Keräilytalous odottaa

Anonyymi

jos nykymeno jatkuu. Osaako vihreät vouhottajat rakentaa edes risumajaa. On niin helppoa ja turvallista vouhottaa, kun joku muu takaa elämisen edellytykset. Bussit ja ratikat kulkee. Entä sitten kun vihreiden mustamaalaamat alat on saatu alasajettua.

Millä sitten liikutaan, kun ei ole metallimiehiä. Mistä sitten saa hoitoa kun ei ole sairaaloita. Tuollaisia aloja on ihmiskunta hulluudessaan tuhoamassa. Ne jotka sitä tekee ansaitseen kyllä sellaisen maailman. Mielihyvin siirtäisin heidät sellaiseen maailmaan jo nyt.

Siinäpä sitten opettelette tekemään kivikirveitä. Suomesta siihen ei löydy edes materiaalia. Täällä joutuu elämään pelkkä puukeppi aseena petoja vastaan. Hirveän mielellään minä pilvenpäältä katselisin sellaista maailmaa, mutta itse en halua olla siihen osallinen.

Vouhottajat on niin yksinkertaisia, ettei ymmärrä edes niin yksinkertaista asiaa, että ei meillä voi olla happea hengitettäväksi. jos happi ei absorboi lämpöä. Suurin osa hengittämästämme ilmasta on typpeä. Sitäkään ei voi olla olekmassa, jos se ei absorboi lämpöä.

Kuinka tyhmä on ihminen, joka ei ymmärrä näin yksinkertaisia asioita. Ne tyhmät sitten täällä pilkkaa ammattikuntia, joita edustan. Ne tyhmät ei ansaitese saada yhtään hetkeä nauttia niiden ammattikuntien palveluksista.

Ei autoihin, busseihin, ratikoihin ja metroihin sellaisia, jotka pilkkaa niiden rakentajia. Ei taloihin asumaan sellaisia. Tehkööt risumajan, jonka eteen nuotiotakaan ei saa sytyttää muuten kuin luonnunmenetelmällä. Pois siis sytkärit ja tulitikut.

Pois kaikki nykyajan tieteen luoma niiltä, jotka pitää kaikkia tieteen luomia asioita pahana. Ei älykännykkä sovi ilmastoaktivistille. Sehän on nykyaikaisen tieteen tuote. Liikkukoot jalan, kun nykyaikaisen tieteen tuotteet on muka kauhea synti.

Ministerit istuu virka-auton takapenkillä, eikä ymmärrä yhtään mitään autonvalmistuksesta. Mersun johto ummärtää, ja pani polttomoottorien kehittelyn jäihin. Se tie kun on käyty loppuun, mutta eihän tyhmät poliitokot sitä ymmärrä.

Olen täällä yrittänyt kertoa, että on olemassa ainoastaan yksi mahdollinen tie. Muita vaihtoehtoja ei kertakaikkiaan olle olemassa. No onhan tietysti ihmiskunnan itsemurhakin vaihtoehto. Nykymenon rinnalla se on vaihtoehto.

Ainoa järjellinen vaihtoehto on suurinpiirtein nykyisenkaltainen elämä. Pientä hienosäätöä on tarpeen tehdä. mutta suuret muutolkset on mahdottomia. Se on minun "syntini" että suostuin tajuamaan muutoksen mahdottomuuden. Tuskinpa minua kuoleman jälkeen tuomitaan totuuden tunnustamisesta.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
        Ikävä
        91
        7284
      2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
        Ikävä
        35
        3851
      3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
        Ikävä
        45
        3450
      4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
        Ikävä
        40
        2582
      5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
        Kotimaiset julkkisjuorut
        213
        2496
      6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
        Ikävä
        41
        2392
      7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
        Suhteet
        130
        2303
      8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
        Ikävä
        29
        2199
      9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
        Puolanka
        19
        1913
      10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
        Suhteet
        24
        1898
      Aihe