Kallis k-kauppa

Anonyymi

Kävin tänään k-kaupassa ja meinasin lentää perseelleni kassalla kun sain laskun. 64,80 enkä ostanut juuri mitään. Eipä tarvii mennä uudelleen.

47

3399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kesko on kyllä kallis. Lidlissä lasku on aina puolet pienempi.

• Anonyymi

On huomattu. Lähi K-kaupassa käyn katsomassa, onko jotain sopivaa -50%, muuten ostokset Lidlistä, vaikka matkaa on monta kilometriä.

• Anonyymi

Itse suosin myös Lidliä sekä Prismaa. Saa samat safkat paljon halvemmalla. Miksiköhän noi k.kaupat on niin kalliita, kai siihen joku syy on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse suosin myös Lidliä sekä Prismaa. Saa samat safkat paljon halvemmalla. Miksiköhän noi k.kaupat on niin kalliita, kai siihen joku syy on.

Onhan siihen syy.Ääretön ahneus lienee syynä.
        Tälläistä se on ryöstökapitalismissa.

• Anonyymi

Prisma on paras ja myös halvin.

• Anonyymi

Niin kova nälkä ei tule että menisin k-kauppaan ruokaostoksille.

• Anonyymi

Vältän K- ja S-mafian kauppoja. Lidl ja minimani.

• Anonyymi

Maksaa se kantaminenkin, tai jos ei maksa, niin ei jaksa. Sehän tässä ketuttaa....

• Anonyymi

Samaa mieltä aloittajan kanssa. Lisäksi ne Pirkka tuotteet on aivan kamalia, en syöttäisi edes eläimille.

• Anonyymi

Eikös k kauppa ole ollut noissa ruokaostoskorien hintavertailuissakin aina kallein.

• Anonyymi

Käyt kunnon töissä niin ei tarvi miettiä semmosia et käykö koossa vai ässässä🤣 ja lidlissä käy vaan skodakuskit eli köyhimmät.

• Anonyymi

miltä tuntuu olla helvetin tyhmä?

• Anonyymi

Kuka sitten sun perseen pyyhkii?

• Anonyymi

Vältän myös kkauppoja niiden kalleuden takia. Liideli paras ja halvin.

• Anonyymi

Huono kauppa, en käy.

• Anonyymi

Ei ole todellakaan halpa kauppa. Ostin eilen yhden munariisipasteijan ja se makso 1,39. Eipähän tarvitse taas k-kaupassa käydä.

• Anonyymi

Minä kävin S-marketissa ja lasku oli yli 400 euroa.
        Pidin grillijuhlat ja pihvejä ja juomaa täytyi ostaa sen verran reilusti ettei kesken lopu.

Ei todellakaan ollut halpa ostospaikka.

• Anonyymi

Keskosn hinnat nyt aina kalliit. Lidl tasaantunut hinnoittelussa ja valikoimat mielestäni heikentyneet. Lidl hakee markkinaosuuksia lisää vimamtusti jo liki 10% YES! Kyllä S-ryhmä on selkeesti edullisin itselle. Omat merkkituotteet ja tarjousjutut takaavat asiakkaat S-ryhmälle ja jos hinta sama S-Bonus sit vetää sen lullisen voiton hinnoissa.
      Tuo punaisten lappujan kautta Lidl saa turpiinsa kyllä joskin S-ryhmä nostaa hintojaan muualta taatusti. Keskoa en suosittele
      missäänmuodossa tarjoukset ihan liiba laabaa.. Kesko on kallis!!!!

• Anonyymi

Mun joulusafkat tulee s-kaupasta.

• Anonyymi

Oma lähikauppani on S-ryhman Sale.

Siellä sama 100 g:n salaattipussi on maksanut koko syksyn 1,89, kun taas Lidlissä (Kamppia myöten) 0,68. Harmittavasti ovat nyt Lidlissäkin heränneet... Hinta nyt 1.00. Mutta silti...

• Anonyymi

K- ja S- mafia, karta niitä.

