Omakohtaisia kokemuksia.
Koulussa neljännellä..paritanssi. En uskaltanut aina katsoa partneriani silmiin, kaunis oli, kunnes astuin varpaille.
18-20v.. yökerhossa, yksin sai jorata ja vetää liikkeitä, naurettiin ja kerran menin transsiin.
20v-ylöspäin.. tankotanssissa tipuin päälleni ja niska murtui. Selvisin ainakin fyysisesti.
Tangossa nilkkani nyrjähti.
Irish step dance/ryhmätanssi,
Olin Irlannissa ja tarpeeksi juotuani liityin paikalliseen riverdance grouppiin..oltiin matkailuvaunussa ja tanssittiin siellä, niin koko komeus kellahti ja valui alas puron varteen..varsinainen riverdance.
https://www.youtube.com/watch?v=QKovBepY7v0 ..joku kuvasi osan tapahtumasta youtubeen.. vuosi taisi olla96
Uskallanko enää kokeilla mitään tanssia? Oon aina yrittäny tanssia vain naisten vuoksi.
tanssimisesta
4
62
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä tanssin seurauksena menetit jalkasi? Profiilikuvan mukaan jalkojen kohdalla kaljamaha.
- Anonyymi
Tanssiko heikko kohtani? Niin sitä luulisi. Ehkä pari tai ns.taidetanssi Uotisen tapaan. Mut niin sitä sanotaan että pakko se on santerinkin tanssia kun soitetaan. Pitää paikkas.
- valte - - Anonyymi
Laulan, tanssin missä ja milloinka vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604813
- 653878
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2213423- 1143111
- 482934
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2552124- 381933
- 1081892