putoaa aina päälleen? Onko se jokin pikkuihmisten juttu?
Miksi Pönttis
86
<50
Vastaukset
Pönttis putoaa aina pyllylleen.
- Anonyymi
Niin minäkin olen ymmärtänyt että missP:n pylly on saanut enemmän iskuja kuin pää mikä kyllä ihan hyvä juttu, pyllykolhuista toipuu nopeammin.
-harmis- Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin olen ymmärtänyt että missP:n pylly on saanut enemmän iskuja kuin pää mikä kyllä ihan hyvä juttu, pyllykolhuista toipuu nopeammin.
-harmis-Tuosta meillä on vain Pönttiksen sana.
- Anonyymi
Poliisin_poika kirjoitti:
Tuosta meillä on vain Pönttiksen sana.
Harmiksella näyttää olevan pyllystä enemmänkin tietoa?
Anonyymi kirjoitti:
Harmiksella näyttää olevan pyllystä enemmänkin tietoa?
En osaa ottaa tuohon kantaa.
- Anonyymi
Onko tämä kompa vai jokin älykkyystehtävä?
-pönttisTämä on palstan universumissa tärkeä kysymys, josta pitäisi saada tieteellistä tutkimustietoa asap. Ehdotan että anomme valtiolta rahoitusta tämän oudon luonnonlain selvittämiseksi.
- Anonyymi
Zombi kirjoitti:
Tämä on palstan universumissa tärkeä kysymys, josta pitäisi saada tieteellistä tutkimustietoa asap. Ehdotan että anomme valtiolta rahoitusta tämän oudon luonnonlain selvittämiseksi.
Ei sitä tarvitse selvittää. Minä putoan aina syliin <3
Pönttis nousee aina, kuin feenix tuhkastaan. Never die! Ja joka kerta vahvempana.
Kohta saatte poijaat Wuppiksen, Linukan, Ellun ja Abriksen rivistöön yhden titaanisen palstanaisen lisää. 😬💪 kopsahtelee kuin itikat Kawasakin lamppuun teidän piikittelyt. 🤣- Anonyymi
Meinaatko laajentaa pa...kamunaisrinkeliä? vai muuttaa sukupuolta?
-harmis- - Anonyymi
Nokka tuhkassa :’D
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko laajentaa pa...kamunaisrinkeliä? vai muuttaa sukupuolta?
-harmis-Kuule viipurinrinkilät voitais sunpin kanssa kohta juuva, kun nostetaan pönttiskin aateliseks! Tättärärää!!! 😃☝️
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Kuule viipurinrinkilät voitais sunpin kanssa kohta juuva, kun nostetaan pönttiskin aateliseks! Tättärärää!!! 😃☝️
Lyötkö jollain kamusauvalla rinkelin jäseniksi nuo aatelisiksi nostetut?
Lyötkö jollain kamusauvalla rinkelin jäseniksi nuo aatelisiksi nostetut?
-harmis-Kyllä.
”Virvon varvon jäseneks rinkelin. Ei jää sanattomaksi tämäkään epelin. Vitsa sulle, Pusu mulle.
Kyllä kelpaa virpoilla näitä palstanaisia. 😁👌- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Kyllä.
”Virvon varvon jäseneks rinkelin. Ei jää sanattomaksi tämäkään epelin. Vitsa sulle, Pusu mulle.
Kyllä kelpaa virpoilla näitä palstanaisia. 😁👌*kikattaa*
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Kyllä.
Kyllä kelpaa virpoilla näitä palstanaisia. 😁👌"Vitsa sulle, Pusu mulle. "
Hakkaat vitsalla ja alistat vaatimuksilla, eipä ihem että on rinkeli niin suosittu naisten parissa :D
.harmis- Anonyymi kirjoitti:
"Vitsa sulle, Pusu mulle. "
Hakkaat vitsalla ja alistat vaatimuksilla, eipä ihem että on rinkeli niin suosittu naisten parissa :D
.harmis-No miten luulet, että tälläinen naislauna pysyy ruodussa? Nää on ohan hurjia! 😝
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No miten luulet, että tälläinen naislauna pysyy ruodussa? Nää on ohan hurjia! 😝
Mitä sinä tähän aikaan palstalla riehut? ;)
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä tähän aikaan palstalla riehut? ;)
Emmä tiiä? 🤷♂️
Pitäis oikeesti lähteekin turvalleen, jos huomenna touhuilis kaikkee. 😬- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Emmä tiiä? 🤷♂️
Pitäis oikeesti lähteekin turvalleen, jos huomenna touhuilis kaikkee. 😬Kyllä ja jättää turha "pussien karistelu"!
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Emmä tiiä? 🤷♂️
Pitäis oikeesti lähteekin turvalleen, jos huomenna touhuilis kaikkee. 😬;D ;)
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja jättää turha "pussien karistelu"!
Ai se olit ”sä”! Voi nenä! Js just kun pitää mennä nukkuu! 😤
Mut sellasta se on... selavii! 😃- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ai se olit ”sä”! Voi nenä! Js just kun pitää mennä nukkuu! 😤
Mut sellasta se on... selavii! 😃Sellaista se on! Hyvää yötä. :)
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista se on! Hyvää yötä. :)
Voisit tänään taas illasta ilmestyä. 😬
Kertoa miten huiskaa ja mitä uutta elämässä. 😃- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Kertoa miten huiskaa ja mitä uutta elämässä. 😃Joo ja vois valaista vähän kuka siellä on. Vähän ärsyttäviä noin sun yksitysirinkelin keskustelut kun me ulkopuoliset ei niistä olla yhtään selvillä niin ei voida osallistua. jos vaikka privana hoitaisitte?
Joo ja vois valaista vähän kuka siellä on. Vähän ärsyttäviä noin sun yksitysirinkelin keskustelut kun me ulkopuoliset ei niistä olla yhtään selvillä niin ei voida osallistua. jos vaikka privana hoitaisitte?
-harmis-Kuka lie? Mitä sillä on väliä? Ja vaikea sitä on täällä mitään privoja laitella, jos ei halua yhteystietojaan kaikkien näkyville.
Kai sitä voi jonkun ihmisen kanssa turistaa, vaikkei tunnekaan, eikä toinen haluiskaan tuntea....
Ihme kiukuttelua taas...😤Anonyymi kirjoitti:
Joo ja vois valaista vähän kuka siellä on. Vähän ärsyttäviä noin sun yksitysirinkelin keskustelut kun me ulkopuoliset ei niistä olla yhtään selvillä niin ei voida osallistua. jos vaikka privana hoitaisitte?
-harmis-Miten sulla Harmis menee? Jotenkin tavallista pahantuulisempia viestejä ollut. Ehkä vain kuvittelen, mutta kunhan tiedustelen.
Zombi kirjoitti:
Miten sulla Harmis menee? Jotenkin tavallista pahantuulisempia viestejä ollut. Ehkä vain kuvittelen, mutta kunhan tiedustelen.
Sillä on miesten puolvuotismenkat. Tai sit vaihdevuodet... ihme kilu nykyään...
- Anonyymi
Zombi kirjoitti:
Miten sulla Harmis menee? Jotenkin tavallista pahantuulisempia viestejä ollut. Ehkä vain kuvittelen, mutta kunhan tiedustelen.
Voi pitää paikkansa. On tässä ollut pientä vastusta siviilielämässä. Lähinnä perheellisten selitykset kiireistään tympii vaikka luulen että sinkkunakin niitä keksittäisiin, lapset tuntuu olevan hyvä tekosyy suunnilleen kaikkeen miksei mihinkään voi osallistua.
Voi pitää paikkansa. On tässä ollut pientä vastusta siviilielämässä. Lähinnä perheellisten selitykset kiireistään tympii vaikka luulen että sinkkunakin niitä keksittäisiin, lapset tuntuu olevan hyvä tekosyy suunnilleen kaikkeen miksei mihinkään voi osallistua.
-harmis-No en tiedä muista, mutta itsellä teetättää lapset sellaista sinkoilua. Varsin keväisin ja syksyisin. Keväällä on keväthommat pihalla ja osoitteita on pari, syksyllä sama homma, talvee varten pitää hakee puuta ja sen sellasta, sit tee näillä ruokaa ja käyn töissä 48 tuntia viikossa. Vuorot menee niin, että harvoin sattuu vapaa viikonloppu, ettei oo muksuja ja sit ois tätä muutakin hommaa, niin varmasti jää kaverit vähemmälle.
