Miesten rohkeuden puute

Anonyymi

Lähestyä naisia. Nainen ei lähesty miestä vaan miehen on oltava rohkea ja mentävä naiselle juttelee. Se on siitä kiinni saako mies naisen. Kannattaa nyt opetella ne iskurepliikit hyvin ja sitten yrittämään.

125

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisten kannattaa juoda sen verran viinaa, että miehistä tulee viettelijöitä.

• Joo. Kysytte vaan naiselta heidän mummon kymmenottelutuloksia, niin juttu lähtee kulkemaan. Lopuksi kysyy puhelinnumeroa, sillä verukkeella jos sattuu oma häviämään. 😊👌

• Ai kauhee.. Saisin varmaan hepulin jos joku savolainen vitsiniekka tulis tommosii esittämään..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ai kauhee.. Saisin varmaan hepulin jos joku savolainen vitsiniekka tulis tommosii esittämään..

Sun nimi on varmaan Marja, kun oot noin mehukas! 😃👌

• scrg kirjoitti:

Jos lapsille kierrätetään nimiä, jotka joskus oli vanhoja mutta taas tuoreita, niin miksei sitten vaarien pokausvinkitkin muka kelpaisi? Höh.

https://www.youtube.com/watch?v=ZZFmziQWvvA (lauri tähkä)

Joo. Tuosta irtoaa tärkeimpiä... kannattaa kuunnella sormi pause-napilla paperi ja kynä matkassa. 😃👌

• Disse kirjoitti:

Jyyuuh. Antaisin sillesulle mun mummon numeron..

Mitäs sinä sit siihen?

• Disse kirjoitti:

Marjaan sanoisin, että jöö, mutta kun on jo poimittu.

• Wwuwuw kirjoitti:

Mitäs sinä sit siihen?

Siinä sen näkee. Kun naiset sinnikkäästi harjoittelee miesten pitämistä loitolla, niin vanhana sen sitten jo taitaa.

• Wwuwuw kirjoitti:

Marjaan sanoisin, että jöö, mutta kun on jo poimittu.

Vielä.puuttuis ne simpukat ja tähdet ja mitäs niitä oli..

• scrg kirjoitti:

Siinä sen näkee. Kun naiset sinnikkäästi harjoittelee miesten pitämistä loitolla, niin vanhana sen sitten jo taitaa.

Tässäkin asiassa harjoitus tekee mestarin. 😌

• Wwuwuw kirjoitti:

Vielä.puuttuis ne simpukat ja tähdet ja mitäs niitä oli..

Onko sun vanhemmat simpukoita, kun olet noin limainen? Eiku.

Juu, ei toimi. Ei toimi edes ne tavallisimmat variaatiot kuten "Käynkö mä usein täällä?" Ja toisaalta voi toimia, koska ihmisten kommunikoinnissa aika oleellinen asia on, että joku sanoo ensin jotain. Jos toisen toivotaan sanovan jotakin, niin aika vähän merkitystä mitä se sanoo, kunhan sanoo.

• Wwuwuw kirjoitti:

Mitäs sinä sit siihen?

No mummothan on huikeita tyyppejä! Laita vaan numero tulemaan? Käyttäks hään whatsappia? 🤔👌

• Disse kirjoitti:

No mummothan on huikeita tyyppejä! Laita vaan numero tulemaan? Käyttäks hään whatsappia? 🤔👌

Kysy mummolta..mä tiiä.

• scrg kirjoitti:

Juu, ei toimi. Ei toimi edes ne tavallisimmat variaatiot kuten "Käynkö mä usein täällä?" Ja toisaalta voi toimia, koska ihmisten kommunikoinnissa aika oleellinen asia on, että joku sanoo ensin jotain. Jos toisen toivotaan sanovan jotakin, niin aika vähän merkitystä mitä se sanoo, kunhan sanoo.

Käynkö mä usein täällä on ihan hyvä.. Sitä vois yhdessä ihmetellä.
        Siihen voi myös vastaa Entäs mä? Ja sitten ..Käydäänks Me usein täällä..

Voi, siitä se yhteinen taival alkaa..kyynel, häät jne..

• Wwuwuw kirjoitti:

Kysy mummolta..mä tiiä.

Mutta entäs se numero? :oD

• Disse kirjoitti:

Mutta entäs se numero? :oD

Joko se vaari unohti sen?

• Wwuwuw kirjoitti:

Joko se vaari unohti sen?

Minkä? Lääkkeet? ootas tarkistan dosetin.....on tyhjä iltapäivänkin kohilta.... :oD

• Disse kirjoitti:

Minkä? Lääkkeet? ootas tarkistan dosetin.....on tyhjä iltapäivänkin kohilta.... :oD

Ja kun otat housut pois jalasta ja käännät ne ympäri, menet ulos ja katot oikein tarkkaan, niin siellä jossain on numerokin.. Tai voi se olla sarja kirjaimiakin, kuten xxxl..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ja kun otat housut pois jalasta ja käännät ne ympäri, menet ulos ja katot oikein tarkkaan, niin siellä jossain on numerokin.. Tai voi se olla sarja kirjaimiakin, kuten xxxl..

En mä tuohon mene.... Päivätoiminnassa mummot jo kerran höynäyttivät..

Sanovat, että jos heitän kaikki housut pois ja hyppelen, niin että etuveitikka lyö vatsaan, niin he tietävät minun iän. No mähän tein niin ja ne sanoi iän oikein....
        No mä sit sanoin, että mistä ihmeestä tiesivät, niin sanoivat olleensa edellisenä päivän mun synttärikahveella. :oD

• Disse kirjoitti:

En mä tuohon mene.... Päivätoiminnassa mummot jo kerran höynäyttivät..

Sanovat, että jos heitän kaikki housut pois ja hyppelen, niin että etuveitikka lyö vatsaan, niin he tietävät minun iän. No mähän tein niin ja ne sanoi iän oikein....
        No mä sit sanoin, että mistä ihmeestä tiesivät, niin sanoivat olleensa edellisenä päivän mun synttärikahveella. :oD

Etkä saanu ees numeroa?

