Ei naiset halua työtöntä ja tyhmää kaveritonta miestä

Anonyymi

Kyllä se kai niin on että nämä etelän naiset ovat liian nirppanokkia ja kauniita ja koulutettuja ja vain matkustelee.

Ei halua tavallisen näköstä suht komeaa miestä. Joka on aina ollut melkee työtön ja tehny pätkätöitä ja eläny kelan ja sossunkans. Ei ole myöskää kavereita. On yksinäinen. On mielenterveys sekaisin. Pakko se elää yksin koko elämä. Niin se on

105

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sun tyttäres haluaa

    • Anonyymi

      Omalla kohdallani suhtautuisin siten että oma elämäni on minun, ja on aivan sama onko siinä naista mukana tai ei. Jos haluan matkustaa nautin matkasta yksin aivan täysillä. Katselen millaista missäkin on ja miten ihmiset elää. Voi havainnoida ja nauttia yksinkin aivan hyvin. Sitäpaitsi aina tulee joku sana vaihdettua jonkun naisen kanssa silloin tällöin, mutta se riittäköön. Jos ei nainen halua enempää niin olkoon.
      On osattava arvostaa sitä mitä on saanut. Itse olen saanut terveen kehon ja aivot toimii. Nautin aivan sikana kaikesta. Minulla on kädet, jalat silmät ja korvat jotka toimivat. Kaikilla ei ole näin hyvin. Oman ahkeruuden kautta voi saavuttaa kaiken maallisen mitä haluaa. Kun oma keho toimii ei tarvitse olla muiden elättinä.
      Jos nainen tulee kuvioihin ihan kiva varmaankin, mutta ei pakko.
      Elää voi ilman naistakin jos ei hyvää seuraa halua kukaan enempää kuin sen hetken baaritiskillä aurinkovarjojen alla.

    • Anonyymi

      Ehkä munkin täytyy kouluun tai töihin ja unohtaa ne naiset elämästä.

      • Anonyymi

        Ehkä et kuitenkaan tee niin Allu, oot hokenut samaa jo monta viikkoa että unohtaa naiset. Jatka samaa rataa mutta täällä valittaminen ei vie asiaa yhtään eteenpäin, kuvitteletko tosissasi saavasi naisen näiltä palstoilta???
        Sun jatkuva valitus ei vie asiaa mihinkään suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä et kuitenkaan tee niin Allu, oot hokenut samaa jo monta viikkoa että unohtaa naiset. Jatka samaa rataa mutta täällä valittaminen ei vie asiaa yhtään eteenpäin, kuvitteletko tosissasi saavasi naisen näiltä palstoilta???
        Sun jatkuva valitus ei vie asiaa mihinkään suuntaan.

        En kuvitellu vitun pelle, mä teen vaikka miljoona alotusta jos mä halun, luuletko et mua kiinnostaa tommonen tuntemattoman mielipide, ei vittuakaa, lähinnä naurattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kuvitellu vitun pelle, mä teen vaikka miljoona alotusta jos mä halun, luuletko et mua kiinnostaa tommonen tuntemattoman mielipide, ei vittuakaa, lähinnä naurattaa.

        Sä voit tehdä jos haluat mutta ymmärrätkö, että sinä annat itsestäsi "vitun pellen" kuvan.


    • Anonyymi

      Aloittaja, miten suhun saisi yhteyden? Olen nainen ja etelä suomalainen ja myös yksinäinen..vaihdettais ajatuksia noista sun kokemista epäoikeudenmukaisuuksista.

      • Anonyymi

        Anna sähköposti?


    • Anonyymi

      Tuossa pisti heti silmään "On mielenterveys sekaisin". Tuo voi tarkottaa ihan mitä vaan ja olla todella iso ongelma. Todennäköisesti selittää myös nuo muut elämänhallinnan vaikeudet. Vaikka kyse olis "ihan vaan masennuksesta", niin sellaisen kumppanin kanssa on silti todella raskasta elää. Jos toinen sairastuu jo yhdessä ollessa, niin niitä asioita on mahdollista helpommin ymmärtää ja kestää. Vain harva ihminen on kyitenkaan valmis alkamaan seurustella ihmisen kanssa, jonka tietää kärsivän mielenterveysongelmista. Mielestäni sitä ei voi määritellä nirsoudeksi. Se on ihan tervettä itsesuojeluvaistoa.

      Ai niin, en muuten ole "etelän nainen" vaan ihan "junan tuoma".

      • Anonyymi

        SE nyt vähän riippuu. Osalla naisistakin on mt-ongelmia ja ne on sairauksia siinä missä fyysisetkin. Siis on asioita, jotka vaikuttaa jollain lailla elämään, mutta joita myös hoidetaan eikä oleteta esim. että se kumppani hoitaa.

        Jälleen tulee se vastuu omasta elämästä. Masennuskaan ei välttämättä tarkoita, että hajottaa toisen sillä sairaudellaan, vaan että esim. tarvii ottaa läkkeet.

        Mut jos ei hoida sairauttaan, niin isot ongelmathan siitä tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SE nyt vähän riippuu. Osalla naisistakin on mt-ongelmia ja ne on sairauksia siinä missä fyysisetkin. Siis on asioita, jotka vaikuttaa jollain lailla elämään, mutta joita myös hoidetaan eikä oleteta esim. että se kumppani hoitaa.

        Jälleen tulee se vastuu omasta elämästä. Masennuskaan ei välttämättä tarkoita, että hajottaa toisen sillä sairaudellaan, vaan että esim. tarvii ottaa läkkeet.

        Mut jos ei hoida sairauttaan, niin isot ongelmathan siitä tulee.

        Se, että kaksi mt-ongelmaista pistää hynttyyt yhteen voi myös olla aikamoinen katastrofi. Aika järjetöntä ajatella, että ihminen jolla on oma ongelma, jota hän toivottavasti yrittää hoitaa, jaksaisi vielä lisäksi olla toisen tukipylväänä. Juu joku jaksaa, mutta toinen romahtaa kokonaan. Toivon mukaan ihminen itse tietää jaksaisiko vai romahtaisiko ... kaikki eivät kuitenkaan tiedä. Sitten yhtäkkiä havahtuu tajuamaan, että ei jaksa. Tätä ei moni tunnu ottavan ollenkaan huomioon. Vaikka esim. sitä masennusta hoitaa ja pyrkii pääsemään takaisin jaloilleen ihan itse, eikä odota toisten hoitavan sitä, niin vääjäämättä se heijastuu myös niiden läheisimpien elämään. On ihan täyttä hevonkukkua yrittää selittää, että siinä voisivat läheisetkään elää täysin "normaalisti" ja olla olematta tukena. Sairastunut ei usein itse näe lainkaan sitä omaa tilaansa. Hän kuvittelee olevansa ihan kuin aina ennenkin, vaikka toinen voi olla jaksamisensa äärirajoilla.

        Ja juu, olen ihan itse sairastanut masennuksen. Olen myös katsonut vierestä, kun toinen sairastaa. Yhden perheenjäsenen masennus on kyllä ihan koko perheen masennus ja se täytyy vain hyväksyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että kaksi mt-ongelmaista pistää hynttyyt yhteen voi myös olla aikamoinen katastrofi. Aika järjetöntä ajatella, että ihminen jolla on oma ongelma, jota hän toivottavasti yrittää hoitaa, jaksaisi vielä lisäksi olla toisen tukipylväänä. Juu joku jaksaa, mutta toinen romahtaa kokonaan. Toivon mukaan ihminen itse tietää jaksaisiko vai romahtaisiko ... kaikki eivät kuitenkaan tiedä. Sitten yhtäkkiä havahtuu tajuamaan, että ei jaksa. Tätä ei moni tunnu ottavan ollenkaan huomioon. Vaikka esim. sitä masennusta hoitaa ja pyrkii pääsemään takaisin jaloilleen ihan itse, eikä odota toisten hoitavan sitä, niin vääjäämättä se heijastuu myös niiden läheisimpien elämään. On ihan täyttä hevonkukkua yrittää selittää, että siinä voisivat läheisetkään elää täysin "normaalisti" ja olla olematta tukena. Sairastunut ei usein itse näe lainkaan sitä omaa tilaansa. Hän kuvittelee olevansa ihan kuin aina ennenkin, vaikka toinen voi olla jaksamisensa äärirajoilla.

        Ja juu, olen ihan itse sairastanut masennuksen. Olen myös katsonut vierestä, kun toinen sairastaa. Yhden perheenjäsenen masennus on kyllä ihan koko perheen masennus ja se täytyy vain hyväksyä.

        Entä se pelossa eläminen mielenterveyspotilaan kanssa, uskaltaako nukkua, ettei tule puukosta jos vintti pimenee lisää ja alkaa nähdä sekä kuvitella harhoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä se pelossa eläminen mielenterveyspotilaan kanssa, uskaltaako nukkua, ettei tule puukosta jos vintti pimenee lisää ja alkaa nähdä sekä kuvitella harhoja?

        Jos et pelkää oman henkesi puolesta, niin sitten pelkäät että toinen tekee jotain itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että kaksi mt-ongelmaista pistää hynttyyt yhteen voi myös olla aikamoinen katastrofi. Aika järjetöntä ajatella, että ihminen jolla on oma ongelma, jota hän toivottavasti yrittää hoitaa, jaksaisi vielä lisäksi olla toisen tukipylväänä. Juu joku jaksaa, mutta toinen romahtaa kokonaan. Toivon mukaan ihminen itse tietää jaksaisiko vai romahtaisiko ... kaikki eivät kuitenkaan tiedä. Sitten yhtäkkiä havahtuu tajuamaan, että ei jaksa. Tätä ei moni tunnu ottavan ollenkaan huomioon. Vaikka esim. sitä masennusta hoitaa ja pyrkii pääsemään takaisin jaloilleen ihan itse, eikä odota toisten hoitavan sitä, niin vääjäämättä se heijastuu myös niiden läheisimpien elämään. On ihan täyttä hevonkukkua yrittää selittää, että siinä voisivat läheisetkään elää täysin "normaalisti" ja olla olematta tukena. Sairastunut ei usein itse näe lainkaan sitä omaa tilaansa. Hän kuvittelee olevansa ihan kuin aina ennenkin, vaikka toinen voi olla jaksamisensa äärirajoilla.

        Ja juu, olen ihan itse sairastanut masennuksen. Olen myös katsonut vierestä, kun toinen sairastaa. Yhden perheenjäsenen masennus on kyllä ihan koko perheen masennus ja se täytyy vain hyväksyä.

        On kyllä nähty, että se on tavis jolla ei ole voimia seisoa elämän myrskyissä toisen tukena. Ajattelevat aina vain omaa etuaan, niinkuin tästäkin kommentista käy ilmi.

        Heti jos tulee ongelmia ja ryppy rakkauteen, tavis dumppaa uppoavan laivan ja jättää toisen pärjäämään. Eli tekee paska temput ja pettää kaverinsa säilyttääkseen oman elämänsä helppona ja statuksensa moitteettomana. Rahaa kyllä voi irrota, ikäänkuin korvaamaan tukea, jota ei muuten haluta antaa. Tavispuolison tai perheenjäsenenmista jokapäiväisistä kahvinlaatu-ongelmista mielenterveysongelmainenkin joutuu kuitenkin puolestaan vastaamaan täysin rinnoin.

