Kun siis syön tauolla vaikka lihamakaronia tai muuta hiilaripitoista ruokaa ja palaan takaisin fyysiseen työhöni, iskee niin kova heikotus ettei kykene mihinkään. Tntuu siltä kuin taju lähtee. Heikotus menee ohi kun syö leipää.
Lihalla ja kasviksilla ei tule heikotusta. Siksi suosin töissä tällaista ruokaa. Mutta jostain syystä kokeilen välillä hiilaripitoista, tyhmä kun olen.
Työpaikan terveystarkastuksessa selvisi juuri että olen terve kuin pukki.
Heikotus johtuu hiilareistako?
Anonyymi
2
112
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös tuo makaroni ole aina vehnää, siis viljaa. En ole koskaan kuullut lihamakaronista.
- Anonyymi
Ja mitä se leipä sitten on tai puuro? 98 % hiilareita ja vähän vettä. Eli ei se heikotus ainakaan hiilareista johdu kun kerran menee ohi syömällä lisää hiilareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818