Love island?

Anonyymi

Hei! Alkoi Love Island ja siinä kysyttiin suurimmalta osalta millaisen miehen haluaa. No pitkän suurin osa! Itse varmaa olen vielä pitempi ku noi miehet. Eikä mitää säpinää naistenkaa ne ei edes kiinnostu. Helvetti ottaa päähän!.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei siitä pituudesta ole mitään hyötyä, jos hissi ei nouse vintille asti.

      • Anonyymi

        No joo. Hyvä jos jotain rumaa ja läskiä saa, joo ei kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo. Hyvä jos jotain rumaa ja läskiä saa, joo ei kiitos.

        No kuule kun minä olen ruma läski mutta ei mulle siltikään kelpais pitkä mutta tyhmä mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo. Hyvä jos jotain rumaa ja läskiä saa, joo ei kiitos.

        Osoitit just ettei hissi nouse vintille asti.


    • Ihminen, joka katsoo tuollaisia ohjelmia, voi saada parhaimmillaankin tyhmän ihmisen.
      Voi se tyhmäkin olla nätti. Kunnes avaa suunsa.

    • Anonyymi

      Niillä naisilla ei ole mitään käsitystä rakkaudesta. Lehdistä voi lukea että huonosti meni aikaisemmin niillä muilla jotka oli ohjelmassa. Naisille ulkonäkö merkkkaa ja siksi ovat vaan patjoja miehille.

      • Anonyymi

        Tottakait noin nuorille on, se ulkonäkö tärkeä, mutta kun ikää ja elämänkokemusta tulee niin kummasti alkaa, se sisäinen kauneus korostua toisessa.


      • Anonyymi

        Ei mene ihan noinkaan tuo asia, kuten "elämänkokemus tuo tyhmyyden, ei viisautta lainkaan", voi myös pitää paikkansa joidenkin ihmisten kohdalla.

        Jos luulet olevasi viisas, olet tyhmä, koska et ymmärrä omaa typeryyttäsi.


      • Anonyymi

        Siellä on pellkkiä kakaroita joilla ei ole mitään hajua miten toisen kanssa ollaan. Just sitä kokemusta ei ole ja sitten ne eroo kymmenenn kertaa ja vänkäävät ett sussa onse vika kun et ole täydellinen. Eivät noin nuoret osaa ottaa huomioon eivätkä sopeudu siihen että pitää opetella millainen luonne toisella on. Pitää hyväksyä ettei toinen ole aina samaa mieltä asioista ja usein siihen se homma kuseekin kun eivät hyväksy ja se toinen ei tee kuten itse tekisi jotkut asiat.


      • Anonyymi

        Mutta niin tuo Selviytyjät sarjakin alkaa kohta, tämä on kyllä aika mielenkiintoinen, jotain Lössö Island -sarjaa en ole katsonut varmaan kuin yhden kerran jonkun jakson.

        Viime vuodella oli erittäin hyvä kilpailija ja yleisönkin suosikki tuo Virpi Catcat-duosta.... mutta niin selviytyjistä saisi jännittävämmän ja paremman jos olisi aivan pellosta poimittuja sukurikas-pankkiireja ja sellaisia selviytymässä ja sekatyömiehiä sun muita mukana kilpailemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakait noin nuorille on, se ulkonäkö tärkeä, mutta kun ikää ja elämänkokemusta tulee niin kummasti alkaa, se sisäinen kauneus korostua toisessa.

        Just. Samaa rataa jatkuu 50 ikäisenäkin vielä.


    • Anonyymi

      No ei naiset musta kiinnostu vaikka pitkä olen. Olen masentunu ja pettyny.

    • Anonyymi

      Onko Love Island osallistujat hyväkin läpileikkaus siitä mitä naiselta ja parisuhteelta haluat?

    • Anonyymi

      "Hei! Alkoi Love Island ja siinä kysyttiin suurimmalta osalta millaisen miehen haluaa. No pitkän suurin osa! Itse varmaa olen vielä pitempi ku noi miehet. Eikä mitää säpinää naistenkaa ne ei edes kiinnostu. Helvetti ottaa päähän!."
      Anteeksi että nauran, mutta niin koomisen lapsellinen olet! :D Taidatkin olla vielä varsin keskenkasvuinen? Toivottavasti, sillä jos olet jo aikuisen kirjoissa on se jo huolestuttavampaa...

      • Anonyymi

        Allu on pitkien miesten sanansaattaja. Lyhyemmillä hissi nousee ylös asti aina.


      • Anonyymi

        EN oo mikää ALlu, ja heido vaan aloittajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EN oo mikää ALlu, ja heido vaan aloittajalle.

        Siis sanot itsellesi "heido"?

        SINÄ ITSE OLET TÄMÄN KOKO KETJUN ALOITTAJA!

        Mites **tussa joku on niin tyhmä, että ei tajua mitä " aloittaja" tarkoittaa näissä nettikeskusteluissa.


    • Anonyymi

      Antaa olla kaikki naiset.

    • Jos tuo on jokin tosi-tv-ohjelma, niin ehdottomasti kannattaa uskoa, että ihmiset siellä edustavat suomalaisia .
      Jos ajattelee, että kun joku sanoo pitävänsä pitkistä miehistä, se tarkoittaa , että kaikki pitävät millaisista tahansa pitkistä ihmisistä, on ehkä syytä korjata tuota ajatusta.
      Minä pidän paljon ruskeista silmistä miehellä. En silti valitse kumppania silmien värin vuoksi, kaikki ruskeasilmäiset eivät siis ole haluan-tuon-listallani.

    • Anonyymi

      No joo mutta oon aina luullut, että naisia kiinnostais pitkä mies, mutta ei kyllä ollenkaan.

    • Ns. tositeevee-ohjelmiin ei tulla, vaan sinne valitaan.

      Valitaan niitä, joilta jo edeltä käsin on odotettavissa, että aiheuttavat levottomuutta ja katsojien päivittellyä. Silloin ohjelmakin saa eniten katsojia ja ohjelmantekijät eniten rahaa.

      • Anonyymi

        No voi kauhistus mitä paskaa joku on kirjoitellut tännekin sivustolle saisi painua hevon kuuseen joka on avannut tämän keskustelun iha ku joku 1vuotias


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe