Pönttöuunille supporttia

Anonyymi

Ei ole mukava jos joku kiusaa. Vaikka en aina ole tykännyt sinusta olen tiedostanut samalla että olet ihan hyvä ihminen(en tykkää aina itsestänikään). Toivotaan nyt että voisit olla tämän seuraavan videon laulaja ja me palstalaiset oltaisiin yleisö.

https://www.youtube.com/watch?v=7u3MCrhoGaM

AsianVierestä

16

224

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pönttöuuni on jättänyt palstan, ja niin on parempi kaikille.

• Toivoisin ettei olisi jättänyt, aika ihana nainen on mielestäni

• Sinun pitäisi olla hiljaa, missiä on jo liikaa satutettu.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Sinun pitäisi olla hiljaa, missiä on jo liikaa satutettu.

Ihan mielenkiinnosta, mitä on edes tapahtunut ja miten satutettu?
        Onko todistettavasti syy jonkun palstalaisen ja jos on niin ei kai koko palstalta tarvitse kadota yhden vuoksi?

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, mitä on edes tapahtunut ja miten satutettu?
        Onko todistettavasti syy jonkun palstalaisen ja jos on niin ei kai koko palstalta tarvitse kadota yhden vuoksi?

AsianVierestä

En tiedä miten on mutta sen tiedän, että se näkyy pitkälle ettei uskalla edes sanoa mitään kun näkee sitä on purtu monesti sen näin kun kirjoitti ja tiedän kun minuakin on purtu monesti joten parempi sellaisen pysyvän erossa minusta.

Avauksena poistettiin joten en muista sen enempää missistä mutta ymmärrän hyvin häntä.

• No minä tykkään sinusta.

• Tykkään missistäkin.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Tykkään missistäkin.

Minä tykkään pääosin ihan kaikista(välillä en) ja jos tunteet tulee pintaan niin siihen löytyy jokin syy myös oman kehon sisältä.Vika ei ole välttämättä aina vastapuolessa.
        Huomasin viimeksi kun riitelin vähän missin kanssa, hetken mietittyäni huomasin et perkele tuon naisen kanssahan voisi vaikka rakkauskin leimahtaa kun niin tunteisiin ottaa:)

En puutu muiden välisiin riitoihin, en, vaikka pitäisin kirjoittajasta.

Laulaetaankos vähän ajankohtaista laulua, toistoa kolmannella..lalalallaaatilaaa. Tuossa videossa on jotain samaa mitä tällä palstalla!

Jaksakaahan olla itsenne, hyvää päivänjatkoa kaikille, etenkin MissPöntikselle, Abradagabralle ja Disselle:)

https://www.youtube.com/watch?v=civgUOommC8

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minä tykkään pääosin ihan kaikista(välillä en) ja jos tunteet tulee pintaan niin siihen löytyy jokin syy myös oman kehon sisältä.Vika ei ole välttämättä aina vastapuolessa.
        Huomasin viimeksi kun riitelin vähän missin kanssa, hetken mietittyäni huomasin et perkele tuon naisen kanssahan voisi vaikka rakkauskin leimahtaa kun niin tunteisiin ottaa:)

Laulaetaankos vähän ajankohtaista laulua, toistoa kolmannella..lalalallaaatilaaa. Tuossa videossa on jotain samaa mitä tällä palstalla!

Jaksakaahan olla itsenne, hyvää päivänjatkoa kaikille, etenkin MissPöntikselle, Abradagabralle ja Disselle:)

AsianVierestä

mä olen aina itseni, muista en mene takuuseen.

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

mä olen aina itseni, muista en mene takuuseen.

Siksi minä sinusta tykkäänkin:)

AsianVierestä

• Olen itse jänkkä...joka varmasti onkin jo näkynyt, vaikka yritän sitä suitsea. Toisaalta olen herkkä puolustautumaan ja ellei siinä vielä olisi taakkaa kerrakseen (enimmäkseen toisille) olen myös ohjekirjaihminen. Ja minulla on voimakkaasti kehittynyt tarve puolustaa toisia... "keräillä" talteen linnunpoikasia... Karsea yhtälö, myönnän ja yritän kyllä kovasti löytää tasapainoa /// :)

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

En minäkään puutu muiden riitoihin kyllä totuus on etten jää uhriksi jos minua kiusataan, olen saanut sellaisesta saanut tarpeeksi.

Mutta missi on tärkeä ei ole koskaan ollut ongelmia hänen kanssaan ihmettelen jos hänen kanssaan ongelmia tulee.
        En osaa edes aavistaa mutta, jos tulee todennäköisesti ne nopeasti selvitetty.

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

Olen itse jänkkä...joka varmasti onkin jo näkynyt, vaikka yritän sitä suitsea. Toisaalta olen herkkä puolustautumaan ja ellei siinä vielä olisi taakkaa kerrakseen (enimmäkseen toisille) olen myös ohjekirjaihminen. Ja minulla on voimakkaasti kehittynyt tarve puolustaa toisia... "keräillä" talteen linnunpoikasia... Karsea yhtälö, myönnän ja yritän kyllä kovasti löytää tasapainoa /// :)

Jänkkä on tuntematon määritelmä jos tarkoitat toistamista kuin selittää asia monesti, minusta se on vain hyvä asia lapsikin muistaa paremmin ja kertauksesta ole kuin vanhempana apua itsekin toivoisin miehen muistuttavan vähän useammin eikä turvautuvan kun en kuule.

Minäkin huolestun kun sorsanpoikasella jalka kipeänä mihin siitä pitäisi ilmoittaa?

• valtakunta kirjoitti:

Jänkkä on tuntematon määritelmä jos tarkoitat toistamista kuin selittää asia monesti, minusta se on vain hyvä asia lapsikin muistaa paremmin ja kertauksesta ole kuin vanhempana apua itsekin toivoisin miehen muistuttavan vähän useammin eikä turvautuvan kun en kuule.

Minäkin huolestun kun sorsanpoikasella jalka kipeänä mihin siitä pitäisi ilmoittaa?

miten olis vaikka paikalliseen eläinsuojeluun.

• valtakunta kirjoitti:

Siis tarkoitin ”turhautuisi” ei ”turvautua”

• valtakunta kirjoitti:

Tarkoitin jankuttaa, voisi kai se olla toistamistakin. Enemmän ehkä jatkuvaa kyselemistä tai jotain sellaista.

Eläinsuojeluun voi sorsanpoikasesta ilmoittaa kuten Abra tuossa jo sanoikin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      85
      2429
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      479
      2397
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1521
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1492
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1450
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1343
    7. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      35
      1260
    8. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      25
      1223
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      272
      1135
    10. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      109
      1112
    Aihe