Sukupuoliyhteys palstalaisen kanssa

Anonyymi

Onko käynyt mielessä?

290

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkoitatko sukupuoliyhteys jonkun tuikituntemattoman kanssa, jonka sukupuolikaan ei ole ihan varmaa?
      Juu ei ole tullut mieleen. Ja jos olisi, en usko, että kertoisin sitä tässä.

    • Anonyymi

      Abriksen kanssa <3

      T. Kumpulainen

    • Ei ole käynyt mielessä. Sanallinen kuvaus ei tuo toista riittävän konkreettisesti mieleen. Ehkä toisin olisi, jos näkisi kuvan.

    • Anonyymi

      Ei - kissa vieköön.

    • Anonyymi

      Muutaman kerran.

      -flowersreally-

    • Joo. Entä sitten?

    • Anonyymi

      HAH HAH HAAAHHHH!!!!!!

    • Anonyymi

      Kyllä joskus kävi mielessä.

    • Kyllä, koska palstalla on aivan varmasti naisia :D

    • Eihän tässä muuta ehdi miettimäänkään :'D

      Harmillisesti työt rajottaa, mutta että sielläkin jossain välissä

      *itkunaurua*


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Pönttiksen paino selvinnytkään kaupan hedelmäosastolla? :D

        -muistaja-

        Tässä ei nyt laiteta ketään mihinkään hedelmävaakaan :D

        Pitäkää vaan huoli omista banaaneistanne.


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Haluaisin istuskella kanssasi tuollaisessa
        https://www.hintakaari.fi/tuote/bahama-riipputuoli-kahdelle-valkoinen-telineella-kantavuus-180kg-2:lle-hengelle/6438168100333/

        Mitäs sanot kantavuudesta, taitais olla selvästi ylimitoitettu meille?

        Eikös tuommoinen ole vähän hankala kun ei sovi pitkälleen? hommaa ennen tuollainen niin sopii sitten keinuttelun tiimellyksessä syntyneet vahingotkin jos niikseen tulee:


        https://www.on24.fi/sisustus/puutarhakalusteet/puutarhakeinut-riippukeinut/30253

        -harmiseikirj-



      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Hiljaa mäessä.

        Ei kun ntuommosessa keinussa voi ottaa vähän kovemmatki vauhdit, se pysyy paikallaan muuten niin paljon mäkeä turvallisempi hurjastella :)
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun ntuommosessa keinussa voi ottaa vähän kovemmatki vauhdit, se pysyy paikallaan muuten niin paljon mäkeä turvallisempi hurjastella :)
        -harmiseikirj-

        Hyvää yötä... :)


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Hyvää yötä... :)

        Öitä :)
        -harmiseikirj-


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tässä ei nyt laiteta ketään mihinkään hedelmävaakaan :D

        Pitäkää vaan huoli omista banaaneistanne.

        Juu siis tuo riipputuolijuttu oli todellakin tarkoitus olla samaa huumorsarjaa kuin hedelmäosaston punnitusjuttu


    • Anonyymi

      Ei, kui? melko räävitöntä kuiteski.

    • Ei koskaan...Mä oon siinä käsityksessä, et täällä ei ole ku muutama oudossa parisuhteessa elävä kalkkuna 24/7 ja yksi eläke ikää lähentelevä yh...

      • Anonyymi

        No kai se vaatii vähän lähempää tuttavuutta, edes privaviestejä, että sellaista voi tuntea. Tuskin nyt kukaan jonkun random palstalaisen kanssa haluaa sukupuoliyhteyttä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kai se vaatii vähän lähempää tuttavuutta, edes privaviestejä, että sellaista voi tuntea. Tuskin nyt kukaan jonkun random palstalaisen kanssa haluaa sukupuoliyhteyttä.

        No nämä aloitukset ovat outoja....Yhtä outoja kuin nämä ihmisetkin täällä.
        Ihanko vakavissaan joku kyselee..Tsäh.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        No nämä aloitukset ovat outoja....Yhtä outoja kuin nämä ihmisetkin täällä.
        Ihanko vakavissaan joku kyselee..Tsäh.

        Outous on jees.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kai se vaatii vähän lähempää tuttavuutta, edes privaviestejä, että sellaista voi tuntea. Tuskin nyt kukaan jonkun random palstalaisen kanssa haluaa sukupuoliyhteyttä.

        No mikä ettei, se on vaan seksiä.


      • Kumpaan ryhmään sinä itse kuulut? Oudossa parisuhteessa elävä kalkkuna?


      • Anonyymi

        No johan on vanhana se yyhoo niitä mukeloita saanut, jos sillä vielä eläkeikää lähestyessään on alaikäisiä huollettavana!

        (Jos sen kuuskymppisen mukelot on aikuisia, niin sittenhän se ei enää mikään yyhoo ole.)


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        No nämä aloitukset ovat outoja....Yhtä outoja kuin nämä ihmisetkin täällä.
        Ihanko vakavissaan joku kyselee..Tsäh.

        Nämä ovat vakavia aloituksia. Vastaa kysymykseen, outo kalkkuna!

        xL


      • Anonyymi

        Kalkkunoita täällä tuskin on, mutta senkin edestä rumia ja syrjäytyneitä palstaätmejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalkkunoita täällä tuskin on, mutta senkin edestä rumia ja syrjäytyneitä palstaätmejä

        On se hassua, että yleisesti ottaen syrjäytyneistä kannetaan huolta ja yritetään auttaa heitä pääsemään syrjäytyneisyydestään mm. parantamalla heidän elinolojaan tai edellytyksiään pärjätä, ja ylipäätään vähentämällä heidän syyllistämistä omasta tilanteestaan.

        Mutta ätmien syrjäytymiseen ei ole muuta syytä kuin ätmi itse, ja heitä kannustetaan itse nousemaan alhostaan kepittämällä heitä reippaasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se hassua, että yleisesti ottaen syrjäytyneistä kannetaan huolta ja yritetään auttaa heitä pääsemään syrjäytyneisyydestään mm. parantamalla heidän elinolojaan tai edellytyksiään pärjätä, ja ylipäätään vähentämällä heidän syyllistämistä omasta tilanteestaan.

        Mutta ätmien syrjäytymiseen ei ole muuta syytä kuin ätmi itse, ja heitä kannustetaan itse nousemaan alhostaan kepittämällä heitä reippaasti.

        Eikös olekkin herttaista kaksinaamaisuutta....Leikitään pelastajaa ja maailmanparantajaa kehitysmaalaisille kun samaan aikaan kivitetään ja alistetaan omiaan..


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Eikös olekkin herttaista kaksinaamaisuutta....Leikitään pelastajaa ja maailmanparantajaa kehitysmaalaisille kun samaan aikaan kivitetään ja alistetaan omiaan..

        Sellaista kohtaan on vaikea tuntea myötätuntoa joka keljuilee ja ilkeilee. Jos kerran toisten vastuulla on nostaa muut suosta niin ei kannata purra auttavaa kättä. En ymmärrä miten ihminen voi olla niin yksinkertainen ettei tuota ymmärrä. :D Täällä hakee miehet myötätuntoa, miksi ..tussa sitä pitäisi antaa huonosti käyttäytyville?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista kohtaan on vaikea tuntea myötätuntoa joka keljuilee ja ilkeilee. Jos kerran toisten vastuulla on nostaa muut suosta niin ei kannata purra auttavaa kättä. En ymmärrä miten ihminen voi olla niin yksinkertainen ettei tuota ymmärrä. :D Täällä hakee miehet myötätuntoa, miksi ..tussa sitä pitäisi antaa huonosti käyttäytyville?

        Komppaan satasella!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista kohtaan on vaikea tuntea myötätuntoa joka keljuilee ja ilkeilee. Jos kerran toisten vastuulla on nostaa muut suosta niin ei kannata purra auttavaa kättä. En ymmärrä miten ihminen voi olla niin yksinkertainen ettei tuota ymmärrä. :D Täällä hakee miehet myötätuntoa, miksi ..tussa sitä pitäisi antaa huonosti käyttäytyville?

        Suomessa pitäisi aloittaa toimet väestörakenteen tasapainottamiseksi...Mä oon nähny ihan toiseen suuntaan ajavaa politiikkaa Suomessa...
        Valtion tasolta ei olla nähty todellakaan minkäänlaista vastuunottoa naisettomia ja sen seurauksena masentuvia ja syrjäytyviä Suomalaisia miehiä kohtaan.
        - Voidaan ihan selkeästi osoittaa, että kukaan ei välitä ja ketään ei kiinosta näiden ihmisten elämä/ ongelmat. Toki voi olla niin ettei edes ymmärretä juurisyytä tässä(ään) asiassa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista kohtaan on vaikea tuntea myötätuntoa joka keljuilee ja ilkeilee. Jos kerran toisten vastuulla on nostaa muut suosta niin ei kannata purra auttavaa kättä. En ymmärrä miten ihminen voi olla niin yksinkertainen ettei tuota ymmärrä. :D Täällä hakee miehet myötätuntoa, miksi ..tussa sitä pitäisi antaa huonosti käyttäytyville?

        Tämä on hyvin sanottu! Ätmi puree auttavaa kättä, varsinkin jos se on naisen käsi.

        Ei sellaista huvita auttaa.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Suomessa pitäisi aloittaa toimet väestörakenteen tasapainottamiseksi...Mä oon nähny ihan toiseen suuntaan ajavaa politiikkaa Suomessa...
        Valtion tasolta ei olla nähty todellakaan minkäänlaista vastuunottoa naisettomia ja sen seurauksena masentuvia ja syrjäytyviä Suomalaisia miehiä kohtaan.
        - Voidaan ihan selkeästi osoittaa, että kukaan ei välitä ja ketään ei kiinosta näiden ihmisten elämä/ ongelmat. Toki voi olla niin ettei edes ymmärretä juurisyytä tässä(ään) asiassa..

        "Valtion tasolta ei olla nähty todellakaan minkäänlaista vastuunottoa naisettomia ja sen seurauksena masentuvia ja syrjäytyviä Suomalaisia miehiä kohtaan."

        Ei jumatsukka, tarkoitatko ett hallituksen pitäisi vielä kiristää otettaan silläkin suunnalla. Hankkia missi mittainen nuori nainen, jokaiselle laiskan pulskealle äijän köriläälle, joka itse ei saa tehtyä aloitetta naisväelle?
        Masentuuhan siinä; jos illasta toiseen istuu yksin kotonaan tietokoneen takana eikä yksikään nainen älyä tulla tarjoamaan... Voi, voi sentään!

        Eiköhän moni nainenkin ole samassa tilanteessa... ilman vakituista seuraa, kun irtonumerot eivät kaikille naisille kelpaa.

        Olisiko miesten kohdalla helpotusta tuottava tieto; Suomessa on paljon kauniita miesten täälläkin ihailemia thaityttösiä hieromalaitoksissa.
        Käy ihmeessä sinäkin hierotuttamassa/hoidattamassa oma kehosi.
        Huomattavasti halvempaa kuin lentää kaukomaille... kuten osa ihailijoista tekee!

        ex-trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Valtion tasolta ei olla nähty todellakaan minkäänlaista vastuunottoa naisettomia ja sen seurauksena masentuvia ja syrjäytyviä Suomalaisia miehiä kohtaan."

        Ei jumatsukka, tarkoitatko ett hallituksen pitäisi vielä kiristää otettaan silläkin suunnalla. Hankkia missi mittainen nuori nainen, jokaiselle laiskan pulskealle äijän köriläälle, joka itse ei saa tehtyä aloitetta naisväelle?
        Masentuuhan siinä; jos illasta toiseen istuu yksin kotonaan tietokoneen takana eikä yksikään nainen älyä tulla tarjoamaan... Voi, voi sentään!

        Eiköhän moni nainenkin ole samassa tilanteessa... ilman vakituista seuraa, kun irtonumerot eivät kaikille naisille kelpaa.

        Olisiko miesten kohdalla helpotusta tuottava tieto; Suomessa on paljon kauniita miesten täälläkin ihailemia thaityttösiä hieromalaitoksissa.
        Käy ihmeessä sinäkin hierotuttamassa/hoidattamassa oma kehosi.
        Huomattavasti halvempaa kuin lentää kaukomaille... kuten osa ihailijoista tekee!

        ex-trollikka

        Sä et nyt taida ymmärtää mitä tarkoittaa väestörakenteen epäsuhta..
        Se tarkoittaa meillä täällä Suomessa sitä, että isolla osalla miehiä ei ole edes teoreettista mahdollisuutta saada koskaan naista, koska naisia on yksinkertaisesti vähemmän.. Pitää ymmärtää sen verran matematiikkaa!

        Se mitä hallitus tekee tällä hetkellä ja on tehnyt menneinä vuosina, niin ajattaa tänne miehiä lisää, jolloin väestorakenne tulee olemaan tulevina vuosina entistä surkeampi miesten kannalta... Se taas lisää ed. mainittuja ongelmia entisestään.
        -Äläkä sekoita minua näihin keskusteluihin...Minä olen täällä keskustelemassa yleisellä tasolla asioista.


      • blade83 kirjoitti:

        Suomessa pitäisi aloittaa toimet väestörakenteen tasapainottamiseksi...Mä oon nähny ihan toiseen suuntaan ajavaa politiikkaa Suomessa...
        Valtion tasolta ei olla nähty todellakaan minkäänlaista vastuunottoa naisettomia ja sen seurauksena masentuvia ja syrjäytyviä Suomalaisia miehiä kohtaan.
        - Voidaan ihan selkeästi osoittaa, että kukaan ei välitä ja ketään ei kiinosta näiden ihmisten elämä/ ongelmat. Toki voi olla niin ettei edes ymmärretä juurisyytä tässä(ään) asiassa..

        Haluatko kertoa mikä se juurisyy on?


      • blade83 kirjoitti:

        Sä et nyt taida ymmärtää mitä tarkoittaa väestörakenteen epäsuhta..
        Se tarkoittaa meillä täällä Suomessa sitä, että isolla osalla miehiä ei ole edes teoreettista mahdollisuutta saada koskaan naista, koska naisia on yksinkertaisesti vähemmän.. Pitää ymmärtää sen verran matematiikkaa!

        Se mitä hallitus tekee tällä hetkellä ja on tehnyt menneinä vuosina, niin ajattaa tänne miehiä lisää, jolloin väestorakenne tulee olemaan tulevina vuosina entistä surkeampi miesten kannalta... Se taas lisää ed. mainittuja ongelmia entisestään.
        -Äläkä sekoita minua näihin keskusteluihin...Minä olen täällä keskustelemassa yleisellä tasolla asioista.

        Kyllä se ihan matematiikkaa on sekin, että vaikka miehiä ja naisia olisi tasaparit, silti osa jää ilman.
        Jotenkin hassu ajatus, että jokainen sinkku ottaa kenet tahansa vastaan tulevan sinkun.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Haluatko kertoa mikä se juurisyy on?

        No etkö sä tiedä miks miehet syrjäytyy ja masentuu?
        -Juurisyy syrjäytymiseen on usein naisettomuudessa...
        Ensin mies masentuu, menettää motivaation käydä töissä, sitten syrjäytyy työelämästä, yhteiskunnasta, usein alkoholisoituu ja muuttuu vuosien mittaan yhteiskunnan elätiksi.. Ihan tyypillinen tarina Suomessakin.

        -Valtion pitäisi puuttua edellämainittuun syrjäytymiseen puuttumalla väestörakenteen vääränlaiseen kehitykseen!


      • blade83 kirjoitti:

        No etkö sä tiedä miks miehet syrjäytyy ja masentuu?
        -Juurisyy syrjäytymiseen on usein naisettomuudessa...
        Ensin mies masentuu, menettää motivaation käydä töissä, sitten syrjäytyy työelämästä, yhteiskunnasta, usein alkoholisoituu ja muuttuu vuosien mittaan yhteiskunnan elätiksi.. Ihan tyypillinen tarina Suomessakin.

        -Valtion pitäisi puuttua edellämainittuun syrjäytymiseen puuttumalla väestörakenteen vääränlaiseen kehitykseen!

        Siis valtion pitää järjestää joka miehelle nainen? Et voi olla tosissasi?


