Onko täällä olemassa yhtään sellaista lääkäriä jolla olisi kokemusta,itse olen käynyt vastaanotolla jossa vain kokemattomia nuoria valviran pelottelemia lääkäreitä jotka pelkäävät lupansa menettämistä tai ovat muuten saamattomia,ovat myös epäpäteviä ainoana asiana kirjoittaa resepti jota saa odottaa kuukausi tolkulla?
Rovaniemen terveyskeskuksen lääkärit
7
340
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on,eläimetkin saavat suomessa parempaa hoitoa kuin eläkeläinen tai terveyskeskus potilas.
- Anonyymi
Totta puhut! Jo n 50 v sitten sain lasteni kanssa huonoa kohtelua (tosin toisella paikkakunnalla). Lääkärithän olivat lähes "jumalia", saivat kohdella ihan miten huvittaa ja sanoa töykeyksiään. Yli 20v siiten kävin Roissa eläinlääkärissä ja kohtasin pienen koirani kanssa todella ihanan lääkärin. Sanoin, ettei minua ja lapsiani ole lääkärissä kohdeltu koskaan noin hyvin. Paitsi tietysti oli Oulussa professori korvataudeissa, joka oli ylitse kaikkien muiden. Kuunteli potilasta ja vanhempaakin. Vuosia saimme käydä siellä ja jos ei aikaa heti saanut niin kirje ja pian saatiin aika.
- Anonyymi
Oon päättänyt, että tuon puljun ovia en aukaise ...kuolee sitä ilman lääkäreitäkin meistä jokainen. Toiminnat hajasijoitettu niin, ettei kohta tiedä minne mennä ja aina saa jonottaa labraan, siksi en mee.
- Anonyymi
Rovaniemi ei ole terveydenhoidossa muun suomen tasolla,täällä nuoret lääkärit ja töykeät hoitajat vasta harjoittelevat jotta saavat kokemusta he pelkäävät kaikkea tai sitten eivät enää kelpaa muualle.
- Anonyymi
Kaikki nämä on sairaanhoitajat,vastaanotto apulaiset ja lääkärit täysiä juntteja ,ilmeisesti parasta on soittaa ambulanssi aina ja suurennella vaivojaan,hoitoa et muuten saa se on varmaa.
- Anonyymi
Ei se ambulanssilla LKS:ään pääsy ole tae mistään. Odotusta, odotusta ja vielä kerran odottelua ja katselet odotellessasi koko elämänkiron, kun sinne lappaa väkeä odottelemaan josko joskus sais hoitoa. Se lks:n päivystys on helvetin esikartano!
- Anonyymi
Eipä tuohon ole kyllä mitään lisättävää. Kun maakunnasta matkaa ensin 6 tuntia Roihin päivystykseen ja kun siellä 4 tuntia odottaa syömättä, juomatta, niin tietäähän sen että heikot sortuu jo ennen lääkärin näkemistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744528- 332551
- 402394
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401732- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511407
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231277Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155