ilmoituksen vanhemmille koska toinen ihminen teki törketä vääryyttä ja minä näin kaikki, mutta kun ilmoitin asiasta minä olinkin syyllinen ja tapahtunutta ei ole tapahtunut ja olen vain kuvitellut asiaa, ja muuta syylllistystä mitä en viitsi kirjoittaa.
Se oli niin loukkaavaa. Ihmettelen mistä lähtien päätetään jopa etukäteen mikä on totta ja mikä ei??
Lopputulos: Totuus ei ole tärkeää kun on kysymys ihmisestä joka voi hyödyttää heitä tai on tärkeä "ystävä".
Nyt pidän suuni kiinni tai olen tuhon oma.
Olen tehnyt seurakuntalaisena velvollisuuteni
6
<50
Vastaukset
No voihan pyllynlylly minkä teki. Ehdotan, että kostoksi kähvellät kyseisen nilkin muistonviettoraappahousut.
- Anonyymi
Ökköpökkö ökköpökkö ökköpökkö
HOHOHOHOHOHOHOHOHOHO - Anonyymi
Onko sinulla jokin ongelma itsesi kanssa?
Sitä ei tarvitse yrittää oksentaa muiden päälle. Tajuatko? Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla jokin ongelma itsesi kanssa?
Sitä ei tarvitse yrittää oksentaa muiden päälle. Tajuatko?Ei ole ongelmaa. Sinulla ilmeisesti on, koska et uskalla tai osaa hankkia nimimerkkiä, vaan luihuilet täällä anonyyminä.
Anonyymi kirjoitti:
Ökköpökkö ökköpökkö ökköpökkö
HOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHyvin sanottu. Ihan kuin minun näppäimistöstä käsin.
- Anonyymi
Sun kannattais nyt vähän hiipua jt lahkon toiminnasta tai ainakin lopettaa rahan anto pitkäksi aikaa. En painaisi villasella huonoa kohtelua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001809
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa671737- 1361655
- 971401
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo321318MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3051205- 571155
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301072Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711021Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446913