Paneskella muiden kuin oman kumppanin kanssa?
Oletko itse halunnut muita kuin kumppaniasi?
Miksi varatut haluaa
46
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy varatuilta. Tää on sinkkupalsta.
- Anonyymi
Mutta täällä ei ole sinkkuja vaan vanhuksia ...ikäsinkku saattaisi olla kuvaaava määre.
- Anonyymi
Tottakai, eihän sitä samaa jaksa
- Anonyymi
Ehkä ne kaipaa rakastelua, jos ne kumppanin kanssa paneskelee.
- Anonyymi
Parisuhtees ollaan taloudellisten seikkojen takia, ei sen takia että pitäisi vaan panna sitä yhtä ja samaa kumppaniaan.
Miksi varatut haluaa paneskella muiden kuin oman kumppanin kanssa? - Riippuu kai ihmisestä, joku haluaa ja joku ei. Mä en halua.
Oletko itse halunnut muita kuin kumppaniasi? - Vain kerran, sen kerran kun halusin vaihtaa koko kumppanin toiseen. Vaihdoin myös...halusin koko miehen, en vain panna sen kanssa.- Anonyymi
Pidätkö miehiä autoina joita vaihdetaan suoraan ajosta vai oliko miesten välissä yhtään surutaukoa? Naiset jotka pettävät miestään toisen kanssa, eli etsivät uuden ennen eroamista ovat vähemmän kunnioitusta ansaitsevia.
Anonyymi kirjoitti:
Pidätkö miehiä autoina joita vaihdetaan suoraan ajosta vai oliko miesten välissä yhtään surutaukoa? Naiset jotka pettävät miestään toisen kanssa, eli etsivät uuden ennen eroamista ovat vähemmän kunnioitusta ansaitsevia.
En pidä autoina. Olen yleensä eronnut ensin ja pitänyt taukoa, olipa se nyt sitten ollut suru tai ilotauko. Kuinka vaan riippuen erosta ja kenestä on erottu. :)
Yhden kerran olen vaihtanut miehen lennosta, eli löytänyt jo uuden kun vanha on vielä elämässä mukana. Mutta se on moneen kertaan jo puitu. En ole aikeissa enää vaihtaa, en erota enkä varsinkaan ottaa uutta miestä enää ikinä. :)blade83 kirjoitti:
Etkös sinä ole vaihtanut kumppaniasi lukemani perusteella jo seitsemän kertaa....
Joo, en vaihtanut. Mutta eronnut 6 kertaa. :)
Puhuisin vaihdosta, kun vaihdetaan lennosta toiseen...muuten vaan puhuisin eroamisesta ja joskus sitten uuden löytämisestä.Abrakadabra kirjoitti:
Joo, en vaihtanut. Mutta eronnut 6 kertaa. :)
Puhuisin vaihdosta, kun vaihdetaan lennosta toiseen...muuten vaan puhuisin eroamisesta ja joskus sitten uuden löytämisestä.Ahaa...Siinä kokeilit vierasta ja sille tielle jäätiin.
Noh..Noin joka kolmas on pettänyt, et ei se tavatonta ole.blade83 kirjoitti:
Ahaa...Siinä kokeilit vierasta ja sille tielle jäätiin.
Noh..Noin joka kolmas on pettänyt, et ei se tavatonta ole.Ei ole tarkoitus ilkeillä, mutta kyllä itse ajattelisin sen niin, että mikäli olisin tuo sun mies, niin kysyisin itseltäni, että voiko sinuun luottaa ja että jos hän petti exää, niin miksei sitten nyxääkin...Hmm...Siitä tulee vähän......Syö kunnioitusta toista kohtaan jne.
-Se on kieltämättä aikasta pitkä miinus naisessa ja se olis ehkä parempi salata kuin myöntää uudelle partnerilleen, tosin tuossa tilanteessa se oli toki mahdotonta kun vastapuolikin oli "varkaissa"blade83 kirjoitti:
Ei ole tarkoitus ilkeillä, mutta kyllä itse ajattelisin sen niin, että mikäli olisin tuo sun mies, niin kysyisin itseltäni, että voiko sinuun luottaa ja että jos hän petti exää, niin miksei sitten nyxääkin...Hmm...Siitä tulee vähän......Syö kunnioitusta toista kohtaan jne.
-Se on kieltämättä aikasta pitkä miinus naisessa ja se olis ehkä parempi salata kuin myöntää uudelle partnerilleen, tosin tuossa tilanteessa se oli toki mahdotonta kun vastapuolikin oli "varkaissa""niin kysyisin itseltäni, että voiko sinuun luottaa ja että jos hän petti exää, niin miksei sitten nyxääkin."
Niin tai yhtä hyvin abris voisi epäillä nyxämiestä perusteella että jos kerran abris itse oli valmis vaihtamaan lennosta kun exän kanssa ei sujunut miksei nyxämieskin voisi niin tehdä että vaihtaisi lennosta abriksen? siitähän abris ei oikein voisi edes tuomita kun on itse tehnyt vastaavanlaisen peliliikkeen.blade83 kirjoitti:
Ahaa...Siinä kokeilit vierasta ja sille tielle jäätiin.
Noh..Noin joka kolmas on pettänyt, et ei se tavatonta ole.En itseasiassa kokeillut, kun vasta kun aloin tapailla häntä ja juridinen ero exästä astui voimaan n. kuukausi tuosta, kun aloimme olla yhdessä ihan fyysisesti nykyiseni kanssa. Ennen sitä henkisesti toki läheisiä jo.
Mun ja exän parisuhde oli loppu pidemmän aikaa jo seksin ja aviorakkauden suhteen. Yhdessä oltiin kuin kämppikset, joten ei se parisuhde ollut enää kuin paperilla viimisen vuoden.blade83 kirjoitti:
Ei ole tarkoitus ilkeillä, mutta kyllä itse ajattelisin sen niin, että mikäli olisin tuo sun mies, niin kysyisin itseltäni, että voiko sinuun luottaa ja että jos hän petti exää, niin miksei sitten nyxääkin...Hmm...Siitä tulee vähän......Syö kunnioitusta toista kohtaan jne.
-Se on kieltämättä aikasta pitkä miinus naisessa ja se olis ehkä parempi salata kuin myöntää uudelle partnerilleen, tosin tuossa tilanteessa se oli toki mahdotonta kun vastapuolikin oli "varkaissa"No tuota ei tarvi miettiä ihmisen joka tuntee mut. Ja eron yms. syyt ja taustat.
Helppo tuomita. Mutta en ole tyyppiä pettäjä.Harmaaritari kirjoitti:
"niin kysyisin itseltäni, että voiko sinuun luottaa ja että jos hän petti exää, niin miksei sitten nyxääkin."
Niin tai yhtä hyvin abris voisi epäillä nyxämiestä perusteella että jos kerran abris itse oli valmis vaihtamaan lennosta kun exän kanssa ei sujunut miksei nyxämieskin voisi niin tehdä että vaihtaisi lennosta abriksen? siitähän abris ei oikein voisi edes tuomita kun on itse tehnyt vastaavanlaisen peliliikkeen.Voi tietysti heivatakin, mutta peliä meidän suhde ei ole ollut ikinä. Vaan rakkautta.
Abrakadabra kirjoitti:
Voi tietysti heivatakin, mutta peliä meidän suhde ei ole ollut ikinä. Vaan rakkautta.
Niin ei ehkä ole mutta jos jompikumpi teistä ykskaks löytääkin jonkun muun, niin kuin sinä löysit aiemmin, se muuttuu hetkessä peliksi.
Abrakadabra kirjoitti:
Voi tietysti heivatakin, mutta peliä meidän suhde ei ole ollut ikinä. Vaan rakkautta.
Ja siksi ei ole eikä tule koskaan ketään toista miestä. Nykyiselläni on mun sydän elämäni loppuun asti, yhdessä tai erikseen. Hän on mun ainoa oikea...jolle koen kuuluvani täysin. Empimättä yhtään.
