Ei taida olla pikkutytöstä aikuisten hommiin. Ainoa positiivinen ominaisuutensa on isot tissit.
Onko Katri-tyttönen tehtäviensä tasalla?
8
<50
Vastaukset
Luulen että on myös munat toisin kuin rötösherra-Kaikkosella, jonka muut ämmät olisivat mieluummin valinneet.
- Anonyymi
Jonkun katkera EX taas vauhdissa. Mitä luulet saavuttavasi? Satutat vain itseäsi.
- Anonyymi
On kyllä kolmekymppiseksi kurpaksi poikkeuksellisen hyvin säilynyt.
- Anonyymi
Meinasin tähän jotain kommentoida kun näin otsikon MUTTA on niin "asiallista" keskustelua että ei mun kapasiteetti riitä tähän joten antaa olla.
- Anonyymi
Katri on varmasti kova lypsämään.
Ahteri on kuin tehty lypsyjakkaralla istumista varten. Kyllä minä uskon että pärjää aikuistenkin hommissa. Tupailloissa koko ikänsä pyörineenä ja Väyrysen esikunnassa olleena ja Suomi-Venäjä seuraa vetäneenä uskoisin että kokemusta on ihan riittävästi.
Uskon myös että on tehtäviensäkin tasalla mutta vähän on sellainen pelko että Keskustan huono kannatus on hänelle tärkeämpi kuin ministerin työ. Suomen Keskustan naisjärjestöt ajoivat häntä yhteisellä julkilausumalla eteenpäin jonka lisäksi ääniä tuli tasaisesti ympäri maata. Vahvimmat kannatukset taantuvilla ja muuttotappioista kärsivillä alueilla. Kaikkonen taas sai äänet kasvukeskuksista. Taisi olla niin että Katri sai äänet alueilta joissa asui reilu 2 miljoonaa ja kaikkonen alueilta joissa asui 3 miljoonaa.
Vaikea nähdä että aluepolitiikkaa intohimoisesti kannattava, Venäjä-myönteinen ja jonka puoliso on metsäteollisuuden terävintä kärkeä hirveästi puhuttelisi ruuhka-alueiden nuoria koulutettuja. Eli alkion teema edellä saa joka paikkaan mennä jotta pystyy vakuuttamaan että puolue pitää myös syrjäseudun nuorista huolta kunhan käytte äänestämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585574KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1993635Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182438Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222385Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91268- 1021069
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671068- 881045
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181032Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975