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Siis valtion pitää järjestää joka miehelle nainen? Et voi olla tosissasi?

        En minä niin sanonut... Lueppas uudelleen mitä minä kirjoitin väestörakenteesta...


      • blade83 kirjoitti:

        En minä niin sanonut... Lueppas uudelleen mitä minä kirjoitin väestörakenteesta...

        Miesten tai naiset syrjäytymisen syyt eivät ole väestörakenteessa.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Miesten tai naiset syrjäytymisen syyt eivät ole väestörakenteessa.

        Naisettomuus on yksi keskeinen tekijä... Kuten on palstallakin moneen kertaan kuultu ja nähty. Läheskään kaikista ei ole koko elämäänsä yksin elämään.. Sillä on vaikutuksensa. Vain todelliset ääliöt kiistävät tämän faktan.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Naisettomuus on yksi keskeinen tekijä... Kuten on palstallakin moneen kertaan kuultu ja nähty. Läheskään kaikista ei ole koko elämäänsä yksin elämään.. Sillä on vaikutuksensa. Vain todelliset ääliöt kiistävät tämän faktan.

        Ätmit huutelevat täällä välillä valinnaisen eutanasian perään. Ei kai sekään huono vaihtoehto sitten olisi.

        xL


      • blade83 kirjoitti:

        Naisettomuus on yksi keskeinen tekijä... Kuten on palstallakin moneen kertaan kuultu ja nähty. Läheskään kaikista ei ole koko elämäänsä yksin elämään.. Sillä on vaikutuksensa. Vain todelliset ääliöt kiistävät tämän faktan.

        Ja vain ääliöt luulevat, että naiset valitsevat parikseen kenet tahansa, jolla on munat. Tämäkin on fakta.
        Sekin on fakta, että niitä kumppaneita ei vaan ole kaikille syystä tai toisesta , eikä se käy tekosyyksi. Syrjäytyminen on ihan oikea ongelma ja syitä on varmasti myös tuo kumppanittomuus, joka on muuten naiselle ihan yhtä raskas asia. Elämä nyt vaan ei mene niin, että aina saa kaiken haluamansa.
        Olipa meidän väestörakenne mikä tahansa, kaikki eivät saa kumppania. Paitsi tietekin, jos yhteiskuntamme velvoittaa naiset valitsemaan kenet tahansa. On kai sellaisiakin yhteiskuntia ollut?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ja vain ääliöt luulevat, että naiset valitsevat parikseen kenet tahansa, jolla on munat. Tämäkin on fakta.
        Sekin on fakta, että niitä kumppaneita ei vaan ole kaikille syystä tai toisesta , eikä se käy tekosyyksi. Syrjäytyminen on ihan oikea ongelma ja syitä on varmasti myös tuo kumppanittomuus, joka on muuten naiselle ihan yhtä raskas asia. Elämä nyt vaan ei mene niin, että aina saa kaiken haluamansa.
        Olipa meidän väestörakenne mikä tahansa, kaikki eivät saa kumppania. Paitsi tietekin, jos yhteiskuntamme velvoittaa naiset valitsemaan kenet tahansa. On kai sellaisiakin yhteiskuntia ollut?

        "..jos yhteiskuntamme velvoittaa naiset valitsemaan kenet tahansa."

        Naisia olisi paljon leskinä siinä tapauksessa... ;)

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        "..jos yhteiskuntamme velvoittaa naiset valitsemaan kenet tahansa."

        Naisia olisi paljon leskinä siinä tapauksessa... ;)

        xL

        Saattaapa olla hyvinkin.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Naisettomuus on yksi keskeinen tekijä... Kuten on palstallakin moneen kertaan kuultu ja nähty. Läheskään kaikista ei ole koko elämäänsä yksin elämään.. Sillä on vaikutuksensa. Vain todelliset ääliöt kiistävät tämän faktan.

        Ei kai kukaan tosissaan luule, että naisen olisi helpompi löytää kumppani, jos miehiä olisi MÄÄRÄLLISESTI enemmän?

        Kai sama koskee miehiäkin?

        Ei kukaan halua olla yhdessä naljailevan ja vihamielisen ihmisen kanssa riippumatta siitä, paljonko heitä on tarjolla.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Sä et nyt taida ymmärtää mitä tarkoittaa väestörakenteen epäsuhta..
        Se tarkoittaa meillä täällä Suomessa sitä, että isolla osalla miehiä ei ole edes teoreettista mahdollisuutta saada koskaan naista, koska naisia on yksinkertaisesti vähemmän.. Pitää ymmärtää sen verran matematiikkaa!

        Se mitä hallitus tekee tällä hetkellä ja on tehnyt menneinä vuosina, niin ajattaa tänne miehiä lisää, jolloin väestorakenne tulee olemaan tulevina vuosina entistä surkeampi miesten kannalta... Se taas lisää ed. mainittuja ongelmia entisestään.
        -Äläkä sekoita minua näihin keskusteluihin...Minä olen täällä keskustelemassa yleisellä tasolla asioista.

        Kappas vaan... mä en ymmärrä, jaaha.
        No, minä ymmärsin omalla tavallani; mistä lähinnä on pohjimmiltaan kyse.
        Eli siitä ja sen puuttumisesta... ja tietenkin tuo mainitsemasi miesten määrällinen enemmistö vaikeuttaa osaltaan ehkä vielä lisää.

        Ja tiedoksesi vaan, en minäkään tykkää ett tänne päästetään asumaan vieraan maan kulttuuriin ja tapoihin oppineita, eri uskontokuntaan vieläpä kuuluvia.
        Kyllä samasta ilmiöstä kärsii myös naiset, kun aikaisemmin ollaan saatu lähes turvallisesti kulkea missä vaan ja mihin aikaan vuorokaudesta hyväänsä.

        Kaiken lisäksi näillä uussuomalaisilla on oikeuksia; joita ei kantasuomalaisilla ole. Polkevat suomalaisten palkkoja, kun yhdellä yrittäjällä on töissä muutama pakolainen aina apuna. Apulaisille ei tarvitse maksaa palkkaa, (kuin ruokana työaikana) apulaiset kun eivä palkkalistoilla näy ja nostavat avustuksia, vapaa majoituksissa asuvat... jne. etuuksien lista on lähes loputon.

        Mutt muistaakseni ap kysyi jotakin muuta... ja sinä ns. kaappasit keskustelun sun yleiselle tasolle... =)))

        Ahaa, mulle koitti vapaus... viimeinkin.


    • Anonyymi

      Ihan artikulointi riittää. Niin kauan, kun kieli pysyy tyylikkäänä. Jooko.....

    • Anonyymi

      Ei. Ei kenenkään kanssa.

    • Wuppiksen kanssa..

      Saattaa tyttö vähän hirnua ja pistää hanttiin mutta ei se haittaa. :D


      Silittelen hiuksia ja rapsuttelen korvan takaa.

      • Anonyymi

        Wuppis ei pidä fasisteista joten jäät ilman :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Wuppis ei pidä fasisteista joten jäät ilman :)

        Vasemmistolaiset on fasisteja..

        :D

        Mie kannatan vapautta..


    • No nyt kävi.

    • Pakko sanoa, että ei ole kertaakaan. Ei täällä eikä tällä palstalla.

      • Anonyymi

        Helvetti, vaikka olisi alaston nainen vieressä niin ei kävisi edes mielessä. Likaista ja hikistä hommaa, yök.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helvetti, vaikka olisi alaston nainen vieressä niin ei kävisi edes mielessä. Likaista ja hikistä hommaa, yök.

        AsianVierestä

        Ehkä se vieressä oleva eroaa hiukan palstan aakkosten epäsymmetriasta.😃


      • Ja kuitenkin piti selvittää Dissin henkilöllisyys..Ainakin hän itse sanoi niin......
        -Aika outoa varatulta ihmiseltä.


      • blade83 kirjoitti:

        Ja kuitenkin piti selvittää Dissin henkilöllisyys..Ainakin hän itse sanoi niin......
        -Aika outoa varatulta ihmiseltä.

        Joo, kavereina muitakin miehiä. Minä oon outo, kun en erottele sukupuolen mukaan niitä joihin kaverina haluan tutustua ja kaverina pitää. Kumpikin sukupuoli käypi.😊

        Disse on kiva ihminen ja kivoja juttuja pohtii. Koskaan ei ole liika semmosia kavereita.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Joo, kavereina muitakin miehiä. Minä oon outo, kun en erottele sukupuolen mukaan niitä joihin kaverina haluan tutustua ja kaverina pitää. Kumpikin sukupuoli käypi.😊

        Disse on kiva ihminen ja kivoja juttuja pohtii. Koskaan ei ole liika semmosia kavereita.

        blaablaablaa..Etköhän tuota olis voinu jauhaa ihan riittävästi palstoillakin, mutta piti päästä laittaa privaa, et saa vähän vierasta kun on ukko reissussa..


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Joo, kavereina muitakin miehiä. Minä oon outo, kun en erottele sukupuolen mukaan niitä joihin kaverina haluan tutustua ja kaverina pitää. Kumpikin sukupuoli käypi.😊

        Disse on kiva ihminen ja kivoja juttuja pohtii. Koskaan ei ole liika semmosia kavereita.

        En sellasta tyyppiä olis siivilöinytkään tutustuakseni, jonka epäilisin olevan kykenemätön olemaan naisen kanssa vain kaveri. Ja joka ei ymmärtäisi, että olen varattu ja etten etsi miesseuraa, vaan kaverina keskustelijaa.😃


      • blade83 kirjoitti:

        blaablaablaa..Etköhän tuota olis voinu jauhaa ihan riittävästi palstoillakin, mutta piti päästä laittaa privaa, et saa vähän vierasta kun on ukko reissussa..

        Että semmosta kuvittelet? Kertoo enemmän susta, kun minusta.,🤣

        Minä meen nyt sen omani kainaloon tämmäsiä turhia jauhamasta. Hyvää iltaa.😊


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Ehkä se vieressä oleva eroaa hiukan palstan aakkosten epäsymmetriasta.😃

        ;)

        AsianVierestä


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Että semmosta kuvittelet? Kertoo enemmän susta, kun minusta.,🤣

        Minä meen nyt sen omani kainaloon tämmäsiä turhia jauhamasta. Hyvää iltaa.😊

        No tästä asiasta on turha keskustella....Sulla on nyt seitsemäs parisuhde menossa.
        Käsittääkseni enemmän ku itsellään Nykäsellä oli...Sinällään minulle se ja sama kenen kanssa hoonaat. Just saying.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        No tästä asiasta on turha keskustella....Sulla on nyt seitsemäs parisuhde menossa.
        Käsittääkseni enemmän ku itsellään Nykäsellä oli...Sinällään minulle se ja sama kenen kanssa hoonaat. Just saying.

        No, monesko sinulla on menossa? Menetkö tappi puhtaana hautaan?

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, monesko sinulla on menossa? Menetkö tappi puhtaana hautaan?

        AsianVierestä

        Tässä oli nyt kyse parisuhtaista ja pettämiseen liittyvistä seikoista.
        Ihmisen luonteesta ylipäätään.. Kun katsoo historiaa, niin siitä voi toki päätellä asioita.

        -Kuten mun profiilista voit lukea, niin itse en ole vielä elämänkumppania löytänyt.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Tässä oli nyt kyse parisuhtaista ja pettämiseen liittyvistä seikoista.
        Ihmisen luonteesta ylipäätään.. Kun katsoo historiaa, niin siitä voi toki päätellä asioita.

        -Kuten mun profiilista voit lukea, niin itse en ole vielä elämänkumppania löytänyt.

        ?
        Minun nainen saa jutella miesten kanssa ihan vapaasti. Jos löytäisi paremman niin sitten löytäisi ja onnittelut siitä. Naisia ei voi kahlita, heille tulee antaa vapaus normaaliin keskusteluun.

        Mielestäsi henkilökohtainen sähköpostitus toisen miehen kanssa on pettämistä? Hmm..voi se ehkä sattua jos oma nainen puhuisi intiimejä asioita vieraan miehen kanssa omasta parisuhteesta...mutta silloin pitäisi miettiä mikä roolitus olisi menossa ja miksi ei voisi keskustella. Juu, ehkä en ymmärtäisi tarvetta..pitää miettiä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        En sellasta tyyppiä olis siivilöinytkään tutustuakseni, jonka epäilisin olevan kykenemätön olemaan naisen kanssa vain kaveri. Ja joka ei ymmärtäisi, että olen varattu ja etten etsi miesseuraa, vaan kaverina keskustelijaa.😃

        Monikohan nainen tekee juuri noin että ne hommaa kamumiehiä, sitten kaverina keskustelee ja sitten tunteet herää jossain vaiheessa? Sitten entinen ukko saa pommin niskaan "miedän pitäis vähän jutella". En väitä että sun kohdalla kävis noin mutta väitän että nainen jolla ei ole noita kamumiehiä jo valmiiksi ei ole niin herkkä em. juttelutuokioon ja muihin miehen maailman kaataviin juttuihin.
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monikohan nainen tekee juuri noin että ne hommaa kamumiehiä, sitten kaverina keskustelee ja sitten tunteet herää jossain vaiheessa? Sitten entinen ukko saa pommin niskaan "miedän pitäis vähän jutella". En väitä että sun kohdalla kävis noin mutta väitän että nainen jolla ei ole noita kamumiehiä jo valmiiksi ei ole niin herkkä em. juttelutuokioon ja muihin miehen maailman kaataviin juttuihin.
        -harmiseikirj-

        Voi olla, että monikin. Toisaalta kamumiehiksi valikoidaan usein miehiä joille on helppo puhua.

        Mä olen miesverkot ripustanut naulaan, sillon kun löysin nykyiseni...kaverina yllätys. Turha se on kelleen vakuutella rakkauttaan kumppaniin, joka ei siitä tunteesta mitään tiedä. Mut oleellista onkin, että itse tietää.😊


      • blade83 kirjoitti:

        No tästä asiasta on turha keskustella....Sulla on nyt seitsemäs parisuhde menossa.
        Käsittääkseni enemmän ku itsellään Nykäsellä oli...Sinällään minulle se ja sama kenen kanssa hoonaat. Just saying.

        Seitsemäs mikään intiimi suhde. Muut suhteet onkin sitten kaverisuhteita tai perhesuhteita, työsuhteita.😃

        Minusta 7 on aika vähän verraten joidenkin kymmeniin, mutta mikä kellekin.

        Sulle seksisuhteet on pop, mulle taas vain seurustelusuhteet...ei kepeet. Makunsa kullakin.

        Tää suhde on mun viimeinen suhde, montako sulla vielä tulee olemaan?


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Voi olla, että monikin. Toisaalta kamumiehiksi valikoidaan usein miehiä joille on helppo puhua.

        Mä olen miesverkot ripustanut naulaan, sillon kun löysin nykyiseni...kaverina yllätys. Turha se on kelleen vakuutella rakkauttaan kumppaniin, joka ei siitä tunteesta mitään tiedä. Mut oleellista onkin, että itse tietää.😊

        Niin, mutta juurikin sen helpon vuoropuhelun kautta voi sitten lipsahtaa, ja se helposti jutteleva kamumies saattaa vähän ollakin valmis lipsauttamaan vaikka sinä et olisikaan. Onhan dissekin iha parinhakumielessäkin käsittäääkseni tavannut palstan naisia niin miksei suakin voisi siinä mielessä ajatella jos jutut oikein lämpenee?
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        ?
        Minun nainen saa jutella miesten kanssa ihan vapaasti. Jos löytäisi paremman niin sitten löytäisi ja onnittelut siitä. Naisia ei voi kahlita, heille tulee antaa vapaus normaaliin keskusteluun.

        Mielestäsi henkilökohtainen sähköpostitus toisen miehen kanssa on pettämistä? Hmm..voi se ehkä sattua jos oma nainen puhuisi intiimejä asioita vieraan miehen kanssa omasta parisuhteesta...mutta silloin pitäisi miettiä mikä roolitus olisi menossa ja miksi ei voisi keskustella. Juu, ehkä en ymmärtäisi tarvetta..pitää miettiä.

        AsianVierestä

        Facebook viestitys. Säpoa ei tiiä ykskään mies.☺️

        Taino mun mies tietää. Muttei tuu sähköpostiteltuu. Yks palstatuttu mies kyseli viimevuonnako se oli et vieläkö mun säpo toimii...kyllä toimi. Vaan eipä oo viestitelty sen kanssa enempää.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Voi olla, että monikin. Toisaalta kamumiehiksi valikoidaan usein miehiä joille on helppo puhua.

        Mä olen miesverkot ripustanut naulaan, sillon kun löysin nykyiseni...kaverina yllätys. Turha se on kelleen vakuutella rakkauttaan kumppaniin, joka ei siitä tunteesta mitään tiedä. Mut oleellista onkin, että itse tietää.😊

        Sitten olisi aika hyvällä mallilla asiat jos miehestä olisi keskustelemaan ettei tarvitsisi muita miehiä haalia siihen urakkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta juurikin sen helpon vuoropuhelun kautta voi sitten lipsahtaa, ja se helposti jutteleva kamumies saattaa vähän ollakin valmis lipsauttamaan vaikka sinä et olisikaan. Onhan dissekin iha parinhakumielessäkin käsittäääkseni tavannut palstan naisia niin miksei suakin voisi siinä mielessä ajatella jos jutut oikein lämpenee?
        -harmiseikirj-

        No luulen et hän käsittää, että mua olis aivan turha lähestyä siinä mielessä. Minusta hän ymmärtää mun motiivini.

        Eihän semmosia kaverisuhteita vois jatkaa, missä raja häilyis. Tai toinen alkais haaveilee muusta. Hänellä on ihan muut jutut mielessä siellä nyt...😃

        Ja mä piän tsemipeukkua pystyssä.👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten olisi aika hyvällä mallilla asiat jos miehestä olisi keskustelemaan ettei tarvitsisi muita miehiä haalia siihen urakkaan.

        Onhan siitä, kai teillä muillakin on vielä puhuttavaa muillekin kuin omalle kumppanille? Vai loppuuko puhuminen muille tykkänään kumppanin myötä?


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Facebook viestitys. Säpoa ei tiiä ykskään mies.☺️

        Taino mun mies tietää. Muttei tuu sähköpostiteltuu. Yks palstatuttu mies kyseli viimevuonnako se oli et vieläkö mun säpo toimii...kyllä toimi. Vaan eipä oo viestitelty sen kanssa enempää.

        Oliko se se pymppyilijäkaveri? sun tuttuja jostain ML-ajoilta vissiin oli? Joo mutta siis se myös voisi tulla mainituksi että itse en vaikka sinkku olenkin, en ehkä lähtisi edes kamuilun nimissä henkilökohtaisiin viestinvaihtoihin varatun naisen kanssa, moraali vähän tökkisi siinä kohtaa jo ihan sen mahdollisuuden vuoksi että siinä saattaisi kamuilu mennä vähän liian pitkälle.


      • Anonyymi

        Ystävyys ja intohimo on paras alku suhteelle, mutta harvinainen kombo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se se pymppyilijäkaveri? sun tuttuja jostain ML-ajoilta vissiin oli? Joo mutta siis se myös voisi tulla mainituksi että itse en vaikka sinkku olenkin, en ehkä lähtisi edes kamuilun nimissä henkilökohtaisiin viestinvaihtoihin varatun naisen kanssa, moraali vähän tökkisi siinä kohtaa jo ihan sen mahdollisuuden vuoksi että siinä saattaisi kamuilu mennä vähän liian pitkälle.

        Pete? Ei se. Tää on yks vanhempi mies, johon tutustuin pintapuolin ja turistiin. On nähtykin. Mukava mies ja järkevä.

        Juu ymmärrän näkökulman, itse taas en pidä ihmisten kanssa juttelua syntinä millään statuksella. Motiivit ratkaisee.


      • Tosi hauska ketju :D
        Ehkäpä naiset ei ole niin yksioikoisia, että seksi olis ihan aina mielessä ja nimenomaan seksi kaikkien mukavien miesten kanssa. Voi sentään..... :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ystävyys ja intohimo on paras alku suhteelle, mutta harvinainen kombo.

        Nojuu, tiiän. Olenhan sen kokenut.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Onhan siitä, kai teillä muillakin on vielä puhuttavaa muillekin kuin omalle kumppanille? Vai loppuuko puhuminen muille tykkänään kumppanin myötä?

        No kumppanin myötä voisi edelleenkin täällä palstalla jutella vastakkaisen sukupuolen kanssa mutta jotenkin oudolta tuntuisi että privana vaihtelisi sitten viestejä muiden naisten kuin kumppanin kanssa. Niin ja muuten, oletkos miettinyt miten itse ottaisit jos sun miehellä ois joku privaviestaileva hottis naiskamu? etkö yhtään ajattelisi sitä mahdollisuutta että ukko saattaa sortua jossain vaiheessa?
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tosi hauska ketju :D
        Ehkäpä naiset ei ole niin yksioikoisia, että seksi olis ihan aina mielessä ja nimenomaan seksi kaikkien mukavien miesten kanssa. Voi sentään..... :D

        80% erohakemuksista jättää nainen.
        -harmiseikirj.-


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tosi hauska ketju :D
        Ehkäpä naiset ei ole niin yksioikoisia, että seksi olis ihan aina mielessä ja nimenomaan seksi kaikkien mukavien miesten kanssa. Voi sentään..... :D

        Noniinpä ja etenkään, kun sydämenvaltaaja on jo sinetöity.😛

        Sanoisin juu että mukavia miehiä on paljon. Haluttavia miehiä yksi. Tossa vieressäni makoilee.

        Ja Morten...😘😜

        Muut olkoon vaan mukavia.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Noniinpä ja etenkään, kun sydämenvaltaaja on jo sinetöity.😛

        Sanoisin juu että mukavia miehiä on paljon. Haluttavia miehiä yksi. Tossa vieressäni makoilee.

        Ja Morten...😘😜

        Muut olkoon vaan mukavia.

        Aika loukkaavaa disseä kohtaan kun et yhtään näe haluttavana :( vaikka miten pornoa runoa sulle pukkaisi sähköpostiin sinä vaan kuolaat mortenia.
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kumppanin myötä voisi edelleenkin täällä palstalla jutella vastakkaisen sukupuolen kanssa mutta jotenkin oudolta tuntuisi että privana vaihtelisi sitten viestejä muiden naisten kuin kumppanin kanssa. Niin ja muuten, oletkos miettinyt miten itse ottaisit jos sun miehellä ois joku privaviestaileva hottis naiskamu? etkö yhtään ajattelisi sitä mahdollisuutta että ukko saattaa sortua jossain vaiheessa?
        -harmiseikirj-

        Luottamus taas. Sitä joko on tai ei. Onhan sillä naiskamujakin, minusta aika hottiksiakin. Mutta en mä ole huolissani, jos juttuaa. Työpaikallakin on naisia, työpiireissä käy ruokiksellakin naisia....harrastusten parissa chattailee naisillekin.

        Mahkuja naisiin on paljon. En osaa olla huolissani. ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika loukkaavaa disseä kohtaan kun et yhtään näe haluttavana :( vaikka miten pornoa runoa sulle pukkaisi sähköpostiin sinä vaan kuolaat mortenia.
        -harmiseikirj-

        Morten on aina Morten...8 vanhana jo ihastuin ja en ole yli päässyt vieläkään.

        Dissen haluttavuusko teitä huolettaa?🤣


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Luottamus taas. Sitä joko on tai ei. Onhan sillä naiskamujakin, minusta aika hottiksiakin. Mutta en mä ole huolissani, jos juttuaa. Työpaikallakin on naisia, työpiireissä käy ruokiksellakin naisia....harrastusten parissa chattailee naisillekin.

        Mahkuja naisiin on paljon. En osaa olla huolissani. ☺️

        Kyllä se varmaan niitä kaikkia :( En yllättyis jos se joku päivä kutsuis sut keittiön pöydän ääreen ja sanois "kuule, meidän pitäis vähän jutella" :( ai niin, pöydästä tuli mieleen, joko oot saanu uuden?
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Morten on aina Morten...8 vanhana jo ihastuin ja en ole yli päässyt vieläkään.

        Dissen haluttavuusko teitä huolettaa?🤣

        Ei vasrsinaisesti huoleta mutta kyllähän se disse niin panomiehenä täällä esiintyy että vähän kyllä huolettaa että alkaa sua vonkaamaan :D
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika loukkaavaa disseä kohtaan kun et yhtään näe haluttavana :( vaikka miten pornoa runoa sulle pukkaisi sähköpostiin sinä vaan kuolaat mortenia.
        -harmiseikirj-

        Mikä sinua nyt riepoo? Oletko mustasukkainen vai mikä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kumppanin myötä voisi edelleenkin täällä palstalla jutella vastakkaisen sukupuolen kanssa mutta jotenkin oudolta tuntuisi että privana vaihtelisi sitten viestejä muiden naisten kuin kumppanin kanssa. Niin ja muuten, oletkos miettinyt miten itse ottaisit jos sun miehellä ois joku privaviestaileva hottis naiskamu? etkö yhtään ajattelisi sitä mahdollisuutta että ukko saattaa sortua jossain vaiheessa?
        -harmiseikirj-

        Oikeaa puhetta, vain oman kumppanin kanssa privaviestitellään.

        Yksityisviesteissä on vaaransa sortumisiin ja mm. henkinen yhteys privailussa voi kiilata parisuhteilijoilla suhteen väliin.

        Tuskin kovin monen puoliskokaan pitäisi toisen läheisistä keskusteluista toisen miehen/naisen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se varmaan niitä kaikkia :( En yllättyis jos se joku päivä kutsuis sut keittiön pöydän ääreen ja sanois "kuule, meidän pitäis vähän jutella" :( ai niin, pöydästä tuli mieleen, joko oot saanu uuden?
        -harmiseikirj-

        Nii jos siellä raksallakin on joku nätti raksatyttö tai vastuuhenkilö..😬

        No minkäs sitte mahtaa semmosta elämä on. Joko pysyy rinnalla tai ei, en minä ala sillä stressaamaan.

        Juu hieno puinen pöytä tuli hetipian tilalle.😃👍


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Mikä sinua nyt riepoo? Oletko mustasukkainen vai mikä on?

        Kunhan tenttailen, vahdin vähän moraalia :D
        -harmiseikirj-


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Noniinpä ja etenkään, kun sydämenvaltaaja on jo sinetöity.😛

        Sanoisin juu että mukavia miehiä on paljon. Haluttavia miehiä yksi. Tossa vieressäni makoilee.

        Ja Morten...😘😜

        Muut olkoon vaan mukavia.

        En minäkään ole tajunnut ajatella, että jokainen mukava kaveri olisi potentiaalinen panokaveri, kun en sellaisia edes harrasta. Joillekin näyttää olevan vaikea ymmärtää sitä, että kaikki eivät ole yhteyksissä vain saadakseen seksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei vasrsinaisesti huoleta mutta kyllähän se disse niin panomiehenä täällä esiintyy että vähän kyllä huolettaa että alkaa sua vonkaamaan :D
        -harmiseikirj-

        Heh, no muttei se panomies muhun liity mitenkään. Se roolitus on muita naisia varten. 😁

        Mä oon vaan se palstatuttava. Pano ei kuulu siihin mitenkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan tenttailen, vahdin vähän moraalia :D
        -harmiseikirj-

        Sepä kun ei ole sinun tehtäväsi. Ja teet sen aika asiattomastikin vielä. Selkeästi sinulla näyttää olevan ongelma.Ymmärrän sen kyllä, onhan Abris kiehtova nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeaa puhetta, vain oman kumppanin kanssa privaviestitellään.

        Yksityisviesteissä on vaaransa sortumisiin ja mm. henkinen yhteys privailussa voi kiilata parisuhteilijoilla suhteen väliin.

        Tuskin kovin monen puoliskokaan pitäisi toisen läheisistä keskusteluista toisen miehen/naisen kanssa.

        Joo, sitä minäkin tuossa vähän ajan takaa että monesti kun se henkinen yhteys on jopa "arvokkaampi" kuin fyysinen niin jos sen oman kumppanin kanssa tulee kitkaa ja menee vaikka mykkäkouluksi niin sitä kumppania voi sitten vähän ahdistaa jos vaimo kuitenkin sitten muiden miesten kanssa iloisesti juttelee "ihan vaan kamuina". Vielä pahempaa varmaan miehelle jos joku dissen kaltainen kyökkäri sitten vielä jakelee siellä vaimolle neuvoja miten hoitaa tilanne :D


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Morten on aina Morten...8 vanhana jo ihastuin ja en ole yli päässyt vieläkään.

        Dissen haluttavuusko teitä huolettaa?🤣

        Disse on niin vikkelä, että on varmaan jo naisissa.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        En minäkään ole tajunnut ajatella, että jokainen mukava kaveri olisi potentiaalinen panokaveri, kun en sellaisia edes harrasta. Joillekin näyttää olevan vaikea ymmärtää sitä, että kaikki eivät ole yhteyksissä vain saadakseen seksiä.

        Älä muuta sano. Ehkä ne puutteessaan näkee kaikki potentiaalisina panokavereina. 😃

        Ei tosiaan ihmisiin tuu suhtauduttua muutenkaan seksin kautta. Selvä ero kumppani seksi ja sitten ne muut ihmiset, jotka on tuttavia ilman mitään seksiin liittyvää.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Nii jos siellä raksallakin on joku nätti raksatyttö tai vastuuhenkilö..😬

        No minkäs sitte mahtaa semmosta elämä on. Joko pysyy rinnalla tai ei, en minä ala sillä stressaamaan.

        Juu hieno puinen pöytä tuli hetipian tilalle.😃👍

        No hyvä. Jos ei ois tullu niin sitten oisinkin kyllä sillä kannalla että ukko vaihtoon vaikka sitten kamuiluna privaviestien myötä :D
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Heh, no muttei se panomies muhun liity mitenkään. Se roolitus on muita naisia varten. 😁

        Mä oon vaan se palstatuttava. Pano ei kuulu siihin mitenkään.

        Panomies on aina panomies, ei se muuten panomies oiskaan :D
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeaa puhetta, vain oman kumppanin kanssa privaviestitellään.

        Yksityisviesteissä on vaaransa sortumisiin ja mm. henkinen yhteys privailussa voi kiilata parisuhteilijoilla suhteen väliin.

        Tuskin kovin monen puoliskokaan pitäisi toisen läheisistä keskusteluista toisen miehen/naisen kanssa.

        Pah, pitää olla ensin tarvetta sortumiseen jotta sortuu. Kun ei ole tarvetta, ei heikkoutta ei sorru.😊


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Älä muuta sano. Ehkä ne puutteessaan näkee kaikki potentiaalisina panokavereina. 😃

        Ei tosiaan ihmisiin tuu suhtauduttua muutenkaan seksin kautta. Selvä ero kumppani seksi ja sitten ne muut ihmiset, jotka on tuttavia ilman mitään seksiin liittyvää.

        Jos ois toi periaate pitänyt ei ois sun nyksä ny kuvioissa :D
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sitä minäkin tuossa vähän ajan takaa että monesti kun se henkinen yhteys on jopa "arvokkaampi" kuin fyysinen niin jos sen oman kumppanin kanssa tulee kitkaa ja menee vaikka mykkäkouluksi niin sitä kumppania voi sitten vähän ahdistaa jos vaimo kuitenkin sitten muiden miesten kanssa iloisesti juttelee "ihan vaan kamuina". Vielä pahempaa varmaan miehelle jos joku dissen kaltainen kyökkäri sitten vielä jakelee siellä vaimolle neuvoja miten hoitaa tilanne :D

        Viestittelyt eivät tahdo pysyä kaveriasteella, se on tietty juttu. Ennen pitkää joku ehdottaa jotakin. Parisuhteessa olevalla on tavallaan tällöin kaksi suhdetta.

        En hyväksyisi kumppanilta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Panomies on aina panomies, ei se muuten panomies oiskaan :D
        -harmiseikirj-

        Selvä. Mua nyt ei kumminkaan pane kukaan muu kun mun oma mies. Sit jos ei sekään, lopetan panohommat kokonaan.

        Muuteki ihan turhaa meteliä mokomasta...ilmanki pärjää ja hyvin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ois toi periaate pitänyt ei ois sun nyksä ny kuvioissa :D
        -harmiseikirj-

        Se oli sillon, kun oma suhde oli rikki. Nyt suhde enkä minä ole rikki. Ei ole porsaanreikää mihin sujahtaa.😃

        Kun ei ole tilausta eikä tarvetta, ei tuu kauppojakaan.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Pah, pitää olla ensin tarvetta sortumiseen jotta sortuu. Kun ei ole tarvetta, ei heikkoutta ei sorru.😊

        On turvallista kirjoitella miehen kanssa joka sanoo ettei haluttaisi vaikka alastomana vieressä nukkuisi! Likaista ja kuvottavaa hommaa se, hyi teitä pervoja olette kun mietittekin tuollaista. Onneksi on raamattukerho taas Sunnuntaina.

        AsianVierestä


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Älä muuta sano. Ehkä ne puutteessaan näkee kaikki potentiaalisina panokavereina. 😃

        Ei tosiaan ihmisiin tuu suhtauduttua muutenkaan seksin kautta. Selvä ero kumppani seksi ja sitten ne muut ihmiset, jotka on tuttavia ilman mitään seksiin liittyvää.

        Ehkä heillä itsellään ei oikein rajat pidä, eikä ole käsitystä siitä mikä ero on kaverilla ja rakastetulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä. Jos ei ois tullu niin sitten oisinkin kyllä sillä kannalla että ukko vaihtoon vaikka sitten kamuiluna privaviestien myötä :D
        -harmiseikirj-

        Emmä vaihda enää miestä. Tää on yhtä lopullinen asia, kun mikä vaan lopullinen päätös. Mun tunteet on valinnut mun miehen ja sitä ei kukaan syrjäytä mitenkään.

        Tänään kun hän meni työrakkineella mun työpaikan ohi ja olin autolta kävelemässä työpaikalle...meninkin tienviereen vilkuttamaan vimmatusti ja et usko miten iloinen ja onnellinen olin nähdessäni hänet epätavalliseen tapaan molempien jo lähdettyä töihin.

        Mulla oli koko päivän mieli hyvänä ja se on jatkunut iltaan asti. Nähdä oma muru noin epätavallisen iloisesti...oli pikkutyttö fiilis.😃

        Näkispä joka päivä noin...mutta nyt mentävä nukkumaan.😃

        Abris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On turvallista kirjoitella miehen kanssa joka sanoo ettei haluttaisi vaikka alastomana vieressä nukkuisi! Likaista ja kuvottavaa hommaa se, hyi teitä pervoja olette kun mietittekin tuollaista. Onneksi on raamattukerho taas Sunnuntaina.

        AsianVierestä

        Disse ei vaikuta miltään raamattukerholaiselta :D ennemminkin jännä moottoripyöjengiläinen nykyään.
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emmä vaihda enää miestä. Tää on yhtä lopullinen asia, kun mikä vaan lopullinen päätös. Mun tunteet on valinnut mun miehen ja sitä ei kukaan syrjäytä mitenkään.

        Tänään kun hän meni työrakkineella mun työpaikan ohi ja olin autolta kävelemässä työpaikalle...meninkin tienviereen vilkuttamaan vimmatusti ja et usko miten iloinen ja onnellinen olin nähdessäni hänet epätavalliseen tapaan molempien jo lähdettyä töihin.

        Mulla oli koko päivän mieli hyvänä ja se on jatkunut iltaan asti. Nähdä oma muru noin epätavallisen iloisesti...oli pikkutyttö fiilis.😃

        Näkispä joka päivä noin...mutta nyt mentävä nukkumaan.😃

        Abris

        Silti palstailet illat mieluummin kuin vietät aikaa miehesi kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti palstailet illat mieluummin kuin vietät aikaa miehesi kanssa?

        Miksi täällä hiillostetaan naista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti palstailet illat mieluummin kuin vietät aikaa miehesi kanssa?

        Oletko puhdas pulmunen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko puhdas pulmunen?

        Vastaapa nyt kiltisti, Abris.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Selvä. Mua nyt ei kumminkaan pane kukaan muu kun mun oma mies. Sit jos ei sekään, lopetan panohommat kokonaan.

        Muuteki ihan turhaa meteliä mokomasta...ilmanki pärjää ja hyvin.

        "Muuteki ihan turhaa meteliä mokomasta...ilmanki pärjää ja hyvin. "

        Missähän ketjussa oli kun mainitsin tästä, abris on ennenkin sanonut ettei seksi ole välttämätöntä.
        Kyseisessä ketjussa hehkutti niin seksin tärkeyttä ja miten tykkää siitä, kommentoin että aiemmin sanoi ihan muuta, ei myöntänyt mutta nyt taas näinpäin. tilanteen mukaan.
        Mieli muuttuu tai muisti, kai siksi nykyisen miehenkin otti vaikka vanha oli vielä kuvioissa, se horjuttaa uskottavuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        80% erohakemuksista jättää nainen.
        -harmiseikirj.-

        Ja siitä prosenttimäärästä melko suuri osa tehdään sen takia, että mies on hyppinyt vieraissa. Miehillähän ei ole tapana erota, kun löytävät uuden.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ehkä heillä itsellään ei oikein rajat pidä, eikä ole käsitystä siitä mikä ero on kaverilla ja rakastetulla.

        Tiedät kai että abris itse vaihtoi miehensä palstakaveriin, tämä palstakaveri on nykyinen miehensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siitä prosenttimäärästä melko suuri osa tehdään sen takia, että mies on hyppinyt vieraissa. Miehillähän ei ole tapana erota, kun löytävät uuden.

        Naisilla on sitten tapana erota kun löytävät uuden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisilla on sitten tapana erota kun löytävät uuden?

        Yleensä kyllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät kai että abris itse vaihtoi miehensä palstakaveriin, tämä palstakaveri on nykyinen miehensä.

        Mitä minä sillä tiedolla teen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisilla on sitten tapana erota kun löytävät uuden?

        Mahtaako miehet pyörittää montaa yhtä aikaa?


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Seitsemäs mikään intiimi suhde. Muut suhteet onkin sitten kaverisuhteita tai perhesuhteita, työsuhteita.😃

        Minusta 7 on aika vähän verraten joidenkin kymmeniin, mutta mikä kellekin.

        Sulle seksisuhteet on pop, mulle taas vain seurustelusuhteet...ei kepeet. Makunsa kullakin.

        Tää suhde on mun viimeinen suhde, montako sulla vielä tulee olemaan?

        Äläpäs valehtele....Minulla on aina ollut ja on edelleen toiveissa kunnollinen parisuhde/ elämänkumppanuus...Se että aloitan suhteen kaveripohjalta ns. fwb- juttuna ei muuta sitä faktaa miksikään.
        -Aika näyttää onko suhteella riittävästi eväitä kehittyä elämänkumppanuudeksi....
        -Esim. Pelkästään tänä vuonna olen jättänyt varmaan 10 kiinostunutta naista treffaamatta vaikka olisin saanut heiltä seksiä ja päässyt yön yli treffeille, mutta en nähnyt riittävästi yhteistä/potentiaalia parisuhdetta ajatellen, joten olen jättänyt väliin......Jo tämä osoittaa sen, että en ole pelkän seksin perässä, vaan minulla on toive tavata oikeasti lähinnä parisuhdemielessä kiinostavia ihmisiä.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Äläpäs valehtele....Minulla on aina ollut ja on edelleen toiveissa kunnollinen parisuhde/ elämänkumppanuus...Se että aloitan suhteen kaveripohjalta ns. fwb- juttuna ei muuta sitä faktaa miksikään.
        -Aika näyttää onko suhteella riittävästi eväitä kehittyä elämänkumppanuudeksi....
        -Esim. Pelkästään tänä vuonna olen jättänyt varmaan 10 kiinostunutta naista treffaamatta vaikka olisin saanut heiltä seksiä ja päässyt yön yli treffeille, mutta en nähnyt riittävästi yhteistä/potentiaalia parisuhdetta ajatellen, joten olen jättänyt väliin......Jo tämä osoittaa sen, että en ole pelkän seksin perässä, vaan minulla on toive tavata oikeasti lähinnä parisuhdemielessä kiinostavia ihmisiä.

        Tuossa on vaan se ongelma, että suostuuko kunnollinen nainen aloittamaan fwb-juttuna. Ensin suhde, sitten seksi. Itsellä se menee näin päin, fwb-jutut kuuluu sanonko millaisille!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on vaan se ongelma, että suostuuko kunnollinen nainen aloittamaan fwb-juttuna. Ensin suhde, sitten seksi. Itsellä se menee näin päin, fwb-jutut kuuluu sanonko millaisille!!!

        Ei suhdetta ole olemassakaan ilman seksiä...Suhde alkaa aina seksillä.
        Loppujen lopuks koko homma on pelkkä muodollisuus, että puhutaanko fwb-suhteesta vai seurustelusta..
        Jotenkin rennompaa vaan tutustua kun ei heti ladata siihen liikoja odotuksia.
        Toki jos minulle kirjoittaa neitseellinen itselleni sopiva nainen, niin olen toki kiinostunut kaikenlaisista tavoista edetä....


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Ei suhdetta ole olemassakaan ilman seksiä...Suhde alkaa aina seksillä.
        Loppujen lopuks koko homma on pelkkä muodollisuus, että puhutaanko fwb-suhteesta vai seurustelusta..
        Jotenkin rennompaa vaan tutustua kun ei heti ladata siihen liikoja odotuksia.
        Toki jos minulle kirjoittaa neitseellinen itselleni sopiva nainen, niin olen toki kiinostunut kaikenlaisista tavoista edetä....

        Eikä ala. Ensin ollaan yhdessä ja sitten tulee seksi mukaan jossain vaiheessa. Ainakin minulla kunnollisella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ala. Ensin ollaan yhdessä ja sitten tulee seksi mukaan jossain vaiheessa. Ainakin minulla kunnollisella.

        No se on tutustumista ja ystävyyttä kunnes seksin myötä voidaan alkaa puhua suhteesta..
        Tokikaan minun ei tarvitse olla tässä asiassa ns. "oikeassa", eli suon itse kullekkin nähdä asiat omalla tavallaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silti palstailet illat mieluummin kuin vietät aikaa miehesi kanssa?

        Hetkittäin, kun a) miehelläkin on omia puuhiaan itsenäisesti, ei tartte tukea ja ohjausta, b) mies on vielä töissä, ei ole toimistotyöläinen, c) nukuttelen muksua ja taustalla soi joko musiikki tai unisatu, emme lue itse joka kerta kirjaa vaan lapsi saa valita.

        Ennen luin lehteä, nykyään luen nettiä.

        Pitäisikö vanhan pariskunnan olla kylki kyljessä joka ilta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaapa nyt kiltisti, Abris.

        Mihin ja mitä? Satun käymään päivisin töissä, joten en ole täällä päivystämässä.😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä kyllä.

        Eli senjälkeen tulee tämä vakimiehen kanssa: "Meidän pitää puhua.."


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Muuteki ihan turhaa meteliä mokomasta...ilmanki pärjää ja hyvin. "

        Missähän ketjussa oli kun mainitsin tästä, abris on ennenkin sanonut ettei seksi ole välttämätöntä.
        Kyseisessä ketjussa hehkutti niin seksin tärkeyttä ja miten tykkää siitä, kommentoin että aiemmin sanoi ihan muuta, ei myöntänyt mutta nyt taas näinpäin. tilanteen mukaan.
        Mieli muuttuu tai muisti, kai siksi nykyisen miehenkin otti vaikka vanha oli vielä kuvioissa, se horjuttaa uskottavuutta.

        Nykyisen kanssa seksi onkin ihanaa, joka kerta. Mutta minä pystyn elämään ilman seksiäkin tuskitta, en ole koskaan kärsinyt seksinpuutteesta siinä mielessä, etten saisi tarpeeni mukaan.

        En kumminkaan ole seksikeskeinen. Se että seksi on jonkun kanssa antoisaa, ei silti tarkoita etteikö ilmankin voi olla ja elää.😃

        Ennen en nauttinut seksistä, kuten nykyään. Ilmeisesti et osaa tulkita sanomisiani oikein.☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät kai että abris itse vaihtoi miehensä palstakaveriin, tämä palstakaveri on nykyinen miehensä.

        Niin, en nähnyt mitään syytä menettää hyvää miestä, kun kerran eroamassa jo olin.😃

        Olisin eronnut joka tapauksessa, vaikken ikinä olis nyksästä tiennyt tai kuullut. Hän osui ns. hyvään saumaan.😘

        Ja jos kerran käy niin, ei tarkoita että se olisi toistuva kaava. Vain kerran sattuma.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Mitä minä sillä tiedolla teen?

        "Ehkä heillä itsellään ei oikein rajat pidä, eikä ole käsitystä siitä mikä ero on kaverilla ja rakastetulla. "

        Vastasit noin abrikselle.

        Siksi abris ja disse synkkaavat hyvin yhteen, molempiin pätee:
        Älkää tehkö niinkuin minä teen vaan niinkuin minä sanon.


      • blade83 kirjoitti:

        Äläpäs valehtele....Minulla on aina ollut ja on edelleen toiveissa kunnollinen parisuhde/ elämänkumppanuus...Se että aloitan suhteen kaveripohjalta ns. fwb- juttuna ei muuta sitä faktaa miksikään.
        -Aika näyttää onko suhteella riittävästi eväitä kehittyä elämänkumppanuudeksi....
        -Esim. Pelkästään tänä vuonna olen jättänyt varmaan 10 kiinostunutta naista treffaamatta vaikka olisin saanut heiltä seksiä ja päässyt yön yli treffeille, mutta en nähnyt riittävästi yhteistä/potentiaalia parisuhdetta ajatellen, joten olen jättänyt väliin......Jo tämä osoittaa sen, että en ole pelkän seksin perässä, vaan minulla on toive tavata oikeasti lähinnä parisuhdemielessä kiinostavia ihmisiä.

        Mjaa, mä taas olen alkanut heti seurustelemaan ilman mitään fwb juttuja. Hypänny yli tommosen sovitellaan kaluja vaiheen totiseen suhdehässäkkään.

        Ei sitä heti tartte seksillä suhteita aloittaa.

        Mitä mä muka valehtelin? Kysyin montako ehtii olee ennen viimistä näin rautalangalla kirjoitettuna.😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ehkä heillä itsellään ei oikein rajat pidä, eikä ole käsitystä siitä mikä ero on kaverilla ja rakastetulla. "

        Vastasit noin abrikselle.

        Siksi abris ja disse synkkaavat hyvin yhteen, molempiin pätee:
        Älkää tehkö niinkuin minä teen vaan niinkuin minä sanon.

        Mikä teitä vaivaa????? En aio ryhtyä Dissen kanssa mihinkään tapailuun, pettämiseen, suhteiluun sivussa enkä vaihtaa miestäni häneen.

        Koittaa nyt tajuta jo, Disse on kaveri kuin pikkuveli. 😃

        Olen jo loppuelämäni suhteessa, edelleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli senjälkeen tulee tämä vakimiehen kanssa: "Meidän pitää puhua.."

        Mä olin puhunut jo ennen kun edes tutustuin nykyiseen. Kuuroille korville, siksihän mun mitta tulikin täyteen edellisen kanssa.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Nykyisen kanssa seksi onkin ihanaa, joka kerta. Mutta minä pystyn elämään ilman seksiäkin tuskitta, en ole koskaan kärsinyt seksinpuutteesta siinä mielessä, etten saisi tarpeeni mukaan.

        En kumminkaan ole seksikeskeinen. Se että seksi on jonkun kanssa antoisaa, ei silti tarkoita etteikö ilmankin voi olla ja elää.😃

        Ennen en nauttinut seksistä, kuten nykyään. Ilmeisesti et osaa tulkita sanomisiani oikein.☺️

        Ilmeisesti vastailet tilanteen mukaan.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Mikä teitä vaivaa????? En aio ryhtyä Dissen kanssa mihinkään tapailuun, pettämiseen, suhteiluun sivussa enkä vaihtaa miestäni häneen.

        Koittaa nyt tajuta jo, Disse on kaveri kuin pikkuveli. 😃

        Olen jo loppuelämäni suhteessa, edelleen.

        Tuskin kukaan tosissaan epäilee että dissen kanssa ryhtyisit kirjoittelua pidemmälle, dissellehän parempi kumppani olisi mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti vastailet tilanteen mukaan.

        Ilmeisesti et ymmärrä lukemaasi kulloinkin oikein.☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kukaan tosissaan epäilee että dissen kanssa ryhtyisit kirjoittelua pidemmälle, dissellehän parempi kumppani olisi mies.

        Mjaa. En ala, enkä kenenkään muunkaan kanssa. En edes sitten, vaikka eroisin joskus. Miehet on nähty. 😛

        Onkohan tääkin pettämistä, että tykkää jostain lallattelijasta vaikka on varattu?

        Pitää näkemästään vuosikausia..varmaan sekin lasketaan pettämiseksi, mutta kenen?😄

        https://youtu.be/dvwjEboDu7k

        Mua alkaa puuduttaa joidenkin ykstoikkoisyys...


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Mjaa. En ala, enkä kenenkään muunkaan kanssa. En edes sitten, vaikka eroisin joskus. Miehet on nähty. 😛

        Onkohan tääkin pettämistä, että tykkää jostain lallattelijasta vaikka on varattu?

        Pitää näkemästään vuosikausia..varmaan sekin lasketaan pettämiseksi, mutta kenen?😄

        https://youtu.be/dvwjEboDu7k

        Mua alkaa puuduttaa joidenkin ykstoikkoisyys...

        On se oikeastaan pettämistä.. Pelkkä toisen himoitseminen, ulkokuoren ihannoiminen, on pettämistä, vaikka ei fyysisesti mitään tapahtuisikaan. Tykkäisitkö jos miehesi kuolaisi jotain julkkisnaista, sanoisi miten on maailman kaunein nainen ja tuollaisen kuin olisi nuorena saanut? Itse en kattelisi kumppanilta tuollaista, laittaisin mäkeen. Eri asia sanoa, tuo on kaunis, tuo on komea, kuin sellainen kuolaaminen että oi kun on ihana!


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Mikä teitä vaivaa????? En aio ryhtyä Dissen kanssa mihinkään tapailuun, pettämiseen, suhteiluun sivussa enkä vaihtaa miestäni häneen.

        Koittaa nyt tajuta jo, Disse on kaveri kuin pikkuveli. 😃

        Olen jo loppuelämäni suhteessa, edelleen.

        "En aio ryhtyä Dissen kanssa mihinkään tapailuun, pettämiseen, suhteiluun sivussa enkä vaihtaa miestäni häneen. "

        En malta olla kuittaamatta että entä jos disse aikoo :D On se semmoinen vekkula että hyvinkin voisi pientä suhteilua harrastaa, vapaa mies kun on omalta katsantokannaltaan. Taannoinhan prm kovastikin raivosi palstalla siitä että disse iskee kiilaa hänen ja mylmyrin väliin, tiedä sitten sen todenperäisyydestä mutta niin se raivosi.

        Tuossahan oli toisessa ketjussa tuohon linkki, Iidallekin kävi köpelösti kehuvan miehen kanssa ja senhän disse osaa:

        https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/2028c3ab-fc26-41a1-885c-99ec52d2c4d3

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se oikeastaan pettämistä.. Pelkkä toisen himoitseminen, ulkokuoren ihannoiminen, on pettämistä, vaikka ei fyysisesti mitään tapahtuisikaan. Tykkäisitkö jos miehesi kuolaisi jotain julkkisnaista, sanoisi miten on maailman kaunein nainen ja tuollaisen kuin olisi nuorena saanut? Itse en kattelisi kumppanilta tuollaista, laittaisin mäkeen. Eri asia sanoa, tuo on kaunis, tuo on komea, kuin sellainen kuolaaminen että oi kun on ihana!

        Aha. No kyllä mä siedän hyvin sen että mies ihastelee jotakuta naista tai miestä. Olen sietänyt senkin, että on ihastuttu irl johonkin toiseen, silminnähden ja hehkutettu siitä.

        Johonkin minkä voisi saadakin konkreettisesti, jos tahtos.

        Morten on komea ja mielikuva on miellyttävä, mutta enhän tiiä onko se mielikuva yhtään totuuden mukainen. Hänhän voi olla ihan muunlainen mitä kuvittelen, joten realistina en ole koskaan haaveillut oikeasti saavani häntä. Olisinko edes halunnut vaikka oisin saanutkin, koska edellä mainittu.

        Voisi olla ihan muuta, kuin mielikuva. Ehkä en tykkäis yhtään koko tyypistä jos tuntisin. Mutta mielikuva on kiva pitää.😄

        Rakastuminen ja rakastaminen vaatii kuitenkin konkretiaa. Eli en elä haavemaailmoissa.😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        "En aio ryhtyä Dissen kanssa mihinkään tapailuun, pettämiseen, suhteiluun sivussa enkä vaihtaa miestäni häneen. "

        En malta olla kuittaamatta että entä jos disse aikoo :D On se semmoinen vekkula että hyvinkin voisi pientä suhteilua harrastaa, vapaa mies kun on omalta katsantokannaltaan. Taannoinhan prm kovastikin raivosi palstalla siitä että disse iskee kiilaa hänen ja mylmyrin väliin, tiedä sitten sen todenperäisyydestä mutta niin se raivosi.

        Tuossahan oli toisessa ketjussa tuohon linkki, Iidallekin kävi köpelösti kehuvan miehen kanssa ja senhän disse osaa:

        https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/2028c3ab-fc26-41a1-885c-99ec52d2c4d3

        -harmiseikirj-

        No sitten joutuu pettymään. ☺️

        Teillä joillain mielikuvitus on lähtenyt laukalle!


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Aha. No kyllä mä siedän hyvin sen että mies ihastelee jotakuta naista tai miestä. Olen sietänyt senkin, että on ihastuttu irl johonkin toiseen, silminnähden ja hehkutettu siitä.

        Johonkin minkä voisi saadakin konkreettisesti, jos tahtos.

        Morten on komea ja mielikuva on miellyttävä, mutta enhän tiiä onko se mielikuva yhtään totuuden mukainen. Hänhän voi olla ihan muunlainen mitä kuvittelen, joten realistina en ole koskaan haaveillut oikeasti saavani häntä. Olisinko edes halunnut vaikka oisin saanutkin, koska edellä mainittu.

        Voisi olla ihan muuta, kuin mielikuva. Ehkä en tykkäis yhtään koko tyypistä jos tuntisin. Mutta mielikuva on kiva pitää.😄

        Rakastuminen ja rakastaminen vaatii kuitenkin konkretiaa. Eli en elä haavemaailmoissa.😃

        Hyvä kirjoitus.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Aha. No kyllä mä siedän hyvin sen että mies ihastelee jotakuta naista tai miestä. Olen sietänyt senkin, että on ihastuttu irl johonkin toiseen, silminnähden ja hehkutettu siitä.

        Johonkin minkä voisi saadakin konkreettisesti, jos tahtos.

        Morten on komea ja mielikuva on miellyttävä, mutta enhän tiiä onko se mielikuva yhtään totuuden mukainen. Hänhän voi olla ihan muunlainen mitä kuvittelen, joten realistina en ole koskaan haaveillut oikeasti saavani häntä. Olisinko edes halunnut vaikka oisin saanutkin, koska edellä mainittu.

        Voisi olla ihan muuta, kuin mielikuva. Ehkä en tykkäis yhtään koko tyypistä jos tuntisin. Mutta mielikuva on kiva pitää.😄

        Rakastuminen ja rakastaminen vaatii kuitenkin konkretiaa. Eli en elä haavemaailmoissa.😃

        Tuo on suoraan toisen alistamista, kehuskella ja kuolata ääneen toiselle toista naista tai miestä. Kyllä sen kuolauksen pitäisi kohdistua siihen jonka kanssa on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on suoraan toisen alistamista, kehuskella ja kuolata ääneen toiselle toista naista tai miestä. Kyllä sen kuolauksen pitäisi kohdistua siihen jonka kanssa on.

        No voihan se olla. On sitten niinkin käynyt, että ei suoraan kerrota että on ihastunut toiseen, mutta olen itse huomannut sen. Näkehään sen sokee ottallaankin, jos joku on ihastunut.

        Ja hehkuu ja hehkuttaa. Muttei halua ihastumisen kohdetta, haluaa ihailla etäältä. Eli kaiketi itsekin ihastunut tietää, että se on ohimenevää hullaantumista.

        Ihastumiset voi kuitenkin mennä ohi. Eikä kaikki ihastumiset aiheuta toimenpiteitä kenenkään taholta. Eri asia sitten, jos ne syrjäyttää parisuhteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus.

        Kiitos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sitä minäkin tuossa vähän ajan takaa että monesti kun se henkinen yhteys on jopa "arvokkaampi" kuin fyysinen niin jos sen oman kumppanin kanssa tulee kitkaa ja menee vaikka mykkäkouluksi niin sitä kumppania voi sitten vähän ahdistaa jos vaimo kuitenkin sitten muiden miesten kanssa iloisesti juttelee "ihan vaan kamuina". Vielä pahempaa varmaan miehelle jos joku dissen kaltainen kyökkäri sitten vielä jakelee siellä vaimolle neuvoja miten hoitaa tilanne :D

        Mä juttelen irl ihan samalla tavalla, kun täällä palstallakin. Vieläkään ei sukupuoli kaverissa merkkaa, vaan ne aatokset 😛

        Emmä nyt tiiä mistä miehen pitäs huolissaan olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ehkä heillä itsellään ei oikein rajat pidä, eikä ole käsitystä siitä mikä ero on kaverilla ja rakastetulla. "

        Vastasit noin abrikselle.

        Siksi abris ja disse synkkaavat hyvin yhteen, molempiin pätee:
        Älkää tehkö niinkuin minä teen vaan niinkuin minä sanon.

        No Dissen kanssa synkkaa, tietenkin, hänhän on hyvä tyyppi.
        Nyt olisi syytä pistää jäitä sinne hattuun. Ei Abris eikä kukaan muu ole tilivelvollinen meille täällä kirjoittaville ja jos joku luulee, että me olemme täällä jonkun moraalinvartijoita , sanon sen kuuluisan neuvon: Hanki oma elämä!

        Oikeasti aikuiset ihmiset tivaavat tuollaisia lapsellisuuksia. Ihmiset keskustelevat keskenään, se ihan ihan normaalia tuolla oikeassa elämässä. Ja vaikka he päätyisivät sänkyy ja ottaisivat pari muuta mukaan, se ei sitten pätkääkään kuulu meille muille.
        ymmärrän kyllä, että aiheuttaa kateutta, että jollain on elämä ja kavereita, voisi sitä silti pikkuisen hillitä sen kateuden esiin tuomista. Se on aika noloa.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No Dissen kanssa synkkaa, tietenkin, hänhän on hyvä tyyppi.
        Nyt olisi syytä pistää jäitä sinne hattuun. Ei Abris eikä kukaan muu ole tilivelvollinen meille täällä kirjoittaville ja jos joku luulee, että me olemme täällä jonkun moraalinvartijoita , sanon sen kuuluisan neuvon: Hanki oma elämä!

        Oikeasti aikuiset ihmiset tivaavat tuollaisia lapsellisuuksia. Ihmiset keskustelevat keskenään, se ihan ihan normaalia tuolla oikeassa elämässä. Ja vaikka he päätyisivät sänkyy ja ottaisivat pari muuta mukaan, se ei sitten pätkääkään kuulu meille muille.
        ymmärrän kyllä, että aiheuttaa kateutta, että jollain on elämä ja kavereita, voisi sitä silti pikkuisen hillitä sen kateuden esiin tuomista. Se on aika noloa.

        Oonks mä sulle puhunut jotain ulkoapäin ohjautuvuudesta? Omasta identiteetistä ja siitä miten tärkeää se on olla itseellinen?

        Nää kaiffarit mitkä täällä itkee siitä, että ollaan Abriksen kanssa muuallakin frendejä kokee tämän uhkana omalle egolleen, sille mikä on luotu ulkoapäin. Jos niillä olisi oma identiteetti ja oma näkemys elämästään, ei siihen muiden tekemiset vaikuttais. 😁

        Mutta kyllä mä ja Abris nää jo tiedetään. Ei meidän tertte todistella mitään. Ei tänne meillä ole mitään tilivelvollisuutta oikeasti. Meillä on jo keskinäinen arvostus ja kunnioitus kunnossa. 😊👌


      • Disse kirjoitti:

        Oonks mä sulle puhunut jotain ulkoapäin ohjautuvuudesta? Omasta identiteetistä ja siitä miten tärkeää se on olla itseellinen?

        Nää kaiffarit mitkä täällä itkee siitä, että ollaan Abriksen kanssa muuallakin frendejä kokee tämän uhkana omalle egolleen, sille mikä on luotu ulkoapäin. Jos niillä olisi oma identiteetti ja oma näkemys elämästään, ei siihen muiden tekemiset vaikuttais. 😁

        Mutta kyllä mä ja Abris nää jo tiedetään. Ei meidän tertte todistella mitään. Ei tänne meillä ole mitään tilivelvollisuutta oikeasti. Meillä on jo keskinäinen arvostus ja kunnioitus kunnossa. 😊👌

        Oot sinä saattanut siihen suuntaan jotain mainita :)
        No toi Abriksen tenttaus oli oikeasti sikäli hauska, että saattoi oikein haistaa kiihkon, kun rakkilauma kävi kimppuun. Tai tiedä sitä oliko lauma vai yksinäinen ulvoja.

        Minä niin hyvin ymmärrän, että kateus iskee, kun ei yllä sinun tasollesi tai edes sinne päin. Kun toisilla on ystäviä, kun toiset tulevat toimeen keskenään, sehän ei nyt käy mitenkään, kun itsellä kusee kaikki :D

        Hauskaa oli myös lueskella herra Ritarin analyysiä meidän kirjoittelusta...olen minä taas nauranut hersyvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Disse ei vaikuta miltään raamattukerholaiselta :D ennemminkin jännä moottoripyöjengiläinen nykyään.
        -harmiseikirj-

        Luulenpa, että silti moni palstan nainen antais Disselle suukon. ;)


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Oot sinä saattanut siihen suuntaan jotain mainita :)
        No toi Abriksen tenttaus oli oikeasti sikäli hauska, että saattoi oikein haistaa kiihkon, kun rakkilauma kävi kimppuun. Tai tiedä sitä oliko lauma vai yksinäinen ulvoja.

        Minä niin hyvin ymmärrän, että kateus iskee, kun ei yllä sinun tasollesi tai edes sinne päin. Kun toisilla on ystäviä, kun toiset tulevat toimeen keskenään, sehän ei nyt käy mitenkään, kun itsellä kusee kaikki :D

        Hauskaa oli myös lueskella herra Ritarin analyysiä meidän kirjoittelusta...olen minä taas nauranut hersyvästi.

        No sinäändä jännää huomata täällä ihmisistä sellaisia asioita mitkä ehkä irl jää oletukseksi. 😁

        Mä en oo sellaista meidän välisestä keskustelusta huomannnut mistään edes? 😃

        Voi hitsi... mitähän se Harmis miettis, kun Elisa Ketunkin kanssa kirjoitellaan sähköpostilla? Viimeks tänään laitoin vastausta Ellulle. 😂 Sotkeutuu varmaan jo henkseleihinsä totaalisesti. 😀


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Oot sinä saattanut siihen suuntaan jotain mainita :)
        No toi Abriksen tenttaus oli oikeasti sikäli hauska, että saattoi oikein haistaa kiihkon, kun rakkilauma kävi kimppuun. Tai tiedä sitä oliko lauma vai yksinäinen ulvoja.

        Minä niin hyvin ymmärrän, että kateus iskee, kun ei yllä sinun tasollesi tai edes sinne päin. Kun toisilla on ystäviä, kun toiset tulevat toimeen keskenään, sehän ei nyt käy mitenkään, kun itsellä kusee kaikki :D

        Hauskaa oli myös lueskella herra Ritarin analyysiä meidän kirjoittelusta...olen minä taas nauranut hersyvästi.

        Onhan täällä muitakin mukavia ihmisiä, miehiä sekä naisia tai oletettuja. Mulla vaan jotenkin tuntosarvet väpisee niiden suhteen joihin herää luottamus.

        Että ne on mitä ne sanookin olevansa. Toistaiseksi mulla on ollut joko hyvä vainu tai rutkasti onnea, kaikki tyypuit joihin oon tutustunut keskustelupalstan kautta on ollu aitoja ja just oikeanlaisen käsityksen oon saanut palstankin kautta. ☺️


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No sinäändä jännää huomata täällä ihmisistä sellaisia asioita mitkä ehkä irl jää oletukseksi. 😁

        Mä en oo sellaista meidän välisestä keskustelusta huomannnut mistään edes? 😃

        Voi hitsi... mitähän se Harmis miettis, kun Elisa Ketunkin kanssa kirjoitellaan sähköpostilla? Viimeks tänään laitoin vastausta Ellulle. 😂 Sotkeutuu varmaan jo henkseleihinsä totaalisesti. 😀

        Minä nyt lähinnä huvittelin tuossa, koetin saada abrista lämpenemään :D Onhan siinä toki pieni huoli taustalla kun sinä oot melkeen kaikkien palstanaisten kanssa peliäs pitämässä :D (siel on abris ja ellu ja mylmyr ja pönttis ainakin ja varmaan moni muukin) sun privaringissä (ei sentään pano- tai niin ne varmaan ainakin väittää) niin että jos ne tai niistä joku vaikka sitten kuitenkin ihastuu ja rakastuu ja rikkoutuu perheet niin entäs sitten? sullahan ei oo hätää mutta heillä saattaa olla sitten jos alatkin pakittamaan ja ehti jo eropuheet ukolleen pitämään?
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä nyt lähinnä huvittelin tuossa, koetin saada abrista lämpenemään :D Onhan siinä toki pieni huoli taustalla kun sinä oot melkeen kaikkien palstanaisten kanssa peliäs pitämässä :D (siel on abris ja ellu ja mylmyr ja pönttis ainakin ja varmaan moni muukin) sun privaringissä (ei sentään pano- tai niin ne varmaan ainakin väittää) niin että jos ne tai niistä joku vaikka sitten kuitenkin ihastuu ja rakastuu ja rikkoutuu perheet niin entäs sitten? sullahan ei oo hätää mutta heillä saattaa olla sitten jos alatkin pakittamaan ja ehti jo eropuheet ukolleen pitämään?
        -harmiseikirj-

        Ukolle!!? Eropuheet!? :D God sake

        Älä nyt minua pane listaan, :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä nyt lähinnä huvittelin tuossa, koetin saada abrista lämpenemään :D Onhan siinä toki pieni huoli taustalla kun sinä oot melkeen kaikkien palstanaisten kanssa peliäs pitämässä :D (siel on abris ja ellu ja mylmyr ja pönttis ainakin ja varmaan moni muukin) sun privaringissä (ei sentään pano- tai niin ne varmaan ainakin väittää) niin että jos ne tai niistä joku vaikka sitten kuitenkin ihastuu ja rakastuu ja rikkoutuu perheet niin entäs sitten? sullahan ei oo hätää mutta heillä saattaa olla sitten jos alatkin pakittamaan ja ehti jo eropuheet ukolleen pitämään?
        -harmiseikirj-

        Hehheh... kyllä sä oot niin läpinäkyvä. Mutta voithan sä sepostaa noita fobioitas omalla vankkumattomalla k&k-höpötykselläs. 😁

        Mietippäs siinä kuumeisesti nyt, että kävin kesän moottoripyöräreissulla nukkumassa erään palstanaisen luona sohvalla kuule yön. Juotiin viiniä, turistiin ja oli mukavaa. Ja ihan vaan juteltiin. 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä nyt lähinnä huvittelin tuossa, koetin saada abrista lämpenemään :D Onhan siinä toki pieni huoli taustalla kun sinä oot melkeen kaikkien palstanaisten kanssa peliäs pitämässä :D (siel on abris ja ellu ja mylmyr ja pönttis ainakin ja varmaan moni muukin) sun privaringissä (ei sentään pano- tai niin ne varmaan ainakin väittää) niin että jos ne tai niistä joku vaikka sitten kuitenkin ihastuu ja rakastuu ja rikkoutuu perheet niin entäs sitten? sullahan ei oo hätää mutta heillä saattaa olla sitten jos alatkin pakittamaan ja ehti jo eropuheet ukolleen pitämään?
        -harmiseikirj-

        Oot tainnu saada syysauringonpistoksen :)


      • Disse kirjoitti:

        Hehheh... kyllä sä oot niin läpinäkyvä. Mutta voithan sä sepostaa noita fobioitas omalla vankkumattomalla k&k-höpötykselläs. 😁

        Mietippäs siinä kuumeisesti nyt, että kävin kesän moottoripyöräreissulla nukkumassa erään palstanaisen luona sohvalla kuule yön. Juotiin viiniä, turistiin ja oli mukavaa. Ja ihan vaan juteltiin. 😃

        Sen verran heti tähän tiedotan etten sitten kysymyksessä ollut minä (ettei tule sotkua) vaikka Disse kaveri mulle onkin :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sen verran heti tähän tiedotan etten sitten kysymyksessä ollut minä (ettei tule sotkua) vaikka Disse kaveri mulle onkin :)

        Joo. Et ollut sinä. Sä olit toipilas. 😊


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Et ollut sinä. Sä olit toipilas. 😊

        Ei toipilaana ois voinut lipitellä viiniä. 😬


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Hehheh... kyllä sä oot niin läpinäkyvä. Mutta voithan sä sepostaa noita fobioitas omalla vankkumattomalla k&k-höpötykselläs. 😁

        Mietippäs siinä kuumeisesti nyt, että kävin kesän moottoripyöräreissulla nukkumassa erään palstanaisen luona sohvalla kuule yön. Juotiin viiniä, turistiin ja oli mukavaa. Ja ihan vaan juteltiin. 😃

        Ihan varmaan joo ihan vaan juteltiin :D Joo, eihän asia edes varsinaisesti mulle kuulu mutta abris aina saa houkuteltua tähän aiheeseen ja se sit jotenkin vaan venyy :D mitäs leuhkitte täällä privailuillanne? oma vika siis ja pitäähän näiden palstanaisten impeyttä edes vähän yrittää suojella, vaikkei taida juuri olla suojeltavaa kun tollasia peliukkoja sohvilleen laskevat viiniä siemailemaan :D
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Oot tainnu saada syysauringonpistoksen :)

        Ei kun vaan huvittelen, kyllähän se kestikin että itse peliäijä saapui paikalle :D Pertsa sitäpaitsi valitteli että on ihan tylsiä ketjuja niin jotenkinhan niihin pitää eloa saada.
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Sen verran heti tähän tiedotan etten sitten kysymyksessä ollut minä (ettei tule sotkua) vaikka Disse kaveri mulle onkin :)

        Siis sotkua tuli jonkun muun palstanaisen sohvalle, selvä :D
        -harmiseikirj-


      • Disse kirjoitti:

        Hehheh... kyllä sä oot niin läpinäkyvä. Mutta voithan sä sepostaa noita fobioitas omalla vankkumattomalla k&k-höpötykselläs. 😁

        Mietippäs siinä kuumeisesti nyt, että kävin kesän moottoripyöräreissulla nukkumassa erään palstanaisen luona sohvalla kuule yön. Juotiin viiniä, turistiin ja oli mukavaa. Ja ihan vaan juteltiin. 😃

        Niin ja palstalla tiedetään mun elämästä murto-osa. Voinhan tietää ja tuntea enemmänkin väkeä. Linukka on hyvää pataa mun kanssa, wuppis on huikea, Nrt on mun kanssa monesta asiasta samaa mieltä. Pihallatipusen kanssa oon jutellut usein..... kyllä on palstan pahoittajasetillä nyt miettimistä. 😂👌


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Et ollut sinä. Sä olit toipilas. 😊

        Niin, ja nyt ollaan siinä toipilas-hommassa hyvää matkaa loppusuoralla jo, voi ilon päivät. Vois melkein pitää juhlat sen kunniaks :)

        Harmis pöhköilee näköjään. Hassu..


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Ei toipilaana ois voinut lipitellä viiniä. 😬

        Eli jos palstanainen ei ole toipilaana juotat sen viinilkänniin viettelyn helpottamiseks? ja sulla kuitenkin sen verran on omaatuntoo et toipilaita et ala juottamaan? :D
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Niin ja palstalla tiedetään mun elämästä murto-osa. Voinhan tietää ja tuntea enemmänkin väkeä. Linukka on hyvää pataa mun kanssa, wuppis on huikea, Nrt on mun kanssa monesta asiasta samaa mieltä. Pihallatipusen kanssa oon jutellut usein..... kyllä on palstan pahoittajasetillä nyt miettimistä. 😂👌

        Kyllä sä ihan ite hölötät 90% prosenttia ainakin julki :D
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis sotkua tuli jonkun muun palstanaisen sohvalle, selvä :D
        -harmiseikirj-

        Nakero :D

        Heti kun ei kerkii kattomaan, mies villihtee kaiken ihan hurlumhei,
        Disseen ja Abraanko sinä yrität saada vauhtia :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun vaan huvittelen, kyllähän se kestikin että itse peliäijä saapui paikalle :D Pertsa sitäpaitsi valitteli että on ihan tylsiä ketjuja niin jotenkinhan niihin pitää eloa saada.
        -harmiseikirj-

        Sua on kiva vejättää... eikä ees tartte keksiä omasta päästä juttuja. 😂


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin, ja nyt ollaan siinä toipilas-hommassa hyvää matkaa loppusuoralla jo, voi ilon päivät. Vois melkein pitää juhlat sen kunniaks :)

        Harmis pöhköilee näköjään. Hassu..

        Viinijuhlat soffalla :D
        -harmiseikirj-


      • Disse kirjoitti:

        Ei toipilaana ois voinut lipitellä viiniä. 😬

        No ei niin kovilla kipulääkkeillä :D


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Sua on kiva vejättää... eikä ees tartte keksiä omasta päästä juttuja. 😂

        Kyllä susta mukavampaa on noita palstanaisia vejättää :D viinipullo kainalossa saapuu mp-jengiläinen oven taakse yösijaa kerjäämään, "ihan kamuna", joopa joo :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viinijuhlat soffalla :D
        -harmiseikirj-

        Disse ja sinä, kaks pönttöä. Eikä viinipönttöä :D

        Naurattaa kumpainenkin kaveri jo, teistä ei tiedä kumpi laittaa vauhtia ja keneen :)

        Siinähän nyt humistatte... :)


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Niin ja palstalla tiedetään mun elämästä murto-osa. Voinhan tietää ja tuntea enemmänkin väkeä. Linukka on hyvää pataa mun kanssa, wuppis on huikea, Nrt on mun kanssa monesta asiasta samaa mieltä. Pihallatipusen kanssa oon jutellut usein..... kyllä on palstan pahoittajasetillä nyt miettimistä. 😂👌

        Ahaa, nyt siis selvisi se kuukausi sitten ollut sekoilu. Sellainen hullujenhuoneen meininki ei olisi ollut mahdollista ilman palstan ulkopuolella tapahtuvaa yhteydenpitoa. Taisi mennä vähän sairaaksi koko juttu.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun vaan huvittelen, kyllähän se kestikin että itse peliäijä saapui paikalle :D Pertsa sitäpaitsi valitteli että on ihan tylsiä ketjuja niin jotenkinhan niihin pitää eloa saada.
        -harmiseikirj-

        Arvasin miks jallitat. Senkin ilkikurinen.😆

        Koitat huuattaa meitä ja pitää lystiä.

        Hyvät yöt rontti!!😌

        Ps. Minä en juo viiniä.

        Abris


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä susta mukavampaa on noita palstanaisia vejättää :D viinipullo kainalossa saapuu mp-jengiläinen oven taakse yösijaa kerjäämään, "ihan kamuna", joopa joo :D

        No hyvin nmä mun tuttavuuden ottaa, mutta kovemmaksi se tuntuu muualla ottavan. 😂

        Kaikille palstalaisille varmasti on ihan yhtä hyvät mahkut löytää ystäviä täältä. Mutta joillekin se ”ystävä” tuntuu olevan jo lähtökohtaisesti vähän outo käsite. 😳


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Disse ja sinä, kaks pönttöä. Eikä viinipönttöä :D

        Naurattaa kumpainenkin kaveri jo, teistä ei tiedä kumpi laittaa vauhtia ja keneen :)

        Siinähän nyt humistatte... :)

        Disse ainakin humistaa pärrälläviinipönttö kainalossa soffalta soffalle, on se semmoinen veijari :D ja ihan kamuna vaan :D
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin miks jallitat. Senkin ilkikurinen.😆

        Koitat huuattaa meitä ja pitää lystiä.

        Hyvät yöt rontti!!😌

        Ps. Minä en juo viiniä.

        Abris

        No kun pertillä oli tylsää, valitteli siinä ketjussaan :( ja mullakin :)
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä ihan ite hölötät 90% prosenttia ainakin julki :D
        -harmiseikirj-

        met itäsuomalaiset olemma puheliaita :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kun pertillä oli tylsää, valitteli siinä ketjussaan :( ja mullakin :)
        -harmiseikirj-

        Pittää korjata loppuviikosta tilannetta ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, nyt siis selvisi se kuukausi sitten ollut sekoilu. Sellainen hullujenhuoneen meininki ei olisi ollut mahdollista ilman palstan ulkopuolella tapahtuvaa yhteydenpitoa. Taisi mennä vähän sairaaksi koko juttu.

        AsianVierestä

        Arveletko että dissellä on pa...kamurinkelin lisäksi vielä puskarinkelikin? no en tuota ois kyllä uskonu?
        -harmiseikirj-.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Disse ainakin humistaa pärrälläviinipönttö kainalossa soffalta soffalle, on se semmoinen veijari :D ja ihan kamuna vaan :D
        -harmiseikirj-

        Mutta eikö se oo sulavaa silleen, ihan hauska lähestymistapa :)


      • Disse kirjoitti:

        No hyvin nmä mun tuttavuuden ottaa, mutta kovemmaksi se tuntuu muualla ottavan. 😂

        Kaikille palstalaisille varmasti on ihan yhtä hyvät mahkut löytää ystäviä täältä. Mutta joillekin se ”ystävä” tuntuu olevan jo lähtökohtaisesti vähän outo käsite. 😳

        Tässä minä ja Harmis ihmetellään sinua :D
        https://www.youtube.com/watch?v=5uM3ETlETH4


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No hyvin nmä mun tuttavuuden ottaa, mutta kovemmaksi se tuntuu muualla ottavan. 😂

        Kaikille palstalaisille varmasti on ihan yhtä hyvät mahkut löytää ystäviä täältä. Mutta joillekin se ”ystävä” tuntuu olevan jo lähtökohtaisesti vähän outo käsite. 😳

        Ei mies ja nainen voi olla vain ystäviä lähtökohtaisesti. Mieti ny vähän, pyydät abriksen tukkisavottaan, tai ellun kaveriks korjaamaan kytkintä autosta, eihän niistä hommista tule v..uakaan jos naisen ottaa kamuks tuommosiin.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mutta eikö se oo sulavaa silleen, ihan hauska lähestymistapa :)

        Sulavasti vaan kamuna viinipöntön juottaa ja sitten "se vain tapahtui" :D Kunnon mies ilman taka-.ajatuksia ajais marjamehupöntön kaa soffalle aikaa viettämään.
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, nyt siis selvisi se kuukausi sitten ollut sekoilu. Sellainen hullujenhuoneen meininki ei olisi ollut mahdollista ilman palstan ulkopuolella tapahtuvaa yhteydenpitoa. Taisi mennä vähän sairaaksi koko juttu.

        AsianVierestä

        Sinäkin vaan sieltä mukaan! 😂😂😂

        Kyllä on hauska huuattaa kaikkia henkselinpaukuttelijoita!

        Otahan kuule kunnon kuuri jotain hormoonia ja punttia, että pärjäät! 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arveletko että dissellä on pa...kamurinkelin lisäksi vielä puskarinkelikin? no en tuota ois kyllä uskonu?
        -harmiseikirj-.

        No ainakin itse niin tuntuu kehuvan.
        Onhan se pikkuisen outoa jos tarvitsee kaksi kaistaa yhdelle ajoneuvolle mutta kai sitä voi hurjastella aikansa keskiviivan päälläkin?

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin itse niin tuntuu kehuvan.
        Onhan se pikkuisen outoa jos tarvitsee kaksi kaistaa yhdelle ajoneuvolle mutta kai sitä voi hurjastella aikansa keskiviivan päälläkin?

        AsianVierestä

        Ei minun tarvitse, saan voimaa siitä kun pidän huolta jälkikasvusta melkein jokainen päivä. Sitä vastuuntuntoa nääs, se kasvattaa.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulavasti vaan kamuna viinipöntön juottaa ja sitten "se vain tapahtui" :D Kunnon mies ilman taka-.ajatuksia ajais marjamehupöntön kaa soffalle aikaa viettämään.
        -harmiseikirj-

        Mikä tapahtui :D Disse on aina herrasmies vaikka nykyään onkin baadäääs motoristi :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Arveletko että dissellä on pa...kamurinkelin lisäksi vielä puskarinkelikin? no en tuota ois kyllä uskonu?
        -harmiseikirj-.

        Mulla on vesirinkeli :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin itse niin tuntuu kehuvan.
        Onhan se pikkuisen outoa jos tarvitsee kaksi kaistaa yhdelle ajoneuvolle mutta kai sitä voi hurjastella aikansa keskiviivan päälläkin?

        AsianVierestä

        Disse hurjastelee jokaisella kaistalla ja pientareillakin ilman jarruja viinitonkat kainaloissa, kyllä minä väittäisin että se on potentiaalinen vaaran paikka jokaiselle kunnialliselle naiselle joka samoilla teillä ajelee.
        -harmiseikirj-




      • Disse kirjoitti:

        No sinäändä jännää huomata täällä ihmisistä sellaisia asioita mitkä ehkä irl jää oletukseksi. 😁

        Mä en oo sellaista meidän välisestä keskustelusta huomannnut mistään edes? 😃

        Voi hitsi... mitähän se Harmis miettis, kun Elisa Ketunkin kanssa kirjoitellaan sähköpostilla? Viimeks tänään laitoin vastausta Ellulle. 😂 Sotkeutuu varmaan jo henkseleihinsä totaalisesti. 😀

        Tuolla Tähtisilmän aloituksessa Ritari harmitteli sinun , Abriksen ja minun jorinoita. Kehoitin ottamaan osaa ettei tarvitse narista 😂


      • Disse kirjoitti:

        Sua on kiva vejättää... eikä ees tartte keksiä omasta päästä juttuja. 😂

        Hassua :'D Te ootte veikeät yhdessä :'D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tuolla Tähtisilmän aloituksessa Ritari harmitteli sinun , Abriksen ja minun jorinoita. Kehoitin ottamaan osaa ettei tarvitse narista 😂

        Joo. Setien mielestä pitäis vaan käydä ”asiakeskusteluja” ruuasta ja politiikasta. 😁


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tuolla Tähtisilmän aloituksessa Ritari harmitteli sinun , Abriksen ja minun jorinoita. Kehoitin ottamaan osaa ettei tarvitse narista 😂

        En minä varsinaisesti niin harmitellut, koetin vaan valjuksi muuttunutta perttiä lietsoa entiseen loistoonsa, sinäpä et sitä oo nähnykkään :D
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Disse hurjastelee jokaisella kaistalla ja pientareillakin ilman jarruja viinitonkat kainaloissa, kyllä minä väittäisin että se on potentiaalinen vaaran paikka jokaiselle kunnialliselle naiselle joka samoilla teillä ajelee.
        -harmiseikirj-

        Dissestä on sanottava se, että hänen seurassaan aika kuluu kuin siivillä. Se on tuo keskustelutaito sellaista.
        Ihan rohkaisen sinua ottamaan oppia hänestä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hassua :'D Te ootte veikeät yhdessä :'D

        Joo. Toi kiltteilee ja naristaa haarniskaansa ja mä välillä koputan sitä pallopäävasaralla ja ruiskin suolavettä suihkepullolla. Mutta välillä sit käyn wd-40;stä suhattaa, kun alkaa jumimaan. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä varsinaisesti niin harmitellut, koetin vaan valjuksi muuttunutta perttiä lietsoa entiseen loistoonsa, sinäpä et sitä oo nähnykkään :D
        -harmiseikirj-

        Aivan ihailtavaa huolenpitoa. Onhan se vaihtelua niihin tavallisiin aiheisiisi.
        Ja mistäs sinä tiedät mitä minä olen nähnyt?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Dissestä on sanottava se, että hänen seurassaan aika kuluu kuin siivillä. Se on tuo keskustelutaito sellaista.
        Ihan rohkaisen sinua ottamaan oppia hänestä.

        Disse jaarittelee, kirjottaa sivun verran sanoakseen saman mitä sanoi eilen, ja toissapäivänä, ja sitä edellisenä. Disse(kin) vois josku vähän tiivistää viestiä, tai sanoa jotain uudesta näkökulmasta eikä vaan aina niin että kaikki naiset on aina pelkästään hyviä ja ihania. Onhan teistä mukava se kuulla mutta kun se ei oo totta :(
        -harmiseikirj-


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pidä sinä sentään pää kylmänä näiden kanssa :)

        No ainakin omien juttujen suhteen, kun tuli moitteita, juuri tässä ketjussa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, nyt siis selvisi se kuukausi sitten ollut sekoilu. Sellainen hullujenhuoneen meininki ei olisi ollut mahdollista ilman palstan ulkopuolella tapahtuvaa yhteydenpitoa. Taisi mennä vähän sairaaksi koko juttu.

        AsianVierestä

        Minusta täällä ei ollut mitään sekoilua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mies ja nainen voi olla vain ystäviä lähtökohtaisesti. Mieti ny vähän, pyydät abriksen tukkisavottaan, tai ellun kaveriks korjaamaan kytkintä autosta, eihän niistä hommista tule v..uakaan jos naisen ottaa kamuks tuommosiin.

        No naispuoleiset osaa neuvoa muissa asioissa paremmin.

        Monet naiset osaa tunnevastuun kiemurat paremmin. Osaavat käsitellä tunteita paremmin ja loogisemmin kuin miehet keskimäärin.

        Kytkinrempst ja pöllimehtähommatmä jo osaan. 😃


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Aivan ihailtavaa huolenpitoa. Onhan se vaihtelua niihin tavallisiin aiheisiisi.
        Ja mistäs sinä tiedät mitä minä olen nähnyt?

        Etkös ole olevinasi uusi täällä? vai onko siinä tas joku kovalla uholla palstan jättänyt ja nyttemmin palannut?
        -harmiseikirj-


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Onhan täällä muitakin mukavia ihmisiä, miehiä sekä naisia tai oletettuja. Mulla vaan jotenkin tuntosarvet väpisee niiden suhteen joihin herää luottamus.

        Että ne on mitä ne sanookin olevansa. Toistaiseksi mulla on ollut joko hyvä vainu tai rutkasti onnea, kaikki tyypuit joihin oon tutustunut keskustelupalstan kautta on ollu aitoja ja just oikeanlaisen käsityksen oon saanut palstankin kautta. ☺️

        Noinhan se on.
        En oikeastaan ymmärrä tuota sähköpostivouhotusta. Tai sitä että joku tuntee jonkun toisen livenäkin. Mikä siinä on outoa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä ihan ite hölötät 90% prosenttia ainakin julki :D
        -harmiseikirj-

        Sulla vaan on itselläs niin suppea elämä, että mun pikkuripaus palstalle, on sulle liki kaikki. 😂


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No naispuoleiset osaa neuvoa muissa asioissa paremmin.

        Monet naiset osaa tunnevastuun kiemurat paremmin. Osaavat käsitellä tunteita paremmin ja loogisemmin kuin miehet keskimäärin.

        Kytkinrempst ja pöllimehtähommatmä jo osaan. 😃

        "Monet naiset osaa tunnevastuun kiemurat paremmin."

        Ja p..at osaavat. Monen naisen tunnevastuu on sitä että pahaa-aavistamttomalle miehelleen ykskaks ilmoittaa "meidän pitäis vähän jutella" ja samalla ovenaukasulla kun yllätetty ukko menee ulos kävelee uus ukko sisään.
        -harmiseikirj-


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Toi kiltteilee ja naristaa haarniskaansa ja mä välillä koputan sitä pallopäävasaralla ja ruiskin suolavettä suihkepullolla. Mutta välillä sit käyn wd-40;stä suhattaa, kun alkaa jumimaan. 😂

        Ihan oikein :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        No ainakin omien juttujen suhteen, kun tuli moitteita, juuri tässä ketjussa

        En minä ainakaan ole sinua komentanut :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Disse jaarittelee, kirjottaa sivun verran sanoakseen saman mitä sanoi eilen, ja toissapäivänä, ja sitä edellisenä. Disse(kin) vois josku vähän tiivistää viestiä, tai sanoa jotain uudesta näkökulmasta eikä vaan aina niin että kaikki naiset on aina pelkästään hyviä ja ihania. Onhan teistä mukava se kuulla mutta kun se ei oo totta :(
        -harmiseikirj-

        Voi mussukkainen Ritari, ymmärrän että se harmittaa, kun sinä et itse koskaan jaarittele samaa asiaa kahta kertaa.

        Tule hyvä mies mukaan keskustelemaan, kun kuitenkin niitä seuraat. Ei ole mikään pakko katsella sivusta.

        Näissä nettijutuissa on se hyvä puoli, ettei paperi lopu vaikka jaaritellaan päiväkausia


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Noinhan se on.
        En oikeastaan ymmärrä tuota sähköpostivouhotusta. Tai sitä että joku tuntee jonkun toisen livenäkin. Mikä siinä on outoa?

        Kyllä toisen palstalaisen luo saa iltakahville ajaa, miksei saisi? :D
        Eikä se tarkoita sitä, että vaatteet pitäisi riisua :'D


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Monet naiset osaa tunnevastuun kiemurat paremmin."

        Ja p..at osaavat. Monen naisen tunnevastuu on sitä että pahaa-aavistamttomalle miehelleen ykskaks ilmoittaa "meidän pitäis vähän jutella" ja samalla ovenaukasulla kun yllätetty ukko menee ulos kävelee uus ukko sisään.
        -harmiseikirj-

        Monestako sinula on tuo kokemus itselläsi? 😃

        Mä en oo kokenut kertaakaan moista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkös ole olevinasi uusi täällä? vai onko siinä tas joku kovalla uholla palstan jättänyt ja nyttemmin palannut?
        -harmiseikirj-

        Kyllä minä olen ihan uusi. Et silti tiedä mitä olen nähnyt ja mitä en.

        Asiasta kukkaruukkuun, miten vaikea on säilyttää tuo myrtynyt tyyli? Vai onko se ihan luonnonlahja?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ihan oikein :D

        Suolavettä, koputusta, ruosteenestoa, koputusta, suolavettä...

        Kyllä se siitä alkaa karsiutumaan päältä. 😬👌


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En minä ainakaan ole sinua komentanut :)

        Juu en sellaista ajatellutkaan. Ehkä ihan hyvä että joku komensi, kun ei töissäkään ole pomoa komentamassa


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Voi mussukkainen Ritari, ymmärrän että se harmittaa, kun sinä et itse koskaan jaarittele samaa asiaa kahta kertaa.

        Tule hyvä mies mukaan keskustelemaan, kun kuitenkin niitä seuraat. Ei ole mikään pakko katsella sivusta.

        Näissä nettijutuissa on se hyvä puoli, ettei paperi lopu vaikka jaaritellaan päiväkausia

        Minä jaarittelen vain tärkeistä asioista.
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä toisen palstalaisen luo saa iltakahville ajaa, miksei saisi? :D
        Eikä se tarkoita sitä, että vaatteet pitäisi riisua :'D

        Viinitönikön voimalla ne vaatteet saattaa lähteä ihan itsestään :D
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kyllä minä olen ihan uusi. Et silti tiedä mitä olen nähnyt ja mitä en.

        Asiasta kukkaruukkuun, miten vaikea on säilyttää tuo myrtynyt tyyli? Vai onko se ihan luonnonlahja?

        Miten niin myrtynyt? sanoisin että asiallinen tyyli :) täällä muut ovatkin joko vain pelkkää jepajeetä tai sitten tosiaan myrtyneitä :(
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä jaarittelen vain tärkeistä asioista.
        -harmiseikirj-

        Sepä se, jaarittelet Tuttiritari....ööööö....herra Ritari


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viinitönikön voimalla ne vaatteet saattaa lähteä ihan itsestään :D
        -harmiseikirj-

        Kokemuksen syvä rintaääni?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin myrtynyt? sanoisin että asiallinen tyyli :) täällä muut ovatkin joko vain pelkkää jepajeetä tai sitten tosiaan myrtyneitä :(
        -harmiseikirj-

        Sano vaan, tänne mahtuu sanoja


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kyllä minä olen ihan uusi. Et silti tiedä mitä olen nähnyt ja mitä en.

        Asiasta kukkaruukkuun, miten vaikea on säilyttää tuo myrtynyt tyyli? Vai onko se ihan luonnonlahja?

        Etkä ole uusi.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Etkä ole uusi.

        Haluatko ystävällisesti perustella väitteesi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viinitönikön voimalla ne vaatteet saattaa lähteä ihan itsestään :D
        -harmiseikirj-

        Jaaha. Ihan hyvä sitten tietää, kiitos :D


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kokemuksen syvä rintaääni?

        Tässä ketjussa ei olut kyse minun viinitöniköistä, en siis kommentoi :D
        -harmiseikirj-


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Haluatko ystävällisesti perustella väitteesi?

        Minusta sinä olet minulle hyvin tuttu mieskirjoittaja.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Jaaha. Ihan hyvä sitten tietää, kiitos :D

        Ei tietenkään multa vaan holtittomilta :D
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään multa vaan holtittomilta :D
        -harmiseikirj-

        Aika tärkeä tarkennus :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minusta sinä olet minulle hyvin tuttu mieskirjoittaja.

        Sen minä olen kyllä ymmärtänyt , että niin sinä luulet. Minusta olisi aika reilua, että kertoisit keneksi minua luulet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ketjussa ei olut kyse minun viinitöniköistä, en siis kommentoi :D
        -harmiseikirj-

        Eipä ollut , ei. Huomasin vain tietämyksesi aihepiiristä ja ajattelin sen nousevan kokemuksesta.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Sen minä olen kyllä ymmärtänyt , että niin sinä luulet. Minusta olisi aika reilua, että kertoisit keneksi minua luulet.

        Totta kai sinä olet Pertti-setä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Totta kai sinä olet Pertti-setä.

        Ja perustelen sitä sillä, että käytät samoja sanontoja, puhuttelet tismalleen samalla tapaa ja tyyli ylipäätään on aivan sama, ja aivan samalla lailla olet hanurissa kiinni kuin ohdakepallo. Mulle olet aina Pertti.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Totta kai sinä olet Pertti-setä.

        Sinulla taitaa olla lämpimät välit hänen kanssaan?
        Jos haluat että olen Perttisi voin kyllä lähteä leikkiin mukaan, vaikka miehen pään sisältö on minulle hiukan vieras.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Sen minä olen kyllä ymmärtänyt , että niin sinä luulet. Minusta olisi aika reilua, että kertoisit keneksi minua luulet.