Hyvää yötä vekkulit.😴🌸Abrakadabra kirjoitti:
Ja siksi ei ole eikä tule koskaan ketään toista miestä. Nykyiselläni on mun sydän elämäni loppuun asti, yhdessä tai erikseen. Hän on mun ainoa oikea...jolle koen kuuluvani täysin. Empimättä yhtään.
Hyvää yötä vekkulit.😴🌸No se nyt ainakin on hyvä että noin, myötätunto kun väkisin tuollaisessa tapauksessa tahtoo mennä sen sun äxän puolelle.
Juu, öitä.Harmaaritari kirjoitti:
Niin ei ehkä ole mutta jos jompikumpi teistä ykskaks löytääkin jonkun muun, niin kuin sinä löysit aiemmin, se muuttuu hetkessä peliksi.
No mä en voi löytää, koska mulla on jo kaikki mitä mun sydän haluaa. Sen miten ehdotonta se tunne on tajuaa vasta, kun kohtaa sen joka täyttää sydämen. 😃
Etkä epäröi hetkeäkään tuota asiaa, etteikö se olis niin.
Hänen puolesta en voi puhua, vain omasta puolestani. Tiedän mitä tunnen, muut ei tiedä.Harmaaritari kirjoitti:
No se nyt ainakin on hyvä että noin, myötätunto kun väkisin tuollaisessa tapauksessa tahtoo mennä sen sun äxän puolelle.
Juu, öitä.Se ei kaipaa sitä myötätuntoa. On ilmoittanut eron olleen hyvä ratkaisu.😃
Tein päätöksen mitä hän ei uskaltanut, mutta lopputulos on hänellekin mieluinen. Ei roiku naisessa, joka ei ole se oikea..Abrakadabra kirjoitti:
Se ei kaipaa sitä myötätuntoa. On ilmoittanut eron olleen hyvä ratkaisu.😃
Tein päätöksen mitä hän ei uskaltanut, mutta lopputulos on hänellekin mieluinen. Ei roiku naisessa, joka ei ole se oikea..Niin, jos mies jolla on vain paskoja kortteja käsissä ilmoittaa että oli hyvä juttu se toinen p..ka käsi se on ehkä vaan kohtelias, oikeasti olisi voinut haluta saada hyvät kortit mutta niitä ei ollut.
Harmaaritari kirjoitti:
Niin, jos mies jolla on vain paskoja kortteja käsissä ilmoittaa että oli hyvä juttu se toinen p..ka käsi se on ehkä vaan kohtelias, oikeasti olisi voinut haluta saada hyvät kortit mutta niitä ei ollut.
Se sai paremmat kortit mun jälkeen. Niin se vaan on. Ei oo hätäpäivää, mutten voi kertoa enempää hänen nykyisistä asioistaan... menis liian pitkälle. Nyt öitä oikeasti.☺️
Abrakadabra kirjoitti:
Se sai paremmat kortit mun jälkeen. Niin se vaan on. Ei oo hätäpäivää, mutten voi kertoa enempää hänen nykyisistä asioistaan... menis liian pitkälle. Nyt öitä oikeasti.☺️
Pidätkö itseäsi huonona korttina? No kunhan härnäsin :D öitä.
Harmaaritari kirjoitti:
Pidätkö itseäsi huonona korttina? No kunhan härnäsin :D öitä.
