No niin. Olen kiltti nainen, joustava ja kuuntelen mielelläni mitä toisella on sanottavaa. Yritän aina ymmärtää heitä joista pidän ja keskustelen asioista, en riitele tai ala ns. nalkuttaa toiselle. Tarvitsen paljon omaa aikaa ja osaan antaa myös toiselle omaa tilaa suhteessa. Pidän luonnosta ja eläimistä ja liikun paljon ulkona.
Mutta olen ruma, oikeasti ruma. Ja hyvin ujo. Olen varsinkin aluksi erittäin hiljainen introvertti. En yleensä tapaile ihmisiä, sosiaaliset tilanteet kanssani ovat luultavasti äärimmäisen kiusallisia aluksi. Edes kavereita ei ole, yksi oli n. 20 vuotta, mutta alkoi käyttäytyä niin huonosti minua ja muita kohtaan että oli lopetettava yhteydenpito.
Mutta se, mitä miehet näkevät nähdessään mut, ajaa kaikki karkuun. Myös puhevika on. Sen verran nirsokin olen ihmisten suhteen, ettei minkäluonteiset vain kelpaa ja minulle on tärkeää myös hyvä käytös itseäni ja muita kohtaan.
Liekö minulle sopivaa 35-45v. miestä vapaana missään?
Ikuisesti sinkku nainen?
75
261
Vastaukset
- Anonyymi
Eli siis kiltti ja kunnollinen, paitsi, että nirso. AIka huono yhdistelmä kun sanot vielä olevasi ruma.
- Anonyymi
Itse osittain tyhmä ja myös vähän nirso mies. Olen pitkä ja ihan ok näkönen mutta en saa naista ja naiset ei kiinnostu.
- Anonyymi
Pitäisi tietää vähän taustaa, käytöksestäsi ja luonteestasi. Ja voihan se olla, että joku onkin ollut kiinnostunut mutta jostain syystä luullut ettet ollut kiinnostunut itse?
T. Aloittaja
- Anonyymi
Mun ikä menee 4 vuotta sinun toive iän yli ja mä olen tosi ruma, muutenhan mulla olis nainen, jollei rumuus olisi seinä naisille.
t. Ruma mies- Anonyymi
Mä en ole niin ruma mies. Pukeudunkin ihan siististi. Mutta en saa naista.
- Anonyymi
Kokemusteni perusteella, jos ihminen on kaunis, komea tai ok näköinen, saa paljon herkemmin anteeksi huonon käytöksen, luonneviat jne. Olen niin paljon nähnyt kamalalla tavalla käyttäytyviä ihmisiä jotka kuitenkin löytävät aina kumppanin, koska ovat ainakin ok näköisiä.
T. Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemusteni perusteella, jos ihminen on kaunis, komea tai ok näköinen, saa paljon herkemmin anteeksi huonon käytöksen, luonneviat jne. Olen niin paljon nähnyt kamalalla tavalla käyttäytyviä ihmisiä jotka kuitenkin löytävät aina kumppanin, koska ovat ainakin ok näköisiä.
T. AloittajaNiin rumuus itsessään tuskin on este.
- Anonyymi
Ilmeisesti olet ollut joskus parisuhteessa?
Minkä ikäinen sinä olet ja millainen olet mitoiltasi(pituus/paino)?
Ja kyllä. Nämä ovat naisellekkin merkityksellisiä tietoja. Ihmisten on hyvä olla parillaan myöskin fyysiseltä kooltaan. Ihan vaan tiedoksi kaikille itseään rumina pitäville, että eipä sellaisen kanssa halua tehdä edes tuttavuutta, kun näkee, että pienikin sana sinne tänne ja ihon alle menee..ja kaikki menee rumuuden piikkiin.
Sama juttu, lihavina, lyhyinä ja ujoina itseään pitäville.
Ei meistä kukaan ole täydellinen, mutta itseää yli- tai alikorostavat on rasittavaa seuraa. Siinä on vaikeaa olla vieressä taas oma itsensä. On helpompiakin tutustuttavia.
Enkä sano pahalla, vaan hyvällä selvän totuuden. Itsekin olrn paininut samankaltaisten asioiden kanssa ja katsonut itseäni peilistä niin kirjaimellisesti, kuin kuvainnollisesti. Kaikista parasta on hyväksyä se mitä on ja vetää siitä kaikki irti mitä on jo.No niin...Taas sinä toit oman erinomaisuutesi esille tässäkin ketjussa ja vertasit omaa kuontoloasi aloittajaan..
Oletko ajatellut, että ehkäpä aloittaja tuntee itsensä sen verran hyvin ,että voi sanoa olevansa ruma ja ujo.....Se on itsensä tuntemista ja jos se on hyvin ilmeistä, niin hän katsoi parhaakseen tuoda asian esille, jotta vastapuoli ei pettyisi asian käydessä ilmi tutustuttaessa.blade83 kirjoitti:
No niin...Taas sinä toit oman erinomaisuutesi esille tässäkin ketjussa ja vertasit omaa kuontoloasi aloittajaan..
Oletko ajatellut, että ehkäpä aloittaja tuntee itsensä sen verran hyvin ,että voi sanoa olevansa ruma ja ujo.....Se on itsensä tuntemista ja jos se on hyvin ilmeistä, niin hän katsoi parhaakseen tuoda asian esille, jotta vastapuoli ei pettyisi asian käydessä ilmi tutustuttaessa.No jokainen päättää itse mikä on mitäkin itsestään, joten aloittajakin voi jättää sen toisen harkiitavaksi. Jokainen ihminen pitää eritavalla, eri asioista.
