Mikä sanonta tämä on? en muista paikkakuntaa, enkä tarkkaa sanamuotoa.
Voit viedä tytön/pojan ulos ______:sta, mutta et saa ______ hänestä ulos.
Tuossa nuo viivat tarkoittaa sitä paikkakuntaa - kiitos, jos joku muistaa!
Mikä sanonta tämä on
5
96
Vastaukset
- Anonyymi
Peräseinäjoki?
- Anonyymi
Tai sitten Ii?
Mutta veikkaan että ei alunperin ei viittaa mihinkään paikkakuntaam, vaan maaseutuun yleensä. Tunnetaan englannin kielessä muodossa:
"You can take the boy out of the farm, but you can't take the farm out of the boy"
Tarkoittaa siis kutakuinkin että ihminen ei muutu syvemmältä olemukseltaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten Ii?
Mutta veikkaan että ei alunperin ei viittaa mihinkään paikkakuntaam, vaan maaseutuun yleensä. Tunnetaan englannin kielessä muodossa:
"You can take the boy out of the farm, but you can't take the farm out of the boy"
Tarkoittaa siis kutakuinkin että ihminen ei muutu syvemmältä olemukseltaanKiitos.
Siihen sopivat aivan kaikki paikkakunnat ja farmit ja torpatkin.
Se ehkä juuri noin on, ihminen ei syvimmältä olemmukseltaan muutu. Mistä sen syvimmän sitten ammensikaan?
- Anonyymi
Mie läksi karjalast, mut karjala ei lähe miust....
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871853Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1471312YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä681141- 651002
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82931Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli86858Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.128840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810