Tietyllä tapaa juuri hänelle, pidän. En ole sitä mitä hän kaipaa ollakseen onnellinen, sen näin ja sen koin. Siksi elämän pitää jatkua. 😛
Abrakadabra kirjoitti:
Tietyllä tapaa juuri hänelle, pidän. En ole sitä mitä hän kaipaa ollakseen onnellinen, sen näin ja sen koin. Siksi elämän pitää jatkua. 😛
Jos miehen pitää teeskennellä kaikki naiselleen, se ei ole onnea se on esitystä. Öitä.🤔
Abrakadabra kirjoitti:
Et halunnut olla sitä mitä hän kaipaa ollakseen onnellinen. Kuten olen koettanut opastaa, naisen leivonta- ja taloustaidot sekä niiden ahkera harjoittaminen tekevät miehen onnelliseksi :)
Abrakadabra kirjoitti:
Jos miehen pitää teeskennellä kaikki naiselleen, se ei ole onnea se on esitystä. Öitä.🤔
ehkä miehen pitää teeskennellä jos nainen ei anna hänen olla aito. No öitä taas :)
Harmaaritari kirjoitti:
ehkä miehen pitää teeskennellä jos nainen ei anna hänen olla aito. No öitä taas :)
Tai mies yrittää epätoivoisesti jotakin mikä ei teeskentelemälläkään muutu muuksi.
Kun valkkaa ihmisen oikeista syistä, ei tartte teeskennellä. Kun valkkaa jonkun vaan ollakseen vaan jonkun kanssa ettei olis yksin menee teeskentelyksi.
Ihmiset voi pitää toisistaan, kaikkia ei silti ole tarkoitettu pariksi.😃
Tulee pitkä yö, öitä. 5 herätys.Harmaaritari kirjoitti:
Et halunnut olla sitä mitä hän kaipaa ollakseen onnellinen. Kuten olen koettanut opastaa, naisen leivonta- ja taloustaidot sekä niiden ahkera harjoittaminen tekevät miehen onnelliseksi :)
Halusin, se ei vaan riitä. Ja mä en halua teeskennellä. Tai että mulle teeskennellään...pidetään roolia ja kulissia tuskanhiki päässä.😌
Abrakadabra kirjoitti:
Tai mies yrittää epätoivoisesti jotakin mikä ei teeskentelemälläkään muutu muuksi.
Kun valkkaa ihmisen oikeista syistä, ei tartte teeskennellä. Kun valkkaa jonkun vaan ollakseen vaan jonkun kanssa ettei olis yksin menee teeskentelyksi.
Ihmiset voi pitää toisistaan, kaikkia ei silti ole tarkoitettu pariksi.😃
Tulee pitkä yö, öitä. 5 herätys.En kommentoi enää jotta pääset nukkumaan :D Öitä, alas mennä siitä :)
Abrakadabra kirjoitti:
No tuota ei tarvi miettiä ihmisen joka tuntee mut. Ja eron yms. syyt ja taustat.
Helppo tuomita. Mutta en ole tyyppiä pettäjä.Hmm hmm....Ihmisen joka tuntee sut. Ja kuitenkin taustalla on se seitsemän kiville ajettua parisuhdetta.
-Sitä kysyy itseltään, että kuinka paljon noissa sanoissa on mitään pitoa..
-Ihmiset voivat sanoa mitä vaan tänään, mutta jos katsotaan menneisyyttä, niin sieltäkin voidaan päätellä asioita ennustettaessa tulevaa.
-Itsehän etsin neitseellistä naista, elikkäs hyvin toisenlaiset taustat omaavaa ihmistä......Hui kauhistus.....Että seitsemän parisuhdetta. Kuinka ne ihmiset ehtiikään elämässään.Harmaaritari kirjoitti:
En kommentoi enää jotta pääset nukkumaan :D Öitä, alas mennä siitä :)
Vaan mitäpä kuuluu Harmikselle?
-Etpä ole paljon näkyilly palstoilla viime aikoina ja kun nyt ilmestyis samaan aikaan kuin tuo toinen kaveri tuonne toiseen ketjuun, joka kehui Thaimaan seksilomaansa, niin kelasin, että noinkohan:D hähähä.blade83 kirjoitti:
Hmm hmm....Ihmisen joka tuntee sut. Ja kuitenkin taustalla on se seitsemän kiville ajettua parisuhdetta.
-Sitä kysyy itseltään, että kuinka paljon noissa sanoissa on mitään pitoa..
-Ihmiset voivat sanoa mitä vaan tänään, mutta jos katsotaan menneisyyttä, niin sieltäkin voidaan päätellä asioita ennustettaessa tulevaa.