Eihän kaikki ole vaikka yhtä pöpökammoisia kuin sinä, sekä ahdasmielisiä. Silti sinä saat olla mikä oot.Olen lihava ja lyhyt, ujokin ja sen rumuuden voi sitten katsoja arvioida. En kuitenkaan hoe niitä koko ajan. Näkyvät ne hokemattakin ja voin olla ihan iloinen ja onnellinen noiden ominaisuuksieni kanssa. En pitä tarpeellisena pyytää anteeksi olemassa oloani 😊
Disse kirjoitti:
No jokainen päättää itse mikä on mitäkin itsestään, joten aloittajakin voi jättää sen toisen harkiitavaksi. Jokainen ihminen pitää eritavalla, eri asioista.
Eihän kaikki ole vaikka yhtä pöpökammoisia kuin sinä, sekä ahdasmielisiä. Silti sinä saat olla mikä oot.Eli nyt syytät minua ahdasmieliseksi....Hoh hoh..Oot sä aika narsisti vaan:D
-Meillä on maailmassa lihavia ja rumia ihmisiä..Hyvin monenlaisia ihmisiä.
Kuvottavaa suorastaan tuo sinun sairautesi pyrkiä kiistämään kaikenlaiset ongelmat mitä ihmisillä on.... Sä oot tutkinu ittees ja katsonu peiliin ja diipa daapa. Aina sama laulu joka ketjussa. Denied denied denied......Kaskenpolttaja kirjoitti:
Olen lihava ja lyhyt, ujokin ja sen rumuuden voi sitten katsoja arvioida. En kuitenkaan hoe niitä koko ajan. Näkyvät ne hokemattakin ja voin olla ihan iloinen ja onnellinen noiden ominaisuuksieni kanssa. En pitä tarpeellisena pyytää anteeksi olemassa oloani 😊
Hienoa kun voit rehellisesti kuvata itseäsi...
Eihän aloittajakaan välttämättä hoe asiaa jatkuvasti vaikka aloituksessa ottikin ongelmansa esille.
On hyvä, että myöntää sen mitä on, niin vastapuoli voi sitten päättää vastaako toinen omaa nais tai mies makuaan.
-Jotkuthan pitävät juurikin pyöreistä tytöistä...Jopa ihan fetissi tasolla.blade83 kirjoitti:
Eli nyt syytät minua ahdasmieliseksi....Hoh hoh..Oot sä aika narsisti vaan:D
-Meillä on maailmassa lihavia ja rumia ihmisiä..Hyvin monenlaisia ihmisiä.
Kuvottavaa suorastaan tuo sinun sairautesi pyrkiä kiistämään kaikenlaiset ongelmat mitä ihmisillä on.... Sä oot tutkinu ittees ja katsonu peiliin ja diipa daapa. Aina sama laulu joka ketjussa. Denied denied denied......En mä syytä, vaan minusta olet ahdasmielinen, mutta se on mun mielipide, mitä sä siitä välität?
Jokainen on oma ainutlaatuinen itsensä, eikä siinä ole mitään ongelmaa. Omassa päässä jokaisella on ongelma yleensä. Itse on mikä on. 😁Kaskenpolttaja kirjoitti:
Olen lihava ja lyhyt, ujokin ja sen rumuuden voi sitten katsoja arvioida. En kuitenkaan hoe niitä koko ajan. Näkyvät ne hokemattakin ja voin olla ihan iloinen ja onnellinen noiden ominaisuuksieni kanssa. En pitä tarpeellisena pyytää anteeksi olemassa oloani 😊
No silloin kun se mitä on, on itselle jollaitasolla ok, eikä vaivaa liikaa, sen kyllä näkee päällepäin. Tyytyväisen ihmisen tunnistaa.
Ja ujouskin on ok, mutta siinäkin on se huono puoli ujolle itselleen, että vaikea on tutustua kehenkään, jos itse vetäytyy syrjään.Disse kirjoitti:
En mä syytä, vaan minusta olet ahdasmielinen, mutta se on mun mielipide, mitä sä siitä välität?
Jokainen on oma ainutlaatuinen itsensä, eikä siinä ole mitään ongelmaa. Omassa päässä jokaisella on ongelma yleensä. Itse on mikä on. 😁LAINAUS:-Jokainen on oma ainutlaatuinen itsensä, eikä siinä ole mitään ongelmaa. Omassa päässä jokaisella on ongelma yleensä. Itse on mikä on. -
*Miksi valehtelet aina vaan...Denied denied denied.
-Ihmisillä on paljonkin ongelmia ja jos on aivan saatanan ruma ja vaikea luonne , niin silloin on äärimmäisen vaikea löytää kumppania..
Mä en saatana tajua miks sun ääliön on niin vaikea käsittää tämä asia...Lakkaisit nyt jo jauhamasta paskaa siinä!
-Voisit typerys katsella sinne peiliin vielä toisenkin kerran....
-Minusta sinä olet kyrpä, joten mennään näillä puolin ja toisin.blade83 kirjoitti:
LAINAUS:-Jokainen on oma ainutlaatuinen itsensä, eikä siinä ole mitään ongelmaa. Omassa päässä jokaisella on ongelma yleensä. Itse on mikä on. -
-Ihmisillä on paljonkin ongelmia ja jos on aivan saatanan ruma ja vaikea luonne , niin silloin on äärimmäisen vaikea löytää kumppania..
Mä en saatana tajua miks sun ääliön on niin vaikea käsittää tämä asia...Lakkaisit nyt jo jauhamasta paskaa siinä!
-Minusta sinä olet kyrpä, joten mennään näillä puolin ja toisin.Hehhee...
blade83 kirjoitti:
LAINAUS:-Jokainen on oma ainutlaatuinen itsensä, eikä siinä ole mitään ongelmaa. Omassa päässä jokaisella on ongelma yleensä. Itse on mikä on. -
-Minusta sinä olet kyrpä, joten mennään näillä puolin ja toisin.Kunnon kilarit! 😆
Meilläpäin tähän avautumiseen on oma merkki...
🐒💨
Tuus Linukkakin katsoo, tässä on herkkä tapaus! 😃Disse kirjoitti:
Kunnon kilarit! 😆
Meilläpäin tähän avautumiseen on oma merkki...
🐒💨
Tuus Linukkakin katsoo, tässä on herkkä tapaus! 😃Ja valehtelen? Ei kaikkien todellakaan tarvia olla yhtä tyhjäpäitä kuin sä. Sinusta muitten elämäntavat on iljettäviä ja likaisia, jos ne ei ole kuin sinun.
Kyllä minä todellakin olen sitä mieltä, että jokaisen pitäisi olla tyytyväinen itseensä ja nauttia siitä mitä on. Joku lihavuuskaan ei aina ole vain siitä kiinni mitä syö.
Veritulpankin voi saada, vaikka eläisi terveellisesti ja liikkuu hyvin, koska ihmiset ovat uniikkeja yksilöitä.
Mutta elä vaan mun puolesta kuplassas, ei se minulta pois ole. 😬Disse kirjoitti:
Ja valehtelen? Ei kaikkien todellakaan tarvia olla yhtä tyhjäpäitä kuin sä. Sinusta muitten elämäntavat on iljettäviä ja likaisia, jos ne ei ole kuin sinun.
Kyllä minä todellakin olen sitä mieltä, että jokaisen pitäisi olla tyytyväinen itseensä ja nauttia siitä mitä on. Joku lihavuuskaan ei aina ole vain siitä kiinni mitä syö.
Veritulpankin voi saada, vaikka eläisi terveellisesti ja liikkuu hyvin, koska ihmiset ovat uniikkeja yksilöitä.
Mutta elä vaan mun puolesta kuplassas, ei se minulta pois ole. 😬Sehän riippuu ihan siitä mihin elämäntapoihin viittaat....En lähde arvailemaan.. Tietynlaiset elämäntavat ovat iljettäviä, se on totta, mutta suon ihmisten elää haluamallaan tavalla.
No se on totta...Veritulppa voi tulla koska vaan. Elämä kanssasi nostaisi epäilemättä sitä riskiä huomattavasti ihan kenellä vaan, koska olet selkeästi poikkeuksellisen rasittava yksilö..
Ps. Mene sanomaan esim. neli raaja halvaantuneelle, että sun pitäs olla tyytyväinen elämääs ja siihen mitä sulla on...Mitä sä luulet nyökyttelisikö se sulle päätään?...........
- Voi voi....ihmistä.....Pieni ihminen ja kuvittelee itsensä kovin suureks.
-Kukas se sanoikaan, että pieni ei koskaan näe pienuuttaan, siinä missä todella suuri ei koskaan ymmärrä omaa suuruuttaan.blade83 kirjoitti:
Hienoa kun voit rehellisesti kuvata itseäsi...
Eihän aloittajakaan välttämättä hoe asiaa jatkuvasti vaikka aloituksessa ottikin ongelmansa esille.
On hyvä, että myöntää sen mitä on, niin vastapuoli voi sitten päättää vastaako toinen omaa nais tai mies makuaan.
-Jotkuthan pitävät juurikin pyöreistä tytöistä...Jopa ihan fetissi tasolla.Minulle nuo mainitsemani asiat eivät ole ongelma. Sellainen minä olen ja jos se jollekin esteeksi nousee, sillehän ei voi mitään.
Ujouskin on sellainen asia, että siinäkin voi harjaantua. Oikeastaan kaikki lähtee sieltä itsensä hyväksymisestä sellaisena kuin on. Kun hyväksyy itsensä ja hyväksyy toiset, ei enää niin paljon pelkää mokaavansa ihan joka käänteessä ja toisaalta jos mokaa, sitten ryömitään ison kiven alle vähäksi aikaa ja tullaan ulos, kun on vähän vaikerrettu.
Niin kovin monia asioita voi käyttää myös tekosyynä siihen, ettei tee mitään muuta kuin istuu kotona murehtimassa elämäänsä ja sen valumista viemäristä alas ,kun itsellä ei ole sitä tai tätä tai sitten itse on sitä ja tätä ja siksi ei kannata elää.
Kyllä minä hyvinkin tiedän millaista on elää ja hävetä itseään. Kieriä tuskasa ,kun ei ole ketään. Tiedän millaista on pelätä lähestyä ketään, tiedän millaista on kokea ettei ikinä voi kelvata kenellekään, eikä kukaan koskaan ole rakastanut tai rakasta.
Ihmisen aivot ovat sellaiset, että mitä enemmän noita asioita hokee, sitä syvemmin ne uskoo.
Itse aikanaan kun alkoi ottaa päähän elämä ja sen hel.vetilliset vuoret, joita olisi pitänyt kiivetä, mutta ei tiennyt miten, läksin kokeilemaan asiaa, joka minua kiinnosti. Läksin vapaaehtoistyön kurssilla katsomaan, mitä se voisi olla.
No siellä oli tietysti niitä "toiminnallisia juttuja", eli piti vaikka hieroa jonkun hartioita tai istua itse hierottavana,( olisi siellä toki muutakin) ja nuo asiat ovat minulle mahdottomia. Niinpä sitten pokkana sanoin, etten kykene ja katsoin sivusta kun muut tekivät. Ja läpäisin kurssin, menin vapaaehtostyöhön ja sillä tiellä olen edelleen.
En ole kumppania löytänyt, elämäni on kuitenkin saanut sellaiset sävyt, että pärjään ilmankin. Enää ei tarvitse koko ajan maata peiton alla itkemässä ettei kukaan minua rakasta. Rakastaa kyllä ja saan paljon palautetta siitä, että olen löytänyt paikkani.
Meillä on vain tämä yksi elämä ja rohkaisen kyllä miettimään miten sen voisi elää onnellisena. Vaikka se kumppani ei koskaan löytyisi, siltikin elämä on paljon muutakin, joka voi antaa onnistumisen kokemuksia, rikastuttaa elämää, tehdä elämästä elämisen arvoisen. Aina voi itse antaa itsestään sen välittämisen ja rakkauden , joka itsessä on.blade83 kirjoitti:
Sehän riippuu ihan siitä mihin elämäntapoihin viittaat....En lähde arvailemaan.. Tietynlaiset elämäntavat ovat iljettäviä, se on totta, mutta suon ihmisten elää haluamallaan tavalla.
No se on totta...Veritulppa voi tulla koska vaan. Elämä kanssasi nostaisi epäilemättä sitä riskiä huomattavasti ihan kenellä vaan, koska olet selkeästi poikkeuksellisen rasittava yksilö..
Ps. Mene sanomaan esim. neli raaja halvaantuneelle, että sun pitäs olla tyytyväinen elämääs ja siihen mitä sulla on...Mitä sä luulet nyökyttelisikö se sulle päätään?...........
-Kukas se sanoikaan, että pieni ei koskaan näe pienuuttaan, siinä missä todella suuri ei koskaan ymmärrä omaa suuruuttaan."Sehän riippuu ihan siitä mihin elämäntapoihin viittaat....En lähde arvailemaan.. Tietynlaiset elämäntavat ovat iljettäviä, se on totta, mutta suon ihmisten elää haluamallaan tavalla. "
Kyllä huomaa, että käsittelet muita ihmisiä, kuin limanuljaskaa tikun nokassa... Siksi sanonkin, että olet kuplassa, omassa puhtaassa kuplassas ja yksin...
"No se on totta...Veritulppa voi tulla koska vaan. Elämä kanssasi nostaisi epäilemättä sitä riskiä huomattavasti ihan kenellä vaan, koska olet selkeästi poikkeuksellisen rasittava yksilö.."
Veritulppa voi tulla vaikka hormoonallisista häiriöistä ja siihen ei elintavat aina voi mitään, esimerkiksi synnytys on hormoonihäiriön lähde, sekö sinusta olisi jotenkin luonnotonta? Ja väitän, että 90 % palstan väestä sanoisi, että saisi sinun kanssa eläessään posttraumaattisen stressihäiriön. :oD
"Ps. Mene sanomaan esim. neli raaja halvaantuneelle, että sun pitäs olla tyytyväinen elämääs ja siihen mitä sulla on...Mitä sä luulet nyökyttelisikö se sulle päätään?...........
-Kukas se sanoikaan, että pieni ei koskaan näe pienuuttaan, siinä missä todella suuri ei koskaan ymmärrä omaa suuruuttaan."
Menisinkin.... Ei sille neliraajahalvaukselle voi kukaan mitään, se on hyväksyttävä mahdollisimman hyvin ja yritettävä nauttia elämästä mahdollisimman hyvin. Maailmassa on monta vaikeissa elämäntilanteissa eläviä ja he olisivat valmiita antamaan kaltaisellesi pässille kunnolla sukkasaippuaa. Minä jossain sanoinkin sinulle, että ole vaan onnellinen tuossa saakelin kuplassas, kun se ei ole vielä puhjennut... sit iskee oikea maailma...Disse kirjoitti:
"Sehän riippuu ihan siitä mihin elämäntapoihin viittaat....En lähde arvailemaan.. Tietynlaiset elämäntavat ovat iljettäviä, se on totta, mutta suon ihmisten elää haluamallaan tavalla. "
Kyllä huomaa, että käsittelet muita ihmisiä, kuin limanuljaskaa tikun nokassa... Siksi sanonkin, että olet kuplassa, omassa puhtaassa kuplassas ja yksin...
"No se on totta...Veritulppa voi tulla koska vaan. Elämä kanssasi nostaisi epäilemättä sitä riskiä huomattavasti ihan kenellä vaan, koska olet selkeästi poikkeuksellisen rasittava yksilö.."
Veritulppa voi tulla vaikka hormoonallisista häiriöistä ja siihen ei elintavat aina voi mitään, esimerkiksi synnytys on hormoonihäiriön lähde, sekö sinusta olisi jotenkin luonnotonta? Ja väitän, että 90 % palstan väestä sanoisi, että saisi sinun kanssa eläessään posttraumaattisen stressihäiriön. :oD
"Ps. Mene sanomaan esim. neli raaja halvaantuneelle, että sun pitäs olla tyytyväinen elämääs ja siihen mitä sulla on...Mitä sä luulet nyökyttelisikö se sulle päätään?...........
-Kukas se sanoikaan, että pieni ei koskaan näe pienuuttaan, siinä missä todella suuri ei koskaan ymmärrä omaa suuruuttaan."
Menisinkin.... Ei sille neliraajahalvaukselle voi kukaan mitään, se on hyväksyttävä mahdollisimman hyvin ja yritettävä nauttia elämästä mahdollisimman hyvin. Maailmassa on monta vaikeissa elämäntilanteissa eläviä ja he olisivat valmiita antamaan kaltaisellesi pässille kunnolla sukkasaippuaa. Minä jossain sanoinkin sinulle, että ole vaan onnellinen tuossa saakelin kuplassas, kun se ei ole vielä puhjennut... sit iskee oikea maailma...Lainaus:-Maailmassa on monta vaikeissa elämäntilanteissa eläviä ja he olisivat valmiita antamaan kaltaisellesi pässille kunnolla sukkasaippuaa.-
* Mitäs heillä on minua vastaan...Itse ymmärrän erittäin hyvin kaikkia heikko-osaisia ja ongelmaisia ihmisiä... Juurikin tässä on nytkin kyse siitä, että sinä kiistät ihmisten ongelmat ja suollat omaa höttöäsi, kun minä olen aina sanonut, että ihmisiä pitäisi kuunnella ja ottaa heidän ongelmansa vakavissaan.
Ps. Olen muuten suht varma, että kirjottelet myöskin XLinerinä....Hyi hyi sinua.. Koetas keskittyä hetki omiin ongelmiis. Ei tuollainen jakaantunut persoonallisuuskaan ihan tervettä ole.blade83 kirjoitti:
Lainaus:-Maailmassa on monta vaikeissa elämäntilanteissa eläviä ja he olisivat valmiita antamaan kaltaisellesi pässille kunnolla sukkasaippuaa.-
* Mitäs heillä on minua vastaan...Itse ymmärrän erittäin hyvin kaikkia heikko-osaisia ja ongelmaisia ihmisiä... Juurikin tässä on nytkin kyse siitä, että sinä kiistät ihmisten ongelmat ja suollat omaa höttöäsi, kun minä olen aina sanonut, että ihmisiä pitäisi kuunnella ja ottaa heidän ongelmansa vakavissaan.
Ps. Olen muuten suht varma, että kirjottelet myöskin XLinerinä....Hyi hyi sinua.. Koetas keskittyä hetki omiin ongelmiis. Ei tuollainen jakaantunut persoonallisuuskaan ihan tervettä ole.No on varmaan ongelmia, mutta mitä se ymmärrys auttaa? Jos on neliraajahalvauksessa, niin se tsemppaaminen elämään niin on arvokkaampaa, kuin vieressä tuumiminen, että voi voi kun sinulla on ongelma...
Sinä, camelboots ja Pertsa näätte kaikkialla toisia ihmisiä... on teillä kyllä yhteistäkin....tuo jumalaton itsensä muitten yli nostaminen... ja sä nyt verhoat sen tuollaiseen teennäiseen sontaan... Varmaan et menisi kenenkään vammasen viereen, kun luulisit varmaan, että se vammaisuus tarttuu. :oD- Anonyymi
Disse kirjoitti:
"Sehän riippuu ihan siitä mihin elämäntapoihin viittaat....En lähde arvailemaan.. Tietynlaiset elämäntavat ovat iljettäviä, se on totta, mutta suon ihmisten elää haluamallaan tavalla. "
Menisinkin.... Ei sille neliraajahalvaukselle voi kukaan mitään, se on hyväksyttävä mahdollisimman hyvin ja yritettävä nauttia elämästä mahdollisimman hyvin. Maailmassa on monta vaikeissa elämäntilanteissa eläviä ja he olisivat valmiita antamaan kaltaisellesi pässille kunnolla sukkasaippuaa. Minä jossain sanoinkin sinulle, että ole vaan onnellinen tuossa saakelin kuplassas, kun se ei ole vielä puhjennut... sit iskee oikea maailma..."Menisinkin.... Ei sille neliraajahalvaukselle voi kukaan mitään, se on hyväksyttävä mahdollisimman hyvin ja yritettävä nauttia elämästä mahdollisimman hyvin."
No käyppäs sanomassa jollekin parikymppiselle kaulasta alaspäin halvaantuneelle nuorelle että koita nyt vaan nauttia elämästä vaikka et enää ikinä pystykään tekemään samaa mitä ikätoverisi. Anonyymi kirjoitti:
"Menisinkin.... Ei sille neliraajahalvaukselle voi kukaan mitään, se on hyväksyttävä mahdollisimman hyvin ja yritettävä nauttia elämästä mahdollisimman hyvin."
No käyppäs sanomassa jollekin parikymppiselle kaulasta alaspäin halvaantuneelle nuorelle että koita nyt vaan nauttia elämästä vaikka et enää ikinä pystykään tekemään samaa mitä ikätoverisi.No varmasti jotkut tekeekin niin... yksi hyvä elävä esimerkki on Hyysalo. Siinä kaveri koittaa kokoajan nauttia sen minkä voi ja kokoajan saa elämästään vaan enemmän irti. Ei sille mitään voi, jos elämässä käy jotain pa.kaa, mutta sille voi, miten sen kanssa elää....
Toivoisin itsekin toimivani yhtä urheasti kuin joku Hyysalo ja nostan hattua hälle. Sille ei mitkään itkijät vierellä anna yhtikäs mitään, vaan ne jotka näyttävät peukkua ja toivottavat voimia. Ja ne nauttii siitä.
Oon muutaman kaverin kanssa jutellut, jotka ovat kokeneet pa.kaa elämässä ja niistä ne, ketkä ovat sen hyväksyneet, elävät yhä täysillä, joskaan ei samoin kuin ennen... Ja eivät ihmisinä ole yhtään sen huonompia...päin vastoin....terveissä ihmisissä löytyy enempi luusereita, jotka jaksavat valittaa olosuhteita... Johan toi Blade valitti jossain ketjussa miten treffipalvelut on epäreiluja miehiä kohtaan...kunnon kitisijä, josta ei ole kuin lämpimän pa.kan vääntäjäks... :oD- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No on varmaan ongelmia, mutta mitä se ymmärrys auttaa? Jos on neliraajahalvauksessa, niin se tsemppaaminen elämään niin on arvokkaampaa, kuin vieressä tuumiminen, että voi voi kun sinulla on ongelma...
Sinä, camelboots ja Pertsa näätte kaikkialla toisia ihmisiä... on teillä kyllä yhteistäkin....tuo jumalaton itsensä muitten yli nostaminen... ja sä nyt verhoat sen tuollaiseen teennäiseen sontaan... Varmaan et menisi kenenkään vammasen viereen, kun luulisit varmaan, että se vammaisuus tarttuu. :oDBladehan on Camelboots. Tämä on tieto.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Bladehan on Camelboots. Tämä on tieto.
xLinerPoistuiko tästä välistä sun toinen kommentti? 🤔
No aikasamanlaisia on joo tyypit...
- Anonyymi
Noo juu nainen on sinkku koska ei kelpuuta samantasosista rumaa miestä. Tuskin sinussa muuta vikaa on kuin että olet nirso.
T: 44v mies- Anonyymi
Mitenkäs ne rumat edes tapaisivat kun kumpikaan ei todennäköisesti tee aloitetta.
- Anonyymi
Mikä aloittajan ikä olikaan? 50 ? Pituus ja paino? Nirsoilta kysytään nämä.
- Anonyymi
Kelpuuttaisin heti. Olen 36v mies. Nainen antaa heti pakit rumalle miehelle. Monta kertaa oon pakit saanut ei niin kauniilta naiselta.
- Anonyymi
Miten oot noin varma, että kelpuuttaisit heti? 🤔
- Anonyymi
Ystävällinen neuvo: älä kysy vastauksia täältä.
Monilla tämän palstan miehillä on hyvin vihamielinen suhtautuminen naisia kohtaan. Poikkeuksia on, mutta he eivät juuri pääse ääneen. Tuo Disse on mukava mutta syyllistää sinua (tietämättä sinusta mitään) niin paljon kuin ehtii. On muutama muu, jotka eivät syyllistä, mutta he ovat kovin hiljaisia.
Älä kuuntele näitä kommentteja, koska täällä voit saada sen käsityksen, että ulkonäkö olisi ainut asia, jolla on väliä pariutumisessa. Kysy neuvoa vaikka mistä muualta mutta ei täältä! Tämä on naisen mielipide.- Anonyymi
Naisille miehen ulkonäkö on ainut asia mikä merkitsee ja siksi aloittajakin on sinkku koska ei löydä tarpeeksi komeaa miestä. Aloittaja väittää olevansa ruma mutta ruma nainen saisi miehen 5 minuutissa jos haluaa. Turha väittää että olisi ikisinkku sen takia että miehet antaa muka pakit aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisille miehen ulkonäkö on ainut asia mikä merkitsee ja siksi aloittajakin on sinkku koska ei löydä tarpeeksi komeaa miestä. Aloittaja väittää olevansa ruma mutta ruma nainen saisi miehen 5 minuutissa jos haluaa. Turha väittää että olisi ikisinkku sen takia että miehet antaa muka pakit aina.
Todistit juuri, että olin oikeassa. 😁
- Anonyymi
Ihan itse miehenä haluaisin tietää että miten teidän ätmien mielestä se rumakin nainen saa miehen viidessä minuutissa, laittamalla jonnekin ilmoituksen että antaa pesää ja osoitteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan itse miehenä haluaisin tietää että miten teidän ätmien mielestä se rumakin nainen saa miehen viidessä minuutissa, laittamalla jonnekin ilmoituksen että antaa pesää ja osoitteen?
Treffi palstoilla jokainen nainen saa kymmeniä vastauksia joten varmasti naiselle on tasoisensa mies tarjolla. Nainen haluaa vain komeita top 10 miehiä ja siksi aloittajakin on sinkku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ätmien mielestä pesän antaminen/saaminen = onnistunut parisuhde.
😂😂😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Treffi palstoilla jokainen nainen saa kymmeniä vastauksia joten varmasti naiselle on tasoisensa mies tarjolla. Nainen haluaa vain komeita top 10 miehiä ja siksi aloittajakin on sinkku.
Niitä "top 10" miehiä on ehkä 0.01% miehistä eli tuon logiikan perusteella naisista pitäisi olla 99.99% sinkkuja.
- Anonyymi
Katsoin tuota kommenttia ja mietin että ei prrhana, nyt on fiksulta kuulostavaa tekstiä!
Sitten muistin, että se taisikin olla minun itseni kirjoittamaa. 👌
- Anonyymi
Missä niitä rumia miehiä on? Mä en ite tiedä rumia miehiä. Sensijaan rumakäytöksisiä tiedän ja sit ihan niinkuin joku tossa toteskin niin ihminen joko voivottelee, säälittelee ja korostaa rumuuttaan rupeaa myös näyttämään rumemmalta. Anteeksi, suorapuheisuuteni.
- Anonyymi
Olen oppinut, että tuollaiset kaltaisesi naiset jäävät helposti jyrän alle. Elämä on opettanut sen minulle itselleni.
- Anonyymi
Kertoisit minkä ikäinen ole? Muuten olisit mulle potentiaalisesti kiinnostava. Olen itse ujo ja sosiaalisissa suhteissa kömpelö melkein 100% introvertti. Kävin itsekin ala-asteella puheterapeutilla harjoittelemassa joitakin äänteitä. Kaikkia en oppinut täydellisesti. Lisäksi mulla on lukihäiriö mikä aiheuttaa välillä kiusallisia tilanteita kun teen lapsellisia kirjoitusvirheitä.
- Anonyymi
35v.
T. Aloittaja - Anonyymi
Aloittajan kans vähä sama juttu. Käyny puheterapiassa. Ja kaikenlaisia ongelmia ollut, suunta toki ylöspäin, mut ei ole naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
35v.
T. AloittajaOlet mulle juuri sopivan ikäinen. Missäpäin Suomea asut? Jos olet todella tosissasi etkä trolli niin voin lähteä treffeille. Mentäisiin vaikka jonnekin kahville. Jos siitä kehittyy jotain niin hyvä. Mutta jos ei niin ei se ole kuin tunti pari vapaa-ajastasi.
- Anonyymi
Asun eteläsuomessa. Tähän s.postiin voi laittaa viestiä, th_f84 (at) hotmail com.
- Anonyymi
Miten aloitrajaan saa yhteyttä? Olen mies joka sopii mainitsemaasi ikähaarukkaan (35-45). Tutustutaan niin et ole loppuelämäsi sinkku!!!!! 👍
- Anonyymi
Näkyy olevan osoite tuolla.
- Anonyymi
Ei normi mies kelpaa naisille. Aloittajakin haluaa jonkun jännämiehen jonka elämänhallinta on surkeaa.
- Anonyymi
Miten rumuus määritellään? Ulkonäön eteen voi jotain tehdä esim kiva kampaus, meikki tai tyylikkäät vaatteet.. Jos olet ujo niin sosiaalisia taitojakin voi kehittää.
- Anonyymi
Joskus se naama vaan on sellainen ettei sill emahda mikään meikki tai oikea kampaus. Usko. Vaatteet nyt ei auta naamaan taas mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus se naama vaan on sellainen ettei sill emahda mikään meikki tai oikea kampaus. Usko. Vaatteet nyt ei auta naamaan taas mitenkään.
No ei vaatteet auta naamaan, mutta tyylikkäät/siistit vaatteet antaa itseluottamusta.. Niin rumaa ei ole, ettei meikki auttais.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei vaatteet auta naamaan, mutta tyylikkäät/siistit vaatteet antaa itseluottamusta.. Niin rumaa ei ole, ettei meikki auttais.
Jollekkin se "ruma" onkin ihan nätti, kun sattuu omaan silmään sopimaan.
Hyvä mieli ja hygienia ovat jo ulkoisesti paljon. Samoin siistit, ajanmukaiset vaatteet.
Itse olen "sexy", en mikään missi, mutta saan paljon paljon huomiota ja saisin miehiä pilvin pimein, jos esittäisin oikeat eleet. Olen kuitenkin myös helposti hermostuva ja vaikeasti lähestyttävä, joten kohta 7 v. selibaatissa, koska en ole löytänyt mieluista elämänkumppania. Usein vielä miehet syyttävät kiusaavaksi lutkaksi, kun ensin kiihottuvat ja sitten pettyvät, kun en olekkaan "helppo" kaato.
Yleensä homma menee niin, että mies ottaa rumemman ja vähemmän kiihoittavan "hyvän naisen".
Joten on sulla toivoa, siittä vaan. Miehiltä kyllä irtoaa, ovat maailman yksinkertaisimpia olentoja.
- Anonyymi
Jos nainen on mukava ja hoikka niin sillä pääsee pitkälle. Itselle naisen ylipaino on ehdoton ei.
- Anonyymi
Laitas nyt ne kriteerit nähtäville niin nähdään onko palstalla sulle miestä?
- Anonyymi
Ei se haittaa joset vain ole minuakin rumempi.
- Anonyymi
Mulle kelpais kyl ihan tavis pyöreempi nainen joka haluu näyttää hyvältä ja meikkaa ja tiukat vaatteet.
- Anonyymi
Osasin kyllä odottaakin, että ihmiset olettavat kaikenlaista aloitusviestini perusteella.
Ei, en ryve itsesäälissä tai muutenkaan ruikuta, ellei ole tosi huono päivä.
Meikkejä en käytä, eivät tunnu ollenkaan hyvältä naamassa. Eivätkä ne mua ihmeemmin kaunista, tietyistä kuvakulmista kasvoni vain eivät ole kauniit. Ainakaan minusta.
Miehessä tärkeää on luonne, käytös ja kiinnostuksen kohteet. Ei nyt hirveästi tule mieleen mitään ulkonäkökriteereitä, en ole ihastunut keneenkään ulkonäön perusteella. Toki tätäkään eivät kaikki usko, mutta kyllä meitäkin on. - Anonyymi
Meinasin unohtaa, tässä mun s.posti. th_f84 (at) hotmail. com 🙂
Ei.
Ensin opetellaan kirjoittamaan ja vasta sitten koetellaan omia kykyjä.
(Naurua)Kummallista, mutta Ed Sheeranilla ja Paula Vesalalla on meneillään jotain 'säbää'.
Siis olen kuulevinani.
(Hirn)
https://www.youtube.com/watch?v=pZAVH_F6U_U
- Anonyymi
Ei taida täällä miehiä olla, ainakaan sopivia 😉
sinä olet juurikin oikeassa kukaan ei jaksa huonoa käytöstä toiselta, sellaista ei pidä sietää.
- Anonyymi
Minä kai ruven itsesäälissä ja oon masentunut ja yksinäinen, en saa naista
- Anonyymi
No mitä mieltä olet naisista?
Olisipa hauska nähdä aloittajan kuva. Ihmisillä kun on monesti mitä erikoisempia käsityksiä itsestään.
- Anonyymi
Mistäköhän ne erikoiset käsitykset johtuvat, oletko miettinyt?
- Anonyymi
Tämä on kyllä hyvä kysymys.
- Anonyymi
Allu on tässäkin ketjussa vahvasti mukana. Tiukat vaatteetkin pitää naisella olla.
- Anonyymi
Niin. Rumuus on toisen silmässä. Yksisilmäisenä sinä olet siis puolittain kaunis tai sitten änpäriruma.
Todellisuus on kuitenkin fyysista ja hekumaa. Kyllä sinä löydät puolison. Minäkin aivovammaisena löydän (olen löytänyt) puolison.
>Simiti< - Anonyymi
Ihan vaan tiedoksi kaikille itseään rumina pitäville, että eipä sellaisen kanssa halua tehdä edes tuttavuutta, kun näkee, että pienikin sana sinne tänne ja ihon alle menee..ja kaikki menee rumuuden piikkiin.
Disse: "Sama juttu, lihavina, lyhyinä ja ujoina itseään pitäville.
Ei meistä kukaan ole täydellinen, mutta itseää yli- tai alikorostavat on rasittavaa seuraa. Siinä on vaikeaa olla vieressä taas oma itsensä. On helpompiakin tutustuttavia.
Enkä sano pahalla, vaan hyvällä selvän totuuden. Itsekin olrn paininut samankaltaisten asioiden kanssa ja katsonut itseäni peilistä niin kirjaimellisesti, kuin kuvainnollisesti. Kaikista parasta on hyväksyä se mitä on ja vetää siitä kaikki irti mitä on jo."
Komppaan sinua niin täysin. Voisi olla omasta näppiksestä.
Tuo itsensä mollaaminen ja alentaminen on todella todella rasittavaa eikä kyllä houkuttele tutustumaan. Huonosta itsetunnostahan siinä on kysymys.
Ja sitä voi oppia korjaamaan ja parantamaan, työtä vain vaatii ja halua.
Itselläni kaikki mielenkiinto häipyy siinä vaiheessa kun mies (olen nainen) aloittaa että kun olen niin ruma/kalju/lyhyt mikä milloinkin valituksen.
Itse elän sinkkuna enkä etsi ketään, mutta kumppanilta vaadin edes kohtuullisen tervettä itsetuntoa ja itsensä hyväksymistä. Jos parisuhdetta hakisin niin ihmisen kanssa, en ulkonäön tai pituuden tai rahan takia. Etsisin IHMISTÄ . Ihmistä jonka kanssa olisi hyvä olla, tasapainoisen ja elämässään ja itsessään viihtyvän kanssa, olisi sitten pitkä tai pätkä, Mr. Maailma tai tavallinen tallaaja ulkonäöltään.
Mainittakoot että olen seurustellut nuorena pyörätuolissa istuvan miehen kanssa joka pystyi sisätiloissa liikkumaan kyynärsauvojen avulla. Ei ollut komea eikä pitkä, mutta meillä meni todella hyvin ja meillä oli hauskaa yhdessä.
Valitettavasti se päättyi sitten kun lähdin ulkomaille opiskelemaan ja hän löysi sitten toisen.
Itse en ole kaunis varmasti kenenkään mielestä. "Vikoja" löytyy minustakin; olen kuulemma "liian laiha", ei ole muotoja. Kasvoiltani en ole perinteisen kauneusihanteen mukainen eli pyöreänaamainen sinisilmäinen vaalea jne. Olen aika tummaihoinen kiitos äidin puolen suvun jossa on Kreikkalaista verta. Siitä johtuen myös tumma tukka ja silmät, kapeat karakteeriset kasvot jne. Mutta yllätys yllätys! Olen seurustellut ensimmäisen kerran jo 14-vuotiaana ja silloinkin yli vuoden sman pojan kanssa. Parisuhteita on ollut ja yksi avoliittokin. Ulkonäkö ei koskaan ole ollut tiellä.
Luonteeltani muistutan aloittajaa siinä, että olen valikoiva. En huoli ketä tahansa vaan kun ja jos seurustelemaan alan on meillä oltava jotain yhteistä. En harrasta hakuammuntaa.
Tarvitsen myös sitä omaa aikaa ja tilaa ja vapautta paljon. Sekään ei koskaan ole ollut este seurustelussani koska olen valinnut kumppanin joka hyväksyy minut sellaisena kuin olen ja on pystynyt luottamaan mikä on erittäin tärkeää parisuhteessa. Luottaa ja olla luottamuksen arvoinen. Ei kyttäilyä ja epäilyä.
Niin että sitä itsetuntoa kasvattamaan ja opettelmaan hyväksymään itsensä ja rakastamaan tai ainakaan tykkäämään omasta itsestään! Se näkyy päälle, samoin kuin itseviha ja itsensä väheksyntä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?881940Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181196Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991192Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol811014- 94904
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154889Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt53814Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs56799Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv60759- 53704