        Ja tämän sinä olet aina halunnut minun "suustani" myös kuulla. Tässä se nyt tuli, ole hyvä.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Sinulla taitaa olla lämpimät välit hänen kanssaan?
        Jos haluat että olen Perttisi voin kyllä lähteä leikkiin mukaan, vaikka miehen pään sisältö on minulle hiukan vieras.

        Pertit on "leikitty". Vastasin vain kun kysyit.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ja tämän sinä olet aina halunnut minun "suustani" myös kuulla. Tässä se nyt tuli, ole hyvä.

        Kuule Pönttö, sinä olet kyllä niin väärässä kuin olla voit, mutta olen huomannut myös sen, ettei sitä käsitystäsi muuta mikään määrä todistelua, etten ole Pertti, en ole edes mies.
        Minusta on ihan per,seestä tämä sinun "tietämisesi", mutta en sille mitään voi, joten näillä mennään.
        Rakkaani, tule tähän kainaloon ja lakkaa vouhottamasta!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pertit on "leikitty". Vastasin vain kun kysyit.

        Kiitos , että vastasit. On mukava tietää kenen syntejä joudun maksamaan.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kuule Pönttö, sinä olet kyllä niin väärässä kuin olla voit, mutta olen huomannut myös sen, ettei sitä käsitystäsi muuta mikään määrä todistelua, etten ole Pertti, en ole edes mies.
        Minusta on ihan per,seestä tämä sinun "tietämisesi", mutta en sille mitään voi, joten näillä mennään.
        Rakkaani, tule tähän kainaloon ja lakkaa vouhottamasta!

        En minä nyt siihen kainaloon tule, minulla on ihan toinen kainalo...


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kiitos , että vastasit. On mukava tietää kenen syntejä joudun maksamaan.

        Ja jos olet nainen, niin et saa olla niin kovin kiinnostunut minusta.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kuule Pönttö, sinä olet kyllä niin väärässä kuin olla voit, mutta olen huomannut myös sen, ettei sitä käsitystäsi muuta mikään määrä todistelua, etten ole Pertti, en ole edes mies.
        Minusta on ihan per,seestä tämä sinun "tietämisesi", mutta en sille mitään voi, joten näillä mennään.
        Rakkaani, tule tähän kainaloon ja lakkaa vouhottamasta!

        Tyyli on muuttunut väkivaltaisemmaksi.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kiitos , että vastasit. On mukava tietää kenen syntejä joudun maksamaan.

        Kokeilepas sinä palstaukkia.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En minä nyt siihen kainaloon tule, minulla on ihan toinen kainalo...

        Hieno juttu. Kainalot ovat mukavia.
        Minusta olisi hienoa, jos voisit uskoa, etten ole Pertti, enkä ole mies. Se ei taida olla mahdollista?


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Hieno juttu. Kainalot ovat mukavia.
        Minusta olisi hienoa, jos voisit uskoa, etten ole Pertti, enkä ole mies. Se ei taida olla mahdollista?

        Pertti mikä Pertti.

        Mutta älä minusta välitä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ja jos olet nainen, niin et saa olla niin kovin kiinnostunut minusta.

        Kiinnostunut sinusta?
        Voi luojan tähden, en ole kiinnostunut sinusta. Enhän minä tiedä sinusta kuin sen, että käyt välillä kierroksilla. Ja minä olen hetero.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kiinnostunut sinusta?
        Voi luojan tähden, en ole kiinnostunut sinusta. Enhän minä tiedä sinusta kuin sen, että käyt välillä kierroksilla. Ja minä olen hetero.

        No yritä pysyä sitten heterona. Minulla on kumma vaikutus naisiinkin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No yritä pysyä sitten heterona. Minulla on kumma vaikutus naisiinkin.

        Onko sinulla kaikki hyvin?


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Onko sinulla kaikki hyvin?

        On :'D Älä kysele noita Pertti-kysymyksiä.

        Minne Harmis meni...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        On :'D Älä kysele noita Pertti-kysymyksiä.

        Minne Harmis meni...

        Vain on olemassa Prtti-kysymyksiäkin. Hienoa , että sinulla on kaikki hyvin. Taidan tästä poistua minäkin. Mukavaa jatkoa sinulle.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Vain on olemassa Prtti-kysymyksiäkin. Hienoa , että sinulla on kaikki hyvin. Taidan tästä poistua minäkin. Mukavaa jatkoa sinulle.

        No kultamussuseni oikein mukavaa jatkoa sinullekin :'D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No kultamussuseni oikein mukavaa jatkoa sinullekin :'D

        Minäpä kysyn nyt ihan suoraan....oletko humalassa?


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Minäpä kysyn nyt ihan suoraan....oletko humalassa?

        Älä naurata rontti :D En ole.

        Entä sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyyli on muuttunut väkivaltaisemmaksi.

        Olen kanssa ollut huomaavinani että kaskiksella ei oikein linja pidä, tyyli muuttunut hieman siitä mitä oli alunperin, toki välillä tulee sitten korjausliikettä.
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        On :'D Älä kysele noita Pertti-kysymyksiä.

        Minne Harmis meni...

        Piti hoitaa sähköpostiasioita, selittää miksi ei kannata jotain hoitaa niin kuin joku muu haluaisi. Kun ei ole vaivautunut ottamaan selvää asioista sitä sitten kuvittelee kaikenlaista ja minua vähän ärsyttää niitä alkaa selittämään miksi ei kannata niin tehdä mutta minkäs sille voi kun joutuu olemaan se joka hoitaa ja järjestää, vähän vaan tympii kun olemattomilla tiedoilla aletaan olettamaan ja "neuvomaan".
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Minäpä kysyn nyt ihan suoraan....oletko humalassa?

        Susta ei saisi perttiä tekemälläkään, ei edes sukupuolenvaihdosleikkauksella.
        Pönttis käy kuumana siksi kun mollaat harmista.

        Et ehkä tiedäkään mutta pönttis syytti myös abrista yhessä vaiheessa trolliksi harmiksen ja dissen kanssa.
        Kolmikko joutui syömään sanansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Piti hoitaa sähköpostiasioita, selittää miksi ei kannata jotain hoitaa niin kuin joku muu haluaisi. Kun ei ole vaivautunut ottamaan selvää asioista sitä sitten kuvittelee kaikenlaista ja minua vähän ärsyttää niitä alkaa selittämään miksi ei kannata niin tehdä mutta minkäs sille voi kun joutuu olemaan se joka hoitaa ja järjestää, vähän vaan tympii kun olemattomilla tiedoilla aletaan olettamaan ja "neuvomaan".
        -harmiseikirj-

        Nyt minä putosin kärryiltä. En ymmärtänyt mitään. ??

        Kelle vastasit, mitä ja mihin? Kuka haluaa hoitaa, mitä ja miten, kuka olettaa mitä ja neuvoo..

        Pitäisikö käydä lootalla kurkkaamassa. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Susta ei saisi perttiä tekemälläkään, ei edes sukupuolenvaihdosleikkauksella.
        Pönttis käy kuumana siksi kun mollaat harmista.

        Et ehkä tiedäkään mutta pönttis syytti myös abrista yhessä vaiheessa trolliksi harmiksen ja dissen kanssa.
        Kolmikko joutui syömään sanansa.

        Eipä saa Perttiä muuten kuin vilkkaalla mielikuvituksella. Kiitos kun kerroit.
        On jotenkin noloa kun luullaan toiseksi ja selkeästi on jotain ollut. Tulee sellainen olo, että tirkistelee toisten elämään. Vaikka eihän sille mitään voi, kun ei uskota.
        Pitäskö laittaa kokovartalokuva aikaleimalla? ( tunnustan.....olen lueskellut ylilautaa 😱) . Vaikka tuskin sekään auttaa silloin , kun usko on kova.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Piti hoitaa sähköpostiasioita, selittää miksi ei kannata jotain hoitaa niin kuin joku muu haluaisi. Kun ei ole vaivautunut ottamaan selvää asioista sitä sitten kuvittelee kaikenlaista ja minua vähän ärsyttää niitä alkaa selittämään miksi ei kannata niin tehdä mutta minkäs sille voi kun joutuu olemaan se joka hoitaa ja järjestää, vähän vaan tympii kun olemattomilla tiedoilla aletaan olettamaan ja "neuvomaan".
        -harmiseikirj-

        Se muuten onkin ärsyttävää. Kaikki luuleminen ja " tietäminen" on ärsyttävää.

        Anteeksi, että olen vi.ttuillut sinulle.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Nyt minä putosin kärryiltä. En ymmärtänyt mitään. ??

        Kelle vastasit, mitä ja mihin? Kuka haluaa hoitaa, mitä ja miten, kuka olettaa mitä ja neuvoo..

        Pitäisikö käydä lootalla kurkkaamassa. :)

        Kurkkaas ni selvenee :)
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurkkaas ni selvenee :)
        -harmiseikirj-

        Huomenia. Aa...joo, ok :)

        -pönttis


    • Anonyymi

      Sukupuoliyhteys ois kiva mutta sukuelinyhteyteen asti ei tarvitse mennä

    • Jos olenkin käynyt Mielessä, niin en lähtisi siitä koko kansalle huutelemaan.

      • Pyykinpesukoneessa?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Pyykinpesukoneessa?

        Imuri.... you know! 😜



    • Anonyymi

      Ei tällä kropalla ja naamalla naisilta saa, turha edes haaveilla, mutta jos vaikka Pertin kanssa pääsis vielä joskus...

      t: KilttiKunnollinenRumaLyhytÄtmi

    • No minä oon nyt mielessäni ollut sukupuoliyhteydessä teidän ihan kaikkien kanssa. Lisäksi olen paritellut teitä toistenne kanssa ihan miten sattuu ja sukupuolesta riippumatta.

      Aatelkaas nyt vaikka Harmista, Konnakettua ja Sergeitä possujunana..

      Ai että ei käynyt edes mielessä...

      • Mulla tais olla mielessä silloin kun halusin sinun ja pönttiksen kanssa saunaan


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Mulla tais olla mielessä silloin kun halusin sinun ja pönttiksen kanssa saunaan

        On ok puhua tuollaista vapaille naisille, mutta varatuille... En ymmärrä miksi nää varatut antaa teidän puhua mitä sattuu. Muutenkin melko rohkeaa, yleensä naista voi vituttaa jos väärä mies juttelee tuollaisia, naiset haluaa seksijuttuja vain siltä johon on kiinnostusta. Toisin kuin miehillä, naiset ei ota sitä kohteliaisuutena eikä se imartele välttämättä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On ok puhua tuollaista vapaille naisille, mutta varatuille... En ymmärrä miksi nää varatut antaa teidän puhua mitä sattuu. Muutenkin melko rohkeaa, yleensä naista voi vituttaa jos väärä mies juttelee tuollaisia, naiset haluaa seksijuttuja vain siltä johon on kiinnostusta. Toisin kuin miehillä, naiset ei ota sitä kohteliaisuutena eikä se imartele välttämättä.

        No entäs Wuppis, ollut kaikkien kanssa? Käsittääkseni Pönttis ei ole varattu. Ei näitä juttuja välttämättä ihan tosissaan kannata ottaa


      • pujotteIija kirjoitti:

        No entäs Wuppis, ollut kaikkien kanssa? Käsittääkseni Pönttis ei ole varattu. Ei näitä juttuja välttämättä ihan tosissaan kannata ottaa

        Nimimerkkiseksiä! Uusinta hottia! Osta myy ja lue..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Nimimerkkiseksiä! Uusinta hottia! Osta myy ja lue..

        Mitäs uutta se nettiseksi on? Vanha juttu. Pettämistä sekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs uutta se nettiseksi on? Vanha juttu. Pettämistä sekin.

        Ja mä kun luulin keksineeni sen..voihan möps.. 😞


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Nimimerkkiseksiä! Uusinta hottia! Osta myy ja lue..

        No kunhan ei nimiErkki, siis minun kannaltani :D
        Pirun hyvä ilma, pakko lähteä pyöräilemään


      • pujotteIija kirjoitti:

        No kunhan ei nimiErkki, siis minun kannaltani :D
        Pirun hyvä ilma, pakko lähteä pyöräilemään

        Ooonko suun nimes Erkki?

        Mulla taas on tuppo nenässä ja pää tyynyllä..yhyy.. 🤧 äänikin on kadonnu jonnekin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ooonko suun nimes Erkki?

        Mulla taas on tuppo nenässä ja pää tyynyllä..yhyy.. 🤧 äänikin on kadonnu jonnekin.

        En ole Erkki, meinasin vaan että Erkin kanssa ei kiinnostaisi....

        Onneks täällä ei tarvi äännellä


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        No entäs Wuppis, ollut kaikkien kanssa? Käsittääkseni Pönttis ei ole varattu. Ei näitä juttuja välttämättä ihan tosissaan kannata ottaa

        Pönttis on varattu Harmikselle.


    • Anonyymi

      Kuka suostuisi mikropettämään? Mä voin kehua somekovia. Mikro on miljoonasosa, ettei se olis kuin ihan pikkuisen pettämistä.

    • Anonyymi

      Onko palstalla noin 30 v ihanaa naista. Haluaisin rakastella ihanan naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Aloitin palstalla jotain vuonna 2009 ja tapasin yhden palstanaisen 2016 treffeillä oltiin. Siitä tuli hauskanpitoo ja seksiä 4 kk ajan.

    • Anonyymi

      Sukupuoliyhteys palsta naisen kanssa tarkoittaa seuraavaa.

      - Joudut tapaamaan palsta naisen sukua
      - Joudut maksamaan elareita palsta naiselle
      - Joudut sietämään palsta naisen kiukuttelua menkkojen aikana
      - Joudut kuluttamaan paljon rahaa palsta naisen miellyttämiseen
      - Joudut palsta naisen kanssa sukujuhliin josta et pidä
      - Joudut palsta naisen pihtauksen uhriksi

      • Joudut tapaamaan palsta naisen sukua
        Ei ole sukua.
        - Joudut maksamaan elareita palsta naiselle
        Mitä ihmeen elareita?
        - Joudut sietämään palsta naisen kiukuttelua menkkojen aikana
        Ei ole menkkoja
        - Joudut kuluttamaan paljon rahaa palsta naisen miellyttämiseen
        Mulla tod.näk. on enemmän rahaa
        - Joudut palsta naisen kanssa sukujuhliin josta et pidä
        Ei edelleenkään ole sukua
        - Joudut palsta naisen pihtauksen uhriksi
        Se taas on hyvin todennäköistä kun kyse on palstamiehestä..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Joudut tapaamaan palsta naisen sukua
        Ei ole sukua.
        - Joudut maksamaan elareita palsta naiselle
        Mitä ihmeen elareita?
        - Joudut sietämään palsta naisen kiukuttelua menkkojen aikana
        Ei ole menkkoja
        - Joudut kuluttamaan paljon rahaa palsta naisen miellyttämiseen
        Mulla tod.näk. on enemmän rahaa
        - Joudut palsta naisen kanssa sukujuhliin josta et pidä
        Ei edelleenkään ole sukua
        - Joudut palsta naisen pihtauksen uhriksi
        Se taas on hyvin todennäköistä kun kyse on palstamiehestä..

        "Joudut kuluttamaan paljon rahaa palsta naisen miellyttämiseen
        Mulla tod.näk. on enemmän rahaa"

        Siksi sulla on nyt enemmän rahaa kun suhun on kulunut rahaa ja sulta on säästynyt :)


    • Anonyymi

      Siis mitä on sukupuoliyhteys? Tarkoittaako se sitä, että esim.heteronainen miehen kanssa viestitellessään täällä osaa asettua miehen asemaan, ajatella vähän niinkuin mies? Vai sitä, että näkee naiset ja miehet erillisinä olentoina? Vai mitä?

    • Anonyymi

      Minun mielestäni sukupuoliyhteyttä harrastetaan jo jos istutaan linja-autossa vierekkäisillä istuimilla. Aijai sentään.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Eipä taida näissä palstapersuissa olla montaakaan julkisten käyttäjää.

        -flowersreally-


      • Anonyymi

        No sitten ymmärtää nuo sun naisjutut kun sanot että naisilta saa helposti.
        Oon minäkin istunut naisen vieressä eli olen ollut myös sukupuoliyhteydessä, jeee...


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe