Siinä on kuulemma moni jäänyt kiikkiin.peräkamarinpoika.
Uskaltaisiko lähteä siihen vauvakeinuun?
10
53
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelisin sinulle kaulakiikkua. Siihen jää lopullisesti kiikkiin.
Etten leikkisästi sanoisi: Niska kivut katoaa iäksi.
Tosin kaikki muutkin kivut.
Joten, uskoisin että tuo kaulakiikku on maailman parhain särkylääke.- Anonyymi
Tiesitkö muuten, että hirttäytyminen on Maailman yleisin itsemurhametodi? Miten ne kestää sen hitaan kuoleman? Olen kokeillut ja heti alkoi tuntumaan, että ei saatana, mitä tuskaa.
Olen velliperse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö muuten, että hirttäytyminen on Maailman yleisin itsemurhametodi? Miten ne kestää sen hitaan kuoleman? Olen kokeillut ja heti alkoi tuntumaan, että ei saatana, mitä tuskaa.
Olen velliperse.No siis onhan moni kuollut hirttäytymällä pelkästään vahingossa, kokeilemalla super-orgasmia, kuten kuuluisa Raappana Rovaniemeltä. Ei voi olla tuskallinen kuolema, kun sen itse saa rauhassa tehdä.
Älkää pliis kokeilko, Huuhaa kuolisi täysin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen velliperse.Velliperse. Teit virheen. Köyttä pitää olla sen verran, että niskasi katkeaa, murtuu... naks. Vankka puunoksa. Alla, vaikkapa 3 metrin pudotus. Köyttä parimetriä. Hyppy. Köyden pituudella on merkitystä. Jos se on liian pitkä, ja vapaa pudotus myös. Niin pää irtoaa hartioiden välistä. Rumaa jälkeä, varsinkin jos olet hienostelija.
Aikoinaan hirttivät Saddam Husseinin kenraalin, ja kuinkas kävikään. Sähläsivät köyden pituuden kanssa, ja kentsulta pää irtosi.
Muista: Älä tukehduta itseäsi. Se jos mikä, on kidutusta ja tuskaa.
Toivotan sinulle Velliperse mukavia omia hirttäjäisiä. Hyvää viimeistä elämäsi syksyä.
Ps. Toivottavasti neuvoistani on apua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Velliperse. Teit virheen. Köyttä pitää olla sen verran, että niskasi katkeaa, murtuu... naks. Vankka puunoksa. Alla, vaikkapa 3 metrin pudotus. Köyttä parimetriä. Hyppy. Köyden pituudella on merkitystä. Jos se on liian pitkä, ja vapaa pudotus myös. Niin pää irtoaa hartioiden välistä. Rumaa jälkeä, varsinkin jos olet hienostelija.
Aikoinaan hirttivät Saddam Husseinin kenraalin, ja kuinkas kävikään. Sähläsivät köyden pituuden kanssa, ja kentsulta pää irtosi.
Muista: Älä tukehduta itseäsi. Se jos mikä, on kidutusta ja tuskaa.
Toivotan sinulle Velliperse mukavia omia hirttäjäisiä. Hyvää viimeistä elämäsi syksyä.
Ps. Toivottavasti neuvoistani on apua.Ajattele, mikä riski tuossa on vain neliraajahalvaantua loppuiäkseen? Mieti mitä henkistä kidutusta se olisi vuosikymmeniä ja kuinka kalliiksi elättämisesi sen jälkeen tulee, vaikka kokoajan haluat vain kuolla.
-Velliperse - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattele, mikä riski tuossa on vain neliraajahalvaantua loppuiäkseen? Mieti mitä henkistä kidutusta se olisi vuosikymmeniä ja kuinka kalliiksi elättämisesi sen jälkeen tulee, vaikka kokoajan haluat vain kuolla.
-VelliperseHyvä Velliperse.
Ei ole mitään riskiä, kun asiat tekee kunnolla.
Hirttäytymisen A ja O on se, kun niska nikamat murtuu. Eli kaularanka katkeaa.
Tottakai köysi hirttää, ilma ei kulje. Veri ei enää kulje suonissa.
Siksi on huomioitava köyden pituus ja vapaa pudotus.
Aikoinaan, vuosi kymmeniä sitten, pelastin henkilön joka söhläsi hirttäytymisensä kanssa.
Ko. henkilö teki hirttämisensä kanssa kaiken päin peetä. Hän roikkui osittain hirressä. Jalat osittain lattialla.
Hän tukehdutti itseään, ei hirttänyt. Kaveri jäi henkiin. Anonyymi kirjoitti:
No siis onhan moni kuollut hirttäytymällä pelkästään vahingossa, kokeilemalla super-orgasmia, kuten kuuluisa Raappana Rovaniemeltä. Ei voi olla tuskallinen kuolema, kun sen itse saa rauhassa tehdä.
Älkää pliis kokeilko, Huuhaa kuolisi täysin.Reppana se oli.
- Anonyymi
Eikös siinä vauvakeinussa keinumisesta synny joskus lapsiakin?Tv:ssä joskus näkynyt sitä keinumista vilaukselta.peräkamarinpoika.
- Anonyymi
10 vuotias poika juuttui vauvakejnuun.
Älä.. älä älä älä älä ällällällä.. on aika nousta kapinaa.. ku vettu ei kestä kuulla napinaa..se on ni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594693
- 653808
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2123220- 1143061
- 482894
- 232548
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2471997- 1081872
- 361865