Miksei naiset kiinnostu lyhyistä miehistä?

Anonyymi

Onkos lyhyt mies huonompi kumppani häh?

223

1558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa, minä olen kiinnostunut monestakin lyhyestä miehestä.. Pituuteen katsomatta. Olen myös kiinnostunut monista pitkistä miehistä. Pituuteen katsomatta.

      🏕🐥

      • Anonyymi

        Kun vaan herralla on paksu "lompsa", niin viis mitoista. Saa olla tikkujalat ja pallomaha, tai vaikka lyhyt pätkä ja päältä kalju, niin nainen kelpuuttaa ja on jopa mustasukkainen.

        Itse olen ruma mies, iso pää ja harvassa korvia. Lieviä rokonarpia kasvoissa ja hyvänkokoinen p..se. Eikös vain tullut jostakin puun takaa hyvännäköinen ja -tuoksuinen nahkasaapasnainen nahkahameessa ja tyylikkäässä meikissä luomaan kontaktia. Muutaman tapaamisen jälkeen hän jo lausui, kun morkkasin olemustani, että "...ei sinun tarvitsekaan olla hyvännäköinen, riittää kun minä olen."

        Toki suhteelle tuli hintaa sata tonnia... ei kun yli, mutta nainen kyllä huolehti minusta hyvin ja halusi naimisiinkin. No, minä en halunnut, kun ajattelin, että menee miljoona. Olin siis kitupiikki ja läpisaita miehen rumilus. Oletko samaa mieltä?


      • Anonyymi

        olet poikkeus varmaankin

        naiset hakee ja etsii pitkiä miehiä jos mies on vaikka 175s ei juuri ole mitän mahiksia saada naista pitää olla vähintään 185s


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olet poikkeus varmaankin

        naiset hakee ja etsii pitkiä miehiä jos mies on vaikka 175s ei juuri ole mitän mahiksia saada naista pitää olla vähintään 185s

        Saattan kyllä olla poikkeustapaus, mutta olihan Jaggerinkin exä paljon pitempi miestään. Ihan liikuttavan näköinen pari. Lihattoman näköinen fitness-valmentajan poika ja piiitkän sutjakka naisen "huiskale". No, se oli poikkeustapaus isolla Peellä.

        Minulla on sellainen unelma, että kun saisi tehdä parin viikon lomareissun todella pitkän "koripallonaisen" kanssa. Käyskelisin kainalossa ja pyörittelisin
        päätäni nähdäkseni ihmisten ilmeitä. Joskus pitää olla hulvaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattan kyllä olla poikkeustapaus, mutta olihan Jaggerinkin exä paljon pitempi miestään. Ihan liikuttavan näköinen pari. Lihattoman näköinen fitness-valmentajan poika ja piiitkän sutjakka naisen "huiskale". No, se oli poikkeustapaus isolla Peellä.

        Minulla on sellainen unelma, että kun saisi tehdä parin viikon lomareissun todella pitkän "koripallonaisen" kanssa. Käyskelisin kainalossa ja pyörittelisin
        päätäni nähdäkseni ihmisten ilmeitä. Joskus pitää olla hulvaton.

        Jagger ei ole Mies. Huom. Huom. Huom.


    • Anonyymi

      Ei se kiinnostus ole miehen pituudesta kiinni.

      • Anonyymi

        Miksi sitten on ihannemies kohdassa "pituustoive"? Usein alamitta 175cm. Ei se mitään, kuka tykkää mistäkin. Sen verran sivistystä saisi olla, että vastaisi yhteydenottoihin. Vaikka viestijä onkin alle toiveiden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten on ihannemies kohdassa "pituustoive"? Usein alamitta 175cm. Ei se mitään, kuka tykkää mistäkin. Sen verran sivistystä saisi olla, että vastaisi yhteydenottoihin. Vaikka viestijä onkin alle toiveiden.

        Jos vastaa yht. ottoon, joka tulee semmoselta, joka ei ole hakusessa, siitä saa yleensä riesan. Kokemusta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten on ihannemies kohdassa "pituustoive"? Usein alamitta 175cm. Ei se mitään, kuka tykkää mistäkin. Sen verran sivistystä saisi olla, että vastaisi yhteydenottoihin. Vaikka viestijä onkin alle toiveiden.

        Aasialaisilla naisillakin on miehille pituustoive, että 170 cm on heillekin liian lyhyt mies, vaikka aasialaiset naiset ovat 150-160 cm keskimitaltaan, niin halauvat kuitenkin sellaisen 180cm pitkän miehen.


      • Anonyymi

        suuseksi mielekkäämpää lyhyen kaa


      • Anonyymi

        valitettavasti ns. nykynaiset arvostaa ylikaiken pitkiä ja samalla myös komeita miehiä jopa niin että tappelevat sellaisista.

        Miten pitkillä miehillä on vientiä ?

        Pitää olla EHDOTTOMASTI yli 180 s jos olet vaikkapa vain 175- 178 ei ole juurikaan toivoa että naiset olisi kiinnostuneita. Ehkä joku voisi olla mutta hyvin
        harva. Tämä on karu totuus sanokoon naiset tähän mitä hyvänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten on ihannemies kohdassa "pituustoive"? Usein alamitta 175cm. Ei se mitään, kuka tykkää mistäkin. Sen verran sivistystä saisi olla, että vastaisi yhteydenottoihin. Vaikka viestijä onkin alle toiveiden.

        Lompakon paksuus tärkein ominaisuus miehellä

        Asiantuntija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suuseksi mielekkäämpää lyhyen kaa

        Osuu vaikka pimeässä kohilleen.


    • Anonyymi

      EI todellakaan ole, itse olen hyvin pitkä mies, mutta ei naiset kiinnostu yhtään, olen kai liian pitkä, en saa katseita en mitään.

      • Anonyymi

        Eikohan kiinnostukseen vaikuta koko miehen olemus; kasvot, lihakset, kaytos..


    • Anonyymi

      "Onkos lyhyt mies huonompi kumppani häh?"

      Evoluutio eli luonnonvalinta näyttäisi tukevan sitä ajatusta.

      • Anonyymi

        jos nainen nirso. niin kannattaa suunnata ulkomaille esim Japani, Kiina, Singapore


      • Anonyymi

        Pitka, mut mitaansanomattoman nakoinen ja oloinen ei auta.


      • Anonyymi

        Pituus ( ja varallisuus) = turvallisuus, jota naiset hakee biologisesti kuten miehet hedelmällisyyttä = kurvikas kroppa. Joten jos vaikutat muuten turvalliselta voit "ohittaa" nämä ominaisuudet ja toisaalta vaikka olisit miten pitkä naiset ei kiinnostu ellet ole turvallinen.
        Nyt joku kysyy, miten tähän sopii pahikset ( jotka joitain ja vain joitain naisia kiinnostaa). No siten, että nekin voi olla osoitus kyvystä puolustaa ja antaa turvaa - epäloogista kyllä. Ja jos haluat kuohita itse munasi, sano ettet anna turvaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos nainen nirso. niin kannattaa suunnata ulkomaille esim Japani, Kiina, Singapore

        Väärä suunta ellet ole varakas.


    • Anonyymi

      Luulin että pitkät miehet saisi paremmin naisia tai että naiset kiinnostuisi, minä en saa mitää yhteydenottoja ja naiset eivät edes vieraile sivustoilla, niinpä parempi elää yksin, niin kauan kunnes se oikee sopiva löytyy.

      • Se on oikein, niin minäkin teen, vaikka laitoin deiteissä, että 155-175cm ja pituuteen nähden saa olla kymmenenkin kiloa yli, kuin alipainoinen. Niin ei yhtään vastausta, vaikka olen yli 180cm ja n.85kg. Ja, ehkä minua miellyttävät leveälanteiset rouvakoon naiset ei käy treffit-palstalla, kun niille näyttää olevan ottajia muutenkin.


      • Anonyymi

        "Pitkistä miehistä ei ole kuin tuohen kiskontaan" on vanha sanonta, josta voi olla montaa mieltä, mutta minusta pituudella ei ole tuon taivaallista merkitystä parisuhdeasiassa. Ei se ole hyvännäköistä, kun jalatkin ovat kuin lumikengät. Ja isot "kaviot".


    • Täällä viriili 57v. kundi jorma 23cm.

      • no jaa eipä ole kummoinen 28s rinnalla !!!!!!!!


      • Anonyymi

        No niin. Koska tavataan?

        - Kuukausitulot
        - Luottotiedot
        - Auto
        - Omistus- vai vuokra-asunto, neliöt


    • Anonyymi

      Olin vuonna 2000 167 cm ja nyt olen 165 cm.
      Minne ne kaksi cm on hävinnyt, en kelpaa naisille koskan olen lyhyt.

      • Anonyymi

        Minun nuoruuden ihastukseni kyllä kelpasi. Hän oli 166 senttinen ja varsinainen naistenmies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun nuoruuden ihastukseni kyllä kelpasi. Hän oli 166 senttinen ja varsinainen naistenmies.

        Lyhyillä on usein tarve kaikenlaiseen elvistelyyn. Ja se joihinkin naisiin vetoaa.


      • Anonyymi

        Sama täällä. Ja on tuota ikääkin kyllä, ehkä sekin on esteenä kelpaamiselle.
        Ja pituutta on myös sentti hävinnyt tuosta 167:stä sentistä.
        Tunnen olevani lyhyt, ja on siitä sanottukin, mikä on paskamoista sinänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyillä on usein tarve kaikenlaiseen elvistelyyn. Ja se joihinkin naisiin vetoaa.

        Jotkut lyhyet miehet yrittävät kompensoida aggressiivisesti ja ovat sen vuoksi koomisia...


      • Anonyymi

        Normaalisti ihminen on vanhuksena pari senttiä lyhyempi kuin nuorena. Jos lyhenee yli 5 cm, on kyseessä jo osteoporoosi eli vanhuuden luuston haurastuminen. Sitä hoidetaan kalkkivalmisteilla, D-vitamiinilla ja osteiporoosin estoruiskrilla. Usein osteoporoosi havaitaan vasta, kun jokin selkänikama särkyy ja nikama romahtaa kasaan. Pituus lyheni taas 1-2 cm!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun nuoruuden ihastukseni kyllä kelpasi. Hän oli 166 senttinen ja varsinainen naistenmies.

        uskoiskohan.............. tuota ollenkaan ?


