Kuinka monta

Anonyymi

Tatuointia sulla on?

103

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei yhtään. Olen tylsä tyyppi.

• Anonyymi

Sama täällä

• Anonyymi

Ei yhtään, koska olen viisas ja asiallinen tyyppi.

• Anonyymi

Ei oo mullakaan. Se on semmoista ihmisen leimaamista ja minusta halventavaa.
        En aio ottaakaan.
        Muutama arpi on, jos kuitenkaan niitä ei lasketa ja nekin antaisin pois jos mahdollista.

• Muutama. :D

• Anonyymi

Helppo uskoa - krimin naaleilla yleensä onkin.

• Eipä ole tullut hommattua, enkä oikeen tiedä miks pitäis? Ehkä mä ostan silläkin rahalla 98-oktaanista ja tuhoan luontoa. 😝

• P.Dinosaurus

Ei minullakaan ole tatuointeja, mutta en enää ole niitä vastaan niin kuin vähän aikaa sitten.

Mikälaisia työvuoroja sinulla on lähipäivinä ja onko aikaa kirjoitella työn ohessa?

• P.Dinosaurus kirjoitti:

Ei minullakaan ole tatuointeja, mutta en enää ole niitä vastaan niin kuin vähän aikaa sitten.

Mikälaisia työvuoroja sinulla on lähipäivinä ja onko aikaa kirjoitella työn ohessa?

Joo. Ei minuakaan muitten tatskat haittaa. Osa on tosi siistejä. 😁👌

Ihan normivuorot alkaen maanantaista...

• Anonyymi

Yksi, haluaisin sen pois.

• Kaksi. Enemmänkin tekisi mieli, mutta kun on niin kalliita nämä tuherrukset.

• Anonyymi

Ja rumiakin ne on. Luulen että lyhytnäköiset ihmiset niitä ottaa.

• Saako utsia paljonko on uponnut rahhoo niihin olemassa oleviin?😃

• Anonyymi kirjoitti:

Ja rumiakin ne on. Luulen että lyhytnäköiset ihmiset niitä ottaa.

Paljon mahdollista. Sen tietää vasta myöhemmin.

• Abrakadabra kirjoitti:

Saako utsia paljonko on uponnut rahhoo niihin olemassa oleviin?😃

En ole halunnut laskea. Tulisi vaan paha mieli.

• Zombi kirjoitti:

En ole halunnut laskea. Tulisi vaan paha mieli.

Joo, kaikki maksaa. Kyselin lähinnä siksi, kun eri hintoja tuntuu olevan milloin kuvan koon ja milloin vaikeusasteen tai tekijän mukaan. Hinta ei kyllä kerro kuvan laadusta mitään, sen olen huomannut.

Aika " villi " ala...vielä.

• Abrakadabra kirjoitti:

Joo, kaikki maksaa. Kyselin lähinnä siksi, kun eri hintoja tuntuu olevan milloin kuvan koon ja milloin vaikeusasteen tai tekijän mukaan. Hinta ei kyllä kerro kuvan laadusta mitään, sen olen huomannut.

Aika " villi " ala...vielä.

Aa, tosiaan villi ala. Hinnoittelusta en osaa sanoa mitään. Kannattaa tarkoin perehtyä kenen kädenjälki miellyttää itseään.

• Zombi kirjoitti:

Aa, tosiaan villi ala. Hinnoittelusta en osaa sanoa mitään. Kannattaa tarkoin perehtyä kenen kädenjälki miellyttää itseään.

Juu kuvagalleriat käyttöön ja kansiot, jos käy studiolla kattelemassa ja kyselemässä. Mä tykkäsin oman artistin kädenjäljestä. Jos ottaisin lisää, menisin samalle.☺️

• Abrakadabra kirjoitti:

Juu kuvagalleriat käyttöön ja kansiot, jos käy studiolla kattelemassa ja kyselemässä. Mä tykkäsin oman artistin kädenjäljestä. Jos ottaisin lisää, menisin samalle.☺️

Mukavaa oli myös se, että osasi suunnitella mulle mieleisen henk.koht kuvan, vaikka en paljon osannut yksityiskohtia tarkentaa. Kuva tosin kasvoi suuremmaksi, mitä alunperin ajattelin kooksi.

