Miten saada mustasukkanen mies hiljaiseksi?

Mulla on sellanen, tunnen että minun kihlattu koko ajan kyselee että keneltä tulee/tuli viesti ja sit se kams koko ajan kyselee kenelle soitat/tai kua soitti. Ja sitten se on silleen että mikset vastaa puhelimeen. Ootko sä pettämässä mua jonkun toisen jätkän kans. Ja sen mielestä mä en sais juoda alkoholia. Mutta sillä mun kihlatulla on Antabus eli se ei saa juoda mitään alkohli pitoista juomaan vaa alkoholitonta. Mutta mulla ei mee Antabus, niin mä en siltikään saa juodas mitään alkoholi juomaa. Ja sitten sen mielestä mulla ei saa olla edes mies puolisia kavereita. Ja mä sille jodun valehtelemaan sille että se tuli jotakin mun tyttö kaverilta se viesti. Vaikka se tuli oikeesti mun kaverilta joka oli poika. Ja mulla on facebookissa puolet mun kavereista on miehiä tai poikia niin sitten se luulee että mä oon kaikille antanut seksiä. MItä mun pitäs tehdä? Nopeat kommentit etu-sijalla. Iso KIITOS! Että jaksoit kait lukee tänne asti. <3lla: Ellips_

3

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletteko jo täysi-ikäisiä? Lapset leikkimään.

• Olittepa täysikäisiä tai ette, ei auta lääkitys eikä terapia. Eroa heti, jos vielä onnistuisi. Olet vapaa valitsemaan jo nyt. Pane heti toimeksi. Viimestään sitten jätät nykyisesi. Pääset näes helpommin irti, kun sinulla on uusi jo katsottuna. Onnea! 🌹

• Firdawsi kirjoitti:

Olittepa täysikäisiä tai ette, ei auta lääkitys eikä terapia. Eroa heti, jos vielä onnistuisi. Olet vapaa valitsemaan jo nyt. Pane heti toimeksi. Viimestään sitten jätät nykyisesi. Pääset näes helpommin irti, kun sinulla on uusi jo katsottuna. Onnea! 🌹

Niin, hiljaiseksi eli kylmäksi panemiseen tarvitaan konekivääri. Tapa on tehokas, mutta muuten aivan paheksuttava ja hylättävä. Voi mennä pilalle koko päivä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      90
      1466
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1023
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      383
      864
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      156
      849
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      723
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      632
    Aihe