Saatteko kehuja naisilta?

Anonyymi

Puhuuko edes naiset teille mitään?

58

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saan. Puhun naisten kanssa ja facebookissakin naiset laittaa viestiä. Just exäni pyysi kylään mut asuu eri paikkakunnalla joten pitää harkita jaksanko lähteä. Toinen nainen kysyi haluanko koiran koska sillä on kennel. Sanoin etten halua koiraa.

• Anonyymi

En saa kehuja. Ottaa päähän.

• Anonyymi

Vaikka olen 190 cm pitkä yli. En lihava sillain, en saa mitää kehuja naisilta.

• Ohhoh, ohhoh... 190 cm..

• Pienelle naiselle käy ylipitkä mies.

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Pienelle naiselle käy ylipitkä mies.

Kuin myös pitkälle naiselle, joka ei halua olla miestään pidempi. Pitkämies sopii kaikille naisille.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuin myös pitkälle naiselle, joka ei halua olla miestään pidempi. Pitkämies sopii kaikille naisille.

Älä puhu noin. Puhut kuin kengästä.

• Anonyymi

Älä puhu noin. Puhut kuin kengästä.

Ostoskanavalla sanottaisiin, että: "Voiko tämä olla totta. Yksi mies, joka sopii kaikille naisille. Kyllä voi! Pitkä mies vain 99,99€"

Pitkä mies on tuollainen ostoskanavan ihmetuote, joka sopii kaiken kokoisille ja pituisille naisille. Pitkät naiset, lyhyet naiset, hoikat naiset, lihavat naiset, pitkä mies pukee heitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostoskanavalla sanottaisiin, että: "Voiko tämä olla totta. Yksi mies, joka sopii kaikille naisille. Kyllä voi! Pitkä mies vain 99,99€"

Pitkä mies on tuollainen ostoskanavan ihmetuote, joka sopii kaiken kokoisille ja pituisille naisille. Pitkät naiset, lyhyet naiset, hoikat naiset, lihavat naiset, pitkä mies pukee heitä.

Hauska kommentti :D Alkoi naurattaa.

• Anonyymi

Pienelle naiselle käy ylipitkä mies.

Ylipitkä mies haluaa pienen naisen vain kävelykepikseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä on kuultu ennenkin. Vanhat lauseet eivät käy.

Muistanpa jopa kuka alunperin kävelykepistä puhui.

• Anonyymi kirjoitti:

Pitäis pysyä omillakin jaloillaan.

Iäkkäänä kävelykepissä on soittokello (näin kaupassa).

Minusta puuttuu sellainen rinkutin.
        Tuurista voisi saada?

• Anonyymi

Toisinaan saan ystävällistä palautetta tuntemiltani naisilta. He sanovat, että minulla on hyvät jutut. --No, en tiedä, onko minulla oikeasti hyvät jutut, mutta en todellakaan kerro vanhoja vitsejä, jotka jokainen osaa jo ulkoa. Enkä kerro kaksimielisiä vitsejä. Esittämäni huumori on omaa tuotantoa, jota jotkut ymmärtävät, mutta jotkut taas eivät ymmärrä.
      Terveisin: Puolireuho

• Kehuja ja muikisteluja tulee aina silloin tällöin.

:D

• Mitä h.lvettiä on "muikistelu"?

*suipistaa suutaan* Näinkö?

On joo, oudot termit.
        Kuulostaa vanhentuneelta menolta.

• Anonyymi

Tällä palstalla on tosiaan outoja termejä. Joka päivä jotkut kirjoittavat jostakin "ätmistä". En ymmärrä sellaista sanastoa.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Mitä h.lvettiä on "muikistelu"?

*suipistaa suutaan* Näinkö?

On joo, oudot termit.
        Kuulostaa vanhentuneelta menolta.

Muikistelu, keikistely..

Se homma mitä eukot tekee kun ne ei vaan suoraan kehu..

Eukot kattelee ja kiemurtelee.

• KonnaKettu kirjoitti:

Muikistelu, keikistely..

Kuvailit juuri sahalaitakyyn.

• Anonyymi
        KonnaKettu kirjoitti:

Muikistelu, keikistely..

Taidat nyt kuvitella omias. Eukot kyllä kehuu suoraan, ku on kehuttavaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Taidat nyt kuvitella omias. Eukot kyllä kehuu suoraan, ku on kehuttavaa.

Ei ne aina kehu... Uskaliaat kehuu..

Se keholla flirttailu ei jätä arvailun varaan... Suoraan sirkuksesta. :D

• Kerron kyllä jos on kiva pymppy..👍

• Anonyymi

Kyllä kaupan vanha kurppa myyjä kysyy että onko bonus korttia tai veikkaus pisteen muija kysyy laitetaanko keno uudestaan kun haen euron keno voitot.

• Anonyymi

Onnittelen! Sinulle siis puhuu kaksi naista. Minulle vain yksi... Vihjeenä kerron, että minä en käy veikkauspisteellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnittelen! Sinulle siis puhuu kaksi naista. Minulle vain yksi... Vihjeenä kerron, että minä en käy veikkauspisteellä.

Niin juu lähibaarin kaunis naistarjoilija kyllä kysyy että vaihdetaanko merkkiä vai pysytäänkö samassa ja hymyilee ystävällisesti kun yleensä tilaan saman vakikaljan lasipullosta. Tuskin tuota lasketaan.

KilttiMies89

• Joutavia ei kannata puhua eikä hölistä.

Vain asiaa.

• Mutta jos puhuu, niin siinä ei ehdi kuunnella, että miksi siis kannattaa?

Olisiko loppupeleissä parempi toisinpäin?

• Juu. Tänään itseasiassa tuli porukoitten talon mummukalta kehuja moneen otteeseen, sekun unohti kehuneensa 5 min välein, oli jotenkin hassua ottaa samat kehut 5-6 kertaa, kun jututin toista mummoa etuoven edessä. 😂

Viikolla naisystävini kyseli kuulumisia mesellä ja itse kysyin myös. Hän oli löytänyt kivan miehen ja tuuminkin, että upeat ihmiset saavat upeita ihmisiä vierelleen. Hänestä olin kultakimpale.

Lähikaupan myyjä kiitteli, kun olin ehdottanut hälle työterveyteen menemistä, kun slkukesästä valitteli selviä masennusoireita. Sanoi olleensa niin jumissa silloin, ettei edes käynyt mielessä moinen.

Paras oli kyllä serkun tyttö, kävin siellä pyörähtää kytkemässä lieden. Hänen kanssa vaihdettiin muutama kiva juttu ja hän toivotteli lähtiessäni, että tule huomenna uudelleen. 😀

Että kyllä minua hemmotellaan suorastaan vastakkaisen sukupuolen puolelta...😊

• Kehuja ropsuttaapi, pannaanpas tuosta lissää nuin :)

Kehuja ropsuttaapi, pannaanpas tuosta lissää nuin :)

Ja hauskinta tässä on se, että on vaan. 😃

Toi pikkuneiti oli kyl paras. Vitsi mikä pilke silmissä. Juttua tuli kuin papupata ois porissut vieressä. 😂
        No mulls kun oli siinä aikaa, niin mä kuuntelin, niin siitähän ei loppua meinannut tulla. Köysiratakin ulkoa piti näyttäää. 😂
        Onneks alkoi satamaan vettä vähän ja pääsin sillä verukkeella kotiin. 😁

• Disse kirjoitti:

Ja hauskinta tässä on se, että on vaan. 😃

Toi pikkuneiti oli kyl paras. Vitsi mikä pilke silmissä. Juttua tuli kuin papupata ois porissut vieressä. 😂
        No mulls kun oli siinä aikaa, niin mä kuuntelin, niin siitähän ei loppua meinannut tulla. Köysiratakin ulkoa piti näyttäää. 😂
        Onneks alkoi satamaan vettä vähän ja pääsin sillä verukkeella kotiin. 😁

Oot hälle nyt idoli :)

Oot hälle nyt idoli :)

No vähintään. 😁👌

Muksuille ei tarvia olla kuin läsnä js kuunnella, niin saa idolin itselleen. Vanhemmat itse yleensä ovat jo saaneet vaikka mitä esityksiä ja juttuja kuulla riittämiin. 😬

• Disse kirjoitti:

No vähintään. 😁👌

Muksuille ei tarvia olla kuin läsnä js kuunnella, niin saa idolin itselleen. Vanhemmat itse yleensä ovat jo saaneet vaikka mitä esityksiä ja juttuja kuulla riittämiin. 😬

Joo, mustakin on kauheaa kun vauvat tykkää minusta ja mä sitten pelkään niitä. Äidit on ihmeissään kun kopassa alkaa hirmu jokellus kun ne näkee mut, koko kori tärisee. Helistimet heiluu, ja ne nauraa sitä vauvanaurua ja jos oon lähellä, tarttuvat pienillä näpeillä kiinni (ja tiukkaan!), ja ne saa mut jäätymään, mikä epäsuhta siinä on :D

Pitäkää ne ilakoivat vauvat kaukana. Huh huh..

Joo, mustakin on kauheaa kun vauvat tykkää minusta ja mä sitten pelkään niitä. Äidit on ihmeissään kun kopassa alkaa hirmu jokellus kun ne näkee mut, koko kori tärisee. Helistimet heiluu, ja ne nauraa sitä vauvanaurua ja jos oon lähellä, tarttuvat pienillä näpeillä kiinni (ja tiukkaan!), ja ne saa mut jäätymään, mikä epäsuhta siinä on :D

Pitäkää ne ilakoivat vauvat kaukana. Huh huh..

Heh... joskus ois kiva, kun oiskin oikeasti aikaa tuollaisen nassikan kanssa puuhata päivä...
        Pitäiskin lainata kummityttöä joku päivä. Kysyä, että mitä haluut tehdä? 😁
        Itse vois kuvitella jotain hoploppia, mutta luultavasti joku takapihan hiekkalaatikko mielikuvitusleikkeineen vie voiton... ja kummista tehdään toteemi.... seiso siinä, elä liiku. Oot toteemi... hei elä liiku! 😂

• Tuo oli kiva tarina sinulta - pitää ihan kehua! :) Minusta oli tosi hauska kuulla demanttia mummista, joka kehui monta kertaa! Jotenkin sait hymyilemään! Kiitos! :)

Itse sain kerran mutkan kautta kehuja yhdeltä naiselta. Eräät naiset keskusteli minusta ja toinen kertoi yhden naisen sanomisia minusta "Paras tanssija, jonka kanssa olen koskaan tanssinut". "Mikä huumorintaju". "Kehut" ei ollut tarkoitettu minulle, mutta sain mutkat kautta tietää.

Täällä kylläkään naiset naiset eivät ole Abrista lukuunottamatta juuri kehuneet. Monet ovat sanoneet positiivista, mutta heidän sukupuolestaan en ole aina varma, että ovat he naisia.

• Anonyymi

Onko teillä oikeasti tapana kovastikin kehua tuntemattomia ihmisiä? Kaipaatteko oikeasti kehuja tuntemattomilta ihmisiltä? Itse kokisin tuntemattomien kehut kovin vaivaannuttaviksi. Onneksi sellaisia tulee tosi harvoin. Jos tässä ei tarkoiteta tuntemattomia, niin kyllä äiti aina kehuu. Äiti on nainen.

• Anonyymi

Kissa se kiitoksilla tai kehuilla elää. Jotkut onnettomat odottavat toisen sanovan että rakastaa, kun ovat niin sokeita etteivät sitä näe.

• Anonyymi

Tämä on hienosti sanottu. Välittämisen ja rakkauden kyllä näkee toiminnassa.

• Anonyymi

Huomionkipeys voi olla sairauden oire.

• Anonyymi

Minkä sairauden ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä sairauden ?

Huomionhakuinen persoonallisuus, narsismi.

• Anonyymi

Tarkoitat dissiä.

• Anonyymi

En ole ikinä ollut niin onnellinen.

• Kehuja tulee lähinnä töissä. Eikä ne nyt suoraan minulle ole; ihan sama kuka mies ne hommat tekisi niin kehuja tulisi. Kunhan sanovat ettei itse tarvitsisi niitä hommia tehdä.

Lomalla tuli pari kertaa baarissa käytyä. Kyllähän siellä naiset meidän pöytään vilkuili mutta eivät tulleet kyllä juttusille. Ehkä se oli sanatonta viestintää että miedän olisi pitänyt tehdä aloite mutta oltiin päätetty että alkoholilla ja naisilla ei hyvää matkaa pilata joten otettiin muutama olut ja katseltiin karaokea.

Sitten taas vaelluksella kyllä tultiin juttelemaan ja kyselemään. Jopa kysyttiin että onko autiotuvassa tilaa jos tulee meidän kanssa nukkumaan. En tiedä mitä taikapölyä tuossa vaeltamisessa on mutta ihmiset on kuin eri planeetalla.

• Mä olen huomannut sen että varsinkin yksin veltavat naiset kaipaavat kuin kukat sanojen vettä pitkän hiljaisuuden jälkeen.

Minusta se on kaunista.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Mä olen huomannut sen että varsinkin yksin veltavat naiset kaipaavat kuin kukat sanojen vettä pitkän hiljaisuuden jälkeen.

Minusta se on kaunista.

(Hihitystä)

Mjoo

Tuosta juolahtikin mieleen että harva nainen on todellisuudessa yksinpuhuja.

(Reps)

• Anonyymi

"En tiedä mitä taikapölyä tuossa vaeltamisessa on mutta ihmiset on kuin eri planeetalla. "

Vaelluksella käy vain tietynlaiset ihmiset, ei pissikset joita valtaosa naisista on.

• Juu saan kehuja, kyllä kehuu.

• Anonyymi

"Vaikka olen 190 cm pitkä yli. En lihava sillain, en saa mitää kehuja naisilta."

Hei ihan totta! Sanokaa että tämä kaikki on vain piloilllaan kirjoitettu!
      Ei voi olla että miesten taso on NOIN alhainen! Kehuja naisilta - anna mun kaikki kestää. Jos miehet on tätä tasoa säälin teitä Suomen naiset. Onneksi löysin omani muualta enkä asu Junttilassa.

• Anonyymi

Alluhan tuo on. Sopiva samantasoisille naisille jotka ihannoi pituutta kuten pieni naiskommentoija ylempänä.

• Mä saan aina paljon kehuja, sillä olen kehumagneetti.

Jotkut naiset ovat kyllä vähän käärmeissään minulle, mutta minä en heille.

(Hihitystä)

• Toimittaja Timo T Tötterö on minulle erityisen käärmeissään, mutta hän ottaa asian (ja tunteensa) ammatillisesti.

(Naurua)

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Toimittaja Timo T Tötterö on minulle erityisen käärmeissään, mutta hän ottaa asian (ja tunteensa) ammatillisesti.

(Naurua)

Hahhahah, ollaan huomattu :D

• Ei kai se positiivisen huomion antaminen mitenkään huono juttu ole, oli kyseessä mies tai nainen. Eikä se ihan mahdottomua vaadi, että silloin tällöin kehaisee toista, ellei feikkaa. Feikkiys ei ole mukavaa.

• Anonyymi

Kyllä enemmän facebookissa naiset juttelee ja joskus pyytävät juomaan alkoholia seuraksi.. Yhtä naista tapailin ja se kehui mutta siitä tuli alkoholisti joten jätin sen.

• Anonyymi

Joskus toki naiset kehunu pituutta.

• Anonyymi

No en saa, miehiltä kyllä olen saanut kehuja vaikka ei ne mitään homoja ole jotka on kehuneet enkä siis todellakaan itsekkään ole homppeli. Ottaa päähän kun ei naiset kehu mua koskaan.

KilttiMies89

• Neljä eri naista tällä vuosikymmenellä on pamauttanu persuuksille ja sanonu että hyvä peffa. Myös pohkeeni ovat saaneet kiitosta. Ex-naisystäväni sano mulle silmät loistaen ..kun sä oot tommonen moniosaaja. Otin senkin kohteliaisuutena.

• Anonyymi

Olisi se kiva jos saisi naisilta kehuja, joskus ennen sai, mutta ei oikein enää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      143
      5940
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      5028
    3. 281
      3779
    4. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      12
      2091
    5. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      171
      1826
    6. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      190
      1730
    7. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      104
      1363
    8. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      228
      1327
    9. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      103
      1244
    10. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      66
      1219
    Aihe