Mutta jos on hyvä frendi ja haluaa nähdä, kannattaa katsoa joku kuukausi ennen kalenteria, kyllä sinne aikaa saa, mut ei ekstemporee.
Maltti koliseva palstapurkki hei! 😬Anonyymi kirjoitti:
-harmis-Veikkaan ettei hiljaisuus liity sinuun. Mitä olen seurannut lapsiperheiden arkea, vanhemmat tuntuvat olevan aika naatteja. Sellaisella hetkellä on tyytyväinen ettei itsellä ole lapsia.
- Anonyymi
Zombi kirjoitti:
Veikkaan ettei hiljaisuus liity sinuun. Mitä olen seurannut lapsiperheiden arkea, vanhemmat tuntuvat olevan aika naatteja. Sellaisella hetkellä on tyytyväinen ettei itsellä ole lapsia.
Kun oiskin pelkää hiljaisuus vaan kun olis yhteisiä vastuita ja hoidettavia hommia niin se vaan kumma kun sinkulla sitä sitten aina on aikaa talkoilla, alkaa pikkuhiljaa tympimään.
-harmis- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun oiskin pelkää hiljaisuus vaan kun olis yhteisiä vastuita ja hoidettavia hommia niin se vaan kumma kun sinkulla sitä sitten aina on aikaa talkoilla, alkaa pikkuhiljaa tympimään.
-harmis-Vastavuoroisuuden puute ketuttaa? Mä olen jättyt sellaiset tapaukset aikaa sitten elämäni ulkopuolelle. Suosittelen samaa sulle.
xL Anonyymi kirjoitti:
-harmis-No se on kyllä ihan arsesta, jos oleteaan että sinkku hoitaa muidenkin hommat. Itsekkin törmään ajoittain tuohon. Itse ovat valinneet perhe-elämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastavuoroisuuden puute ketuttaa? Mä olen jättyt sellaiset tapaukset aikaa sitten elämäni ulkopuolelle. Suosittelen samaa sulle.
xLTässä tapauksessa valitettavasti ei voi, kysymys sukulaisista.
-harmis- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa valitettavasti ei voi, kysymys sukulaisista.
-harmis-Ai... no sitten vaan itsekin samanlainen suhtautuminen niihin asioihin. Jääkööt hoitamatta. Ainakaan ei kannata marttyyriksi ryhtyä, sitä roolia ei kukaan tule kiittämään ja sua itseäsikin ottaa päähän sellainen uhrautuminen.
xL - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai... no sitten vaan itsekin samanlainen suhtautuminen niihin asioihin. Jääkööt hoitamatta. Ainakaan ei kannata marttyyriksi ryhtyä, sitä roolia ei kukaan tule kiittämään ja sua itseäsikin ottaa päähän sellainen uhrautuminen.
xLJotain juttuja ei vain voi jättää, muuten jättäisinkin. Juu, en tietenkään ala marttyroimaan, sehän olisi tyhmää. Voi vaan olla että multakaan ei sitten jossain tilanteessa löydy joustoja, se toki voi tulla sitten pienoisena yllätyksenä kun on ikäänkuin uudenlainen tilanne sitten.
-harmis-. Anonyymi kirjoitti:
Jotain juttuja ei vain voi jättää, muuten jättäisinkin. Juu, en tietenkään ala marttyroimaan, sehän olisi tyhmää. Voi vaan olla että multakaan ei sitten jossain tilanteessa löydy joustoja, se toki voi tulla sitten pienoisena yllätyksenä kun on ikäänkuin uudenlainen tilanne sitten.
-harmis-.Sukulaiset on pahimpia, mutta mä oon tehnytkin sen, että jos vaikka teen perikunnan metsässä töitä, laskutan siitä. Ihan sama, vaikka muut ei tee.
Nykyään ei kannata sopia mitään talkoohommilla, siitä jää tekeville vaan paskanmaku suuhun. Jotkut kyllä voi ilmestyä paikalle, mutta haahuilevat vaan. Käteinen on hyvä välikappale.... ja sen maksun uhka saa jotkut yrittämäänkin. 😁- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Kertoa miten huiskaa ja mitä uutta elämässä. 😃Ilmestyin! ;)
Anonyymi kirjoitti:
Ilmestyin! ;)
Hitsi! Mikäs kumman yövuorolainensä oot? Taas oon kömpimässä unille, niin sä vasta pöllähdät? 😂
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Hitsi! Mikäs kumman yövuorolainensä oot? Taas oon kömpimässä unille, niin sä vasta pöllähdät? 😂
En ole yövuorolainen enkä edes työvuorolainen tällä hetkellä. Opintoja lopettelen.
Anonyymi kirjoitti:
En ole yövuorolainen enkä edes työvuorolainen tällä hetkellä. Opintoja lopettelen.
Niin, mä hämärästi ohuita muistisilmuja yhdistelen...
Ja olit kiinnostunut lapsenkasvatuksesta, vaikka sulla ei omia ollut? 🤔
Anonyymit sekoittaa kyllä helposti toisiinsa...😊
Mut tuon ”pussien karistelun” muistan hyvin. Se naurattaa vieläkin. 😂- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niin, mä hämärästi ohuita muistisilmuja yhdistelen...
Ja olit kiinnostunut lapsenkasvatuksesta, vaikka sulla ei omia ollut? 🤔
Anonyymit sekoittaa kyllä helposti toisiinsa...😊
Mut tuon ”pussien karistelun” muistan hyvin. Se naurattaa vieläkin. 😂Osallistuin vain siihen keskusteluun. Ei ole omia. 35. :)
Anonyymi kirjoitti:
Osallistuin vain siihen keskusteluun. Ei ole omia. 35. :)
Siihen? Mä oon osallistunut niin useisiin, etten edes muista! 😃
No mutta kiva kun pistäydyit vähän härkkimässä ja muistuttelit itsestäs. On ihan kiva vaan kuulla, että jossain on joku joka muistaa. 👌- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Siihen? Mä oon osallistunut niin useisiin, etten edes muista! 😃
No mutta kiva kun pistäydyit vähän härkkimässä ja muistuttelit itsestäs. On ihan kiva vaan kuulla, että jossain on joku joka muistaa. 👌Olen kyllä itsekin aika moneen keskusteluun osallistunut. ;)
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä itsekin aika moneen keskusteluun osallistunut. ;)
Varmaan. 😊
Uni tulla tupsahti kylään...
Tällaiset aloitukset ovat aika tyhmiä.
Zombi kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä :D
Hyvä juttu. Olemme siis samoilla linjoilla tässä asiassa. :)
- Anonyymi
Niin, kyllä minä tiedän, että mua ollaan taas jonnekin pudottamassa. :D
-Pönttis
Mutta se on tapahtunut jo niin usein, että :D howdy how vaan! Anonyymi kirjoitti:
Niin, kyllä minä tiedän, että mua ollaan taas jonnekin pudottamassa. :D
-Pönttis
Mutta se on tapahtunut jo niin usein, että :D howdy how vaan!En minä ole sinua minnekkään pudottamassa. Kunhan höpöilen.
- Anonyymi
Luulen, että palstan miehet vain kerjää suukkkoja näillä aloituksilla. ;D
Zombi kirjoitti:
Heh, ei kirjaimellisesti. Kunhan höpöilen vaan.
Jep....arvasin jotenkin sen :)
- Anonyymi
Kyllä se pian pönttiksellekin selviää.
- Anonyymi
Tämä aloitus selvensi asiaa miksi zombin alias partakaverin lyhyt naissuhde kaatui. Mettäpöhölö.
- Anonyymi
Vois se munkin päälle tippua,,😎
- Anonyymi
Zombi kirjoitti:
Lyön vetoa, että Pönttis on kuuma pakkaus ;)
Raketit vielä ampumatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raketit vielä ampumatta.