• Wwuwuw kirjoitti:

Etkä saanu ees numeroa?

sain... Kaks mummoa näytti kymppiä, loput ysejä....niin ja taputtivat. :oD

• Disse kirjoitti:

sain... Kaks mummoa näytti kymppiä, loput ysejä....niin ja taputtivat. :oD

Ai hertsimunlee.. Nehän sua sitten nuoreksi veikkasivat..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ai hertsimunlee.. Nehän sua sitten nuoreksi veikkasivat..

Vai oliko tarkoitus laskea ne yhteen?

• Wwuwuw kirjoitti:

Vai oliko tarkoitus laskea ne yhteen?

Ne oli pisteet mun kolmijalka telemark alastulosta. :o)

• Disse kirjoitti:

Ne oli pisteet mun kolmijalka telemark alastulosta. :o)

Onko se joku uus puhelinliittymä?

• Wwuwuw kirjoitti:

Onko se joku uus puhelinliittymä?

Joo, kuullostais ihan virolaiselle operaattorille...

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Takuuvarma variantti:
        "Käykö sun kellos?"
        "Tietenkin käy!"
        "Pyydä sitä käymään meikäläisenkin kotona."
        Ja eipä tarvitse yksin kotia lähteä.

• Anonyymi

Jahas, lapsiin sekaantuja.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

kärjistäen asian voisi sanoa noinkin mutta todellisuus on kuitenkin niin että naiset ovat todella vaativia eivätkä kelpuutaa lähelleen muita kuin komeita ja pitkiä miehiä
        jos ns. tavallinen tumppi vaikkapa 175 pitkä mies lähestyy naisia niin eipä juurikaan
        ole mahiksia jollei sitten ole aivan erityisen komea ja sharmikas

Lyhyiltä miehiltä menee itsetunto eikä enää lopulta ole rohkeuttakaan lähestyä naisia
        Valitetaan että lapsia syntyy vähän olisiko tässä yksi syy moiseen ?

• Anonyymi

Ei voi päättää olla rohkea, jos sille ei ole edellytyksiä eikä perusteita eikä siis motivaatiota. Rohkeus on mm. huonon itsetunnon ja pahan omantunnon puuttumista. Jos koettaa väkisin, seuraa vain itseinhoa

• Anonyymi

Mielikuvitus puuttuu. Ei nainen voi olla niin pelottava ettei sille uskalla jutella.

• Anonyymi

toki uskaltaa jutella mutta siihen se sitten jääkin jollet ole tarpeeksi pitkä ja tarpeeksi hyvinnäköinen

• Anonyymi

Jos ei halua mitään #metoo-syytettä niin miehen joka ei ole tatuoitu jännämies, menestyvä yritysjohtaja, sulava supliikkimies tai tulinen maahanmuuttaja ei kannata lähestyä naista.

Tavallisen, kunnollisen ja kiltin miehen epätoivoiset lähestymisyritykset eivät herätä edes huvittuneisuutta moderneissa itsenäisissä naisissa. Se, että tasoton mies lähestyy naista on melkein kuin raiskatuksi tuleminen. Olkaa tasokkaita tai olkaa yksin.

• Anonyymi

jotain pitäisi tehdä että naisille tulisi järkeä ymmärtäisivät että ei komeus eikä pituus elämässä ole se tärkein asia

• Rohkeutta puuttuu kummaltakin sukupuolelta. Ihmisillä on outo tapa, ettei riitä kohtelias kieltäytyminen, vaan tekee mieli vielä herjata. Jos ei jaksa ohittaa herjausta, ei uskalla edes yrittää. Surkeaa, turhaa, mutta niin totta.

• Rivakkaotteinen YTM otti naisen:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006202356.html?ref=rss

"Nainen kulki Koskentiellä kevyen liikenteen väylällä, kun hänen kohdallaan pysähtyi henkilöauto.

Autosta tuli mies, joka poliisin mukaan kävi fyysiseen kontaktiin naisen kanssa. Mies raahasi naisen vieressä olevaan pusikkoon. Epäilty raiskaus tapahtui kello kahden ja kolmen välillä.

Naisen mukaan mies oli ulkomaalainen. "

Ei ole nössöistä suomimiehistä tuommoiseen. Nyt on varmaan naiset onnessaan kun on noita rivakoita naisia pelkäämättömiä ytm-miehiä jo joka pitäjässä.

• Anonyymi

Yli puolet raiskauksista on pakolaisten tekemiä.

• Raiskaaja on kuitenkin pääsäääntöisesti kantasuomalainen ja usein myös tuttu.

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

Raiskaaja on kuitenkin pääsäääntöisesti kantasuomalainen ja usein myös tuttu.

Niin, silloin kun kantis raiskaa se on joku naisen jännämiestuttu, nuo rivakkaotteiset ulkkisukot on rikastaneet raiskauskulttuurin uudenlaiseksi, on joukkoraiskausta ja muuta vastaavaa mitä ennen ei ole täällä ollut.

• Oho. Raiskaaja ei tullut puskista, vaan autosta.

Niin eikä muuten ole pääsääntöisesti kantasuomalainen, yli puolet Helsingissä tapahtuu ulkkisrikastajien toimesta:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1079c522-d061-4c7c-bdad-6c8420f5550d

Ulkomaalaisten osuus väestöstä on 4,7% niin aika karuja lukuja. Voihan sitä aina huutaa että "raiskaa ne suomalaisetkin" mutta kyllä ne aika paljon vähemmän raiskaa jos alle 5% väestöstä tekee kaikista raiskauksista yli 50%.

• scrg kirjoitti:

Oho. Raiskaaja ei tullut puskista, vaan autosta.

Seinästä ilmestyi yllättäen autorahat, ei tarvii puskissa palella.

• Harmaaritari kirjoitti:

Niin, silloin kun kantis raiskaa se on joku naisen jännämiestuttu, nuo rivakkaotteiset ulkkisukot on rikastaneet raiskauskulttuurin uudenlaiseksi, on joukkoraiskausta ja muuta vastaavaa mitä ennen ei ole täällä ollut.

Onko se sitten jotenkin hyväksyttävämpää, ettäkantis raiskaa tai jännämies raiskaa?

Oli raiskaaja kuka tahansa , raiskaus on aina väärin. Tuntuu kyllä välillä joidenkin viesti olevan se, että älkää ulkkikset tulko raiskaamaan meidän naisiamme, haluamme tehdä sen itse.

