Eikä ätmillä ole sitten ketään joka pelastaa.
Pullaan voi tukehtua
21
403
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minua tarvii pelastaa koska en pilluakaan saa.
- Anonyymi
Juu, tuoreeseen pullaan voi helposti tukehtia, kun tuore pulla muuttuu suussa tahmaiseksi, varsinkin jos ei ole mitään juotavaa pullan kanssa......
Ei jos on maitoa.
- Anonyymi
Hyi, maitoa pullan kanssa.
Pullan kanssa sopii vain kahvi tai mehu.
t. Ruma mies
Se on realismia kaikkien meidän yksin asuvien kohdalla. Tosin voi se parisuhteessakin elävä olla välillä ilman seuraa ja vetää pullat väärään kurkkuun juuri silloin, kun puoliso on jossain muualla.
Mitä jos haukkaisi vähän pienempiä suupaloja, tai jättää ne pullat kokonaan syömättä?
Jättämällä pullan kokonaan pois, poistaa tosiaan mahdollisuuden tukehtua pullaan. Joskus ratkaisu voi olla hyvinkin yksinkertainen.
- Anonyymi
Auton moottorinkin voisi syödä sylinteri kerrallaan.
- Anonyymi
Tuotapa ei ole koskaan tullut ajatelleeksi.
- Anonyymi
Meisseliin tai vasaraankin voi kyllä tukehtua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meisseliin tai vasaraankin voi kyllä tukehtua.
Jos lempiruokana ovat meisselit, vasarat ja muutkin työkalut, sitten jos tulee kova nälkä niin pikku-välipalana voi napsia kokonaisen auton moottorinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meisseliin tai vasaraankin voi kyllä tukehtua.
Pullaan kyllä tukehtuu paremmin, kun sitkeä pullamössö muodostaa ilmatiiviin tulpan henkitorveen, jos pullaan tukehtuu, vaikka pullahan menee ruokatorveen, eikä henkitorveen vai hengitetäänkö vaan suun kautta, vaikka nenästä menee eri kanava keuhkoihin, eikä pulla mene keuhkoihin ruokatorvesta, vai onko minulla väärä käsitys anatomiasta?
t. Ruma mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pullaan kyllä tukehtuu paremmin, kun sitkeä pullamössö muodostaa ilmatiiviin tulpan henkitorveen, jos pullaan tukehtuu, vaikka pullahan menee ruokatorveen, eikä henkitorveen vai hengitetäänkö vaan suun kautta, vaikka nenästä menee eri kanava keuhkoihin, eikä pulla mene keuhkoihin ruokatorvesta, vai onko minulla väärä käsitys anatomiasta?
t. Ruma miesJa pullan mössöinen taikina tukkii suolistoakin varsin useasti.
- Anonyymi
Paskan hajuun voi tukehtua. Lopulta kaikki tukehtuu kun maapalloa saastutetaan koko ajan. Luultavasti kuollaan kun jäätiköt sulaa ja merenpinta nousee 7 metriä niin suurin osa ihmisistä hukkuu.
- Anonyymi
Tuollainen on vähän tyhmää jos tytöt varastelevat kaikenlaisia supersankareita itselleenkin kuten joku mielikuvitus-hahmoja kuten joku james pontkin sitten, kun on omia supersankareitakin naisilla sitten.
- Anonyymi
Oletko tyhmä kuin yliopiston professori?
Tämähän on oikein hyvä ruokaidea: syömme v8-moottoreija välipaloina sylinteri kerrallaan.
Tämä elokuva mitä taisin ehdottaa, missä on tyttö-agentti: nelosella illalla tulee: Atomic Blonde :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tyhmä kuin yliopiston professori?
Tämähän on oikein hyvä ruokaidea: syömme v8-moottoreija välipaloina sylinteri kerrallaan.
Tämä elokuva mitä taisin ehdottaa, missä on tyttö-agentti: nelosella illalla tulee: Atomic Blonde :DOn vähän huono sanonta "tyttö-sankari", mutta noniin...
- Anonyymi
Hajuttomat pierut ovat todiste terveellisestä ruokavaliosta.
- Anonyymi
Ei kukaan kaipaa minua joten ei voi kukaan pelastaa. Olen aina yksin joten ei kukaan voisi pelastaa minua edes. Sitä tukehtuu ja kuolee 5 minuutissa sitten kun tukehtuu.
Noh se pulla pitää ensin silppua.
Muutenkin jos ei ole pullantekijää ei sitä pullaa tarvitse syödä,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592