Palsta on alas ajettu

Anonyymi

Nauttikaa loppukesästä. Tauko tekee hyvää.

Oikeita ihmiskontakteja ja elämää. Joskus pitää jättää jotain taakseen.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Virtuaalisuhteet eivät korvaa oikeita ihmisiä.

Antakaa aikanne niille, joita ympärillänne on.

• Anonyymi

Hiljaisuus näyttää hyvältä. Se pukee tätä paikkaa.

• Anonyymi

En ole ikinä tätä kautta ketään treffanut, enkä treffaa.

• Ei kai tämä varsinaisesti treffipalsta olekaan?

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

Ei kai tämä varsinaisesti treffipalsta olekaan?

Osa käyttää treffipalstana, osa keskustelu.

• Anonyymi kirjoitti:

Osa käyttää treffipalstana, osa keskustelu.

Varmaankin näin. Kai tämä enemmän kuitenkin on keskustelupalsta. Kivahan se on, jos seuraa löytää vaikka täältäkin.

• Anonyymi

Illalla koneen nokka kohti lämmintä, syksy on jo tullut.

• Anonyymi

Sama täällä, mutta lämpö on vielä jossain, sitä etsimään :)

• Anonyymi

Menkää tänään yökerhoon juomaan viinaa ja tapaamaan naisia ja naiset miehiä. Kaljakellunta on myös hyvä tapahtuma jossa juodaan viinaa ja tutustumaan naisiin ja miehiin. Vain viinaa juovat saa kumppanin ja raitis mies ei tutustu naisiin.

T: viinamies

• Tähän tekisi mieleni linkittää tohtori Kaikkosen ajatuksia liittyen viinan juontiin, mutta en linkitä, kun se on vähän rankka juttu

• Se puutarhuri taisi käydä keräämässä rikkaruohoja kukkasia uhkaamasta ja läheltä jotkut kukkaset elää ja toisia rikkaruohoja taisi leikata kun oli niin kietoutuneet kukan ympärillä kukkineen päivineen jos kukka itsekin alkanut myös tuottamaa rikkaruohoja ei kaikkia pysty pelastamaan.

Kyllä se aurinko vielä paistaa ja kun taas palstaa ruokkii oikein ja vähän siementää nousee kaunis puutarha.

• Anonyymi

hmm... niin no ei ole aikaa minullakaan kaikkia kirjoituksia selailla, kun on oikeaa elämääkin, mutta sanoisin, kun pidin kesälomia, niin ainakin 2 naispuolista henkilöä pitivät minulle mukavaa seuraa jutusteluissa.

Rikkaruohot ja sun muut, sellaiset ihmiset jotka ajattelevat että toisen pitäisi antaa jotain heille... en aivan ymmärrä mitä täsmällisesti tarkoittaisit.

Mutta oikeasti, olen itse saanut sellaisen ajatuksen mieleeni, kun ilmeisesti olen sitten joku ylijumala tai vastaava kun on valtaa ihmisiä määräilläkin.

Mutta en halua määrätä ketään, pelkästään yrittää auttaa heikompia ihmisiä elämässä.

• Anonyymi kirjoitti:

hmm... niin no ei ole aikaa minullakaan kaikkia kirjoituksia selailla, kun on oikeaa elämääkin, mutta sanoisin, kun pidin kesälomia, niin ainakin 2 naispuolista henkilöä pitivät minulle mukavaa seuraa jutusteluissa.

Rikkaruohot ja sun muut, sellaiset ihmiset jotka ajattelevat että toisen pitäisi antaa jotain heille... en aivan ymmärrä mitä täsmällisesti tarkoittaisit.

Mutta oikeasti, olen itse saanut sellaisen ajatuksen mieleeni, kun ilmeisesti olen sitten joku ylijumala tai vastaava kun on valtaa ihmisiä määräilläkin.

Mutta en halua määrätä ketään, pelkästään yrittää auttaa heikompia ihmisiä elämässä.

Rikkaruoholla tarkoitan huonoa käytöstä mutta kaikki ei ole tehnyt pahoja kun lähtenyt asiallisiakin viestejä.

• Anonyymi

hmm... valtakunta... lähetin kyllä itsellesi joskus keväällä kuvan, mutta itse silloin tyotesit että olen aivan liian hyvännäköinen ja komea mies sinulle...

• Anonyymi

Luontoäiti ei arvota yhtä kasvia toista arvokkaammaksi.

-flowersreally-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      154
      13535
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      74
      9804
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      99
      9172
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      21
      8159
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      40
      6783
    6. 150
      6195
    7. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      72
      4308
    8. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3415
    9. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      39
      3407
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      401
      1300
    Aihe