Oletko sokerideittailija

Anonyymi

16

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Monetrumat miehet maksaa 300 siitä että saavat jutella nuoren kauniin naisen kanssa. Suomessa olisi isot markkinat sokerideittailulle ja se onkin kasvava ala suomessa koska suomessa rumia miehiä riittää jotka eivät pääse muuten naisten kanssa juttelee.

• En ole, oletko sinä?

• Anonyymi

Ihme juttu kun nuo naiset ei pidä itseään huorina vaikka ovat.

• Anonyymi

Ei ne ole, myyvät aikaansa. Ei ne seksiä myy. Sinäkin olet huora kun menet toimistoon jos sun toi logiikka toimisi 😂😂

• Niih jos minulle maksetaan täällä olosta voisin olla pitempää,
      Kukaan ei maksa ajastani.

Aika on hyvin kallista ja se aika on poissa säästämisestä köyhällä lapsiperheen äidillä ei ole varaa ostaa siivousta tai lisä puheterapiaa tai muita kuntoutuksia , olla hoitamatta opetusta tai hoitamatta lapsia.

• Eli en ole.

• Anonyymi

Aika on ihmisen arvokkain omaisuus, sitä ei saa ostettua lisää, loppu tulee ennen pitkää.

• Anonyymi kirjoitti:

Aika on ihmisen arvokkain omaisuus, sitä ei saa ostettua lisää, loppu tulee ennen pitkää.

Juuri niin.
        Elämä on todella lyhyt, mitä enemmän jää tekemättä sitä enemmän kasaantuu asiat.
        On siis tuhlausta olla tekemättä järkevään kun väsyn teen käsillä enemmän.

Olisin enemmän jos minua olisi kasvatettu lapsena mutta annan lapsille sen mahdollisuuden mitä minä en saanut. Sanoin äidille pidän siivouksesta taukoa, äiti tokaisi mitä sinä nyt teet askarteletko, eikö pitänyt siivota.
        leikkasin pojalle kuvaharjoitujsia puheen harjoittamiseen.

Se että tehokasta on tehdä kun pitää taukoa nyt luen(opiskelen) samalla kun anna rintaa lapselle mutta jatkan työskentelyä kun on kiire pysyä aikataulussa.

Toivon että kaikki osaisi hyödyntää ajan oikein mutta kun sitä aikaa on, eikä ole kehittynyt vielä syytä miksi?

• valtakunta kirjoitti:

Juuri niin.
        Elämä on todella lyhyt, mitä enemmän jää tekemättä sitä enemmän kasaantuu asiat.
        On siis tuhlausta olla tekemättä järkevään kun väsyn teen käsillä enemmän.

Olisin enemmän jos minua olisi kasvatettu lapsena mutta annan lapsille sen mahdollisuuden mitä minä en saanut. Sanoin äidille pidän siivouksesta taukoa, äiti tokaisi mitä sinä nyt teet askarteletko, eikö pitänyt siivota.
        leikkasin pojalle kuvaharjoitujsia puheen harjoittamiseen.

Se että tehokasta on tehdä kun pitää taukoa nyt luen(opiskelen) samalla kun anna rintaa lapselle mutta jatkan työskentelyä kun on kiire pysyä aikataulussa.

Toivon että kaikki osaisi hyödyntää ajan oikein mutta kun sitä aikaa on, eikä ole kehittynyt vielä syytä miksi?

Silloin heidän täytyy oikeasti etsiä syy. Jos ei ole kehittynyt mutta kyllä köyhä pärjää mutta aukkoja ja puutoksia se tuo.

Mikä kellekin on tärkeätä mikä ja mitä haluaa 10 vuoden päästä.”, itselleen mahdolliselle jälkipolville tai vanhemmilleen tai itselleen kun vanhaksi sitä tulee.

• Anonyymi

Aikaahan ei oikeasti ole olemassakaan se on vain harha, suhteellinen käsite eli sen arvo voi olla nolla, valonnopeuden arvokin saattaa olla 0, asioita mitä ihminen ei vielä pysty käsittämään.

• Anonyymi kirjoitti:

Aikaahan ei oikeasti ole olemassakaan se on vain harha, suhteellinen käsite eli sen arvo voi olla nolla, valonnopeuden arvokin saattaa olla 0, asioita mitä ihminen ei vielä pysty käsittämään.

Se on määritelty a ja pisteen b välille.
        Syntymisen ja kuoleman välille vaikka aika on itsessään ajatonta.

• Anonyymi

Mutta jos se piste puuttuu kokonaan eli ajan arvo joka voi olla mitä tahansa 0:n ja äärettömän arvon välillä.

• Anonyymi

Eli jos ei ole olemassa minkäänlaista vertailupistettä mihinkään määreisiin?

Minä ostin noita avaruusjuttuja, 79 levyä täynnä Star Trek: The Next Generation, siis kaikki tuotannot, oli katsomista sadoissa jaksoissa mutta mielenkiintoisia seikkailuja :)

• Anonyymi kirjoitti:

Eli jos ei ole olemassa minkäänlaista vertailupistettä mihinkään määreisiin?

Minä ostin noita avaruusjuttuja, 79 levyä täynnä Star Trek: The Next Generation, siis kaikki tuotannot, oli katsomista sadoissa jaksoissa mutta mielenkiintoisia seikkailuja :)

Olisi hyvä hahmottaa ajan tärkeys mutta jokainen se itse määrittetään

Olemme katsoneet miehen mukaan 95% Star Trek: The Next Generatiota ne on sen verta hyviä joten suosittelen.

• Anonyymi

Olen, deittailen vain erilaisia sokereita. Valkoinen hienosokeri oli erityisen huono deitti, parhaiten meni ruokosokeripalojen kanssa.

• Anonyymi

Olen koska olen pannut huoria. Olen käyttänyt jotain 36000 euroa huoriin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1454
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      55
      1397
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1114
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      121
      1071
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      76
      736
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      691
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      114
      585
    8. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      572
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      558
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      515
    Aihe