Mikä on heidän välinen suhde?
Tuntuvat väittelevän kuin vuosia yhdessä ollut, vanha aviopari ;)
Kaskenpolttaja ja Harmaaritari
59
53
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin on kadonnut elisakettu-täti?
- Anonyymi
Eihän Elisakettu täällä koskaan ole päivystänyt 24/7. Hän pistäytyy silloin tällöin ja on välillä pitkiäkin aikoja poissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän Elisakettu täällä koskaan ole päivystänyt 24/7. Hän pistäytyy silloin tällöin ja on välillä pitkiäkin aikoja poissa.
Näennäisesti.
Kaskenpolttaja on jonkun vakkarin uusin luomus...Saattaa olla Perttikin..
- Anonyymi
Vanha vakkari on.
- Anonyymi
Ei ole Pertti. Kaskenpolttaja on nainen. Nimimerkkien tuuletusta.:)
blade83, olet tietenkin ihan pihalla. Olen kyllä uusi luomus, ihan uusi, en kenenkään entisestä olomuodosta noussut.
Jos sinusta tuntuu, että olen jotenkin tutun oloinen, en yhtään ihmettele, meitä tolkun ihmisiä on onneksi aika paljon :)
- Anonyymi
Kaskenpolttaja on kenties parhain tyyppi palstalla. Ihanan arvoituksellinen ja rakastettavan salaperäinen. ;)
- Anonyymi
Pientä ryppyä rakkaudessa.
- Anonyymi
Kaskis tule vain mukaan keskusteluun.;)
- Anonyymi
Yleensä Kaskis osallistuu joka ketjuun, suloinen. Missä nyt? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä Kaskis osallistuu joka ketjuun, suloinen. Missä nyt? ;)
Aivan, kaskiksella on aina paljon asiaa. Yllättävää ettei häntä nyt näy?
Rakkaat...olen hyvin pahoillani, että minun live-elämäni häiritsee hiukan täällä päivystämistäni. Olen palannut, ei hätää, kaikki on hyvin :)
- Anonyymi
Kalutkaa rauhassa, mielikuvituksia estoitta kehiin ja viihdyttäkää toisianne.....
- Anonyymi
Eihän nyt vain pienestä leikistä kukaan suutu?
- Anonyymi
Kukin vuorollaan.
Olen itse sitä mieltä, että nämä tällaiset aloitukset ovat kurjia siksi, että ne helposti ovat jotain muuta kuin hauskoja. Niihin kerääntyy sellaisia kommentteja, joiden viesti ei ole positiivinen.
Ja kuten tuolla joku sanoikin, eri keskustelijoiden parisuhde-ja muita kuivioita on aivan turha pohdiskella, koska se ei kuulu muille ja muut eivät voi muuta kuin satuilla ja silloin se on väärän tiedon levittämistä.
Ihan kaikkea ei voi laittaa huumorin piikkiin.
Ja eri nikkien taustojen pohtiminen, sen miettiminen kuka kenenkin tuhkasta on noussut on myös aika turhaa siinä mielessä, ettei sitä voi tietää.
Siinä mielessä kyllä ymmärrän sitä, että joillakin on tarve härveltää ja hämmentää ja "tietää"
Voi rakkaat...minulla on nyt vähän kiirus, pitää yrittää välillä tehdä muutakin kuin päivystää täällä. Jaksatteko odottaa iltaan asti, kun palaan takaisin tuolta ulkomaailmasta?
Nyt on ihan pakko valjastaa ratsu ja karauttaa ihmisten ilmoille...per....hana...sataa vettä, eikä ratsussani ole kattoa! No nyt alkoi ottaa päähän....tärkeyspaperit kastuu!- Anonyymi
Mikä noiden ratsujuttujen yms. tarkoitus on? tuntuu että kaikilla palstalaisilla on samanlainen outo "huumori", ikään kuin haluttaisiin kuulostaa rempseiltä ja hauskoilta. Puhutteko te tuollaista livenäkin?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä noiden ratsujuttujen yms. tarkoitus on? tuntuu että kaikilla palstalaisilla on samanlainen outo "huumori", ikään kuin haluttaisiin kuulostaa rempseiltä ja hauskoilta. Puhutteko te tuollaista livenäkin?