        Mielenterveysongelmainen puoliso tai perheenjäsen koetaan taakaksi, koska taviksen oman elämän karmit eivät kestä mitään poikkeuksellista. Sanomattakin selvää, että tulevaisuus tällaisen kumppanin kanssa ei olekkaan kovinkaan hyvä diili, koska ainahan niitä ongelmia tulee. Huonompi homma, jos partneri ei kestä mitään vastoinkäymisiä vaan kaiken pitäisi aina ja ikuisesti olla sileää ja moitteetonta. Pyyhkiikö tällainen ihminen perseesi rakkaudella, kun loppu on lähellä ja pelottaa helvetisti? Vai dumppaako hän sinut pois kun käytetyn tavaran ja jatkaa omaa elämäänsä?

        Nuo ihmisten kovat vaatimukset treffipalstoilla kertovat todellisuudesta, että nämä vaativat ihmiset eivät kestä todellisuutta eivätkä anna mitään todellista itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä nähty, että se on tavis jolla ei ole voimia seisoa elämän myrskyissä toisen tukena. Ajattelevat aina vain omaa etuaan, niinkuin tästäkin kommentista käy ilmi.

        Heti jos tulee ongelmia ja ryppy rakkauteen, tavis dumppaa uppoavan laivan ja jättää toisen pärjäämään. Eli tekee paska temput ja pettää kaverinsa säilyttääkseen oman elämänsä helppona ja statuksensa moitteettomana. Rahaa kyllä voi irrota, ikäänkuin korvaamaan tukea, jota ei muuten haluta antaa. Tavispuolison tai perheenjäsenenmista jokapäiväisistä kahvinlaatu-ongelmista mielenterveysongelmainenkin joutuu kuitenkin puolestaan vastaamaan täysin rinnoin.

        Mielenterveysongelmainen puoliso tai perheenjäsen koetaan taakaksi, koska taviksen oman elämän karmit eivät kestä mitään poikkeuksellista. Sanomattakin selvää, että tulevaisuus tällaisen kumppanin kanssa ei olekkaan kovinkaan hyvä diili, koska ainahan niitä ongelmia tulee. Huonompi homma, jos partneri ei kestä mitään vastoinkäymisiä vaan kaiken pitäisi aina ja ikuisesti olla sileää ja moitteetonta. Pyyhkiikö tällainen ihminen perseesi rakkaudella, kun loppu on lähellä ja pelottaa helvetisti? Vai dumppaako hän sinut pois kun käytetyn tavaran ja jatkaa omaa elämäänsä?

        Nuo ihmisten kovat vaatimukset treffipalstoilla kertovat todellisuudesta, että nämä vaativat ihmiset eivät kestä todellisuutta eivätkä anna mitään todellista itsestään.

        Olisiko sinusta todella parempi, jos joku toinenkin ajaisi itsensä piippuun sinun takiasi? Siis ihanko todella? Kuulostaa oikeasti pahalta ongelmalta, joka sinulla on. Näitä juttuja varten on ihan tarkoituksella olemassa ammattilaiset. Kenenkään ei pitäisi kokea oikeudekseen viedä läheisiään mukanaan pinnan alle.

        Itse olen jo lapsena kuunnellut masentuneen uhkailua, siitä kuinka ottaa hengen itseltään. Lopulta hän tietysti myös teki sen ja sen seuraamuksia siivotaan edelleen. Sukuaan ja vanhempiaan ei voi valita. Ne jutut täytyy vaan jaksaa kahlata läpi, kun sattuu niitä ihmisiä rakastamaan. Jos kumppani sairastuu, kun ollaan jo yhdessä, niin sekin täytyy vaan yrittää kestää. Sitäkin tyyppiä kun todennäköisesti sattuu jo rakastamaan.

        En todellakaan alkaisi tutustumaan romanttisessa mielessä ihmiseen, jolla tiedän olevan mt-ongelmia. Ihmisen täytyy ensiksi ottaa itse hoitaakseen ne ongelmansa. Hänen täytyy paitsi tiedostaa, niin myös alkaa todella hoitaa ongelmiaan. Olen nähnyt tuota lajia jo ihan tarpeeksi. Ihan vain masentuneenakin ihminen on lopulta äärimmäisen itsekäs ja pyörii sen oman pahan olonsa ympärillä. Hän kylvää myrkkyä ympärilleen, huomaamatta edes mitä tekee. Se on ymmärrettävää, eikä se ole ihmisen oma vika ... se on se sairaus. Se sairaus kuitenkin sairastuttaa pikkuhiljaa ihan kaikki vaikutuspiirissään olevat.

        En siis todellakaan ottaisi vapaaehtoisesti enää lisää taakkaa kannettavakseni. Minun sietokykyni raja on nyt tässä. Toivottavasti sitä ei tarvitse enää jatkossa venyttää lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sinusta todella parempi, jos joku toinenkin ajaisi itsensä piippuun sinun takiasi? Siis ihanko todella? Kuulostaa oikeasti pahalta ongelmalta, joka sinulla on. Näitä juttuja varten on ihan tarkoituksella olemassa ammattilaiset. Kenenkään ei pitäisi kokea oikeudekseen viedä läheisiään mukanaan pinnan alle.

        Itse olen jo lapsena kuunnellut masentuneen uhkailua, siitä kuinka ottaa hengen itseltään. Lopulta hän tietysti myös teki sen ja sen seuraamuksia siivotaan edelleen. Sukuaan ja vanhempiaan ei voi valita. Ne jutut täytyy vaan jaksaa kahlata läpi, kun sattuu niitä ihmisiä rakastamaan. Jos kumppani sairastuu, kun ollaan jo yhdessä, niin sekin täytyy vaan yrittää kestää. Sitäkin tyyppiä kun todennäköisesti sattuu jo rakastamaan.