Siis raketteja ei saa laittaa kuuman läheisyyteen---turvallisuus---saattaa
laueta vahingossa, Anonyymi kirjoitti:
Siis raketteja ei saa laittaa kuuman läheisyyteen---turvallisuus---saattaa
laueta vahingossa,Mitenkäs tämä juttu kääntyi vahingossa laukeaviin :D
- Anonyymi
Raketit tiedettä vie järjen,,;)
- Anonyymi
Zombi kirjoitti:
Lyön vetoa, että Pönttis on kuuma pakkaus ;)
Jos olisin mies, minuakin saattaisi kiinnostaa siis tämä Pönttis mutta en ole! ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisin mies, minuakin saattaisi kiinnostaa siis tämä Pönttis mutta en ole! ;)
Ystävänä yleensä kiinnostaa,muu on sk24
satuilua.Tosikot mukamas löytää palstalla
juoruja,voi voi kyllä säälittävä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ystävänä yleensä kiinnostaa,muu on sk24
satuilua.Tosikot mukamas löytää palstalla
juoruja,voi voi kyllä säälittävä.En minä palstalaisten ystävyydestä, ihastuksista tai muustakaan tiedä. Nainenkin voi kiinnostua naisesta joko tuttuna, kaverina, ystävänä tai enemmän. Mielikuva voi ihmisestä olla tietysti erilainen kuin mitä henkilö sitten todellisuudessa on. :)
- Anonyymi
Sk24 kirjoitukset ovat mielikuvituksellisia yleensä ystävyyteen
tähtääviä ,kenties joku etsii harrastus seuraa.Parisuhdettaan tuskin kukaan meinaa romuttaa näillä vitsi kirjoituksella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sk24 kirjoitukset ovat mielikuvituksellisia yleensä ystävyyteen
tähtääviä ,kenties joku etsii harrastus seuraa.Parisuhdettaan tuskin kukaan meinaa romuttaa näillä vitsi kirjoituksella.Sk24, mitä se tarkoittaa?
- Anonyymi
Ak47 ja Ar15 -ovat vaativampia, pitää olla tarkempana.
- Anonyymi
Yleensä keskustelua kaikista asioista,mutta
vakavamielisyys pitäisi jättää tinderiin tai
johonkin muuhun treffi ohjelmaan.Täällä
voi kyllä lukea mitä eri prosessit tuovat
tullessaan ja siitä on hyvä ottaa opiksi .Aikuisille tarkoitettu ei suositeltavaa muille.
Juoru piirit keksivät täältä hyviä juttuja
Ja olettavat tietävänsä jotain ,mutta ottakaa
huomioon että täällä on myös hakkereita
jotka kirjoittelevat toisina henkilöinä ja
kertovat oman päänsä sekamelskaa. - Anonyymi
Jos putoaa päälleen ei ilmeisestikään ole kissaihmisiä kun kissat yleensä putoavat jaloilleen.
Pönttis putoaa aina pyrstölleen, mikä on kumma juttu, kun hää on siili. Mullahan se pyrstö on..
Wwuwuw kirjoitti:
Sullon luontaisetuna piikkimatto..
Hah, niinhän se on. Hyvä se on olla.
Eivätpähän hinkkaa liian perässä kiinni :D
Kiva nähdä, viikko meni muualla!misspönttöuuni kirjoitti:
Hah, niinhän se on. Hyvä se on olla.
Eivätpähän hinkkaa liian perässä kiinni :D
Kiva nähdä, viikko meni muualla!Unohdat että olen masokisti. Yksi piikkimatto ei minua pidättele :p
Zombi kirjoitti:
Unohdat että olen masokisti. Yksi piikkimatto ei minua pidättele :p
Sinun kanssasi meillä oli sopimus.
misspönttöuuni kirjoitti:
Sinun kanssasi meillä oli sopimus.
Ajattelin että tällä asialla voi jo vitsailla 🙃
- Anonyymi
Täällä on myös
hyviä kirjoittajia joiden juttuja on mukava lukea.Niin ihmeellistä kun se onkin täältä palstalta
voi lukea elämänkokemuksia ja mihin
Eri asiat johtaa.Parasta
on lukea pientä leikkisää flirttiä se on rentouttavaa.
Hermojen kiristyessä tulee räjähdys
Ja yleensä silloin tulee luettavaksi henkilön harhaisuus ,joka usein ohjaa aika pitkälle vietyä
harhaisuutta.- Anonyymi
Sitähän se poliisimiehelle teettää kun Alzheimer iskee päähän :D
- Anonyymi
Koska harmis niin kirjoittaa ;)
- Anonyymi
Se on australiassa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5301724Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2677- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533