Mietin mitä ihmiselämään kuuluu. Moni heittää ajatuksia siitä ettei saa pillua ja naiset siitä etteivät löydä sopivaa miestä.
Oma problematiikkani on toista luokkaa. Olen elänyt vissiin monta elämää. Saanut monta naista ja lasta ja myös tavallaan menettänyt.
Itselläni näitä elämän kiertoja on ollut jo kolme. Naisia, koteja ja lapsia. En siis ole mies joka vannoo pillun perään, jostain syystä se kuitenkin aina kiehtoo monista onnistumisesta ja epäonnistumisista huolimatta. Vai voiko koskaan epäonnistua, jospa kysymys on vain sopeutumisesta tarpeineen ja molemmin puolin?
AsianVierestä
Montako elämää sinulla on jo ollut?
18
81
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ajat takaa tuolla sopeutumisella?
Niin...onko epäonnistunut, jos on tehnyt parhaansa? Ihmissuhteissa siis
- Anonyymi
ihmiset joutuvat aina sopeutumaan tilanteessa jossa ei ole yksin.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäNoinhan se on.
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäJuuri niin. Elämänkokemusta on vaikea pitää epäonnistumisena sitten loppupeleissä
- Anonyymi
Minä olen käsittääkseni kiertänyt eri ekosysteemejä eri elämänmuotoina jo tuhansia vuosia.
-flowersreally-- Anonyymi
Sinä olet hauska mutta viestissäsi on paljon totuutta.
Olet kuin rakkaus joka ei koskaan katoa:)
AsianVierestä
- Anonyymi
Onko sinulla näitä ollut ja onko yhä?
https://www.youtube.com/watch?v=6CS_XJc2Dak
AsianVierestä Hyvää mulkkua on vaikea löytää..
Tää on mun neljäs elämä: lapsuus, nuoruus, nuori aikuisuus, ja nyt tämä tässä.Kerran meditoidessa vaivuin aika diippeihin fiiliksiin ja tunsin kuinka olin veden alla. Oli ihanan hiljaista ja auringon valo siivilöityi meren pimeyteen..kuvittelin olevani merikilpikonna. 😄
- Anonyymi
Mitä kuuluu nykyiseen? Sinä vahvempana mitä koskaan mutta mitä muuta? Tukahdutettuja tunteita ja säätelyä.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Mitä kuuluu nykyiseen? Sinä vahvempana mitä koskaan mutta mitä muuta? Tukahdutettuja tunteita ja säätelyä.
AsianVierestä"Tukahdutettuja tunteita ja säätelyä."
Ei kai sentäs.
Pyrin tekemään sitä mistä oikeasti tykkään ja mistä tulee hyvä olo.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
"Tukahdutettuja tunteita ja säätelyä."
Ei kai sentäs.
Pyrin tekemään sitä mistä oikeasti tykkään ja mistä tulee hyvä olo.Hmm. hyvä lähtökohtainen ajatusmaailma.
Itse teen samaa mutta samalla joudun ajattelemaan paljon mistä muut tykkäisivät. Olen onnistunut toisten ihmisten toiveiden täyttämisellä mutta samalla olen laiminlyönyt osin omiani. Elämää on kuitenkin jäljellä ja näinkin voisi elää.
AsianVirestä Anonyymi kirjoitti:
Hmm. hyvä lähtökohtainen ajatusmaailma.
Itse teen samaa mutta samalla joudun ajattelemaan paljon mistä muut tykkäisivät. Olen onnistunut toisten ihmisten toiveiden täyttämisellä mutta samalla olen laiminlyönyt osin omiani. Elämää on kuitenkin jäljellä ja näinkin voisi elää.
AsianVirestäEihän nuo asiat välttämättä ristiriidassa ole.
- Anonyymi
Entinen elämä ja uusi elämä.
Uusi elämä Jeesuksen armossa.- Anonyymi
Sama täällä
- Anonyymi
Enpä tiiä, tuo ihmisten tarve pilkkoa elämänsä osiin uuden edessä "sitten kun on uusi kumppani/työpaikka/paikkakunta jne". Näkisin vain saman toistoa vivahde-eroilla. Onko tämä jatkuvaa toiviolaisuutta, sitten aloitan uuden elämän, kun sitä ja tätä.
Joo, kun näin topiikin etusivulla niin luulin tarkoittavan konkreettisia edellisiä elämiä mutta menisi parapsykon puolelle, heh. - Anonyymi
Aikoinaan muutin paljon. Jokainen uusi osoite tuntui uudelta elämältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5552175Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4011776Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221590Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641418JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191166- 561112
- 1181097
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16888Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13858Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823