        En todellakaan alkaisi tutustumaan romanttisessa mielessä ihmiseen, jolla tiedän olevan mt-ongelmia. Ihmisen täytyy ensiksi ottaa itse hoitaakseen ne ongelmansa. Hänen täytyy paitsi tiedostaa, niin myös alkaa todella hoitaa ongelmiaan. Olen nähnyt tuota lajia jo ihan tarpeeksi. Ihan vain masentuneenakin ihminen on lopulta äärimmäisen itsekäs ja pyörii sen oman pahan olonsa ympärillä. Hän kylvää myrkkyä ympärilleen, huomaamatta edes mitä tekee. Se on ymmärrettävää, eikä se ole ihmisen oma vika ... se on se sairaus. Se sairaus kuitenkin sairastuttaa pikkuhiljaa ihan kaikki vaikutuspiirissään olevat.

        En siis todellakaan ottaisi vapaaehtoisesti enää lisää taakkaa kannettavakseni. Minun sietokykyni raja on nyt tässä. Toivottavasti sitä ei tarvitse enää jatkossa venyttää lisää.

        No allekirjoita vaan omia epäinhimillisiä mielipiteitäsi. Onhan selvä, että joudut kehittelemään jonkinlaisia lukkoonlyötyjä periaatteita tueksesi olla antamatta ymmärrystä muille kuin kaltaisillesi lattapäille. Syyllistämään ketä tahansa kokemiesi omien ongelmiesi vuoksi...kuulostaako tutulta?

        Kaikille mielenterveyden sairaudet eivät ole ongelma, vaan hoidetut, tosiaankin. Mielenterveyspotilaissakin on jopa vastuullisia, kivoja javarsin vaatimattomia ihmisiä, jotka ovat elämänkumppaneina luotettavia, eivätkä todellakaan aja ketään "piippuun" käytöksellään. Sitäpaitsi sellainen käytös, mielipelit, on kyllä yleisempää noissa ihmissuhdedraamoissa, joita nykypäivänä ihan normaalit hyvät ja kunnolliset täysjärkiset(!!!) ihmiset harrastavat ja janoavat. TEMPTATION ISLAND!!(en siis katsoisi tuollaista sairasta paskaa minuuttiakaan)

        Mutta sinähän sen viimeisen hyväksynnän olet todellakin arvoisa antamaan! Ja tunnut tietävän kaiken. Jo sananvalintasi on itsessään tuomitsevaa, kaikkitietoista myrkkyä, jolla ei ole mitään todellisuuspohjaa, paitsi omat suppeat kokemuksesi. Ehkäpä itse olet itse sairaan yksinkertainen, sisäsiittoinen ääliö? Kuka sinua sitten jaksaisi katsella, olet varmaan todella rasittava ja masentava ihminen joka vaatii aina kaikilta liikoja.

        Kenelläpä täälä Suomessa ei olisi mielenterveysongelmia tahi läheisiä, joilla on mielenterveysongelma, tai vaikka paha alkoholiongelma. Kaikkia ei ole varsinaisesti diagnosoitu...heidän hylkäämisensä ja luokittelunsa kakkosluokan kansalaisiksi on asenne, jota minä EN hyväksy. Olen nähnyt tarpeeksi todellisuutta puolin toisin voidakseni sanoa, että vikoja ja rasitteita riittää kaikissa yhtälailla.

        Kieltäydyt taakan kantamisesta, omalta osaltasi. Sehän on sinun asiasi, tuskin kukaan mielenterveysongelmainen kaipaakaan vierellesi kitumaan.

        Turha yleistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sinusta todella parempi, jos joku toinenkin ajaisi itsensä piippuun sinun takiasi? Siis ihanko todella? Kuulostaa oikeasti pahalta ongelmalta, joka sinulla on. Näitä juttuja varten on ihan tarkoituksella olemassa ammattilaiset. Kenenkään ei pitäisi kokea oikeudekseen viedä läheisiään mukanaan pinnan alle.

        Itse olen jo lapsena kuunnellut masentuneen uhkailua, siitä kuinka ottaa hengen itseltään. Lopulta hän tietysti myös teki sen ja sen seuraamuksia siivotaan edelleen. Sukuaan ja vanhempiaan ei voi valita. Ne jutut täytyy vaan jaksaa kahlata läpi, kun sattuu niitä ihmisiä rakastamaan. Jos kumppani sairastuu, kun ollaan jo yhdessä, niin sekin täytyy vaan yrittää kestää. Sitäkin tyyppiä kun todennäköisesti sattuu jo rakastamaan.

        En todellakaan alkaisi tutustumaan romanttisessa mielessä ihmiseen, jolla tiedän olevan mt-ongelmia. Ihmisen täytyy ensiksi ottaa itse hoitaakseen ne ongelmansa. Hänen täytyy paitsi tiedostaa, niin myös alkaa todella hoitaa ongelmiaan. Olen nähnyt tuota lajia jo ihan tarpeeksi. Ihan vain masentuneenakin ihminen on lopulta äärimmäisen itsekäs ja pyörii sen oman pahan olonsa ympärillä. Hän kylvää myrkkyä ympärilleen, huomaamatta edes mitä tekee. Se on ymmärrettävää, eikä se ole ihmisen oma vika ... se on se sairaus. Se sairaus kuitenkin sairastuttaa pikkuhiljaa ihan kaikki vaikutuspiirissään olevat.

        En siis todellakaan ottaisi vapaaehtoisesti enää lisää taakkaa kannettavakseni. Minun sietokykyni raja on nyt tässä. Toivottavasti sitä ei tarvitse enää jatkossa venyttää lisää.