No voin puhua vain omasta puolestani, jos joku muu puhuu ratsuista, en tiedä hänen motiivejaan.
Minä luin lapsena ja nuorena lukuisia satuja prinseistä ja prinsessoista ja sikopaimenista ja vaikka mistä sellaisesta..tiedät varmaan Lumikin, Tuhkimon, Adalmiinan helmi oli ihan lemppareitani.
En tykännyt lainkaan eläinsaduista.
Ja noissa saduissahan uljaat prinssit saapuivat ratsuineen ja valloittivat prinsessan ja niin he elivät onnellisena elämänsä loppuun asti.
Outo huumori on vaikeampi juttu. Itse olen tällainen samanlainen livenäkin ja tietysti jos vastaan tulee samalla tavalla outo humoristi, syntyy tietenkin outoa huumoria tai "huumoria" kuten sinä asian ilmaiset. Jos itse on toisella tavalla outo, ei ehkä ymmärrä meitä tällä tavalla outoja.
Minä haluan kuulostaa rempseältä ja hauskalta, koska äiti opetti, että nauru pidentää ikää. Minulla on noita ikää lyhentäviä tekijöitä sen verran, että pitää nauraa paljon, että se kompensoituu.
Tosi kurjaa, jos et pääse mukaan tähän outoon "huumoriin". Miten sitä asiaa voisi ratkoa, osaatko sanoa?
Tiedäthän muuten, että aloituksesi on typerä?
- Anonyymi
Suloinen Elluseni, rauhoitu kulta.:)
Anonyymi kirjoitti:
Suloinen Elluseni, rauhoitu kulta.:)
Olen rauhallisempi kuin viilipytty.....vaikkakin aivot jäivät päälle. Niin käy aina ,kun pitää olla sosiaalinen ja "pätevä". Siksi iltamenot ovat vähän ongelmallisia nukkumista ajatellen.
Olisiko kultainen leikkaus? Pituudessa, painossa tai ihan missä vaan.
Kultainen leikkaus kuulostaa aika hyvältä. Minä ja Harmis...en muuten muista miten se kultainen leikkaus meni....pitäs tietää.
- Anonyymi
Matemaattisestikö tarkoitit, siis miesnäkökulmasta katsottuna... vai?
Sitähän minäkin epäilin; vaik en mitään tiedä. =))
Illanjatkoja sullekin Sergei!
- Anonyymi
Tietääkseni suhdetta ei ole, jos olisi se olisi varmaan äxäsuhde, on se kaskis niin kova jänkäämään. Täällä palstallahan se toki on positiivista että osallistuu, minä en vain ehkä ole keskustelukumppanina paras mahdollinen kun en jaksa/kykene niin rakentavaan keskusteluun kuin mitä kaskis varmaan toivoisi.
Hän paremmin sopii palstan muiden kyökkäreiden keskusteluihin kun tykkää analysoida, vääntää ja kääntää loputtomasti niin kuin ne muutkin. Minä taas en jaksa juurta jaksain kaikkia kantojani alkaa selvittämään kun ne on jo ajat sitten selvitetty täällä vaikka eihän se tokikaan kaskiksen vika ole jos ei niitä ennen ole nähnyt.
-harmis-- Anonyymi
Iteksenne te täällä väännätte, kuka helkkari asioita nyt niin kovasti jaksaa pohtia. Vahvasti luonnontieteisiin perustaen sanon, että moni asia on joko tällä tavalla tai sit ei.
- Anonyymi
Harmis ikisinkkuna on väännellyt eri lehtiotsikoista tulkintojaan mieleisekseen palstalla jo varmaan viisitoista vuotta, niin vanhoja juttuja en ole vielä tavannut, etteikö siellä silloin tällöin ikisinkku-nikki esiintyisi
Varsinainen vääntelemisen gränd old äätm, huolimatta että: (sitaatti) "en jaksa/kykene niin rakentavaan keskusteluun kuin mitä kaskis varmaan toivoisi."
