyttää millä elättää siippansa.Ellei sitten lkomaalainen siippa elätä "tavista".Lisäksi on vielä kieliongelmat.Ainahan sitä voi yrittää loistaa.Olihan niitä ennen aviliittoja jotka solmittiin vain että pääsi Suomeen ja puolen vuoden avion jälkeen ero.Nykyään kun ei mennä avioonkaan niin ei ole kyseistä huolta mutta.......kaikesta huolimatta ?

• Itse löysin jonkinlaisen tyttöystävän harrastusten parista. Menin kansalaisopiston ryhmään ja olin siellä yhden lukukauden. Sitten olin yhdessä paikassa kesällä, jonne tuli nainen sieltä kansalaisopiston ryhmästä. Hän pyysi minut luoksensa, koska olin jo vuoden tuttu. Meistä tuli tosi hyviä ystäviä. Yli kymmenen vuoden päästä hän tänäänkin lähetti minulle tekstarin. Emme seurustele ja oikeastaan emme koskaan ole niin tehneet paitsi ystävinä. Joka tapauksessa sain sieltä harrastuksesta pitkäaikaisen naisystävän, jota aluksi pidin jonkinlaisena tyttöystävänä. Mene harrastuksiin, sillä sieltä voi löytää naisystäviä, jopa tyttöystävän.

Yliopistolla innostuin yhdestä naisesta, sillä hän näytti täyttävän äkkiseltään kaikki mitä elämäni naiselta vaadin. Kerroin näistä tunnelmista heti ensinäkemisellä hänelle. Tämä nainen innostui myös siitä, että mahdollisesti löysi elämänkumppaninsa. Pitää olla rohkeutta avata suu ja kertoa naiselle kiinnostuksesta - niin nainen voi vastata myöntävästi, vaikka ei se välttämättä sen jälkeen avioliittoon johda.

Kolmas vähän ihmetyttävä kohta jutuissasi on se, että sinulla ei ole miespuolisia ystäviä. Jos näin on niin sinun pitäisi piristyä ja muuttaa siltä osin elämääsi. Ehkä jos löydät miespuolisia ystäviä niin joku heistä saattaa tuntea mahdollisesti sen tulevan tyttöystäväsi ja esitellä teidät toisillenne. Myös löytäessä molemman sukupuolisia ystäviä sosiaalinen piirisi kasvaa ja samalla mahdollisuus löytää se tyttöystävä?

• Anonyymi

Harrastusten parista naisten löytäminen on vain haihattelua. Ei todellisessa elämässä naisia tavata missään kursseilla vaan yökerhossa. Viinamies käy yökerhossa juomassa ja tapaa naisia.

t. viinamies

• Anonyymi kirjoitti:

Harrastusten parista naisten löytäminen on vain haihattelua. Ei todellisessa elämässä naisia tavata missään kursseilla vaan yökerhossa. Viinamies käy yökerhossa juomassa ja tapaa naisia.

t. viinamies

Viinamies: "Ei todellisessa elämässä naisia tavata missään kursseilla vaan yökerhossa."

Minulla on kokemusta, että yökerhossa naiset antavat humalassa puhelinnumeronsa, mutta sitten selvin päin peruvat treffit. Harrastuksista löydetyn naisen puhelinnumero on säilynyt tähänkin päivään.

Jopa kirkko tai seurakuntatalokin voi olla parempi paikka löytää pysyvä ystävyyssuhde kuin ravintola, jossa moni etsii vain yhden-illan-suhteita? Itse menen sunnuntaina kirkkoon ja siellä tavatun vuonna 1991 syntyneen nuoren naisen luokse raamattupiiriin nyt sunnuntaina. Minun kristilliseen maailmankatsomukseen alkoholin käyttö ei sovi ollenkaan paitsi ruokajuomana tai ehtoollisviinissä. Etsin saman henkistä kilttiä naista - ja niitä en löydä sieltä ravintolasta viinanhuuruisesta illasta.

• Anonyymi

Ap halusi omistaa ystävänsä joten ei ihme kun ei ole ystäviä. Kuka itsensä myisi pelkästä ystävyydestä.

Minä voisin vuokrata itseni naiselle seksileluksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. viinamies

Seurustelin naisen kanssa 7 vuotta ja naisen tapasin bussissa. Join itse asiassa bussissa siideriä lin olin menossa festareille kaverin kanssa. Nainen pyysi multa siideriä, olisi maksanut mutta annoin ilmaiseksi ja alettiin juttelee. Houkuttelin sen naisen festareille sitten siinä matkan aikana ja siitä tuli pitkä suhde. Mutta alkoholia join silloinkin. Nuorena silloin naisia tapasi baareissa jos halusi treffeille mutta enää en käy baareissa ja on tosi hankalaa päästä treffeille. Muutamat treffit ovat olleet tänä vuonna ja nainen kutsui baariin lasilliselle. Monta vuotta olin raitiskin enkä treffeille päässyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap halusi omistaa ystävänsä joten ei ihme kun ei ole ystäviä. Kuka itsensä myisi pelkästä ystävyydestä.

Minä voisin vuokrata itseni naiselle seksileluksi.

Hassua mutta jos sinulla on koira niin olet koiranomistaja.Jos sinulla on kaveri niin voitko sinä juridisesti "omistaa" kaverin /ystävän ? Ehkä joillakin ihmisillä on vastuuta lemmikeistään enemmän kuin toisista ihmisistä,koska voiko ihmisen omistaa ? Jotkut pelkäävät sitoutumista toiseen ihmiseen ja vastuuta omista teoistaan ja sanoistaan enemmän kuin sitoutumista vaikkapa itselle sopivan lemmikkieläimen hoitoon.

• Anonyymi

No nyt ei ainaskaan onnistu, kun jäi työttömäksi saada naista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      23
      5953
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      2067
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      27
      1529
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1314
    5. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      69
      1168
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1155
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1127
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1092
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      145
      1087
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1045
    Aihe