• Anonyymi

Maailman kalleimmat butiikit löytyvät suomesta!!😃😀😄

• Anonyymi

K-kaupat ei oo mitää kalliita citymarket on halpa kauppa Lidl on vaa köyhille

• Anonyymi

K-kaupat,etenkin Cittarit on herkuttelijoille,ICAt,Walmartit ja ASDAt myös,MAXI-MARKET-jättikonsernin mallcenterit,suur-oseanialaiset Millennium-Maa-planeetan kaupat jyräävät Maan kaupat,Schoemann-konseni kirsikkana kakun päällä Helsingissä,Espoossa,Vantaalla,Tampereella,Turussa,Oulussa ja Jyväskylässä sekä Lahdessa kaikille kaikkea-tyyliä-Prismat ja Lidl köyhien kauppoja,mutta Lidl kannattaa,S-ryhmässä riippuu mitä ostaa.Jos ostat vadelmaa tai kalaa,kaviaaria,sammen mätiä tai mätitahnaa,saat varmasti sitä,Kun käyt Cittarissa,saat rakeita ja kadonneita herkkuja ja imelää.Minimani on tuntematon,Halpa-Halli,menettelee.Tuuri jess-Keskinen on fine.

• Anonyymi

Juuri eilen kertoi TV:ssä että K-ryhmällä ennätystulos, tekevät miljardeja voittoa kun nostavat ruuan hintaa Ukrainan sodan tekosyyllä. Sama kaikissa kaupoissa, mutta K jälleen ahnein.

• Anonyymi

K-kaupat on niin paskoja että niissä en käy vaikka saisin safkat ilmatteeksi

• Anonyymi

S-kauppa ja Lidl on paljon parempia ja halvempia

• Anonyymi

Kertokaa yksikin hyvä syy miksi kävisin k-kaupassa. Eipä taida tulla yhtään...

• Anonyymi

Ei sinun kansikaan käydä.
        Köyhille on leipäjonot.

• Anonyymi

K-Kauppias vetää fyffet ensin sitten keskolle provikat joka jakaa osakkeen omistajille.

• Anonyymi

2 vkon ruokarahat

• Anonyymi

Menkää nyt vaan kaikki liiterin niin pääsette halvalla.

• Anonyymi

Pakko ostaa olutta aina K marketista joka perjantai ,kun vaimo on S marketissa kassalla töissä.

• Anonyymi

Ei K market tarvitse köyhiä ostajia...sen takia käyn 3 -4 kertaa viikossa k marketissa...

• Anonyymi

Totta kai Lidl on halpa ja K-market kallis, kun Lidl on ulkomaalainen ja K-market suomalainen. Olen aina käynyt tämän takia K:ssa, suosin suomalaista, en ulkomaalaista.

• Anonyymi

Lähikauppani on K-Market. Oli ennen Siwa ja hinnat paljon halvemmat, vaikka kauppa ryöstettiin noin kerran puolessa vuodessa. Taisi mennä vakuutusyhtiön piikkiin. Ennen oli mukava vanhempi rouva aina Siwan kassalla, nykyään yleensä nuoria, tummahipiäisiä ja kovin koppavia tyttöjä. Katsoin netistä, että kauppiaskin on nykyään aasialainen, noin kolmekymmpinen mies (kuva oli esillä). Tähän on tultu Suomessakin.

• Anonyymi

Pitäisikö väärä mainostaminen kieltää lailla, mikä ihmeen halpa kauppa, huhhuh

• Anonyymi

Onneksi mainospalkkiot menee hyvään tarkoitukseen, mitenköhän Lauri Markkanenkaan muuten pärjäisi.

Vältän käyttämästä yrityksia ja tuotteita jotka käyttävät mainostamiseen julkkismiljonäärejä.

• Anonyymi

K-kauppa on mun kokemusten perusteella kallein kauppa jonka takia en siellä käy.

• Anonyymi

K-kaupoissa on paras laatu ja valikoima, eikä siellä ole köyhiä ihmisten tiellä, haisemassa.

• Anonyymi

Ei siellä taida ihmisiä lainkaan hinnoittelun takia.

• Anonyymi

K-kaupat kierrän kyllä kaukaa koska ne ovat mielestäni kalleinpia sekä huonoinpia

• Anonyymi

Citymarket oikein jees.

Tv TimmyH

• Anonyymi

No onhan se kallis, mitä siitä väittelemään.

• Anonyymi

Monesti päivämäärät finaalissa,tuotteet nippa nappa syotäviä,eihän sitä katetta ahneelle puotipuksulle muuten saaha.
      Hienot autot pihassa ja pramee talo pitää myös saada maksettua jos asioit ole tarkkana ja vertaile hintoja.
      ite välttelen näitä viimeseen asti.
      T:liideli

• Anonyymi

Itse en ole käynyt missään k-kaupoissa moneen vuoteen enkä käy jatkossakaan.

• Anonyymi

En käy minäkään....

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5248
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3752
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      48
      3145
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3045
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3025
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2383
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1878
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      145
      1848
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1825
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1751
    Aihe