Näin hyvän kaverini vaimon suuteloimassa vieraan miehen kanssa ja menivät vuokramökkiin. Vaimo siis pettää. Kertoisitko kaverillesi, joka täysin tietämätön asiasta?
Pitäiskö käräyttää
36
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan kavereita varmaan ovat.
- Anonyymi
Just näinhän se menee, ihan kavereita vaan.
- Anonyymi
Juu, jätä vaikka nimetön lappu.
- Anonyymi
Kirjoita suomi24:ään paikkakuntiin ihan nimillä 😂
- Anonyymi
Totta kai se pitää käräyttää.
- Anonyymi
Kyllä pitää käräyttää sellainen lutka.
Älä pilaa kaverisi mieltä.
Asiat joita ihminen ei tiedä, ei ole hänelle olemassakaan.- Anonyymi
Kiristä naista niin saat seksiä siltä myös.
- Anonyymi
Tietysti pitää kaverille kertoa. Ei ole oikein, ellei kaverisi ole samanlainen kuin vaimonsa ja sinä tiedät siitä.. silloin ei kannata sekaantua.
- Anonyymi
Taitaa kaverisi olla keksinyt koko jutun että voi itse panna vajaaälyistä sivupanoaan.
- Anonyymi
Hei älä kerro. Anna heidän elämänsä edetä suuntaan tai toiseen ilman että sinä hämmennät . Jotain on ihan hyvä pitää vain omana tietonaan, koskaan ei voi tietää perinjuurin mitä heidän elämäänsä ihan oikeesti kuuluu..se kertominen ei tuottaisi kellekkään hyvää mieltä..ei edes sinulle.
- Anonyymi
Mutta toisaalta jos tietää että nainen on ns lortto niin yksityiskohdilla ei ole niin väliä. Tosin veikkaan että aloittajan tapauksessa mies on sepittänyt koko jutun typerälle kakkosnaiselleen. Vaimo siis on uhri ja miehen rakastaja huo**
- Anonyymi
Hankala juttu. Jos kyseessä on hyvän kaverin vaimo, pitää lähtökohtaisesti kertoa. Muutenhan se ei ole hyvä kaveri enää, jos petät sen luottamuksen. Hyvänä ystävänä varmasti tietäisit, jos sillä pariskunnalla on asiat hyvin/huonosti muutenkin, tai harrastavat vapaata seksiä. Tai elävät omaa elämämäänsä. Tämäkään ei ole ihan kiveenhakattu toimintamalli. On monta hyvää syytä olla kertomattakin.
Et muuten voi tietää onko tapahtunut mitään muuta kuin suutelemista, vaikka sinun silmistäsi katosivatkin.
Puolituttu, no jaa. Sinä luultavasti laittaisit juorun liikkeelle ja lopulta tuttusi on viimeinen joka asiasta kuulee.
Vieras. Unohda koko juttu.
Mä en muuten usko hetkeäkään että ap:lla olisi kaveria. Muissa kirjoituksissaan itkee kaverittomuuttaan ja naisettomuuttaan. Mutta ajatuksen tasolla noin.
xLiner- Anonyymi
Ootpa sä ikeä. Mulla on oma vaimo rinnalla, ei hätää.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootpa sä ikeä. Mulla on oma vaimo rinnalla, ei hätää.
ApEnpä usko 😁
xL - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko 😁
xLXL haluaa taas riidellä yksinään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko 😁
xLIhan miten haluat👍
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan miten haluat👍
ApTaitaa olla isäsi auto lainassa. Sama vaimon kanssa... :)
xL
- Anonyymi
On parempi olla puuttumatta asiaan
Ja yleensä kuitenkin asioilla on tapana mennä niin, että ennemmin tai myöhemmin ne jollakin tavoin paljastuu
Pahimmassa tapauksessa menetät itse myös hyvän kaverisi, kun tiedon kerrot - Anonyymi
Ilmoitat jonkun pettäjät sivuston kautta.
Niin minäkin sain tietää, nimiä myöten.
Kiittäisin jos tietäisin kuka sen teki.
En ehkä silloin kun sain tietää.
Nyt kun on suomineito lähtenyt ja uusi rehellinen uskollinen rakastava kumppani rinnalla, en ole koskaan ollut näin onnellinen.
Huorasta ilmoittaminen pitää olla kansalaisvelvollisuus. Jos nautit ihmissuhteiden katkomisesta oikeudenmukaisuuden ja totuuden nimessä, etkä kamaloidu sinulle kertyvästä roskakuskin maineesta, sinulla on todellakin oiva tilaisuus..
- Anonyymi
Kerro, toisellakin pitää olla mahdollisuus irtosuhteisiin
- Anonyymi
Entäpä jos kaverisi ei Usko sinua???
- Anonyymi
Ota kuva ja lähetä brebrid liittymästä niin kaveri ei suutu sulle. Ihan tosi on kerrottava typerää kuinka kylillä naureskellaan petetyille. Miten pystytte olemaan kertomatta mitä näette. Silloin tuon pariskunnan on itse päätettävä mitä uskovat tai asialle tekevät. Mutta älä muutoin sekaannu mutta näin saat asian hoidettua helposti. Minä aikanaan petettynä sain kuvat ja sain hoidettua asian kuntoon. Kiitän lähettäjää vaikken tiedä kuka se oli. Joku halusi puoliani pitää ja olen iloinen että joku sen minulle toimitti.
- Anonyymi
Jos on tajunnut vaikka ottaa kuvan niin sitten tietysti kaverille pitää kertoa, bro's before ho's. Mutta jos on vain sana sanaa vastaan niin kyllä akka siinä sen kääntää ylösalaisin ja vieläpä alkaa haukkumaan totuuden kertojaa.
Varmaan pitäisi mutta jos sulla ei ole kuvatodisteita hyvin todennäköisesti kaverisi alkaa vihaamaan sinua ja sen vaimo ihan varmasti. Totuudenkertojista ei koskaan oikein pidetä ja koska tuo voi olla kaverillesi melkoisen hävettvä asia se ei osaa arvostaa kertomaasi, lisäksi vaimo saattaa omilla valheillaan saada leimattua sinut syylliseksi koko soppaan.
Olisihan se kaverin hyvä kuitenkin saada tietää asianlaita, jos ei muita todisteita kuin suuteloitsemisen näkeminen hommaa prepaid ja ilmoita sillä kaverille tekstarilla että muijasi imutteli siellä ja siellä vuokramökin ovella silloin ja silloin niin mielestäni ilmoitusvelvollisuus täyttyy etkä joudu itse sekaantumaan sen enempää asiaan, saavat sitten setviä keskenään.- Anonyymi
Kiitti. Tuo oli hyvä ehdotus. Harmittaa vaan vietävästi kaverin puolesta.
Ap Anonyymi kirjoitti:
Kiitti. Tuo oli hyvä ehdotus. Harmittaa vaan vietävästi kaverin puolesta.
ApEpäilemättä harmittaa mutta tosiaan sinun ei kannata siinä alkaa syntipukiksi, olet sitten vaan tukena jos ero tulee mutta muuten ehkä viisainta olla siten sotkeentumatta että sinä olisit se näkijä. Kaverillekin helpompi jos saa avautua sulle sitten sen verran kuin haluaa ja omaan tahtiinsa asiasta. Hänellekin hankala jos sinä kerrot nähneesi ja vaimo vakuuttaa päinvastaista joutuisi sitten valitsemaan kumpaa uskoa ja saattaisi ihan vaan asian helppouden vuoksi päätyä uskomaan vaimoa ja kääntyä sinua vastaan vaikka sisimmässään tietäisi sinun olevan se rehellinen asiassa.
- Anonyymi
Niillä jotka ehdottaa ettei kannata puhua mitään miehelle vaimonsa liikkeistä, on oma lehmä ojassa. Taitaa aika monikin palstanainen tai mies pettää puolisoaan.
- Anonyymi
Minä henkilökohtaisesti vanhempana miehenä olen sitä mieltä, että mieti tarkkaan mahdollisten toimiesi seuraukset. Olen itse nuorena hairahtanut kerran vieraan naisen mukaan ja kaduin sitä sisimmässäni monta vuotta. Liki 30-vuotinen avioliittomme on ollut hyvä ja rakastan vaimoani syvästi. Onneksi silloin ei tämmöisiä prepaideja oltu edes keksitty. Vaimoni ei olisi kestänyt tuota typerää tekoani silloin.
- Anonyymi
Niin ehkä sinun mielestäsi on ollut hyvä liitto mutta aivan todennäköisesti nainen olisi löytänyt paremman miehen. Eli sen olet häneltä riistänyt.
- Anonyymi
Itsekäs ajattelumalli. Vaimosi on elänyt pettäjän kanssa. Vietkö salaisuuden hautaan?? Ehkä se on pakko. Vaimollasi olisi ollut oikeus tietää. Olisiko mukava jos vaimo olisi saanut toista miestä??
- Anonyymi
Ei niitä pidä, ties kuin pitkälle päässevät.
- Anonyymi
Usein jännämiehet ovat hakanneet pettäjä naisen paskaksi.
Kimurantti juttu, siinä saa äkkiä viestintuoja vihat päälleen. Ompa käynyt joskus niinkin, että on sanottu suoraan etten olis ikinä halunnut edes tietää toisesta eli jotkut on mielummin siinä uskossa, ettei mitään ole menossa kun kuulee "hyvää tahtovan"paljastuksista.
Ihmiset suhtautuu kuka mitenkin.- Anonyymi
Mitä niitä, vaan jos saa lakua niin ilmoitelkaa ajoissa, älkääkä vaan naureskelko partaanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671