On kyllä kokoa...mutta saa kivasti piiloon kun on varttiset hihat paidassa ja o mallin kaula-aukko.😝

• Abrakadabra kirjoitti:

Mukavaa oli myös se, että osasi suunnitella mulle mieleisen henk.koht kuvan, vaikka en paljon osannut yksityiskohtia tarkentaa. Kuva tosin kasvoi suuremmaksi, mitä alunperin ajattelin kooksi.

On kyllä kokoa...mutta saa kivasti piiloon kun on varttiset hihat paidassa ja o mallin kaula-aukko.😝

Mitäpä niitä piilottelemaan. Meidän toimiston pomokin antaa tatskojen näkyä, vaikka onkin hieno rouva.

• Zombi kirjoitti:

Mitäpä niitä piilottelemaan. Meidän toimiston pomokin antaa tatskojen näkyä, vaikka onkin hieno rouva.

Juu ei niitä enää tartte piilotella. Töissäkään, kun on opettajillakin vaikka miten ja paljon tatskoja, siivoojallakin saa olla.😁

Päiväkodissa aikoinaan tuli pomolta vähän viestiä, että peittää vois tatskoja kellä niitä on.

En niitä ite enää ees muista, mieti kunnes joku ne huomaa ja niistä jotain saattaa sanoakin. ☺️

Ne on jo niin luonteva osa " minua".

• Kaksi...oon miettinyt et ottasko lasten nimet vielä johonki kohtaa. Mutta luultavasti en tule ottaneeksi...

Tai en tiiä, en nyt ihan pian ainakaan.

• Anonyymi

oletko ollut vankilassa tai merillä tai oletko juuri nyt vankilassa istumassa tai oletko joku huume neiti tai narkomaani nainen

• Anonyymi kirjoitti:

oletko ollut vankilassa tai merillä tai oletko juuri nyt vankilassa istumassa tai oletko joku huume neiti tai narkomaani nainen

Heh, en mitään noista. En edes päihteiden käyttäjä. Juopottelutkin mahtuu kahden käden sormiin.

Olen kyllä kaksi kertaa varastanut. Kaverilta kiiltokuvan, hän varasti ensin barbin vaatteen multa. Ja vahingossa otin yhdestä harjoittelupaikasta kuulakärkikynän omaan taskuun. Ja kotona hätäännyin...ja palautin sen vaivihkaa jättämällä tiskille.

Mun pahin syntini on varmaan lapsen tukistaminen. ☹️

Siitäkin soimaan itseäni vieläkin hetkittäin. Muksu puri käsivarresta, kun peto eikä irrottanut hampaita käsivarrestani, veri kirpos pintaan ja tukistin että irrottaa otteensa. En saanut suun, leuan väliin kättä että oisin saanut irti puremasta.

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Heh, en mitään noista. En edes päihteiden käyttäjä. Juopottelutkin mahtuu kahden käden sormiin.

Olen kyllä kaksi kertaa varastanut. Kaverilta kiiltokuvan, hän varasti ensin barbin vaatteen multa. Ja vahingossa otin yhdestä harjoittelupaikasta kuulakärkikynän omaan taskuun. Ja kotona hätäännyin...ja palautin sen vaivihkaa jättämällä tiskille.

Mun pahin syntini on varmaan lapsen tukistaminen. ☹️

Siitäkin soimaan itseäni vieläkin hetkittäin. Muksu puri käsivarresta, kun peto eikä irrottanut hampaita käsivarrestani, veri kirpos pintaan ja tukistin että irrottaa otteensa. En saanut suun, leuan väliin kättä että oisin saanut irti puremasta.

eikö vankiloissa vangit tee tatuointeja itselleen tai huumeiden käyttäjät eli näkeekö muut vangit tatuoinneistasi että olet varas ja pahoinpitelijä eli väkivaltainen onneksi on jäänyt varkauksiin ja ikävää tuo väkivaltaisuus mutta äkkiä muuttuu väkivaltaiseksi ryöstöksi toivottavasti ei ryöstö murhaksi niin jotain ne kuvastaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikö vankiloissa vangit tee tatuointeja itselleen tai huumeiden käyttäjät eli näkeekö muut vangit tatuoinneistasi että olet varas ja pahoinpitelijä eli väkivaltainen onneksi on jäänyt varkauksiin ja ikävää tuo väkivaltaisuus mutta äkkiä muuttuu väkivaltaiseksi ryöstöksi toivottavasti ei ryöstö murhaksi niin jotain ne kuvastaa

niin aina muksu tai uhri aloitti ja sinä syytön

• Anonyymi kirjoitti:

niin aina muksu tai uhri aloitti ja sinä syytön

En sanonut olevani syytön, vaan kerroin syyn mikä laukaisi minun tekoni. En oikeuta itselleni oahoja tekojani, jos oikeuttaisin tuskin katuisin tai soimaisin itseäni.

• Anonyymi kirjoitti:

En tiiä, kysy vankilassa olleilta ja narkeilta.

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

En tiiä, kysy vankilassa olleilta ja narkeilta.

jos ei oo ollu vankilassa niin ei tee tatuointeja mutta vangit tekee eli miksi sinä teit

• Anonyymi kirjoitti:

jos ei oo ollu vankilassa niin ei tee tatuointeja mutta vangit tekee eli miksi sinä teit

En minä tehnyt, Tiina teki. Siksi kun tykkään niistä kuvista, ne symbolisoi mulle tiettyjä asioita. Se old story.

Ja kun en muuten koristele itseäni, ne on sitten mun heikko kohtani kehonmuokkauksessa...😊

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

En minä tehnyt, Tiina teki. Siksi kun tykkään niistä kuvista, ne symbolisoi mulle tiettyjä asioita. Se old story.

Ja kun en muuten koristele itseäni, ne on sitten mun heikko kohtani kehonmuokkauksessa...😊

katso avalta elokuva kuninkaan mies maailman laidalle merimiehistä kertova

• Anonyymi kirjoitti:

katso avalta elokuva kuninkaan mies maailman laidalle merimiehistä kertova

Koska?

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Koska?

alkoi klo 21.00 ja yksi meritaistelukin jo käyty ja sumu pelasti hyvä elokuva

• Anonyymi kirjoitti:

alkoi klo 21.00 ja yksi meritaistelukin jo käyty ja sumu pelasti hyvä elokuva

Onko siinä Russel Crowe pääosissa?

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Onko siinä Russel Crowe pääosissa?

kyllä on

• Anonyymi kirjoitti:

kyllä on

Just lämmitin glögiä ja myllään sohvalle petiä, rupeen kattelee sitä elokuvaa. Ja sohvalle on hyvä nukahtaa elokuvan ohessa.😊

Iltoja!!

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Just lämmitin glögiä ja myllään sohvalle petiä, rupeen kattelee sitä elokuvaa. Ja sohvalle on hyvä nukahtaa elokuvan ohessa.😊

Iltoja!!

iltoja itse aion syödä hk sinistä ja sinappia ja teetä nyt elokuvan pariin moikka

• Abrakadabra kirjoitti:

Iltoja!!

Toivottavasti oli kiva leffahetki eilen illalla? Itselleni tuli vieras käymään, miksi olin eilisen poissa netistä. Sunnuntaina illalla mahdollisesti tulee kaksi ystävää käymään, joten illalla en myöskään ole sunnuntaina täällä kirjoittelemassa, mutta ehkä puolen päivän jälkeen.

Minulla ei ole tatuointeja, mutta tarkemmin ajateltuna en ole niitä vastaan enää, sillä olen nähnyt edustavia sellaisia joillakin, pieniä ja sieviä. Onko sinut taskat pieniä ja sieviä? Milloin otit ne?

Toivottavasti oli kiva leffahetki eilen illalla? Itselleni tuli vieras käymään, miksi olin eilisen poissa netistä. Sunnuntaina illalla mahdollisesti tulee kaksi ystävää käymään, joten illalla en myöskään ole sunnuntaina täällä kirjoittelemassa, mutta ehkä puolen päivän jälkeen.

Minulla ei ole tatuointeja, mutta tarkemmin ajateltuna en ole niitä vastaan enää, sillä olen nähnyt edustavia sellaisia joillakin, pieniä ja sieviä. Onko sinut taskat pieniä ja sieviä? Milloin otit ne?

Heippa, mä katselin puolella silmällä elokuvaa. Ei ollut mun makuun, mutta jatkoin sitten Wallanderilla. Senkin olin nähnyt ja päätin sitten puolenyön aikaan kömpiä yöunille.

Telkkari toimii nukuttajana hyvin helposti.☺️

Nii, ei niissä tatuoinneissa mitään ihmeellistä ole. On vaan tullut otettua joskus, kun tuntui sille että miksei. Mä en mieti muutenkaan mitä muut perheen ulkopuoliset mun elämäni valinnoista miettii, teen ne valinnat kumminkin.

Vaikka se sulkisi joitain ovia pysyvästi. Oman pään mukaan ja mieltymysten mukaan mielummin. Nuorena tuli elettyä tarpeeks muiden mieleisesti ja mieliksi.

Ei enää jaksa.😃

Ei hirveen pieniä. Toinen on keskivertoa suurempi. Suurempiakin näkee, otin ne kolmekymppisenä.

• Abrakadabra kirjoitti:

Heippa, mä katselin puolella silmällä elokuvaa. Ei ollut mun makuun, mutta jatkoin sitten Wallanderilla. Senkin olin nähnyt ja päätin sitten puolenyön aikaan kömpiä yöunille.

Telkkari toimii nukuttajana hyvin helposti.☺️

Nii, ei niissä tatuoinneissa mitään ihmeellistä ole. On vaan tullut otettua joskus, kun tuntui sille että miksei. Mä en mieti muutenkaan mitä muut perheen ulkopuoliset mun elämäni valinnoista miettii, teen ne valinnat kumminkin.

Vaikka se sulkisi joitain ovia pysyvästi. Oman pään mukaan ja mieltymysten mukaan mielummin. Nuorena tuli elettyä tarpeeks muiden mieleisesti ja mieliksi.

Ei enää jaksa.😃

Ei hirveen pieniä. Toinen on keskivertoa suurempi. Suurempiakin näkee, otin ne kolmekymppisenä.

Abrakadabra: "Telkkari toimii nukuttajana hyvin helposti.☺️"

Minulla nukuttajana toimii Netflix. Onko tuttu? Itse katselin sieltä juuri Smurffeja, jotka on lapsuudestani tuttu. Mielenkiintoisia jaksoissa on se, että niitä en ole koskaan jostain syystä nähnyt. Niistä smurffeista varmaan sinun lapsesi pitäisivät?

Vai on sinulla keskivertoja suurempia tatuointeja. Itse voisin hankkia vain pienen. Toisaalta en halua nyt tuhlata rahaa siihen.

Abrakadabra: "Telkkari toimii nukuttajana hyvin helposti.☺️"

Minulla nukuttajana toimii Netflix. Onko tuttu? Itse katselin sieltä juuri Smurffeja, jotka on lapsuudestani tuttu. Mielenkiintoisia jaksoissa on se, että niitä en ole koskaan jostain syystä nähnyt. Niistä smurffeista varmaan sinun lapsesi pitäisivät?

Vai on sinulla keskivertoja suurempia tatuointeja. Itse voisin hankkia vain pienen. Toisaalta en halua nyt tuhlata rahaa siihen.

Netflixiä en kattele, ylipäänsä telkkaa todella harvoin. Pääasiassa muu perhe on " ominut" telkkarin, niin olen sitten suosiolla jättänyt minkään telkkarin seuraamisen.

No en minäkään mitään innostusta tunne tatuointeja kohtaan, en omia enkä toisten. En ees mitään wau kokemusta, mulle on neutraalia kaikkien tatskat. Omatkin jo hyvin pian ottamisen jälkeen. Mutta ei ne mua häiritsekkään. Ne on otettu syystä ja kun on syy, mitäpä niitä katumaankaan.😊

Kyllähän ne vähän maksaa...ja jos ei tunnu omalle, eipä niitä muitten takia kannata ottaa. Ei ole kellään perheessänikään. Serkuilla on...ja heidän aikuisilla lapsillaan. Työkaverilla...