        Kirjoitat asiaa. On ihan tutkimustietoakin siitä, että myös omaisen riski sairastua masennukseen on todella suuri ja se onkin helppo ymmärtää, koska esim.masentuneen ihmisen rinnalla ei ole helppoa elää. Silloin on hyvin tärkeä pitää huolta omasta jaksamisesta.

        -kaskenpolttaja


    • Anonyymi

      Ei niin.

      xLiner

    • Anonyymi

      Miehen pitää juoda viinaa niin pääsee mukaan porukoihin ja löytää kavereita. Kun on mukana porukoissa juomassa viinaa, saa luotua myös suhteita eri työnantajiin ja sieltä se työpaikkakin löytyy.

      Raitis mies on kaikesta syrjässä. Ei löydä kavereita eikä töitäkään.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Ole nyt hiljaa vai jauhatko vielä 5 vuoden päästä tuota paskaa, hiton tampio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole nyt hiljaa vai jauhatko vielä 5 vuoden päästä tuota paskaa, hiton tampio.

        Viinamies on kyllä ärsyttävä mutta Allu sinähän jauhat myös omaa samaa paskaasi joka päivä. Jokaisella on oma paskansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinamies on kyllä ärsyttävä mutta Allu sinähän jauhat myös omaa samaa paskaasi joka päivä. Jokaisella on oma paskansa.

        Asia on totaalisen selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinamies on kyllä ärsyttävä mutta Allu sinähän jauhat myös omaa samaa paskaasi joka päivä. Jokaisella on oma paskansa.

        Viinamies on ärsyttävä koska hän kertoo totuuden ja rikkoo epärealistiset haavekuvat raittiista elämästä.

        t. viinamies


    • Anonyymi

      Mut mää oomki ruvennu honoks. Riittää vientii.

      Turun tampio

    • Anonyymi

      Ihme touhua ku ihmiset ei kestä valitusta tai mitää. heti paskaa tulee niskaan, on kuule paljo naisia ollut elämän aikana ja oon seurustellu, osa ei oo koskaa, ja mulla menee paremmin, että vois vähä miettiä mitä sanoo, baaritkaa ei vaa enää niin nappaa, mut haluan naisen.

    • Anonyymi

      Miksi kenenkään normaalin naisen sitten pitäis tuollainen mies haluta kun saavat parempiakin miehiä? Jos on mt-ongelmainen, rupiperseinen, työtön erakkopummi niin silloin korkeintaan voi yrittää kaveerata samanlaisten kanssa, eri juttu mistä löytyy mutta paikallinen räkälä ja pulikämpät on todennäköinen paikka.

      • Anonyymi

        haista todella sinä paska, mulla on ollut ihan normaali naisia, ei mitää sekopäitä. ihan töissäkäyviä naisia, olen semmoisia saanut ja paljon, että aloitaja on aivan todella inhottava.


      • Anonyymi

        Olipas ilkeä ja syyllistävä kirjoitus. Jostakin ne miehen ongelmat on saaneet alkunsa. Ei kukaan vapaaehtoisesti valitse tuollaista elämää. Todennäköisesti aloittajaa on kiusattu nuorena paljon ja se on aiheuttanut sosiaalisten tilanteiden pelkoa ynnä muita mt-ongelmia joka sitten on johtanut opiskelujen epäonnistumiseen ja sitä kautta työttömyyteen tai pienipalkkaiseen työhön. Kiusaajat olisi saatava vastuuseen rikoksistaan.


      • Anonyymi

        On kiusattu ja pahasti, ja mua on haukuttu ja oon todella ilkee ja saanu kaikkee paskaa niskaani, ei ole kavereita ollut vuosiin, ei oikeestaa mitää töitäkää, kun hetkellisesti, ja kaikki vain vihaa mua eikä halua olla tekemisis, terapias en ole ollut koskaan, ei kukaan ymmärrä.


      • Anonyymi

        Kyllä juuri niin mielenterveysongelmia, vihaa, haukkumista, kaikkee, kuullu todella kaikkee paskaa, on loukattu haukuttu, en jaksa, työstä potkuja, ei tällästä paskaa jaksa, juurikin niin.


      • Anonyymi

        Mene ite sinne räkälään sitte, sori mä en käy semmosissa, ei ole kuule tarvetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas ilkeä ja syyllistävä kirjoitus. Jostakin ne miehen ongelmat on saaneet alkunsa. Ei kukaan vapaaehtoisesti valitse tuollaista elämää. Todennäköisesti aloittajaa on kiusattu nuorena paljon ja se on aiheuttanut sosiaalisten tilanteiden pelkoa ynnä muita mt-ongelmia joka sitten on johtanut opiskelujen epäonnistumiseen ja sitä kautta työttömyyteen tai pienipalkkaiseen työhön. Kiusaajat olisi saatava vastuuseen rikoksistaan.

        Kyllä ihmisen elämäntilanne ja -laatu on valinta koska se on itsestä kiinni. Kiusaamiset yms. ovat vain tekosyitä, eivät syitä. Suurin osa menestyjistä on saanut enemmän vastoinkäymisiä niskaansa mutta erona on se että ovat niistä ponnistaneet.


    • Anonyymi

      En jaksa oikeestaa ees välittää mitä ihmiset ajattelee, ihan sama oikeestaan, mä näytän normaalilta ja oon komee mies, on vain joitaki ongelmia ei voi mitään, oon erilainen kun muut ja sille en voi mitää. Antaa sit naisten olla, pakko olla yksin, mutta löytyy mustaki hyviä puolia, ne jotka tääl haukkuvat, ovat varmaa todella idiootteja ja rumia, et onnea vaan.

      • Anonyymi

        Tai sit voit hökälöidä.