- No, vanha suomalainen sananlasku: yrittänyttä ei laiteta ;)
tv. huru-ukko kans - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmis ikisinkkuna on väännellyt eri lehtiotsikoista tulkintojaan mieleisekseen palstalla jo varmaan viisitoista vuotta, niin vanhoja juttuja en ole vielä tavannut, etteikö siellä silloin tällöin ikisinkku-nikki esiintyisi
Varsinainen vääntelemisen gränd old äätm, huolimatta että: (sitaatti) "en jaksa/kykene niin rakentavaan keskusteluun kuin mitä kaskis varmaan toivoisi."
tv. huru-ukko kansAahahahahhhhahhhhaaah hahah hah huru-ukko klubi
- Anonyymi
Yrittäjää ei huolita olisi parempi sanonta. Ja tuo että: nykyään ainoastaan miljonääreillä on Suomen valtiossa varaa tehdä töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tv. huru-ukko kansEipä ole viittätoista vuotta täynnä, sun täytyy olla sekaisin tai sitten sekoitat henkilöitä.
-harmis- No älä nyt ole vaatimaton, onhan meillä suhde. Palstasuhde, edustamme varmaankin juuri sitä pitkään yhdessä ollutta avioparia, jossa vaimo jankuttaa ja jankuttaa ja mies on lakannut kuuntelemasta jo vuonna 1970.
Mikäkö suhde? Kirjoittavat samalla palstalla, että lähes sukua. :oD
Juuri niin Dissa. Kun kirjoittaa samalla palstalla, on välittömästi suhteessa milloin kenenkin kanssa. Elämä on täällä ja totuus on täällä...niin ja outo "huumori" kuten tuolla joku sanoi, sekin on täällä.
Sitten on niitä, anonyymejä useimmiten, jotka pohtivat näitä suhdekuvioita ja "tietävät" tietenkin kuinka asiat ovat.
Elämä on... :DKaskenpolttaja kirjoitti:
Juuri niin Dissa. Kun kirjoittaa samalla palstalla, on välittömästi suhteessa milloin kenenkin kanssa. Elämä on täällä ja totuus on täällä...niin ja outo "huumori" kuten tuolla joku sanoi, sekin on täällä.
Sitten on niitä, anonyymejä useimmiten, jotka pohtivat näitä suhdekuvioita ja "tietävät" tietenkin kuinka asiat ovat.
Elämä on... :DNo tätähän se on. Muakin on naitettu vaikka minne. 😃
Disse kirjoitti:
No tätähän se on. Muakin on naitettu vaikka minne. 😃
Niinpä. On mukava naittaa ihmisiä. Ennen kylissä oli ne ..mitä ne nyt olikaan, ne vanhemmat naiset, jotka naittivat kylän nuoria, arvostettu ammattikunta, nyt ovat nämä nettinaittajat :D
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Niinpä. On mukava naittaa ihmisiä. Ennen kylissä oli ne ..mitä ne nyt olikaan, ne vanhemmat naiset, jotka naittivat kylän nuoria, arvostettu ammattikunta, nyt ovat nämä nettinaittajat :D
Nettinaittajat vaan ei tunne naitettavia. 😁
Disse kirjoitti:
Nettinaittajat vaan ei tunne naitettavia. 😁
Siinähän se vika onkin, eivät edes tiedä kuka on nainen ja kuka mies ja minne ne parisuhdekiinnostukset suuntautuvat.
Ei se taida heitä haitata.Kaskenpolttaja kirjoitti:
Siinähän se vika onkin, eivät edes tiedä kuka on nainen ja kuka mies ja minne ne parisuhdekiinnostukset suuntautuvat.
Ei se taida heitä haitata.No toisaalta... jos tunteet ovat jokaisen omia? Tiesivätkö edes ne naittajat, ketkä tunsivat henkilökohtaisesti kummatkin, että sopisivat toisilleen? Tuskin? Mutta mitä paineita he latasivat? 😬
Disse kirjoitti:
No toisaalta... jos tunteet ovat jokaisen omia? Tiesivätkö edes ne naittajat, ketkä tunsivat henkilökohtaisesti kummatkin, että sopisivat toisilleen? Tuskin? Mutta mitä paineita he latasivat? 😬
Luulen, että silloin suhtauduttiin vähän toisin näihin pariutumisasioihin ja ei kai sitä silloinkaan ollut pakko toista ottaa, jos ei lainkaan napannut.
Luulen, että silloin suhtauduttiin vähän toisin näihin pariutumisasioihin ja ei kai sitä silloinkaan ollut pakko toista ottaa, jos ei lainkaan napannut.
Tiedä häntä? En ole elänyt sitä aikaa...
Disse kirjoitti:
Tiedä häntä? En ole elänyt sitä aikaa...
En minäkään ole elänyt, mutta olen katsonut Suomi-filmejä ja nehän ovat totta...eikö niin?
En minäkään ole elänyt, mutta olen katsonut Suomi-filmejä ja nehän ovat totta...eikö niin?
Severi suhinen parittaa Tapio Rautavaaran ja jonkun sirkeäsilmäisen tytön? Jup...
Disse kirjoitti:
Severi suhinen parittaa Tapio Rautavaaran ja jonkun sirkeäsilmäisen tytön? Jup...
Juu ja äkkiä kuvassa on kauniita koivunrunkoja ja sininen taivas ....siitä se elämä ja onni alkaa...
- Anonyymi
Kyllä heillä oikea suhde on, pikkulinnut kertoivat. (wuppis)
Pönttiskin halusi siihen mukaan kolmen kimppaan.- Anonyymi
wuppis onkin luotettava tietolähde.
-harmis- - Anonyymi
Tuskinpa Pönttistä enää vähempää kiinnostaa kun lukee tämänkin päivän jutut. Saattaa prinssit ja ritarit unohtua. Leikissä on aina puolet totta.
- Anonyymi
Luulen että Boris Johnsson tietää kanssa prinsseistä ja prinsessoista.Siksi haluaa pikimmiten eroon.Ehkä on vielä oikeitakin ritareita jossakin saarella,
- Anonyymi
Jonssonin Pooriista tulee mieleeni se 70- luvun Eemeli-elokuvissa Aatu-renkiä esittänyt henki, luimma Björn Gustafson.
- Anonyymi
Hyvin oivallettu.Niin minustakin.Taitaa Boriksella olla aika iso rengin homma meneillään.
- Anonyymi
En yleensä kommentoi näihin tylsiin aiheisiin, mutta sen verran kommentoin, että on aika tyhmää pohdiskella, että kuka kukakin oikeasti on.
Olen niin samaa mieltä kanssasi. Jos olisi edes teoreettinen mahdollisuus oikeasti tietää, sitä voisi jollakin tasolla ymmärtää, mutta kun nyt on vain sadut ja tarinat, kenellä villeimmät. Voi se tietenkin nousta jostain sellaisesta samasta kuin nuotiotarinat , kummitusjutut ja kansanperinne ylipäätään.
Kuule aloittaja, olisit sinä voinut reilusti sanoa, että olet mustasukkainen.
Minä annan sinulle neuvon, ettei sinun tarvitse tehdä tällaisia aloituksia ja pohtia minun ja jonkun toisen kirjoittajan suhdetta.
Kun huomaat minut jossakin väittelemässä tai jankkaamassa tai tekemässä jotain muuta, missä haluaisit olla myös mukana, rohkaise mielesi ja sano sanasesi sinne väliin. Jos sinusta tuntuu, etten ymmärrä huomioida sinua, kun teistä anonyymeistä on vähän vaikea tietää, kuka oli se, joka huomiota tarvitsi, voit ihan vaikka sanoa, että Kaskis, väittele minun kanssani, haluan myös kokeilla millaista on väitellä kuin vanha aviopari. Huomioin mielelläni sinua, kun vain vinkaat milloin olet lähellä.- Anonyymi
Tai vältellä -kuten vanha aviopari kun sukset menivät ristiin.
Anonyymi kirjoitti:
Tai vältellä -kuten vanha aviopari kun sukset menivät ristiin.
Hieman arvoituksellinen kommentti.
- Anonyymi
Onko kaskenpolttaja nainen? itse kuvittelin hänet ensin mieheksi mutta mukavampaa oikeastaan ajatella että niiden muutamien lukemieni hänen kirjoittamien kommenttien takana olisikin nainen
- Anonyymi
Niin - vähän niin kuin Kalevalan Louhi.Arvaillaan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?771486Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13987Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79892Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.91870Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51714- 53664
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot136641Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48631Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51631- 71593