• Ei ole, eikä tule... Nyt kun aloin miettii, niin en ole koskaan tullut juttuun yhdenkään sellaisen miehen kanssa kenellä on tatuointeja.. Kertoo jotain heidän luonteesta. Mä en vaan siedä hinttareita.. Yleensä näillä samoilla tatska tyypeillä on myöskin korvakoru.

• Välittömästi karvat pystyssä kun mä nään miehellä tatuoinnin tai korvakorun..

• Anonyymi

Ei yhtään. Karmean näköisiä. En ottaisi koskaan.

• Ei yhtään! 🚫

• Anonyymi

Ei yhtään.

Toisten tatuoinnit ei haittaa paitsi jos ne on rumia.

-pihallatipunen-

• Anonyymi

Vaikuttaa siltä että palstalla enemmistö tatskaamattomia kuten minäkin. Eipä kyllä tosin yllätä että täällä jossa miehet pääsääntöisesti kilttejä & kunnollisia ei ole juurikaan tatskattuja, tosin juurikin sellaisilla joilla havaittu ajoittain hallitsematonta kilahtelua niitä on, esim. zombilla ja darkillahan on myös tatskoja.
      -harmis-

• Anonyymi

Ei ole. Aion hankkia.

• Minulla ei ole tatskoja. Pidän niistä kuitenkin ja arvostan tatuointia taiteen lajina.

• Ei ole tatuointeja, muita salaisuuksia on :D

Mutta mitäpä sanotte tästä https://www.youtube.com/watch?v=0fDQ6CUxel4

hänen tatuoinneistaan?

Jos kurkkaatte muita videoita tuolta samalta naiselta, katsokaa miten tarkkaa työtä käsivarsissa on tehty. Tuo on ollut mustetaidetta (en tarkoita olkapään ruusukuvioita, vaan todellakin käsien kokonaisuuksia).

Itselle en ottaisi, mutta dääm, tälle saksalais naiselle ne todellakin käyvät!

Hän ei ole missään paljastanut tatuointiartistiaan... :(

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Tuota voisi sanoa jopa nätiksi tatskaksi:

https://imgix.ranker.com/user_node_img/50042/1000828147/original/1-photo-u1?w=650&q=50&fm=pjpg&fit=crop&crop=faces

Ehkä jonkun tuommoisenkin voisi naisella sietää:

http://www.cuded.com/wp-content/uploads/2013/09/wattercolor-poppies-tattoo.jpg

-harmis-

Jopas nyt sattui! https://kansallisperhonen.fi/suruvaippa-2/

Nimestään huolimatta, äärettömän kaunis perhonen on tämä, ja mulla oli eilen valkea paita päällä ja tuollanen lensi siihen kiinni niinku "rintakoruks"

Vähänkö siisti, olihan ihan henkittämättä kun siipiään siinä availi pikku hetken.

Ettäpä joo, hieno oli tatuoinnissakin, tuo oli 3D tatska, saatu tunne, että on irti ihosta? Hieno :)

Kukat kans, mutta ehkä ilman värejä.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Nimestään huolimatta, äärettömän kaunis perhonen on tämä, ja mulla oli eilen valkea paita päällä ja tuollanen lensi siihen kiinni niinku "rintakoruks"

Vähänkö siisti, olihan ihan henkittämättä kun siipiään siinä availi pikku hetken.

Ettäpä joo, hieno oli tatuoinnissakin, tuo oli 3D tatska, saatu tunne, että on irti ihosta? Hieno :)

"Henkittämättä" :D

Heh, jos nyt kuitenkin G:llä

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Sitten ei muutakun 3d-tatskaajaa etsimään :) ei kyllä saata suomesta löytyä riittävän hyvää.

Noi minä oikeastaan tykkäsin tuosta juuri värien vuoksi ja siksi kun se on ikäänkuin rajaton, väri häviää hienosti taustaan. Mustavalkeassa väkisin tulee se raja näkyviin:

https://www.askideas.com/media/33/3D-Black-And-White-Daisy-Tattoo-On-Girl-Right-Half-Sleeve.jpg

-harmis-

• Anonyymi kirjoitti:

Sitten ei muutakun 3d-tatskaajaa etsimään :) ei kyllä saata suomesta löytyä riittävän hyvää.

Noi minä oikeastaan tykkäsin tuosta juuri värien vuoksi ja siksi kun se on ikäänkuin rajaton, väri häviää hienosti taustaan. Mustavalkeassa väkisin tulee se raja näkyviin:

https://www.askideas.com/media/33/3D-Black-And-White-Daisy-Tattoo-On-Girl-Right-Half-Sleeve.jpg

-harmis-

Väreillä on tapana muuttua vuosien varrella.

Tuon aiemmin laittamani videolinkkinainen on kyllä löytänyt huippuammattilaisen tekemään...

Jos muistan oikein, hänkin oli käynyt kolme eri tyyppiä lävitse ennen kuin tämä kunnollinen oli löytynyt. Noissa kyllä näkyykin tekijöiden erot ja tasot. Olkapäät ja dekoltee ovat ihan sutruja...

Joo, mutta en minä anna tähän kroppaan mitään tikata, tai siis musteella ainakaan :) Veriryhmätunnus olis ainoa, mitä järkevyydessään voisin kohtalaisesti harkita.

• Anonyymi

Nainen voisi olla kaunis mutta tatskat saavat heti hylkimisreaktion minussa.
        Ehkä saan vaan vaikutuksen, että "tuo ihminen ei mahdu elämäänsä, on harkitsematon ja hallitsematon, likainen ja huomionkipeä".
        Jotain tuollaista nuo herättää.
        Ei ole enää väliä mitä ne puhuu tai tekee. Ovat jo pilanneet asiansa, eli ihmisyytensä leimoillaan.
        Minussa tuo on vain joku luonnollinen reaktio tatskattuja kohtaan.
        En ole ennen edes miettinyt, että miksi ne ovat epämiellyttäviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä saan vaan vaikutuksen, että "tuo ihminen ei mahdu elämäänsä, on harkitsematon ja hallitsematon, likainen ja huomionkipeä".
        Ei ole enää väliä mitä ne puhuu tai tekee. Ovat jo pilanneet asiansa, eli ihmisyytensä leimoillaan.

Eipä sun mielipiteelläsi taida niille naisille, tai muillekaan, olla mitään merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, no kieltämättä tuhrutatuoinnit herättää tuollaisia mielikuvia mutta jos tuommoinen äärettömän hyvä ja hillitysti tehty sen voisi varmaan ymmärtää koska siitä näkisi että nainen on todella tarkkaan harkinnut sen eikä vaan päähänpistosta laittanut.

Se onkin muuten jännä miten noita tatskoja yleensä näkee vain eurooppalaisilla ja jenkkinaisilla tai sitten jonain heimotatuointeina mutta esim. aasialaiset kaunottaret harvemmin on itseään tuhrineet.

• Anonyymi kirjoitti:

Noo, jokaisella on arvonsa ja halunsa. Ei sitä uskaltaisi paljoa moittiakaan, mutta itsellä valinta on luonnollisuus siinä kohtaa, toisekseen on matala kipukynnyskin...

Toiset ottaa tatskoja, mie sit meikkailen, muut eivät välttämättä sitä tee :)

Onneksi me kaikki saamme valita itse, niin miehet kuin naisetkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä sun mielipiteelläsi taida niille naisille, tai muillekaan, olla mitään merkitystä.

Mitä väliä sillä on? Ei minulle ainakaan mitään väliä.
        Merkitystä?
        Kyllä sillä on merkitystä, kun etsivät huomiota muilta ihmisiltä noilla tatskoillaan ja saavat aikaan hylkimisreaktion. On sillä kuule merkitystä.
        Epämielyttävyys, sen huomaa valitettavasti sekin ihminen, kehen se kohdistuu.

Mielipiteelläni on merkitystä. Harmittaako?

• Anonyymi kirjoitti:

Merkitystä?
        Kyllä sillä on merkitystä, kun etsivät huomiota muilta ihmisiltä noilla tatskoillaan ja saavat aikaan hylkimisreaktion. On sillä kuule merkitystä.

Mjaa, en kaipaa huomiota tatuoinneillani. Sen enempää kun joku muu meikeillään, värjätyillä tms. tukkamuodillaan tai vaatetuksellaan. Mieltymyksiä ne on.

Ihan itelle ne on otettu.☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Merkitystä?

No se on kyllä totta että kommenteistasikin heti huomaa epämiellyttävyyden, mutta onneksesi sinulla ei ole merkitystä.

• Anonyymi

Ei yhtään. Jos ottaisin niin hyvin pienen.

• Anonyymi

Olisiko noin 263.

• Anonyymi

Merkilistä ettäihan tieten tahtoen pitää saada rumia värilänttejä ihoonsa. Moni kaunis nainen pilaa ulkonäkönsä noilla. En huolisi moista töherrystä omaan nahkaan ja en taitaisi alkaa millekkään sellaisen tatuoidun naikkosen kanssa. Rumia ovat. Sit kun vanhenee niin noi töherrykset muuttaa vielä muotoaan niin eipä oo kehumista. Nainen on kaunis ilman mitää moista roskaa.
      Tatuoidut kiitos ei vaikka ois muuten millainen.

• Anonyymi

Oli käsivarressa kaksi ja puoli tatuointia jotka tein joskus -70 luvun alkupuolella. Siihen aikaan oli aika harvinaista että naisella oli tatuointeja. Otin ne kyllä pois -80 luvun loppupuolella, kaduin tekeleitä eivät olleet mitään taideteoksia.

• Anonyymi

Turhia Töherryksiä..

• Anonyymi

Ei oo eikä tuu. En ole kaunista tatuointia vielä nähnyt. Näyttävät helposti tuhruilta, jos vaatteiden tai tukan väri, tyyli tai kuosi ei osu yksiin kuvan kanssa. Vaatteiden leikkaukset voivat peittää ja paljastaa kuvasta epämääräisen osan, taas menee pieleen esteetikon silmissä. Tatuoinnit rajoittavat liikaa. Ja mulla on niitä kohtaan myös sitoutumiskammo.. ukostakin pääsee helpommin eroon kuin tatuoinnista.

xLiner

• Anonyymi

Eipä läskikään ole esteettistä.

• Anonyymi

Kyllä tatuoitu muija muistuttaa lähinnä maksullista naikkosta. En sotkeutuisi sellaisen kans edes kerta juttuun.

• Vaikea laskea, kun esim nilkan ympäri menee kaksi tatuointia, jotka näyttää yhdeltä, mutta siinä on siis kaksi eri designia ja tekijää..

Mutta tatskat, eli ihon koristelu on hyvä keino pitää persuätmit ja muut vanhoilliset miesoletetut loitolla.

• Anonyymi

Tuossa olikin hyvä perustelu tatuoinnin ottamiseen 👍

xL

• Anonyymi kirjoitti:

Tuossa olikin hyvä perustelu tatuoinnin ottamiseen 👍

xL

Mä oon ensimmäiset tatskat ottanut muutenkin vasta päälle 40v, että ne ei tosiaan ole mitään nuoruuden hairahduksia. Aina mä oon niistä kyllä tykännyt...en kai mä niitä muuten olis laittanutkaan 😄

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Mä oon ensimmäiset tatskat ottanut muutenkin vasta päälle 40v, että ne ei tosiaan ole mitään nuoruuden hairahduksia. Aina mä oon niistä kyllä tykännyt...en kai mä niitä muuten olis laittanutkaan 😄

Sehän on pääasia että itse tykkää.

Näin tässä kesällä naisen, jolla oli joka puolella ihmeellisiä töherryksiä, kuin lasten piirustuksia tai jostain kuvia jostain tehtäväkirjasta. Isojakin vielä. Kai sekin niistä itse tykkäsi. Mua alkoi jo vähän ahdistamaan ne kuvat.

xL

• Anonyymi kirjoitti:

Sehän on pääasia että itse tykkää.