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

Kumpaakaan ei suvaita. Lisäksi kaupungin ympäristölautakunta on vastuussa siitä ettei pusikkoa ole harvennettu.

Raiskaukset ovat vanhanaikaisia. Niistä pitäisi trenditietoisten luopua. Mies, joka raiskaa on vanha savotta-aikainen kääpä.

Onko se sitten jotenkin hyväksyttävämpää, ettäkantis raiskaa tai jännämies raiskaa?

Oli raiskaaja kuka tahansa , raiskaus on aina väärin. Tuntuu kyllä välillä joidenkin viesti olevan se, että älkää ulkkikset tulko raiskaamaan meidän naisiamme, haluamme tehdä sen itse.

Raiskauksen todennäköiisyyden pystyy alentamaan varsin pieneksi kun ei ole 1) väärässä paikassa 2) väärään aikaan 3) väärässä seurassa. Tämä sinänsä pätee missä olosuhteissa tahansa. Läpsyttelijäkulttuuriin sitten vaan kuuluu, että naisten kannalta melkein mikä tahansa paikka ja aika voi olla väärä.

Onneksi ongelma ei kosketa valkoista heteromiestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpaakaan ei suvaita. Lisäksi kaupungin ympäristölautakunta on vastuussa siitä ettei pusikkoa ole harvennettu.

Raiskaukset ovat vanhanaikaisia. Niistä pitäisi trenditietoisten luopua. Mies, joka raiskaa on vanha savotta-aikainen kääpä.

Luulisi ole an miehelle kunnia-asia, että saa muuten.

Kuka ilkeää enää raiskata?

Ei tietenkään ole mutta näin miehenä ihmettelenkin juuri sitä että valtaosaa naisten mielestä ulkkisukkojen suorittamat raiskaukset tuntuu olevan suhteellisen pieni, jopa merkityksetön juttu kun niitä raiskaajia tänne tahtovat tuottaa. Jos joku hakkarainen jotain naista puristaa tissistä siitä nousee hirveä haloo, mikä toki on ihan oikein, mutta kun ulkkiukot oikein joukolla raiskailee ilmiöksi asti on juurikin naiset jotka tahtoo olla asiasta hys hys, yksittäistapaus ja silleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulisi ole an miehelle kunnia-asia, että saa muuten.

Kuka ilkeää enää raiskata?

Se vaan menee nyt niin, että nykynuoriso ei juo eikä miehinen mies raiskaa.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei tietenkään ole mutta näin miehenä ihmettelenkin juuri sitä että valtaosaa naisten mielestä ulkkisukkojen suorittamat raiskaukset tuntuu olevan suhteellisen pieni, jopa merkityksetön juttu kun niitä raiskaajia tänne tahtovat tuottaa. Jos joku hakkarainen jotain naista puristaa tissistä siitä nousee hirveä haloo, mikä toki on ihan oikein, mutta kun ulkkiukot oikein joukolla raiskailee ilmiöksi asti on juurikin naiset jotka tahtoo olla asiasta hys hys, yksittäistapaus ja silleen.

Ei suvaita vaan sellaista odottaa suora palautuslento. Rikoksesta kuuluu antaa nopea karkoitus (naisen mielestä).

• scrg kirjoitti:

Raiskauksen todennäköiisyyden pystyy alentamaan varsin pieneksi kun ei ole 1) väärässä paikassa 2) väärään aikaan 3) väärässä seurassa. Tämä sinänsä pätee missä olosuhteissa tahansa. Läpsyttelijäkulttuuriin sitten vaan kuuluu, että naisten kannalta melkein mikä tahansa paikka ja aika voi olla väärä.

Onneksi ongelma ei kosketa valkoista heteromiestä.

Miten niin ongelma ei koske valkoista heteromiestä?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei suvaita vaan sellaista odottaa suora palautuslento. Rikoksesta kuuluu antaa nopea karkoitus (naisen mielestä).

Pah, kuten olet nähnyt ei niitä palautuslentoja saada aikaiseksi ja aina löytyy suvakkeja jotka estää raiskaajienkin palautukset:

https://www.suomenuutiset.fi/kasittamatonta-typeryytta-briteissa-matkustajat-torppasivat-palautuslennon-palautettava-alaikaisen-kimppuun-kaynyt-joukkoraiskaaja/

Näin miehen putkiaivoilla ajatellen olisi järkevintä olla ottamatta niitä raiskaajia tänne alunperinkään, useimmille naisille se vaan ei tunnu sopivan.

Naisena minä ihmettelen sitä, että perhe-ja lähisudeväkivalta, joka tapahtuu siellä kantasuomalaisissa perheissä, ei saa yhtä näyttävää huolestumista aikaan kuin nämä ulkomaalaisten tekemät raiskaukset. Vaikka kaikki ulkomaalaiset poistetaan meidän maastamme, ei väkivalta siihen lopu.

Tuollainen tapa esittää asiat kuin sinä esität on kyllä hyvin tuttu tämän päivän yhteiskunnassamme ja mitä enemmän ihmiset lukevat kulttuurilehteä MV sitä enemmän väkivalta-keskustelu vääristyy koskemaan vain ulkomaisia rikoksentekijöitä. Ja sitä enemmän ulkomaalaisia leimataan yhtenä joukkona väkivaltaisiksi.

Pah, kuten olet nähnyt ei niitä palautuslentoja saada aikaiseksi ja aina löytyy suvakkeja jotka estää raiskaajienkin palautukset:

https://www.suomenuutiset.fi/kasittamatonta-typeryytta-briteissa-matkustajat-torppasivat-palautuslennon-palautettava-alaikaisen-kimppuun-kaynyt-joukkoraiskaaja/

Näin miehen putkiaivoilla ajatellen olisi järkevintä olla ottamatta niitä raiskaajia tänne alunperinkään, useimmille naisille se vaan ei tunnu sopivan.

Minusta olisi parempi jos niitä raiskaajia ei alun perinkään synnnytettäisi.

• Wwuwuw kirjoitti:

Miten niin ongelma ei koske valkoista heteromiestä?

Siten niin, että valkoisena heteromies liikkuu ainakin toistaiseksi lähiseudulla mihin aikaan tahansa missä vaan varsin turvallisesti, pelkäämättä mitään. Kunhan ei ole puolitolkuissaan epämääräisessä seurassa.

• scrg kirjoitti:

Siten niin, että valkoisena heteromies liikkuu ainakin toistaiseksi lähiseudulla mihin aikaan tahansa missä vaan varsin turvallisesti, pelkäämättä mitään. Kunhan ei ole puolitolkuissaan epämääräisessä seurassa.

Että tekijöillä ei ole osuutta asiaan?

• Wwuwuw kirjoitti:

On vain ongelma, jonka ovat tehneet uhrit ja tietynväriset miehet.

Aaaha!

Naisena minä ihmettelen sitä, että perhe-ja lähisudeväkivalta, joka tapahtuu siellä kantasuomalaisissa perheissä, ei saa yhtä näyttävää huolestumista aikaan kuin nämä ulkomaalaisten tekemät raiskaukset. Vaikka kaikki ulkomaalaiset poistetaan meidän maastamme, ei väkivalta siihen lopu.

Tuollainen tapa esittää asiat kuin sinä esität on kyllä hyvin tuttu tämän päivän yhteiskunnassamme ja mitä enemmän ihmiset lukevat kulttuurilehteä MV sitä enemmän väkivalta-keskustelu vääristyy koskemaan vain ulkomaisia rikoksentekijöitä. Ja sitä enemmän ulkomaalaisia leimataan yhtenä joukkona väkivaltaisiksi.

Siinä ehkä on se ero että perhe- ja lähisuhdeväkivallassa nainen on aina itse myötävaikuttanut tilanteeseen alkamalla suhteilemaan väkivaltaisen jännäp..an kanssa. Vaikka se ei tee väkivallasta oikeutettua se kuitenkin jollain tapaa laittaa ihan vaistomaisesti pitämään myös naista jos ei osavastuullisena niin ainakin vähintäänkin tyhmänä kun on hakeutunut p..an kanssa suhteeseen. Sensijaan täysin ulkopuolisten, yleensä ulkkisukkojen, raiskaama nainen joka ei millään tavalla itse ole vaikuttanut raiskaustapahtuman syntymiseen, on vain kävellyt väärässä paikassa väärään aikaan, saa kyllä helpommin sympatiat puolelleen, niin se vaan on.

Niin ja joo, jos kaikki ulkomaalaiset poistettaisiin maasta ja tarkkailtaisiin rajoja nini kyllä, kaikki rikollisuus vähintäänkin puolittuisi, minusta se olisi aika hyvin. Ja joo, miksiköhän iitä tiettyjä ulkomaalaisryhmiä sitten leimataan yhtenä joukkona väkivaltaisiksi? ehkä siinä on omilla tekemisillä osuutensa asiaan. Minä en ainakaan ole koskaan kuullut kenenkään puhuvan että aasialaiset naiset olisi erityisen väkivaltaisia, miksiköhän? ja miksi noita väkivallattomia ryhmiä ei tänne roudata? tuskin kenelläkään olisi mitään sitä vastaan.

• Anonyymi

Ei tuo ole huolestuttavaa, huolestuttavaa asiassa on kulttuurin hyväksyntä naisten pahoinpitelyille. Eilisessä 100 pimppaa ohjelmassakin nainen toi hyvin sen esille miten hän joutui käymään lääkärissä usein vuosien ajan silpomisen komplikaatioiden vuoksi. Hyväksytty väkivalta on väkivallan muodoista pahinta.

Siinä ehkä on se ero että perhe- ja lähisuhdeväkivallassa nainen on aina itse myötävaikuttanut tilanteeseen alkamalla suhteilemaan väkivaltaisen jännäp..an kanssa. Vaikka se ei tee väkivallasta oikeutettua se kuitenkin jollain tapaa laittaa ihan vaistomaisesti pitämään myös naista jos ei osavastuullisena niin ainakin vähintäänkin tyhmänä kun on hakeutunut p..an kanssa suhteeseen. Sensijaan täysin ulkopuolisten, yleensä ulkkisukkojen, raiskaama nainen joka ei millään tavalla itse ole vaikuttanut raiskaustapahtuman syntymiseen, on vain kävellyt väärässä paikassa väärään aikaan, saa kyllä helpommin sympatiat puolelleen, niin se vaan on.

Niin ja joo, jos kaikki ulkomaalaiset poistettaisiin maasta ja tarkkailtaisiin rajoja nini kyllä, kaikki rikollisuus vähintäänkin puolittuisi, minusta se olisi aika hyvin. Ja joo, miksiköhän iitä tiettyjä ulkomaalaisryhmiä sitten leimataan yhtenä joukkona väkivaltaisiksi? ehkä siinä on omilla tekemisillä osuutensa asiaan. Minä en ainakaan ole koskaan kuullut kenenkään puhuvan että aasialaiset naiset olisi erityisen väkivaltaisia, miksiköhän? ja miksi noita väkivallattomia ryhmiä ei tänne roudata? tuskin kenelläkään olisi mitään sitä vastaan.

No nyt oli ihan pakko nauraa aika herakasti. Aivan loistava kommentti! Miten sinä keksitkään :D :D

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo ole huolestuttavaa, huolestuttavaa asiassa on kulttuurin hyväksyntä naisten pahoinpitelyille. Eilisessä 100 pimppaa ohjelmassakin nainen toi hyvin sen esille miten hän joutui käymään lääkärissä usein vuosien ajan silpomisen komplikaatioiden vuoksi. Hyväksytty väkivalta on väkivallan muodoista pahinta.

Olen samaa mieltä. Silpominen on järkyttävää ja siihen tulee puuttua esim.koulutuksen ja valistuksen keinoin.

No nyt oli ihan pakko nauraa aika herakasti. Aivan loistava kommentti! Miten sinä keksitkään :D :D

Ei tarvii edes keksiä kun kirjoittaa vaan ihan yleisesti tiedettyjä faktoja :) Sinäkin jos alkaisit tarkistamaan asennettasi huomaisit että noinhan se menee eikä se jos tunnustaa tosiasiat tee sinusta yhtään huonompaa ihmistä tai rasistia. Se mitä täällä helposti väitetään rasismiksi on sitä ettei tahdota niitä huonoja asioita ja vieraiden kulttuurien huonoja ilmentymiä tänne, hyviä ilmentymiä vastaan taas meillä väitetyillä "rasisteillakaan" ei ole yhtään mitään vastaan.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Silpominen on järkyttävää ja siihen tulee puuttua esim.koulutuksen ja valistuksen keinoin.

