Hyvännäköseksi haukuttu, 3kymppiseltä näyttävä, ei tupakoiva tai ei alkoholia käyttävä urheilullinen 44v. mies. Tulee joskus käytyä baarissa kavereita moikkaamassa jne. Mutta ei ole kiinnostusta enään naisiin. Eikä oikeastaan siihen seurusteluunkaan. Nykyän sitä etsii naista mielummin seksittömän parisuhteeseen. Nainen jonka kans voi olla, elää ja seuraa pitää, keskustella kaikesta ja lomailla jossain.. semmonen nainen joka hoitas ne hommat vaan yksikertasesti jossain muualla, kelpaisi mielummin. Oon vaan tullu siihen tulokseen, että seksi ja seksuaaliset jännitteet ja erilaiset mielihalut ja odotukset tuhoaa hyviä parisuhteita. Nainen jota saa rakastaa, muttei siihen tartte rakastua. On vaan niin paljon kevyempi mielikin kaikesta, eikä mikään ota päähän.
SInkkuna vieläkin
23
<50
Vastaukset
Miten naista rakastetaan rakastumatta?
- Anonyymi
Miten omaa lasta rakastetaan rakastumatta? Miten vanhempia rakastetaan rakastumatta?
Anonyymi kirjoitti:
Miten omaa lasta rakastetaan rakastumatta? Miten vanhempia rakastetaan rakastumatta?
Kasvetaan rakkauteen?
- Anonyymi
Voi kuule, mun unelma! Valitettavasti vain en asu Suomessa enkä sinne halua muuttaa. Sinun kaltaisesi miehen kyllä huolisin, mutta yhtä vaikea löytää kuin neulaa heinäsuovasta. Tämän takia sinkkuna jo yli kymmenen vuotta. En todellakaan kaipaisi muuta kuin syvää ystävyyttä, yhteenkuuluvaisuutta, toinen toisensa tukemista niin hyvinä kuin pahoinakin päivinä.
Ja alkottomuus ja tupakoimattomuus piiiiiiitkä plussa! Niin, ei se suhde vaadi mitään seksiä välttämättä ollakseen kaikki kaikessa. Seksi on ihan yliarvostettua vouhotusta. Vaikka se jonkun kanssa on kivaa ja antoisaakin, niin silti sitä ilmankin voi elää oikein onnellisena ja hyvin voivana.
Tuntea rakkautta sydän tulvimalla ja yhteenkuuluvuutta. Minusta on ihan huttua puhua aina siitä seksistä ihan kun mikään muu ei olis mitään tai merkkais mitään. Seksin sanotaan olevan liima, mikä liimaa yhteen. Mutta olen eri mieltä, kyllä se toisen ihmisen arvostaminen ja pitäminen siitä ihmisestä aidosti sellaisenaan on enemmän liima, kun joku vehkeiden yhteen hinkkaaminen.Kyllä se seksi saattaa liimakin olla, mutta pitää olla jotain liimattavaa. Jos kaikki muu puuttuu, ei seksikään voi mitään liimata.
Seksi edellä meneminen ei minusta ole järkevä tapa, ei ainakaan omalla kohdallani . Pidän kyllä seksistä, paljonkin, mutta jos se muu puuttuu, ei myöskään seksi tule mieleen.
Ja on niinkin, kuten sanoit, että voi tuntea rakkautta sydän tulvimalla ja yhteenkuuluvuutta ihman seksiä. Suhde voi olla hyvä ja syvä ilman seksiä .Ja suhde voi olla pe*seestä, vaikka olisi täynnä seksiä.Kaskenpolttaja kirjoitti:
Kyllä se seksi saattaa liimakin olla, mutta pitää olla jotain liimattavaa. Jos kaikki muu puuttuu, ei seksikään voi mitään liimata.
Seksi edellä meneminen ei minusta ole järkevä tapa, ei ainakaan omalla kohdallani . Pidän kyllä seksistä, paljonkin, mutta jos se muu puuttuu, ei myöskään seksi tule mieleen.
Ja on niinkin, kuten sanoit, että voi tuntea rakkautta sydän tulvimalla ja yhteenkuuluvuutta ihman seksiä. Suhde voi olla hyvä ja syvä ilman seksiä .Ja suhde voi olla pe*seestä, vaikka olisi täynnä seksiä.Saattaa toki, ehkä enemmän seksuaalisille ihmisille kun minä. Mulla ei ole koskaan ollut mitenkään vahva seksuaalivietti. Puuskittain ja hetkittäin, mutta se menee yhtä äkkiä ohi se puuska kun tulikin. Enkä koe minkäänlaista mielipahaa, vaikka toinen kieltäytys seksistä loppuelämänsä. Kunhan on muuten vaan ihana ittensä. Se ihminen mimmoinen on.
Sikäli kun en ole koskaan kokenut seksin olevan niin hieno juttu tai tärkeä tekijä tykkäämisessä itselleni, niin en ehkä osaa sitä kovin ihmeenä ja arvossa pitääkään?
Olen toki onnellinen, että nykyään seksistä saan mitä olettaa voikin saavan, kun se sujuu. Mutta ei se koukuta mua mitenkään. Enemmän toisen iholla ja lihoissa nyhjääminen koukuttaa, kun itse akti tai vaikkapa sen tyydytyksen hakeminen.
Mutta juu, seksi on joillekin iso osa elämää.
"Ja suhde voi olla pe*seestä, vaikka olisi täynnä seksiä." Joskus jopa siksi, että siinä on seksiä enemmän kun mitään muuta sisältöä...Abrakadabra kirjoitti:
Saattaa toki, ehkä enemmän seksuaalisille ihmisille kun minä. Mulla ei ole koskaan ollut mitenkään vahva seksuaalivietti. Puuskittain ja hetkittäin, mutta se menee yhtä äkkiä ohi se puuska kun tulikin. Enkä koe minkäänlaista mielipahaa, vaikka toinen kieltäytys seksistä loppuelämänsä. Kunhan on muuten vaan ihana ittensä. Se ihminen mimmoinen on.
Sikäli kun en ole koskaan kokenut seksin olevan niin hieno juttu tai tärkeä tekijä tykkäämisessä itselleni, niin en ehkä osaa sitä kovin ihmeenä ja arvossa pitääkään?
Olen toki onnellinen, että nykyään seksistä saan mitä olettaa voikin saavan, kun se sujuu. Mutta ei se koukuta mua mitenkään. Enemmän toisen iholla ja lihoissa nyhjääminen koukuttaa, kun itse akti tai vaikkapa sen tyydytyksen hakeminen.
Mutta juu, seksi on joillekin iso osa elämää.
"Ja suhde voi olla pe*seestä, vaikka olisi täynnä seksiä." Joskus jopa siksi, että siinä on seksiä enemmän kun mitään muuta sisältöä...Tuokin asia tuli mieleen, kun monet ajattelee seksin olevan se motiivi miksi nainen vaikkapa ihastuu johonkin toiseen mieheen. Tuntuu, että hyvin harva ihminen oikeasti tajuaa, että se syy voi olla jotain ihan muuta kuin seksi miksi joku muu mies on ihmisenä enemmän oikea, kun joku muu.
Joku ihminen on vaan ihmisenä ilman seksiäkin, niin uskomattoman läheinen ja hyvä kumppani, että olis hyvä kun ihmiset oppis tajuamaan senkin, ettei seksi ole suinkaan mikään ainoa syy ajautua vaikka parisuhteesta toiseen.
Voi olla ettei se ole syy ollenkaan. Ei mennä pikkarit märkinä, vaan tajutaan jonkun olevan oikeampi kun se melkein oikea.- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Tuokin asia tuli mieleen, kun monet ajattelee seksin olevan se motiivi miksi nainen vaikkapa ihastuu johonkin toiseen mieheen. Tuntuu, että hyvin harva ihminen oikeasti tajuaa, että se syy voi olla jotain ihan muuta kuin seksi miksi joku muu mies on ihmisenä enemmän oikea, kun joku muu.
Joku ihminen on vaan ihmisenä ilman seksiäkin, niin uskomattoman läheinen ja hyvä kumppani, että olis hyvä kun ihmiset oppis tajuamaan senkin, ettei seksi ole suinkaan mikään ainoa syy ajautua vaikka parisuhteesta toiseen.
Voi olla ettei se ole syy ollenkaan. Ei mennä pikkarit märkinä, vaan tajutaan jonkun olevan oikeampi kun se melkein oikea.Hyvää pohdintaa.
Abrakadabra kirjoitti:
Tuokin asia tuli mieleen, kun monet ajattelee seksin olevan se motiivi miksi nainen vaikkapa ihastuu johonkin toiseen mieheen. Tuntuu, että hyvin harva ihminen oikeasti tajuaa, että se syy voi olla jotain ihan muuta kuin seksi miksi joku muu mies on ihmisenä enemmän oikea, kun joku muu.
Voi olla ettei se ole syy ollenkaan. Ei mennä pikkarit märkinä, vaan tajutaan jonkun olevan oikeampi kun se melkein oikea.Kun itse olen enempi tunneihminen ( tunne se on tietysti seksuaalinen viehätyskin? niin kyllä minä ihastun siihen ihmiseen. En osaa mennä seksi edellä. Se tulee sitten jossakin kohtaa, jos asia etenee. Siksi onkin jotenkin hassua lueskella näitä seksi edellä meneviä juttuja.