      • Anonyymi

        Oikeesti miettiny, hitto miten ihmiset on ärsyttäviä. Ihanko kaikki miehet kävis töissä, tai olis todella fiksuja jotain insinöörejä ja elämä olis niin ihanaa, ei kaikilla ole kavereita ja mitään, on mielenterveysvaivoja ja kaikkee, toiset ei vain hitto ymmärrä. huoh.!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti miettiny, hitto miten ihmiset on ärsyttäviä. Ihanko kaikki miehet kävis töissä, tai olis todella fiksuja jotain insinöörejä ja elämä olis niin ihanaa, ei kaikilla ole kavereita ja mitään, on mielenterveysvaivoja ja kaikkee, toiset ei vain hitto ymmärrä. huoh.!!

        On aivan eri asia ymmärtää ja haluta elää niiden ongelmien kanssa. Ihminen, joka tietää ja ymmärtää, ymmärtää hyvin myös sen jaksaako sellaista elämää elää.

        Itse en enää jaksa enkä halua. Sitä touhua on tullut katseltua ihan tarpeeksi. Sukuaan ja vanhempiaan ei voi valita. Ne jutut täytyy vaan jaksaa kahlata läpi, kun sattuu niitä ihmisiä rakastamaan. Jos kumppani sairastuu, kun ollaan jo yhdessä, niin sekin täytyy vaan kestää. Sitäkin tyyppiä kun todennäköisesti sattuu jo rakastamaan. En kuitenkaan alkaisi tutustumaan romanttisessa mielessä ihmiseen, jolla tiedän jo valmiiksi olevan isompia mt-ongelmia. Kaveri voin olla, mutta en yhtään enempää. En todellakaan ota enää lisää taakkaa kannettavakseni ... niin masokisti en ole. Sori nyt vaan, mutta rajansa se on minunkin sietokyvyllä.


    • Anonyymi

      Nooo, näinköhän nuo ovatkin olleet kehitykselle myötämieliset, airueet. Ajattele hetkinen.

    • Anonyymi

      Työttömät on alkoholisteja. En anna alkoholistin maata haaroissani.

      • Anonyymi

        Entäs jos käy töissä mutta palkka on alle 2 tonnia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos käy töissä mutta palkka on alle 2 tonnia?

        Silloin elää tod.näk. eri osassa maata, kuin itse asun. Täällä tuolla on vaikea tulla toimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin elää tod.näk. eri osassa maata, kuin itse asun. Täällä tuolla on vaikea tulla toimeen.

        Kyllä meitä pienituloisia on pääkaupunkiseudullakin paljon. Mutta kuten vastauksestasi käy ilmi, niin nämä hanttihommat ovat yhtä tyhjän kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meitä pienituloisia on pääkaupunkiseudullakin paljon. Mutta kuten vastauksestasi käy ilmi, niin nämä hanttihommat ovat yhtä tyhjän kanssa.

        Ei ne tyhjän kanssa ole. Jonkun nekin on tehtävä. Sitä en tajua, miten sillä palkalla tulee toimeen. Itsellä on pienet menot, mutta silti vähän isommallakin palkalla tekee tiukkaa. Osin tietysti aiheutan asian itse, kun laitan rahaa säästöön, vaikka ei oikeasti olisi mistä pistää. Sitten lasken kolikoita aina loppukuun.

        Mulle ihmisen tulot ovat aika yhdentekevä asia. Tärkeintä olisi, että on itse tyytyväinen siihen tilanteeseensa. Itse olen, vaikka en varsinaisesti kieri rahassa. En kuitenkaan ymmärrä, jos tilanteestaan täytyy valittaa. Toki jos tulot ovat pienet, niin se vituttaa. Olen itsekin ollut siinä tilanteessa. En silti valittanut aiheesta. Enkä todellakaan vaatinut, että toiseten ihmisten olisi pitänyt jotenkin ymmärtää minua ja tulotilannettani. Jos asia todella ahdistaa niin kovasti, niin sitten sille kannattaisi yrittää tehdä jotakin. Terveisin alaa vaihtanut ja nykyiseen palkkatasoonsa ihan tyytyväinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne tyhjän kanssa ole. Jonkun nekin on tehtävä. Sitä en tajua, miten sillä palkalla tulee toimeen. Itsellä on pienet menot, mutta silti vähän isommallakin palkalla tekee tiukkaa. Osin tietysti aiheutan asian itse, kun laitan rahaa säästöön, vaikka ei oikeasti olisi mistä pistää. Sitten lasken kolikoita aina loppukuun.

        Mulle ihmisen tulot ovat aika yhdentekevä asia. Tärkeintä olisi, että on itse tyytyväinen siihen tilanteeseensa. Itse olen, vaikka en varsinaisesti kieri rahassa. En kuitenkaan ymmärrä, jos tilanteestaan täytyy valittaa. Toki jos tulot ovat pienet, niin se vituttaa. Olen itsekin ollut siinä tilanteessa. En silti valittanut aiheesta. Enkä todellakaan vaatinut, että toiseten ihmisten olisi pitänyt jotenkin ymmärtää minua ja tulotilannettani. Jos asia todella ahdistaa niin kovasti, niin sitten sille kannattaisi yrittää tehdä jotakin. Terveisin alaa vaihtanut ja nykyiseen palkkatasoonsa ihan tyytyväinen.

        Se circa 2000 euroa kuussa on siivoojien ja kaupan kassahenkilöidenja muiden suorittavan tason alimpia töitä tekevien tulotaso. Yhtä tyhjän kanssa nämä hommat on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se circa 2000 euroa kuussa on siivoojien ja kaupan kassahenkilöidenja muiden suorittavan tason alimpia töitä tekevien tulotaso. Yhtä tyhjän kanssa nämä hommat on.

        Noin 2 tonnia on jo ihan ok palkka. PK-seudulla pieni, mutta sillä pärjää kyllä. Itse saan vain vähän tuon päälle. Tuossa oli aiemmin, että alle 2 tonnia ... itselle tuo menee ajatuksissa heti johonkin 1500-1800 väliin ja se on oikeasti jo vähän PK-seudulla. Pirkanmaalla asuessani taas 1600/kk tuli ihan hyvin toimeen.

        Jos koet työsi olevan tyhjän kanssa, niin tee hyvä ihminen asialle jotakin. Niin tässä muutkin ovat tehneet :)


      • Anonyymi

        Minä saan 512 e nettona kk ja lyhennän lainaa ja elän nuukasti, niinku aina oon elänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä saan 512 e nettona kk ja lyhennän lainaa ja elän nuukasti, niinku aina oon elänyt.

        Tuskin sä noilla tuloilla kovin mittavaa lainaa olet saanut. Pankkia ei yleensä kiinnosta paljonko ite koet pystyväs lyhentämään, vaan se paljonko he laskee sun pystyvän lyhentämään.


    • Joo. Naisien ei tarvitse haluta sinua.

      • Anonyymi

        Asia on selvä.


    • Anonyymi

      Kyllä mäki töihin oon menos ku löytyy sopiva paikka eikä raskas työ ja ihmiset on kivoja ja lisäks pärjään siinä työssä. Tilanne on nyt et oon työtön.

      • Anonyymi

        Ei ihan kiinnosta lähtee töihin, missä ei viihdy ja maksetaan vain 10 e tunti.


      • Anonyymi

        Joo kyl itekin voisin mennä töihin jos saisin sellaisen kivan, hyväpalkkaisen työn mitä voisi tehdä oman ajan ja tahdin mukaan ilman kenenkään pomottamisia.


      • Anonyymi

        Jos olisi nainen,olisi kivempi mennä töihin. Näin yksin ei oikein huvita mikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyl itekin voisin mennä töihin jos saisin sellaisen kivan, hyväpalkkaisen työn mitä voisi tehdä oman ajan ja tahdin mukaan ilman kenenkään pomottamisia.

        Mikäs se sellanen työ vois olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyl itekin voisin mennä töihin jos saisin sellaisen kivan, hyväpalkkaisen työn mitä voisi tehdä oman ajan ja tahdin mukaan ilman kenenkään pomottamisia.

        Hahhahhahhah.
        Ryhdy yrittäjäksi niin voit tehdä töitäsi omaan tahtiisi. Ei pomoa vahtimassa.
        Miten pitkään ajattelit pärjääväsi tuolla tyylillä? Hahahahahahah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhahhahhah.
        Ryhdy yrittäjäksi niin voit tehdä töitäsi omaan tahtiisi. Ei pomoa vahtimassa.
        Miten pitkään ajattelit pärjääväsi tuolla tyylillä? Hahahahahahah

        Tai sitten vain parempi olla tuilla niinkuin sinä.


    • Anonyymi

      Mua ei haittais vaikka rakastettu olis työtön, tyhjätasku opiskelija. En rahan enkä statuksen takia ottais vaan ❤

      • Anonyymi

        No onhan täälä joku muukin aito ihminen😍

        Tärkeintä on se, miltä tuntuu, kun ollaan yhdessä❤☀

        Jos kumppani vaan kokoajan valittaa ja haluaa kaikenlaista pinnallista, niin helposti silloin ei tunnu yhtään kivalta olla yhdessä.

        Sanomattakin selvää, ettei aina voi olla kellään juhlat pystyssä, ei rikkailla eikä köyhillä. Terveyshän siinä menee, lihoaa ja luontokin kärsii!

        Siksi pitää ottaa se ihminen, jonka kanssa on hyvä olla yhdessä, vaikkei mitään erikoista tapahtuisikaan päiväkausiin. Se on aitoa ja kantaa huomiseen.

        Itse mielenterveysongelmaisenakin pystyn tähän. Säälin niitä, jotka eivät pysty. Vähän pitäisi kasvaa ihmisenä, niin olisi helpompaa olla tyytyväinen😉😈


      • Anonyymi

        Niin opiskelija ei ole sama kuin työtön, jos taas mies on pitkäaikais- tai periaatetyötön niin se on turn off 99.99% naisista.


    • Anonyymi

      Ei nykyään mitään töitä saa ellei ole komea. Naiset ottaa töihin vaan komeita miehiä

    • Anonyymi

      Mä luin vain alotuksen, kun en jaksa näin pitkiä ketjuja nyt lukee. Mä voin tietty sanoa vain omasta puolestani, että naiset ei halua ruikuttavia, työtä vieroksuvia miehiä. Työttömyys ei oo sama juttu. Joo, ja olen se alottajan kaltasten ihmisten halveksimakorkeasti koulutettu, ahkerasti työtä tekevä nainen.

    • Anonyymi

      Kopiokonekulmuni iltaa, kuinka voinme auttaa sitte?

      • Anonyymi

        Annat pillua tietenkin.


    • Anonyymi

      No kaikki ei edelleenkää käy töissä. koska työt on raskaita, ei jaksa herää aamu 6 ja mennä töihin moneks tunniks, ja jos ei oo kavereitakaa töissä. ja jos ei pärjää töissä.

      • Anonyymi

        Minä olen kokeillut monta eri alaa, saamalla tyydyttäviä todistuksia, osasta potkuja, heitetty ulos kuin leppäkeihäs, on niin paskoja kokemuksia töistä. et mieluite istuu kotona sit kelan tuilla.


      • Anonyymi

        jos nainen ei sitä ymmärrä, niin antaa olla, ettikööt rikkaan jännämiehen joka on komistus player pelle.


    • Anonyymi

      Mulla tämä asia menee toisinpäin eli en huoli enkä halua ketään elämääni:)

    • Anonyymi

      No mä oon 34 kärsin oppimisvaikeuksista mua on pahasti pienenä kiusattu en käy terapias. En oo juuri koskaa ollu töis vakituisesti. 1-.4 kk työsuhteit yli 10. Että semmosta ei oo elämää. Meni kaverit ja kaikki. Oon hyvin vihainen elämääni.

      • Anonyymi

        En ole koskaan tehnyt oman alani töitä. Käyny pienluokkaa ja saanu vielä potkuja. Että on aika vitun vaikeeta elämä. Ja oon amis tyydyttävillä arvosanoilla en voi mitää. En kauaa jaksa tätä elämää.


    • Anonyymi

      Kuis sait nuo kaikki erilleen?
      https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/miksi-työnhakijan-pitäisi-ilmoittaa-ikä-ja-sukupuoli-s-ryhmän-ja-elisan-mielestä-ei-pidäkään-kaikki-samalla-viivalla/ar-AAHkSwz?li=BBr5KbI
      Usko sitten mitä tykkäät, kun käy kalpaten.

    • Anonyymi

      Aloittaja, neuvon sinulle ihan käsi kädestä miten sinun tulee lukea seuraava sähköposti osoite eli lugnridtur ja sen jälkeen tulee se miuku mauku eli tämän näköinen symboli @ ja sen jälkeen gmail ja piste eli . ja lopuksi tulee vielä se com
      Koetapa nyt saada se sähköposti lähtemään ja tulemaan. Kiitos ja please

      • Anonyymi

        Jos et ole nainen, ei todellakaan kiinnosta.


      • Anonyymi

        Olen kyllä nainen.


      • Anonyymi

        Asia selvä.


    • Anonyymi

      Kukaan ei aikaan halua toimitusjohtajaa jonka palkka on alle 21 miljardia euroa vuodessa nettoja ja jolla ei ole mitään konaista päätösvaltaa yhtiössään, eli ei ole pääomistaja...

    • Anonyymi

      "Caveriton"... eikös tämä ole firma, eli kaveriton yhtiö :D

    • Anonyymi

      Kaupoissa oli kyllä hyviä palvelijoita, satuin sellaiseen aikaan että olivat asettelemassa hyllyilleen juurikin haluamiani tuoteita, auttoivat mielellään sinä... gigantti-seikkailu se sinänsä oli aika hauska että oli pakko maksaa tuote kortilla... (muuten voisivat epäillä rahanpesusta, jos maksaa vain käteisellä)... tietysti joo kun uudet säännöt. tulivat voimaan.

      Mutta... eräs asia kun hiljaisesti rullatessa hiljaa alamäkeen, eräs asia mitä ajattelinkin: olen todellakin ollut liian ilkeä joillekin tytöille, ja siltikin tytöt ovat aina vain olleet mukavia itseäni kohtaan..... sitten tulee risteyksiä: jarrut toimivat jämerästi jos painan kumpaakin, täysillä niin varmasti lennän tangon yli, ajatellessani :D

      • Anonyymi

        Tämä tyyppi on todella sairas.


    • Anonyymi

      Olisi kiva jos ne naisetki joskus kiinnostuisi. Mut eipä koskaan.

    • Anonyymi

      Ja sitten: "tuo on hullu ja ensinnäkin on henkenvaarallinen tuo" :D

    • Anonyymi

      Jokainen poliisi on mielenvikainen.. minä olen lääkäri ja katsos määrään
      :D

    • Anonyymi

      Mutta niin demokratriaahan ei ole Suomen yhteiskunnassa ollutkaan aikoihin, on muuttunut Oligarkiaksi tämä "demokratia" :D

      Ei kannata äänestääkään ollenkaan, ei se mitään kansan tahto enää vaikuta :D

      • Anonyymi

        Harmittaa ku ei noita naisia kiinnosta. Pitää alkaa panostaan enempi vaatetyyliin. Hygieniaa paremmaks. Ehkä käytävä 2 kertaa kk baaris.


    • Anonyymi

      No nyt alotin kuntoutuksen, pitäisi saada vihdoin elämää tasapainoon.

      • Anonyymi

        Toivommme että veroton palkkasi on noin 5542EUR/kk, kuten kansanedustajilla joita pitää sopeuttaa yhteiskuntaan.


    • Anonyymi

      Minkä takia kaikki yliopistoissa opiskelleet psykologi-naiset ovat niin tyhmiä?

      • Anonyymi

        Helvetti ku pitää olla tällänen ätmi. Köyhä. En halua lihavaa rumaa naista. Sit olen yksin.


      • Anonyymi

        Ai palkka. Kelan tuki 700 e kk. Se on riitettävä naiselle. Perkele tinder naiset niin kranttuja.


    • Ei kukaan halua tuhmaa ihmistä. Paitsi ne jännänaiset.

      • Anonyymi

        Alinta mahdollista tasoa on työtön 40 sinkku mies. Naisia ei nämä hyypiöt kiinnosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alinta mahdollista tasoa on työtön 40 sinkku mies. Naisia ei nämä hyypiöt kiinnosta.

        Noh 40 nainen joka on suurperheen äiti tuskin sinkkuna kiinnostaa ketään kuin vain hyväksikäyttöön.
        Asiat voisi olla vielä pahemminkin.


    • Anonyymi

      Nyt poijjaat pitää olla tarkkana nussimisen suhteen!

      OTLMaxPilkun-Nussila
      Eilen 22:04

      Ilmoita
      Kannattaa kysyä Oikeusministeriöstä, millainen paperi pitää olla naiselta saatuna, jotta mies voi panna huoletta, pelkäämättä sitä, että joutuu raiskuutuomiolle

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe