Olen lähes 40v mies ja elämässä ollut paljon vastoinkäymisiä enenevässä määrin..nyt tuntuu ettei näillä "kilometreillä" enään jaksa..eikä apuakaan liiemmin ole saamaksissa. Sitä viimeistä oljenkortta en haluaisi lasteni vuoksi käyttää vaikka mielessä kokoajan onkin..
onko loppuelämäni tätä
6
95
Vastaukset
- Anonyymi
Miten uskot sen "viimeisen korren" auttavan tilannettasi?
- Anonyymi
En usko ymmärsitkö mitä tarkoitin viimeisellä oljenkorrella
- Anonyymi
En tiedä mikä se viimeinen oljenkorsi sinun kohdalla olisi,älä kuitenkaan käytä sitä,apua aina saa,mielenterveysasioissakin,vastoinkäymiset myös vahvistaa,jotenkin ne asiat aina järjestyy.Kokeile rukousta,se ainakin minulle on ollut se viimeinen oljenkorsi!
- Anonyymi
Anna ainakin lastesi elää.
- Anonyymi
Paniikkihäiriöstä ON mahdollista päästä eroon, ja jopa ilman lääkkeitä.
Katsot vain mitkä asiat sinulla laukaisee sen kohtauksen ja muuta käyttäytymistäsi niissä tilanteissa niin kohtaukset helpottavat / loppuvat. Itse sain tuolla vuosikymmenen jatkuneen paniikkihäiriökierteen poikki. - Anonyymi
Hoitoon vaan! Mitä ne diagnoosit enää tuolla iällä haittaa, esim. työnsaantia tms? Sen ymmärtää jos nuorena sinnittelee ja välttelee psykologin apua koska pelkää diagnoosia mikä vaikuttaisi ehkä työnsaantiin, mutta myöhemmällä iällä kun elämän perusasiat on asettuneet eikä ole uhattuna, jos vielä tulee niitä ahdistuksia tms. neurooseja, niin olisihan se helpotus hoitaa homma kuntoon. Mitä sitten jos pitää popsia pillereitä, jos ne kerran auttavat?
Kuulostit viestissäsi siltä että olet loppuunpalanut ja täysin kyllästynyt ongelmaasi, etkä saa sitä itse järkeiltyä/hoidettua. Anna siis jonkun muun hoitaa se, ja aivan sama sille mitä diagnoosia tms. lyödään käteen. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812