Aarnintiellä asuuko juoppoja ?

Anonyymi

Aarnintiellä asuu kyllä juoppoja .onko muilla kokemuksia näistä häiriköistä,muutetaan vähän väliä sossun avustuksilla kämpästä kämppään ja pilataan muitten ihmisten elämää....

14

841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aarnintiellä 7A .Räkä juoppoja häiriköi huutaa ja on olevinaan .lapset kuulee sitä huutoa pitkin aarnintietä .ei päivää ettei öykkäröinti kuuluu.maistuu niin ettei loppua näy .Hoitoon suosittelen .Aa kerhoa jne

    • Anonyymi

      Niillä on vain jano

    • Anonyymi

      Juopon kans pärjää joten kuten, mutta nämä nistit ovat yhtiä perkeleitä.

    • Anonyymi

      ei oo kokemuksia, mutta kait siellä asuu paikallisia torniolaisia tai muita jotka ovat omineet paikalliset tavat

    • Anonyymi

      Aarnintie (13 ?) en ole varma noista numeroista mutta siis toisessa päässä kuin entinen Aarninholvi siinä missä on vieressä omakotitalojakin on ollut kaverin luona tosi rauhallista.

      Luulen että moni niistä asunnoista on jonkun Orava yhtiön tai yksityisten omistamia niin ne voi kait valikoida vuokralaisensa tarkemmin.

    • Anonyymi

      Mie luulen että Aarnintien huono maine on vanhoja peruja. Mie itte oon nähnyt pääasiassa vain tavallisia autoja tien varrella ja lapsia pyöräilemässä ja äitejä lasten rattaiden kanssa. Yhtä ainoata poliisia tai ambulanssia ei ole tullu vastaan. Mutta toki kait sinnekki satojen kotien ja asukkaiten joukkoon mahtuu monenlaista.

      Ite mie asun tässä Palosaaressa niin tulee tasaisesti kävelyillä kierrettyä tuokin tie.

    • Anonyymi

      Aarnitie 7 f on rauhalista asua ei oo kyllä kukaan häiriköinnyt

    • Anonyymi

      Kyllähän sinne on pesiytynyt sitä laitapuolen kulkijaa, se ajaa Poliisi, Ambulanssi ja Palokunta useita reissuja päivässä siellä, asioitaan hoitamassa, sitä on jatkunut vuodesta 2015 alkaen, joten asioiden yhdistäminen ei pitäisi olla kovin vaikeaa.

    • Anonyymi

      kyllä sielä kuitenki on ihan työssäkäyvääki porukkaa

      • Anonyymi

        Lähinnä suojatöissä


    • Anonyymi

      Asuu tietysti ihan tavallisia ihmisiä, on sellaisia jotka on sieltä asunnon sattuneet saamaan, olen asunut itsekin siellä, siinä talossa ei ollut häiriöitä, mutta seuraavassa talossa kävi päivittäin virka-apua.

    • Anonyymi

      Kyllähän niitä juoppoja tuolla varmasti asuu, mutta en ole itse yhtäkään nähty örveltämässä. Välillä saattaa joku tulla vastaan kaljapullon kanssa ja joskus niitä pulloja löytyy maasta. Tosin joku vanhempi henkilö kerran tuli valittamaan minulle kun keräsin muutaman pullon pois. Hän luuli että minä olen ne sinne viskannut ja ei auttanut asian oikaisu, eli minäkin olen nyt sitten juoppo :D

    • Anonyymi

      Juopot sentään tuolla Aarnintiellä pitää huolen omista asioistaan . Toista se on niillä asukkailla jotka on koko ikänsä asunut samassa paikassa eivätkä käyneet Torniota pidemmällä. Nää tyypit on ottanut ton alueen vähän kuin omalle vastuulleen ja kaikki kytätään ja yritetään udella ja sitten levitetään kaikkea mahdollista paskaa toisista ja syytetetään asioista mitä toinen ei ole tehnyt ja täytetään se oma päiväkalenteri sillä, että kytätään muita asukkaita ( suurinkohde on tietenkin ne jotka muuttaa sinne uutena asukkaina).

      Mieluummin asuisin jossain spurgu ghettossa kuin tuollaisten pahansuopien kyylien korttelissa.

    • Anonyymi

      Voi olla muutama sivarin kannattaja (persus) ei kannat OLLA HUOLISSAAN

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      253
      2385
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1804
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      168
      1515
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      331
      1503
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1055
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      82
      917
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      770
    9. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      720
    10. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      204
      717
    Aihe