Nyt ruutuun läjähtää viesti, ett rekisteröidy ja kirjaudu sisälle, jos aiot mielipiteesi ilmaista. Se taisi olla tässä sitten PISTE, mun kohdaltani.
Nämä uudistukset ovat yks toisensa jälkeen olleet aina vaan surkeampia. En ymmärrä miks henkilöllisyys on oltava keskustelupalstalla jonkun valvojan tiedossa.
Pitäkää tunkkinne; vai miten se nyt sanonta menikään...
Jonkun tinderipalstan seksi voittoiset keskustelut ja irtoseksin myynti ilmoitusten kohalla se ehkä onkin viisasta... mutt, no joo. Heippa!
ex-trollikka
Mitkään keskustelut eivät näy ainakaan mulle enää, aamulla vielä sain viestin läpi...
12
<50
Vastaukset 12
- Anonyymi
Ihan perseestä tää on. Ääliöt näitä uudistuksia tekee.
Täydellistä.
- Anonyymi
Oletko sä vahingoniloinen toisen harmistukselle?
xL Anonyymi kirjoitti:
xLEn. Olen vain tyytyväinen että iskee kova kuri tänne.
Tekee hyvä sinullekin.😁Anonyymi kirjoitti:
xLOon vahingon iloinen siitä, mistä ette pääse eroon.🥰
Tänne rekkojen puolelle on tullut myös uudistus.Anonyymi kirjoitti:
xLTäällä ei hutaista vastauksia vaan joudutte ...hihihihii
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Täällä ei hutaista vastauksia vaan joudutte ...hihihihii
Mä voin aivan hyvin huitaista mitä vaan. Ei tää mitään varmistuksia kysele.
xL
Mä kaipaan niitä alapeukkuja, joilla merkkasin lukemani viestit..
Muutoin tää toimii mulla kuten ennenkin, mitä nyt maisema on muuttunu..Sen lisäks, että ketjujen ulkoasu on nyt perseestä, niin miksi vastatessa joudut valitsemaan kuvia...Vahvista ettet ole botti vaikka on rekattu nimimerkki.
Kukkuu...titityyy.- Anonyymi
Jospa sillä keinolla karsitaan pahimmat piripäät kirjoittelemasta.
xL
Älä nyt vielä luovuta, pieniä alkuvaikeuksia vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201334Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331231- 641220
- 1081205
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671039- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 83843
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50676- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087608Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123582- 52554
- 60544