Näin tässä kesällä naisen, jolla oli joka puolella ihmeellisiä töherryksiä, kuin lasten piirustuksia tai jostain kuvia jostain tehtäväkirjasta. Isojakin vielä. Kai sekin niistä itse tykkäsi. Mua alkoi jo vähän ahdistamaan ne kuvat.

xL

Mä oon nähnyt kuvia jostain miehestä, joka oli teettänyt lastensa piirustuksista tatuointeja..että joo. 🙄

• Wwuwuw kirjoitti:

Mä oon nähnyt kuvia jostain miehestä, joka oli teettänyt lastensa piirustuksista tatuointeja..että joo. 🙄

Tuosta sainkin idena, että jos pistäs tyttöjen kirjoittamaan itse etunimensä ja sitten kiikuttas sen tatuointiartistille ja hän kopsaisi sen mun iholle. :)

• Anonyymi

Ei yhtään, en ole oikein koskaan hiffannut niiden pointtia. Kalliita ja epäterveellisiäkin ovat.

Mulle on kyllä sanottu, että niskaan kannattaisi laittaa, on kuulemma niin kaunis niska.

Ehkä laitankin sinne sellaisen viivakoodimaisen tatskan, jossa lukee pienen pienellä

Feministi
      Psykonarttu
      Vihervassari
      Kulttuurimarxisti
      Neurootikko

Unohtuikohan joku..

-flowersreally-

• Pihtarihuora?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Pihtarihuora?

Hmmm, no yleisellä tasolla ehkä, mutta en koe kovin henkilökohtaista sidettä tuohon.

Tosikukkanen voisi olla myös listalla.

-flowers-

• Anonyymi kirjoitti:

Hmmm, no yleisellä tasolla ehkä, mutta en koe kovin henkilökohtaista sidettä tuohon.

Tosikukkanen voisi olla myös listalla.

-flowers-

Toisin kuin psykonarttuun? Oho..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Toisin kuin psykonarttuun? Oho..

Mitäs yllättävää siinä nyt on.

-flowers-

• Anonyymi

Niin että laittais kauniiseen niskaan tatskan, ei olis enää kaunis niska.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Turska- tatska, semmonen sulle laitetaan..
        http://tattoo-journal.com/wp-content/uploads/2015/08/fish-tattoo-40.jpg

Palstatapaamisessa juotetaan sut känniin ja tommonen kädessä, tai jossain heräät..

Senkun näkis, jonkun yrittämässä juottaa mua känniin.

Mutta niin, suvakkihuorahan tuosta listasta puuttui, yksi tärkeimmistä.

-flowersreally-

• Anonyymi

• Anonyymi
      • Anonyymi

Huhuu, oletko käynyt...

Mukavaa sunnuntaita :)

• Anonyymi

Oikeasti kovat kundit ei röökaa.

-flowersreally-

• Anonyymi

Heh, meinasin just linkata saman. Kaljupäiset partasuut tatuoitune peniksineen menee piiloon pöytien taakse, mutta atm:n oloinen tatuoimaton rillipää vaan chillailee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, meinasin just linkata saman. Kaljupäiset partasuut tatuoitune peniksineen menee piiloon pöytien taakse, mutta atm:n oloinen tatuoimaton rillipää vaan chillailee.

Ätmillä ei ole mitään menetettävää kun ei ole elämänhaluakaan.

• Ei rosmollakaan näyttäny tatskoja olevan..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei rosmollakaan näyttäny tatskoja olevan..

Kokeilla on senkin edestä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Kokeilla on senkin edestä.

Sitäkin vois kokeilla. Eheh. 🙄

• Anonyymi

2 , nuorena merimiehenä kännipäissä Rotiksessa ja Aarhusissa :(

• Anonyymi

Tatuoinneistakin ruikuttaminen kulkee melko suhteessa naisten saamisen kanssa, mitä enemmän ruikuttaa niin sitä vähemmän saa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Olisi jättänyt kuvan vaaleammaksi, meni liian suttuiseksi.

• Anonyymi

Aika hurja, en suosittelis kenellekään.

• Nolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2275
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      27
      2023
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1539
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1397
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1241
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      96
      1091
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1017
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      923
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      810
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      765
    Aihe