Karmeaa, poistetaan klitoris ja pienet häpyhuulet. Ommellaan melkein kiinni ja virtsa ja kuukautisvuodot tulevat samasta pienestä reiästä. Tampax ei ole vaihtoehto.

• Wwuwuw kirjoitti:

"Että tekijöillä ei ole osuutta asiaan? "

En ehkä ymmärtänyt kysymystä, mutta vastaan siten kuin sen tulkitsin.

Valkoisen heteromiehen ei tarvitse olla missään tekemisissä sen paremmin tekijän kuin asian kanssa. Sekä raiskaukset ja läpsyttelijäkulttuurin lieveilmiöt voi jättää niille, joita asia koskee. Naiset joutuu varautumaan näihin molempiin.

Ei tarvii edes keksiä kun kirjoittaa vaan ihan yleisesti tiedettyjä faktoja :) Sinäkin jos alkaisit tarkistamaan asennettasi huomaisit että noinhan se menee eikä se jos tunnustaa tosiasiat tee sinusta yhtään huonompaa ihmistä tai rasistia. Se mitä täällä helposti väitetään rasismiksi on sitä ettei tahdota niitä huonoja asioita ja vieraiden kulttuurien huonoja ilmentymiä tänne, hyviä ilmentymiä vastaan taas meillä väitetyillä "rasisteillakaan" ei ole yhtään mitään vastaan.

Voi kulta, minun on hyvin vaikea ottaa sinua vakavasti ja pahoittelen sitä :)

• Anonyymi kirjoitti:

Karmeaa, poistetaan klitoris ja pienet häpyhuulet. Ommellaan melkein kiinni ja virtsa ja kuukautisvuodot tulevat samasta pienestä reiästä. Tampax ei ole vaihtoehto.

Onhan se karmeata. Jotkut rituaalit ovat käsittämättömiä, vaikka ymmärtääkin , että rituaaleilla on valtavia merkityksiä ihmisille.

Tuosta voisi kyllä jo vähän loukkaantua :D

Tuosta voisi kyllä jo vähän loukkaantua :D

Minä ymmärrän sen ja siksi pahoittelinkin asiaa :D

• Anonyymi kirjoitti:

Harmishan hyväksyy kantismiesten tekemän väkivallan.."ku se niiqu on niitten naisten omaa zyytä".

• scrg kirjoitti:

"Että tekijöillä ei ole osuutta asiaan? "

En ehkä ymmärtänyt kysymystä, mutta vastaan siten kuin sen tulkitsin.

Valkoisen heteromiehen ei tarvitse olla missään tekemisissä sen paremmin tekijän kuin asian kanssa. Sekä raiskaukset ja läpsyttelijäkulttuurin lieveilmiöt voi jättää niille, joita asia koskee. Naiset joutuu varautumaan näihin molempiin.

Se onkin jännä juttu, että miesten naisiin kohdistaman väkivallan uhreina on naiset.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Sopii sopii, voin peruuttaa itse sen lentokoneen lähtövalmiuteen ja vaikka lentääkin jos suostuvaisia kapteeneja ei ole. Kaikki kyytiin ja takana ovet kiinni.

• Anonyymi kirjoitti:

Sopii sopii, voin peruuttaa itse sen lentokoneen lähtövalmiuteen ja vaikka lentääkin jos suostuvaisia kapteeneja ei ole. Kaikki kyytiin ja takana ovet kiinni.

Toivottavasti se kone lentää jonnekin missä ei ole naisia, eikä lapsia.

• Wwuwuw kirjoitti:

Se onkin jännä juttu, että miesten naisiin kohdistaman väkivallan uhreina on naiset.

Joo-o. Tuommoiseen johtopäätökseen ovat päässeet jopa yliopistojen sukupuolentutkimuksessa.

Mutta onneksi ongelma on jo ratkaistu, koska lakiin on kirjattu että kukaan ei saa kohdistaa toista ihmistä kohtaan väkivaltaa. Ihmisen kulttuurilla, taustalla tai edes sukupuolella ei ole väliä.

Siksi esim. Harmaaritarin linkkaama tapaus voidaan ohittaa ikävänä poikkeuksena, jota periaatteessa ei olisi pitänyt voida tapahtua.

• scrg kirjoitti:

Joo-o. Tuommoiseen johtopäätökseen ovat päässeet jopa yliopistojen sukupuolentutkimuksessa.

Mutta onneksi ongelma on jo ratkaistu, koska lakiin on kirjattu että kukaan ei saa kohdistaa toista ihmistä kohtaan väkivaltaa. Ihmisen kulttuurilla, taustalla tai edes sukupuolella ei ole väliä.

Siksi esim. Harmaaritarin linkkaama tapaus voidaan ohittaa ikävänä poikkeuksena, jota periaatteessa ei olisi pitänyt voida tapahtua.

Miltä se sitten tuntuu noin miehenä, kun kaikki pitävät sinua potentiaalisena raiskarina ja pedarina, jota täytyy varoa?

• Wwuwuw kirjoitti:

Miltä se sitten tuntuu noin miehenä, kun kaikki pitävät sinua potentiaalisena raiskarina ja pedarina, jota täytyy varoa?

Mutta oikeesti.. Islannissa on kuulemma lapsilla ja nuorilla kotiintuloaika...Eikö samaa voisi soveltaa miessukupuoleen?

• Wwuwuw kirjoitti:

Tähän ikään mennessä pystyy järjestämään elämänsä niin, ettei ole paljon tarvetta liikkua naisten ja lasten keskuudessa. Ja silloin kun tai jos jonkun pitää varoa, niin eihän se mun ongelma ole.

• Anonyymi

Ota huomioon että olet niin vanha ja lihava, ettei sinun tarvitse pelätä raiskatuksi tulemista. Monella muulla täysin eri tilanne.

• scrg kirjoitti:

Tähän ikään mennessä pystyy järjestämään elämänsä niin, ettei ole paljon tarvetta liikkua naisten ja lasten keskuudessa. Ja silloin kun tai jos jonkun pitää varoa, niin eihän se mun ongelma ole.

Sitten se ongelma koskettaa suakin jos se pistetään sua koskemaan, eli ne kotiintuloajat Teille. Tai kai siinä voisi olla ikäraja..esim 50v.

• Wwuwuw kirjoitti:

Harmishan hyväksyy kantismiesten tekemän väkivallan.."ku se niiqu on niitten naisten omaa zyytä".

Se on jännä kun teidän naisten pitää tehdä kaikesta rotukysymyksiä vaikka kyse on enemmän itse teosta. Tuomitsen sekä ulkomaalaiset että kotimaiset joukkoraiskaajat jos ja kun ne hyökkää puskista viattoman sivullisen naisen kimppuun, sellaiseen tekoon syyllistyneet tulisi saman tien teloittaa. Sensijaan jos nainen menee asumaan tunnetun väkivaltarikollisen kanssa ja joutuu raiskatuksi niin joo, vaikka sen rikollisen väri olisi vihreä en hirveästi jaksa asiasta pitää melua, se pririsointi nimittäin, Toki tuossa jälkimmäisessäkin sen rikollisen saisi teloittaa ihan yleisen turvallisuuden vuoksi eipä sillä mutta minun sydäntä lähinnä ovat aina viattomat sivulliset, niin se vaan menee.

• Wwuwuw kirjoitti:

Sitten se ongelma koskettaa suakin jos se pistetään sua koskemaan, eli ne kotiintuloajat Teille. Tai kai siinä voisi olla ikäraja..esim 50v.

Ja sähköistetyt nilkkapannat.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ja sähköistetyt nilkkapannat.

Että mitäs perkelettä se semmoinen on, että miehet pahoinpitelevät ja raiskaavat naisia, ja ne, jotka eivät niin tee, niin lällättävät vieressä, että sepäs on (kaikkien) naisten ongelma, tai naisten omaa syytä..Ei kuulu mulle..hihii?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kodin ulko-ovi ei saisi avautua ilman miehen lupaa. Naiset lukittava sisätiloihin kuten Saudi-Arabiassa. Miksi kavennettaisiin miesten valtaa, lisätään sitä!
        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/08/12/saudinaisten-pako-naiset-pakenevat-perheen-sisaista-vakivaltaa

Otetaan pakolaisiksi arabinaisia, osaavat arvostaa Suomalaista yhteiskuntaa ja miehiä eri tavoin mitä suomalaiset läskiperseet!
        Vuonna 2012 rekisteröityjä naisturvapaikanhakijoita oli alle 200. Viisi vuotta myöhemmin heidän määränsä oli noussut yli 800:aan.
        Saudeja olisi tarjolla, nam nam.

• Anonyymi kirjoitti:

Ota huomioon että olet niin vanha ja lihava, ettei sinun tarvitse pelätä raiskatuksi tulemista. Monella muulla täysin eri tilanne.

No tässä jokunen vuosi sitten uutisoitiin mieshoitajasta, joka raiskasi puolitajuttoman potilaan, joka taisi olla yhdeksänpymppinen, että silleen...

Se on jännä kun teidän naisten pitää tehdä kaikesta rotukysymyksiä vaikka kyse on enemmän itse teosta. Tuomitsen sekä ulkomaalaiset että kotimaiset joukkoraiskaajat jos ja kun ne hyökkää puskista viattoman sivullisen naisen kimppuun, sellaiseen tekoon syyllistyneet tulisi saman tien teloittaa. Sensijaan jos nainen menee asumaan tunnetun väkivaltarikollisen kanssa ja joutuu raiskatuksi niin joo, vaikka sen rikollisen väri olisi vihreä en hirveästi jaksa asiasta pitää melua, se pririsointi nimittäin, Toki tuossa jälkimmäisessäkin sen rikollisen saisi teloittaa ihan yleisen turvallisuuden vuoksi eipä sillä mutta minun sydäntä lähinnä ovat aina viattomat sivulliset, niin se vaan menee.

Mussunmussun..😂

Onhan se nyt huomattu, että sun päässäs on erikseen jotain jännämiehiä, kun kyse on valkoisista kantiksista.. ja jos kyse on vääränvärisistä mamuista, niin sitten se koskee niitä kaikkia..

• Wwuwuw kirjoitti:

Eli minun pitäisi saada jokin rangaistus vain siitä hyvästä, että minun itseni ei tarvitse pelätä mitään. Syylliseksi jo tiedetään, enää rikos pitäisi keksiä.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Eli minun pitäisi saada jokin rangaistus vain siitä hyvästä, että minun itseni ei tarvitse pelätä mitään. Syylliseksi jo tiedetään, enää rikos pitäisi keksiä.

On rikos syntyä suomalaiseksi mieheksi, hävetkää.

• scrg kirjoitti:

Kun ei sustakaan voi tietää, että mikä raiskari olet.

• scrg kirjoitti:

Eli miksi kaikkia naisia sitten pitää pelolla rangaista ja rajoittaa heidän kulkemisia, olemisia ja pukeutumista? Siinähän ne miesten toimimattomat ratkaisut on olleet.

• Anonyymi kirjoitti:

On rikos syntyä suomalaiseksi mieheksi, hävetkää.

No sitähän naisten rajoittamisella äänettömästi sanotaan..

• Wwuwuw kirjoitti:

No sitähän naisten rajoittamisella äänettömästi sanotaan..

Implisiittisesti.. 🤭

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Eli miksi kaikkia naisia sitten pitää pelolla rangaista ja rajoittaa heidän kulkemisia, olemisia ja pukeutumista? Siinähän ne miesten toimimattomat ratkaisut on olleet.

Kysy ihailemiltasi arabeilta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kysy ihailemiltasi arabeilta.

Kysyn nyt persuätmeiltä kun niitä täällä pörrää.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Kysyn nyt persuätmeiltä kun niitä täällä pörrää.

Luonnolliseen työnjakoon kuuluu, että mies vastaa suuremmasta osasta taloudellisia velvollisuuksia, kun taas nainen on varustettu kantamaan suurempaa vastuuta lasten synnyttämisestä ja kasvattamisesta. Tämä on todellista tasa-arvoa.
        Naisen on alistuttava miesten tahtoon.
        Käsky alistua miehen tahtoon.
        Koraanin ehkä kuuluisin kohta sukupuolten välisestä tasa-arvosta on Naisten suuran jae 34. Se antaa miehelle oikeuden käyttää fyysistä väkivaltaa uppiniskaista naista vastaan.
        »Mies on naisen pää, koska Jumala on toisia suosinut enemmän kuin toisia ja koska mies elättää vaimoaan. Hurskas vaimo on nöyrä ja vartioi siveyttään, koska Jumala on antanut sen vartioitavaksi. Jos pelkäätte vaimonne olevan uppiniskainen, varoittakaa häntä, välttäkää häntä vuoteessa ja lyökää häntä, mutta jos hän sitten tottelee teitä, älkää ahdistako häntä enää. Jumala on korkea, mahtava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luonnolliseen työnjakoon kuuluu, että mies vastaa suuremmasta osasta taloudellisia velvollisuuksia, kun taas nainen on varustettu kantamaan suurempaa vastuuta lasten synnyttämisestä ja kasvattamisesta. Tämä on todellista tasa-arvoa.
        Koraanin ehkä kuuluisin kohta sukupuolten välisestä tasa-arvosta on Naisten suuran jae 34. Se antaa miehelle oikeuden käyttää fyysistä väkivaltaa uppiniskaista naista vastaan.
        »Mies on naisen pää, koska Jumala on toisia suosinut enemmän kuin toisia ja koska mies elättää vaimoaan. Hurskas vaimo on nöyrä ja vartioi siveyttään, koska Jumala on antanut sen vartioitavaksi. Jos pelkäätte vaimonne olevan uppiniskainen, varoittakaa häntä, välttäkää häntä vuoteessa ja lyökää häntä, mutta jos hän sitten tottelee teitä, älkää ahdistako häntä enää. Jumala on korkea, mahtava.

Toisin sanoen naiset ovat tyhmiä, sen tietävät kaikki tummat itämaiset viisaat miehet.

• Anonyymi kirjoitti:

Röh..
        Röh...💤...röh..🐖💨

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Röh..
        Röh...💤...röh..🐖💨

Nimenomaan, eivät takalistoon pantuja possuja arvokkaampia.
        Islam on miehinen, islam on hyvä.

• Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan, eivät takalistoon pantuja possuja arvokkaampia.
        Islam on miehinen, islam on hyvä.

Raamatusta löytyy ihan samanlaista paskaa, jos et tiennyt.

• Wwuwuw kirjoitti:

Raamatusta löytyy ihan samanlaista paskaa, jos et tiennyt.

Esim..

"Efes. (Paavali) 5:22-24 Vaimojen on toteltava miehiään kaikessa kuin jumalia:
        ”Vaimot, suostukaa miehenne tahtoon niin kuin Herran tahtoon, sillä mies on vaimonsa pää, niin kuin Kristus on seurakunnan pää … Niin kuin seurakunta alistuu Kristuksen tahtoon, niin myös vaimon tulee kaikessa alistua miehensä tahtoon.”
        5. Moos. 22:23-24 Jos raiskauksen uhri ei ole huutanut tarpeeksi kovaa, kivitä hänet kuoliaaksi.
        Efes. (Paavali) 6:5 Orjien on toteltava herrojaan ”kuin Kristusta”.
        ”Palvelijat, olkaa kuuliaiset maallisille isännillenne, pelossa ja vavistuksessa, sydämenne yksinkertaisuudessa, niin kuin Kristukselle”.
        2. Moos. 21:15, 21:20-21 Jos mies lyö orjaansa, hänellä on siihen täysi oikeus (vaikka orja kuolisi lyönnistä, kunhan ensin kituu yli 2 päivää).
        3. Moos. 20:9-12 Homot ja avionrikkojat on tapettava.
        Kor. (Paavali) 6:9-11 Homoseksuaalit ja naismaiset eivät pääse taivaaseen.
        Room. 11:7-10 Jumala sokaisi juutalaiset, jotta he eivät näkisi Messiasta.
        4. Moos. 11:1 Jumala vihaa vaikertajia. Jos hän kuulee sinun valittavan, hän polttaa sinut kuoliaaksi.
        Sananlaskut 1:26-28 Jumala nauraa epäonnellesi, haukkuu sinua, kun olet peloissasi, ja on välinpitämätön, kun pyydät häneltä apua.
        Mark. 4:25 Keillä tämä elämä on huono, seuraava on vieläkin huonompi. (tulkinnanvarainen)
        3. Moos. 21:16-23 Vammaiset, lyhytkasvuiset, lättänenäiset, sokeat ym. eivät saa tulla alttarille.
        Joh. 5:14 Jeesus kai uskoo, että rammat ovat rampoja siksi, että Jumala on rangaissut heitä synnistä. Hän sanoo rammalle miehelle parannettuaan hänet: ”älä tee enempää syntiä, tai sinulle koituu enemmän pahaa”.
        Room. 14:2 (Paavali) Vain heikot ovat vegetaristeja.
        5. Moos. 23:2 Avioliiton ulkopuolella syntyneen lapsetkaan eivät saa käydä kirkossa, aina 10. polveen asti.
        1. Sam. 15:3 ”Näin sanoo Herra Sebaot [Jumala]: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit.”

• Anonyymi

Olen nainen, enkä koira. Jos haluaa tottelevaisen koiranaisen, niin menkööt paneen sitä sitten. Hyi, miksi edes ottaisin mukamas "miehen", joka pelkää oikeaa naista ja haluaa panna koiraa! Minulta pyydetään kauniisti, tai ei irtoa pilllua eikä suihinottoja.

Kumma juttu, et aina ne miesten suurimmat himot kuitenkin saa Lilith, ensimmäinen ja ainoa oikea nainen!!!🤘

Saatana on maailman herra!

P.s eikä muuten tulisi mieleenkään olla epäkohtelias jos joku pyytää treffeille.

• Wwuwuw kirjoitti:

Pelko on sisäinen tunne, ei mikään keli.

Naiset saa vapaasti kehitellä parhaita mahdollisia ratkaisuja itselleen. Ei ole pakko kuunnella miesten neuvoja, jos ei halua.

• scrg kirjoitti:

Pelko on sisäinen tunne, ei mikään keli.

Naiset saa vapaasti kehitellä parhaita mahdollisia ratkaisuja itselleen. Ei ole pakko kuunnella miesten neuvoja, jos ei halua.

Sitähän tässä suunnitellaan, kohta on kokous pääpaikalla Kyöpelinvuorella..
        Ne kotiintuloajat ovat tietysti miesten omaksi parhaaksi.

• Wwuwuw kirjoitti:

Sitähän tässä suunnitellaan, kohta on kokous pääpaikalla Kyöpelinvuorella..
        Ne kotiintuloajat ovat tietysti miesten omaksi parhaaksi.

Kannattaakin suunnitella hyvin. On kuulemma kuin puoliksi tehty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yli puolet raiskauksista on pakolaisten tekemiä.

huokaus... valitettavasti noin on ilmeneekö kiitollisuus heiltä noin kummallisella tavalla ?

• Anonyymi

Oon antanut naisille mun numeron kymmenii kertoja. Mikseivät ne soita.

• Anonyymi

tuliko numero oikein ?

• Anonyymi

Nainen on lähestynyt miestä kyllä :D

Mies ei ehtinyt, koska oli vielä siinä vaiheessa horroksessa.

• Anonyymi

Omituista, ettei tässä asiassa toimita tasa-arvoisesti ? Muuten ollaan kyllä sen perään huutamassa (ne feministit).

• Anonyymi

Toimitaanhan. Olen aina onnistunut lähestymään miestä ensin. Miehet haukottelevat kuin ahvena kuivalla maalla. Ärsyttää hitaat ihmiset, siksi.

• Ei tasa-arvo tarkoita sitä että kaikki tekevät sitä mitä kaikki muutkin.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei tasa-arvo tarkoita sitä että kaikki tekevät sitä mitä kaikki muutkin.

Eli ei esim heteromiehen tarvitse tehdä aloitteita homomiehille, eikä heteromiehen ole pakko sanoa kyllä homomiehelle, vaikka lain mukaan seksuaalisuuden perusteella ei saakaan syrjiä..

• Anonyymi

Kirjoittamatta ketään loukkaamatta voisi kai raiskauksia ja autokolareita ajatella samalla tavalla. Autokolareita ehkäistään nopeusrajoituksilla, autojen katsastuksilla, korjaamisella, romuttamisella, kuljettajien opettamisella, puhallusratsioilla, rangaistuksilla. Tuo kaikki on ennakointia ja ehkäisyä tiedossa olevaan ongelmaan.
      Miten tuota samaa menetelmää on käytetty raiskausten ehkäisemisessä? Tiettyjen ulkomaalaisryhmien osuus on ollut yliedustettuina. Suurin osa kansalaisuuksista toimii jopa paremmin mitä suomalaiset. Mitä tehdään ongelmamaista tulleiden suhteen, ideoita?

• Anonyymi

Miksi se on aina nainen joka ei vastusta raiskauksia. Naiset ei pidä mitään mekkalaa vaikka pakolaiset raahaa puskaan.

• Anonyymi

Pitävät mutta eivät saa medianäkyvyyttä, arka aihe.

• Anonyymi

No ei ole rohkeudesta kiinni ettei miehet saa naisia. Miehet ei halua enää tylyjä pakkeja joten pysvät etäällä. Jos kävisitte vaikka ulkomailla ja pyytäisitte naista treffeille kadulla niin varmana saisitte sovittua useat treffit päivän aikana.

• Anonyymi

Hain teflonpaistimen kaupasta.

• Anonyymi

Kuka se oli joka avasi rajat?

• Anonyymi

"Naisena minä ihmettelen sitä, että perhe-ja lähisudeväkivalta, joka tapahtuu siellä kantasuomalaisissa perheissä, ei saa yhtä näyttävää huolestumista aikaan kuin nämä ulkomaalaisten tekemät raiskaukset. Vaikka kaikki ulkomaalaiset poistetaan meidän maastamme, ei väkivalta siihen lopu."

Naiset ei tee rikosilmoituksia niitä komeista jännämiehistään koska häpeävät ja näyttävät ulkopuolisille että kaikki olisi hyvin. Toiseks naiset pelkää ja on kyllä syytäkin koska jännämiehet tappaa naisia aika usein. Naiset valitsee miehen ulkonäön perusteella ja sen takia naiset saa turpaan ja kärsivät väkivallasta koska eivät ota miehen luonteesta selvää vaan olettavat että komea mies on turvallinen. Naisten tulisi esittää suoria kysymyksiä miehille kuten oletko väkivaltainen naisia kohtaan, saako nainen haastatella miehen ex kumppaneita ja kysellä millainen mies on.

• Anonyymi

Ei kannata yleistää. Ei kaikki naiset valitse miestä pelkän ulkonäön perusteella. Luonne ja se että tuntee miehen jo kunnolla ovat paljon tärkeämpiä kriteereitä.

• Anonyymi

Nykyään naisilla vaivaa rohkeuden puute lähestyä miehiä. Elämme aikaa, missä aloitteiden tekeminen kuuluu pääasiassa naisille. Joten rohkeasti vaan naiset juttelemaan miehelle, joka kiinnostaa.

• Anonyymi

"Joten rohkeasti vaan naiset juttelemaan miehelle, joka kiinnostaa."

Niinhän naiset tekevät jo.
        Kiinnostavia miehiä ei ole paljon johtuen kovista kriteereistä jotka naiset ovat saaneet erehdyksessä, siis erehtyneet kuvittelemaan että kaikki miehet ovat kiinnostuneita heistä parisuhdemielessä, totuus on kuitenkin että vain seksimielessä.

• Täällä sitä ollaan vinkumassa miehen alotteita.

Sitten ollaan vinkumassa samaa palkkaa miehille ja naisille, vaikka palkkasyrjintää ei edes suomessa ole.

Tasa-arvo on naisten mielestä hyvä tasan niin kauan, kun se hyödyttää naista.

• Anonyymi

Ja mitenkäs on tuon metoon tilanne?

• Anonyymi

Kunhan wuppis raiskataan mamujen toimesta niin muuttuukohan mielipiteet?
      Kokoajan tulee lisää mamuja maahan eli raiskausuhka kasvaa päivä päivältä, varsinkin kun tuomiot ovat naurettavan pieniä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      69
      1265
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      356
      744
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      116
      690
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      673
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    7. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56