Jännämies lähestyi

...Pönttöä. Oli tatuointia vaikka teille jakaa, kädet ja kaula täynnä (en halua arvatakaan missä kaikkialla).

Hymyili ystävällisesti hihattomassa paidassaan hauiksiaan pullistellen ja kertoili imeliä juttuja. Selviä peliliikkeitä.

Mutta palstan opit mielessä, tein nerokkaan harhautuksen ja sain karistettua jännän.
Kiitos kaikille tunnusmerkeistä.

Eli ei ne teesit pidä paikkaansa. Naiset ei jännämiehiin haksahda.

Jännä jäi niille jalansijoille yksin ihmettelemään, mitä hel.ettiä tapahtui.

Naisen elämään jännyys tulee siitä, että saa vanuttaa kilttiä miestä.

50

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taisit tuijottaa jännän alapäätä?

• Enkä! Luuletko, että uskaltaisin tomppeli. Tällaiset vanhat piiat kuten minä eivät lankea siihen. Suoritin riskiarviota niin paljon parjatuista kaulatatuoinneista. Ilman palstaa olisin mennyt lankaan.

• Anonyymi

Hienoa että pelastuit :) Moni nainen ei kuitenkaan ymmärrä pelastautua, jo ne imelät jutut kertoo että moni sua ennen on alngennut ja lankeaa varmaan jatkossakin :(
      -harmis-

• Ei tässä turhaa olla palstaa luettu. Saatte onnitella itseänne hih, pari vuotta valtakunnan parhaassa opissa :)

• Anonyymi

Nyt en kyllä usko, vaan nainen jättää aina jotakin kertomatta. En minäkään mikään eilisen teeren poika ole.

• Kaikki on kerrottu rehellisesti. Pelkkä yritys hyvä 10.

• Anonyymi

Sinkkuna mikrosuhteet kuten parisuhteessa mikropettämiset voi kuitenkin jättää kertomatta.

• Anonyymi

Ethän sä "haksahda" keneenkään muuhunkaan miehen. Se mikä on pois jännämieheltä ei siis tässäkään tapauksessa sada ätmin laariin.

• *väsynaurua*

Parempi vanhapiika palstalla kuin kymmenen oksalla

• Anonyymi

Jaa, pönttöuuni kirjoitteli heti herättyään märästä unestaan!
      Halloo, varmasti mies haluaa sinut, aivan varmasti olet yksi paras vaihtoehto koko maailmassa! Itse antaisin pelkkää vyötä ja iskuja perseelle ensimmäisellä tapaamisella koska sinulla ei ole tapoja tai sääntöjä kunnioittaa miehiä. Tatuoinnit eivät tarkoita huonoa miestä, jännää miestä...tutustu älä ole ennakkoluuloinen kuin ne vitun persut!!! Pesä pesäs ja nauti!

AsianVierestä

• No hoh hoh. Ei taas mitään rehtori-touhuja. Ihmekös se niitä unia lappaa. Ole jo vaiti luuloinesi. Liian suurisuinen mies.

Tatuointi tarkoittaa juuri sitä, että nostetaan laukalle.

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

No hoh hoh. Ei taas mitään rehtori-touhuja. Ihmekös se niitä unia lappaa. Ole jo vaiti luuloinesi. Liian suurisuinen mies.

Tatuointi tarkoittaa juuri sitä, että nostetaan laukalle.

Koe, älä huuda ennen kokemuksia. Nautit vielä!

AsianVierestä

• Anonyymi
    • Anonyymi

Naiset naiset!

Todennäköisesti mies tarjosi vain ystävyyttään.

• Anonyymi

Juu, mutta on meidän Pönttöuuni aivan ihana.
      Anteeksi pönttö jos välillä vähän kiusaan ja aiheutan ihmetystä. Eikö niin kultapieni?

AsianVierestä

• Anonyymi

Menetit elämäsi kyydit. Keltään ei saa niin hyvää seksiä kun tuon näköisiltä miehiltä. Olisit saanut kerrankin tietää miltä tuntuu olla NAINEN.

• Anonyymi

Ei siihen tuntemukseen miestä tarvita 😊

• Törmäsit Harmikseen?

• Niih, kiltillä pojilla on aina imagoa.

• Mulla on vaan 1 tatuointi, sillä ei kai jännämieheksi pääse

• Mullakin on kaksi, mutta en oo jännämieheksi muuttunut. Ees jännänaiseksi.

Kait se riippuu kato mimmonen kuva...aihe.😆

Millään Pönttis sydän eikä kukkia ja perhonen tatuoinneilla ei yllä jänniin. 😩

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Mullakin on kaksi, mutta en oo jännämieheksi muuttunut. Ees jännänaiseksi.

Kait se riippuu kato mimmonen kuva...aihe.😆

Millään Pönttis sydän eikä kukkia ja perhonen tatuoinneilla ei yllä jänniin. 😩

Mutta joskus kerroit käyneesi miehen vai oliko se naisen kimppuun? Sehän tekee susta jännänaisen.

• Sulla tatuointi? 😯

Ei nyt yhtään sovi mielikuvaan susta..

Mimmonen se on? Näytä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Sulla tatuointi? 😯

Ei nyt yhtään sovi mielikuvaan susta..

Mimmonen se on? Näytä.

Olihan se täällä nähtävillä

• pujotteIija kirjoitti:

Olihan se täällä nähtävillä

Niin se sun tussitatska..I ❤ Pönttis! Eikö se noin ollut?

Arvasin..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Niin se sun tussitatska..I ❤ Pönttis! Eikö se noin ollut?

Arvasin..

Se tussijuttu oli varmastikin vaan malllipohja, pujis hakkautti neulalla sitten siihen oikean.
        -harmis-

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta joskus kerroit käyneesi miehen vai oliko se naisen kimppuun? Sehän tekee susta jännänaisen.

Olen käynyt juu 19-vuotiaana miehen että naisen kimppuun. Molempien ja ihan samalla juopporeissulla.

Ei se tee minusta jännänaista, kun se ei ole elämäntapa. Mä olen kilteimmästä päästä ihminen mitä tulee kohtelussa muita ihmisiä kohtaan. Pyrin olemaan aina reilu ja oikeudenmukainen kaikkien suhteen. Ilman naamarajaa.

Mustasukkaisuus oli tuolloin ikävä ominaisuus minussa ja sen myötä toimin noin ikävästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tussijuttu oli varmastikin vaan malllipohja, pujis hakkautti neulalla sitten siihen oikean.
        -harmis-

Siitähän löytyy video kun pujis hakkas ompelukoneella mallin mukaan tatskan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitähän löytyy video kun pujis hakkas ompelukoneella mallin mukaan tatskan.

Ei oo enää juutubessa, homman verisyyden vuoksi taisivat poistaa. Liveleakista ehkä vielä löytyy.
        -harmis-

• Anonyymi

No huh taas, nämä ankeat aamut ovat muuttuneet lähes tavaksi.
      Baarissa oli eilen monta tatuoitua miestä ja naista. Olivatko he jännämiehiä ja naisia, varmasti omalla tavallaan.

Ei pitäisi lähteä baariin halukkaana ja samalla esteisenä. Oli monta tarjokasta mutta en voinut tutustua heihin tarkemmin ja syvällisemmin. Nainen tuntuu hyvältä lämpimässä halauksessa, pikkuveli heräsi ja ilmoitti hyväksyvänsä halaamisen kohteen. Mutta kun ei voi, on henkinen lukko...

AsianVierestä

• Anonyymi

..mutta miten näin jälkeenkin päin naisen halaus tuntuu, monen tunnin jälkeenkin muistaa. Olihan se pitkä halaus jonka aikana sormet vierivät pitkin selkää, lanteita, niskaa ja hartioita vaatien lähemmäs. Naisen kädet ja sormet ovat luojan lahja, niillä tehdään paljon hyvää. Miten kiinteä voikaan olla selkä, lantio ja takamus ja palava halu. Onneksi eilen ei ollut metsäpalovaroitusaikaa, kipinöi sen verran ilmassa. Halukkaan naisen vaativa ja odottava kosketus...tulee vieläkin kylmiä väreitä!

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..mutta miten näin jälkeenkin päin naisen halaus tuntuu, monen tunnin jälkeenkin muistaa. Olihan se pitkä halaus jonka aikana sormet vierivät pitkin selkää, lanteita, niskaa ja hartioita vaatien lähemmäs. Naisen kädet ja sormet ovat luojan lahja, niillä tehdään paljon hyvää. Miten kiinteä voikaan olla selkä, lantio ja takamus ja palava halu. Onneksi eilen ei ollut metsäpalovaroitusaikaa, kipinöi sen verran ilmassa. Halukkaan naisen vaativa ja odottava kosketus...tulee vieläkin kylmiä väreitä!

AsianVierestä

Aika limaisia noi sun jutut. Mahtaakohan tehdä palstan naisiin vaikutusta?
        -harmis-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika limaisia noi sun jutut. Mahtaakohan tehdä palstan naisiin vaikutusta?
        -harmis-

Voihan kuivia juttuja vaikka kielen kärjellä kostuttaa, postimerkit yms.

AsianVierestä

• Itse en ymmärrä tatuointien ihannointia.....Töhriä nähkansa jollai sotkulla. Yöks..

• Anonyymi

En tiedä, nyt aamulla olisin kyllä halunnut lennättää niitä siipiä jotka olivat naisen alaselässä pakaroiden päällä.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, nyt aamulla olisin kyllä halunnut lennättää niitä siipiä jotka olivat naisen alaselässä pakaroiden päällä.

AsianVierestä

Olen nähnyt tuollaisen kuvan jollain jossain deittipalstalla.. Liekko sama kiertopalkinto.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Olen nähnyt tuollaisen kuvan jollain jossain deittipalstalla.. Liekko sama kiertopalkinto.

Nyt aamulla on ollut sellainen olo että olisi sama vaikka poliisi tulisi pidättämään jos se olisi saman näköinen mitä videolla. Laittaisi käsiraudat ja riisuisi uniformun jonka alta paljastuisi kaunis tattoo.
        Kiinteä vartalo joka haluaisi lisää pistoja paksummalla neulalla.

https://www.youtube.com/watch?v=AWpsOqh8q0M

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt aamulla on ollut sellainen olo että olisi sama vaikka poliisi tulisi pidättämään jos se olisi saman näköinen mitä videolla. Laittaisi käsiraudat ja riisuisi uniformun jonka alta paljastuisi kaunis tattoo.
        Kiinteä vartalo joka haluaisi lisää pistoja paksummalla neulalla.

https://www.youtube.com/watch?v=AWpsOqh8q0M

AsianVierestä

Mä oon nyt jotenkin niin masentunu, et en välitä kuulla mitään limaisia fantasioitas...

• Abrakadabra

Sä varmaan tykkäät sitten tällaisesta ihan hirneesti?😆

https://youtu.be/6FEDrU85FLE

Biisi on ihan jees, joskin kiertää kehää...mitäs pidit videon sisällöstä?

• Abrakadabra kirjoitti:

Sä varmaan tykkäät sitten tällaisesta ihan hirneesti?😆

https://youtu.be/6FEDrU85FLE

Biisi on ihan jees, joskin kiertää kehää...mitäs pidit videon sisällöstä?

Tuollasta paskaa toi musa, et saa mun kortisolitasot nousemaan ja videolla näin tuollaisia hinttareita kenen seurassa en kestäisi hetkeäkään ilman, et tuntisin voimakasta halua lyödä heitä...

• blade83 kirjoitti:

Tuollasta paskaa toi musa, et saa mun kortisolitasot nousemaan ja videolla näin tuollaisia hinttareita kenen seurassa en kestäisi hetkeäkään ilman, et tuntisin voimakasta halua lyödä heitä...

Heh, reakoit odotetulla tavalla.😃

Vai vastasitko mun mieliksi sitä mitä odotin sun vastaavan?

• Abrakadabra kirjoitti:

Heh, reakoit odotetulla tavalla.😃

Vai vastasitko mun mieliksi sitä mitä odotin sun vastaavan?

Vastaan aina mitä ajattelenkin....Eihän tällä tavalla juuri naisia saa kun ei jaksa feikkaa..

• blade83 kirjoitti:

Vastaan aina mitä ajattelenkin....Eihän tällä tavalla juuri naisia saa kun ei jaksa feikkaa..

No ei se välttämättä huonokaan asia ole, kunhan muistaa käytöstavat. Ettei ihan kaikkea sylje suusta ulos vaikka mieliskin, silloin kun ei ole välttämätöntä tuoda mielipidettään julki.

Muutenhan rehellisyys on minusta ihailtava piirre ja ominaisuus, vaikka se tarkottais eri mieltä olemista. Mielipiteitä saa olla ja kullakin omansa.

• Anonyymi

Itseasiassa voisi laittaa muovipintaisen suojalakanan sänkyyn ja kaataa 500 ml öljyä naisen kehon päälle ja levittää se omalla keholla tasaiseksi kerrokseksi naisen iholle.

Laittaisi vaikka tämän kappaleen soimaan.
      https://www.youtube.com/watch?v=7_weSk0BonM

AsianVierestä

• Anonyymi

Eikä haittaisi vaikka olisi koru klitoriksessa, ne ovat nättejä. Voisin vaikka antaa korulle pusun...pusi pusi.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä haittaisi vaikka olisi koru klitoriksessa, ne ovat nättejä. Voisin vaikka antaa korulle pusun...pusi pusi.

AsianVierestä

...tai pitkään kestävän märän kielisuudelman.
        Nam.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

...tai pitkään kestävän märän kielisuudelman.
        Nam.

AsianVierestä

Mitä helv...

• Jännää musiikkia....kun uupuu tykkänään, jotain akkoja vaan joka linkissä äänessä...melkeen.😏

https://youtu.be/AltMeuPkWRs

Nonii korjattu!

• Anonyymi

Olen kyllä iloinen että naisia joita olen opettanut välttämään jännämiehiä on yksi edes ottanut opiksi ja pelastanut itsensä hirveältä kärsimykseltä.

T: kaisanoasaa

• Anonyymi

Eli jotain oppia palstaltakin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      77
      1486
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      13
      987
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      892
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      91
      870
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      714
    6. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      664
    7. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      136
      641
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      48
      631
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      631
    10. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      71
      593
    Aihe