      • Anonyymi

        Voiko syy olla muu kuin pituus? Pesetkö hampaasi, tuoksutko hyvälle? Paras seksi kumppani keski-ikäisistä keskipituiselle 162 cm naiselle on juuri 165cm mies. Mistä yrität löytää naista ja miten? Lavatanssikurssilla saa nopeasti tutustuttua yhden illan aikana 50 naiseen, joista osa tosin on varattuja. Puolen vuoden harjoittelun jälkeen voi tarjota kimppakyytejä tanssipaikoille ja äkkiä autossa on neljä naista ja puhelimessa on numero kymmenelle naiselle. Viisas mies odottelee ja tutustuu rauhassa eikä esitä epätoivoista seksin vonkaajaa. Koti kannattaa myös siivota valmiiksi, jos joku vaikka suostuu muutaman kuukauden tapaamisten jälkeen tulemaan kahville.


    • Olipa lyhyt tai pitkä, sen voi nähdä halutessaan ongelmana.
      Minun exäni oli tasan kolme senttiä minun pidempi. Ei kaatunut liittomme pituuteen tai lyhyyteen.

    • Anonyymi

      Niin pitkä kuin pätkäkin on kiinnostava. Ei ole siitä kiinni.

    • Anonyymi

      Lyhyt mies ei ole koskaan komea. Naiset ei vois olla lyhyen miehen kanssa koska se näyttää rumalta jos kulkee kadulla lyen miehen kanssa. Ootteko katsoneet ensitreffit alttarilla ohjelmia. Lyhyille naisille valitaan aina 10-20 cm naista pidempi mies koska se vaan näyttää kuvissa paremmalta.

      • Anonyymi

        Olen eri mieltä. Lyhyissä miehissäkin on komeakasvoisia. Otetaanpa esimerkkinä julkisuuden henkilöistä vaikkapa Tom Cruise. Hän on 170cm, komeakasvoinen ja hyväkroppainen. Hänellä on aina myös ollut itseään pidempiä naisia.


      • Anonyymi

        Otetaan toinen esimerkki Suomen julkkiksista, vaikka Arman A. Hän on 174cm, niin ikään komeakasvoinen ja hyväkroppainen.


      • Anonyymi

        Tämä lienee vitsi :D Ihmisen pituus ei korreloi mitenkään muun ulkonäön kanssa! Kasva aikuiseksi pissis :)

        Miksi edes vastasin tähän? Lienee siksi, että välillä epäilen ihmisten älyttömyyttä vitseiksi. Kummasta mahtoi olla kyse? Miksi olen syntynyt ääliöiden keskelle?


      • Anonyymi

        Olin komea pari 165 cm miehen kanssa. Miehen pitää vain suostua pukeutumaan. Nyt olin lehdessä 162 cm miehen kanssa ja meitä pidettiin hyvän näköisenä "parina", vaikka olemme vain ystäviä.


    • Kun se pituus näyttää olen aika iso juttu, olisi kiinnostavaa tietää mitkä ovat ne pituusrajat, joiden sisällä tulisi olla, että saisi naisen?

      • Anonyymi

        Ei tuollaisia rajoja ole, koska kaikenkokoiset miehen on parisuhteissa. Jokainen nainen määrittelee itse, mikä on liian lyhyt (tai liian pitkä) mies hänelle. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuollaisia rajoja ole, koska kaikenkokoiset miehen on parisuhteissa. Jokainen nainen määrittelee itse, mikä on liian lyhyt (tai liian pitkä) mies hänelle. :)

        Sepä se, noin ajattelen itsekin. Täällä vaan tulee käsitys, että pituus on välillä se määräävä tekijä, välillä se on rumuus.
        Tosielämässä jylläävät muut lainalaisuudet :)


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Sepä se, noin ajattelen itsekin. Täällä vaan tulee käsitys, että pituus on välillä se määräävä tekijä, välillä se on rumuus.
        Tosielämässä jylläävät muut lainalaisuudet :)

        No kyllä nuo ominaisuudet vaikuttaa tosielämässäkin. Ihmiset arvottaa kuitenkin eri asioita eri tavalla. Ulkonäköön vaikuttaa kasvot, vartalo ja pituus, siis niiden kokonaisuus. Toisille ulkonäköseikoilla on enemmän merkitystä kuin toisille. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä nuo ominaisuudet vaikuttaa tosielämässäkin. Ihmiset arvottaa kuitenkin eri asioita eri tavalla. Ulkonäköön vaikuttaa kasvot, vartalo ja pituus, siis niiden kokonaisuus. Toisille ulkonäköseikoilla on enemmän merkitystä kuin toisille. :)

        Näin se menee. Tuolla ulkona kriteerien kirjo on melko paljon laajempi kuin täällä.


      • Anonyymi

        ai jaa ettäkö pituusrajat ?



        185 sentin pituudesta ylöspäin sanotaanko että noin 210 senttiin
        eli sillä välillä joten repikääpä siitä .............. tuollaiset vaatimuksen hyvin monilla naisilla todelakin on kaiken lisäksi pitää olla komea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai jaa ettäkö pituusrajat ?



        185 sentin pituudesta ylöspäin sanotaanko että noin 210 senttiin
        eli sillä välillä joten repikääpä siitä .............. tuollaiset vaatimuksen hyvin monilla naisilla todelakin on kaiken lisäksi pitää olla komea

        En jaksana (naisena) uskoa, että naisilla on tuollainen pituusvaatimus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksana (naisena) uskoa, että naisilla on tuollainen pituusvaatimus.

        usko pois nin se vaan on asia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        usko pois nin se vaan on asia

        Itse tiedän parisuhteissa olevia/olleita lyhyitä alle 175cm miehiä. Tiedän toki myös sinkkuja lyhyitä alle 175cm miehiä. Nekään lyhyet sinkkumiehet eivät koe ainoastaan lyhyyden olevan syynä heidän sinkkuuteensa. Ihmettelen sen vuoksi tällä palstalla niitä, jotka väittävät lyhyyden olevan ainoa syy sinkkuuteen, koska sitä se ei ole.

        Lyhyitä parisuhteellisia miehiä on varmasti kaikkien tuttavapiirissä ja julkkiksissa. Se pituus itsessään ei ole ratkaiseva tekijä, toki yksittäisenä ominaisuutena voi olla negatiivisempi miehillä kuin naisilla. Naisten ihannemies on usein keskipitkä-pitkä, komeakasvoinen ja hyväkroppainen mies. Osa naisista silti ottaa lyhyen miehen, jolla kokee olevan muita hyviä ominaisuuksia ulkonäössä ja/tai persoonassa/luonteessa/henkisissä ominaisuuksissa (kuten äly ja lahjakkuudet).

        Lyhyitä miehiä ei voi niputtaa yhteen nippuun niin kuin ei voi pitkiä tai lihaviakaan miehiä. Lyhyissä miehissä, siis alle 175cm miehissä, on myös komeakasvoisia ja/tai hyväkroppaisia miehiä. Parisuhteessa eläviä miehiä. Elämässä menestyneitä miehiä. Varmaan monelle naiselle se keskipitkä-pitkä, komeakasvoinen ja hyväkroppainen mies on se miesihanne mutta moni nainen kuitenkin tekee kompromissin (tai useamman) jonkun (tai monen) ulkonäköominaisuuden suhteen parinvalinnassa. Harvemmin naisetkaan mitään täydellisyyksiä ovat; moni nainen ei yllä koskaan mallin eikä missin mittoihin, joihin yltää vain pari prosenttia naisista.

        Se pitäisi muistaa, ettei periaatteessa voi koskaan vaatia toiselta sitä, mitä ei itse ole. Toki kannattaa aina pyrkiä olemaan itsestään se paras versio, olipa minkä ikäinen tahansa. Uskon, että sillä on positiivista vaikutusta parisuhdemarkkinoilla. Jokaisella on myös oikeus määrittää se, millainen on ihannekumppani, olipa siihen realistiset mahdollisuudet tai ei. Kysymys on kuitenkin henkilökohtaisista ulkonäkö- ja ihannekumppanimieltymyksistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse tiedän parisuhteissa olevia/olleita lyhyitä alle 175cm miehiä. Tiedän toki myös sinkkuja lyhyitä alle 175cm miehiä. Nekään lyhyet sinkkumiehet eivät koe ainoastaan lyhyyden olevan syynä heidän sinkkuuteensa. Ihmettelen sen vuoksi tällä palstalla niitä, jotka väittävät lyhyyden olevan ainoa syy sinkkuuteen, koska sitä se ei ole.

        Lyhyitä parisuhteellisia miehiä on varmasti kaikkien tuttavapiirissä ja julkkiksissa. Se pituus itsessään ei ole ratkaiseva tekijä, toki yksittäisenä ominaisuutena voi olla negatiivisempi miehillä kuin naisilla. Naisten ihannemies on usein keskipitkä-pitkä, komeakasvoinen ja hyväkroppainen mies. Osa naisista silti ottaa lyhyen miehen, jolla kokee olevan muita hyviä ominaisuuksia ulkonäössä ja/tai persoonassa/luonteessa/henkisissä ominaisuuksissa (kuten äly ja lahjakkuudet).

        Lyhyitä miehiä ei voi niputtaa yhteen nippuun niin kuin ei voi pitkiä tai lihaviakaan miehiä. Lyhyissä miehissä, siis alle 175cm miehissä, on myös komeakasvoisia ja/tai hyväkroppaisia miehiä. Parisuhteessa eläviä miehiä. Elämässä menestyneitä miehiä. Varmaan monelle naiselle se keskipitkä-pitkä, komeakasvoinen ja hyväkroppainen mies on se miesihanne mutta moni nainen kuitenkin tekee kompromissin (tai useamman) jonkun (tai monen) ulkonäköominaisuuden suhteen parinvalinnassa. Harvemmin naisetkaan mitään täydellisyyksiä ovat; moni nainen ei yllä koskaan mallin eikä missin mittoihin, joihin yltää vain pari prosenttia naisista.

        Se pitäisi muistaa, ettei periaatteessa voi koskaan vaatia toiselta sitä, mitä ei itse ole. Toki kannattaa aina pyrkiä olemaan itsestään se paras versio, olipa minkä ikäinen tahansa. Uskon, että sillä on positiivista vaikutusta parisuhdemarkkinoilla. Jokaisella on myös oikeus määrittää se, millainen on ihannekumppani, olipa siihen realistiset mahdollisuudet tai ei. Kysymys on kuitenkin henkilökohtaisista ulkonäkö- ja ihannekumppanimieltymyksistä.

        Varmasti monilla on haavekumppani määriteltynä. Reaalielämässä kuitenkin päädytään häneen, joka herättää halun jatkaa tutustumista ja syventää sitä parisuhteeseen asti.
        Haaveet kaatuu.....ja varsinkin silloin ,kun todellisuus tuo jotain parempaa.

        Voin olla ihan väärässä, mutta ajattelen, että kannattaa opetella vuorovaikutustaitoja sen sijaan, että valittaa jotain ominaisuuttaan, jolle ei voi mitään saati että ajattelee sen ominaisyyden olevan syy parittomuuteen. Kun katselee ympärilleen pariutuneita ihmisiä, saattaa yllättyä. Seiskan lööpit eivät kerro koko totuutta, ei edes sinne päin.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Varmasti monilla on haavekumppani määriteltynä. Reaalielämässä kuitenkin päädytään häneen, joka herättää halun jatkaa tutustumista ja syventää sitä parisuhteeseen asti.
        Haaveet kaatuu.....ja varsinkin silloin ,kun todellisuus tuo jotain parempaa.

        Voin olla ihan väärässä, mutta ajattelen, että kannattaa opetella vuorovaikutustaitoja sen sijaan, että valittaa jotain ominaisuuttaan, jolle ei voi mitään saati että ajattelee sen ominaisyyden olevan syy parittomuuteen. Kun katselee ympärilleen pariutuneita ihmisiä, saattaa yllättyä. Seiskan lööpit eivät kerro koko totuutta, ei edes sinne päin.

        Haaveet voi kaatua myös, kun tajuaa, mihin ne rahkeet oikeasti riittää. Haaveitten kaatumiseen voi olla monta muutakin syytä. Toki ihmiset voi yllättää ja jos joku ei olekaan "ihan" sen ihannelistan mukainen, hänestä voi löytyä jotain muuta, jota ei ollut osannut toivoakaan (siis positiivista). Parisuhdemarkkinoilla on myös aina vain epätäydellisiä ihmisiä. Se olisi kaikkien hyvä ymmärtää. Usein 30-v. sen tajuaakin ja silloin jo tehdään niitä kompromisseja tai sinkkuillaan. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haaveet voi kaatua myös, kun tajuaa, mihin ne rahkeet oikeasti riittää. Haaveitten kaatumiseen voi olla monta muutakin syytä. Toki ihmiset voi yllättää ja jos joku ei olekaan "ihan" sen ihannelistan mukainen, hänestä voi löytyä jotain muuta, jota ei ollut osannut toivoakaan (siis positiivista). Parisuhdemarkkinoilla on myös aina vain epätäydellisiä ihmisiä. Se olisi kaikkien hyvä ymmärtää. Usein 30-v. sen tajuaakin ja silloin jo tehdään niitä kompromisseja tai sinkkuillaan. ;)

        Voi olla että tehdään kompromisseja. Toisaalta voi käydä niin, että huomaa haaveidensa hassuuden ja realismin olevan se, mitä oikeasti haluaa.
        Voi huomata että on kerännyt listalleen sellaisia ominaisuuksia ja määreitä, ettei niillä loppupeleissä olekaan niin suurta väliä kuin ajatteli niillä olevan.
        Ja niinkuin sanoit, ikä saa tajuamaan yhtä ja toista. Voi sen ilmaista niinkin, että kokemus elämästä saa luopumaan pilvilinnoista ja kaivamaan juuret syvälle maahan.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Voi olla että tehdään kompromisseja. Toisaalta voi käydä niin, että huomaa haaveidensa hassuuden ja realismin olevan se, mitä oikeasti haluaa.
        Voi huomata että on kerännyt listalleen sellaisia ominaisuuksia ja määreitä, ettei niillä loppupeleissä olekaan niin suurta väliä kuin ajatteli niillä olevan.
        Ja niinkuin sanoit, ikä saa tajuamaan yhtä ja toista. Voi sen ilmaista niinkin, että kokemus elämästä saa luopumaan pilvilinnoista ja kaivamaan juuret syvälle maahan.

        Niinpä. Olen kuitenkin aina ihaillut periksiantamattomuutta myös ihannelistojen tekemisen ja kriteereistä kiinnipitämisen suhteen. Siihen voi suhtautua tietystä näkökulmasta. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Olen kuitenkin aina ihaillut periksiantamattomuutta myös ihannelistojen tekemisen ja kriteereistä kiinnipitämisen suhteen. Siihen voi suhtautua tietystä näkökulmasta. ;)

        Kyllä se on jo kunniamerkin paikka, jos maailman tappiin saakka pitää riman epärealistisen korkealla ihan periaatteesta ja jää yksin. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Olen kuitenkin aina ihaillut periksiantamattomuutta myös ihannelistojen tekemisen ja kriteereistä kiinnipitämisen suhteen. Siihen voi suhtautua tietystä näkökulmasta. ;)

        Listaihmiset ovat mielenkiintoisia.
        Periksiantamattomuus on hieno ominaisuus ihmisessä, joustamattomuus taas on aika hankala ominaisuus.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Listaihmiset ovat mielenkiintoisia.
        Periksiantamattomuus on hieno ominaisuus ihmisessä, joustamattomuus taas on aika hankala ominaisuus.

        Ne on oikeissa kontekstissa hyviä ominaisuuksia. Toisaalta näissä kumppaninvalinta-asioissa tulisi olla sekä realistinen että rehellinen itselleen. Kiinnostusta, ihastusta tai tunteita ei voi kuitenkaan pakottaa koskaan. Olen aina ajatellut, että mielummin yksin kuin jonkun sellaisen kanssa, joka minua ei oikeasti kiinnosta. En ole myöskään ainoa nainen, joka ajattelee näin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne on oikeissa kontekstissa hyviä ominaisuuksia. Toisaalta näissä kumppaninvalinta-asioissa tulisi olla sekä realistinen että rehellinen itselleen. Kiinnostusta, ihastusta tai tunteita ei voi kuitenkaan pakottaa koskaan. Olen aina ajatellut, että mielummin yksin kuin jonkun sellaisen kanssa, joka minua ei oikeasti kiinnosta. En ole myöskään ainoa nainen, joka ajattelee näin.

        Et varmasti ole ainoa nainen, joka noin ajattelee.
        Vaikea on kuvitella suhdetta sellaisen kanssa, joka ei kiinnosta loppupeleissä ollenkaan. Varmasti sellaisiakin liittoja on, mikä niitä sitten pitää koossa, en tiedä.

        Ei sitä todellakaan voi valita, kuka kiinnostaa tai kehen ihastuu. Ne ovat mystisiä juttuja, joita on vaikea selittää.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Et varmasti ole ainoa nainen, joka noin ajattelee.
        Vaikea on kuvitella suhdetta sellaisen kanssa, joka ei kiinnosta loppupeleissä ollenkaan. Varmasti sellaisiakin liittoja on, mikä niitä sitten pitää koossa, en tiedä.

        Ei sitä todellakaan voi valita, kuka kiinnostaa tai kehen ihastuu. Ne ovat mystisiä juttuja, joita on vaikea selittää.

        Juuri näin. Yksin tänne tullaan ja yksin täältä lähdetään mutta matkaseura olisi suotavaa, ettei vaelluksesta tule turhan tylsää. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Yksin tänne tullaan ja yksin täältä lähdetään mutta matkaseura olisi suotavaa, ettei vaelluksesta tule turhan tylsää. ;)

        Jep. Matkaseura olisi suotavaa ja hyvän miehen puuttuessa se matkaseura voi olla myös ihanat ihmiset ympärillä :)


    • Anonyymi

      Joo mutta edelleen täälä on pitkä mies,mut ei naisia paskaakaa kiinnosta.

      • Anonyymi

        Ehkä se johtuu muista tekijöistä?


    • Anonyymi

      Olen myös laittanut pituuden Hot ot not sovellukseen, mutta em ymmärrä, ei naiset kiinnostu.

      • Anonyymi

        En ymmärrä minäkään. Kyllä naisten pitäisi heti suostua vaikka mihin kun pitkä mies kysyy perään.
        Allu voisi ryhtyä pitkien miesten sanansaattajaksi tässä asiassa.


    • Anonyymi

      Lyhyt mies on ruma eikä hyvä mies. Pitkä mies on komea ja naisten ihannemies joka kohtelee naista aina hyvin.

      • Anonyymi

        Näyttää keskenkasvuiselta rääpäleeltä, joka ei ole saanut syömistä pienenä, vain vanha pää ja hukkapätkä


      • Anonyymi

        Harva sitä pituutta itse määrittää. Luunpätkähän sen pituuseron vaan määrittää. Parempi onkin välttää niitä, jotka ihmisarvon sen perusteella määrittävät. Toisaalta eipä se isokokoinen nainenkaan aina kovin viehättävä ole.


    • Anonyymi

      Lyhyt mies ei ole mies vaan hottentotti.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        arvatkaapa mitä ?
        naisilla on kyllä vientiä vaikka olisi miten lyhyt , ruma tai lihava hyvnsä heille on kyllä ottajia se on tehnyt naisista tosi valikoivia ja vaativia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        arvatkaapa mitä ?
        naisilla on kyllä vientiä vaikka olisi miten lyhyt , ruma tai lihava hyvnsä heille on kyllä ottajia se on tehnyt naisista tosi valikoivia ja vaativia

        Kaikki miehet eivät todellakaan ota lyhyttä, ylipainoista ja ei-kauniskasvoista naista (siis tuo kokonaisuus). Usein tosin "riittää" ei-fyysisesti-viehättävälle, tavallisennäköiselle ja komeallekin miehelle, jos nainen on hyväkroppainen ja kauniskasvoinen tai hyväkroppainen ja "tavallisennäköinen". Naisten suhteen harvemmin asetetaan pituusvaatimusta. Suurin osa suomalaisista aikuisista naisista on ihan tavallisennäköisiä ja ylipainoisia tai ei-niin-fyysisesti-viehättäviä (kasvoiltaan tai kokonaisuudeltaan). Vaikka ihminen ei omaisi prima- tai edes keskivertoulkonäköä, hän voi olla sisäisiltä ominaisuuksiltaan mielenkiintoinen, lahjakas, älykäs, viisas, sivistynyt yms. Tällaisia yksilöitä on sekä miehissä että naisissa. Tällaisetkin ihmiset ovat parisuhteissa, lisääntyvät ja ovat onnellisia.

        Sekä miehissä että naisissa on myös niitä, jotka etsivät selvästi itseään viehättävämpää kumppania. Jotkut myös onnistuvat sellaisen saamaan. Kyllähän näitäkin tarinoita maailmaan mahtuu. Eri ihmiset arvottavat eri tavoin ominaisuuksia, joita tulevalta kumppaniltaan haluavat tai toivovat. Se on sitä ihmisten erilaisuutta. Parisuhdemarkkinat on olemassa ja siellä on tietyt peruslainalaisuudet, joilla siellä usein pelataan mutta kaikki ei pelaa niillä. Poikkeuksia löytyy aina. Jokaisella on myös oikeus asettaa ihanteet ja toiveet (olipa ne realistiset tai ei) ja valita, kenet vierelleen kelputtaa tai hyväksyy. Jotkut myös valitsee yksinolemisen.


    • Anonyymi

      Kokonaisuus ratkaisee ei miehen pituus. Joskin jotkut pitävät pitkistä,toiset pätkistä ja toiset siltä väliltä. Sama paksuuden eli painon suhteen. Ei miehiäkään kaikki naiset viehätä :)

    • Anonyymi

      Jotkut pitää pitkistä, toiset pätkistä, jotkut jostain siltä väliltä. Itse arvioin miehessä kokonaisuutta en niinkään pituutta tai paksuutta(painoa). Ei miehetkään kaikista naisista innostu vai innostuuko keskustelun aloittaja?

    • Anonyymi

      Jotkut tykkää pitkistä, toiset pätkistä, jotkut jostain siltä ja väliltä. Itselläni ratkaisee kuitenkin kokonaisuus, luonne. Kieroon kasvanut ei kiinnosta olipa pituutta mihin suuntaan tahansa. Jos kemiat kohtaa ei pituudella eikä paksuudella (painolla )ole väliä :)

      • Anonyymi

        Parisuhteessa ollaan kokonaisuuden kanssa, siksi kokonaisuudella on merkitystä.


    • Anonyymi

      Pituus ei ratkaise, vaan se kohtaako kemiat :)

      • Niinpä.🥰


      • Anonyymi

        Kemiaa ei synny ilman ihastusta joihinkin ominaisuuksiin.


    • Anonyymi

      Lyhyt kiinnostaa siinä missä pitkäkin mikäli kemiat kohtaa :)

      • Anonyymi

        Kyllä joitakin aina kiinnostaa (ei kuitenkaan kaikkia). Se kuitenkin riittää, että joitakin kiinnostaa ja kiehtoo. Olen myös sitä mieltä, että tästä "kemiasta" tulisi puhua enemmän. Rakkauden kemia. Rakkaushormoonien kemia. Monelle tekisi hyvä palata sinne koulunpenkille. ;)
        https://www.youtube.com/watch?v=uPHczPburbI


    • Kemiat kohtaavat ,aina toiminnassa kanssani ,oletkot sinä halukas nyt seuraksi minulle nyt ,siellä

    • Anonyymi

      Eilen kaupassa käydessäni,näin noin 190cm.miehen,kyllä kiinnitti huomioo ja itse olen 170cm.nainen tunsin itteni pieneksi siinä kassajonossa hänen takana:)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mieluummin pitkä, kuin veneen pohjatappi, ja tumma ja tulinen ! ja laulavainen

    • Anonyymi

      No kyl joskus jotkut naiset itteä kehu pitkäksi baarissa sun muuta, ja kiinnostui, mutta ei enää kiinnostu, olen luovuttanut, jos pitkä mies ei kelpaa, niin on vika luonteessa persoonassa työttömyydessä tai naamassa.

    • Anonyymi

      entä jos on lyhyt pituudeltaan ja pieni kikkeli ja työläinen tai työtön

    • Anonyymi

      Kyllä teletappi-mies kelpaa jos sillä vain on paljon rahaa.
      Muuten ei kyllä kiinnosta.

    • Anonyymi

      On tämä totisesti henkevää keskustelua. Eikö olisi parasta laitta niihin hakupyyntöihin tarkat cm:t, niin jospa parisuhteet onnistuisivat yksinkertaisesti.Olishan ainakin lupaava alku, tarkentakaa millä kohdalla sytyttää.

    • Anonyymi

      Minä olen laittanut deitti ilmotukseen pituuden, ei auta mitää. poistan kohta koko deittipaskan, ku ei naiset kiinnostu ja halua tutustua ja vastata.

    • Anonyymi

      Lyhyen kaljun äijän päähän on kiva stumpata rööki. Muuta iloa niistä ei juuri ole, paitsi paska viemärin putsaajana.

    • MÄ on aika lyhyt nainen. Ilmeisesti se on niin, etteivät lyhyet kumppanit kelpaa, kun pitää pettää ja salata asia !

    • Anonyymi

      Suurin osa naisista haluaa itseääna inakin 10 cm pitemmän miehen. 164 cm miehet ovat sinkkuja kymmeniä vuosia koska ei niitä naisia ole kovin montaa jolle kelpaa lyhyt mies joten tilaisuuksia seurusteluun ei tule kovin montaa elämän aikana alle 170 cm miehille

    • Anonyymi

      No miksei sitten yli 190 cm mies kelpaa naisille?

    • Anonyymi

      Tunnen erään lyhyen miehen, jolla on suunnilleen aina joku komea nainen seurassaan. En tiedä, mikä hänen salaisuutensa (?) lienee, mutta keskimittaisena alan jo olla kateellinen.

    • Anonyymi

      Onko aloittaja pygmi?

      nim. 193cm lihasta

      • Anonyymi

        Lihasta sinä olet tullut. Luuksi pitää sinun muuttuman.


    • Anonyymi

      Ei ole ,mutta loukkaantuu herkemmin.On vaikea luonteeltaan koska pelkää hylkäämistä ,jos on jo kertaalleen eronnut.Mutta parhaimmillaan ,lyhyempi mies on hauska ,persoonallinen ,auttava ,hyvä mies ,suosittelen!

    • Anonyymi

      Minä olen 194 cm ja ihmettelen miksei ole jonossa naisia, en ymmärrä näitä Suomen naisia, ulkomaalaiset varmasti kiinnostuisi, mut en halua mitää thaimaalaista, vaan suomalaisen nätin tytön.

      • Anonyymi

        Nami,postia mulle😘T,162cm woman💋


      • Anonyymi

        Kerro sun sähköposti?


      • Anonyymi

        190cm mies, jolla on komeat kasvot ja hyvä kroppa on unelma monelle naiselle. Pituus yksittäisenä tekijänä on kuitenkin vielä aika neutraali ominaisuus, ulkonäköön kuuluu muutakin.


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa, ei alkuunkaan. Suurin osa tämän päivän fiksuista naisista arvostaa miehessä muita ominaisuuksia kuin ulkonäköä, saatikka pituutta. Nyt siis puhun fiksuista naisista.

        Miehen komeus ja naisen kauneus ovat ensinnäkin subjektiivisia käsityksiä ja toisekseen persoonallisuus ja esim. viisaus hakkaavat mennen tullen nämä ulkoiset ominaisuudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa, ei alkuunkaan. Suurin osa tämän päivän fiksuista naisista arvostaa miehessä muita ominaisuuksia kuin ulkonäköä, saatikka pituutta. Nyt siis puhun fiksuista naisista.

        Miehen komeus ja naisen kauneus ovat ensinnäkin subjektiivisia käsityksiä ja toisekseen persoonallisuus ja esim. viisaus hakkaavat mennen tullen nämä ulkoiset ominaisuudet.

        Viela fiksummat naiset katsoo myos ulkonakoa ja kaytosta.


    • Anonyymi

      Ei ole, pituudella ei ole merkitystä.

      • Anonyymi

        Ehkä itsetuntokysymys? Kävellä yhdessä puoli päätä itseään lyhyemmän miehen kanssa? Kynnyskysymys ehkä miehellekin?
        Olen tosi pitkä nainen, seurustellut nuorena itseäni paljon lyhyempien miesten kanssa, joilla kaikki muut palikat oli kohdillaan. (Tosin sitten pariuduin pitkän miehen kanssa, mutta se ei johtunut pituudesta eikä lompakon paksuudesta, vain rakkaudesta).


    • Anonyymi

      Jokaisella on omat ihanteensa kumppanin suhteen. Jotkut tykkää pitkistä jotkut lyhyistä jotkut pulleista jotkut lyhyistä. Huono itsetunto on erittäin epäseksikästä.

    • Anonyymi

      Asenne ratkaisee. Jos itse ajattelee ettei kenellekään kelpaa ja on sitten katkera ja agressiivinen käykin niin ettei ole kivaa seuraa. Jos on valoisa ja elämänmyönteinen niin seuraa on, on sitten pätkä tai pitkä. Sitäpaitsi meitä lyhyitä naisiakin on. Jos mies on 166 niin 155 naisia on vaikka kuinka paljon. Meidät pitää vain huomata. Monelle tuo pituus on ongelma. Voi vähentää sitä ostamalla hiukan korotetut kengät ja opettelemalla tanssimaan ja seurustelemaan. Toinen mieheni oli 166 pitkä ja sain hänen kanssaan lapsia ja kumpikin poika on isäänsä pidempi, toinen 175 ja toinen 185. Että se lyhytkin mies ovi saada pitkiä poikia.
      Hyvin käyttäytyvä tanssiparkettien partaveitsi saa aina seuraa ja iloisia naisia ympärilleen. Omaan käytökseen kannattaa panostaa ja hoitaa ne lyhyetkin lihakset hyvään kuntoon. Seikkaileva, leikkisä mieli avittaa ihmeesti tässä suuressa maailmassa.

    • Anonyymi

      lyhyen miehenhän on nii hyvä ottaa suikkiin"samalla korkeudella"

    • Anonyymi

      En tiedä tuosta mutta ei sitä voi yleistää. Miehissäkin toinen tykkää lyhyistä naisista ja toinen pitkistä.

      Itse olen 178 mikä on normaalipituus miehille. Moni yllä-asteella oleva teinityttö on mun pituinen ja jotkut pidempiä. Olen tuon huomannut kun vien oman lapsen ala-asteelle niin kun kävelen pihalla ja ohitan näitä teinejä.

      Ja kauppakeskuksissa vastaan tulee paljon mun pitusia ja pidempiä naisia. Naisen keskipituus Suomessa taitaa olla alle 170 mutta niin paljon olen nähnyt oman pitusia ja a pidempiä naisia ja tyttöjä että alan kohta epäilemään sitä. Jos se että nainen on vaikka 178 on ollut joskus harvinaista niin ei ole enään tänä päivänä..

      • Anonyymi

        Ja tarkoitan siis niitä naisia joita näen ilman korkokenkiä.ihan perus kengissä tai sandaaleissa ilman mitään korkoja. Vaikka korkokengistäkin sen huomaa kun suhteuttaa korkojen korkeuden et jos nainen esimm 10cm pidempi korkokengissä kuin mä ja jos korot 10cm niin silloin nainen mun pituinen ilman korkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tarkoitan siis niitä naisia joita näen ilman korkokenkiä.ihan perus kengissä tai sandaaleissa ilman mitään korkoja. Vaikka korkokengistäkin sen huomaa kun suhteuttaa korkojen korkeuden et jos nainen esimm 10cm pidempi korkokengissä kuin mä ja jos korot 10cm niin silloin nainen mun pituinen ilman korkoja.

        Kuka tai mikä estää lyhyitä miehiä käyttämästä piilokorkoja ja/tai korkkareita? Ei todellakaan huono vaihtoehto. ;)


    • Anonyymi

      Mua ei oo kiinnostanut ikinä miehen pituus, en ole vielä ketään tavannut, joka mua lyhyempi olisi, joten se on aivan sama

      • Anonyymi

        Et siis ole halunnut tavata lyhempää miestä. Väistelet kun lyhyt 1654 cm mies tulee juttelemaan etkä lähde treffeille jos pyytää vaan keksit äkkiä tekosyyn ettäs un pitää mennä mummolaan tai sulla onkin poikaystävä.


    • Anonyymi

      Naiset ovat hyvin kiinnostuneena soitelleet, kun antaa puhelinnumeronsa pankkiautomaatista tulostettavan kuitin toiselle puolelle. Sain aikoinaan tällä konstilla ainakin 50 naista baarista . t. 172 cm.

    • Ei sillä ole merkitystä. Mutta aina se vaan mies on pitempi. Paitsi formula kuskeilla.

    • Anonyymi

      Ihminen valitsee luonnostaan parhaan edustajan jatkamaan sukua. Siitä se johtuu.

      • Anonyymi

        Vielä 50 vuotiaanakin ja yli? Tietäisitpä 50v naisten vaatimukset, ittellä ei niin väliä juu.


      • Anonyymi

        Juuri näin. Parisuhdemarkkinoita oppii ymmärtämään, kun hyväksyy biologian sen takana.


      • Anonyymi

        Usein ihminen valitsee parhaan mahdollisen yksilön, johon hänellä on mahdollisuudet, siinä ajassa ja paikassa, jossa hän elää, ja niistä vaihtoehdoista, joita hänellä on. Tämä vaihtelee yksilöittäin hyvin paljon.


    • Anonyymi

      Naiset usein sanoo miehelle ettei mies ole hänen makuunsa ja se tarkoittaa ettei mies ole riittävän pitkä 160 cm naiselle. Kaikenlaisia tekosyitä naiset keksii ettei tarvii tutustua lyhyeen mieheen.

      • Anonyymi

        Jos se ei ole naisen miesihanne, se ei ole naisen miesihanne. Ei ketään voi pakottaa pitämään tai kiinnostumaan itsestään. Kyllä lyhytkin mies jossain vaiheessa löytää jonkun, joka hyväksyy ja kiinnostuu. Siihen saakka pitää vain etsiä.


    • Anonyymi

      Kukapa oppisi ymmärtämään naisen ja moottorisahan sielunelämää.

    • Anonyymi

      Samat asiat toistuu joka kerta joka ikisessä paikassa:
      -Naiset haluaa miehen joka on heitä pidempi ja toimeentuleva ja siisti ja komea ja hyvämunainen
      -Miehet haluaa naisen joka on hoikka ja nuori ja jolla on isot tissit, hyvä perse ja joka antaa mukisematta

      Kumpikaan osapuoli ei suostu myöntämään olevansa turhamainen ja pinnallinen, sitten väitetään kivenkovaa ettei pituudella/vehkeen koolla/tisseillä yms yms yms ole väliä, mutta parinmuodostusmarkkinat kertovat esm nettideittisovelluksissa omaa karua faktaansa: tietyt ihmiset kerää suurimman osan huomiosta kun kaikki jahtaa sitä parasta, sitten se 90% jää katkeroitumaan ja nuolemaan näppejään kun ne parhaan näköiset pariutuukin mieluummin keskenään.
      Missään vaiheessa ei voida myöntää että olikin itse ahne ja pinnallinen. Aina joko naisten vika sitä tai sitten miesten vika tätä.
      Kuolkaa sukupuuttoon minun puolestani, urvelot XD

      • Anonyymi

        Isot rinnat ei vedä puoleensa, pienet on paremmat, peppu saa olla myös pieni, ei hehtaarikokoa.


    • Anonyymi

      Noh,sellaiset naiset ovat yksinkertaisia ja pinnallisia.Elikkä niinkuin se vanha kansanviisaus
      sanoo "moni kakku päältä kaunis , mutta sisältä täys mätä" en oo varma menikö se ihan niin mutta siinnepäin ainakin.Sun pitää vaihtaa vähän vaatimuksia ja luultavasti tyytyä vähän "eri liigaan" niinkuin n.90% miehistä joutuu.

    • Anonyymi

      Olen kirahvi. Onnellinen kirahvi.

    • Anonyymi

      Ei varmasti persoonaltaan huonompi, voi jopa kantaa parempia luonteenpiirteitä, persoonaa ja henkisiä ominaisuuksia kuin pitkä mies. Voi olla koulutukseltaa, statukseltaan ja tulojen puolesta parempi kuin normaalipituinen-pitkä. Tiedän lyhyitä miehiä, jotka on/ollut parisuhteessa ja/tai naimisissa. Pituus yksittäisenä tekijänä ei siis ole välttämättä torjunnan syy. Jokainen nainen määrittelee, minkä pituinen mies heille riittää. Siitä ei voi laatia yleissääntöä.

      Itse pidän normaalipituisista-pitkistä, komeakasvoisista ja lihaksikkaista miehistä. Tämä tosin taitaa olla aika monen muunkin naisen miesihanne ulkoisesti. Hyvä ulkonäkö ei kuitenkaan tee ihmisestä mielenkiintoista ja parisuhteessa menestyvää. Paljon muutakin tarvitaan. Paljon muuta! ;)

    • Anonyymi

      Miksi valita lyhyt kun luonnostaan pitkät miehet kiinnostavat....näin se vain tahtoon mennä. Alle 170cm "miehet" ovat näillä markkinoilla aika heikoilla jos ei muita avuja ole suotu riittävästi.

      Itse olen 189cm 95kg sopusuhtainen ja hyvin tuntuu olevan kysyntää. En tule perustamaan perhettä enkä halua pysyvää suhdetta, koska näin on mukavampaa. Olen itsekäs tämän asian suhteen, eikä siihen ole kenelläkään mitään sanottavaa.

      • Anonyymi

        Toki jokainen saa tehdä päätöksensä oman elämänsä suhteen ja vastaa omista teoistaan ja niiden seurauksista. Varmaan naisten vähemmistöön kuuluu ne, jotka eivät halua parisuhdetta ja perhettä. Monelle naiselle tärkeää on suljettu suhde ja pysyvyys. Ajattelen itsekin niin, että ihminen on luotu ja tarkoitettu tuollaista varten. Useat suhteet ja kumppanit, irtoseksi jne vain loppujen lopuksi rikkovat ihmistä. Sellainen ihminen ei kuitenkaan koskaan pääse syvällisesti tutustumaan itseensä eikä siihen toiseen ihmiseen, kun on koko ajan kiire vain hankkia kokemuksia. Hyvä ja syvällinen suhde tarvitsee aikaa, terveet rajat ja sitoutumisen. Näin ainakin itse ajattelen.


      • Anonyymi

        Oletkin ihan allun oloinen mies, molemmat latvasta lahoja.


    • Anonyymi

      Koska lyhyt mies ei tuo naiselle turvaa ja hyvinvointia. Lyhyt mies ei pärjää maailmassa yhtä hyvin kuin pitkä mies. Lyhyt mies on pärjäämättömyydessään ja kompleksisuudessaan naiselle riesa. Lyhyillä miehillä usein on miehuus komplekseja ja ne ovat naisille rasite ja syö hehkun suhteesta.

      • Anonyymi

        Ajattelen aika lailla päinvastoin. Tunnen pitkiä miehiä, jotka ovat kömpelöitä ja hyvin epävarmoja itsestään ja olemuksestaan. Jos katsotaan tätä päivää ja vaikka historiaakin, sieltä löytyy kaiken mittaisia suurmiehiä.

        Itse pidän 172 - 178 mittaisista miehistä, jostain syystä kaikki ne, jotka tuohon kategoriaan kuuluvat, ovat olleet todella fiksuja ja miehekkäitä.

        Miehen pituus ei tuo naiselle turvaa ja hyvinvointia vaan ihan muut asiat. Tämä taitaa olla tyhmien pitkien miehien yleinen harha; tuntuvat joskus olevan niin olevinaan!


      • Anonyymi

        Sylvester Stallone on 170cm. Enemmän turvaa tuo kai pitempi tavis mies. hhahahahah


    • Anonyymi

      170 cm pitkänä suomalaisena nuorena naisena olen tottunut saamaan kaikenlaista ilkeämielistä käytöstä osakseni itseäni lyhyemmiltä miehiltä Suomessa ja yleensä aina suomalaisilta miehiltä. Uskon tämän johtuvan heidän niin kutsutusta napoleon syndroomastaan. Pitkien miesten kanssa minulla ei ole koskaan ongelmia, pitkät miehet ovat miellyttämisen haluisia minua kohtaan ja tahtovat tuoda turvallisuuden tunnetta minulle. Pitkä mies ei koskaan valita ulkonäöstäni, mutta lyhyt mies huomaa minussa puutteita. Siinä missä pitkä mies haluaa miellyttää minua ja katsoo minua kauniisti, lyhyt mies vaatii minulta ja purkaa kiukkuaan minuun. Lisäksi lyhyt mies saa minut tuntemaan pieni kokoisuutensa vuoksi läskinä, vaikka olen urheilullinen hoikka nainen. Ja koen lyhyen miehen kanssa paineen kompensoida jotenkin miehen pituutta minuun nähden, minun täytyy alkaa pienentää itseäni. Lyhyellä miehellä voi olla tosi kieroutunut maailmankuva ja he voivat käskeä minunlaistani naista laihduttamaan, jotta heillä ei olisi niin epämaskuliininen olo rinnallani, siit huolimatta, ettei minulla todellakaan ole laihduttamisen tarvetta. Lyhyt mies sekoaa pahasta katseestani siinä missä pitkä mies naurahtaa. Pitkät miehet olen huomannut monin tavoin lyhyitä miehiä vahvemmiksi, henkisestikin. Lyhyen miehen kanssa joudun ottamaan hirveästi vastuuta ja häpeämään isoa kokoani, siinä missä pitkän miehen kanssa saan tuntea itseni naiseksi, pieneksi ja oloni on huojentunut, kun kukaan ei vastuuta minua liikaa. <3

      • Anonyymi

        Johtuisikohan enempi omasta asenteestasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuisikohan enempi omasta asenteestasi?

        Ajattelin juuri samaa ja olisko ollut kyseessä vain yksi ainut mies. Nyt antaa sen kuvan että niitä olisi ollut vähintään tusina ja kaikki samanlaisia.

        No hoikka nainen, paljonko sitten painat hoikkana 170cm naisena? Alle 55kg on hoikka.

        Tapailin samanmittaista naista jota itse olen muutaman sentin pidempi, ei koskaan tullut mieleen että nainen olisi liian pitkä. Nainen itse valitteli painoaan, 67 kg jota ei saanut putoamaan yhtään alaspäin runsaasta liikunnasta huolimatta.
        Paino haittasi vain naista itseään.


    • Anonyymi

      Tehkääpä juttu naisista. Miks miehiä kiinnostaa isorintainen? Miks miehiä kiinnostaa pienirintainen? Miks isoperseinen? Yhtä tyhmiä juttuja kuin tämäkin. Rahaa kun on nii sillä pärjää, ja saa kaiken.

    • Millä tavalla huonompi hän sitten olisi? Kun lähtö oletuksena selvästi oli, että huonompi olisi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei sillä pituudella oo merkitystä. Joillekkin ehkä on, mutta ei kaikille. Jos joillekkin on tosiaan merkitystä, haluaako sellasen ihmisen kanssa edes olla?

      Se taas ei oo kivaa jos ottaa asian jatkuvasti esiin: "tykkäätkö musta kun oon näin lyhyt?" "onko nyt varma ettei mun pituus haittaa?" "onko nyt ihan varma?".

    • Anonyymi

      No ei todellakaan. On tosin naisia, jotka edellyttävät miehen olevan pitkä ja toisaaltaon miehiä, jotka edellyttävät naisen olevan laiha. Meitä on moneen junaan.

      Oma mieheni on lyhyehkä, muutaman sentin minua pidempi ja ah, monessa suhteessa juuri sopivan kokoinen.

      MIehen pituus ei määrittele miestä!

      • Anonyymi

        Sanotaan, etta jos on lyhyt pituustasossa, on pitka vaakatasossa. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaan, etta jos on lyhyt pituustasossa, on pitka vaakatasossa. ;)

        En henkilökohtaisesti usko tuota, että "mitä pienempi mies, sitä suurempi..."-sehän on ihan järjetön. Tosin peniksen koko ei välttämättä ole aina verrannollinen pituuteen. Enemmän osviittaa antaa miehen kansalaisuus ja esim. suuret kädet. Käsiä kannattaakin tarkkailla miesvalintaa tehdessä. ;)


      • Anonyymi

        Tuota en tiennytkään. Liittyykö todella iso peniksen koko ja päivittäinen seksuaalinen halukkuus käsien kokoon? Edesmennyt mieheni oli 165 ja iso kätinen harteikas maanviljelijä. Kouluja hän ei ollut käynyt ja siitä hänellä oli pieni alemmuuskompleksi. Hänellä oli voimia hieroa kipeitä hartioitani ja jalkojani sekä aikaa touhuta kaikenlaista yhdessä. Teimme pihatöitä ja pikku korjauksia yhdessä sekä osallistuimme lähiseudun tapahtumiin. Hän muuten osasi siivota ja pestä pyykkiäkin ihan opettamatta.


    • Anonyymi

      Pidemmät miehet saavat parempaa palkkaa samoista töistä ja parempia naisia. Luonnon valinta on sellainen.
      Evoluutiota beibe.

      • Anonyymi

        Onko näin? Minä olen viimeksi firmaan tullut työntekijä ja firmassa jo pidempään olleet sekä lyhyet että pidemmät saavat HUONOMPAA palkkaa kuin minä samasta työstä. Asenne eli laatu ratkaisee.


    • Anonyymi

      naiset on vaativia ja usein rahan perässä.Naiset ovat kurapaskaa.

    • Anonyymi

      Lyhyt mies voi tarvittaessa tilata netistä piilokorot ja käyttää niitä, jos se vähän helpottaisi. Suomessa jotkut lyhyet juotajamiehetkin käyttää. Niitä on eri kokoisia, USA:ssa on myös 5'8 pituisille ja sitä lyhyemmille miehille vaateliike, josta voi tilata sopivia vaatteita.
      https://www.jimmyaus.com/

      • Anonyymi

        5'8=172-173cm


    • Anonyymi

      Hahaha menkää manletit vittuun kitisemästä😂😂

    • Anonyymi

      Mieheni on lyhyt komea hyvä itsetunto kouluttautunut työssään koko ajan..niinkin minäkin. Liitto kestänyt 33v eikä ikinä oo keskusteltu onko liian pitkä tai lyhyt.. samat farkut kävi nuorena ennen lapsia. Nyt en mahdu niihin. Ei koskaan ole puolin eikä toisin arvosteltu ulkonäköä... Asenne ratkaisee. Ei uhoamista eikä rummutusta ku ihan normaalia kaveruutta ja hurmaamista aitoa välittämistä.. niin seksi tulee kaupanpäälle. Pitää viihtyä omassa seurassaan olla innostunut jostain niin johan tulee kontakteja... onnea matkaan jokaiselle. Elämä on suuri seikkailu joka päivä. Kun olet ylpeä itsestäsi syystä niin kaikki ihailee kun ruikutat harva jaksaa kuunnella.

      • Anonyymi

        Lyhyt ja komea?
        Hyvä itsetunto?
        Tärkeintä on mitä itse ajattelet.


    • Anonyymi

      Eiköhän syy ole jossain muussa kuin lyhyydessä. Ainakin se, että vetää siitä stressiä kertoo jo paljon. Itse olen 168 nainen ja seurustellut lähinnä oman mittaisten kanssa. Kerran seurustelin itseäni pidemmän kanssa, mutta en kyllä huomioinut sitä ennen kuin joku huomautti asiasta.

      Yleensä mikä on eniten miehessä vedonnu, on huumorintaju ja ettei ota itseä ja elämää liian vakavasti. Nykyään myös arvomaailma, yhteiset kiinnostuksen kohteet ja tulevaisuuden suunnitelmat merkitsee paljon.

      • Anonyymi

        Olen siis tavallisen mittainen nainen, eikä pituudella ole ollut, eikä tule olemaan merkitystä.


    • Anonyymi

      Ei nyt taas tätä pituus aihetta :D

      Koittakaa nyt hyvät miehet viimein ymmärtää, että pituus ei ole ratkaseva tekijä. Täällä koko ajan yhdet kyselee miksei lyhyt mies kelpaa ja toiset, että miksei pitkä kelpaa. No kun ei se pituus kerro mitään muuta kun miehen pituuden.

      Itsellä on ollu miehiä pituudeltaan väliltä 165-198, että en todellakaan ole valkannu pituuden mukaan. Niin ja ite olen 165.

    • Anonyymi

      Kyllä se pituus on aina korvien välissä.

    • Anonyymi

      Usein jos ruma ja pieni mies niin hänellä on iso kalu.

      Mutta nykyään suomalainen nainen on vain ns. lapsentekokone, hankkii useinkin
      lapsia monellepanolle,elättää itsensä elatusmaksuilla ja sosiaalietuuksilla.

      Tehkää aviehto jos miehet avioidutte ja Teillä on omaisuutta,silläei kestä kauan kun ero on taas edessä, myösnettinaisia kannattaa varoa,moni elättää itsensä miehen siivellä.

    • Anonyymi

      Ruma pieni mies jolla on katkarapu lahkeessa, siinä vasta toivemies.
      Valitettavasti se ei välttämättä vastaa kaikkien naisten ihannetta, osa haluaa ehdottomasti juopon jota voi hoitaa.

    • Anonyymi

      Olen keskipituinen nainen ja olen tavannut tykätä itseni pituisista eli siis lyhyistä miehistä. Mutta olen alkanut miettimään onko siinä mitään järkeä.

      Olin yli vuosikymmenen yhdessä pituiseni miehen kanssa ja hän rutkutti koko ajan lyhyydestään ja nurisi siitä miten sillä ei saa naisia. Sitten tämä tyyppi kehtasi vielä jättää minut toisen naisen takia, eli ei missään vaiheessa arvostanut sitä että minä arvostin häntä. Kiukkuinen ukko joka tapasi saada raivareita milloin mistäkin syystä...

      Olen myös huomannut että pituiseni miehet saattavat suhtautua minuun nuivasti. Kai heitä niin kovin ärsyttää se että kasvot ovat vastatusten, eikä pääse katselemaan minuun ylhäältä alaspäin.

      Kerran meinasin tämän saitin Treffeissä ottaa yhteyttä itseäni lyhyempään mieheen. Siihen aikaan pystyi maksamaton asiakaskin näkemään ketkä ovat vierailleet profiilissa. Mies ilmeisesti havaitsi käyntini ja säikähti että pidempi nainen saattaa kiinnostua, ryntäsi rukkaamaan ikähaarukkaansa niin matalaksi että minä, hänen ikäisensä nainen, en siihen enää sopinut. En ottanut yhteyttä...

      • Anonyymi

        Olet oikeassa, yksi otanta riittää todistukseksi, samoin yksi luulo. Näinhän asiat testataan luotettavasti kaikkialla, tai sitten vain naisten keskuudessa.

        Minä pidän enemmän siitä kun naisen kasvot ovat edes suunnilleen samalla korkeudella.


    • Anonyymi

      Saattaa olla, että jotkut naiset hakevat pitkistä miehistä turvaa.

      • Anonyymi

        Edelleen pitkät miehet ei kelpaa naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen pitkät miehet ei kelpaa naiselle.

        Pituus on vain yksi osa ulkonäkökokonaisuutta. Naiset usein pitävät komeakasvoisista ja jäntevistä tai lihaksikkaista miehistä.


      • Anonyymi

        On pituutta,en ole komea, karvainen mies jolla pieni kaljamaha ja sellasta.


    • Anonyymi

      Aloittaja lienee hyvin nuori ja kokematon tai muuten hukassa. Pituudellasi ei ole mitään merkitystä, usko pois. Ja jos jollekin on, niin eipä ole oikea sinulle. Merkitys on energiassasi ja sillä, että löydät sinulle sopivan energian. Jos toiseen rakastuu pituuden vuoksi, niin aikas heikot eväät yhteiselle taipaleelle. Ulkonäöllä on merkityksensä, mutta pitkälle se ei vie. Niin ja toiset pitävät lyhyemmistä ja toiset pidemmistä. Ulkonäössä on niin paljon muutakin... Itse 174 mies ja ystäväni 197. Minuun ihastutaan helposti, mutta ystävääni ei (koettu on laivojen discoissa kuin Norjan vuonossakin, ja sille välille mahtuu). Itse taas olen nirso naisten suhteen, koska en tahdo löytää sellaista pakkausta, jossa olisi iso pläjäys syvyyttä ja oikea annos pintaakin. Niille "maailman kauneimmille" viittaan kintaalla heti, ei jaksa naista, jolla on kanan aivot. Koen häpeää kun sellainen tulee juttelemaankin - ihan kuin joku pornotähti - tyhmyys ja sieluttomuus häikäisee poissaolollaan, HYH. Tsori puuromaisuus ja tsemppiterkut Jäämeren rannalta. Täälläkin näitä naisia piisaa ;)

      • Anonyymi

        Ja sitten heräsin unesta.
        Edelleenkin itseä pidemmät naiset ovat koomisen näköisiä lyhyiden miesten rinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten heräsin unesta.
        Edelleenkin itseä pidemmät naiset ovat koomisen näköisiä lyhyiden miesten rinnalla.

        Niin, kuka heräsi ja kuka elää unelmaansa?! Kommenttisi lienee merkki huonosta itsetunnostasi tai saamattomuudestasi. En ole edes 174 senttiä, mutta vientiä on piisannut aina ja nykyinen puolisoni on tasan kaksi senttiä pidempi. Eipä tuo nainen koomiselta näytä rinnallani, päinvastoin, sinä varmaan näyttäisitkin - kommentistasi päätellen.

        Suuri osa muuten Hollywoodin kuuluisimmista miesnäyttelijöistä on siinä 170 cm tietämillä. Mistäköhän johtuu? Noh, ulkonäköä ja sarmia piisaa. Yhdyn aiemman kirjoittajan energiajuttuun, on varmasti se merkittävin tekijä.

        Taitaa lyhyemmillä järkikin juosta pidempiä nopeammin - vähän olen pistänyt merkille ;)


    • Anonyymi

      Naiset tykkää pitkistä miehistä koska ne on jännämiehiä. Naiset haluu turpaan komealta mieheltä.

      • Anonyymi

        Voihan ne naisetkin olla jänniä. Täällä luulaan että nainen on joku enkeli aina. Ehkäpä nainen ottaessaan jännämiehen ottaakin samantasoisen.


      • Anonyymi

        Olen 195 cm mies en ole jännä. silti olen yksin aina, saatana ei todellakaa ole mitää vaikutusta alottaja, naiset on typeriä!!


    • Anonyymi

      Mä olisin jo varattu ja naiset olis jonossa mun perää, helvetti ei ole mitää vaikutusta alottaja vaikka on pitkä mies, ja olen miehen kokonen mies, mitä naiset haluaa, ei naiset edes katso päälle, ehkä olen ruma, mutta silti vaikka olisin, niin luulisi että olisi naisia, ei ole sitten yhtäkään saatana, Eli olen pitkä mut ikisinkku.

      • Anonyymi

        Allu hei, sanoit olevasi rauhallinen ja pituuskin vaihtelee kokoajan.


    • Anonyymi

      Uik, niin paaljonn huonompii, pidä nyt se pää hameen alla vaa.

    • Anonyymi

      Kannattaa nyt viimein ottaa se pää pois sieltä pensaasta ja tutkailla itseään vähän pintaa syvemmältä. Se, että naiset eivät kiinnostu, ei johdu lyhyydestä, pituudesta, rumuudesta, kiltteydestä, kunnollisuudesta, köyhyydestä tai mistään muustakaan täällä viljellystä olettamasta. Se johtuu teidän tolkuttoman typeristä jutuistanne, umpisurkeasta luonteestanne ja hirvittävästä katkeruuden löyhkästä, joka leijuu teidän ympärillänne!

    • Anonyymi

      Kaipa se on naisissa yksilöllistä että jotkut tykkää lyhyistä ja jotkut ei. Vanha koulukaverini on lyhyt pikkukäppänä ja on kihloissa itseään pidemmän naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Niin en tiedä, toiset saa naisia ja toiset ei koskaa, se on sellasta.

    • Anonyymi

      Ei taida olla muita todellisia ongelmia kuin asenneongelmia, niistä syntyy sitten kaikki muut ongelmat. Jokainen vois miettiä onko niitä itsellä, tehdä sitten korjausliikkeen sen suhteen ja sen jälkeen kommentit täälläkin olisivat mukavampaa luettavaa :)

    • Anonyymi

      Voi tokkiisa,minä olen nainen ja en koskaan ole katsonut miehen pituutta.Katson kokonaisuutta,nytkin olen tapailu lyhyempää miestä taidetaan olla samanpituisia.Mutta hauskaa oli sängyssä,ja muuallakin.On hellä ja rakkaus tulee sydämestä ,enkä katso k....lun pituutta mutta terhakka pitää minulle olla.Eikun lyehköt miehet tyrkylle ,onhan meitä naisiakin pitkiä lyhyitä laihoja paksuja ,jokaisella on oma makunsa.Hyvää jatkoa miehet

    • Anonyymi

      Mutta tämä keskusteluketju on kyllä tosi pitkä!
      No, olen itse pätkä nainen ja mieheni keskimittainen, mun vierelläni hän näyttää suunnilleen jättiläiseltä leveine hartioineen. Mulla pituus ei ratkaisisi parisuhdetta, mutta toki aivan tosi pitkän miehen kanssa voisi tulla aivan käytännön ongelmia, esim. mille korkeudelle sijoitetaan peilit asunnossa yms. Vierekkäin poseeraaminen valokuvissa olisi myös koomista, sekä kaksin kävelyllä käynti, koska minä paljon lyhyempänä saisin painella puolihölkkää pysyäkseni matkassa. Aivan lyhyen miehen kanssa en ole koskaaan seurustellut, ja itseäni lyhyempää on vaikea löytää, ellei kyse ole lyhytkasvuisesta. Lyhyen kanssa olisi ongelmana mm. ettei kumpikaan sitten yllä kaupassa ylähyllylle eikä saa vaihdettua kattolamppuun polttimoa... Ulkonäköseikat ovat minulle sivuseikka, mutta kyllähän erikoisen lyhyttä pidetään helposti jotenkin lapsekkaampana ja vähä-älyisenä ihan kokonsa vuoksi, esim.työelämässä on vaikea olla uskottava, kun on pieni ja hento. Söpöstellään ja tytötellään, vaikka olisin vanhin jakokenein joukosta.

    • Anonyymi

      Lyhyillä miehillä on iso mulkku

      • Anonyymi

        Joo, niinhän sitä kannattaa uskotella itselleen.

        Isolla miehellä on isot jalat, iso pää, isot kädet, iso nenä, mutta heille kaikille valikoituu tietysti pieni kalu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, niinhän sitä kannattaa uskotella itselleen.

        Isolla miehellä on isot jalat, iso pää, isot kädet, iso nenä, mutta heille kaikille valikoituu tietysti pieni kalu.

        Isolla miehellä ei läheskään aina ole iso kalu vaikka niin voisi luulla. Kalun koko ei ole riippuvainen miehen koosta.


      • Anonyymi

        Koominen näky.
        Jos alkaa seisomaan, veri katoaa päästä luultavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koominen näky.
        Jos alkaa seisomaan, veri katoaa päästä luultavasti.

        :'))))) Pitkillä miehillä menee aikaa että veri menee munaan saakka.


    • Anonyymi

      Olisin kiinnostunut juuri lyhyestä miehestä. Olen itse 162 cm enkä tykkää rakastella rintakarvojen kanssa. Haluan yltää suutelemaan miestä rakastelun aikana. Pidän myös tanssimisesta saman mittaisen partnerin kanssa. Minun 165 cm avomies vaan kuoli sepelvaltimotautiin, koska oli aiemmin syönyt liian hyvin ja juonut liian paljon. Yhteisen aikamme viriili elämän tapa tosin laihdutti hänet normaali mittoihin ja juopottelu loppui. Nyt olisi hakusessa mies, joka pesee hampaansa kaksi kertaa päivässä, osaa siivota heti jälkensä ja pestä vaatteensa ihan itse eikä käytä samoja sukkia ja kalsareita kahta vrk pesemättä. Olen valmis laittamaa ruoan ja osallistumaan kotitöihin, mutta loista, joka vaan tuijottaa tv: tä en kaipaa. Itse katson tv: stä korkeintaan uutiset ja noin kerran viikossa elokuvan tai dokumentin. Kaipaan seuraa tanssikurssille ja lavatansseihin ja siellä on hyväksyttävä parin vaihto, yltiö mustasukkaista miestä en halua. Yhteiset kävelylenkit ja joku harrastus, jota voisi harrastaa yhdessä olisi kiva. Tai sitten niin, että molemmat viettävät tietyn tai tietyt illat omassa harrastuksessaan yhtäaikaa. Huomaa, ei ulkonäkö vatimuksia eikä koulutus tai ammattitaitovaatimuksia! Älyllinen keskustelutaito olisi plussaa ja puutteet seksissä voi korvata hieronnalla.

      • Anonyymi

        Jokaisella naisella on ulkonäkö vaatimuksia iso pino. Olen kuvailmasi mies mutta en ole komea joten ei ole mahiksia tutustua naisiin. Pakohan sitä on yksinasuvan miehen pestä omat vaatteet ja kalsarit vaihda kaks kertaa päivässä koska käyn suihkus kaks kertaa päiväs. Harrastuksia minulla on aina ollut. Salibandyy pelasin 25 vuotta seurassa.


    • Anonyymi

      Syy on hyvin yksinkertainen.
      Muutama viikko sitten kävelin vaimoni kanssa Suomenlinnassa ja kiinnitimme huomiomme edellä kävelleeseen naiseen, joka oli liikkeellä poikansa kanssa. Heidän käyttäytymisensä oli hiukan outoa ja seurailimme heitä kauempaa hiukan naureskellen. Kunnes saavutimme heidät ja yllätys oli suuri, kyseessä olikin pariskunta, ei äiti ja 12 vuotias poika.
      Itse olemme normaalikokoinen pariskunta, mies 189cm ja nainen 174cm. Oli todella outoa katsella noin 178cm naista ja 160cm miestä yhdessä.
      Myös lyhyet pariskunnat, nainen esim 160cm ja mies 165cm, näyttävät usein kauempaa lapsilta.

      • Anonyymi

        Eikö olekaan hyvä asia jos näyttää nuoremmalta kuin mitä on?
        Teidän pallomahat erottuu myös kauas. Tuollainen ihmisten seurailu tarkoituksella kertoo älykkyyden määrästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olekaan hyvä asia jos näyttää nuoremmalta kuin mitä on?
        Teidän pallomahat erottuu myös kauas. Tuollainen ihmisten seurailu tarkoituksella kertoo älykkyyden määrästä.

        Noita toisten seurailijoita on yllättävän paljon. Minä opin jo lapsena ettei ihmisiä tuijotella. Yleensä ne muita toljottavat ja arvostelevat pitää itseään jotenkin täysin normaaleina, eivät itse näe itsessään mitään erikoista ja muut tuntuu niin hassuilta että pitää ihan naureskella.

        Se kasvatus...


    • Anonyymi

      Yleisesti ottaen naiset näke ettei lyhyen miehen kanssa olisi kemiaa joten eivät halua tutustua 164 cm miehiin. Onhan se myös aivan kamalaa kun kadulla kulkee samanpituisen kanssa. Se ei vaan näytä hyvältä. Miehellä pitää olla aikamoiset tulot ja resurssit kunnossa jotta saa naisen kiinnostumaan-. Nainen voisi kiinnostua jos hyötyy miehestä taloudellisesti.

    • En innostu heistä.
      Kaukaa katsottuna joku voisi ajatella homo pariksi.
      Ruumiinrakenteeni on kuin miesten.
      Tästä olen kuullut.

      • Anonyymi

        Vaikka liikut millaisen miehen kanssa tahansa, sua luullaan mieheksi ja homoksi joten mitä eroa?
        Eikö isi ja äiti ole kertonut sulle että samanpituisuus ei tarkoita sitä että pariskunta olisi homppeli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka liikut millaisen miehen kanssa tahansa, sua luullaan mieheksi ja homoksi joten mitä eroa?
        Eikö isi ja äiti ole kertonut sulle että samanpituisuus ei tarkoita sitä että pariskunta olisi homppeli.

        Onhan sillä eroa.
        Huomaa että kumpi tässä on se mies.
        Anteeksi rumaa varmaan sanoa ''homo''.


    • Anonyymi

      IOlen nainen 163cm ja ehdottomasti minulle natsaa juuri samankokoinen tai hiukan pitempi mies.Kehon mittasuhteet ovat silloin oikein.Tarkoitan petihommia👍😊

      • Anonyymi

        Sama juttu mullakin, jos on liian iso kokoero naiseen niin sänkyhommat ei maistu hyvältä. 173 senttisenä 154 cm naisen kanssa sekstailu tuntui jo väärältä, välillä tuli mieleen lapsi ja halut katos.
        Parhaat kiksit saanut yli 160 cm naisista, suutelukin onnistuu rakastelun aikana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu mullakin, jos on liian iso kokoero naiseen niin sänkyhommat ei maistu hyvältä. 173 senttisenä 154 cm naisen kanssa sekstailu tuntui jo väärältä, välillä tuli mieleen lapsi ja halut katos.
        Parhaat kiksit saanut yli 160 cm naisista, suutelukin onnistuu rakastelun aikana.

        Anteeksi, mutta sait minut nauramaan. "Väärältä". :D


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Anteeksi, mutta sait minut nauramaan. "Väärältä". :D

        Väärinhän se on ala-asteikäisen kokoista lempiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väärinhän se on ala-asteikäisen kokoista lempiä.

        Sano nyt vielä maaginen sana "kävelykeppi".


    • Anonyymi

      Oikein hyvin on petihommat sujuneet 20 senttiä pitemmän miehen kanssa, myös suutelu :D Joskin on ne sujuneet lyhemmänkin kanssa, joten ei tämäkään pituudesta kiinni :)

      • Anonyymi

        Tottakai, nainen tykkää suudella miehen nännejä samalla kun saa kalua sisään.


    • Anonyymi

      Helpompihan se pienen miehen kanssa on tapella.

    • Anonyymi

      Olen 30v. mies ja pituutta huimat 167 cm. Nykyisin en paljoa baareissa pyöri, mutta takavuosina kun tuli juostua stadin yössä useammin, olisin saanut nättiä naisseuraa koska tahansa (ja usein sainkin). Tätä monet pidemmät kaverinikin hämmästelivät. Parikymppisten nättien tyttöjen lisäksi 40v. yksinhuoltajaäidit kävivät kuumana, vähän lliankin. En sitten tiedä vetoaako lyhyys ja baby face, mutta ilmeisesti söpöys vetoaa puree joihinkin naisiin. Näytän edelleenkin monen mielestä alle kolmekymppiselle. Toki kompensoin alamittaisuutta huolitellulla olemuksella ja merkkivaateilla. Kledjut, tennarit ja tukka pitää olla kuosissa jos näillä mitoilla yrittää pärjätä. Pitkä en haluaisi olla, mutta jos vaikka 6 cm saisi lisää, niin olisin hyvin tyytyväinen. Pitkille heitän usein "Mitä pidempi tolppa, sen himmeämpi lyhty".

      • Anonyymi

        Kasvuiässä olevia tyttöjä iskevät tyypit ovat kauheita.
        Herranjumala.


    • Anonyymi

      Kjih, nuo hyökkivät naudat on sitten päistikkaita. Ykskin näytti ihan petteriorpolta hjoh. Ajatelkaa sit ketä ku lopetteletta niitä elukkaraukkoi.

    • No jos mies alkaa olla siinä 150 cm...niin tuntisin itseni Goljatiksi 158 senttimetrissä...

      Ihan siksi. Nainen ei halua tuntea itseään vuoreksi.

      • Anonyymi

        Mua ei kyllä haittais yhtään vaikka olisi mua lyhempi, jos tyyppi olis muuten korvien välistään kunnossa ja kemiat osuis yksiin. Ja nainen olen.. :)

        xL


      • Anonyymi

        Tuossa yksi tuttavapariskunta menee yli 20 cm pituuserolla, rouva on pidempi. On muitakin, mutta tästä oli just heidän kanssaan puhetta.

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa yksi tuttavapariskunta menee yli 20 cm pituuserolla, rouva on pidempi. On muitakin, mutta tästä oli just heidän kanssaan puhetta.

        xL

        Rouva kuvaili miestään pieneksi mieheksi :D

        xL


    • juuh samaa olen ihmetellyt kanssa..olo on välillä kuin näkymätön olisi..

    • Anonyymi

      Itse olen 165cm mies ja ei kyllä ole vientiä ollut. "Sori oot liian lyhyt"

      • Anonyymi

        Olen saman pituinen nainen ja seurustellut pidempään parin itseäni lyhyemmän miehen kanssa (joilla molemmilla oli ollut parisuhde ennen minua ja myös minun jälkeeni). Kyllä se todellinen ongelma on jossain muualla kuin pituudessa.


      • Anonyymi

        Tuon voi ottaa siltä kannalta, että nainen on liian tyhmä.


    • Anonyymi

      Ihmisen pituushan korreloi täsmällisestikin pippelin kokoon, mitä lyhyempi, sitä mikro-pippelimpi "esine" miehellä on, tämä on aivan fyysinen fakta.

      • Anonyymi

        Ei muuten ole. Numeerisesti suurimmat vehkeet ovat ollet lyhyimmällä kumppanillani. Siis eivät suhteessa suurimmat, vaan ihan faktisesti suurimmat. Ja pituuseroahan pisimmällä ja lyhimmällä kumppanilla on ollut yli 30 senttiä (ei tietenkään vehkeessä, vaan ihan koko miehen pituudessa).


    • Anonyymi

      Tiedän paljon lyhyitä miehiä, joilla on kumppani.

    • Anonyymi

      Ei ole lyhyt pitkää huonompi.

    • Anonyymi

      Naiset ei halua edes yli 190 cm miestä.

    • Anonyymi

      Rehellisesti. Tuntisin itseni miehekkääksi minua lyhyemmän/pienemmän miehen kanssa. Haluan että mies on se iso nalle, joka suojelee minua. Myös seksin harrastaminen mietityttää jos olisi lyhyt mies, ei jaksa nostaa minua tai ei ylety harrastamaan seksiä jos esim haluaisi pöydällä puuhailla..😅

    • Anonyymi

      En tajua miksei naisia kiinnosta pitkä mies.

    • Anonyymi

      Varmaan riippuu naisen pituudesta mikä sitten on pitkä ja mikä lyhyt. Itse olen 150 ja 170 on just passeli ja olen huomannut että tämän pituiset miehet pitävät itseään lyhyenä.. mulle se on jo pitkä mies.

    • Anonyymi

      Lyhyemmillä on vähemmän syöpää.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe