mitä he tekee päivisin?
lappajärvellä työttömiä?
40
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä ryypätään kiljua, paitsi sossuraha päivinä käydään alkossa. Itäkylässä käydään katsomassa allelaskevia mullikoita.
- Anonyymi
100 työtöntä, aivan turhaan rahanmenoa veronmaksajille
kyllä tekevä löytää työtä.- Anonyymi
Ei olla kovinkaan "tekeviä". Ei ole työhaluja, kun valtio elättää. Tyhmä työtä tekee!
Huomennakin heti aamusta känni päälle, säälin ihmisiä, jotka joutuu heräämään aikaisin tekemään jotain puuduttavaa paskaduunia! - Anonyymi
Ei siinä paljon viikolla ryypätä, kun pitää nousta viideltä että ehtii Seinäjoelle töihin. Talvikin tulossa ja mukavat ajokelit. Voi perse. Otetaan tänään ja huomenna sitten senkin edestä.
- Anonyymi
Parasta on se, ettei tarvi herätä aamulla mihinkään paskaduuniin :D
Yleensä heti aamust kännit ja kannabista, sitten itäkylään kattoo mullikoita!- Anonyymi
No en, tai mistä sitä tietää :)
Onpa surkeita juttuja teillä. Poistatan. 😖
- Anonyymi
Itte sä surkia oot, ajattele ny vähä mitä hommaalet
- Anonyymi
Känni päällä niinku mullaki.
- Anonyymi
Hahaa, juon listerineä!
- Anonyymi
Käyn naapurin työttömän rouvan kahvilla.
- Anonyymi
Kyllä täällä juopon työttömän kelpaa olla 😍👉🍺🍻
- Anonyymi
turpaan täällä tulee, oli työtön tai ei-...
- Anonyymi
Itse ainakin näen naapurin naamasta kuinka häntä ottaa kupoliin, jokainen arkiaamu lähteä töihin. Keitän siinä kahvia ja istun terassilla ansiosidonnaisella ja kuuntelen lintujen laulua. Niin kauan on mukavaa kun liiton päivät piisaavat, eikä työkkäri hiillosta minnekkään lomautettua. Irtisanottuja työttömiä ei käy kateeks. Mukavaa tämä oloneuvostelu kun ei ole velekaa enää👍
- Anonyymi
Mä ajattelen just samoin.5 vuotta niin velat maksettu ja oma talo.Työttömyyspäivärahalle vaan ja eläkettä odottelemaan.Ei haittaa vaikka vievätkin ansiopäivärahasta 25% veroa.Onpahan kovempi veroprosentti kuin kepukokkareiden markkinasosialisti yrittäjillä
- Anonyymi
Joo, ja käyppäs tarkistamassa eläke-ennusteesi sivulla :tarkista eläkkeesi. Taitaa ne mukavat päivät olla ohi.🤣🤣🤣🤣🤣 sieltä se arki tulee laiskoillekkin.
- Anonyymi
1350 netto joten sillä pärjäilee kun ei velkaa.
- Anonyymi
Saan kelasta ja sossusta 4700 netto /kk. Että miettikää sitä hikiset perunajemmarit ja baskalle haisevat kettutarhurit :)
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Älä viitsi valehdella.
- Anonyymi
Totta se on! Saan erikoistukea, sitä myönnetään vain viisaimille -ja laiskimmille :)
- Anonyymi
GTainnu olla erotettu ministeri
- Anonyymi
Katson telkkaria, nukun,syön, katson telkkaria, nukun, syön
- Anonyymi
Kuulostaapa upealta elämältä.🙈 kukahan haluaa elää tollai.
- Anonyymi
Minä! Tosin juon myös korvikealkoholia ja kiljua.
- Anonyymi
Kyllä täytyy sanoa, että jos joutuisin tehdä jotain paskaduunia , jossain hikisessä nyrkkipajassa 9,50€ tuntipalkalla, johonka kaiken muun lisäks vi###is joka aamu lähteä... niin jättäisin mielummin menemättä. Kyllä täällä maassa ei tarvi nälkään kuolla vaikka olis laskut kakki perinnässä ja ulosotossa. Sossu kyllä hommaa jonkun luukun ja takaa, jotta vuokran-antaja saa rahansa. Täällä on taas naapureiden kanssa ryypätty kolmatta päivää.
- Anonyymi
Kyllä se on tyhmä ihminen joka töitä tekee, kun tekemättäkin pärjää :)
- Anonyymi
Kirppua ei saatu auki ku ei ollu työntekijöitä.
- Anonyymi
Vedetään ollissa käteen laumassa ja poltellaan kannabista sekä juodaan kraanavettä.
- Anonyymi
Ollin kylässä huume ongelma?
- Anonyymi
Eikö työttömänä olevat voisi vaikka kunnassa siistimistyötä tehdä, edes 2 t päivässä, josseivat pitempään voi tai jaksa?
- Anonyymi
se on väsyttävää hommaa ja siitä ei makseta juurikaa
- Anonyymi
No mä en kyllä ainakaan jaksa, tulee kauhea stressi ja ahdistus.
-Kokenut työtön - Anonyymi
Eikai me nyt mennä huvikseen pariks tunniks päivässä ilmaiseksi orjatyöhön kuntaan ?? Pistäisi saada edes, jokin korvaus menetystä vapaa-ajasta työttömyyskorvauksen kylkeen. Kyllä sitä ilman kestäis kyntää, vaikka kaiket oäivää. Ei se työttömän talousahdinkoa helpoita yhtään , jos saman rahan saa oli töissä eli ei. Ei oo varaa hommata ees autoa pitkäaikaistyötyömillä. Puhumattakaan lyhentää velkaa autosta ja maksaa, veroja, vakuutuksia, huoltoja tai katsastuksia. Mahdoton yhtälö.
- Anonyymi
viddu oon ryypäny visin viikon mikähään päivä on???????? siinä meni vikossa siten päivärahat kaljaan 🤣 oneksi on varalle tehnyt hyvää kiljjua ja jatkan rypyputkea ainaakin viikon vilä 😎😋
- Anonyymi
Nähty:henkilö meni lähes ilmaseksi työhön,kun jäi työttömäksi, oli hyvä tekijä, sai jäädä vakituiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähty:henkilö meni lähes ilmaseksi työhön,kun jäi työttömäksi, oli hyvä tekijä, sai jäädä vakituiseksi.
Minä käyn panemassa työssä käyvien ukkojen muijia. Kotirouva täällä riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käyn panemassa työssä käyvien ukkojen muijia. Kotirouva täällä riittää.
Siellä Lappajärvellä on ammattitaidotonta porukkaa ,ei osata muuta kuin ketunraatoja käsitellä. Täällä naapurissa on monenlaista osaamista, ja töitä riittää, koko vatpakanmäki on teollisuus laitoksia täynä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1004919
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1734861Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?904360Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1172710Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372688- 442227
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322134Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261900Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121811- 901806