Siihen parisuhteeseen liittyy niin paljon muutakin kuin vain se seksi ja jollei se muu toimi, eipä siihen sitten oikein mitään jää minun tapaisellani ihmisellä.
Vieressä , kyljessä, kainalossa, iholla nyhjääminen on niitä hienoimpia asioita parisuhteessa :)Kaskenpolttaja kirjoitti:
Kun itse olen enempi tunneihminen ( tunne se on tietysti seksuaalinen viehätyskin? niin kyllä minä ihastun siihen ihmiseen. En osaa mennä seksi edellä. Se tulee sitten jossakin kohtaa, jos asia etenee. Siksi onkin jotenkin hassua lueskella näitä seksi edellä meneviä juttuja.
Siihen parisuhteeseen liittyy niin paljon muutakin kuin vain se seksi ja jollei se muu toimi, eipä siihen sitten oikein mitään jää minun tapaisellani ihmisellä.
Vieressä , kyljessä, kainalossa, iholla nyhjääminen on niitä hienoimpia asioita parisuhteessa :)Joo en pysty samaistumaan ihmisiin, joilla on niin voimakkaat vietit, että ne ohjailee ihmistä. Nimenomaan nuo seksuaalivietit.
Itellä menee myös niin päin, että ensin pitää olla tunnetta ja tykätä ihmisestä.
Sitten voi kehittyä seksuaalista värinääkin tai ei sittenkään. Joka sekin on luultavasti tasaisempi tunne, kun monilla muilla.
Jotenkin ikä on mulla vielä tehnyt selkeemmäksi tätä asiaa. Kun oon hyväksynyt itsenikin tämän asian suhteen.Abrakadabra kirjoitti:
Joo en pysty samaistumaan ihmisiin, joilla on niin voimakkaat vietit, että ne ohjailee ihmistä. Nimenomaan nuo seksuaalivietit.
Itellä menee myös niin päin, että ensin pitää olla tunnetta ja tykätä ihmisestä.
Sitten voi kehittyä seksuaalista värinääkin tai ei sittenkään. Joka sekin on luultavasti tasaisempi tunne, kun monilla muilla.
Jotenkin ikä on mulla vielä tehnyt selkeemmäksi tätä asiaa. Kun oon hyväksynyt itsenikin tämän asian suhteen.Tarvitsen myös sen tunteen syttymisen, pitää tykätä :)
Se itsensä tunteminen ja hyväksyminen on kyllä tärkeää. Se että elää omannäköistään elämää, ei jotain jonka joku muu määrittelee. Eikä sitä omaa elämäänsä tarvitse kenellekään selitellä. Jos se sopii itselle ja kumppanille, muille sen ei tarvitse sopiakaan. :)
- Anonyymi
A-seksuaali, jota tapaat harvoin. Miks täällä on aina niin outoja vaatimuksia, että väkisinkin jää yksin? Hyvän ystävän kanssa voi käydä lomalla, ja puhua syvällisiä. En olisi seksittömässä suhteessa. Maailma on täynnä miehiä, jotka luulevat näyttävänsä nuoremmilta kuin ovat.
- Anonyymi
No kun en ole itse A seksuaali... äärettömän seksuaalinen kuitenkin, mutta kun se ei käy naisille. Mielummin käyn huorissa jos nainenkin hoitaisi hommansa muualla. Ei vaan kiinnosta parisuhdeseksi ja sen kautta suhteen ylläpitäminen ja vallanhalujen muokkautuminen ja naisten mielikuvitus kaikesta. Miehenhän pitää olla vittumainen, että se voi pitää nättiä muijaa tai rahaa paljon. Kumpaakaan en ole sinänsä. Liian kilttinä ja uskollisena tulisin petetyksi rahastetuksi. Jos ajattelisin rinnalleni jotain, niin sen pitää saada tietty mielikuva minusta joka ei muutu ettei arvostustaso muutu. Ei minulla ole mitään vaikeuksia hyväksyä asioita, mutta naisilla on aina ne omat vaivansa mitä ei pidä koittaa korjailla. Minä tunnistan itseni, mutten saa haluamaani seuraa naisten oman mielikuvan vuoksi, enkä kykene hallinnoimaan/ylläpitämään yksin aina seksi/parisuhdetta. Jos ilmotan hakevani muutaakin seuraa, sekään ei käy. Silloin pitää löytyä nainen joka hyväksyy seksittömyyden/juomattomuuden.
- Anonyymi
yleinen käsityshän hyvän näköiset miehet eivät ole sinkkuja tai saavat seuraa halutessa vaikka ulkonäkö keskeisyys on lähinnä nuorten naisten juttu,
- Anonyymi
Niimpä... multa aina kysytään.. "mitä, ei ole muka naisia, älä viiti".. Ikä ei ole koskaan ollut sopiva kenenkään kanssa. Aina joku liian vanha/nuori innostuu liikaa. Sitte minua ei kiinnosta lainkaan. Samanikäisten ei koskaan ole voinu edes keskustella ravintolassa, kun ekana pitää sanoja todistaa olevansa jonkun ikäinen. Olenkin odotellut, että kun olen 50 niin sitte etsin sitä 3kymppisen naisen seuraa ja sitte ei käy kun on liian vanha sellaselle sittenkin. Ite käyn huorissa, jo 15v. suoraansanoen, koska en saa oman ikäistä seuraa mistään/oman tasoistani. Jos on vaan ravintolassakin niin kohtaa varattuja tai varautuneita liikaa. Naisillehan ei käy alkottomuus. Sen olen huomannut. Kaikki naiset jotka ottavat edes vähänkään, niin tappelu tulee viimeistään silloin kun nainen haluaa minun juovan tai kuuntelee niitä kavereita, jotka kai sitte jonkun mielestä kateellisena pitää minua jotenkin friikkinä vaikken ole mitään tehnyt. Mulle käy, että nainen juo, muttei tietysti ole alkoholisti. Panee muualla ja juo muualla, ei haitanne.. se kaikki on aiheuttanut vain mulle riitaa liikaa elämäni aikana ja vastoinkäymisiä kun koitat sen hallinnoida ja pitää itselläsi. Jos sitä ei ole, niin kaikki pitäs olla onnellisia. Olen ikäänkuin tietyntyyppisestä elämisestä luopuja. Vetäytyjä, ei jaksa tapella kaikesta. Näen sen kaiken vain sekunnissa muita korkeamman älykkyysosamääräni vuoksi, mikä johtaa mihinkin ja en vain jaksa osallistua.
- Anonyymi
Nimenomaan hyvännäköiset ovat sinkkuja lähes aina, joka toinen päivä = sinkkuna, lähes aina siis joka toinen päivä on sinkku.
Ja ei kelpaa rumat ruotsalaiset vaan ja ainoastaan jotkut amerikkalaiset naiset, las vegas -tanssitytöt ja sellaiset pitkine säärineen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan hyvännäköiset ovat sinkkuja lähes aina, joka toinen päivä = sinkkuna, lähes aina siis joka toinen päivä on sinkku.
Ja ei kelpaa rumat ruotsalaiset vaan ja ainoastaan jotkut amerikkalaiset naiset, las vegas -tanssitytöt ja sellaiset pitkine säärineen.Nojaa.. minulle kelpaisi venäläiset mielumin kuin jenkkiläiset. Jos nyt hiuksia aletaan halkomaan kansallisuuksista. Mutta kun sen ihmisen pitää ymmärtää selvästi, ettei ole tulossa pariseksisuhdetta ellei nyt lapsia tule tekemään jne. Kyllä sekin sopii, mutta olen valmis kieltäytymään kaikesta vain siksi, jos se homma on vain harjottelua eikä johda mihinkään. Tähän asti ei ole muuta ollut tarjolla. Naisethan ylipätään tekee tuota samaa, miksi mies ei saisi pistää tiukkoja ehtoja... tätä toisinaan mietin.
- Anonyymi
Yritä Kuitenkin Jotenkin Selviytyä. YKJS lyhenteenä.
- Anonyymi
Seksi on liima joka pitää suhteen koossa. Ilman seksiä ei suhteessa ole rakkautta. Te ette varmaan sitä ymmärrä koska ette välitä kumppanistanne tai ette ole koskaan seurustellut. Aina löytyy naisia jotka valittaa ettei suhteessa ole läheisyyttä ja huonosti menee. Seksiä pitää harrastaa ja seksi on suhteen liima.
- Anonyymi
Tiedän monia pareja jotka eivät harrasta seksiä ja hyvin menee silti. Ei pidä asettaa kaikkia samaan massaan.
- Anonyymi
Se näyttää ulkopuoliselle että menee hyvin mutta varmasti naista vituttaa kun mies tai nainen ei koske omaa kumppaniaan. On hyvin vähän seksittömiä suhteita jossa ollaan onnellisia. Seksuaalisuus on parisuhdetta motivoiva tekijä. Ne jotka sanoo olevansa onnellisia ilman seksiä valehtelevat kyllä rankasti, seksi ja läheisys kulkevat käsi kädessä. Kyllä se aika mustavalkoista on.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005640514.html
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000001195013.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068922Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1783383- 191850
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930