-Itsehän etsin neitseellistä naista, elikkäs hyvin toisenlaiset taustat omaavaa ihmistä......Hui kauhistus.....Että seitsemän parisuhdetta. Kuinka ne ihmiset ehtiikään elämässään.Älä unohda, että parisuhde ei ole vain minun käsissäni ja vain minun vallassani kuinka se kulkee. Toisella osapuolella on myös valtaa sössiä kaikki.😛
Ihmiset kuvittelee enemmän, kun tietää. Huomaan näistä kommenteistakin.Abrakadabra kirjoitti:
Älä unohda, että parisuhde ei ole vain minun käsissäni ja vain minun vallassani kuinka se kulkee. Toisella osapuolella on myös valtaa sössiä kaikki.😛
Ihmiset kuvittelee enemmän, kun tietää. Huomaan näistä kommenteistakin.Sentään parisuhdetta, ei panosuhteita launkaan, hui sentään. 43 ikään vois olla enemmänkin, mut kun oon liian sitkeä yrittää pitää suhteesta kii mihkä ryhdyn.
😃Harmaaritari kirjoitti:
En kommentoi enää jotta pääset nukkumaan :D Öitä, alas mennä siitä :)
Ts. päätit jättää härnäämisen väliin jotta mää reppana maltan vähän nukkuakin. Kiitos.😜🌻
Abrakadabra kirjoitti:
Ts. päätit jättää härnäämisen väliin jotta mää reppana maltan vähän nukkuakin. Kiitos.😜🌻
Jatketaan nyt tuolla toisessa ketjussa kun ei oikein iltapäivätirsojakaan kannata ottaa, menee ne vähätkin yöunet :D
Harmaaritari kirjoitti:
Jatketaan nyt tuolla toisessa ketjussa kun ei oikein iltapäivätirsojakaan kannata ottaa, menee ne vähätkin yöunet :D
Kyllä mä otin pikku tirsat jo.😊
Semmoset vartin vaan.
- Anonyymi
Koska oma mieheni ei halua, haluttaa seksi muiden kanssa, johtuu ihan puutteesta. En silti aio pettää ja omaani haluan, hän vaan ei halua
- Anonyymi
Rakkaudesta johonkin muuhun
- Anonyymi
Useimmat naisethan antaa sillointällöin vieraallekin vaikka täällä muuta puhuisivatkin , eikä siinä mitään pahaa........
- Anonyymi
Kumma juu kun varatut naiset vonkannut aika suoraankin seksiä minulta. Mutta olen sinkku ja en minä kieltäydy.
- Anonyymi
Ihminen tarvitsee vaihtelua
Ei kukaan jaksaisi joka ikinen päivä syödä hernekeittoa, tai katsoa saman elokuvan joka ikinen ilta - Anonyymi
Olen sinkku, mutta pitkässä suhteessa ei tullut mieleenkään pettää. Se on kai ihmisen oma valinta sekin. Elämä on valintoja täynnä ja niiden syitä mitä muillaon ei muille edes kuulu.
- Anonyymi
Ois kiva jos ois lisää lapsii välineiden hajotes ja neuloil täytettyi hampparei haukates.
- Anonyymi
Jaa-a..
Kusta päässä tai jotain..? Niinhän sitä sanotaan, että vian ei tarvitse olla iso silloin kun se on korvien välissä.
Itse en hyväksy uskottomuutta. Tietty jokainen tyylillään, mutta itse en tosiaan hyväksy pettämistä omassa shuteessani.
Minkä ihmeen takia kukaan hakeutuu suhteeseen, jos ei sitäkään vertaa kiinnosta sitoutua siihen, että hoitaisi seksinkin oman kumppaninsa kanssa pelkästään, kuten suhteessa ollessa kuuluu hoitaa? Ja ongelmiin on ihan turha vedota, ei ne suhdesotkut ainakaan sillä siivoudu, että käydään vieraissa.
Sinkkunahan voi naiskennella vapaasti ympäriinsä mielin määrin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861849Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181167Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991145Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol80997Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154879- 94874
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs54771Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51764Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv56719- 53694