..muutaman vuosi sitten kun kalja oikein maistu ja vatsastani kasvoi pötsi, yks tyyppi tuli hymyillen vastaan lähilähiössä ja sano mulle että.. meinaat sää synnyttäää?.. hiukan raivoistuin ja sanoin et vaikka oon vatsakas en oo mikään vXtun muumi.. pösilö... , lähdin tilanteesta vex, kävin kaupassa ja menin takaisin kuvankauniin ex-tyttöystäväni luo.
Siinä illalla ohjelmia katsoessa nainen katsoi vatsaani.. ja sano.. meinaaks sää synnyttää?.. niinnnn.. no koska kuvainkaunis ex-tyttöystäväni oli rakas..annoin tuon kommentin mennä ohi korvien.. meillä oli kyllä hyvät jutut ja oltiin niin samiksii.. mistä vaan uusi??????
sitä vaan että,..
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä sen sanoit; hyvä ruoka, parempi mieli. Pyhtään Ahvenkoskella nyt Pegingin ankkaa. Hop hop.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604813
- 653878
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2213413- 1143101
- 482934
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2552114- 381923
- 1081892